slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  204  205  206  207  208  209  210  211  212  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau kluci šli by udělat u pionýra blikny aniž by tam byla baterie??poradte mi prosím co je k tomu včechno potřeba a na kolik peněz to tak zhruba vyjde díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 11:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jestli ti jde o bezpečnost, tak věz že LEDky nejsou vidět. Takže pokud tam máš dát 15W žárovky, tak narážíš na problém s energií.. tedy s dostatekem. Jo a jednu drobnost.. většinou, když dáváš blinkr, tak je to proto že odbočuješ a pokud odbočuješ že musíš zastavit, tak máš volnoběh.. že jo? No a když máš volnoběh, pak máš elektriky hodně málo... tedy jednoduchou dedukcí... bez baterky to nepůjde pokud to má splnit svůj účel... baterka ti totiž zálohuje výkyvy v energetické soustavě motorky, když je jí málo... Na baterky, co budeš muset nabíjet mimo stroj tě to bude bavit jen chvilku, pak se ti hodněkrát stane že budou prázdný a nakonec to odmontuješ jako nepraktickou věc.. A pokud to chceš předělat aby se dobíjela i za jízdy, znamená to poměrně veliké náklady a celkkovou úpravu elektroinstalace že pokud elektrice nehovíš, tak se smiř že tam blikny nejsou... já taky na to kašlu a moc neukazuju, při představě že mi někdo urazí autem pazouru raději zastavím a počkám až můžu jet :-D
 
 
Datum: 15. června 2009 11:51
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
ted jsem dostal nápad že bych ty blinkry udělal opravdu z diod a napojil je na 2 monočlánky 1,5 voltu a ve škole bych měl možnost si udělat přerušovač ...než to vycucá 2 monočlánky tak to nějakou dobu bude trvat ..koupil bych si dobíjecí a přidělal bych je někam pod nádrž nebo do kastlíku ..co vy na to?
 
 
Datum: 14. června 2009 0:31
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
jde mi hlavně taky o bezpečnost až budu jezdit po tmě tak nebude moc dobře vidět jak ukazuju a navíc mám omezenou hybnost v rukouch takže ani jednu nenatáhnu právě proto jsem přemýšlel o bliknách...
 
 
Datum: 14. června 2009 0:25
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
ted jsem dostal nápad že bych ty blinkry udělal opravdu z diod a napojil je na 2 monočlánky 1,5 voltu a ve škole bych měl možnost si udělat přerušovač ...než to vycucá 2 monočlánky tak to nějakou dobu bude trvat ..koupil bych si dobíjecí a přidělal bych je někam pod nádrž nebo do kastlíku ..co vy na to?
 
 
Datum: 14. června 2009 0:23
 
 
 
 
Jméno: festic      IP: uživatel5976    
Prez elektriku nejsem nejakej sef ale kdyby se do bliken daly diody a vymenila ta slabsi svetelna civka za tu silnou mohlo by to jit....ale na diody by prerusovac z trabika nesel......zkus Chonga
 
 
Datum: 13. června 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez baterky si myslim ti to nepujde, nebo možná půjde ale špatně. Samotné dynamo ti to neutáhne, jinak se tam s blinkrama zapojuje přerušovač.
 
 
Datum: 13. června 2009 14:25
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
šli, ale jen na ozdobu
 
 
Datum: 13. června 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németk      E-mail:      IP: uživatel6255    
mám tu nieco,treba tam baterka http://www.szocimotoros.hu/download/mustang.jpg
 
 
Datum: 13. června 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
Vydeli ste uz zapalovanie od minibajka na fika??? a znizenu hlavu z babety??? tu je moj stroj http://www.bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
podla mna ide lepsie a este dá sa to zlahcit ked odsústruzite propellere
 
 
Datum: 13. června 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
a jak to s tim jede?
 
 
Datum: 13. června 2009 0:47
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      IP: uživatel6255    
ja preto som dal na to tie zapalovanie lebo moj stroj ide na vysokych otácok,najprv poskladal som original zapalovanie ale to uz na druchy den sa zomrel
 
 
Datum: 12. června 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
lepsie berie otacky,ma lepsi sprint a este dá velky moznost hlazenia
 
 
Datum: 12. června 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a jakou to má výhodu to zapalování???
 
 
Datum: 12. června 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: Hatak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Docela zajímavé řesění
 
 
Datum: 12. června 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: Hatak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Docela zajímavé řesění
 
 
Datum: 12. června 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel6110    
cau lidi jak mam pripojit svetla????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Drátem...
 
 
Datum: 15. června 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6370    
jeden kontakt na živej vodic a druhej kontakt na kostru
 
 
Datum: 12. června 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
zdár lidi budu si kupovat novou baterku do čz 175-450 a nevím jaký mám ukostřit kontak baterky na schématech je + kontakt a já si myslim ža na kostru patří - kontakt kam mi prosím poradtě ad neskurvim baterku dík za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Na dynamu by to mělo být označené co je na kostru. Může tam být vyměněno dynamo, novější typ s minus polem na kostru.
 
 
Datum: 12. června 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapoj to tak, jak je to ve schématu. +
 
 
Datum: 12. června 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
baterku nezkurvíš. pokud ji zapojíš obráeně tak to akorát nebude dobíjet. má být ukostřené +, ale může to být břebuzené na -
 
 
Datum: 11. června 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bude to +
 
 
Datum: 11. června 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel6357    
hele draci mam dotaz funguvala by 6voltová baterka na fichtla? A víte někdo jak to zapojit na zapalování?Dík za odpovět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel6301    
newm na co by si ji tam chtěl davat?ale možne to je....musiš tam dat regulator a usměrnovač....ale ma to pak svi vihody....mužeš ji napojit na zapalovani a bude ti to pak hazet větši jiskru....svit světel nebude zavislej na otačkach a mnoho dalšich....
 
 
Datum: 11. června 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau ..........čím to může být že 150 ČZ neháže jiskru?.........nemá to baterku a ani cívku.Kabel na indučku vede přímo ze zapalování.............a chtěl bych se zeptat to je našroubování nebo že se to tam strčí jenom.........nevím čím to může být že to neháže jiskru poradte prosím děkuju moc za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
S cívkami byly problémy, někdy probíjela ta průchodka v bloku, tak se kabel připájel přímo na cívku.
 
 
Datum: 12. června 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6355    
Jsou 3 moznosti: Mas to blbe pospojovane nebo mas spatny kladivko a nebo mas v hajzlu zapalovaci civku v zapalovani(nejcastejsi problem). Vysokonapetovaj kabel se tam jen pichne a pritahne prevlecenou matici. Predstih 4-4.5mm,odtrh 0.4mm....ale bacha predstih se tam steluje hrozne blbe,takze tu placku dej zhruba na prostredni polohu a dle chodu hybej doleva ci doprava.....
 
 
Datum: 11. června 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: bikermichal      E-mail:      IP: uživatel5868    
zdar draci poraďte mi mam 250 stála asi 2 roky a měl jsem špatnou baterku když jsem tam dal novou nechce to házet jiskru čistil jsem kladivka a dal jsem tam nový kondenzátor poraďte mi dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
na mé 250 je mod sedačkou vypíač na baterku, mrkni jestli ho nekde taky nemas...je ta nová baterka nabitá?
 
 
Datum: 11. června 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
A nebo jak jsi dával ty kladívka jsi to dal špatně a máš tam zkrat
 
 
Datum: 11. června 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6355    
Problem bych hledal v zaoxidovanych kontaktes spinaci skrinky a neno upadlé dráty..
 
 
Datum: 11. června 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
čau draci přidělal jsem si tachometr z kola na sveho stadiona, fungoval ale jakmile jsem nastartoval začal ukazovat aniž bych jel ... (to bude asi tím že mám zapojenou elektriku) nevíte jak by to šlo udělat aby mi to ukazovalo a nerušila mi to ta elektrika ??? kromě toho že odpojím elektriku ... díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
musíš si koupit lepší tachometr.Kamarádovi to dělalo taky,ale jak si koupil dražší(lepší) tak to přestalo.
 
 
Datum: 11. června 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem ten samý problém, stačilo koupit fajfku odrušenou (jako tu má třeba sesa) a bylo po rušení.
 
