Posl.aktualizace: 25. října 2011 8:40
 na polaritě nezáleží, dynamo se dá nabudit na opačnou polaritu. baterku zapoj tak jak potřebuješ, vytáhni uhlík ze šachty a na pár vteřin stiskni kotvu na regulátoru. Jedinou podmínkou pokud je 45W dymano a75W regler je, že
spotřeba v síti nesmí překročit 45 W jinka hrozí poškození dynama. (ty různě barevný kuličky ve schématu značí žárovky)
Datum: 25. října 2011 8:40
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 35W dopředu a dozadu nic, znamená mít spotřebu 50W  Páč jiskra na svíčce se nevyrábí z žádného perpeta-mobile ale z regulerních 15W spotřeby energie  Takže i v týhle sestavě to bude přetížený...
Datum: 11. října 2011 14:24
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 no sak ja mel v umyslu dat na predek 35W zarovku a do zadu nic...
Datum: 09. října 2011 16:21
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 S dynamem není nutno u tohoto relé nic dělat, relé zapoj podle návodu v motokrámku, myslím, že je to dost srozumitelné. Nedoporučuji ale přetěžovat dynamo např. montáží blinkrů nebo silnější žárovkou. Při zachování standardních spotřebičů vše funguje bez problémů.
Datum: 09. října 2011 14:11
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 ale sak muzu tohle rele zapojit s + kostrenim ze? ono to ma libovoulnou polaritu,proc bych to mel slozite prekopavat to dynamo kdyz jasne na 175/356 je kostreni + .
Datum: 09. října 2011 13:30
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 prehledny mozna ale hov.no vim co je co jakysich barev jak na semaforu ale nevim co to jako je tam 10 kulicek ruzne barevnych a co to jako ma znamenat?
Datum: 09. října 2011 13:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 však ti to čezeťák napsal, baterku zapojíš s mínusem na kostru, v dynamu vytáhneš jeden uhlík ze šachty a v relátku přimáčkneš na pár vteřin kotvu spínače... jestli se nevyznáš ve schématu, tak si budeš asi muset najmout autoelektrikáře ( nebo kokoli s logickym uvažováním), protože je to samý jak mapa, a jestli se nevyznáš v mapě, tak tu motorku radši prodej.. přehledný schéma: http://www.cezeta487.ic.cz/get.php?id=1
Datum: 09. října 2011 13:14
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 ale ja nevim jak to predelat na - ukostreni v tom chematu se nevyznam..
Datum: 09. října 2011 13:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já nevim co je tak těžkýho si ten stator přebudit dle návodu cezetaka dole, otázka půl minuty, aspoň pak budeš mít ukostřenou baterku "-" jak na každý normální motorce.. a jestli hledíš na originalitu a chceš mít ukostřený plus, pak tam 75W relé stejně nemá co dělat
Datum: 09. října 2011 12:58
|



|