Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Buvol
IP: uživatel9464
Posl.aktualizace: 09. září 2011 14:51
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 nejlepší vzorek býl montován od výrobý mam ho a špokojenšt
Datum: 09. září 2011 14:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně tak, já tam mam obě ještě v Barumkách
Datum: 09. září 2011 11:05
 Navíc mi přijde že je to jedinej vzorek kterej vypadá na 477 normálně
Datum: 08. září 2011 23:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 taky jí mam obutou vepředu i vzadu a spokojenost
Datum: 08. září 2011 23:13
 Jo, tenhle jezdim taky, je docela OK...
Datum: 08. září 2011 22:23
 čau draci, umíte někdo upravit originál stator z fichtla na bezkontaktní zapalování? odepiště, a zaplatim, moje icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 8:03
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Co chceš upravovat? Koupíš hall bezkontaktní snímač (HME301 od Imsoftu), odstraníš kladívko (někdy i uřízneš překážející čep kladívka), odstraníš držák kondenzátoru, vyvrtáš dvě díry do hliníkovýho těla statoru, k tomu připevníš zmíněný ahll snímač, vyrobíš si z plechu unašeč (proužek s ohnutým koncem o 90°) s osou procházející šroubem vačky, který bude procházet pracovním otvorem hall čidla a zbytek je o elektronice mimo motor.
Datum: 09. září 2011 8:03
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci dělám menší GO Jawy 20 a stala se mi taková věc. Dnes jsem udělal kompletně celou elektriku a když jsem to nastartoval tak to vůbec nereaguje na vypínač ani na přepínače nevíte kde by mohl být problém? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 20:00
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Podle obrázků, ale chybu už mám víceméně odstraněnou. Díky za odpovědi
Datum: 09. září 2011 20:00
 zapojil si to podle čísel svorek a nebo podle obrázku?
Datum: 09. září 2011 12:21
 buď to máš špatně zapojený a nebo je špatný ten vypínač co je v masce
Datum: 09. září 2011 8:17
 kdyz to nefunguje tak to mas 100% špatně
Datum: 08. září 2011 21:48
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Taky mne to napadlo ale nefunguje ani ,,chcípák,, na kterém to mám zapojeno 100% správně
Datum: 08. září 2011 21:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 problém bude nejspíš ve špatném zapojení
Datum: 08. září 2011 21:34
 čus,hej nemáte tu někdo výkresy jakéhokoliv fichtla(05,555,21 atd..) jako myslím všech částí(rám,plechy,vidlice atd.)?  potřeboval bych to moc,jakýkoliv výkres by mi pomohl,budu dělat fichtla v PC v programu a každý výkres by mi pomohl  abych nemusel všechno měřit metrem a posuvkou všechno..  dík,ať vám to maže,protože kdo maže,ten jede! ! !  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 22:14
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 Zdravím, nevím jaké výkresy přesně myslíš, někaké jsou i v dílenské příručce k pionírovi, pokud ji nemáš dá se určitě najít na internetu.
Datum: 08. září 2011 22:14
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čau potřebuju poradit předělkávám fichtla do krosu a dávám tam tlumiče z crossky (90cm) a 21palcový kolo ale nevym jak velkej musí být rejt.. jako jak mám udělat dorazy aby se mi ty řídítka neprotáčely bude stačit uhel 45stupňů na každou stranu? celkem teda 90stupňů?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 11:05
 S rozumem, když budeš mít malý rejd tak než se na místě otočíš tak se namakáš dopředu dozadu celkem dost. já bych dal i větší.
Datum: 11. září 2011 11:05
 Zdarec draci, na mosquitu mi odešlo těsnění pod válcem, tak jsem si objednal nové, jenomže už tomu jsou 3 týdny  a nikdo mi neodepisuje na maily, tak už došla trpělivost, chci to vyřešit jinak, postačí, když vystřihnu nové z takovyho toho kartonovyho papiru, kterej je na konci trhacího bloku, a přetřu to vazelinou a dám to tam, nebo bych si měl objednat ten Lukopren, co má sesa tady v krámku?  diky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 20:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 toho tvýho papíru bych se nebál, já mam na dvou strojích vystřižení z pijáku ze sešitů a bez problému..
Datum: 08. září 2011 20:37
 jo no, taky možnost, mě to vůbec nedošlo  dikec...
Datum: 08. září 2011 19:18
 Já bych to vyklepal z těsnícího papíru, ten koupíš v mototechně. Lukopren pod válec ani pod karbec nedávam...
Datum: 08. září 2011 18:42
Jméno: kubiq
IP: uživatel12408
 Pro ty velký tunery co hledají výkon uplne všude..  a ladí vše co jde..  třebas se přiučíte jak na turbo výfuk atd..  převedete to na motory z pionýra a bude to fajn..  odkaz uvnitř
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 14:36
 tak to nemá chybu
Datum: 09. září 2011 14:36
Jméno: kubiq
IP: uživatel12412
 proto jsem to sem dal kolecko, to je pro ty co tuní uplne stejne jak v tom odkazu.. Treba si to par lidi prohlidne. Mohlo by to pak předejít urcitým dotazům od takových ,,TUNERŮ,,
Datum: 09. září 2011 13:36
 Docela výstižné  Nedávno mi jeden tuner tvrdil že sníženim hlavy zvedl obsah z 1,6 na 1,8
Datum: 08. září 2011 18:37
Datum: 08. září 2011 18:03
Jméno: kubiq
IP: uživatel12408
 http://www.youtube.com/watch?v=vWsNLGL3YHw
Datum: 08. září 2011 18:01
 Čau draci.Máte někdo zkušenosti z bezkontaktním zapalováním VAPE na ČZ 175/477 ? Dochází mi trpělivost s originálním zapalováním a začínám přemýšlet, že bych zainvestoval do VAPE ? Zlepší se něják výrazně výkon, maximální rychlost, spotřeba a podobně ? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 21:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jediný co to omezí bude frekvence sundavání pravého víka za účelem seřízení zapavování ( i když já mam kladívka a lezu tam jednou za rok, a to jen kontroluji). Za zmínku stojí i větší výkon alternátoru, díky kterýmu můžeš dát silnější žárovku, a 12V soustava (pakliže se nerozhodneš pro 6V, což nedoporučuju)
Datum: 08. září 2011 21:41
 pokud by jsi měl dorasovaný a rozštelovaný původní zapalování, tak se ti výkon může zvýšit, ale maximálně na normální hodnotu, rozhodně ti nepůjde přes.
Datum: 08. září 2011 20:59
 Pravděpodobně ne
Datum: 08. září 2011 17:40
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Zdravim nevyte někdo délku lanka na první typy kývaček co měli ještě karburátor na nasazení na přírubu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 11:20
Jméno: standa
IP: uživatel12413
 Když koupíš plynové lanko na Péráka,tak bude dlouhé přesně tak,jak je potřeba pro přírubový karburátor a kolejku plyn. Když koupíš lanko na obyč kejvačku,tak bude akorát.....
Datum: 10. září 2011 11:20
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 délku lanka na plyn sorry?
Datum: 08. září 2011 17:25
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, neporadili byste mi co mám přečíst, a co musím mít v dílně abych mohl upravit svůj vlastní válec na J50 Dík za dpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 11:28
Jméno: standa
IP: uživatel12413
 Stejsky se vyhrabal z garážovýho ladiče na pana podnikatele. Hodně tomu rozumí,hodně toho ví,hodně tomu dal,válce umí a taky si je nechá zaplatit.... tím ho nechci nijak schazovat,ale prostě už je na komerční úrovni....dělá perfektní věci...ale taky za ně má svou cenu..... Když začínal s Cestovníma úpravama,tak je dělal myslim za 1700,- což byla slušná cena protože píst,kroužky,výbrus samo o sobě stojí dobře 700,- a litr si bral za úpravu válce a snížení hlavy (mám jednu z prvních cestovních úprav a je to dobrej válec i na seriovku),dnes je dělá za 2000,- ......s ostatníma válcema je to podobné....3K začínal na 3000,- dnes 3900,- ..... ceny rostou s poptávkou.....
Datum: 10. září 2011 11:28
Jméno: fichtltuning
IP: uživatel7456
Datum: 09. září 2011 11:00
 je to běh na dlouhou trať.....pokud jsi šiovenej,tak stačí sadajehlových pilniků a šupléra...... ale chce to mít jistej cit,znát maximální rozměry kanálů pro daný použití atd.....a rozhodně zde neplatí čím víc,tím líp.....ozvi se na mail.....
Datum: 08. září 2011 20:57
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 No já bych právě že chtěl trochu víc porozumět teorii, jako když udělám takový časování a vejfukáč takovej tak jakej to bude mít ůčinek a tak. a až bych to věděl tak bych se asi začal rozmejšlet
Datum: 08. září 2011 20:07
 a jakou úpravu si představuješ?
Datum: 08. září 2011 19:45
Jméno: Mrblack
IP: uživatel5567
 čau draci mám nový píst a pístní kroužky ale starý výbrus. Musím ten píst zajíždět stejně jako kdyby byl válec po výbrusu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 17:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nemusíš, stačí víc oleje do benzínu a nehonit to nějakejch 100km..
Datum: 08. září 2011 17:12
Jméno: fíík 50
IP: uživatel11232
 Zdar, kdyz na fichtlovi odlechcim rotor dosáhnu vyšších otáček, ale stratím sílu ... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 13:09
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Seriovej rotor se odlehčit skoro nedá, protože jsou v celým rotoru zalitý magnety, už jsem to zkoušel a nejde to pár gramů tě nevytrhne.
Datum: 09. září 2011 13:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Akorát zmenšíš moment setrvačnosti...
Datum: 08. září 2011 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel12406
 ne
Datum: 08. září 2011 15:33
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Cus draci, tak mi dnes do zbyrky pribyde moped s11. Nevite jak je to s tim pojistenim, kdyz se mu leta valel ve stodole a urcite pojisteni neplatil. A kdyz ted pujdu na pojistovnu, pojisti mi to? Nevite nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 21:53
 k babete taky nemam karticku.. pojistil sem si to podle štítku, který sem pak samozrejme ztratil  ... ale jezdim dal... kdyby neco tak ukazu cislo motoru
Datum: 08. září 2011 21:53
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Ok tak díky. Jo hele, když to nemá tu kartičku, tak to taky neva ne.. nebo si mám raději na netu sehnat tu novou?
Datum: 08. září 2011 20:33
 žádný tp to nemá tak to neni ani v evidenci.. takže si to mužeš pojistit kdy budeš chtít... pojistíš to jen na číslo rámu.
Datum: 08. září 2011 11:30
Jméno: jjawa 50
IP: uživatel11232
 Zdar draci, potřebuji poradit, dělal jsem komplet GO motoru, teď se chystám nasadit zapalování - mám tam udělané rysky jak zhruba bylo, potřebuji helfnout jak co nejjednodušeji nastavit zapalování ( hodil by se postup ) doma na kolenu. Budu rád za odpověď ... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 16:45
Datum: 08. září 2011 16:45
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Mam dotaz, potřeboval bych vědet jak jsou nálepky na Jawe pionyr na starých typech daleko od hlinikové lišty ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 20:56
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 zdarec nevíte jestli je nějakej zlepšovák na nandání pružin do spojky.. jelikož už nevim jak je tam dát....dávám tam nový lamely i pružiny a nějak mi to tam nejde nandat za každou odpověď díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 15:36
Jméno: Karel
IP: uživatel12407
 JAWA_ceZetak ® tech snim dost  ale nemám takovej cvik ještě
Datum: 08. září 2011 15:36
 cezetak: přesně tak, chce to jenom zabrat  Na spojku jsem si žádnej připravek nedělal, nebylo to potřeba...podle mě je to dost o cviku
Datum: 08. září 2011 9:25
Jméno: ja
IP: uživatel12405
 8 klic
Datum: 08. září 2011 8:58
 chce to vic knedlíků na oběd a pujde to samo
Datum: 07. září 2011 23:26
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 jasný taky to dělám s tátou ale jen mě zajímalo jestli to nejde i nějak jinak
Datum: 07. září 2011 22:21
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Nemáš zač, snad jsem to vysvětlil dostatečně srozumitelně  .