 
Datum: 11. června 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá to rotor :-)
 
 
Datum: 11. června 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Nevim co myslíš tím zapojenou elektriku. Rušení může způsobit zapalování. Skus vyměnit svíčku nebo fajfku za odrušenou.
 
 
Datum: 11. června 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6353    
hoj..jak mam sundat rotor pod elektrikou kdyz tam chci vymenit gufero?:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejdříve odmontuj stator (drží na dvou šroubech na okrajích), pak si sundej vačku a místo ní zašroubuj šroub (asi M8) a zajisti si to proti pootočení, rotor by se měl povolit a ty ho jen sundej,-bacha ať neztratíš ten malej kolík co zajištuje jeho poloho, je zasunut ve výstupu na klice (pod rotorem)
 
 
Datum: 10. června 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: Kala ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar chlapi chcu se zeptat jestli byste nevěděli kde bych mohl sehnat 6v baterku na čz 175 nikde sem ju nenašel diky moc !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
v normalni mototechne je maji urcite
 
 
Datum: 10. června 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel6350    
čau draci mam dotaz je možné kdy bych zapojil měnič napětí z 6v na 12v mezi kaldívko a vysokonapětovou cívku a místo 6viltové cívky tam šoupnul 12ti voltou cívku z auta myslíte že by to lépe startovalo? Nebo by se to pos..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 23:59
 
 
 
 
Jméno: Dejv      E-mail:      IP: uživatel5882    
jo jo kámo... tak tím fakt nic nedocílíš. Bohužel. Myslím, že to ani nenadlábneš. Ale kdyby jsi to zkoušel tak dej vědět co to provedlo:-) A kdyby jsi chtěl zvíšit víkon cívky a mít silnější jiskru tak je nejlepší dát 2 kondíky a 2 cívky!!! Cívky propojit mezi sebou a jiskra bude jako hrom.... ale je to i o kabelu na svičku, fajfce a samotné svíčce....
 
 
Datum: 11. června 2009 23:59
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no mi máme na praxích fichtla s cávkou ze škodovky a je tam normál zapalování a funguje to v poho
 
 
Datum: 11. června 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nic ti to nepřinese. Měnič by musel navíc být dost ,,tvrdej,, zdroj, protože zpočátku teče indučkou dost velikej proud...
 
 
Datum: 10. června 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
zdar hoši má u kejvačky svítit kontrolka nautrálu přes baterku nebo jen když mám našláplej motor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jeden kontakt je zapojen na 54, druhý na spínač neutrálu, takže by měla svítit přes baterku, když zapneš zapalování.
 
 
Datum: 09. června 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přes baterku, jakmile zapneš klíček
 
 
Datum: 09. června 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: chudozka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mám nějakej eror na moustangovi sem rozebíral motor kvuli ložiskům ty jsem vyměnil a kdyš jsem dal vše dohromady tak mi nesvítí ale normálně jede uš jsem skusil kde co a nic 6 hodin jsem se v tom vrtal a nic nechápu kde jechyba kdyš jsem ho rozebíral minule a pak jsem vše dal dohromady normálně všechno šlo a teť nic přehazování kabelů nepomohlo. jo a žárovky jsou v poho na jiný motorce jdou v poho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: chudozka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem skoušel tu žárovku napřímo a nic. tak jsem jí vyndal a že skusim přes baterku jestli neni někde v piči jako myslím přerušenej kabel a ejhle žárovka svítí takže cívka je v poho dám jí tedy zpět do motrky a co se nestalo fichtl svítí nevim jak je to možný to asi ty léta rezivění.
 
 
Datum: 09. června 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: chudozka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík tohle mně nenapadlo
 
 
Datum: 09. června 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4288    
skus si natahnout kabel naprimo od svetelny civky na svetlo...pokud svetlo nebude svitit,problem je v civce...muze mit treba upadlej dratek na kostru
 
 
Datum: 09. června 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
Zdarec draci, mám takový problém, jak seřídit nebo opravit regulátor dobíjení na kývce 250 ? Nějak mi tam blbne, a newím jak mu pomoct, aby mi to dobíjelo. Děkuji moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 7:20
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
otipkavasek@seznam.cz Díky,
 
 
Datum: 10. června 2009 7:20
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Můžu ti poslat nákres s rozměry pro mechanické seřízení. E-mail ?
 
