Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Ahoj.. potrebuju pomoc.. myslim ze hacdicka aj kohou sou cistý .. kdyz nastavim hladinu plovakovky presne jak ma bejt ujedu 100 metru a plovakovka je na suchu a zadnej benal..  kdyz prihnu pisek aby tam bylo vice benalu tak to jede jak drak dobre ale zase to celou cestu i kdyz stojim kype horem spodem ven..  a tak nwm co s tim muze bejt..  poradte nekdo.. skousel sem to cely rozebrat zase slozit procistit aj svicku menit.. a nic..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 13:52
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 už vim ten karbec je z 05 ale pasuje i na 20,21,23 myslim že je teda lepší když tem neni zadnej zas***** plišek
Datum: 30. října 2010 13:52
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 tak ja teda nevim ale strýc mi dal z jeho bývalího mustanga karbec a tam plíšek fakt není zavíra to ta jehla co je přiletovaná k plováku ale je možný že to je třeba upravený nebo že je to z nejnovějšího modelu a tam to třebabylo jiný
Datum: 30. října 2010 11:01
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 zdá se mi to nebo je to fakt ze na mustangovi je stejnej karbec jako na jawa 20  to pak nwm co to más za karbec..
Datum: 29. října 2010 22:15
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 třeba ti to blbě uzavíra mě to taky tak dělalo a vyřešil sem to jednoduše dal sem tam karbec z mustanga jednodušší a lepší pač tam neni žadnej zkurvenej pplíšek ale jehla přpajena k plovaku takže mi to teče tak jak ma a nnemusim se s tim srat jak dřív takže si sežen třea z nakejch dílu nebo tak karbec z mustanga a mas po problemech
Datum: 29. října 2010 21:58
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 no vsk.. kdyz to nastavim tak jak by to melo bejt nebo uplne na hranici aby se to zavrelo tesne pred tim nez to zacne tect... tak pak jedu tak 100 metrů a plovakovka je prázdní.. nwm cim to muze bejt..
Datum: 29. října 2010 20:51
 tak kdz ti benzín teče - tak jsi proste musis hrat s tou plov. komorou- nesmis to prihejbat moc do extremu
Datum: 29. října 2010 20:37
 Zdar draci chtěl jsem se vás zeptat jaký myslíte že je nejlepší zapalování na jawu 20 (obyčejný, tyristorový...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 21:24
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ...obyčejný je prostě obyčejný a tyristorový je normální obyčejný zápalko napojený před tyristorový k cívce...
Datum: 29. října 2010 21:24
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 jak moc vadi nachyleni karburatoru nahoru?? musi byt přesne rovne ?,
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 9:45
 výška hladiny v karburátoru má zásadní vliv na funkční okruhy karburátoru,proto se hladinou začíná nejdříve
Datum: 30. října 2010 9:45
 pokud máš karbec s centrální plovákovkou tak ho mužeš mít i vzhuru nohama
Datum: 29. října 2010 20:31
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 jj dik
Datum: 29. října 2010 20:29
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 myslim ze uplne presne rovne to bejt nemusi... ale jesli to bude hodne naklopený tak ti to muze delat bordel s hladinou v plovakovce a s plískem co zavírá benzín..  prá mm si myslím ze nic neudelá..
Datum: 29. října 2010 20:28
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus skouseli jste jet nekdy na babette nebo fichtlu nebo simsonovi po dalnici a kolik ste jely nejvic na dalnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 16:35
Jméno: Monty
IP: uživatel10618
 http://video.novinky.cz/video/krimi/?videoId=9573&page=29 Tady jo?
Datum: 03. listopadu 2010 16:35
 jak vytlačil ten černý superb tu ženskou tak v protisměru se mihne motorka.to jsem já na své 555.
Datum: 30. října 2010 21:44
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 přesně tak, na dálnici to mám docela z ruky. stačí mě na testování cesta tady po vsi. Jakmile nemám u kostela vytočenou trojku na max, tak vim že je problém. stejně tak na jiném zkoušim
tah do kopce a jakmile to nedám za dvě plnej, řešim to. a hlavně bych ani na dálnici nejel, pač si myslim že by mně tam hned někdo smet a to za to nestojí. vono stačí, že na silnici 1 třídy
mě kamiony předjížděj 2 metry ode mě a to je pak už vo hubu. čest práci.
