Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau já vím že sem toto nepatří ale nevím kde se mám jinde zeptat mám škodu 105 no a musím ju trochu poladit tak vás prosím jestli by mě někdo nenapsal jak mám udělat předstih a odtrh
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 0:18
 postav kladívko při poloze na 1 nebo 4válec na hranu vačky a nastav 0,4mm odtrh.na řemenici je ryska a na prsach je stupnice.v ose motoru je o stupnů a každý dílek je 5st.zapni klíček a toč(pořád jen kolem 1 válce)až přeskočí jiskra,stůj a odečti předstih případně pootoč rozdělovačem.potom se vrat s klikou a toč ve směru hr. až naměříš správné hodnoty
Datum: 15. listopadu 2011 0:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Základní nastavení je jak píše jenco, ale odtrh se přesněji nastaví, když se seřídí úhel sepnutí kontaktů, některé multimetry tuto funkci mají. Je to asi 52-55 stupnů. Předstih se dá seřídit stroboskopem, podle toho poznáš, jak ti funguje odstředivá a podtlaková regulace. Když hodnoty předstihu více kolísají při stejných otáčkách, je nutno vyměnit rozvodový řetěz a kola, případně opravit nebo vyměnit rozdělovač. Nejlepší by bylo, kdyby ti to někdo seřídil, když jsi to nikdy nedělal, podruhé už to třeba zvládneš sám.
Datum: 14. listopadu 2011 18:52
 odtrh 0,4 predstih 5stupnu pred HU,
Datum: 13. listopadu 2011 15:18
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 a jakej má být vlastně odtrh když přeskočí jiskra je to taky jak na pionýru ??? tlouštka cigaretového papírku ?????
Datum: 13. listopadu 2011 13:38
Jméno: standa
IP: uživatel12744
 koukni se na skoda-virt.cz , tam je spousta lidí přes škody tak si to tam důkladně prohlídni možná to zjistíš
Datum: 13. listopadu 2011 13:22
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 15:39
 to tam nejde,, lebo u fika je spunt a toto potrebuji mit hrdlo na objimku,,,coz fik nema
Datum: 13. listopadu 2011 15:39
Jméno: biro
IP: uživatel12297
 zadr draci jak se nejacsteji utaha motor asi kdyz jedete na fichtlu ve 3 na maly otacky ne \\\\\\\\r\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 19:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud ji fichtl seřízený, jak má byt. Nikde nic nepřibržďuje ani nedře, válec s hlavou bez bordelu, tak se nemůže utahat ani po několika hodinách na plný plyn...
Datum: 13. listopadu 2011 19:51
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Nesmíš jed pořád na plný plyn.
Datum: 13. listopadu 2011 18:16
 cože?
Datum: 13. listopadu 2011 13:06
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 21:12
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Přibude i váleček k pružině na Jawu 05?
Datum: 15. listopadu 2011 21:12
Jméno: čistič
IP: uživatel12258
 Zdar draci. Čím se dá nejlépe vyčistit nádrž ? Už jsem zkoušel tam dat pár kamínku a vyklepat to ale stejně tak ještě drobné kousky rzi zůstali a pořád mi to protéhá přes kohoutek. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 18:49
 10% roztok...já to mícham tak, že dávam cca 0,5kg na 5l vody...jinak ta kyselina je v prášku, používá se v kuchyni...a barvu používam dvousložkovou epoxidovou, základ a vrch...
Datum: 13. listopadu 2011 18:49
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 jakou barvou vylejváš tu nádrž
Datum: 13. listopadu 2011 18:04
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 10% z čeho..?? kolik to je .. prostě chcu si to taky vyčistit.. takže když mám nádrž na 5,5l tak kolik lirtů té kyseliny tam mám nalít do té nádrže..??
Datum: 13. listopadu 2011 17:23
 Pořádně odmastim nádrž benzínem nebo perchlorem, pak to necham vyschnout, připravim si 10% roztok kys.citronové(podle velikosti nádrže, já připravuju cca 13l roztoku), ten ohřeju na co nejvyšší teplotu, naleju do nádrže, tu zabalim do deky a necham jí takhle cca 24 hodin, potom vyleju roztok a nádrž je krásně čistá...
Datum: 13. listopadu 2011 12:31
Jméno: čistič
IP: uživatel12258
 A s tou kyselinou citronovou postupuješ jak?
Datum: 13. listopadu 2011 12:27
 Já používam kyselinu citronovou, při správném postupu to funguje 100%. Poté vyleju nádrž barvou, abych ten samej problém nemusel řešit za pár let znovu...navíc v nádržï vylité barvou je lépe vidět hladina benzínu a také to utěsní drobné netěsnosti, třeba u držáků nádrže atd.
Datum: 13. listopadu 2011 11:36
Jméno: xx
IP: uživatel12743
 kamínky?\r\n zkus rači matky a upni nádrž do soustruhu
Datum: 13. listopadu 2011 11:30
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec potřeboval bych poradit jak mám na škodě 105 odstranit klepání ventilů prostě při nějakých otáčkách dou slyšet ventily jak to mám odstranit ??? diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 19:02
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli ti ti klepe při nižších otáčkách, když přidáš plyn, tak to nejsou ventily, ale je to detonační spalování, je nutno nastavit menší předstih. Když mají ventily větší vůli, tak to je slyšet hlavně na volnoběh. Ventily se seřizují za studena, výfukové 0,2 mm, sací 0,15 mm.
Datum: 14. listopadu 2011 19:02
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 a leješ tam olovo ? mám takovej dojem že by se to mělo do starejch škodovek lít, protože special 91 se už nevyrábí
Datum: 13. listopadu 2011 12:03
 ten nastavíš staticky.za chodu myslím 6-10
Datum: 13. listopadu 2011 11:59
 základný predstih je 5 stupnu
Datum: 13. listopadu 2011 11:51
 3 stupně?to jsou novinky...co třeba ventilové vůle,bohatost?
Datum: 13. listopadu 2011 11:47
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 velkej předstih na 105tce má být 3stupně určitě máš větší
Datum: 13. listopadu 2011 11:26
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 14:09
Jméno: Nyklíček
IP: uživatel2694
 a jakou to má asi cenu ?
Datum: 13. listopadu 2011 14:09
 dobre vidím že sú nové? lebo v tom prípade sú dosť vzácné
Datum: 13. listopadu 2011 12:35
 všetky diely sú na Jawu 555
Datum: 13. listopadu 2011 12:33
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Stojánek na babetu a ty první 2 netuším.
Datum: 13. listopadu 2011 12:01
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Včera jsem psal o mém problému s cívkou a jiskrou. Tak jsem vyměnil i tu indukčku a nic. Prosím pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:22
 klasické původní mi moc neříká.. jaká je tam watáž?
Datum: 13. listopadu 2011 12:22
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Zapalování je klasický původní a na to kladívko běžím mrknout
Datum: 13. listopadu 2011 12:03
 jaké máš zaoalování? podle typu rotoru usad zapalovací cívku! a pak máš dobře odizolované kladívko?
Datum: 13. listopadu 2011 10:46
Jméno: Kondor
IP: uživatel9766
 Ahoj,je motor na Stadíka 11 stejný jako na Stadíka 22?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 13:40
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Až na karburátor jo. S22 má karburátor s větším difuzorem a tím pádem má nepatrně vyšší výkon.
Datum: 13. listopadu 2011 13:40
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 Zdravim draci, mohl by jste mi někdo poradit nějakou stránku kde seženu barvožrouta, abych sundal starý lak ??? Všude mi vybíhaj jen diskuze .... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 10:51
Jméno: Karel
IP: uživatel12742
 kolečko@: no ono to asi bude nejlepší, chci to až na plech. tak to prostě kdyžtak vykytuju
Datum: 13. listopadu 2011 10:51
 Karel: jestli to budeš čistit až na plech, tak budeš muset kitovat tak jako tak...já se přiklánim k pískování, je to rychlý, čistý a pěkně to zdrsní povrch pod lak.
Datum: 13. listopadu 2011 8:39
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 právě že zkorodovaný je to minimálně je v dost dobrým stavu ..
Datum: 13. listopadu 2011 0:38
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 piskovani je dobra wec ale jak to maš trochu viz zkorodovany tak si připrav svařečku misto kytu protože to pude turch
Datum: 13. listopadu 2011 0:25
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 Je to Jawa 21...
Datum: 12. listopadu 2011 23:11
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 Nejsem si jistý jestli je tam starý lak, koupil mi ho táta....ale po pískování bych to musel kytovat, ale přemášlel jsem o tom už taky...
Datum: 12. listopadu 2011 23:11
 Starý lak na čem? Jestli myslíš origo lak, tak tam mi barvožrout nepomohl...jinak barvožrouta seženeš v každé drogerii/barvách-lakách...osobně teda upřednostňuju pískování...
Datum: 12. listopadu 2011 23:05
Jméno: Crossař
IP: uživatel11092
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 19:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám... Jezdím s ním 2 roky, komax drží, ráfek je poměrně masivní, nekroutí se.
Datum: 13. listopadu 2011 19:45
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Měnil jsem volnoběžku na své jawě 20. Všechno jsem vyčistil a složil. Ale nehází jiskru. Vyndal jsem cívku (u magneta) a dal tam jiné (to jsem udělal 2x). Občas mi jiskra přeskočila ale jen občas. Zkoušel jsem tedy VN kabel proti kostře.V pohodě jiskří ale když nandám fajfku se svíčkou tak zase nehází zkoušel jsem 2 různé fajfky i svíčky ale nic. Čím by to mohlo být mám ještě vyměnit cívku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:07
 kde se nachází volnoběžka na jawě 20?
Datum: 13. listopadu 2011 12:07
 Jestli ti VN kabel spojený s kostrou dává jiskru, tak to bude ve fajfce nebo ve svíčkách. Fajfku a svíčku zkus vzít z nějakého funkčního stroje a jestli pojede je to jasný...
Datum: 13. listopadu 2011 9:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Zkontroluj jak máš odizolované kladívko
Datum: 12. listopadu 2011 21:10
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Sorry, sem si všiml, že tos udělal. Jo, tak ještě indučku. Už ti nic jiného nezbývá.
Datum: 12. listopadu 2011 20:56
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Vyměň indukční cívku na statoru dynama. Možná zhořela. Podle toho cos popsal by to mělo byt ono.
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 Čau draci chhhhcu se zeptat kamarád jezdí na fechtlovy na fritovací olej z benzínem co to muže udělat s motorem atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 18:01
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 jj pučoval mě to a jeto to dobře
Datum: 13. listopadu 2011 18:01
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 To musí bejt super když projede ulicí a jsou citit hranolky
Datum: 13. listopadu 2011 16:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Cezetaku, ty ses nehorazny vul... Zase tvoje dalsi plky a urazky ostatnich. Je rozdil to lit jako palivo do staryho dehtaka a misto oleje ve 2-taktnim motoru. Opravdu nevidim zadny duvod, proc tam lit neco, co tam nepatri.
Datum: 13. listopadu 2011 12:46
 a o čem myslíš že se bavíme ty moulo!!!!! nic to tomu neudělá... staré diesly na to normálně jezdí (leje ho do nádrže kdybys nepochopil!!!! )
Datum: 13. listopadu 2011 12:24
 jenom tak se zeptam...jakej přínos má tohle ředění benzínu fritolem?
Datum: 13. listopadu 2011 12:22
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 ja sem nemyslel mazání ale že na to jezdí naředi to benzin olej a fritovací olej ale smrdí to po hranolkách
Datum: 13. listopadu 2011 12:11
Datum: 13. listopadu 2011 11:03
 Oleje pro maloobjemové dvoudobé spalovací motory motocyklů, mopedů, skútrů, sekaček, pil mají své zatříděni do
výkonových specifikací API (USA) a JASO (Japonsko).
API TA/JASO FA - málo zatížené dvoudobé benzínové motory mopedů apod.
API TB/JASO FB - vysoce zatížené středněobjemové dvoudobé benzínové motory skútrů apod.
API TC/JASO FC - vysokovýkonné, zatížené, vysokootáčkové dvoudobé benzínové motory
Datum: 13. listopadu 2011 11:02
 JAWA_ceZetak ® - to celkom tak nieje, skús dat ten olej nie ako palivo ale normalne na miesto motorováho oleja... lebo tie motori majú mazanie inak riesené a s palivom to nemajú noč spoločné.. u 2T ako vieme maže palivová zmes..
Datum: 13. listopadu 2011 8:02
 všichni o tom kecají jak těm olejům rozuměj, alě vědí o tom velké kulové  řeči typu "M2T je zračka.. na to zadřeš" mám nejradši  .. apropos.. s fritovacím olejem nemáš šanci zadřít!! a kdo to říká je kokot! .. starší diesly s rotačkou a předkomůrkou na to v pohodě bez problémůl jezdí... byl človek který na fritovací olej dojel do chorvatska a zpět a bez problemu!
Datum: 13. listopadu 2011 0:49
 lanz: Jezdili na to...a měli něco lepšího?
Datum: 12. listopadu 2011 22:49
 Jezdíš na jiný M2T...není M2T jako M2T u náś máme API TA...a to je sr***...kouř hrozný, já si toho třeba všimám, karbonu habaděj, oproti motul 510 na kterej sem najel už nespočet kilometrů, M2T není olej.
Datum: 12. listopadu 2011 22:46
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 M2T na starý ČS dvoutakty jako je jawa,čz a manet naprosto stačí. Nevim co proti tomu furt máte. Na co asi jezdili dřív? M2t ani nebylo, jezdily na M6A a to je olej pro čtyřtaktní škodovky takže M2T je oproti tomu ještě luxusní olej. A nevim jakej mentál přišel na to že M2T je brusná pasta, to mě fakt domrdává.
Datum: 12. listopadu 2011 22:44
 M2T karbon? nic moc tak isto ako s polosyntetikou, kour? tiež nic moc nezaujíma ma to.. špatné vlastnosti mazání? rozhodne nie.. M2T super - špecifikácia API TC... podla skúsenosti lepší ako polosyntetika..
Datum: 12. listopadu 2011 21:59
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Co se ti na něm nelíbí klasika ne ?
Datum: 12. listopadu 2011 21:00
 jo to bych řek, zbiješ mě za to?
Datum: 12. listopadu 2011 20:58
 karbon,moc kouře, špatné vlastnosti mazání apod...ale tak lepši jak friťák
Datum: 12. listopadu 2011 20:58
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Něco proti M2T !?
Datum: 12. listopadu 2011 20:57
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 mezi friťákem a m2t nebude velkej rozdíl..obojí je brusná pasta
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 Ja sem to skoušel a zadřel sem ho
Datum: 12. listopadu 2011 20:06
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 a zajak dlohou dobu ježdění?
Datum: 12. listopadu 2011 20:03
 zdar nevíte jetli by še konderzator ze škodovky 105,110 atd. na pionyra
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 19:57
 je uplně stejný
Datum: 12. listopadu 2011 19:57
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 jo
Datum: 12. listopadu 2011 19:33
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 ZDAR DRAKOVÉ, MÁM NA SVÉ PANELCE SPORTCE DANÉ VÝFUKY Z JAWKY 634, ALE ABY MI TAM SEDLI KOLENA MUSÍM KONEC KOLENA O 10 cm ZKRÁTIT! MÁ TO VLIV NA VÝKON? DÍKY MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 0:50
 výfuky jsou stavěné pro uplně jiný obsah spalit... jednoduše POJEDE TO NAHOVNO!!!!
Datum: 13. listopadu 2011 0:50
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Ne.
Datum: 12. listopadu 2011 20:54
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Zdar,myslíte si že je reálné že je fichtl(jawa 21) na dvojce s 11 zubým kolečkem slabý jak čaj?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 0:52
 kolečko: ale neno GO jako GO . nezapomen!  .... jestli GO typu "vyměnim kroužky" tak je to k ničemu.. pokud je kompletní GO včetně kliky a výbrusu, tak je problém jinde.. nehřeje se to moc? co seřízené zapalování?
Datum: 13. listopadu 2011 0:52
 Jestli je po Go tak musí lítat jako drak, já taky jezdim 11z a jede to nádherně...
Datum: 12. listopadu 2011 21:48
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Motor je po GO a je v naprostém pořádku,ale je to v záběhu.
Datum: 12. listopadu 2011 21:26
 když máš motor po smrti tak co by ne
Datum: 12. listopadu 2011 18:55
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Zdar nevím jak je slabý čaj, ale s 11 zubým kolečkem by měl mít sílu.
Datum: 12. listopadu 2011 18:44
Jméno: dere
IP: uživatel12738
 Zdravím na 555 se mi drží na neutrál vysoko otáčky i když nedržím plyn, řeve to,nechtějí spadnout dolů. Co stím??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 19:36
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus tenhle problém jsem měl taky, elent má pravdu někde ti jde falešnej vzduch skus koupit nové těsnění mezi karburátorem a hrdlem a mezi hrdlem a pístem nebo je problém se šoupátkem.
Datum: 12. listopadu 2011 19:36
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 zdar,vrací se šoupě v karburátoru?lanko?může být uvolněná jehla,nebo to saje faleš-těsnění na karburátoru,simering za zapalováním...
Datum: 12. listopadu 2011 18:17
 falešný vzduch
Datum: 12. listopadu 2011 18:14
Jméno: ten.co.se.pta
IP: uživatel7935
 Ahoj , nemáte někdo náhodou technický výkres originál válce J23 . Dík za každou odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 17:48
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec na kolik brousite lamelu u pařizka na 1cm nebo vic ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 16:47
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 čau nemá prosím někdo zkušenosti se spojkou na pařízkovi potřebuju nějakej fígl na stlačení pružinek spojky abych tam dostal sejgrovku.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 17:45
Jméno: roztláčeč
IP: uživatel2942
 Ja roztlačim i pendolino Pyčo !!!
Datum: 13. listopadu 2011 17:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 no roztlačovat 57 s předkem neni vůbec žádná prdel myslim teda po louce, když sme měli špatnou baterku tak ve dvou roztlačit a pak jedet skočil do traktoru a druhej pořat tlačil
Datum: 12. listopadu 2011 22:43
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 mne sa libilo jak sme kdysi startovali Zetora 25 A , ja sem na zhavil , s ogarama sme sa stridali kdo bude startovat kliků . Pak to kdosi nastartoval a vseci kdo byly u traktoru meli poznamky : Startuje traktor který nemá , já sem tu poznámku nedostal , ale ogarom sem sa vysmál
Datum: 12. listopadu 2011 21:07
 roztlacoval jsi uz pragovku V3S ?  my jo
Datum: 12. listopadu 2011 19:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 a co kdyby roztlacali traktor
Datum: 12. listopadu 2011 19:42
 jawaman: hmmm... a jak by teprv roztlacoval 1 a půl tunové auto jak já
Datum: 12. listopadu 2011 18:57
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Datum: 12. listopadu 2011 18:12
 Zduř, nejlepší je aby na to byli 2 lidi, jeden aby stlačil pružinu s podložkou a druhý aby tam nasadil segrovku ..
Datum: 12. listopadu 2011 17:18
Datum: 12. listopadu 2011 16:23
 Já si udělal takovou vychytávku z páskoviny, je to vidět tady ve 2:58.
Datum: 12. listopadu 2011 16:12
 a je to tady zas  JAWA_ceZetak pochop že někdo nemá takovou sílu prostě si někoho pozvi jestli to jednou rukou nestlačíš jeden stlačí pružinu a druhej ná segrovku a jeto
Datum: 12. listopadu 2011 15:46
 fígl? vem podložku do kombinaček, stlač a druhou rukou natlač segrovku.. kde je problém?
Datum: 12. listopadu 2011 15:00
|



|