slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
čus draci hele píši sem znovu s problémem s jawou 350/639 . Jak jsem psal motorka se světly chcípá a při bzdění motorem tim tuplem. bez zapnutych světel atd je vše ok. Baterku jsem dobil po 20 km to dělalo zas ale podle mě to baterkou neni protže na voltmetru mi to ukazuje na baterce přibližně 12V což má být... jestli to dobře dobíjí to nevim ale kontrolka po nastartovani zhasne což ma byt. třeba to je jen nějaky kondik nebo ja nevim co posranyho ale jak to mám poznat nebo jak mam změřit že to dobíjí? díky za rady (možna to pusobí že sem totalni vul ale když mi řeknete par tipu čim by to mohlo byt a na co se mam podivat a jak to mám provést tak problém nebude) díky za rady sem z toho smutnej :-( posledni tyden prazek a motka v hajzlu DIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 22:39
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: fabrouk      IP: uživatel12336    
Ahoj, máš manuál k jawině? Tam máš i napsáno jak proměřit vývody x,y,z,. Co se týče toho usměrňovače tak si myslím že není určen pro vape. Usměrnovač bude pro vape stejny, bude se měnit maximálně proud který snesou diody. Možná design bude jiný ale principielně stejný. (http://www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/jawa/jawa-350-638/). Snad ti to pomuze.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
a je tam tenhle usměrňovač http://www.plszabo.cz/eshop/usmernovac-napeti-p-2302.html na fichtlkramku jsem ho nenašel :-( je tam jinej ale ten je jen pro VAPE ne?
 
 
Datum: 28. srpna 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
ještě mě napadlo jak mi vedou z altiku vlastně 3 dráty X Y Z do usměrňovače tak bych je zkusil proměřit dřiv než se do něho dostanou. Jestli neni pravě špatny ten usměrňovač (vypada jak kdyby tam byl od novoty je škaredej :-) ). ale nevím jestli ten každy kabel mam změřit s kostrou nebo ty gable proměřit mezi sebou ?! bo tam je ten střidavy proud . dik za připadny odpovědi
 
 
Datum: 28. srpna 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
včera jsem se na to mrkl a zkontroloval kondíky ty vypadaj dobře. uhliky nevim kde jsou schovany... Potom jsem zkoušel dat jiny relatko ale dela to porad takze tam zadava neni. A to cvakani delal spatne nasazenej kábl ktery prskal. Zkoušel jsem to znovui měřit na multimetru (analogove věcičky nemam, tkaže jenm digitalně) a to je jak čiselny generator pro losovani sportky. Prostě čisla litaji pořad nmahodu a dolu a zas nahoru....
 
 
Datum: 27. srpna 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: petvonchalaj      IP: uživatel6603    
díky za rady všechno se to pokusím skouknout a potom napíšu výsledek
 
 
Datum: 26. srpna 2011 10:25
 
 
 
 
Jméno: fabrouk      IP: uživatel12336    
ještě jsem si vzpomněl. Koukni při úplé tmě, jestli ti kontrolka jenom trošku nežhaví. Pokud ano, je závada v usměrňovači. Jedná se o vadnou budící diodu. Usměrňovací diodu jen tak nespálíš. čus.
 
 
Datum: 25. srpna 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: fabrouk      E-mail:      IP: uživatel12336    
Ahoj, koukni na uhlíky jestli nejsou moc krátké. Puč si někde ručičkovej voltmetr s ampérmetrem do deseti ampér( digi na tohle měření není moc dobrý ). to by ti mělo stačit na přesné změření dobíjení. cca 13,6 až 14,2V při provozu a zátěži ( světla ) cca 2 A při zapnutých světlech ( ampermetr se zapojuje do serie ). Potom koukni na relelé jaké tam máš. Měl bys tam mít polovodičové, tak nechápu kde by se tam bralo to cvakání ( . to vzniká pouze u starých rozepínacích relat, které se už nemontují ). Nvoé relátko stojí 3 kila. Snad ti to pomuže. Mě se taky po... dobíjení tak vím jaké to je.
 
 
Datum: 25. srpna 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Zdarec tenhle problém jsem jednou řešil na své 350 .Problémy budeš mít nejspíš dva. Ten první je že ti dělá problémy dobíjení ,to jak ti to padá až na 5v je nepřípustné musí to být stále aspon na 13,5 v jinak se ti baterie rychle vybije.A to je určitě i část druhé závady .Kdyby ta baterka byla ok dokážeš jezdit určitý čas i bez dobíjení .Ale tohle bylo jen okrajově.Přejdi si všechny spoje jak na baterii tak na statoru zapalování a relátku.POKUD JE VŠE OK.Podívej se na uhlíky v alternátoru popř na pružiny co je drží.Další věc která mě napadla je aby jsi zkontroloval ukostření relátka ,snad ti to trochu pomůže aby jsi tu závadu našel.
 
 
Datum: 24. srpna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
pomuze nekdo prosim?
 
 
Datum: 24. srpna 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
jo a ještě se mi třeba v pruběhu jizdy rozsviti kontrolka na dobijeni a pak po 10 sekundach zhasne . ale při jizdě to cvakani nemam ověřený po nesedim na ramu :-D
 
 
Datum: 24. srpna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
tak mám nový poznatky . baterka bez nastartovanyho motoru ma 11,96 V . S nastartovanym se světlama i bez to ma 13.65 V -ono to trochu skáče 13.5V 11V zas 13V pak 5V ale z 80% drží těch 13,65V - -- ale : když nemam zaple světla tak ok .... Když je zapnu tak sem měl sundany sedlo a tak sem slyšel že tam cosik cvaka a pak jak vypnu světla tak zas necvaka
 
 
Datum: 24. srpna 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při nastartovanym motoru jak pise jawa cezetak a pri nenastartovanym by mela mit nove nabita baterka napeti 12.6 V, ja to tak mel kdyz jsem jeste neznal udrzbu baterky, pri vypnutym motoru 10 V pri parkovackach 8 a neco a pri potkavackach neco kolem 5 V :-D uz jsem mel co delat abych to udrzel v chodu
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
a ještě mně napadlo kdyby to bylo baterkou tak bych přece ani nenastartoval ne? kdyby byla vyšťavněna?!
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
nene kontakty na baterce jsou dobrý , zítra ráno teda změřím napětí na baterce za chodu motoru i se světly nebo bez ? jo a ještě bych se chtěl zeptat jestli : baterka dává energii světlům, blikrům atd a altík ji pak dobíjí nebo baterka je pro start a altík dává energii žárovkám a pak přebytečná energie jde do baterky ? diky zitra napišu to napětí za chodu
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké máš napětí na baterce pri nastartovaném motoru? má se to pohybovat od 13.8 do 14.2 V
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
povolenej kontakt na baterce
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:03
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 14:27:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu