Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau kluci šli by udělat u pionýra blikny aniž by tam byla baterie??poradte mi prosím co je k tomu včechno potřeba a na kolik peněz to tak zhruba vyjde díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 11:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jestli ti jde o bezpečnost, tak věz že LEDky nejsou vidět. Takže pokud tam máš dát 15W žárovky, tak narážíš na problém s energií.. tedy s dostatekem. Jo a jednu drobnost.. většinou, když dáváš blinkr, tak je to proto že odbočuješ a pokud odbočuješ že musíš zastavit, tak máš volnoběh.. že jo? No a když máš volnoběh, pak máš elektriky hodně málo... tedy jednoduchou dedukcí... bez baterky to nepůjde pokud to má splnit svůj účel... baterka ti totiž zálohuje výkyvy v energetické soustavě motorky, když je jí málo... Na baterky, co budeš muset nabíjet mimo stroj tě to bude bavit jen chvilku, pak se ti hodněkrát stane že budou prázdný a nakonec to odmontuješ jako nepraktickou věc.. A pokud to chceš předělat aby se dobíjela i za jízdy, znamená to poměrně veliké náklady a celkkovou úpravu elektroinstalace že pokud elektrice nehovíš, tak se smiř že tam blikny nejsou... já taky na to kašlu a moc neukazuju, při představě že mi někdo urazí autem pazouru raději zastavím a počkám až můžu jet
Datum: 15. června 2009 11:51
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 ted jsem dostal nápad že bych ty blinkry udělal opravdu z diod a napojil je na 2 monočlánky 1,5 voltu a ve škole bych měl možnost si udělat přerušovač ...než to vycucá 2 monočlánky tak to nějakou dobu bude trvat ..koupil bych si dobíjecí a přidělal bych je někam pod nádrž nebo do kastlíku ..co vy na to?
Datum: 14. června 2009 0:31
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 jde mi hlavně taky o bezpečnost až budu jezdit po tmě tak nebude moc dobře vidět jak ukazuju a navíc mám omezenou hybnost v rukouch takže ani jednu nenatáhnu právě proto jsem přemýšlel o bliknách...
Datum: 14. června 2009 0:25
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 ted jsem dostal nápad že bych ty blinkry udělal opravdu z diod a napojil je na 2 monočlánky 1,5 voltu a ve škole bych měl možnost si udělat přerušovač ...než to vycucá 2 monočlánky tak to nějakou dobu bude trvat ..koupil bych si dobíjecí a přidělal bych je někam pod nádrž nebo do kastlíku ..co vy na to?
Datum: 14. června 2009 0:23
Jméno: festic
IP: uživatel5976
 Prez elektriku nejsem nejakej sef ale kdyby se do bliken daly diody a vymenila ta slabsi svetelna civka za tu silnou mohlo by to jit....ale na diody by prerusovac z trabika nesel......zkus Chonga
Datum: 13. června 2009 15:15
 Bez baterky si myslim ti to nepujde, nebo možná půjde ale špatně. Samotné dynamo ti to neutáhne, jinak se tam s blinkrama zapojuje přerušovač.
Datum: 13. června 2009 14:25
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 šli, ale jen na ozdobu
Datum: 13. června 2009 13:51
Datum: 13. června 2009 11:24
Posl.aktualizace: 13. června 2009 8:00
 podla mna ide lepsie a este dá sa to zlahcit ked odsústruzite propellere
Datum: 13. června 2009 8:00
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 a jak to s tim jede?
Datum: 13. června 2009 0:47
Jméno: Eugen Németh
IP: uživatel6255
 ja preto som dal na to tie zapalovanie lebo moj stroj ide na vysokych otácok,najprv poskladal som original zapalovanie ale to uz na druchy den sa zomrel
Datum: 12. června 2009 23:28
 lepsie berie otacky,ma lepsi sprint a este dá velky moznost hlazenia
Datum: 12. června 2009 23:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a jakou to má výhodu to zapalování???
Datum: 12. června 2009 23:19
 Docela zajímavé řesění
Datum: 12. června 2009 22:25
 Docela zajímavé řesění
Datum: 12. června 2009 22:24
Jméno: jarek
IP: uživatel6110
 cau lidi jak mam pripojit svetla?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 11:55
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Drátem...
Datum: 15. června 2009 11:55
Jméno: Standa
IP: uživatel6370
 jeden kontakt na živej vodic a druhej kontakt na kostru
Datum: 12. června 2009 14:39
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár lidi budu si kupovat novou baterku do čz 175-450 a nevím jaký mám ukostřit kontak baterky na schématech je + kontakt a já si myslim ža na kostru patří - kontakt kam mi prosím poradtě ad neskurvim baterku dík za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:08
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Na dynamu by to mělo být označené co je na kostru. Může tam být vyměněno dynamo, novější typ s minus polem na kostru.
Datum: 12. června 2009 15:08
 Zapoj to tak, jak je to ve schématu. +
Datum: 12. června 2009 10:28
 baterku nezkurvíš. pokud ji zapojíš obráeně tak to akorát nebude dobíjet. má být ukostřené +, ale může to být břebuzené na -
Datum: 11. června 2009 17:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bude to +
Datum: 11. června 2009 17:08
 hele draci mam dotaz funguvala by 6voltová baterka na fichtla? A víte někdo jak to zapojit na zapalování?Dík za odpovět
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 19:51
Jméno: jarda
IP: uživatel6301
 newm na co by si ji tam chtěl davat?ale možne to je....musiš tam dat regulator a usměrnovač....ale ma to pak svi vihody....mužeš ji napojit na zapalovani a bude ti to pak hazet větši jiskru....svit světel nebude zavislej na otačkach a mnoho dalšich....
Datum: 11. června 2009 19:51
 Čau ..........čím to může být že 150 ČZ neháže jiskru?.........nemá to baterku a ani cívku.Kabel na indučku vede přímo ze zapalování.............a chtěl bych se zeptat to je našroubování nebo že se to tam strčí jenom.........nevím čím to může být že to neháže jiskru poradte prosím děkuju moc za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 S cívkami byly problémy, někdy probíjela ta průchodka v bloku, tak se kabel připájel přímo na cívku.
Datum: 12. června 2009 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel6355
 Jsou 3 moznosti: Mas to blbe pospojovane nebo mas spatny kladivko a nebo mas v hajzlu zapalovaci civku v zapalovani(nejcastejsi problem). Vysokonapetovaj kabel se tam jen pichne a pritahne prevlecenou matici. Predstih 4-4.5mm,odtrh 0.4mm....ale bacha predstih se tam steluje hrozne blbe,takze tu placku dej zhruba na prostredni polohu a dle chodu hybej doleva ci doprava.....
Datum: 11. června 2009 16:57
 zdar draci poraďte mi mam 250 stála asi 2 roky a měl jsem špatnou baterku když jsem tam dal novou nechce to házet jiskru čistil jsem kladivka a dal jsem tam nový kondenzátor poraďte mi dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 14:45
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 na mé 250 je mod sedačkou vypíač na baterku, mrkni jestli ho nekde taky nemas...je ta nová baterka nabitá?
Datum: 11. června 2009 14:45
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 A nebo jak jsi dával ty kladívka jsi to dal špatně a máš tam zkrat
Datum: 11. června 2009 13:42
Jméno: Standa
IP: uživatel6355
 Problem bych hledal v zaoxidovanych kontaktes spinaci skrinky a neno upadlé dráty..
Datum: 11. června 2009 13:20
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau draci přidělal jsem si tachometr z kola na sveho stadiona, fungoval ale jakmile jsem nastartoval začal ukazovat aniž bych jel ... (to bude asi tím že mám zapojenou elektriku) nevíte jak by to šlo udělat aby mi to ukazovalo a nerušila mi to ta elektrika ??? kromě toho že odpojím elektriku ... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 17:13
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 musíš si koupit lepší tachometr.Kamarádovi to dělalo taky,ale jak si koupil dražší(lepší) tak to přestalo.
Datum: 11. června 2009 17:13
 Měl jsem ten samý problém, stačilo koupit fajfku odrušenou (jako tu má třeba sesa) a bylo po rušení.
Datum: 11. června 2009 14:07
 dělá to rotor
Datum: 11. června 2009 13:54
Jméno: Js
IP: uživatel856
 Nevim co myslíš tím zapojenou elektriku. Rušení může způsobit zapalování. Skus vyměnit svíčku nebo fajfku za odrušenou.
Datum: 11. června 2009 12:38
Jméno: kahisek
IP: uživatel6353
 hoj..jak mam sundat rotor pod elektrikou kdyz tam chci vymenit gufero?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 17:23
 nejdříve odmontuj stator (drží na dvou šroubech na okrajích), pak si sundej vačku a místo ní zašroubuj šroub (asi M8) a zajisti si to proti pootočení, rotor by se měl povolit a ty ho jen sundej,-bacha ať neztratíš ten malej kolík co zajištuje jeho poloho, je zasunut ve výstupu na klice (pod rotorem)
Datum: 10. června 2009 17:23
 Zdar chlapi chcu se zeptat jestli byste nevěděli kde bych mohl sehnat 6v baterku na čz 175 nikde sem ju nenašel diky moc !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 15:17
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 v normalni mototechne je maji urcite
Datum: 10. června 2009 15:17
 čau draci mam dotaz je možné kdy bych zapojil měnič napětí z 6v na 12v mezi kaldívko a vysokonapětovou cívku a místo 6viltové cívky tam šoupnul 12ti voltou cívku z auta myslíte že by to lépe startovalo? Nebo by se to pos.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 23:59
 jo jo kámo... tak tím fakt nic nedocílíš. Bohužel. Myslím, že to ani nenadlábneš. Ale kdyby jsi to zkoušel tak dej vědět co to provedlo  A kdyby jsi chtěl zvíšit víkon cívky a mít silnější jiskru tak je
nejlepší dát 2 kondíky a 2 cívky!!! Cívky propojit mezi sebou a jiskra bude jako hrom.... ale je to i o kabelu na svičku, fajfce a samotné svíčce....
Datum: 11. června 2009 23:59
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no mi máme na praxích fichtla s cávkou ze škodovky a je tam normál zapalování a funguje to v poho
Datum: 11. června 2009 13:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nic ti to nepřinese. Měnič by musel navíc být dost ,,tvrdej,, zdroj, protože zpočátku teče indučkou dost velikej proud...
Datum: 10. června 2009 14:29
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši má u kejvačky svítit kontrolka nautrálu přes baterku nebo jen když mám našláplej motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 16:53
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jeden kontakt je zapojen na 54, druhý na spínač neutrálu, takže by měla svítit přes baterku, když zapneš zapalování.
Datum: 09. června 2009 16:53
 Přes baterku, jakmile zapneš klíček
Datum: 09. června 2009 15:38
 zdravim mám nějakej eror na moustangovi sem rozebíral motor kvuli ložiskům ty jsem vyměnil a kdyš jsem dal vše dohromady tak mi nesvítí ale normálně jede uš jsem skusil kde co a nic 6 hodin jsem se v tom vrtal a nic nechápu kde jechyba kdyš jsem ho rozebíral minule a pak jsem vše dal dohromady normálně všechno šlo a teť nic přehazování kabelů nepomohlo. jo a žárovky jsou v poho na jiný motorce jdou v poho
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 17:38
 tak jsem skoušel tu žárovku napřímo a nic. tak jsem jí vyndal a že skusim přes baterku jestli neni někde v piči jako myslím přerušenej kabel a ejhle žárovka svítí takže cívka je v poho dám jí tedy zpět do motrky a co se nestalo fichtl svítí nevim jak je to možný to asi ty léta rezivění.
Datum: 09. června 2009 17:38
 dík tohle mně nenapadlo
Datum: 09. června 2009 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 skus si natahnout kabel naprimo od svetelny civky na svetlo...pokud svetlo nebude svitit,problem je v civce...muze mit treba upadlej dratek na kostru
Datum: 09. června 2009 13:23
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Zdarec draci, mám takový problém, jak seřídit nebo opravit regulátor dobíjení na kývce 250 ? Nějak mi tam blbne, a newím jak mu pomoct, aby mi to dobíjelo. Děkuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 7:20
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 otipkavasek@seznam.cz Díky,
Datum: 10. června 2009 7:20
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Můžu ti poslat nákres s rozměry pro mechanické seřízení. E-mail ?
Datum: 10. června 2009 7:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Měl by to být ten šroubek, co je zajištěn barvou. Pokud to je jenom tento šroubek a relé není celkově rozhozené, tak to tím šroubkem seřídíš. Při zapnutých světlech by to mělo dávat 6,8-7,2V.
Datum: 09. června 2009 17:03
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 No je tam původní relé i rotor.... Nevypadá, že by bylo poškozené chce jen seřídit, protože se ten šroubeček povolil
Datum: 09. června 2009 15:50
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Problém může být i v samotném dynamu. Máš tam ještě původní relé na dynamu? Jinak seřizovat toto relé, pokud v tom nemáš praxi, není žádná sranda, jsou tam dva regulační stupně a vše se musí za pomoci měřáku seřídit, ale je to spíše taková hodinářská práce.
Datum: 09. června 2009 8:13
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 čau draci do zapalování sem koupil nový kontakt,kladívko a kondík dal sem to zpět dohormady a vono mi ted nefunguje nevíte v čem by mohl být chyba?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 15:32
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 jo zapalko šlapalo dobře,pertinaxovy podlozky tam mám ten kroužek taky jinak všechno je zapojený odtrh sem taky ladil
Datum: 09. června 2009 15:32
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 a mas to dobre poskladany? nechybej ti pertinaxovy podlozky a krouzek ktery tvori pruchodku na kladivkach? odtrh dobrej? inducka zapojena 1 kladivko,15 kostra? Fajfka dobrá? svicka dobra? Jezdilo to nekdy vubec? Muze bejt treba spatnej zapalovaci pol.
Datum: 09. června 2009 13:28
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 no neměly by být přeházené ale 100procentně si jistej nejsem a jak to přesně příde taky bohužel newím
Datum: 08. června 2009 20:16
 Hele a nepřeházel si ty drátky a podložkz jak sou na tich kontaktech jestli jo tak ti to nemůže fungovat ted nevim ani já jak to má správně bejt!
Datum: 08. června 2009 20:04
Posl.aktualizace: 08. června 2009 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 pokud koupis spravny typ a spravne ho zapojis tak to bude dobijet(pokud mas dobre uhliky a vse okolo)....svitit to musi i bez relatka!
Datum: 08. června 2009 15:31
 Često,vite jak zjistit na jawě 250/353 jestli to dobíjí?????a co popřipadě vyměnit????Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 11:19
 podivej se na rele na zapalovani jak tam mas ty kladivka tak kdys to dobiji tak sou zavreny ale musis to mit nastartovany
Datum: 10. června 2009 11:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Také se to tak dá poznat, ale než to odpojíš, tak musíš trochu vytočit motor, stejně ale nepoznáš, jestli to dobíjí správně. Jinak u vozidla, které má alternátor se nesmí baterie za chodu odpojit v žádném případě, hrozí poškození alternátoru, případně i řídící jednotky. U kejvačky je naštěstí dynamo.
Datum: 08. června 2009 12:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel5683
 zkus vydelat jeden kontakt na baterce
Datum: 08. června 2009 11:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O tom tě informuje kontrolka dobíjení případně ampérmetr, jestli je ale správné napětí na to musíš použít voltmetr. Jestliže to nefunguje, závada může být v dynamu nebo i relé.
Datum: 08. června 2009 11:28
Posl.aktualizace: 10. června 2009 17:56
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kontrolka dobíjení se zapojuje na sv. 61 na dynamu a na sv. 54 ve spínací skřínce, neutrálu na 54 a spínač neutrálu.
Datum: 10. června 2009 17:56
 zdarec, no este ne, ale plánuju to podle toho zapojit, nemůžeš napsat co tam je špatně popsaný? Díkes
Datum: 10. června 2009 8:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jsou blbě popsaný
Datum: 07. června 2009 18:57
Jméno: Jurajda
IP: uživatel1009
 cus chci se zeptat jestli muzu pouzit svicku N15Y mam jawu 20 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 15:31
 Y pálí písty pokud je směs moc chudá, jinak ani néé
Datum: 07. června 2009 15:31
 Dříve jsem na ně taky jezdil, ale ted už jezdím pouze na N14C nebo N15C, řekl bych, že to na ně jede lépe a s peckou jsem se u nich ještě nesetkal, u Y už jo, ale někdo tvrdí, že mu to jede na Y lepé, a s propalováním pístu jsem se taktéž ještě nesetkal.
Datum: 07. června 2009 14:42
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar ja prave slysel presnej opak co L. ze u vyssi kubatury je to jedno ale prej na fikoj to pali pisty,ale podle me je to blbost typek dava do pareza svicky ze skodovky taky Y s vysunutym jiskricem a snad celej zivot a parizek porad leti jak drak.za me ji tam klidne dej
Datum: 07. června 2009 13:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U fichtlů snad problémy nebyly, ale u 250 a 350 se mě tyto svíčky neosvědčily. U spousty motorek za tepla při větším zatížení vynechávalo zapalování, někdy se udělala na svíčce i pecka, přestože tepelná hodnota byla správná. Po výměně za svíčky N15C nebo N14C bylo po problémech. Jinak propálený píst jsem také nezaznamenal.
Datum: 07. června 2009 11:44
Jméno: bris-K
IP: uživatel6321
 říká se že typ Y (vysunuté elektrody) propaluje písty ale nikdy sem neviděl že by to opravdu dělala tak ji tam vklidu dej
Datum: 07. června 2009 10:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci mel jsem problem u pionyra ze jsem mel slabou jiskru tak jsem tam dal zapalovani z 05 a bylo to to sami pritom na druhym pionyru slo normalne tak jsem vycistil vypinac byl celej od mosaznejch pilin strasne se to drelo nechapu proc tak jsem vycistil slozil a porad slaba jiskra tak jsem si hral skoro celej den se zapalovanim vzal jsem puvodni stator celej rozebral vycistil izolace neposkozeny a nic tak znova jsem rozebral dal z druhyho pio. kondik civku a zase nic bylo to jen horsi uz to nedalo skoro zadnou jiskru jen do ruky s fajfky tak jsem to zase sundal a zjinyho statoru dal hnusny kladivko spinavou izolaci jen jsem to ocistil hadrem ,civku kterou jsem umyl v petroleji a kondik a znova skusil a uz to jde akorat by me zajimalo cim to vlastne bylo?? urcite neco na statoru ale co?? kladivko jsem skusil novy a nic!! vsechno jsem umyl petrolejem vytrel a namazal co je trebaa nic!!! nemuze to bejt tim ze jsem namocil ty izolace do petroleje alehadrem jsem je vysusil!! je zajimavy ze s elektrykou z 05 to bylo slaby dal jsem novejsi elektryku a bylo to to sami ale jeloto i kdyz byla mala jiskra na vykomu to neni znat pak jsem to celi umyl a nic . proste to nechapu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 19:58
Jméno: trotl
IP: uživatel1723
 no mě se to s tím petrolejem taky moc nezdá  já jsem teda vždicky všechno myl technickým benzínem protože jsem ho měl asi 10 litrů  a vždicky to fungovalo
Datum: 07. června 2009 19:58
Jméno: Standa
IP: uživatel6326
 namočit izolace do petroleje....vybornej napad!! Si zaklepej na čelo
Datum: 07. června 2009 12:32
 no hele muže to být rotorem že už má malou magnetickou sílu nebo indučkou a nebo ten kabel od indučky na fajfku a nebo fajfka, jestly chceš tak si vem moje icq 556223113 a mužeme pokecat já bych ti poradil už mam za sebou 21 fichtlů
Datum: 06. června 2009 21:22
|



|