slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čav draci prosím vás nemáte niekto skúsenosti s týmto CDI http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html ? Skúšam to spojazdnit plošák už mám aj osadený ale neviem jak má biť ten unášač . dával som tam magnetku aj mi to hádzalo iskru ale nie na uvrati ale stále teraz už mi to nejde vobec .Dakujem za odpovede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 22:25
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chong: Skúsim to trafo. dakujem moc za rady dúfam že sa mi to podarí spojadnit.
 
 
Datum: 13. ledna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Počty závitů jsou problém. Nedá se to nějak empiricky spočítat. Faktorů je mnoho, zejména pokud se navíjí nadivoko a ještě k tomu nelze přesně říct jak silné mají magnetické pole magnety rotoru. Pro testování funkčnosti bych použil určitě trafo, až když by tohle bylo OK, takbych dělal pokusy s navinutým pólem. Trafo není problém sehant. Dneska se ke všemu dával adaptéry se spínaným zdrojem, takže adaptéry s klasickým trafem se vyhazují. Stačí ti sehnat nějakej adaptér ke spotřební elektronice odkud trafo vyndáš. Můžeš použít cokoli v rozsahu 6 až 12V okolo 10W. Ten příkon je důležitej parametr!
 
 
Datum: 13. ledna 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja som asi spravil chybu v zdrojovej cievke pri prevíjaní už si nepamatám kolko závitov som natočil a nepoužil som drot 0,15 ale 0,16mm asi je tam okolo 1800 až 2000 závitov ešte bi som mohol skúsiť použiť trafo s klasickej cievky 6V/230V ale to bi som ho najskor musel zohnat
 
 
Datum: 12. ledna 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Co se týká provozních otáček ad Wepo... z principu by měly být použitelné otáčky u CDI vyšší než u indukčního zapalování (doporučuji odbornou literaturu) Klasické CDI může narážet na problémy s indukcí napětí u vysokých otáček, to se však dá obejít konstrukcí DC-CDI které má nezávislý zdroj energie. Dnes bych byl spíše zastáncem použití zapalovacího pólu jako napáječe pro DC-CDI,kde pak lze jednoduše realizovat hall, či optozávoru, přičemž technické parametry CDI lze lehce odzkoušet na stole.
 
 
Datum: 11. ledna 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Jawadraku 70V je málo.. přečti si text ke konstrukci.. 70V ti jiskru fakt nehodí :-). Jinak k dotazu s póly magnetu.. ano, zjištuju je kompasem.. tedy přesněji buzolou :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
To Wepo: Cívka může být jakákoli, jde jen o její citlivost. Orientačně by měla být na 12 až 24V pokud se jedná o cívku, která byla původně relátkem :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jenom pro zajímavost: Můj kamarád na to staré zapalování s kladívkama a kondíkem narazil tady tu destičku a napojil to na převinutou světelnou cívku a dal si na ŘÍDÍTKA PŘEPÍNAČ : KLADÍVKA / BEZKONTAKT ... řeknu Vám, na rychlé rozjetí a sílu v malých otáčkách je to dobré, ALe jak pak de na rychlost tak to strácí výkon...takže si to přepíná a jezdí jak DRAK...!
 
 
Datum: 11. ledna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skompasom alebo označeným magnetom severný pol označeného magnetu bude pritahovat južný pol na magnetke ale doma nemám ani kompas ani označený magnet :-) tak som ju skúšal otočiť aj tak aj tak.Cievka má mať 2 vývody ja som ju použil z iného relé na 24 V lebo to čo je v návode som nemohol nikde zohnať to može byť aj celý problém. Teraz od toho idem už nechápem prečo to tú iskru nehádže na výstupe som nameral napätie skoro 70volt ale iskru nie a nie hodit. podozrieval som tú cievku premeral som ju ale tá je dobrá takisto aj tyristor a rezistori ale tiež sú dobré ešte pozrem diody ale ked nie tak už fakt neviem
 
 
Datum: 11. ledna 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: Wepo      IP: uživatel10027    
CHong: Mám to také doma postavené, akorát mi chybí ta cívka z relé, to musí být se třemi vývody ? Mám jen s dvouma...?! A jak se dá určit jih a sever na magnetu...? třeba podle čeho? De to s kompasem? :-) Díky
 
 
Datum: 11. ledna 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odskúšám... ten odpor tam mám dakujem za rady :-) potom napíšem či to išlo alebo nie.
 
 
Datum: 11. ledna 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
nezapomeň výstup snímací cívky dostatečně zatlumit odporem jak píšu v článku. Pokud by byl vstup tyristoru přebuzenej, hrozí zničení tyristoru. Není marné dát na výstup snímací cívky antiparalelně dvě křemíkové diody (např. 1n4148) jako ochranu GATE tyristoru
 
 
Datum: 11. ledna 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neska som vyfasoval tú magnetku z mechaniky o ktorej sa tam píše a dal som tam nový tyristor skúsim to nahodit
 
 
Datum: 11. ledna 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Ahoj, napiš mi na mail co mám na webu. Proberem co s tím máš.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
šak si pretoč celý stator alebo magnetku aby ťi to hadzalo na uvrati a to že užto nehádze isku ssa museloniečodosrať
 
 
Datum: 10. ledna 2011 22:38
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 19:48:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu