
Jen bych tě rád ale upozornil že stabilizace všech tří pólů má smysl jedině při dalších energetických úsporných opatření. Klasika je pochopitelně LED zadní světlo, ale hlavně zapalování. Problémem je klasické indukční zapalování, protože pokud bylo napájené pouze ze zapalovacího pólu byl jeho příkon omezem maximem co mu dal onen zapalovací pól. pokud ale klasické indukční zapalko na akumulátor, pustí se ze řetězu jeho nesmírná spotřeba a nezískáš takovým řešením vůbec nic a nedobiješ. Proto je nezbytné použít energeticky úsporné zapalko DC-CDI. Pro představu klasické indukční zapalko má spotřebu při obvyklých otáčkách pionýra (tedy maximum ot.) něco málo pod 15W, ale DC-CDI má v tu chvíli spotřebu kolem 5W a to nemluvě o kvalitě jiskry ve všech režimech otáček. Chápu že vyrobit doma DC-CDI pro běžného amatéra bez potřebných zkušeností a vybavení je docela problém, ale tak to bohužel je že bez DC-CDI ztrácí celá úprava na efektivitě. Jinak pochopitelně rego nevyráběj tu verzi do prostoru motoru v článku máš info proč.