Datum: 07. září 2011 22:06
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Nevím teda jak to dělaj jiní ale já k tomu vždycky zavolal tatu on mi to i s podložkou šroubovákem vhodný velikosti zmáčk(samozřejmě že jsem měl motor uplej ve svěráku a danej kvalt nebo nějak zašprjcovaný aby se to nehejbalo) a potom jsem měl v jedný ruce ségrovku a v hnedka u sebe šroubovák a nacvak jsem to tam, pohoda...
Datum: 07. září 2011 21:53
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 Díkes kámo zrovna jsi mi dal nápad jak si to po domácku zkonstruovat dík
Datum: 07. září 2011 21:31
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 jo no jde to na prd  ale de to !! sem to nikdy nedal vždycky sem taky zavolal otce jako píše Klokanihlava no a vzal sem si na to klíč nejspíš 8 nebo 7 a táta stáhl pružinku s podložkou a já sem zastrčil závlečku. jo a jinak ještě jedna odpověd na tvuj dotaz  zde máš taký klíč na toto  taky sem to hledal  : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_paka_segrovky_4.html jo ale bacha !! nevim jestli to je na PIONÝRA musíš se poptat
Datum: 07. září 2011 21:24
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 Ok tak dobře zkusim to a uvidim... jinak dík
Datum: 07. září 2011 20:57
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 ahoj nevíte kolik stojí technická na fichtla? a vadí když mi chybí v předním kole 1 špice? a co jinak musí bejt v povinný výbavě? lékárnička reflexní vesta nákej vercajk a ještě něco? děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 9:47
Jméno: kolega
IP: uživatel12411
 vesta už být nemusí
Datum: 09. září 2011 9:47
 Hlavne aby fungovali dobre brzdy! a dúfam že ti technik nerekne ze je poškodené koleso...
Datum: 08. září 2011 15:33
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 tak to bude snad dobrý klakson troubí a světla fungujou. pláště jsou jako nový. tak bych měl projít
Datum: 08. září 2011 14:39
 Ahoj technická stojí od 250-300Kč výbava jak píšeš a ten drát pokud tam není vubec tak nevadí,ale musí to svítit a měl by fungovat i klaxon,ale záleží na technikovy jak moc tě bude chtít buzerovat a musíš mít dobré gumy.. Odkud jsi můžu ti to pomoct zařídit..
Datum: 08. září 2011 9:05
 Zdravím! ktorý válec má sací kanál srdieckového tvaru z 550 alebo z 555? Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 17:44
 Ďakujem Standa vrím ti
Datum: 08. září 2011 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel12406
 Na 100% to měla 555 ,u 550 je sací kanál myslím kruhový
Datum: 08. září 2011 15:34
 Ďakujem , tiež som to tak myslel
Datum: 08. září 2011 5:26
 na 90% ho měla 550, ale hlavu na špalek za to nedám.
Datum: 07. září 2011 20:55
Jméno: davis
IP: uživatel12403
 ahoj, nevíte jestli tohle koleno pasuje i na typ 125/476 ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 9:28
 Ne nepasuje
Datum: 08. září 2011 9:28
Jméno: davis
IP: uživatel12403
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyf_koleno_cezeta_487_488.html
zapomněl jsem odkaz
Datum: 07. září 2011 19:05
 Zdar hoši,mám problém koupil sem si starší válec s pístem ale je po 3 výbrusu.Namontoval sem ho na Pionýra a zkusil to nastartovat.Chvíli to jelo ale pak to začalo strašně rychle strácet otáčky.A nakonec to uplně chcíplo. a nešlo to vubec nastartovat.  Jinač chci se zeptat vadí hodně když je jeden pístní kroužek maličko utrhlej a chybý tam kousek jestli to muže být tim že to vubec netáhne.Mažu 1:40 .Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 21:37
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 jednak skus líp přetěsnit valec a hlavu a nebo to bude tim kroužkem ale nejdřív skus přetěsnit hlavu jestly ti to netěsní.
Datum: 07. září 2011 21:37
|



|