Datum: 30. října 2010 10:47
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Na to aby si zkoušel pokořovat nějaký rychlostní rekordy potřebuješ dálnici?Já si tady přijdu jak v Bohnicích...
Datum: 30. října 2010 10:26
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 myslim ze mi staci 100 metru na vesnici abych vymackl z fichtla maximum..
Datum: 29. října 2010 20:12
Jméno: Josef
IP: uživatel6617
 jo můj brácha předjel nějakou audinu na kotouči
Datum: 29. října 2010 20:04
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 tak kamos jel na babette po dalnici
Datum: 29. října 2010 19:48
 řekl bych že tu neni žádný taký idiot co by byl schopný jet s babettou nebo fechtem po dálnici
Datum: 29. října 2010 19:48
 zdarec zkoušel jsi někdy vyjet mount everest na R1 nebo poorat pole flexou kolik jste jeli nejvíc ?
Datum: 29. října 2010 19:47
Jméno: fichtl
IP: uživatel1026
 jak nastavit bohatost a volnoběh o kolik mam´tocitna karbecu na pekacovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 20:27
 super, takže jsi to s tim olejem myslel jako vtip, že? Už jsem se lekl že jsi to myslel vážně  prej množstvim oleje
Datum: 29. října 2010 20:27
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 No jasný..xD ne delam si prdel.. ale myslim ze asi kazdej pochopí jak jsem to myslel.. xD
Datum: 29. října 2010 20:23
 draku ty umíš naštelovat bohatost směsi množstvim oleje?
Datum: 29. října 2010 20:22
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 volnoběk nastavis sroubkem mezi tryskama.. je na nem takova pruzinka.. bohatost smesi si urcis tim kolik nalejes oleje do benálu.. na oleji je mnerka jak to tam más lejt.. a taky se to da nastavit na jehle.. je tam pisek na takovejch zarezech.. nwm jak to tet je najdes to na netu kdyz to posunes nahoru nebo dolu tak tam de vice benalu...
Datum: 29. října 2010 20:17
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Kluci ste mi nerekli ze puleni motoru je tak nebezpecny, ozvejkal sem na tom pulku klicu, trubkovy klice sem stocil z5 do truby a ten spojkovej kos proste dolu nedostanu, nehlede nato ze pri paceni se mi obtiskla 22ka plochej klic na cele, bude krasna jizva ;D(doslova), nejak mi to uklouzlo, jebnul sem se s tim po hlave  jen takovy postrehy z dneska, muzu jen potvrdit ze to kurevsky boli
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 16:33
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pripravek nato mam, podlozka ohnuta je, jen je to proste nafest utahly... Do sveraku to nedostanu ale i tak diky za napady
Datum: 30. října 2010 16:33
 co takhle sverak?ja si vzdycky upnu motor do sveraku,za ty uchyty co ho vlastne drzej na ramu.
Datum: 30. října 2010 16:08
 Lori: Musíš si to nějakým způsobem zabrzdit,aby jsi to povolil,takže prvně si zařad čtyřku a o sekundární kolečko musíš něco vzpříčit,aby se netočilo,ale tak,aby to nezkurvilo kartery. Máš vůbec odehlou tu plechovou podložku tý matky??? Jinak to totiž nepovlíš. A použij ořech příslušnej s prodloužením na ráčnu,jinak to prostě nepovolíš! Stačí mít pořádnou GOLA sadu TONA třeba a povolíš to,ale musíš si to zrazit ,aby se to neotáčelo. Existuje i přípravek na zachycení těch košů,aby se to neotáčelo. Nechápu jak se ti mohlo podařit dokurvit tolik nářadí, já jsem dělal i s čínským jakýmsi a šlo to taky dobře,ale většinu dělám ještě starým kvalitním komuiunistickým a pohoda.jediný co sem měl problém tak,že jsem nemohl povolit jeden ožvejkanej šroub,tak jsem mu odvrtal hlavu a bylo. Do rámu to nemusíš dávat
Datum: 30. října 2010 13:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jasny no  koupim nejaky to nacini a soupnu to projistotu z5 do ramu, dalsi sramy uz bych neunes
Datum: 29. října 2010 19:55
 že bejblejd  já si vždycky spojku a zapalování rozdělám s motorem v rámu a pak to samotné půlení už na stole...
Datum: 29. října 2010 19:44
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 páčil páčil, blbe sem to rek  no i kdyz mozna asi ne, mel sem trubkac a ten sem rval obyc klicem plochym, samozrejme mi to ujelo  sam proste nezvladam drzet motor a jeste to rvat... klic tam nedostanu pac tam sou ty "tycky", trubkac sjedu, sroubovak ohnu, zejtra musim jit pro golu jen doufam ze se tam s tim dostanu
Datum: 29. října 2010 19:43
 no ten co to dával do kupy pořádnej vercajk měl  )) nějak nechápu co jsi na tom páčil. Páčit cokoliv je prasečina, na včechno jsou přípravky a udělátka
Datum: 29. října 2010 19:38
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 propriste to asi necham v ramu, se mi to toci na stole jak bejblejd (pro ty co nevedi o co jde, tak si to vygooglete  )... Vercajk mam vpohode, jen to to prase predemnou dotahlo na fest(jako vsecko na moto, ani trysky nesundam  teda jen tu hlavni zespod karburatoru)
Datum: 29. října 2010 19:17
 pořid si normální vercajk a půjde to samo
Datum: 29. října 2010 19:13
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja myslel ze mi jebne, po xxx tejdnech sem si udelal cas, jel sem konecne delat ten motor a vysledek? Sundal sem par sroubu a nic vic, sek sem se na ty matce co drzi spojkovej kos, podlozku sem ohnul doroviny ale proste tu matku nepovolim a nepovolim(ten zajistovak nato mam pro rejpaly), litry WDcka, ruzny klice, vsechno a drzi jak prilepeny... co se dalo sem si na tom znicil pres klice, sroubovaky a moji hlavu coz na me hadam necha nasledky  je to o nervy
Datum: 29. října 2010 18:59
 tak to já zase dneska zdárně rozpůlil 350
Datum: 29. října 2010 18:56
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Zdravím , mám dotaz ohledně spojky na Pionýrovi.O velký prázdninách (3 měsíce zpět ) jsem normálně jezdil na fechtlovi.Pak tak od září stál a ted hned jak jsem chtěl jezdit tak sem vymenil zadni kolo.Ovšem po výměně vůbec nefunguje spojka.Myslel sem že se mi nějak vytratila kulička mezi tyčkama u spojky ale když sem jí tam dal tak to nic nepomohlo.Jen jde páčka na řídítkách trochu víc ztuha.Nevěděl by někdo čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsou slepený lamely tak to postav proti zdi , tůruj to a nacpi tam za 1 a uvidíš jak povolej
Datum: 29. října 2010 19:32
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 asi maš slepené lamely skus jedit a mačkat na spojku melo by to pustit
Datum: 29. října 2010 19:20
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 jak nastavit volnoběch na fichtlovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 18:47
 To je zase dotaz,co takhle aspon pozdravit?Frankyho na tebe!
Datum: 29. října 2010 18:43
 rukama
Datum: 29. října 2010 18:34
 štelovacím šroubek na karbecu-je to tenš roub s pružinkou... za teplého motoru.. nastav to tak aby motor klapal na nejnižší otáčky co umí a zároven aby nezdechal
Datum: 29. října 2010 17:47
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Datum: 29. října 2010 17:46
 čau draci,chtěl jsem se zeptat jestli nemate nejake skusenosti s prdelenim motrou,třeba ze 175ccm na 125ccm(175 napsano v tp).Zkratka abych to mohl ridit s ridicakem na 125ccm.Kdyby ano tak co by to stalo a co jo za to potřeba.Předem moc diky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 19:24
 Moc děkuji za rady.
Datum: 29. října 2010 19:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jeste sem nekde zahlid ze v nemecku udajne schvalujou podobny prekopavky ale taky to zadarmo nebude  musis pohledat, tohle bylo tusim na nejakym tuning foru aut a to s prekopanim motorky mas na foru motorkari.cz
Datum: 29. října 2010 18:56
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Kdysi sem o tom cet ze to predelat muzes, ale musis mit souhlas od vyrobce nebo tak neco, kupu papiru a hlavne to stoji nehorazny prachy... hovno bude
Datum: 29. října 2010 18:36
 a pak se na tom samozřejmě zabije
Datum: 29. října 2010 18:09
 mě řekni jak chceš zavřít 175ku na objem 125... to že se 6 kila zavírají na 25Kw,ono se to tak už prodává ty šestikila s papírama do 25Kw a nejsou si vědomi toho že nějaký mladý blbeček co má poprve v ruce papíry to koupí a hned za rohem to nechá otevřít v servisu na 80Kw
Datum: 29. října 2010 18:08
 jak to že jde teda zavřít nějaky 6kilo na 25kw a to by mělo jít aji na té číze ne?samozřejmě myslim jen papírově...
Datum: 29. října 2010 17:56
 No tak v papírech těžko přepíšeš kubatůru 175 na 125. Leda sehnat papíry 125 nebo pokud bys měl někoho hooooodně známého na uřadu
Datum: 29. října 2010 17:52
 ja bych to potreboval zrovna naopak ze 175cmm udelat 125ccm ale de mi o to papirove.Proto se prave ptam
Datum: 29. října 2010 17:49
Datum: 29. října 2010 17:43
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Dobrý den...chcu se zeptat jestli ta kyvka co drží zadní kolo na mustangu se má bez tlumičů hýbat?? Když jsem nasazoval tlumiče tak to šlo těžko musel jsem to dát od sebe a vynaložit trochu aby se vešli...a časem jsem zjistli že mám celej zadek překroucenej jak sedlo tak i blatník i ten ten kříž nahoře co drží tlumiče spadlé nalevo a pravá strana zas nahoře....jako bych měl o 1cm delší tlumič na pravo. Tlumiče jsem vyměnil ale je to stejný...Děkuju za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 18:28
 más motorku po havarii? vis o tom nieco ze by s tym niekto havarovalo? inak to ze horny kriz je ohnuty do stran to je vyrobná chyba polovici pionyrov ktoré vysli z tovarni to je bezné,,, dá sa lachko spravit ked rozoberes celú motorku a s holym rámom lahko mozes manipulovat a ohibat ho vo zveráku
Datum: 29. října 2010 18:28
 čau draci..udělal jsem si GO motoru..mam tam všechno noví..píst a hlavu válce.a když to chci nastartovat tak to nejde ani nakopnout a roztlačit.ale když naliju benzín do válce tak to nastartuje..nevím čím to je..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 17:25
 jo jo skus vycistit ten karburator
Datum: 29. října 2010 17:25
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 neteče ti benzin do valce vičistit karbec
Datum: 29. října 2010 16:10
 Ahoj všici,nemá nekdo osu předního kola na hondu cbr 1000f ? rv. 93 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 15:56
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na: partsdepot.cz
Datum: 30. října 2010 15:56
 Cus draci...nevíte co může způsobovat že ručička na tachometru mi strašně skáče?nevím jestli jedu 20 km/h nebo 30 km/h jak to mám zpravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 19:24
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 a kde mam sehnat novýho šneka do tachometru?
Datum: 29. října 2010 19:24
 Buď sjeté zuby ve šnšku,nebo se po lanku vyšplhala vazelína a dostala se do magnetového unášeče v tachometru. taky se mi to stalo opatrně jsem to rozebral a vyčistil technickým benzínem a vynuloval tachometr.
Datum: 29. října 2010 14:54
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 cau hele cim to je ze uz po druhy se mi asi ucpal kohout v nadrzi sou sice trochu sracky ale kohout je novej co s tiM? benzn do hadicky mi de jen po kapkach
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 17:56
 škoda benzinu,nasypej tamkilo matek,20 minut s tým hrkej na všechny strany a pořádně to vystříkej velkým tlakem vody... Nech to pořádně vyschnout a pak tam nalej benzin
Datum: 29. října 2010 17:56
 a tu nádrž nestačí jen propláchnout alke i matkama nebo hřebíkama vyhrkat aby ta usazená špína a rez se dostal ven pak to prplachnou teprve benzínem
Datum: 29. října 2010 17:40
 máš humus pod jehlou ve víku plovákovky a netěsní ti jehlovej ventil
Datum: 29. října 2010 17:13
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 no zjistil sem to tak ze sem to byl projet a chcipalo to
Datum: 29. října 2010 16:44
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 no jak tece do valce jak tam je na to odkapavani kdyz tam je moc benalu a to sem to ani nemackal ten cucak a kape to tam tak ja nevim nerek bych ze tam de toho benalu malo ale nevim a ty trysky se muzou benzinem ucpat?
Datum: 29. října 2010 16:42
 kde to kape?vycisti trysky..pokud si to cistil nedavno,muze bejt zase ucpanej,popripade zvedni jehlu..a jak si zjistil,ze ho de do valce malo?
Datum: 29. října 2010 16:23
 je uplne jedno jestli je kohout novej nebo ne.To ti snad muze dojit,ze kdyz mas bordel v nadrzi,ze se to ucpe ne??????premejslej trochu!!tak kdyz je v nem bordel,asi to musis vycistit ne???
Datum: 29. října 2010 16:22
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 tak kohout sem rozebral komplet sem ho vycistil steteckem vyfoukal kompresorem atd. takze je jak novej , nadrz sem 5x vyplachnul benalem a zda se cista tak uvidi´me a ted sem to byl projet a de tam malo benzinu ale do hadicky a do karbce ho de dost dokonce to tam kape cim to je karbec sem nedavno cistil
Datum: 29. října 2010 16:17
 ty jsi fakt dal nádrž co se válela ve stodole otevřená na motorku bez propláchnutí?? a ted se ptáš jak je to možný že je to ucpaný?? to snad ani nemůžeš myslet vážně!!!! někdy se ani Frankymu nedivim že někoho pošle k šípku
Datum: 29. října 2010 12:34
 já bych 100% vičistil ten kohutek tenkým drátkem sem to dělal i já aby ti prošel ten drátek s krz na skrz musíš mít samozřejmě jakoby puštěn benál a na 100% vyčisti tu nádrž aspon tema matkama a pak to propláchní benálem a jeto
Datum: 29. října 2010 12:13
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 ne je to italskej ale dobrej na peřezu mi šel krasně ted sem ho přendal na moji 21 ale novej kupovat nebudu podle me je to zbytečny a ještě se mě dělali v hadičce naky vzduchovi bubliny ty tam taky nesmej bejt co tak ja za chvili proplachnu hodně tu nadrž a vyčistim ten kohout kdyztak protoze ta nadrz byla ve stodole v bordelu bez vicka tak tam asi za tech 20 let neco napadalo ale moc zrezla ani neni tak kdyz to poradne proplachnu tak to bude ok? nebo mam este ten kohou t nak vycistit kdyztak jak? dík
Datum: 29. října 2010 12:05
 je taiwanskej ten kohoutek?
Datum: 29. října 2010 11:59
Jméno: Honza
IP: uživatel6617
 musiš tu nádrž pořádně vyčistit,nasypej tam šroubky a mitičky atd a pořádně protřepat aby ta rezavina a ten bordel šel ven pak stačí jen několikrát propláchnout benzínem a je to  nestačí jen vyčistit kohoutek
Datum: 29. října 2010 11:33
 Dobrý den. Mam dotaz. Vlastním Jawetu, teď jsem jí renovoval, ale nemam "kartičku". Je nějaká možnost jak legalizovat Jawetu ? Děkuji za odpověď. S pozdravem J. B
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 13:17
Jméno: Šefča
IP: uživatel9313
 No ta kartička by se hodila, ale na ježdění ji nepotřebuješ a v pojišťovně nevim, stačilo by znát údaje ze štítku?????????? Nevim sám.
Datum: 04. listopadu 2010 13:17
 ja mam babetu pojištěnou i bez kartičky
Datum: 29. října 2010 12:08
 kartičky se prodávají v replice...a pak už stačí pouze moped pojistit a můžeš vyrazit...
Datum: 29. října 2010 11:13
 zdar draci mám otázku jsou lamely na fichtla stejné jako na pařeza 550 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 11:58
 jestli myslíš fichtla jako 05 a vejš tak jsou jiné.....
Datum: 29. října 2010 11:58
Jméno: Honza
IP: uživatel6617
 zdar můj pekáč 21:samo mi to přidává plyn a lanko se nikde neseká,kontroloval jsem to 2x.může to bejt třeba směsí nebo hladinou v karbecu ?? poradte prosim děkuj
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 7:20
Jméno: Honza
IP: uživatel6617
 ok díky moc koupim nový těsnění na karbec a uvidíme ono je fakt už trochu jetý
Datum: 30. října 2010 7:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přetěsni karburátor tahá to určitě faleš
Datum: 29. října 2010 20:26
Jméno: Honza
IP: uživatel6617
 lanko nevyskočilo a gufera mám nový takže nevím co s tím
Datum: 29. října 2010 18:46
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 Mohlo. Ale jak to popisuješ, bude spíš falešnej vzduch.
Datum: 29. října 2010 12:10
Jméno: vojtik
IP: uživatel10598
 a nevyskočilo ti lanko z rukojeti ??
Datum: 29. října 2010 11:47
 Čaute lidi, chci se vás zeptat, nemáte někdo schéma jak ma byt zapojene a seřízené relé na jawě 250? Mám ho rozeštelované a dobíjí mi to i 18V, pls poradte, jak to seřídit, Díky moc, pokud nejaké plánky tak i na mail. Díky moc draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 12:26
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej sa na: Jawamania.info a v technice je dílenská příručka pro jednocívkové relé.
Datum: 29. října 2010 12:26
 18V? to ti spíš zapalování ruší multimetr...
Datum: 29. října 2010 11:58
 čaute...mám jawa 50/20 ted sem udělal kompletní Go a myslím si že na STK by neměl byt z ničím probém..ale je napsaný ještě na strýca a stk nemá ale povinné ručení platí každý rok a je pořád zaplacené a chci se optat když to po novém roku budu ctět přepsat no tak co mě čeká..tam ajít a co o jak...děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 18:16
 Ono se má něco měnit?, sory jestli mi to ušlo! Jinak klasika, Stk (evidenční kontrola, těsně před přepisem), možná i kupní (darovací) smlouva(není nutná), povinné ručení placené tebou, či tvým rodičem (kolik ti je) a jestli jsi mladší 18 tak rodiče s sebou na úřad, tam vyplňování,... snad ti to pomůže, dělal jsem přepis na jaře.
Datum: 09. listopadu 2010 18:16
 čau draci, ted jsem dělal elektriku na mí 20 a po víc než roce jsem ji zas natocil zrenovovanou(az bude dokompletovana hodim sem videjko) ale mam problem s tou elektrikou - je udelana podle tohodle schematu http://jawagallery.net/?page=clanky/prirucky (kdyz si stahnete el. schema u jawa 20 - tak ten druhej obrázek - ten sesa na strankách nemá) nefunguje mi chcipání toho fichtla- je to zapojeny přesně - pár elektrik už jsem dělal - na 555 a jawe 175 a bez problému - ale tohle mi nějak nevychází -nejde teda chcípák (vytrhávám svíčku) a taky nvm jak je to možný- mi nejdou přepnout dálkový a tlumeny světla - ale ne že by svitilo jen jedno a kdyz se to přepne tak to zhaslo - ono mi furt sviti pri zapnutejch svetlech dalkový- jediny co si snad nejsem scela jist je ze nvm jestli jsem to dal na spravny cívky - jestli jsemneprohodil ty dva konektory na cívkach ale asi ne. jinak mam rok 1969 a 20W zapalko. PROSÍM VÁS PORAĎTE- UŽ JSEM TO PŘEKONTROLOVÁVAL A UBEC NEVIM. P.S - zadní svetlo ještě nemám zapojený ale to snad nevadí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 12:15
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Udělej to podle třetího schéma na JAWA 21 (sesa). Je tam chyba ve značení ,protože na označené kostře je zapsaná 55.
Kostra je správně (ta horní),ale číslo 55 posuň vpravo kde jsou zapojeny zelené vodiče od klaksonu a cívky 55. Při přepnutí
páčky na spínací skříňce pro chcípnutí motoru ,se musí propojit vrchní kostra s číslem 1.
Datum: 29. října 2010 12:15
 franky brzdi. máš asi pravdu ale nevyjadřuj se jak hovado!!! nerad bych ti mazal všechno plošně za trest jen proto žes to psal ty. bude li to nutný, tak to klidně udělám
Datum: 29. října 2010 7:26
|



|