slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  661  662  663  664  665  666  667  668  669  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
čau já vím že sem toto nepatří ale nevím kde se mám jinde zeptat mám škodu 105 no a musím ju trochu poladit tak vás prosím jestli by mě někdo nenapsal jak mám udělat předstih a odtrh odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postav kladívko při poloze na 1 nebo 4válec na hranu vačky a nastav 0,4mm odtrh.na řemenici je ryska a na prsach je stupnice.v ose motoru je o stupnů a každý dílek je 5st.zapni klíček a toč(pořád jen kolem 1 válce)až přeskočí jiskra,stůj a odečti předstih případně pootoč rozdělovačem.potom se vrat s klikou a toč ve směru hr. až naměříš správné hodnoty
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Základní nastavení je jak píše jenco, ale odtrh se přesněji nastaví, když se seřídí úhel sepnutí kontaktů, některé multimetry tuto funkci mají. Je to asi 52-55 stupnů. Předstih se dá seřídit stroboskopem, podle toho poznáš, jak ti funguje odstředivá a podtlaková regulace. Když hodnoty předstihu více kolísají při stejných otáčkách, je nutno vyměnit rozvodový řetěz a kola, případně opravit nebo vyměnit rozdělovač. Nejlepší by bylo, kdyby ti to někdo seřídil, když jsi to nikdy nedělal, podruhé už to třeba zvládneš sám.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh 0,4 predstih 5stupnu pred HU,
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
a jakej má být vlastně odtrh když přeskočí jiskra je to taky jak na pionýru ??? tlouštka cigaretového papírku ?????
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12744    
koukni se na skoda-virt.cz , tam je spousta lidí přes škody tak si to tam důkladně prohlídni možná to zjistíš :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci mám dotaz tohle asi na fichtla nepujde že ? http://www.motokramek.cz/zatka-nadrze-uzamykaci-simson/ fichtl má užší hrdlo a víc vytáhli jakoby od nádrže odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tam nejde,, lebo u fika je spunt a toto potrebuji mit hrdlo na objimku,,,coz fik nema
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: biro      IP: uživatel12297    
zadr draci jak se nejacsteji utaha motor asi kdyz jedete na fichtlu ve 3 na maly otacky ne \\\\\\\\r\\\\\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud ji fichtl seřízený, jak má byt. Nikde nic nepřibržďuje ani nedře, válec s hlavou bez bordelu, tak se nemůže utahat ani po několika hodinách na plný plyn...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Nesmíš jed pořád na plný plyn.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože? :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak draci co rikate na novinky poslden iv tomto roce,,, jeste poribude v pozinku radicka na paraze a nejak ta malickost http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/vanocni?novinky_fichtl_kramku a taky vznikla nova sekce blinkr aby az se bude premyslet jaky blinkry na moto tak at je to na jednoum miste http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/jawa_blinkr_sim_ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Přibude i váleček k pružině na Jawu 05?
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: čistič      IP: uživatel12258    
Zdar draci. Čím se dá nejlépe vyčistit nádrž ? Už jsem zkoušel tam dat pár kamínku a vyklepat to ale stejně tak ještě drobné kousky rzi zůstali a pořád mi to protéhá přes kohoutek. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10% roztok...já to mícham tak, že dávam cca 0,5kg na 5l vody...jinak ta kyselina je v prášku, používá se v kuchyni...a barvu používam dvousložkovou epoxidovou, základ a vrch...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
jakou barvou vylejváš tu nádrž
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
10% z čeho..?? kolik to je .. prostě chcu si to taky vyčistit.. takže když mám nádrž na 5,5l tak kolik lirtů té kyseliny tam mám nalít do té nádrže..??
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořádně odmastim nádrž benzínem nebo perchlorem, pak to necham vyschnout, připravim si 10% roztok kys.citronové(podle velikosti nádrže, já připravuju cca 13l roztoku), ten ohřeju na co nejvyšší teplotu, naleju do nádrže, tu zabalim do deky a necham jí takhle cca 24 hodin, potom vyleju roztok a nádrž je krásně čistá...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: čistič      IP: uživatel12258    
A s tou kyselinou citronovou postupuješ jak?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používam kyselinu citronovou, při správném postupu to funguje 100%. Poté vyleju nádrž barvou, abych ten samej problém nemusel řešit za pár let znovu...navíc v nádrž&#239; vylité barvou je lépe vidět hladina benzínu a také to utěsní drobné netěsnosti, třeba u držáků nádrže atd.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: xx      IP: uživatel12743    
kamínky?\r\n zkus rači matky a upni nádrž do soustruhu
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdarec potřeboval bych poradit jak mám na škodě 105 odstranit klepání ventilů prostě při nějakých otáčkách dou slyšet ventily jak to mám odstranit ??? diky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli ti ti klepe při nižších otáčkách, když přidáš plyn, tak to nejsou ventily, ale je to detonační spalování, je nutno nastavit menší předstih. Když mají ventily větší vůli, tak to je slyšet hlavně na volnoběh. Ventily se seřizují za studena, výfukové 0,2 mm, sací 0,15 mm.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
a leješ tam olovo ? mám takovej dojem že by se to mělo do starejch škodovek lít, protože special 91 se už nevyrábí
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten nastavíš staticky.za chodu myslím 6-10
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
základný predstih je 5 stupnu
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 stupně?to jsou novinky...co třeba ventilové vůle,bohatost?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6587    
velkej předstih na 105tce má být 3stupně určitě máš větší
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: Nyklíček      E-mail:      IP: uživatel2694    
Dobrý den chtěl bych se zeptat z čeho jsou tyto dílý http://nyklycek1.rajce.idnes.cz/nastenka a jakou mají cenu \\r\\nDěkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: Nyklíček      IP: uživatel2694    
a jakou to má asi cenu ?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre vidím že sú nové? lebo v tom prípade sú dosť vzácné
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všetky diely sú na Jawu 555
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Stojánek na babetu a ty první 2 netuším.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Včera jsem psal o mém problému s cívkou a jiskrou. Tak jsem vyměnil i tu indukčku a nic. Prosím pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasické původní mi moc neříká.. jaká je tam watáž?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Zapalování je klasický původní a na to kladívko běžím mrknout
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké máš zaoalování? podle typu rotoru usad zapalovací cívku! a pak máš dobře odizolované kladívko?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel9766    
Ahoj,je motor na Stadíka 11 stejný jako na Stadíka 22? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Až na karburátor jo. S22 má karburátor s větším difuzorem a tím pádem má nepatrně vyšší výkon.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
Zdravim draci, mohl by jste mi někdo poradit nějakou stránku kde seženu barvožrouta, abych sundal starý lak ??? Všude mi vybíhaj jen diskuze .... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12742    
kolečko@: no ono to asi bude nejlepší, chci to až na plech. tak to prostě kdyžtak vykytuju :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karel: jestli to budeš čistit až na plech, tak budeš muset kitovat tak jako tak...já se přiklánim k pískování, je to rychlý, čistý a pěkně to zdrsní povrch pod lak.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 8:39
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
právě že zkorodovaný je to minimálně je v dost dobrým stavu ..
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
piskovani je dobra wec ale jak to maš trochu viz zkorodovany tak si připrav svařečku misto kytu protože to pude turch
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
Je to Jawa 21...
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
Nejsem si jistý jestli je tam starý lak, koupil mi ho táta....ale po pískování bych to musel kytovat, ale přemášlel jsem o tom už taky...
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Starý lak na čem? Jestli myslíš origo lak, tak tam mi barvožrout nepomohl...jinak barvožrouta seženeš v každé drogerii/barvách-lakách...osobně teda upřednostňuju pískování...
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Crossař      IP: uživatel11092    
Zdravím. Máte někdo zkušenosti s tímto ráfkem? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_6x16_cr_komaxit2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám... Jezdím s ním 2 roky, komax drží, ráfek je poměrně masivní, nekroutí se.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Měnil jsem volnoběžku na své jawě 20. Všechno jsem vyčistil a složil. Ale nehází jiskru. Vyndal jsem cívku (u magneta) a dal tam jiné (to jsem udělal 2x). Občas mi jiskra přeskočila ale jen občas. Zkoušel jsem tedy VN kabel proti kostře.V pohodě jiskří ale když nandám fajfku se svíčkou tak zase nehází zkoušel jsem 2 různé fajfky i svíčky ale nic. Čím by to mohlo být mám ještě vyměnit cívku??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde se nachází volnoběžka na jawě 20?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti VN kabel spojený s kostrou dává jiskru, tak to bude ve fajfce nebo ve svíčkách. Fajfku a svíčku zkus vzít z nějakého funkčního stroje a jestli pojede je to jasný...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Zkontroluj jak máš odizolované kladívko
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: komnan      IP: uživatel4620    
Sorry, sem si všiml, že tos udělal. Jo, tak ještě indučku. Už ti nic jiného nezbývá.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: komnan      IP: uživatel4620    
Vyměň indukční cívku na statoru dynama. Možná zhořela. Podle toho cos popsal by to mělo byt ono.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7996    
Čau draci chhhhcu se zeptat kamarád jezdí na fechtlovy na fritovací olej z benzínem co to muže udělat s motorem atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7996    
jj pučoval mě to a jeto to dobře
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
To musí bejt super když projede ulicí a jsou citit hranolky
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Cezetaku, ty ses nehorazny vul... Zase tvoje dalsi plky a urazky ostatnich. Je rozdil to lit jako palivo do staryho dehtaka a misto oleje ve 2-taktnim motoru. Opravdu nevidim zadny duvod, proc tam lit neco, co tam nepatri.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a o čem myslíš že se bavíme ty moulo!!!!! nic to tomu neudělá... staré diesly na to normálně jezdí (leje ho do nádrže kdybys nepochopil!!!! )
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenom tak se zeptam...jakej přínos má tohle ředění benzínu fritolem?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7996    
ja sem nemyslel mazání ale že na to jezdí naředi to benzin olej a fritovací olej ale smrdí to po hranolkách
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oleje pro maloobjemové dvoudobé spalovací motory motocyklů, mopedů, skútrů, sekaček, pil mají své zatříděni do výkonových specifikací API (USA) a JASO (Japonsko). API TA/JASO FA - málo zatížené dvoudobé benzínové motory mopedů apod. API TB/JASO FB - vysoce zatížené středněobjemové dvoudobé benzínové motory skútrů apod. API TC/JASO FC - vysokovýkonné, zatížené, vysokootáčkové dvoudobé benzínové motory
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak ® - to celkom tak nieje, skús dat ten olej nie ako palivo ale normalne na miesto motorováho oleja... lebo tie motori majú mazanie inak riesené a s palivom to nemajú noč spoločné.. u 2T ako vieme maže palivová zmes..
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 8:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všichni o tom kecají jak těm olejům rozuměj, alě vědí o tom velké kulové :-) řeči typu "M2T je zračka.. na to zadřeš" mám nejradši :-D .. apropos.. s fritovacím olejem nemáš šanci zadřít!! a kdo to říká je kokot! .. starší diesly s rotačkou a předkomůrkou na to v pohodě bez problémůl jezdí... byl človek který na fritovací olej dojel do chorvatska a zpět a bez problemu!
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 0:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lanz: Jezdili na to...a měli něco lepšího?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdíš na jiný M2T...není M2T jako M2T u náś máme API TA...a to je sr***...kouř hrozný, já si toho třeba všimám, karbonu habaděj, oproti motul 510 na kterej sem najel už nespočet kilometrů, M2T není olej.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
M2T na starý ČS dvoutakty jako je jawa,čz a manet naprosto stačí. Nevim co proti tomu furt máte. Na co asi jezdili dřív? M2t ani nebylo, jezdily na M6A a to je olej pro čtyřtaktní škodovky takže M2T je oproti tomu ještě luxusní olej. A nevim jakej mentál přišel na to že M2T je brusná pasta, to mě fakt domrdává.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T karbon? nic moc tak isto ako s polosyntetikou, kour? tiež nic moc nezaujíma ma to.. špatné vlastnosti mazání? rozhodne nie.. M2T super - špecifikácia API TC... podla skúsenosti lepší ako polosyntetika..
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Co se ti na něm nelíbí klasika ne ? :-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to bych řek, zbiješ mě za to?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbon,moc kouře, špatné vlastnosti mazání apod...ale tak lepši jak friťák
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Něco proti M2T !?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fritovací olej bych teda nejezdil když už tak aspon na tohle !! http://www.seginet.cz/index.php?opType=opShowDet&zn=43
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mezi friťákem a m2t nebude velkej rozdíl..obojí je brusná pasta
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
Ja sem to skoušel a zadřel sem ho
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7996    
a zajak dlohou dobu ježdění?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevíte jetli by še konderzator ze škodovky 105,110 atd. na pionyra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je uplně stejný
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
jo
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
ZDAR DRAKOVÉ, MÁM NA SVÉ PANELCE SPORTCE DANÉ VÝFUKY Z JAWKY 634, ALE ABY MI TAM SEDLI KOLENA MUSÍM KONEC KOLENA O 10 cm ZKRÁTIT! MÁ TO VLIV NA VÝKON? DÍKY MOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 0:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuky jsou stavěné pro uplně jiný obsah spalit... jednoduše POJEDE TO NAHOVNO!!!!
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 0:50
 
 
 
 
Jméno: komnan      IP: uživatel4620    
Ne.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Zdar,myslíte si že je reálné že je fichtl(jawa 21) na dvojce s 11 zubým kolečkem slabý jak čaj? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 0:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko: ale neno GO jako GO . nezapomen! :-D .... jestli GO typu "vyměnim kroužky" tak je to k ničemu.. pokud je kompletní GO včetně kliky a výbrusu, tak je problém jinde.. nehřeje se to moc? co seřízené zapalování?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 0:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je po Go tak musí lítat jako drak, já taky jezdim 11z a jede to nádherně...
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Motor je po GO a je v naprostém pořádku,ale je to v záběhu.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když máš motor po smrti tak co by ne :-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Zdar nevím jak je slabý čaj, ale s 11 zubým kolečkem by měl mít sílu.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: dere      IP: uživatel12738    
Zdravím na 555 se mi drží na neutrál vysoko otáčky i když nedržím plyn, řeve to,nechtějí spadnout dolů. Co stím?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus tenhle problém jsem měl taky, elent má pravdu někde ti jde falešnej vzduch skus koupit nové těsnění mezi karburátorem a hrdlem a mezi hrdlem a pístem nebo je problém se šoupátkem.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
zdar,vrací se šoupě v karburátoru?lanko?může být uvolněná jehla,nebo to saje faleš-těsnění na karburátoru,simering za zapalováním...
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
falešný vzduch
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: ten.co.se.pta      IP: uživatel7935    
Ahoj , nemáte někdo náhodou technický výkres originál válce J23 . Dík za každou odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec na kolik brousite lamelu u pařizka na 1cm nebo vic ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6587    
čau nemá prosím někdo zkušenosti se spojkou na pařízkovi potřebuju nějakej fígl na stlačení pružinek spojky abych tam dostal sejgrovku.. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: roztláčeč      IP: uživatel2942    
Ja roztlačim i pendolino Pyčo !!! :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
no roztlačovat 57 s předkem neni vůbec žádná prdel myslim teda po louce, když sme měli špatnou baterku tak ve dvou roztlačit a pak jedet skočil do traktoru a druhej pořat tlačil :-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
mne sa libilo jak sme kdysi startovali Zetora 25 A , ja sem na zhavil , s ogarama sme sa stridali kdo bude startovat kliků . Pak to kdosi nastartoval a vseci kdo byly u traktoru meli poznamky : Startuje traktor který nemá , já sem tu poznámku nedostal , ale ogarom sem sa vysmál :-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
roztlacoval jsi uz pragovku V3S ? :-D my jo :-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
a co kdyby roztlacali traktor
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawaman: hmmm... a jak by teprv roztlacoval 1 a půl tunové auto jak já :-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
to ste fakt tak slabí že to tam nedáte ? Bych vás chtěl vidět jak tu motorku roztlacas kdyz ti nechce chytit na nakopnutí . Co tepr kdybys mel roztáčat JAWU 350 /634 ktera vazi 175 kg :-D bys s nu nepohl ani na neutrál :-D :-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zduř, nejlepší je aby na to byli 2 lidi, jeden aby stlačil pružinu s podložkou a druhý aby tam nasadil segrovku ..
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kruci, zapoměl sem sem dát odkaz. :-D http://www.youtube.com/watch?v=TRXa-KpXHws
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si udělal takovou vychytávku z páskoviny, je to vidět tady ve 2:58. :-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a je to tady zas :-D JAWA_ceZetak pochop že někdo nemá takovou sílu prostě si někoho pozvi jestli to jednou rukou nestlačíš jeden stlačí pružinu a druhej ná segrovku a jeto
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fígl? vem podložku do kombinaček, stlač a druhou rukou natlač segrovku.. kde je problém?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 15:00
 
<  661  662  663  664  665  666  667  668  669  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 22:00:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu