Jméno: Babetta 207
IP: uživatel8822
 Ahoj, mám takový zajímavý problém s mojí babettou 207.Koupil jsem ji jako nepojízdnou bez elektriky, tak jsem ji dal celou do kupy a nalil benzin. Babetta normálně chytla, ale udrží se jen pod plným plynem a vůbec nejde do otáček, jakoby se dusí, když pustím plyn hned chcipne. Zkusil jsem už úplně všechno. Vyčistil jsem celou palivovou soustavu a výfuk a furt ten samy problém, tak jsem vyměnil simerinky a pujčil si karburátor od kamaráda, ale furt se to nelepšilo ani po tom co jsem postupně zkoušel ladit předstih od 0.9po1.6 i bohatost směsi, furt se chovala stejně.Tak jsem si řekl, že poslední možnost je tyristor.Hned jsem ho šel koupit a po namontování si babetta ani neškytla,tak jsem vrátil ten starý originální a hned chytla,druhý den jsem tyristor šel vyměnit do mototechny za jiný, ale opět stejný problém namontuju nový a babetta ani neškytne.Jsem si jistý,že je zapojený dobře protože se starým normálně chytne.Podotýkám. že ten starý už má v sobě praskliny proto jsem ho měnil.Ty nové co jsem kupoval v mototechne jsou ty obyčejné madarské výroby. Doufám. že se vám to bude chtít číst a poradíte Díky moc maras
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 18:38
Jméno: Ada
IP: uživatel10173
 mel jsem to samy... dej tam novej zapalovaci pol pak to pude  mam to ozkouseny uz u tri babet  DD
Datum: 27. října 2011 18:38
Jméno: maras
IP: uživatel8822
 jasne zapojoval jsem to podle cisel ale i tak je to stejne usporadany jak u toho staryho
Datum: 08. září 2011 21:41
 vacin: tak hod na net schema toho tveho jednoducheho tytristoru
Datum: 08. září 2011 20:03
Jméno: vacin
IP: uživatel11898
 Myslím že ty maďarský tyrystory maj prohozený kolíčky oproti originálu. Zapojils to správně podle písmen? Nejlepší tyrystor je ten, co si sám uděláš- tyrystor +dioda+kondik. Součástky za pade, užitek k nezaplacení.
Datum: 08. září 2011 13:42
 tak zkus dat jiný stator .. mozna mas jeblou civku ve snimaci... a kdyz to nepomuze tak bude problem jak sem psal... v sání vzduchu...
Datum: 05. září 2011 21:12
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Jestli máš prasklou krabičku od toho tyristoru, tak buď v klidu - já ji mám taky prasklou...pak můžeš zkusit někde v lepším elektru sehnat jednotlivý součástky toho zapalování a vyměnit to. Koukal jsem na to a moc jich tam není.
Datum: 05. září 2011 20:28
Jméno: maras
IP: uživatel8822
 Pravě, že jsem všechno prošel a už nevim na co se podivat a to s těmi tyristory se mě zdá hodně divný. Kdyby se dala vyladit, tak bych ten tyristor nekupoval, ale podle mě je to, tím a když koupim novej tak nejede vůbec. Gufera sem taky měnil.
Datum: 05. září 2011 20:21
 Něco podobného mi dělal Simál...vyměnil jsem gufera na klice a byl pokoj. Mimochodem máme stejný problém s babetou  Já se chystám na generálku motoru.
Datum: 05. září 2011 20:06
 máš nasazené sání? když sundáš sání tak to nepojede.... a jak je na tom filtr vzuchu? na tohle jsou babety háklivé.
Datum: 05. září 2011 19:28
Jméno: maras
IP: uživatel8822
 píšu. že předstih jsem zkoušel nastavovat od 0.9 po 1.6mm.Vše je několikrát nastavované čištěné a přetěsněné. Mě jde o to, proč to nejede s tím novým tyristorem, když to normálně musí fungovat a hlavně si myslím, že v něm je ten problém, protože už je starý a popraskaný. Jinak díky aspon za snahu
Datum: 05. září 2011 18:00
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 předstich třeba ? skus nastavit
Datum: 05. září 2011 17:50
|



|