slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  648  649  650  651  652  653  654  655  656  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: SpArrKy      E-mail:      IP: uživatel12837    
Ahoj lidi koupil jsem si motor 150ccm, ale v zapalování chybějí nějaké díly a mám problém přijít na to jak to od cívky převést na induční kabel..... Vím že tam má být tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/79.html ale stále mě nejde do hlavy kam to zapojím a jak?? poradte prosim popr. poslete fotku jak to vypada Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Jo díky..To mě nenapadlo, a jde se objednávat :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
zašroubuješ ji do bloku motoru a ta spodní mosazná špička se dotíká plošky co je na zapalovací cívce nic nepropojuješ jen zašroubuješ a je to
 
 
Datum: 01. prosince 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Ale jak tu spojku spojim s cívkou.?
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Takže z dutin válce je svíčka, která je zamontovaná v hlavně, na ní je nasunutá fajka, v ní kabel a ten vede přes tu spojku k zapalovacímu pólu, cívce...
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus Draci,mám dotaz,mám jawu 21 a když jí chci nastartovat tak musím na pravé straně motoru povolit šroub od spojky jinak mi prokluzuje startovací páka ale když to nastartuju tak ho musím zase utáhnout aby mi nezabírala spojka nevíte proč to musím pořád dělat.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Zdar, koupil jsem ještě pár věcí už je to ok.
 
 
Datum: 02. prosince 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Zlom mezi těmato dvěma jevy je perfektně vyštelovaná spojka :-D Musí jít nakopávat pákou a zárověň vypínat, takže to našteluj na tu zlatou střední cestu a potom to zakontruj na červíku matkou M6... Možná, jestli máš sjeté lamely, nebo velkou vůli kolíku nebo celého koše na spojce tak rači zhoť víko a zmerkuj si to... Hodně zdaru..
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
buď už máš tak hladké lamely až to pěkné není, nebo ji jenom neumíš vyladit...
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: albi221      IP: uživatel12756    
zdar draci nevideli ste tady v kramku drapak na fichtla ????....nebo nevite kde by se dal levně sehnat ????? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 10:19
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel12855    
Tento drapák mám já a su s ním spokojený http://www.motokramek.cz/nahradni-dily-pneu-2,75-16-e06-mitas/ je sice drahý ale co je dnes levného.
 
 
Datum: 04. prosince 2011 10:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12848    
Na fichtla sme cpaly enduro mitasky 2.75/16,kupoval sem je normálně v gumárně za cca 500,-/ks .....vejde se i do blatniku mezi vidle u J20/21....ale je to spíš enduro guma,než přímo drapák
 
 
Datum: 03. prosince 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel10612    
já jsem si koupil tohle - http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/products_id/745?utm_source=mch&utm_medium=email&utm_campaign=NL_podzim - je to sice na simsona ale rozměr je to taky 2,75-16, je to takovej drobnější enduro drapák, zimní
 
 
Datum: 02. prosince 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: albi221      IP: uživatel12756    
diky :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel6617    
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
zdar tady si snad vybereš
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
V autodílech Thorn mívají zpravidla Mitasy
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napadl by tě pneuservis?
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar hele chlapy nebude vydit když na škodovce natřu převodovím olejem zespodu prahy ramena.......chcu aby to bylo dole mastný ale to nerezlo nebude to vadit ten olej ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyo jedině tlumex, na nějakej olej zapomeň. Tlumex udělá pěknou ochranou vrstvu jak před vodou, tak i štěrkem a solí. Nedovedu si představit, co by olej zmohl proti posolený silnici a zespodu by stejně dlouho nevydržel.
 
 
Datum: 02. prosince 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Natírat to olejem je podle mě hovadina. Bude to pořád mastný a bude se na to chytat bordel. Natři to tlumexem nebo gumoasfaltem.
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gumoasfalt
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
My natíraly na škodovce práhy černou myslím že asfaltovou barvou.. Ale zas to neni ono..
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
prostě chcu aby to zespodu ty železný veci nerezly tak jestli ten převodovej olej tomu pomůže když to tím napiplu :-D diky
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: kreedz      IP: uživatel10514    
Caw, mám tký problém: mám 20 a prostě se jí neche jít do otáček a newim co s tim. nová svíčka, vyčištěnej karbec, všechno. Už nevim co s tim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
mě to jde do 3/4 a vic taky ne a kdyz vymačku spojku tak to jede na plnej a taky nwm co stim
 
 
Datum: 03. prosince 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: kreedz      IP: uživatel10514    
jde to vytočit tak do 1/2 a prskat to nezačne, prostě to víc nejde
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mám to chápat že motor se vytočí do cca 3/4 otáček a pak začne prskat a cukat a nejde vytočit víc?problém je ve znečištěnejch kladívkách který pořádně nepřevedou proud,opiluj je pilníčkem
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
a vyfuk :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Skus vyčistit nádrž může být zanesená.
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
rozladěné zapalování. V prvořadě nastavit předstih
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: kreedz      IP: uživatel10514    
este neco te napada?
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel289    
ucpanej vzduchovej filtr
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: HONZÍÍK      IP: uživatel12782    
nazdárek draci chci se zeptat když dám na fichtla karbec z babetty pojede to lépe ?? jo a ještě něco kopil jsem si karbec dellorto ale nevím ak mám vyřešit kolínko viděl jsem hodněkrát že se to napojuje zahradní hadicí taky bych to tak udělal ale nevím jestli bude vadit když tam nebude plynulí přechod, aby ten benzí tekl ?? dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
2 řádek.. tekl benzín- kam myslíš aby tekl benzín ??
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12835    
Kravina,na fichtlu je větší karburátor než na babetě......i kdyby to bylo Dellorto na babetu.....furt 17 a 14mm je sakra rozdíl.....natožpak to napojovat hadicí....no kravina....k vyššímu výkonu jsou jednodušší cesty....třeba se naučit seřizovat origo motor.....origo motor jede perfektně,když se vyšteluje.....natožpak když se něco "přidá" do válce....
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Co mohlo způsobit že mi Jawa 20 střelila do výfuku docela jsem se lekl a nevím co se stalo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
cas od casu se to stane, pokud to nedela casto nebo pravidelne tak je to normalni, pri brzdeni motorem je smes dodavana do valce moc chuda na to aby ji svicka zapalila a proto jde nespalena do vyfuku, kde se nahromadi a pokud je koleno dost horky, vzniti se..
 
 
Datum: 01. prosince 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Jestli to jede úplně normálně a někdy to střelí do výfuku tak my to dělaly některý ty starý palky 14-8 14-7 hlavně když byly letní horka
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš to bude předstih ale taky by to mohla být špatná bohatost směsi...
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, mám dotaz. Objevil jsem na svém mustangu, že mě od zadní kyvné vidlice z boku vylízá ta guma tzv. SILENBLOK. Natlačit zpátky už nepude je to moc vysunuté. Jdou koupit nové tyhle silenbloky??.... jak je vyměnit?... co jsem se ptal známého ten mi řekl, že je to tam nalisovaný a vymněnit to nepůjde :-( ... je to pravda??... popřípadě jak to doma lze vymněnit. Předem děkuji moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potrebujes k tomu prípravok, lis a šikovnosť.. pujde to.. Seso tu má k tomu čap + silentbloky.. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_pro_cep_pro_zd_vid_mustang22.html návod je tady http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/dokumentace/dilna-20,23a.exe
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojte, nevíte prosím o někom, kdo dělá v okolí blanska, popřípadě prostějova výbrusy válců? dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Suchý, okres Blansko :-D do Prostějova to pro mě není problém, ale asi to dám do těch Letovic ;-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Odkud přesně jsi? V Prostějově to dělá jedn chlap za benzinkou Shell a jeden na Drozdovické ulici..
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, dikec :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já osobně to nechal dělat taky v těch Letovicích :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: wwepi      IP: uživatel12613    
Hoj, dělaj to v těch letovicích...
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar, v Letovicích v Motorovce. Nebo v Blansku v mototechně tam si ho můžeš nechat udělat taky
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
čau draci,chtěl jsem se zeptat jak seštelovat na jawě 555 otáčky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12848    
555 má nastavený volnoběh z výroby....to je ten malej výřez v šoupátku....ale většinou to moc nedrží volnoběh,tak půl minuty a otáčky jsou tak nízký,že chcípne....takže se doštelovává na lanku,ale tam je zase problem,že když otočíš řidítkama,tak si to samo ubírá/přidává.....
 
 
Datum: 03. prosince 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: netrep...volnobeh sa steluje tak ako napisal "dwein dibly"
 
 
Datum: 02. prosince 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tím se neštělují,555 má nastavený volnoběh z výroby a basta
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
jestli máš namysli volnoběžné otáčky, tak tyto se štelují šroubkem na bovdenu u karburátoru.
 
 
Datum: 01. prosince 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: djangi      E-mail:      IP: uživatel12834    
co tím myslíš?:-D chceš poladit předstih, nebo co?
 
 
Datum: 01. prosince 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Michal 43      IP: uživatel1303    
čau draci mam takovej problem mam upravenej valec do fíka, sací kanal 29,5mm a vífukoví kanal 28mm na víšku v nej věčim bodě,ted se mito přidřelo hrany kanalu s raženy píst sem měl 2k, pomuže píst 1k. jo ješte se chci zeptat jak bych dostal točivej moment níš,mam u pravenej seriovej vífuk a fífuk koleno s kracení vo 8cm děkuju předem za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12835    
Mě přijde,že tohle je ten případ o kterym už jsem několikrát psal.....ono návodů je hodně...kdo umí číst mezi řádky,nepotřebuje ani návody.....ale ono je válec "upravit" a "upravyt"....to není narážka na ten pravopis,to samozřejmně nemá vliv na lidské dovednosti,jen chci říct,že nemá cenu něco "upravovat" když vůbec nevim co a jak a proč...a neznám souvislosti.....podle "parametrů" co uvedl tuším,že chtěl něco,co fakt pojede,ale zle to přestřelil pro seriovku....proto třeba detailně zjišťuju před úpravou každýho válce,jaký bude jeho použití a osazení příslušenstvim.....
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
božééé co to je za prasopis? :-D ten saci kanal je 29.5 mm kam? široký nebo od hrany? :-D ... výfuk 28mm od hrany nebo široký? máš nějak bordel v pojmech hele
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12835    
šířka vejfukovýho kanálu? spodní hrana sacího kanálu? zavírá sací kanál? objem hlavy? Mimojiné k tvému časování výfukovýho kanálu je origo výfuk nepoužitelný....jednokroužkový píst by měl být samozřejmostí.....je to broušené s větší vůlí?
 
 
Datum: 01. prosince 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Twl to je čeština
 
 
Datum: 01. prosince 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: Michal 43      IP: uživatel1303    
Karbec origo s 19mm difuzorem,tryska h 90 v 50,Filtr molitanovej a mažu Mogul tsf v poměru 1:33
 
 
Datum: 01. prosince 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10551    
jaký máš karburátor? trysku? filtr? kolik mažeš? viděl bych to na chudou směs
 
 
Datum: 01. prosince 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
kua to se nedá čýst OMG
 
 
Datum: 01. prosince 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív se soustřeď na dodělání povinné školní docházky, pionýr počká... ;-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 10:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Chudák pan Češtin :-(
 
 
Datum: 01. prosince 2011 10:21
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Ahoj.. Babetta 207.. chci se zeptat jak sundám "volnoběžku" . dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12848    
zrovna jsem nad tim dumal,on vlastně cvrček má opačnej závit,takže je to docela prdel....já ho zatim jen nandaval-to je snadný :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to zavařil a pak to šlo dobře :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli myslíš toho cvrčka u zadního kola, tak to je trochu sranda :-D. Má opačnej závit, když se neprotáčí, tak chytnout sikovkama a zkusit povolit. Pokud se protáčí, tak to zkusit rozebrat, nebo to jde i rozřezat, ale musíš bejt šikovnej. Možná i zavařit by to šlo a povolit sikovka.
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel12600    
Cuzz, chtěl bych se zeptat Když mám jawu 350 a pořídím si techničák ve kterým je napsaná sidekára. Ale já sidekáru nemám. Nebude to vadit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jednou na manii někdo tvrdil, že pokud je zapsaná sajda, tak musí na moto být (změna rozměrů, počtu kol, výkonu na kg atd.) ale podle mě je to blbost,,, na svojí 354 mám sajdu taky zapsanou a na stk žádnej problém nebyl
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Ne
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Čaute potřebuju poradit mám doma formana a chtěl bych ho předělat na LPG a jeden chlapek mi nabizi favorita na dily s LPG a ja potrebuju vedet jestli by me to nekde v servise vymenili z jednoho auta do druhýho a zaregistrovali to,už jste to někdo dělal?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: Doktor      IP: uživatel12481    
u nas je 3kč rozdíl :-) nafta dražší.
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak říká standa.vyčvachtané rozvody,rozdělovač a přitvrdlý sytič.hlavní zabijáky spotřeby a výkonu
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5663    
Jooo kamaráde....to je rukama.....Loni sme se známym udělali ventilový vůle,vypucovali karburátor,dali novej vzduchovej filtr,na jaře jsem zrepasoval rozdělovač(vakl asi 80°),pocitově jsem to seřídil aby to co nejvíc táhlo odspoda a po létě jsem udělal kontrolní měření počet najetých kilometrů/počet natankovaných litrů a byly sme na 5,5xxxx l průměrný spotřebě.....mimojiné před seřízenim a opravou to nechytalo,škubalo,žralo jak nezavřený a nejelo....nastartovat teplý auto byl nadlidskej výkon....a studený jedině s plynem.....a ted.....jak švýcary.....ale řikam....má to hovno najeto a je to ještě starej dobrej karburátor....a jestli se tu chceš bavit o spotřebě plně naloženého auta v zimě v mrazu,tak to by sme plácali hrušky a jabka dohromady....
 
 
Datum: 02. prosince 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak ještě jsem neviděl fáčko co by žralo 5,5 litru jezdím denně 30km plně naloženej takže než se to ohřeje atd tak pod 7 nejdu a fáčko je v docela dobrým stavu,proto o tom uvažuji
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12835    
Doktor: Jo,dobře,benzín je teď 35 a nafta 35,5....ok nafta je dražší......ale furt je rozdíl 5 nafty a 7 benzínu.....tím narážím na obecnou spotřebu dieslu a benzínu
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: yuri      IP: uživatel11334    
melete tu že lpg je na fačko zbytočne hmm ja mam favorit s lpg jazdí sa na ňom dene cca 20km a na benzín en zriedka a to fakt a fačko + lpg najlepšia kombinacia ii udržba i spotreba najlepšie z mladej boleslavy
 
 
Datum: 01. prosince 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: Doktor      IP: uživatel12481    
stadna: nafta levnější? Vždyť už je víc než za benzín :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Já zas na 2. stranu neviděl fáčko, který by žralo pod 7 :-(
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12835    
Podstatou věci je,že nemá význam investovat to starýho auta ani korunu.....chceš jezdit levně,kup si naftu.....mimojiné mi nepřijde že by starý fáčka nějak extra žraly.....jednobodový stříkačky jo,ty krkaly jako krávy,tam ten plyn chápu,ale třeba karburátorový fáčko jezdí za 5,5-6l/100km......máme doma poctivě seřízený karburátorový fáčko r.91/92 s nejetejma 80tkm a jezdí za 5,5l/100km....
 
 
Datum: 01. prosince 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
asi tak. u jednoho 4.0i jsem si spočítal návratnost ceny plynu (cca 20.000) za 3 - 4 měsíce ...
 
 
Datum: 01. prosince 2011 10:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Cezetaku, co to zase meles o 40 000km, aby se to vyplatilo? S moderním sekvenčním vstřikováním LPG jsou náklady na 1km zhruba poloviční. U toho fáčka to pravděpodobně bude jen směšovač, ael zase bude přestavba levnější.
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
jestli s tim jezdí denně do práce,něco najede po práci,něco o víkendech.tak se to vyplatí.Vim z vlastní zkušenosti.taky na favoritu.teď o něm přemejšlim znova
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
najezdiš snad 40tis ročně že chceš plyn?
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
když nevíš v jakym ho má stavu tak je blbost se ptát jestli má cenu do toho investovat.jinak jak řekl standa je to zapsané v TP
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má vůbec cenu investovat do favorita?
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to vyjde levnějc když si ho za 10 nechám nainstalovat nový než kdybych měl opravovat nějakej schnilej vrak
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
určitě ne,myslím si že to je zapsané v TP,musí na to být atest atd a ten je psanej na konkrétní auto....řešení je opravit favorita z dílů z tvýho formana.....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, potřebuji radu zkušeného. Na motoru čz 250/455 se mi hýbe klika na ložiskách- ze strany na stranu vodorovně- ŽADNÁ AXIÁLNÍ VŮLE TAM NENÍ. Jde mi o to co tomu motoru hrozí- neměl jsem ho ještě v provozu. Můžu na něm jezdit? Asi to bude mít solidní vibrace co? Ale slyšel jsem, že hrozí protočení ložiska v karteru a to by prej byl konec. Nechtěl jsem ten motor vůbec pulit, ale kdybych musel- spravím to výmenou ložisek.? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
ano,vysokopevnostní lepidlo na ložiska
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se zaptat, čím bych o měl zalepit- koupit nějak lepidlo na ložiska asi co? :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
vypust z motoru olej,vyndej gufera,odmasti technickym benzínem ložiska a zkus zalepit kliku z venku do ložisek....stačilo by alespoŇ z jedné strany.....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
já mám to samý na mojí Jawě 90 a neměl jsem žádnej problém s tím, všechno šlape v pohodě
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar lidi de fichtl předělat na 12V odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
lada:nechápu 12ti voltoví zapalovaní stačí tam dat snad normální,to co tam je jen na něj připojit baterku a odpojit cívky a dat indučku na 12 volt tak jaký 12ti voltoví zapalovaní mas ba mysli
 
 
Datum: 02. prosince 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lada: LOL :-D... staci dat 12V spotrebice
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel12832    
de,stačí tam dát 12 v zapalování...
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
de to, ale až ti tu někdo napíše, jak bys to měl udělat, tak tě ten nápad přejde
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
DE
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: bsd      IP: uživatel12547    
na pionyra sem dal menši(11zubu) primarni retezove kolecko nes je originál,co se stane kdyz tam ponecham ten 11z kolečko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: bsd      IP: uživatel12547    
ok děkuju
 
 
Datum: 01. prosince 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
nepojede ti to tak rychle jako s 12 zubem ale zase to bude silnější..;-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
draci potrebujem radu netika sa to sice fichtla ale mam yamahu dt 125 r nalejem vodu do chladica vozim sa vsetko pohode pridem po pol hodine domou otovril chladic a voda nikde a tak som zistil to ze voda sa mi dostava do virovnavacej nadrzky a stade mi potom viteka von ces prepad mohol bi toto robit termostat? l odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
dik ale v oleji vodu nemam zajtra to rozoberiem a vihodim termostat vn
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yamaha: Kdyžtak mi napiš na email bugs007@seznam.cz a klidně ti poradím dál. ;-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se tu budeš plat každá den? včera ti bylo odpovězeno!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
dobre kuknem to teda vipustim olej z prevodovky a kuknem aky je
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej ve vodě nebude, ale v převodovce budeš mít šedivý roztok vody s převodovým olejem. Ten chladič ale nemusí být úplně plný, voda při ohřátí nabyde a vyteče přepadem, pokud ji máš nalitou až k víčku. Normálně pokud koukneš do chladiče, tak má být vidět hladina vody. Pokud vidíš to "železo", tak ti to určitě teče do převodovky. Pokud není pod motorkou louže tak je to jediná možnost.
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
offmoto.com :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
jasne ale dostane sa tam a s chladica mi vitecie asi 2 deci vody alebo tri a to uz potom nechladi lebo nemal zaplavene rebra na chladici,, a keby je to gufero v haji tak bi bol olej vo vode nie? a to nemam vobec voda je cista a motorka ide ako hodinky
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tou vyrovnávací nádržkou ti to ani náhodou nemůže vše vytéct, protože je až nad zadním kolem, takže voda z válce se tak nahoru nemůže nikdy dostat.
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, máš v háji gufero pod vodní pumpou, taky sem ho minulý týden měnil. Musíš sundat dekl od spojky a vyměnit. Gufero stojí 500 Kč, je atypických rozměrů. Já to vyřešil tak, že jsem koupil podobné a zasadil sem ho do duše od kola aby to těsnilo a je to ok! :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
a vaří tě mašina,nebomá vysokou teplotu?
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: Lexa      E-mail:      IP: uživatel12831    
Ahoj draci, chci se zeptat jak sundat ložisko na hřídeli řetěz. kolečka v pravým krytu u fichtla 21?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel12533    
si to takhle zkur.., musíš pravej dekl nahřát na vařiči a pak s tim klepnout na rovnou plochu a pude to samo ven .....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
udelas si takovej kraml zahaknes za lozisko a na druhej konec klepat kladivkem,na tom lozisku to chce popondavat.je to teda rasovina...:-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: 1drak      IP: uživatel12830    
zdar na zacatku leta sem si kupoval jinlun 125c cinu 4t,jeto dobrej stroj,nikdy me to nikde nenechalo a to nani nalitam dene tak 50-100 km a moc seji nevenuju,ale posledni dobou nechce nak moc litat,zacla trocho vic zrat,normalne zrala 2-3 l na 100 km a to sem ji vytacel na dalnici jak blazen,ale ted mi zacla zrat takovy 4-5 l,proste kdyz vyjizdim jedu tak pul hodiny,tak je takova chcipla a nak moc seji nechce,chcipnu ji,za pul hodiny pridu,nastartuju (chytne jenom kdyz trosku povotocim nakopavackou,treba i rukou) a je proste takova ziva a letim treba 110-130 a nemusim ji moc hnat cim to muze bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Doktor      IP: uživatel12481    
tak lidi jestli už ste na tom tak špatně že musíte kupovat čínu tak potěž ruko... xDDD
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Přesně miluju ty názory tipu- hoď to ze skály, čínská mrdka :-D :-D ano není to jako japonci ale taky ta cena ? je vážně směšná mám taky chinu a vubec si nemužu stěžovat jasně opotřebuje se dřív ale když koupim číňana a po čase ho zgenerálkuju vyjde mi to jako japonec, taky než sem měl čínu myslel sem si že to křáp ale jak mile sem se na tom párkrát svezl co jsem si pujčil od kamaráda už sem věděl co si koupim prosím neberte to jako urážku. A tady pro 1drak http://motochina.cz/kforum.php?akce=kateg&Kat_ID=8 a hledej šmudlo :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: Doktor      IP: uživatel12481    
když o tom nic nevíš tak proč si to pořizuješ ? :-D :-D Hoď to ze skály...čínský mrdky..
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: 1drak      IP: uživatel12830    
elent-to uz sem vsechno delal a kdyby byla vylitana tak by spis blbe tahla 5 ka a 4 ka jawa 23-muzes mi napsat kde to najdu? ja se ve 4t vubec nevyznam...kdyby to byl fichtl tak to je neco jinyho :-D
 
 
Datum: 01. prosince 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Seřid ventili nepovim ti na kolik ale sací ventil už bude mít velkou vuli a výfokovej jak by smet
 
 
Datum: 01. prosince 2011 7:05
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
vymen svicku,jestli si ji jeste nemenil,vycisti vzduchovej filtr benzinem a napust do nej trochu motorovyho oleje.jinak uz muze bejt taky vylitana:-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:20
 
<  648  649  650  651  652  653  654  655  656  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 8:56:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu