slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel10112    
Ahoj Psal jsem tu už jednou o tom, že mi mustang nejde do otáček. Dostal jsem radu vyčistit trysky - byly úplně čistý. Pro jistotu jsem zkontroloval i jehlu, taky vpohodě. Teď mi někdo poradil nastavit kladívko. Může mi někdo napsat, jak by mělo vypadat správně nastavený kladívko? Popř. nějakej odkaz na návod (obrázek by se hodil). Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2010 20:48
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jawař      E-mail:      IP: uživatel10609    
zd mě když fichtl nechtel jit do otacek tak jsem vymenil kondik v zapalku a všechno šlapalo tak jak ma ... neska jsem se do nej pustil .... mel jsem sundany kola elektrika nezapojená tak ho zejtra dodelám a jde se jezdit..... cus
 
 
Datum: 30. října 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja mel problem u mustanga kdyz mi nesel do otacek, tak byl maly predstih, malinko jsem zvetsil a ok
 
 
Datum: 28. října 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to se tava casto, bud se dostane pres pruchodku do zapalovani voda, mozno i do fakfky nebo do karbu...vyhod ho ven, vycisti kanalek hl. trysky az k plovakovce a kanalek zepredu karbu vedouci k "emulzni trubici" jehly, nebo vyvar v octe (1:5 - 1:1 s vodou az do varu)...a u kladivek to udelej nasledovne - vymontuj ven, dobre odmasti dotakove plochy (bud benzin nebo vyborny je odmastovac brzd, parkrat projed hadrem du sucha), namontuj a pohybuj se pri nastavovani kolem hodnot 0,25 - 0,70, optimum byva casto mezi 0,3 - 0,5, nemusi byt, pio s tim svym buzenym rotorem, kladivkem bez baterie a vubec celym tim svym magnetem dokaze i odtrh na 0,9 ci 0,2 (jen nektere kusy), je to opravdu velmi individualni, hraje tam roli spousta faktoru...jinak klasicky nakopni, protoc, zdechni, nastav jinej, nakopni...dokud to nebude takove jak ma byt, na svicce dej 0,5 (mensi premostuje a vetsi nepali)...a dulezita poznamka na zaver - odtrh nastavuj za tepleho motoru, provozni teplota, smes na jehle to same...
 
 
Datum: 28. října 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel10112    
Děkuju ti za vyčerpávající odpověď. Jde o to, že když otočím rukojeť plynu víc jak cca 1/3 tak se začne dusit a chce chcípnout, takže to bude v tom odtrhu. Ale je to zvláštní. Jezdil jsem na něm normálně, byl jsem na poli - tam jsem ho dost zašpinil od bahna, ale jel. Po umytí už ale začal "naříkat" a doteď se mu nechtělo. Každopádně ještě jednou dík za odpověď :-)
 
 
Datum: 28. října 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste bych chtel dodat ze jinak problemy se vetsinou prekryvaji...
 
 
Datum: 28. října 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastavit kladivko melo vyznam asi nastavit odtrh...navod kupr. na jawa-50.cz, je tam mnoha zpusoby, z vlastni zkusenosti jen reknu, ze hodnoty jsou pouze orientacni, pomerne dobrych vysledku dosahnes nalazenim pokus - omyl, neni totiz zapalovani jako zapalovani, co kus to original, natoz pionyr...jinak ten odtrh byl trefen dobre, to byva casto, pak to byva bohatost, hladinka v plovakovce, potazmo cely privod od kohoutku pres ventil, ba i malichernost v podobe presednuteho ci malo propustneho vicka nadrze a ke slovu se take muze dostavat tahani falese airboxem pocinaje po tesneni valce a praveho gufera konce (leve gufero take muze s olejem ze skrine)...ono taky zalezi jak nejde do otacek - bud to ve vyssich ctyrtaktuje, kokta, cili pali co druhou otacku (to je problem smesi a jeji tvorby), ci po otoceni plynu "vynecha", jakoby "zaduseni", to vetsinou byva problem se zapalovanim, hl. odtrh, stav kladivek, vacky, popr. i velmi nevhodny predstih...inu nezbyva ti nez jit a zkouset, tady to nevyresis...takze zacni tim nejrpostcim a to je odtrh, pokud nezabere zkousej dal a pak prejdi k palivovemu systemu, smesi, posled pak tesneni...inu at jezdi tobe i dalsim generacim :-)
 
 
Datum: 28. října 2010 13:10
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 23:01:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu