slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Zdravím,chtěl bych se zeptat,jak poznám že mi nefunguje dobíjení?Kromě toho,že mi to po chvíli jízdy chcípne.Konkrétně na ČZ 175/470.S těmahle motorkama nemám žádné zkušenosti,doposud jsem dělal jen fichtly,tak mě prosím neukamenujte.Je tam origo relé a zdá se podle všeho že dobíjí protože vždy když nastartuju tak kontrolka zhasne a když chcípnu tak se rozsvítí.Což by mělo být v pořádku.Nebo jak se to jinak pozná?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 22:25
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
analogem to určitě přeměř, v tomhle případě bývá přesnější, jinak ty nový relé taky nejsou žádná hitparáda, já kupoval dva roky zpátky taky nový a bylo blbě seřízený, spínalo už v 5,5V a druhej regulační supeň končil v 7V, musel sem si ho doseřídit.. Ohledně spotřeby doporučuju dopředu 25W žárovku, zapalování 10-15W, 5W zadní světlo 5W plus nějaká rezerva na dobijení vychází akorád..
 
 
Datum: 11. ledna 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
Je to 477, 50W dynamo. Se světlama (15W předek a 5 zadek) to bylo asi tak nějak jak jsem psal, tak jsem tam hodil do předu 35W žárovku a při max otáčkách tam bylo těch 7,5V. Ale někdo tady psal že jiskra potřebuje 15W a to mi vychází 5W přes výkon dynama takže to asi není moc vhodné..Jinak měřák by měl být v pohodě ale skusím to ještě přeměřit PUčkem (analog) až se k tomu dostanu. Už jsem si i pročítal dílenskou příručku relé ale moc chytrý z toho nejsem..Jo jinak relé je staré asi tak jak baterka-slabé 4 měsíce.
 
 
Datum: 11. ledna 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
provaz: dovolím si nesouhlasit, to je ten samej případ jako s kontrolkou, pokud je relé rozeštelované a spíná dejme tomu už v 5V, tak sice na volnoběh kontrolka nesvítí, motor se v chodu bez světel udrží, nicméně o dobíjení se hovořit nedá, když tam totiž dáš novou nabitou baterku, tak ji napětím 5V nebudeš dobíjet, ale naopak vybíjet do dynama, a po pár měsících ježdění tímto stylem ji odrovnáš (samozřejmě záleží i na seřízení regulace)..
 
 
Datum: 11. ledna 2012 16:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dan: 7,4V na volnoběh se mi zdá nějak moc, co máš za stroj? měříš se zapnutýma světlama nebo ne? a měří ti dobře multimetr? když je v něm slabá baterka tak občas ukazuje blbosti.. jinak pokud jsou měření správný, tak ti samozřejmě přebíjí, maximální přípustný napětí co by se mohlo objevit na baterce nesmí přesáhnout 7,8V, nad touto hodnotou už riskuješ poškození baterky, taky proto ti nejspíš odešla ta tvoje...
 
 
Datum: 11. ledna 2012 16:08
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak teda nejjednodussi zkouska zda ti to dobíjí je to, že to nastartuješ, malinko přidaš plyn a odpojíš baterku( třeba rozpojit pouzdro pojistky) a motorka by měla běžet. Někdy se to udrží i na trocu zvýšený volnoběh když daš. Pak si zkus třeba i rozsvítit světla abys věděl co to dělá :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dan: jasně že ti to přebíjí... v otáčkách máš mít 7,2
 
 
Datum: 10. ledna 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
přiseru se :-) mám asi opačný problém..na volnoběh je na baterce napětí asi 7,4 V a při max otáčkách až 8,5 V. To znamená že to přebíjí že? Teď mi totiž odešla baterka tak jsem měřil co a jak a tohle se mi zda divne..Díky
 
 
Datum: 10. ledna 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Díky moc!Přesně takto jsem to potřeboval vysvětlit
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
že nesvítí kontrolka ještě nutně nemusí znamenat, že to dobijí, sežeň si multimetr a změř napětí na baterce a vypnutym motorem, na volnoběh a na zvýšenej volnoběh, ve druhém a hlavně ve třetím případu musí bejt větší než 6,5V, v opačnym případě nedobijí.. a když tomu nerozumíš, tak si nejdřív stáhni a přečti příručku (třeba tady http://www.cezeta487.ic.cz/cezeta_450.php ), případně i Dočkala, tam najdeš všechno důležitý ohledně opravy a údržby elektrozařízení
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:08
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 23:07:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu