Jméno: Michal
IP: uživatel10112
 Ahoj
Psal jsem tu už jednou o tom, že mi mustang nejde do otáček. Dostal jsem radu vyčistit trysky - byly úplně čistý. Pro jistotu jsem zkontroloval i jehlu, taky vpohodě. Teď mi někdo poradil nastavit kladívko. Může mi někdo napsat, jak by mělo vypadat správně nastavený kladívko? Popř. nějakej odkaz na návod (obrázek by se hodil).
Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 20:48
 zd mě když fichtl nechtel jit do otacek tak jsem vymenil kondik v zapalku a všechno šlapalo tak jak ma ... neska jsem se do nej pustil .... mel jsem sundany kola elektrika nezapojená tak ho zejtra dodelám a jde se jezdit..... cus
Datum: 30. října 2010 20:48
 Ja mel problem u mustanga kdyz mi nesel do otacek, tak byl maly predstih, malinko jsem zvetsil a ok
Datum: 28. října 2010 17:35
 tak to se tava casto, bud se dostane pres pruchodku do zapalovani voda, mozno i do fakfky nebo do karbu...vyhod ho ven, vycisti kanalek hl. trysky az k plovakovce a kanalek zepredu karbu vedouci k "emulzni trubici" jehly, nebo vyvar v octe (1:5 - 1:1 s vodou az do varu)...a u kladivek to udelej nasledovne - vymontuj ven, dobre odmasti dotakove plochy (bud benzin nebo vyborny je odmastovac brzd, parkrat projed hadrem du sucha), namontuj a pohybuj se pri nastavovani kolem hodnot 0,25 - 0,70, optimum byva casto mezi 0,3 - 0,5, nemusi byt, pio s tim svym buzenym rotorem, kladivkem bez baterie a vubec celym tim svym magnetem dokaze i odtrh na 0,9 ci 0,2 (jen nektere kusy), je to opravdu velmi individualni, hraje tam roli spousta faktoru...jinak klasicky nakopni, protoc, zdechni, nastav jinej, nakopni...dokud to nebude takove jak ma byt, na svicce dej 0,5 (mensi premostuje a vetsi nepali)...a dulezita poznamka na zaver - odtrh nastavuj za tepleho motoru, provozni teplota, smes na jehle to same...
Datum: 28. října 2010 13:50
Jméno: Michal
IP: uživatel10112
 Děkuju ti za vyčerpávající odpověď. Jde o to, že když otočím rukojeť plynu víc jak cca 1/3 tak se začne dusit a chce chcípnout, takže to bude v tom odtrhu. Ale je to zvláštní. Jezdil jsem na něm normálně, byl jsem na poli - tam jsem ho dost zašpinil od bahna, ale jel. Po umytí už ale začal "naříkat" a doteď se mu nechtělo.
Každopádně ještě jednou dík za odpověď
Datum: 28. října 2010 13:22
 jeste bych chtel dodat ze jinak problemy se vetsinou prekryvaji...
Datum: 28. října 2010 13:13
 nastavit kladivko melo vyznam asi nastavit odtrh...navod kupr. na jawa-50.cz, je tam mnoha zpusoby, z vlastni zkusenosti jen reknu, ze hodnoty jsou pouze orientacni, pomerne dobrych vysledku dosahnes nalazenim pokus - omyl, neni totiz zapalovani jako zapalovani, co kus to original, natoz pionyr...jinak ten odtrh byl trefen dobre, to byva casto, pak to byva bohatost, hladinka v plovakovce, potazmo cely privod od kohoutku pres ventil, ba i malichernost v podobe presednuteho ci malo propustneho vicka nadrze a ke slovu se take muze dostavat tahani falese airboxem pocinaje po tesneni valce a praveho gufera konce (leve gufero take muze s olejem ze skrine)...ono taky zalezi jak nejde do otacek - bud to ve vyssich ctyrtaktuje, kokta, cili pali co druhou otacku (to je problem smesi a jeji tvorby), ci po otoceni plynu "vynecha", jakoby "zaduseni", to vetsinou byva problem se zapalovanim, hl. odtrh, stav kladivek, vacky, popr. i velmi nevhodny predstih...inu nezbyva ti nez jit a zkouset, tady to nevyresis...takze zacni tim nejrpostcim a to je odtrh, pokud nezabere zkousej dal a pak prejdi k palivovemu systemu, smesi, posled pak tesneni...inu at jezdi tobe i dalsim generacim
Datum: 28. října 2010 13:10
|



|