 
Datum: 10. června 2009 7:18
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Měl by to být ten šroubek, co je zajištěn barvou. Pokud to je jenom tento šroubek a relé není celkově rozhozené, tak to tím šroubkem seřídíš. Při zapnutých světlech by to mělo dávat 6,8-7,2V.
 
 
Datum: 09. června 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
No je tam původní relé i rotor.... Nevypadá, že by bylo poškozené chce jen seřídit, protože se ten šroubeček povolil
 
 
Datum: 09. června 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Problém může být i v samotném dynamu. Máš tam ještě původní relé na dynamu? Jinak seřizovat toto relé, pokud v tom nemáš praxi, není žádná sranda, jsou tam dva regulační stupně a vše se musí za pomoci měřáku seřídit, ale je to spíše taková hodinářská práce.
 
 
Datum: 09. června 2009 8:13
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
čau draci do zapalování sem koupil nový kontakt,kladívko a kondík dal sem to zpět dohormady a vono mi ted nefunguje nevíte v čem by mohl být chyba?díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
jo zapalko šlapalo dobře,pertinaxovy podlozky tam mám ten kroužek taky jinak všechno je zapojený odtrh sem taky ladil
 
 
Datum: 09. června 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4288    
a mas to dobre poskladany? nechybej ti pertinaxovy podlozky a krouzek ktery tvori pruchodku na kladivkach? odtrh dobrej? inducka zapojena 1 kladivko,15 kostra? Fajfka dobrá? svicka dobra? Jezdilo to nekdy vubec? Muze bejt treba spatnej zapalovaci pol.
 
 
Datum: 09. června 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
no neměly by být přeházené ale 100procentně si jistej nejsem a jak to přesně příde taky bohužel newím:-(
 
 
Datum: 08. června 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele a nepřeházel si ty drátky a podložkz jak sou na tich kontaktech jestli jo tak ti to nemůže fungovat ted nevim ani já jak to má správně bejt!:-)
 
 
Datum: 08. června 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest myslite že bi mi to pomohlo http://www.velorexy.cz/garaz/beton/velorex-175-takove-mouto-/dobijeni-velorex-250-a-motocyklu-jawa-ci-cz-za-pomoci-elektronickeho-rele ?????svítilo by to a dobíjelo????máte někdo s tím skušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6335    
pokud koupis spravny typ a spravne ho zapojis tak to bude dobijet(pokud mas dobre uhliky a vse okolo)....svitit to musi i bez relatka!
 
 
Datum: 08. června 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Često,vite jak zjistit na jawě 250/353 jestli to dobíjí?????a co popřipadě vyměnit????Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: 250      E-mail:      IP: uživatel5542    
podivej se na rele na zapalovani jak tam mas ty kladivka tak kdys to dobiji tak sou zavreny ale musis to mit nastartovany
 
 
Datum: 10. června 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Také se to tak dá poznat, ale než to odpojíš, tak musíš trochu vytočit motor, stejně ale nepoznáš, jestli to dobíjí správně. Jinak u vozidla, které má alternátor se nesmí baterie za chodu odpojit v žádném případě, hrozí poškození alternátoru, případně i řídící jednotky. U kejvačky je naštěstí dynamo.
 
 
Datum: 08. června 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel5683    
zkus vydelat jeden kontakt na baterce
 
 
Datum: 08. června 2009 11:51
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
O tom tě informuje kontrolka dobíjení případně ampérmetr, jestli je ale správné napětí na to musíš použít voltmetr. Jestliže to nefunguje, závada může být v dynamu nebo i relé.
 
 
Datum: 08. června 2009 11:28
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, jenom bych tady potřeboval ověřit, jestli jste někdo zapojovali toto schéma... http://uloz.to/1904579/elektricke-schema-jawa.jpg a jestli funguje. Mě se zdá že ty kontrolky neutrálu a dobíjení mají být naopak. Moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Kontrolka dobíjení se zapojuje na sv. 61 na dynamu a na sv. 54 ve spínací skřínce, neutrálu na 54 a spínač neutrálu.
 
 
Datum: 10. června 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Ales      E-mail:      IP: uživatel6348    
zdarec, no este ne, ale plánuju to podle toho zapojit, nemůžeš napsat co tam je špatně popsaný? Díkes
 
 
Datum: 10. června 2009 8:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jsou blbě popsaný
 
 
Datum: 07. června 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: Jurajda      IP: uživatel1009    
cus chci se zeptat jestli muzu pouzit svicku N15Y mam jawu 20 diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Y pálí písty pokud je směs moc chudá, jinak ani néé
 
 
Datum: 07. června 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dříve jsem na ně taky jezdil, ale ted už jezdím pouze na N14C nebo N15C, řekl bych, že to na ně jede lépe a s peckou jsem se u nich ještě nesetkal, u Y už jo, ale někdo tvrdí, že mu to jede na Y lepé, a s propalováním pístu jsem se taktéž ještě nesetkal.
 
 
Datum: 07. června 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar ja prave slysel presnej opak co L. ze u vyssi kubatury je to jedno ale prej na fikoj to pali pisty,ale podle me je to blbost typek dava do pareza svicky ze skodovky taky Y s vysunutym jiskricem a snad celej zivot a parizek porad leti jak drak.za me ji tam klidne dej:-D
 
 
Datum: 07. června 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
U fichtlů snad problémy nebyly, ale u 250 a 350 se mě tyto svíčky neosvědčily. U spousty motorek za tepla při větším zatížení vynechávalo zapalování, někdy se udělala na svíčce i pecka, přestože tepelná hodnota byla správná. Po výměně za svíčky N15C nebo N14C bylo po problémech. Jinak propálený píst jsem také nezaznamenal.
 
 
Datum: 07. června 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: bris-K      IP: uživatel6321    
říká se že typ Y (vysunuté elektrody) propaluje písty ale nikdy sem neviděl že by to opravdu dělala tak ji tam vklidu dej
 
 
Datum: 07. června 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci mel jsem problem u pionyra ze jsem mel slabou jiskru tak jsem tam dal zapalovani z 05 a bylo to to sami pritom na druhym pionyru slo normalne tak jsem vycistil vypinac byl celej od mosaznejch pilin strasne se to drelo nechapu proc tak jsem vycistil slozil a porad slaba jiskra tak jsem si hral skoro celej den se zapalovanim vzal jsem puvodni stator celej rozebral vycistil izolace neposkozeny a nic tak znova jsem rozebral dal z druhyho pio. kondik civku a zase nic bylo to jen horsi uz to nedalo skoro zadnou jiskru jen do ruky s fajfky tak jsem to zase sundal a zjinyho statoru dal hnusny kladivko spinavou izolaci jen jsem to ocistil hadrem ,civku kterou jsem umyl v petroleji a kondik a znova skusil a uz to jde akorat by me zajimalo cim to vlastne bylo?? urcite neco na statoru ale co?? kladivko jsem skusil novy a nic!! vsechno jsem umyl petrolejem vytrel a namazal co je trebaa nic!!! nemuze to bejt tim ze jsem namocil ty izolace do petroleje alehadrem jsem je vysusil!! je zajimavy ze s elektrykou z 05 to bylo slaby dal jsem novejsi elektryku a bylo to to sami ale jeloto i kdyz byla mala jiskra na vykomu to neni znat pak jsem to celi umyl a nic . proste to nechapu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: trotl      IP: uživatel1723    
no mě se to s tím petrolejem taky moc nezdá :-D já jsem teda vždicky všechno myl technickým benzínem protože jsem ho měl asi 10 litrů :-D a vždicky to fungovalo
 
 
Datum: 07. června 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6326    
namočit izolace do petroleje....vybornej napad!! Si zaklepej na čelo:-D
 
 
Datum: 07. června 2009 12:32
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
no hele muže to být rotorem že už má malou magnetickou sílu nebo indučkou a nebo ten kabel od indučky na fajfku a nebo fajfka, jestly chceš tak si vem moje icq 556223113 a mužeme pokecat já bych ti poradil už mam za sebou 21 fichtlů
 
 
Datum: 06. června 2009 21:22
 
<  204  205  206  207  208  209  210  211  212  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 1:17:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu