Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar chlapy potřeboval bych poradit s osvětlením na fichtlu koupil sem si žárovku 6v 30W a nemůžu najít svět.cívku jsou tam dvě spojený drátama ty jsou zapalovací a je tam ještě jedna taková menší než zap.Tak sem k ní připojil přední světlo ale to se vubec nerozsvítilo tak sem to skoušel škrtnou o kostru a dává to malinkou jiskřičku tak že tam asi nejde moc štávy nevíte čím to je pleas o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 13:15
 díky moc kluci mrknu se na to když tak to vyřešim pomocí baterky 6 voltový kterou napojim jen na světla a potom vyvedu dráty z cívek usměrnim napětí a budu dobíjet baterku
Datum: 15. ledna 2011 13:15
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 antons: meleš blbosti. Pokud má dotyčnej 30W magneto, pak má jednu cívku zapalovací a dvě cívky světelné, spojené sériově (za sebou) a celkovém výkonu 30W. Pokud má 20W magneto, pak má jednu cívku zapalovací, jednu světelnou pro napájení předního A zadního světla o celkovém výkonu 20W a jednu malou pro napájení klaksonu.. Opírám se o vlastní zkušenosti, a hlavně, schéma http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg !!!
Datum: 15. ledna 2011 12:27
Jméno: antons
IP: uživatel590
 Mělo by to být tak že tu jednu cívku která není u tebe zapojená by měla být na zapalování tedy cívka zapalovací a ty dvě ostatní by měly být spojeny paralelně(vedle sebe) a měly by napájet světelný obvod + klakson.Ale každý to má podle mě jinak já to takhle taky nemám zapojené.
Datum: 15. ledna 2011 11:54
 a až máš na fichtly 20tkové zapalovanie tak určite ti to tá jedna svetelná cievka na predné sveto nerozsvieti a ked ano tak to bude svietit jak za dušičky  tam patrí 15W žiarovka a na tú menšiu cievku ide zadné svetlo 6V 15W
Datum: 15. ledna 2011 11:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 15. ledna 2011 10:44
 zdar.. jedna cívka je na světla, druhá na zapalování a třetí malá je na zadní světlo + klakson
Datum: 15. ledna 2011 10:00
 Zdar chlapi, mám dotaz ohledně baterky na mustanga. Krom tohože budu muset usměrnit civky magneta aby to fakčilo na baterku. Mám namysli, že bych nezapojoval světla do magneta na cívky, ale vedl světla a blinkry z baterky 6V 6Ah. Z usmsernenyho magneta do pres relatko aby se baterka dobijela a z baterky by jely svetla a blinkry. Bylo by to možné tahle udelat?.... ja si myslim ze jo, protoze si myslim ze kdyz z magneta oddelam svetla, bude vic proudu na dobijeni baterky. prosim o rady a nazory ... PS: zacinam s tim. predem dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 10:48
 magneto mám 30W... dyt je relatko, rele a regulator to samí ne?... n otoe jedno... dyt staci usmernit napeti, pres rele do baterky aby se dobijela a pak uz rozvest ma vsetlaa blinkry... ne?...
Datum: 23. ledna 2011 10:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 15. ledna 2011 12:34
 dobře, mám tam 3 cívky, jednu na světla, zapalovani a třetí malou na zadni světl oa klakson. Tudíš mám 30W magneto.. že?.... a jaký regulátor by jsi mi doporučil...?
Datum: 15. ledna 2011 11:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na dobijení baterky nepotřebuješ relé, ale regulátor, já vim že to zní podobně ale sou to docela rozdílný věci.. a navíc na to aby ti to baterku aspoň udržovalo potřebuješ 10W rezervu, tzn. by to šlo jen za předpokladu 30W alternátoru a 15+5W žárovkách..
Datum: 15. ledna 2011 10:49
 Dobrý den mám tatran manet 125 nevíte kolika Ah baterkie tam má být?díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 14:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som tam mal 9Ah Bugs počítaj že to má aj štarter
Datum: 15. ledna 2011 14:10
 Jo a kostra je +, ale to asi budeš vědět.
Datum: 15. ledna 2011 12:12
 Ahoj, akumulátor tam má být 12V, Ah udávají kapacitu akumulátoru, takže na nich až tolik nezáleží. 1 Ah znamená, že akumulátor zvládne při svém normálním napětí (v tomto případě 12V) dodávat do zátěže proud 1A po dobu jedné hodiny. Myslím že takový akumulátor 12V 3Ah by mohl být dostatečný.
Datum: 15. ledna 2011 12:09
 Čau rozebírám mojeho pincka kvůli výměně rámu za origo. Celý pincek už je rozdělaný až na přední vidlici. Včera jsem chtěl vytáhnou řidítka které drží ten dlouhý šroub na 10ku klíč. Závin je strhaný, takže jsem použil hasák. Ať použiju sebevětší sílu šroub se ani nehne. Nemá někdo nějaký fígl jak ten šroub rozhýbat? Děkuji moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 21:51
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Ne každej tu svářečku má k dispozici, ale pokud ji máš tak proč to s ní nezkusit
Datum: 16. ledna 2011 21:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jsem pro variantu přivaření větší matice, případně uříznutí hlavy... vrtat do toho díry atd. my přijde zbytečně složitý, když matku na tom máš přiheftlou za pět minut i s vyndánim a uklizenim svářečky..
Datum: 15. ledna 2011 20:06
Jméno: viktor009
IP: uživatel10994
 OK diky, zitra to vyzkouším
Datum: 15. ledna 2011 19:37
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Řešil sem stejnej problém. Do šroubu sem provrtal díru, prostrčil jí pevnou tyčku a otočil. Jen tref vhodnej vrták a tyč, tenká tyč se hned ohne a moc velká díra tam udělat nejde.Já už nevím co sem tím prostrčil, myslím že imbus, ale aby se nezlomil tak při otáčení musíš mít vhodnou páku.ideálně aby prostředek tyče procházel šroubem a rvát za to z obou stran, ne moc daleko od šroubu jinak se tyč zlomí. Možná to vypadá složitě, ale asi je to nejjdednodušší řešení.Já se s tím sral asi 2 hodiny, pořád něco vymejšlet, zkoušet, jeden šroubovák sem v tom ohnul.Ale při troše snahy to dáš  mM
Datum: 15. ledna 2011 13:16
Jméno: deny
IP: uživatel3937
 staci dotoho klepnout kladivem a ten klinek s tim vytahnes
Datum: 15. ledna 2011 12:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale kulový....tabouchej na ten šroub nějakiu matici a pak to svářečkou zavař.....potom to krásně povolíš klíčem a vyšroubuj ho tak o 1,5 m a pak na něj bouchni kladiven a řidítka vytáhneš
Datum: 15. ledna 2011 12:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no jasně, myslel sem spodem ven, tzn zeshora dovnitř.. dovnitř to zatlučeš pomocí kulatiny průměru toho šroubu..
Datum: 15. ledna 2011 12:38
 uřízni hlavu a zatluč ten šroub dovnitř
Datum: 15. ledna 2011 12:17
Jméno: viktor009
IP: uživatel10989
 Omlouvám se za nepřesnost strhaný je šestihran. Když uříznu hlavu šroubu jak to potom mám vytlouct?
Datum: 15. ledna 2011 12:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 předpokládám že že brzdovkou nebo MD sprejem si to už prolil...a je strhanej závit nebo šestihran? to je trochu rozdíl, ale v obou případech se dá uříznout/odvrtat hlava šroubu a zbytek vytlouct ven...
Datum: 15. ledna 2011 10:52
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 17:13
Jméno: JaWa 21
IP: uživatel3930
 To neni stroj Jirky Lovetinskyho ALE MYSLYM SI ŽE POCHÁZÍ Z JEHO DÍLNY
Datum: 15. ledna 2011 17:13
Datum: 15. ledna 2011 13:18
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Mam za to, ze tohle je stroj JIrky Lovetinskyho, ktery s nim pravidelne jezdil v KOzmicich a Porici na 1. misto...
Datum: 15. ledna 2011 11:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 michal9- ono to taky neni tak jednoduchý...
stroj je to pěkněj, peněz je v tom fakt hodně a stráveného času také, škoda jen, že těch peněz pzy prodeji se ti nevrátí ani polovina..
Datum: 15. ledna 2011 10:52
 JaWa 21: přesně takhle sem to myslel, sice budeš jezdit na krásnym pio a budeš mít dobrej pocit že si na českém veteránu ale za tu cenu si můžeš koupit třeba 80ccm a závodit v "lepších" kategoriích
Datum: 15. ledna 2011 10:31
Jméno: JaWa 21
IP: uživatel3930
 Proč dyd to je supr stroj
Datum: 15. ledna 2011 10:17
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 tak tohle bych si nekoupil ani zadara
Datum: 15. ledna 2011 9:10
Jméno: JaWa 21
IP: uživatel3930
 Hele to dlouhý koleno proč ne když to na to má vodladěný a lítámuto a votý ceně sem s nim mluvil u nás na závodech a za komlet celyho fihtla daval necelejch70tisíc takže těch 40 neni moc ale ja už bych si za ty prachy koupil velkou motorku.
Datum: 15. ledna 2011 8:35
 Vypadá fakt propracovaně,těch 40 L se do něj určitě dalo(30 000 díly zbytek práce třeba),ale zaráží mě(sem spíš amatér) to dlouhý koleno k vejfuku,to moc dobroty dělat nebude.
Datum: 15. ledna 2011 8:25
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 čau draci jen chci podotknou motor v to rozhodně není sériový tento stroj jezdil závody u nás kde jezdím taky a sériák to není je to pěkně našlapanej motor.
Datum: 15. ledna 2011 0:57
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 mustangisto ty víš co je v tom za motor že to hned odsuzuješ? to neni polní homemade kros kde někdo do rámu dirtbiku vsadil seriovýho fichtla....je to poměrně promakaný....v tomhle bude ležet hodně peněz a věřim že těch 40 ani nebude pokrejvat náklady na výrobu....hled si radsi svýho at ti to moc nežere na rezervu....
Datum: 14. ledna 2011 23:55
 tak 10 000 je zas málo ale 40 moc  ,
Datum: 14. ledna 2011 23:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 je to strašně moc. To má hodnotu maximálně 10000
Datum: 14. ledna 2011 22:53
 Cus chci se zeptat, shanim na tatrana blinkry a gumy pod ně a nosič.Nevíte kde se daji sehnat?? Pokud mozno v dobrem stavu.Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 21:45
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 konecne jsem dosahl u pionyra maximalni jiskry si myslim!! směs je akorat jakma byt a na svicce ta elektroda ma svetle cihlovou barvu a ta keramika pod tim je zvetsiny býlá z jedny strany lehce hneda. Taky chyta na stouchnuti na poprvy, jak teplý i studený, po 3 letech se mi povedlo dát elektryku takhle dokupi. Zajimalobyme kolik zvas ma akhle vypalenou svicku ze ta keramika zustava neokourena a chyta to na stouchnuti??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 18:05
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jj presne tak
Datum: 16. ledna 2011 18:05
 fernez- konecne si dosiahol naladit fichtla na urovni serioveho motocykla
Datum: 16. ledna 2011 11:14
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 honzo to musis projit vsechno a co je z oxidovany to vymenit, ja jsem mel s civky co vyraby proud s oxidovanej kabel, to snad poznas jak vypada z oxidovanej kabel, a tak jsem napajel novej (musis napajet poradne kdyz zatahnes zadrat tak aby neupad) a pak skontroluj este ostatni kbeli na kondiku jestli neni skoro upadlej... na inducce, kolikrat to dava peknou modrou a stejne je nic moc. Dozvedel jsem se este jednu dulezitou vec staci aby civka byla skrabla a je poni uz dava malo stavy, ta med je potahla necim nevodivym a jak se to skrabne a dotykase to ostatnich zavitu na civce uz je to ve skratu pak nefunguje nebo spatne. A to startovani neni jen o elektryce, taky to musis mit trochu v kupe
Datum: 16. ledna 2011 9:09
 Mám podobnou závadu, prosím o radu: Ten drát od té cívky si jenom vyčistil nebo si ho celý vyměnil?? Děkuji za odpověď
Datum: 15. ledna 2011 18:30
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 moje všechny motory chytaj na šlápnutí teplý i studený. považuju to za samozřejmost.
Datum: 15. ledna 2011 17:05
 Mohl bych zkusit taky vyměnit, třeba dosáhnu nějakého výsledku.
Datum: 15. ledna 2011 10:23
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 i přesto má pravdu ten standa
Datum: 14. ledna 2011 21:50
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to neni uplne pravda ty zaoalovani u fichtla jsou dost casto poniceny a zeslably, s oxidovany kabely... pak to i serizeny nechyta nebo chyta jede dobre ale spatne chyta, ja mam fichtla kterej daval mizernou jiskru chatal hur porad a pritom vykon porad krasnej a pak uz to nechytalo zjistil jsem ze je skoro upadlej kabel s civku u magneta  tak jsem dal jinou a uz to chyta na prvni slapnuti vetsinou
Datum: 14. ledna 2011 21:31
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 má pravdu ten Standa
Datum: 14. ledna 2011 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 existuje na to totiž jednoduchej trik....seřídit karburátor a zapalování
Datum: 14. ledna 2011 20:56
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 Já  J21 RS,J550,J250 pérák...J555 chytá až na třetí protože nemá už tlaky  ale stejně jede fajnové mrška jedna
Datum: 14. ledna 2011 20:55
Jméno: Tomas
IP: uživatel9023
 Poradí prosím někdo jak u kývačky 250 vyrazit v karteru u kliky ty 2 ložiska+labirint, tak abych něco nezkurvil? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 12:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pod vnitřním ložiskem je segerovka, takže normálně to nejde ani na jednu stranu. První musíš dostat ven vnitřní ložisko, mám na to speciální stahovák, ale pokud není tak to jde udělat tak, když chceš dát ložiska nová, tak se na vnitřní ložisko navaří něco co zaslepí díru a z druhé strany se to potom za tepla nějakou kulatinou vyrazí. Labyrint a druhé ložisko už jde ven v pohodě.
Datum: 16. ledna 2011 12:49
 čau draci- takovej dotázek k vašim zkušenostem- jak vyrábíte nebo kde sháníte nějaký ty plastový šrouby na kryt karburátoru (prostě prsíšek) jak se šroubuje do rámu. Samozřejme pro ty co to tam mají
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 22:35
Jméno: Tomáš
IP: uživatel10867
 Pokud myslíš u fichtla horní dekl,tak sem tam měl vyrovnávací šroub ze školní lavice.Byl proto naprosto perfektní.Plastová placatá hlava s drážkama pro chycení rukou.Byl nízkej a dobře se šrouboval.Byl sem s nim naprosto spokojenej
Datum: 14. ledna 2011 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 Abych se přiznal,tak ani nevím jak origo šroub na dekl vypadá. vždy použiju co dům dá.....měl jsem různé leštené antikorové šrouby s okem nahoře,plastové nožičky nejakého stojanu,různé šrouby s plastovou hlavou(občas se něco podobného najde ve škola jako svorka nějakého měřáku)....no prostě co se naskytne a funguje.....
Datum: 14. ledna 2011 20:45
 kde mozem kupit vysokotepelny silikon okres zilina\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 20:19
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele mam problem s pístem na CZ 175 potrebuju na nej sehnat krouzky tak sem píst ocistil a bylo tam napsano AX, 5, KH nic víc nemuzete mi prosím poradit jake krouzky na to mam koupit diky vam moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 20:11
 čau. Mám takovej problem, potřeboval bych poradit jak mam nastavit volnoběh u babety 207/300. Na karburátoru jsou dva šroubky a nevim co se jakym dělá. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 15:03
 a ten druhej šroubek ma bejt nastavenej jak nebo co se s nim dělá?
Datum: 15. ledna 2011 15:03
 tim sroubkem vlevo nahorejc jakoby- doprava pridáváš a doleva ubíráš
Datum: 14. ledna 2011 20:18
Jméno: jozzo
IP: uživatel7904
 ten co vede jakoby k šoupátku,pokuť s ním a uvidíš jak se motor chová,nis ložitého
Datum: 14. ledna 2011 20:02
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 čau draci ja mam jawu 23 a udelal sem go motůrku ale ted vůvec nevím jak mám nastavit předstih předem děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 21:34
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 hlavne at ten motor nikdy nedostanu doruky, to uz znej nic nepouziju
Datum: 14. ledna 2011 21:34
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 OK hele diky ti moc a přeji vám pěkný zbytek dne
Datum: 14. ledna 2011 20:40
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 to musí bejt kvalitní generálka, když jí dělal odborník, co neumí ani nastavit zapalování přesně tak!
Datum: 14. ledna 2011 20:28
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Jžš.. tak to chce mít dobře udělaný, každý neumí všechno.. Se zeptal a ty už meleš, že je to odborník
Datum: 14. ledna 2011 20:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to musí bejt kvalitní generálka, když jí dělal odborník, co neumí ani nastavit zapalování
Datum: 14. ledna 2011 19:49
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel5056
 Předstih je bod při kterém začíná hoření směsi ve válci. Popíši celý postup . Začneš tím že dáš motor do horní úvrati (nejvyšší bod pístu při zdvihu). V horní úvrati nastavíš mezeru mezi kontakty 0,4mm až to budeš mít budeš motorem otáčet doleva a odměříš 1,6mm od horní úvratě v tomto bodě má být kladívko otevřené na 0,05mm (cigaretový papír) když nebude povolíš dva šrouby co drží zapalování a budeš s ním otáčet bud doprava nebo doleva podle tvaru vačky.
Datum: 14. ledna 2011 19:36
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 Čus draci potřeboval bych poradit mám babetu a potřebuju na hadičku od kohoutku ke karburátoru dát filtr ale mě se tam normální nevejde nejni k sehnání nějakej mečí? vono tam je strašně málo místa, jak to máte udělaný vy ??? Dík za rady a kdyby byla možnost tak nějakou fotečku na email: Drahokoupil.l@seznam.cz nebo nějak popsat děkuji !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 12:12
Datum: 15. ledna 2011 12:12
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 tenhle ten filtr je taky moc dlouhej právě musim to nějak vymyslet dík za odpověd
Datum: 14. ledna 2011 19:35
Datum: 14. ledna 2011 19:31
 Musíš obehat mototechny a volačo zoženeš bratranec má babetu a má tam taký malý prietokový filtrík alebo skús odrezat s dlhých koncov nábehu na hadičku
Datum: 14. ledna 2011 18:44
 zdravim, mam jawa 50 555 z roku 61 mam od něj jenom doklady (tu malou plesnivkou knížečku) http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=56837
v ní je napsanej puvodní majtel i adresa na něho, bydlí ve stejnym městě jako já, podle adresy kousek odemně, motorka neni ve stavu na STK ani náhodou, co všechno musim postupně udělat abych to dostal na silnici a moh s tim jezdit (krom. toho že to uvedu do ňákýho stavu) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 20:58
Jméno: shlaighter
IP: uživatel1194
 tady registrován nejsem
Datum: 14. ledna 2011 20:58
Jméno: shlaighter,HATAS100
IP: uživatel1194
 to jseš zase ty  ?ja jsem te nasel na yahoo,youtube,sesa moto a nakonec na motorkarich.cz!Upozornuju,že jsem na vsech vypsanych serverech registován.A K TÉMATU:on má provaz vlastně pravdu
Datum: 14. ledna 2011 20:52
 Zajít za týpkem ať s tebou podepíše kupní smlouvu(pro jistotu) a pak at jde s tebou na urad nebo ti da plnou moc na uřad. Pak zajít na stk (kdyz to neudělá stk(ale říct, že ma byt to stk na tvoje jméno-jinak by ti to na urade nevzali jako evidencku) tak evidencku- ale pri prepisu ti bez stk vezmou doklady do depozitu) no a pak zajit na urad a kdyz jste ze stejnyho mesta -tak pohoda- prihlasis to na sebe.
Datum: 14. ledna 2011 20:27
Jméno: boban
IP: uživatel3383
 chci se zeptat esi do jawy 250 muzu lit benzin s olejem v pomeru 1:50,když budu mit kvalitní olej.a jesi je lepsi natural nebo special.dekuju za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 speciál v poměru 1:35-1:40 s běžným minerálním olejem
Datum: 14. ledna 2011 17:28
 Zdarec, renovuju jawu 21 rok 1969 a chtel bych se zeptat jak to bylo s tou barvou nadrze a koskem ramu. Delam svetle modrou barvu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 18:46
 ja mám origo 20tku rok 69 modrej farbi a rám je celý modrí aspom sa mi tak zdá a nádrž je sivá
Datum: 14. ledna 2011 18:46
 Čau lidu mam problem mam jawa dandy 50 motor sachs kdyz motorku nastartuji a necham zahrat a pak se rozjedu jede to v pohode ale po chvilce mi to zacne blbnout...ze když sem vy vyších otačkách a pak zavru plyn tak mi to v tech otackách zustane a po chvilce se to vrati do normálu a nebo to obcas i samo pridava v tech otackach prosim poradtě ...díky moc předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 17:40
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 svíčka, karburátor nebo gufero pod zápalkem nic jinýho by to být nemělo být vybersi ale nejdřív bych asi zkusil ten karbec
Datum: 14. ledna 2011 17:40
 jawa čz 175/356 nema proudove rele?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 23:25
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 Alesblaha: heč,já to umim,ale bez ampermetru na bande sem v prdeli
Datum: 14. ledna 2011 23:25
 JAWA - ČZ 175 typ 356 má klasické jednocívkové spínací elektromagnetické relé 45W umístěné na statoru dynama, když sundáš pravé víko motoru, uvidíš to. A pokud máš třeba problém s dobíjením, tak do toho moc nedrbej, když tomu odborně nerozumíš, na mé ČZ 175 450 do toho někdo drbal a rozdrbal to tak,že to skoro vůbec nedobíjelo, nahradil jsem to dvoucívkou, a pohoda. Seřídit jednocívku - to vyžaduje hodně zkušeností! A pojem proudové relé neznám, u tohoto stroje se používá klasické elektromagnetické.
Datum: 14. ledna 2011 19:24
 cuz,chcise zeptat jesi muzu do baterky nalejt neco jinyho nez kyselinu?-treba neco co je doma.diky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 12:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do batwrie se nedolejvá kyselina , ta tam zůstává , dolejvá se jen destilovaná voda
Datum: 15. ledna 2011 12:46
 a destilka teče z pravého kohoutku
Datum: 14. ledna 2011 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 nalej tam tzv.elektrolyt......tj. roztok kyseliny sírové s destilovanou vodou....většinou ho dostaneš přibalený k nové baterce....
Datum: 14. ledna 2011 16:04
 nastříkej do ní
Datum: 14. ledna 2011 15:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vymačkej tam třeba citron... nemám slov...
Datum: 14. ledna 2011 15:26
|



|