slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahj draci, když už jsme u toho, jaké jsou výhody a nevýhody toho, když vyměním cívkový relátko za bezkontaktní? Jedinou výhodu shledávám v tom, že to už nebude originál. Na druho stranu už to pak znamená, že odpadne seřizování? Je to relátko řekněme účinnější? A ještě mě zajímá, pokud si pořídím nové cívkové relátko, tak je z výroby už nastavené nebo ho musím doma poštelovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 11:29
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
účinnější asi nebude, ale jak píšeš odpadá veškeré seřizování, a to jak spínání (prostě sepne a odpojí přesně v 7,2V, žádný laborování s předpětím pružinky aby na volnoběh kontakt nelítal) tak i regulace (žádný nastavování 1. a 2. regulačního stupně atd.), už se staráš jen o dynamo (uhlíky, komutátor), což neni tak moc.. (já na to svoje posledních 2000km ani nesáhnul, jen kontroloval). Žádná nevýhoda mě nenapadá, snad je nemožnost nastavit si vyšší napětí když jezdíš často ve městě a blikáš, tak aby to trošku líp dobijelo, ale to je spíš detail a kompenzuje se spolehlivostí a nižšíma ztrátama v regulaci.. Nové cívkové relátko by asi mělo bejt seřízený, ale když sem ho kupoval já (ČR - Magneton), tak nebylo, a musel sem ho doma doladit (spínalo už na 5,5V, takže baterku spíš vybijelo)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 11:29
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 23:01:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu