Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj lidi koupil jsem si motor 150ccm, ale v zapalování chybějí nějaké díly a mám problém přijít na to jak to od cívky převést na induční kabel..... Vím že tam má být tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/79.html ale stále mě nejde do hlavy kam to zapojím a jak?? poradte prosim popr. poslete fotku jak to vypada Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 17:45
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Jo díky..To mě nenapadlo, a jde se objednávat
Datum: 02. prosince 2011 17:45
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 zašroubuješ ji do bloku motoru a ta spodní mosazná špička se dotíká plošky co je na zapalovací cívce nic nepropojuješ jen zašroubuješ a je to
Datum: 01. prosince 2011 22:58
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Ale jak tu spojku spojim s cívkou.?
Datum: 01. prosince 2011 21:13
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Takže z dutin válce je svíčka, která je zamontovaná v hlavně, na ní je nasunutá fajka, v ní kabel a ten vede přes tu spojku k zapalovacímu pólu, cívce...
Datum: 01. prosince 2011 21:08
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci,mám dotaz,mám jawu 21 a když jí chci nastartovat tak musím na pravé straně motoru povolit šroub od spojky jinak mi prokluzuje startovací páka ale když to nastartuju tak ho musím zase utáhnout aby mi nezabírala spojka nevíte proč to musím pořád dělat.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 19:18
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Zdar, koupil jsem ještě pár věcí už je to ok.
Datum: 02. prosince 2011 19:18
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Zlom mezi těmato dvěma jevy je perfektně vyštelovaná spojka  Musí jít nakopávat pákou a zárověň vypínat, takže to našteluj na tu zlatou střední cestu a potom to zakontruj na červíku matkou M6... Možná, jestli máš sjeté lamely, nebo velkou vůli kolíku nebo celého koše na spojce tak rači zhoť víko a zmerkuj si to... Hodně zdaru..
Datum: 01. prosince 2011 21:02
 buď už máš tak hladké lamely až to pěkné není, nebo ji jenom neumíš vyladit...
Datum: 01. prosince 2011 20:50
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 zdar draci nevideli ste tady v kramku drapak na fichtla ????....nebo nevite kde by se dal levně sehnat ????? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 10:19
Jméno: jan
IP: uživatel12855
Datum: 04. prosince 2011 10:19
Jméno: standa
IP: uživatel12848
 Na fichtla sme cpaly enduro mitasky 2.75/16,kupoval sem je normálně v gumárně za cca 500,-/ks .....vejde se i do blatniku mezi vidle u J20/21....ale je to spíš enduro guma,než přímo drapák
Datum: 03. prosince 2011 14:23
Jméno: libor1
IP: uživatel10612
Datum: 02. prosince 2011 10:43
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 diky
Datum: 01. prosince 2011 20:31
Jméno: lukáš
IP: uživatel6617
Datum: 01. prosince 2011 20:21
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 zdar tady si snad vybereš
Datum: 01. prosince 2011 20:21
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 V autodílech Thorn mívají zpravidla Mitasy
Datum: 01. prosince 2011 20:18
 Napadl by tě pneuservis?
Datum: 01. prosince 2011 20:10
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar hele chlapy nebude vydit když na škodovce natřu převodovím olejem zespodu prahy ramena.......chcu aby to bylo dole mastný ale to nerezlo nebude to vadit ten olej ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 0:57
 Tyo jedině tlumex, na nějakej olej zapomeň. Tlumex udělá pěknou ochranou vrstvu jak před vodou, tak i štěrkem a solí. Nedovedu si představit, co by olej zmohl proti posolený silnici a zespodu by stejně dlouho nevydržel.
Datum: 02. prosince 2011 0:57
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Natírat to olejem je podle mě hovadina. Bude to pořád mastný a bude se na to chytat bordel. Natři to tlumexem nebo gumoasfaltem.
Datum: 01. prosince 2011 21:47
 gumoasfalt
Datum: 01. prosince 2011 20:42
 My natíraly na škodovce práhy černou myslím že asfaltovou barvou.. Ale zas to neni ono..
Datum: 01. prosince 2011 20:25
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 prostě chcu aby to zespodu ty železný veci nerezly tak jestli ten převodovej olej tomu pomůže když to tím napiplu  diky
Datum: 01. prosince 2011 20:05
Jméno: kreedz
IP: uživatel10514
 Caw, mám tký problém: mám 20 a prostě se jí neche jít do otáček a newim co s tim. nová svíčka, vyčištěnej karbec, všechno.
Už nevim co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 16:24
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 mě to jde do 3/4 a vic taky ne a kdyz vymačku spojku tak to jede na plnej a taky nwm co stim
Datum: 03. prosince 2011 16:24
Jméno: kreedz
IP: uživatel10514
 jde to vytočit tak do 1/2 a prskat to nezačne, prostě to víc nejde
Datum: 01. prosince 2011 21:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám to chápat že motor se vytočí do cca 3/4 otáček a pak začne prskat a cukat a nejde vytočit víc?problém je ve znečištěnejch kladívkách který pořádně nepřevedou proud,opiluj je pilníčkem
Datum: 01. prosince 2011 20:56
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 a vyfuk
Datum: 01. prosince 2011 19:57
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Skus vyčistit nádrž může být zanesená.
Datum: 01. prosince 2011 18:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 rozladěné zapalování. V prvořadě nastavit předstih
Datum: 01. prosince 2011 18:44
Jméno: kreedz
IP: uživatel10514
 este neco te napada?
Datum: 01. prosince 2011 18:39
Jméno: venca
IP: uživatel289
 ucpanej vzduchovej filtr
Datum: 01. prosince 2011 18:22
Jméno: HONZÍÍK
IP: uživatel12782
 nazdárek draci chci se zeptat když dám na fichtla karbec z babetty pojede to lépe ?? jo a ještě něco kopil jsem si karbec dellorto ale nevím ak mám vyřešit kolínko viděl jsem hodněkrát že se to napojuje zahradní hadicí taky bych to tak udělal ale nevím jestli bude vadit když tam nebude plynulí přechod, aby ten benzí tekl ?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 21:22
 2 řádek.. tekl benzín- kam myslíš aby tekl benzín ??
Datum: 01. prosince 2011 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel12835
 Kravina,na fichtlu je větší karburátor než na babetě......i kdyby to bylo Dellorto na babetu.....furt 17 a 14mm je sakra rozdíl.....natožpak to napojovat hadicí....no kravina....k vyššímu výkonu jsou jednodušší cesty....třeba se naučit seřizovat origo motor.....origo motor jede perfektně,když se vyšteluje.....natožpak když se něco "přidá" do válce....
Datum: 01. prosince 2011 18:49
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Co mohlo způsobit že mi Jawa 20 střelila do výfuku docela jsem se lekl a nevím co se stalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 23:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 cas od casu se to stane, pokud to nedela casto nebo pravidelne tak je to normalni, pri brzdeni motorem je smes dodavana do valce moc chuda na to aby ji svicka zapalila a proto jde nespalena do vyfuku, kde se nahromadi a pokud je koleno dost horky, vzniti se..
Datum: 01. prosince 2011 23:41
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Jestli to jede úplně normálně a někdy to střelí do výfuku tak my to dělaly některý ty starý palky 14-8 14-7 hlavně když byly letní horka
Datum: 01. prosince 2011 20:21
 nejspíš to bude předstih ale taky by to mohla být špatná bohatost směsi...
Datum: 01. prosince 2011 18:04
 zdravím, mám dotaz. Objevil jsem na svém mustangu, že mě od zadní kyvné vidlice z boku vylízá ta guma tzv. SILENBLOK. Natlačit zpátky už nepude je to moc vysunuté. Jdou koupit nové tyhle silenbloky??.... jak je vyměnit?... co jsem se ptal známého ten mi řekl, že je to tam nalisovaný a vymněnit to nepůjde  ... je to pravda??... popřípadě jak to doma lze vymněnit. Předem děkuji moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:32
Datum: 01. prosince 2011 16:32
 ahojte, nevíte prosím o někom, kdo dělá v okolí blanska, popřípadě prostějova výbrusy válců? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 21:57
 Suchý, okres Blansko  do Prostějova to pro mě není problém, ale asi to dám do těch Letovic
Datum: 01. prosince 2011 21:57
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Odkud přesně jsi? V Prostějově to dělá jedn chlap za benzinkou Shell a jeden na Drozdovické ulici..
Datum: 01. prosince 2011 21:33
 jo, dikec
Datum: 01. prosince 2011 19:24
 já osobně to nechal dělat taky v těch Letovicích
Datum: 01. prosince 2011 18:36
Jméno: wwepi
IP: uživatel12613
 Hoj, dělaj to v těch letovicích...
Datum: 01. prosince 2011 18:28
 zdar, v Letovicích v Motorovce. Nebo v Blansku v mototechně tam si ho můžeš nechat udělat taky
Datum: 01. prosince 2011 16:49
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 čau draci,chtěl jsem se zeptat jak seštelovat na jawě 555 otáčky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 14:26
Jméno: standa
IP: uživatel12848
 555 má nastavený volnoběh z výroby....to je ten malej výřez v šoupátku....ale většinou to moc nedrží volnoběh,tak půl minuty a otáčky jsou tak nízký,že chcípne....takže se doštelovává na lanku,ale tam je zase problem,že když otočíš řidítkama,tak si to samo ubírá/přidává.....
Datum: 03. prosince 2011 14:26
 péro: netrep...volnobeh sa steluje tak ako napisal "dwein dibly"
Datum: 02. prosince 2011 16:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tím se neštělují,555 má nastavený volnoběh z výroby a basta
Datum: 01. prosince 2011 20:59
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 jestli máš namysli volnoběžné otáčky, tak tyto se štelují šroubkem na bovdenu u karburátoru.
Datum: 01. prosince 2011 13:08
 co tím myslíš?  chceš poladit předstih, nebo co?
Datum: 01. prosince 2011 12:32
Jméno: Michal 43
IP: uživatel1303
 čau draci mam takovej problem mam upravenej valec do fíka, sací kanal 29,5mm a vífukoví kanal 28mm na víšku v nej věčim bodě,ted se mito přidřelo hrany kanalu s raženy píst sem měl 2k, pomuže píst 1k. jo ješte se chci zeptat jak bych dostal točivej moment níš,mam u pravenej seriovej vífuk a fífuk koleno s kracení vo 8cm děkuju předem za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel12835
 Mě přijde,že tohle je ten případ o kterym už jsem několikrát psal.....ono návodů je hodně...kdo umí číst mezi řádky,nepotřebuje ani návody.....ale ono je válec "upravit" a "upravyt"....to není narážka na ten pravopis,to samozřejmně nemá vliv na lidské dovednosti,jen chci říct,že nemá cenu něco "upravovat" když vůbec nevim co a jak a proč...a neznám souvislosti.....podle "parametrů" co uvedl tuším,že chtěl něco,co fakt pojede,ale zle to přestřelil pro seriovku....proto třeba detailně zjišťuju před úpravou každýho válce,jaký bude jeho použití a osazení příslušenstvim.....
Datum: 01. prosince 2011 18:42
 božééé co to je za prasopis?  ten saci kanal je 29.5 mm kam? široký nebo od hrany?  ... výfuk 28mm od hrany nebo široký? máš nějak bordel v pojmech hele
Datum: 01. prosince 2011 18:01
 šířka vejfukovýho kanálu? spodní hrana sacího kanálu? zavírá sací kanál? objem hlavy? Mimojiné k tvému časování výfukovýho kanálu je origo výfuk nepoužitelný....jednokroužkový píst by měl být samozřejmostí.....je to broušené s větší vůlí?
Datum: 01. prosince 2011 14:57
 Twl to je čeština
Datum: 01. prosince 2011 12:57
Jméno: Michal 43
IP: uživatel1303
 Karbec origo s 19mm difuzorem,tryska h 90 v 50,Filtr molitanovej a mažu Mogul tsf v poměru 1:33
Datum: 01. prosince 2011 12:37
Jméno: paja
IP: uživatel10551
 jaký máš karburátor? trysku? filtr? kolik mažeš? viděl bych to na chudou směs
Datum: 01. prosince 2011 11:59
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 kua to se nedá čýst OMG
Datum: 01. prosince 2011 11:23
 Nejdřív se soustřeď na dodělání povinné školní docházky, pionýr počká...
Datum: 01. prosince 2011 10:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Chudák pan Češtin
Datum: 01. prosince 2011 10:21
 Ahoj.. Babetta 207.. chci se zeptat jak sundám "volnoběžku" . dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 14:28
Jméno: standa
IP: uživatel12848
 zrovna jsem nad tim dumal,on vlastně cvrček má opačnej závit,takže je to docela prdel....já ho zatim jen nandaval-to je snadný
Datum: 03. prosince 2011 14:28
 Já to zavařil a pak to šlo dobře
Datum: 30. listopadu 2011 22:45
 Jestli myslíš toho cvrčka u zadního kola, tak to je trochu sranda  . Má opačnej závit, když se neprotáčí, tak chytnout sikovkama a zkusit povolit. Pokud se protáčí, tak to zkusit rozebrat, nebo to jde i rozřezat, ale musíš bejt šikovnej. Možná i zavařit by to šlo a povolit sikovka.
Datum: 30. listopadu 2011 22:23
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Cuzz, chtěl bych se zeptat Když mám jawu 350 a pořídím si techničák ve kterým je napsaná sidekára. Ale já sidekáru nemám. Nebude to vadit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jednou na manii někdo tvrdil, že pokud je zapsaná sajda, tak musí na moto být (změna rozměrů, počtu kol, výkonu na kg atd.) ale podle mě je to blbost,,, na svojí 354 mám sajdu taky zapsanou a na stk žádnej problém nebyl
Datum: 01. prosince 2011 16:33
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Ne
Datum: 30. listopadu 2011 22:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čaute potřebuju poradit mám doma formana a chtěl bych ho předělat na LPG a jeden chlapek mi nabizi favorita na dily s LPG a ja potrebuju vedet jestli by me to nekde v servise vymenili z jednoho auta do druhýho a zaregistrovali to,už jste to někdo dělal?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:34
Jméno: Doktor
IP: uživatel12481
 u nas je 3kč rozdíl  nafta dražší.
Datum: 03. prosince 2011 18:34
 jak říká standa.vyčvachtané rozvody,rozdělovač a přitvrdlý sytič.hlavní zabijáky spotřeby a výkonu
Datum: 02. prosince 2011 23:24
Jméno: standa
IP: uživatel5663
 Jooo kamaráde....to je rukama.....Loni sme se známym udělali ventilový vůle,vypucovali karburátor,dali novej vzduchovej filtr,na jaře jsem zrepasoval rozdělovač(vakl asi 80°),pocitově jsem to seřídil aby to co nejvíc táhlo odspoda a po létě jsem udělal kontrolní měření počet najetých kilometrů/počet natankovaných litrů a byly sme na 5,5xxxx l průměrný spotřebě.....mimojiné před seřízenim a opravou to nechytalo,škubalo,žralo jak nezavřený a nejelo....nastartovat teplý auto byl nadlidskej výkon....a studený jedině s plynem.....a ted.....jak švýcary.....ale řikam....má to hovno najeto a je to ještě starej dobrej karburátor....a jestli se tu chceš bavit o spotřebě plně naloženého auta v zimě v mrazu,tak to by sme plácali hrušky a jabka dohromady....
Datum: 02. prosince 2011 10:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak ještě jsem neviděl fáčko co by žralo 5,5 litru jezdím denně 30km plně naloženej takže než se to ohřeje atd tak pod 7 nejdu a fáčko je v docela dobrým stavu,proto o tom uvažuji
Datum: 01. prosince 2011 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel12835
 Doktor: Jo,dobře,benzín je teď 35 a nafta 35,5....ok nafta je dražší......ale furt je rozdíl 5 nafty a 7 benzínu.....tím narážím na obecnou spotřebu dieslu a benzínu
Datum: 01. prosince 2011 18:45
Jméno: yuri
IP: uživatel11334
 melete tu že lpg je na fačko zbytočne hmm ja mam favorit s lpg jazdí sa na ňom dene cca 20km a na benzín en zriedka a to fakt a fačko + lpg najlepšia kombinacia ii udržba i spotreba najlepšie z mladej boleslavy
Datum: 01. prosince 2011 17:04
Jméno: Doktor
IP: uživatel12481
 stadna: nafta levnější? Vždyť už je víc než za benzín
Datum: 01. prosince 2011 16:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Já zas na 2. stranu neviděl fáčko, který by žralo pod 7
Datum: 01. prosince 2011 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel12835
 Podstatou věci je,že nemá význam investovat to starýho auta ani korunu.....chceš jezdit levně,kup si naftu.....mimojiné mi nepřijde že by starý fáčka nějak extra žraly.....jednobodový stříkačky jo,ty krkaly jako krávy,tam ten plyn chápu,ale třeba karburátorový fáčko jezdí za 5,5-6l/100km......máme doma poctivě seřízený karburátorový fáčko r.91/92 s nejetejma 80tkm a jezdí za 5,5l/100km....
Datum: 01. prosince 2011 15:02
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 asi tak. u jednoho 4.0i jsem si spočítal návratnost ceny plynu (cca 20.000) za 3 - 4 měsíce ...
Datum: 01. prosince 2011 10:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Cezetaku, co to zase meles o 40 000km, aby se to vyplatilo? S moderním sekvenčním vstřikováním LPG jsou náklady na 1km zhruba poloviční. U toho fáčka to pravděpodobně bude jen směšovač, ael zase bude přestavba levnější.
Datum: 30. listopadu 2011 23:04
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 jestli s tim jezdí denně do práce,něco najede po práci,něco o víkendech.tak se to vyplatí.Vim z vlastní zkušenosti.taky na favoritu.teď o něm přemejšlim znova
Datum: 30. listopadu 2011 22:42
 najezdiš snad 40tis ročně že chceš plyn?
Datum: 30. listopadu 2011 22:13
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 když nevíš v jakym ho má stavu tak je blbost se ptát jestli má cenu do toho investovat.jinak jak řekl standa je to zapsané v TP
Datum: 30. listopadu 2011 21:50
 Má vůbec cenu investovat do favorita?
Datum: 30. listopadu 2011 21:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to vyjde levnějc když si ho za 10 nechám nainstalovat nový než kdybych měl opravovat nějakej schnilej vrak
Datum: 30. listopadu 2011 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 určitě ne,myslím si že to je zapsané v TP,musí na to být atest atd a ten je psanej na konkrétní auto....řešení je opravit favorita z dílů z tvýho formana.....
Datum: 30. listopadu 2011 20:52
 čau draci, potřebuji radu zkušeného. Na motoru čz 250/455 se mi hýbe klika na ložiskách- ze strany na stranu vodorovně- ŽADNÁ AXIÁLNÍ VŮLE TAM NENÍ. Jde mi o to co tomu motoru hrozí- neměl jsem ho ještě v provozu. Můžu na něm jezdit? Asi to bude mít solidní vibrace co? Ale slyšel jsem, že hrozí protočení ložiska v karteru a to by prej byl konec. Nechtěl jsem ten motor vůbec pulit, ale kdybych musel- spravím to výmenou ložisek.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 ano,vysokopevnostní lepidlo na ložiska
Datum: 30. listopadu 2011 20:39
 Můžu se zaptat, čím bych o měl zalepit- koupit nějak lepidlo na ložiska asi co?
Datum: 30. listopadu 2011 19:40
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 vypust z motoru olej,vyndej gufera,odmasti technickym benzínem ložiska a zkus zalepit kliku z venku do ložisek....stačilo by alespoŇ z jedné strany.....
Datum: 30. listopadu 2011 19:29
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 já mám to samý na mojí Jawě 90 a neměl jsem žádnej problém s tím, všechno šlape v pohodě
Datum: 30. listopadu 2011 19:15
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar lidi de fichtl předělat na 12V
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 16:08
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 lada:nechápu 12ti voltoví zapalovaní stačí tam dat snad normální,to co tam je jen na něj připojit baterku a odpojit cívky a dat indučku na 12 volt tak jaký 12ti voltoví zapalovaní mas ba mysli
Datum: 02. prosince 2011 16:08
 lada: LOL  ... staci dat 12V spotrebice
Datum: 30. listopadu 2011 20:07
Datum: 30. listopadu 2011 19:56
Jméno: lada
IP: uživatel12832
 de,stačí tam dát 12 v zapalování...
Datum: 30. listopadu 2011 19:45
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 de to, ale až ti tu někdo napíše, jak bys to měl udělat, tak tě ten nápad přejde
Datum: 30. listopadu 2011 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 DE
Datum: 30. listopadu 2011 18:51
Jméno: bsd
IP: uživatel12547
 na pionyra sem dal menši(11zubu) primarni retezove kolecko nes je originál,co se stane kdyz tam ponecham ten 11z kolečko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 15:09
Jméno: bsd
IP: uživatel12547
 ok děkuju
Datum: 01. prosince 2011 15:09
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 nepojede ti to tak rychle jako s 12 zubem ale zase to bude silnější..
Datum: 30. listopadu 2011 19:58
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 draci potrebujem radu netika sa to sice fichtla ale mam yamahu dt 125 r nalejem vodu do chladica vozim sa vsetko pohode pridem po pol hodine domou otovril chladic a voda nikde a tak som zistil to ze voda sa mi dostava do virovnavacej nadrzky a stade mi potom viteka von ces prepad mohol bi toto robit termostat? l
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:25
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 dik ale v oleji vodu nemam zajtra to rozoberiem a vihodim termostat vn
Datum: 01. prosince 2011 16:25
 Yamaha: Kdyžtak mi napiš na email bugs007@seznam.cz a klidně ti poradím dál.
Datum: 01. prosince 2011 13:21
 to se tu budeš plat každá den? včera ti bylo odpovězeno!!!!!!!!!!
Datum: 30. listopadu 2011 22:15
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 dobre kuknem to teda vipustim olej z prevodovky a kuknem aky je
Datum: 30. listopadu 2011 21:08
 Olej ve vodě nebude, ale v převodovce budeš mít šedivý roztok vody s převodovým olejem. Ten chladič ale nemusí být úplně plný, voda při ohřátí nabyde a vyteče přepadem, pokud ji máš nalitou až k víčku. Normálně pokud koukneš do chladiče, tak má být vidět hladina vody. Pokud vidíš to "železo", tak ti to určitě teče do převodovky. Pokud není pod motorkou louže tak je to jediná možnost.
Datum: 30. listopadu 2011 20:34
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 offmoto.com
Datum: 30. listopadu 2011 19:47
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 jasne ale dostane sa tam a s chladica mi vitecie asi 2 deci vody alebo tri a to uz potom nechladi lebo nemal zaplavene rebra na chladici,, a keby je to gufero v haji tak bi bol olej vo vode nie? a to nemam vobec voda je cista a motorka ide ako hodinky
Datum: 30. listopadu 2011 19:27
 Tou vyrovnávací nádržkou ti to ani náhodou nemůže vše vytéct, protože je až nad zadním kolem, takže voda z válce se tak nahoru nemůže nikdy dostat.
Datum: 30. listopadu 2011 19:06
 Čau, máš v háji gufero pod vodní pumpou, taky sem ho minulý týden měnil. Musíš sundat dekl od spojky a vyměnit. Gufero stojí 500 Kč, je atypických rozměrů. Já to vyřešil tak, že jsem koupil podobné a zasadil sem ho do duše od kola aby to těsnilo a je to ok!
Datum: 30. listopadu 2011 18:59
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 a vaří tě mašina,nebomá vysokou teplotu?
Datum: 30. listopadu 2011 18:40
 Ahoj draci, chci se zeptat jak sundat ložisko na hřídeli řetěz. kolečka v pravým krytu u fichtla 21?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 19:08
Jméno: Milan
IP: uživatel12533
 si to takhle zkur.., musíš pravej dekl nahřát na vařiči a pak s tim klepnout na rovnou plochu a pude to samo ven .....
Datum: 30. listopadu 2011 19:08
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 udelas si takovej kraml zahaknes za lozisko a na druhej konec klepat kladivkem,na tom lozisku to chce popondavat.je to teda rasovina...
Datum: 30. listopadu 2011 18:29
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 zdar
na zacatku leta sem si kupoval jinlun 125c cinu 4t,jeto dobrej stroj,nikdy me to nikde nenechalo a to nani nalitam dene tak 50-100 km a moc seji nevenuju,ale posledni dobou nechce nak moc litat,zacla trocho vic zrat,normalne zrala 2-3 l na 100 km a to sem ji vytacel na dalnici jak blazen,ale ted mi zacla zrat takovy 4-5 l,proste kdyz vyjizdim jedu tak pul hodiny,tak je takova chcipla a nak moc seji nechce,chcipnu ji,za pul hodiny pridu,nastartuju (chytne jenom kdyz trosku povotocim nakopavackou,treba i rukou) a je proste takova ziva a letim treba 110-130 a nemusim ji moc hnat cim to muze bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:36
Jméno: Doktor
IP: uživatel12481
 tak lidi jestli už ste na tom tak špatně že musíte kupovat čínu tak potěž ruko... xDDD
Datum: 03. prosince 2011 18:36
Datum: 01. prosince 2011 19:01
Jméno: Doktor
IP: uživatel12481
 když o tom nic nevíš tak proč si to pořizuješ ?  Hoď to ze skály...čínský mrdky..
Datum: 01. prosince 2011 16:03
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 elent-to uz sem vsechno delal a kdyby byla vylitana tak by spis blbe tahla 5 ka a 4 ka
jawa 23-muzes mi napsat kde to najdu? ja se ve 4t vubec nevyznam...kdyby to byl fichtl tak to je neco jinyho
Datum: 01. prosince 2011 15:38
 Seřid ventili nepovim ti na kolik ale sací ventil už bude mít velkou vuli a výfokovej jak by smet
Datum: 01. prosince 2011 7:05
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 vymen svicku,jestli si ji jeste nemenil,vycisti vzduchovej filtr benzinem a napust do nej trochu motorovyho oleje.jinak uz muze bejt taky vylitana
Datum: 30. listopadu 2011 18:20
|



|