slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  661  662  663  664  665  666  667  668  669  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau lidi, přemýšlel jsem o čtyřpolovém statoru na fichtla http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-ctyrpolove-zapalovani-cdi-tyristorove-zapojeni-elektroinstalace.html ale známej mi řikal že se tam prej rušej cívky, je to pravda? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
standa: to je možný, ale kde? Jednodušeji to už zapojit nejde, všechno je, jak má být.
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12754    
Bakoun: Chyba bude určitě někde jinde.......skoro každé zapalování jsem před zapojením eletriky jezdil bez světelných cívek....nikdy sem si nevšim problému.......problém bude někde u tebe v eletrice....
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Chong: zkoušel jsem 2 30W zapalování se spojenýma světelnýma cívkama. Rotor pro 30W zapalování. Světelné cívky propojené ale bez zátěže. Zapalovací cívka propojená s indukční, jak má být. Nic jiného připojené není. Po odebrání svět. cívek téměř není jiskra. Obě zapalování se takhle chovala. Nenapadá mě, co by mohlo být špatně, jednodušeji to už zapojit prostě nejde.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To Yuri.. no tím je myšleno že je vhodný aby měly všechny póly stejný výkona podobnou výkonovou charaekteristiku v závislosti na otáčkách. Jinej důvod v tom není.. Představ si to nějak podobně jako digram vektorů sil ve strojařině :-)
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To bakoun: Netuším co máš blbě, mě se takhle zapalko nechová. Tedy respektive když jsem páchal experimenty, nikdy se tak nechovalo...
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12749    
Přesně to jsem myslel i já.....kdysi jsme se bavili o použití zapalovacích cívek a bylo mi řečeno že pro tří pól OK,pro čtyřpól jen 4x15w na světla.....
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
jhe tam napísane žýe každý treba usmernií a použiť rovnaké 15W poly lebo inak to nebude robiť dobrotu
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Nejsem sice Chong ani ti to neobjasním, nicméně já bez těch světelných cívek jezdim víc jak rok a jezdím, jiskra skáče jak má a pincek chytá na první našlápnutí v zimě v létě.. když se póly neruší navzájem namontované, nevidím důvod proč by se něco mělo měnit po sundání...
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Když už se tady nakouslo zapalování, mám dotaz na Chonga: U originálního pio zapojení po odmontování světelných cívek a ponechaní jen zapalovací, přestane svíčka téměř dávat jiskru, vrátím světelné cívky zpět a jiskra je, jak má být... Můžeš mi to prosím objasnit? Dík
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Cívky (póly) se neruší. Provozuju to několik let a jedinej problém kterej se mi stal, byl v tom, že jsem dráty od pólu málo utáhl a přechodový odpor na svorkovnici způsobil svým teplem odletování nožičky svorkovnice a vznik dokonalého studeného spoje.. že to pak mělo pochopitelně menší výýkon dá rozum. Ale jinak OK a uživím s tím v pohodě 35W přední žárovky a pravděpodobně i 40/45W. Navíc s tím rušením.. viděl jsi pro inspiraci stator a rotor Jawa 90? Nechápu jaký jev by způsoboval rušenípóů navzájem.. to mu fakt nerozumím, když si představím siločáry magnetů jak procházejí póly během otáčky, nemám představu co by jako mělo ty siločáry vytrhávat pryč mimo využitelný směr :-) PS Yuri, ten článek jsem psal a jsem línej ho znovu číst, ale nepamatuju si že bych tam něco psal o vzájemném rušení energie naindukované na pólech :-). Kde jsi to četl?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12746    
Musí se použít přesně čtyři světelné cívky 15W a bude to OK.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pardon po preštudovaní súhlasím tie cievky sa budú rušiť je to tam aj napísane
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
keď v trojpólovom sa nerušia myslíš že v 4 polovom sa rušiť budú?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vol,, fichtlkramek se dostal az do ruska a to dokonce se SAŠOU 1 :-) http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=11991&postdays=0&postorder=asc&start=150,,, tyhle dva kolici jeli do pragu na dovoleno,, klucina a holcina,, osobne jsme se setkaly a predali dily,,, prifrceli na rejži a pokracovali do maticky rus, bez reflexnich vest a tak jsem klepal na celo s nazil sem se rict ze po D1 ve spicce by nemuseli spatrit rus a tak dostali posledni archivni pytliky se sašou a s osobnich rezerv byli vybaveny Redbulem,, aby tu D1 projeli bez problkemu :-) no a ted jsem dostal odkaz na jeho praci ,,jinej kraj jinej mrav :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Umím prd... Naštěstí jsou tam i české názvy pod fotkama.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoune nekecej že umíš rusky:-)))
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Hezký... koukám na ty fotky, pár je mi jich povědommých, tak se začtu do popisků a ona hospoda Dačický v Kutné Hoře .)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: wagi      IP: uživatel11440    
Rejže=Japonskej bike. Sesa tomu jinak neřekne.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pekne pekne :-) šak do SSSR sa toho vyviezlo dosť ale výrazu prifrceli na rejži nerozumiem :-) prosím preložiť
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je mazec :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,nedávno jsem vám psal kvůli problému že se mně hrozně palí žárovky na mojí jawě 550.Někdo z Vás mně poslal odkaz na jedno schéma kde je zadní žárovka zapojena přes žárovku předního světla.Ale když jsem to tak udělal tam jsem nemohl dávat světla tlumené a dálkové zkrátka svítily mně obě dvě vlákna v předním světle.Co s tím jak to mám udělat aby mně to fungovalo normálně?Krom toho že tam dám tlumivku?Moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
seš si jist žes to zapojil přesně podle schématu http://www.cezeta487.ic.cz/get.php?id=14 ? a dodržel jsi výkony obou (přední io zadní) žárovek uvedené ve schématu?? jinak nechápu jak by to nemohlo fungovat, elektrickej proud teče všade stejně .)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci jsou toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/fibr_vnitrni_podlozka_vyfu.html tyto hnede vložky do vyfuku?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vlozka_vyfuku_uplna.html ? protože se mi rozbili a ted mi to dela ramus a jestli to nejsou ony nevite kde bych je sehnal? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
myslis neco takovyho ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tlumic_vyfuku22.html ale je to na babetu je to mensi prumer
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: ladin      IP: uživatel10433    
Mate nejak vychytano kdyz natahujete startovaci kliku na jawa 20 aby to drželo zašponovany než to date motor dohromady? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Aha ja to natahnu a do otvoru na spojkovou tyčku dam 160 hřebik a zapřu o startovaci paku :-) myslel jsme že nato je originalnejši zpusob asi neni :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
přidrž tak aby šel naklepat kártr.. gumovou paličkou nalklepu a při tom ještě držím.. tak mi to šlo v pohodě..;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem na ní namotal drát a druhej konec zachytil do otvoru v karteru kudy vedou dráty k zápalku, po složení motoru jsem drát rozmotal.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Nasadil jsem startovací páku trochu natáhnul a už přesně nevím jak tak jsem to celé upnul do svěráku.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12745    
buďto ji něčim nějak zapři, nebo požádej někoho ať ti ji pomůže přidržet tak to dělám já
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
čau já vím že sem toto nepatří ale nevím kde se mám jinde zeptat mám škodu 105 no a musím ju trochu poladit tak vás prosím jestli by mě někdo nenapsal jak mám udělat předstih a odtrh odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postav kladívko při poloze na 1 nebo 4válec na hranu vačky a nastav 0,4mm odtrh.na řemenici je ryska a na prsach je stupnice.v ose motoru je o stupnů a každý dílek je 5st.zapni klíček a toč(pořád jen kolem 1 válce)až přeskočí jiskra,stůj a odečti předstih případně pootoč rozdělovačem.potom se vrat s klikou a toč ve směru hr. až naměříš správné hodnoty
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Základní nastavení je jak píše jenco, ale odtrh se přesněji nastaví, když se seřídí úhel sepnutí kontaktů, některé multimetry tuto funkci mají. Je to asi 52-55 stupnů. Předstih se dá seřídit stroboskopem, podle toho poznáš, jak ti funguje odstředivá a podtlaková regulace. Když hodnoty předstihu více kolísají při stejných otáčkách, je nutno vyměnit rozvodový řetěz a kola, případně opravit nebo vyměnit rozdělovač. Nejlepší by bylo, kdyby ti to někdo seřídil, když jsi to nikdy nedělal, podruhé už to třeba zvládneš sám.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh 0,4 predstih 5stupnu pred HU,
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
a jakej má být vlastně odtrh když přeskočí jiskra je to taky jak na pionýru ??? tlouštka cigaretového papírku ?????
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12744    
koukni se na skoda-virt.cz , tam je spousta lidí přes škody tak si to tam důkladně prohlídni možná to zjistíš :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci mám dotaz tohle asi na fichtla nepujde že ? http://www.motokramek.cz/zatka-nadrze-uzamykaci-simson/ fichtl má užší hrdlo a víc vytáhli jakoby od nádrže odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tam nejde,, lebo u fika je spunt a toto potrebuji mit hrdlo na objimku,,,coz fik nema
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: biro      IP: uživatel12297    
zadr draci jak se nejacsteji utaha motor asi kdyz jedete na fichtlu ve 3 na maly otacky ne \\\\\\\\r\\\\\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud ji fichtl seřízený, jak má byt. Nikde nic nepřibržďuje ani nedře, válec s hlavou bez bordelu, tak se nemůže utahat ani po několika hodinách na plný plyn...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Nesmíš jed pořád na plný plyn.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože? :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak draci co rikate na novinky poslden iv tomto roce,,, jeste poribude v pozinku radicka na paraze a nejak ta malickost http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/vanocni?novinky_fichtl_kramku a taky vznikla nova sekce blinkr aby az se bude premyslet jaky blinkry na moto tak at je to na jednoum miste http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/jawa_blinkr_sim_ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Přibude i váleček k pružině na Jawu 05?
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: čistič      IP: uživatel12258    
Zdar draci. Čím se dá nejlépe vyčistit nádrž ? Už jsem zkoušel tam dat pár kamínku a vyklepat to ale stejně tak ještě drobné kousky rzi zůstali a pořád mi to protéhá přes kohoutek. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10% roztok...já to mícham tak, že dávam cca 0,5kg na 5l vody...jinak ta kyselina je v prášku, používá se v kuchyni...a barvu používam dvousložkovou epoxidovou, základ a vrch...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
jakou barvou vylejváš tu nádrž
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
10% z čeho..?? kolik to je .. prostě chcu si to taky vyčistit.. takže když mám nádrž na 5,5l tak kolik lirtů té kyseliny tam mám nalít do té nádrže..??
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořádně odmastim nádrž benzínem nebo perchlorem, pak to necham vyschnout, připravim si 10% roztok kys.citronové(podle velikosti nádrže, já připravuju cca 13l roztoku), ten ohřeju na co nejvyšší teplotu, naleju do nádrže, tu zabalim do deky a necham jí takhle cca 24 hodin, potom vyleju roztok a nádrž je krásně čistá...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: čistič      IP: uživatel12258    
A s tou kyselinou citronovou postupuješ jak?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používam kyselinu citronovou, při správném postupu to funguje 100%. Poté vyleju nádrž barvou, abych ten samej problém nemusel řešit za pár let znovu...navíc v nádrž&#239; vylité barvou je lépe vidět hladina benzínu a také to utěsní drobné netěsnosti, třeba u držáků nádrže atd.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: xx      IP: uživatel12743    
kamínky?\r\n zkus rači matky a upni nádrž do soustruhu
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdarec potřeboval bych poradit jak mám na škodě 105 odstranit klepání ventilů prostě při nějakých otáčkách dou slyšet ventily jak to mám odstranit ??? diky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli ti ti klepe při nižších otáčkách, když přidáš plyn, tak to nejsou ventily, ale je to detonační spalování, je nutno nastavit menší předstih. Když mají ventily větší vůli, tak to je slyšet hlavně na volnoběh. Ventily se seřizují za studena, výfukové 0,2 mm, sací 0,15 mm.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
a leješ tam olovo ? mám takovej dojem že by se to mělo do starejch škodovek lít, protože special 91 se už nevyrábí
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten nastavíš staticky.za chodu myslím 6-10
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
základný predstih je 5 stupnu
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 stupně?to jsou novinky...co třeba ventilové vůle,bohatost?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6587    
velkej předstih na 105tce má být 3stupně určitě máš větší
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: Nyklíček      E-mail:      IP: uživatel2694    
Dobrý den chtěl bych se zeptat z čeho jsou tyto dílý http://nyklycek1.rajce.idnes.cz/nastenka a jakou mají cenu \\r\\nDěkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: Nyklíček      IP: uživatel2694    
a jakou to má asi cenu ?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre vidím že sú nové? lebo v tom prípade sú dosť vzácné
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všetky diely sú na Jawu 555
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Stojánek na babetu a ty první 2 netuším.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Včera jsem psal o mém problému s cívkou a jiskrou. Tak jsem vyměnil i tu indukčku a nic. Prosím pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasické původní mi moc neříká.. jaká je tam watáž?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Zapalování je klasický původní a na to kladívko běžím mrknout
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké máš zaoalování? podle typu rotoru usad zapalovací cívku! a pak máš dobře odizolované kladívko?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel9766    
Ahoj,je motor na Stadíka 11 stejný jako na Stadíka 22? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Až na karburátor jo. S22 má karburátor s větším difuzorem a tím pádem má nepatrně vyšší výkon.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
Zdravim draci, mohl by jste mi někdo poradit nějakou stránku kde seženu barvožrouta, abych sundal starý lak ??? Všude mi vybíhaj jen diskuze .... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12742    
kolečko@: no ono to asi bude nejlepší, chci to až na plech. tak to prostě kdyžtak vykytuju :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karel: jestli to budeš čistit až na plech, tak budeš muset kitovat tak jako tak...já se přiklánim k pískování, je to rychlý, čistý a pěkně to zdrsní povrch pod lak.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 8:39
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
právě že zkorodovaný je to minimálně je v dost dobrým stavu ..
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
piskovani je dobra wec ale jak to maš trochu viz zkorodovany tak si připrav svařečku misto kytu protože to pude turch
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
Je to Jawa 21...
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
Nejsem si jistý jestli je tam starý lak, koupil mi ho táta....ale po pískování bych to musel kytovat, ale přemášlel jsem o tom už taky...
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Starý lak na čem? Jestli myslíš origo lak, tak tam mi barvožrout nepomohl...jinak barvožrouta seženeš v každé drogerii/barvách-lakách...osobně teda upřednostňuju pískování...
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Crossař      IP: uživatel11092    
Zdravím. Máte někdo zkušenosti s tímto ráfkem? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_6x16_cr_komaxit2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám... Jezdím s ním 2 roky, komax drží, ráfek je poměrně masivní, nekroutí se.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Měnil jsem volnoběžku na své jawě 20. Všechno jsem vyčistil a složil. Ale nehází jiskru. Vyndal jsem cívku (u magneta) a dal tam jiné (to jsem udělal 2x). Občas mi jiskra přeskočila ale jen občas. Zkoušel jsem tedy VN kabel proti kostře.V pohodě jiskří ale když nandám fajfku se svíčkou tak zase nehází zkoušel jsem 2 různé fajfky i svíčky ale nic. Čím by to mohlo být mám ještě vyměnit cívku??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde se nachází volnoběžka na jawě 20?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti VN kabel spojený s kostrou dává jiskru, tak to bude ve fajfce nebo ve svíčkách. Fajfku a svíčku zkus vzít z nějakého funkčního stroje a jestli pojede je to jasný...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Zkontroluj jak máš odizolované kladívko
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: komnan      IP: uživatel4620    
Sorry, sem si všiml, že tos udělal. Jo, tak ještě indučku. Už ti nic jiného nezbývá.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: komnan      IP: uživatel4620    
Vyměň indukční cívku na statoru dynama. Možná zhořela. Podle toho cos popsal by to mělo byt ono.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7996    
Čau draci chhhhcu se zeptat kamarád jezdí na fechtlovy na fritovací olej z benzínem co to muže udělat s motorem atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7996    
jj pučoval mě to a jeto to dobře
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
To musí bejt super když projede ulicí a jsou citit hranolky
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Cezetaku, ty ses nehorazny vul... Zase tvoje dalsi plky a urazky ostatnich. Je rozdil to lit jako palivo do staryho dehtaka a misto oleje ve 2-taktnim motoru. Opravdu nevidim zadny duvod, proc tam lit neco, co tam nepatri.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a o čem myslíš že se bavíme ty moulo!!!!! nic to tomu neudělá... staré diesly na to normálně jezdí (leje ho do nádrže kdybys nepochopil!!!! )
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenom tak se zeptam...jakej přínos má tohle ředění benzínu fritolem?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7996    
ja sem nemyslel mazání ale že na to jezdí naředi to benzin olej a fritovací olej ale smrdí to po hranolkách
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oleje pro maloobjemové dvoudobé spalovací motory motocyklů, mopedů, skútrů, sekaček, pil mají své zatříděni do výkonových specifikací API (USA) a JASO (Japonsko). API TA/JASO FA - málo zatížené dvoudobé benzínové motory mopedů apod. API TB/JASO FB - vysoce zatížené středněobjemové dvoudobé benzínové motory skútrů apod. API TC/JASO FC - vysokovýkonné, zatížené, vysokootáčkové dvoudobé benzínové motory
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 11:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak ® - to celkom tak nieje, skús dat ten olej nie ako palivo ale normalne na miesto motorováho oleja... lebo tie motori majú mazanie inak riesené a s palivom to nemajú noč spoločné.. u 2T ako vieme maže palivová zmes..
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 8:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všichni o tom kecají jak těm olejům rozuměj, alě vědí o tom velké kulové :-) řeči typu "M2T je zračka.. na to zadřeš" mám nejradši :-D .. apropos.. s fritovacím olejem nemáš šanci zadřít!! a kdo to říká je kokot! .. starší diesly s rotačkou a předkomůrkou na to v pohodě bez problémůl jezdí... byl človek který na fritovací olej dojel do chorvatska a zpět a bez problemu!
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 0:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lanz: Jezdili na to...a měli něco lepšího?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdíš na jiný M2T...není M2T jako M2T u náś máme API TA...a to je sr***...kouř hrozný, já si toho třeba všimám, karbonu habaděj, oproti motul 510 na kterej sem najel už nespočet kilometrů, M2T není olej.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
M2T na starý ČS dvoutakty jako je jawa,čz a manet naprosto stačí. Nevim co proti tomu furt máte. Na co asi jezdili dřív? M2t ani nebylo, jezdily na M6A a to je olej pro čtyřtaktní škodovky takže M2T je oproti tomu ještě luxusní olej. A nevim jakej mentál přišel na to že M2T je brusná pasta, to mě fakt domrdává.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T karbon? nic moc tak isto ako s polosyntetikou, kour? tiež nic moc nezaujíma ma to.. špatné vlastnosti mazání? rozhodne nie.. M2T super - špecifikácia API TC... podla skúsenosti lepší ako polosyntetika..
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Co se ti na něm nelíbí klasika ne ? :-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to bych řek, zbiješ mě za to?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbon,moc kouře, špatné vlastnosti mazání apod...ale tak lepši jak friťák
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Něco proti M2T !?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fritovací olej bych teda nejezdil když už tak aspon na tohle !! http://www.seginet.cz/index.php?opType=opShowDet&zn=43
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mezi friťákem a m2t nebude velkej rozdíl..obojí je brusná pasta
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
Ja sem to skoušel a zadřel sem ho
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel7996    
a zajak dlohou dobu ježdění?
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevíte jetli by še konderzator ze škodovky 105,110 atd. na pionyra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je uplně stejný
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
jo
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
ZDAR DRAKOVÉ, MÁM NA SVÉ PANELCE SPORTCE DANÉ VÝFUKY Z JAWKY 634, ALE ABY MI TAM SEDLI KOLENA MUSÍM KONEC KOLENA O 10 cm ZKRÁTIT! MÁ TO VLIV NA VÝKON? DÍKY MOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 0:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuky jsou stavěné pro uplně jiný obsah spalit... jednoduše POJEDE TO NAHOVNO!!!!
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 0:50
 
 
 
 
Jméno: komnan      IP: uživatel4620    
Ne.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 20:54
 
<  661  662  663  664  665  666  667  668  669  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.11.2025 20:20:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu