Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel10340
 Zdar draci.Dneska jsem vyměňoval brz. kapalinu na Jawe 125D. No a zadek udělám v pohodě a jdu na předek ale ať dělám co dělám nemůžu ji furt odvzdušnit..Zkoušel jsem zaměnít odvzdušňovák ze zadu a nic, Když dám prst přímo na výstup nádržky tak tam tlak je ale dole u odvzdušňováku už to stojí za prd. Zkoušel jsem vyndat odvzduš. a nalít tam kapalinu a pustit páčku akapalinu to nasálo...Už nevím co s tím brzdy chodily bezproblémově...Připravuju ji na sezonu ježdení do školy a tohle mě dcl zarazilo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2012 1:52
Jméno: dotaz
IP: uživatel12547
 muj kamos si zrobil z motoru jawy 50 pincka buginu na odvoz dřeva .Jeho upravy rozeta 75z retezove klecko 10z,primarni koleco 9z a vybrus na 41 s 2 prepoustecimi kanaly a on s neni jostej kolik toho dřeva muze vzit na tu karu a nebo v Kilogramech jakehokoliv materíálu   .hmotnost buginy a motoru kolem 110kg
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2012 14:07
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 řekl bych že to docela zabil s tím 50tkovým motorem..  D
Datum: 15. ledna 2012 14:07
 Fotku náhodou nemáš?
Datum: 15. ledna 2012 13:35
Jméno: dotaz
IP: uživatel12547
 chalzeni tam ma vrtuli z škosy 120  a navařené po 10cm žebra
Datum: 15. ledna 2012 12:58
 Kdybych něco podobnýho stavěl, tak motor minimálně z 175, líp z 250...tam už se dá mluvit o nějakym krouťáku...u fichtla podle mě nic moc...
Datum: 15. ledna 2012 12:55
 Tak to si riadne do sily zprevodoval nahovno... Ja by som vratil 14z primar, 11z sekundar, a dal by som tam prevodovku zo starej octávie. By si videl čo by to robilo.
Datum: 15. ledna 2012 12:01
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 To jsou nápady, dělat buginu s motorem z fichtla.
Datum: 15. ledna 2012 11:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to mě připomíná včerejší jízdu když jsme jeli ve formanu 4 lidi a za ním valník plnej cihel a malty  některý kopce šli aj na 2
Datum: 15. ledna 2012 11:20
 a bude to ist hoooodne pomali..
Datum: 15. ledna 2012 10:18
 Koukam že je to napřevodované hodně do síly, bude se mu to dobře chladit? Jinak kolik na tom uveze dřeva to ti fakt nikdo jen tak od počítače neřekne, prostě se to musí vyzkoušet...
Datum: 15. ledna 2012 9:44
 zkusí-uvidí
Datum: 15. ledna 2012 9:16
 čau draci... nevite nekdo o nakym schema z baterkou nebo neco aby mne aj v malich otačkach svitilo svetlo ... je to ja mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 11:26
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 je to fuk... potom je jedno jakej máš rotor. Osobně bych dal přednost originální sestavě 30W zapalka.. tedy jednu double cívku (ty dvě spojené drátkem) a jednu zapalovací. jde jen o to abys ty dvě dopředu směrované cívky na svoje místo narval a nedřel jimi o karter. U téhle sestavy máš totiž jen dva usměrňovací můstky. V levnější variantě lze použít optozávoru (cca 30kč), ale osobně dávám přednost hallu (cca 300kč). S dobře nabuzeným rotorem je v téhle sestavě, CDI, zadním LED světlem schopná motorka uživit i 35W žárovku, ale lepší kvůli dostatečné rezervě na nabíjení akumulátoru je vepředu 25W.
Datum: 16. ledna 2012 11:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Chong: a jaký by na to v tomhle případě přišly cívky? Taky světelný z 20W altíku? Nebo tipuju že by šlo i 2 světelné v sérii z 30W statoru plus jedna světelná z 20W magneta? Začínám o tom taky uvažovat..
Datum: 15. ledna 2012 14:29
Jméno: Chong
IP: uživatel13049
 Tohle http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm Ale v podstatě to stačí udělat s původním statorem kde jsou tři póly (cívky). A s 25W žárovkou vepředu je jistota kvalitního dobíjení. Pro tu verzi s původním statorem nemám hotový tišťáky, ale můžu je navrhnout.
Datum: 15. ledna 2012 7:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 14. ledna 2012 22:54
 na *
Datum: 14. ledna 2012 21:35
Jméno: zjkdmj
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel13060
 Jenco díky za inspiraci....nikdy mi nebavilo vystružovat mosazný pouzdra....teď vím,že existuje alternativa......
Datum: 16. ledna 2012 14:57
Datum: 15. ledna 2012 11:18
 keby si chcel pouziť origo ojnicu a dat cap na ihlové ložisko je to možné, dá sa kúpiť ihlové ložisko s pevným vonkajším krúžkom, to nalisujes na miesto futra a bude ti do toho pasovať piestný čap 10mm, oznacenie toho ložiska je NK 10/16
Datum: 15. ledna 2012 9:29
 Ne sedí to jen na ckr..jinak by tam bylo že pasuje i na origo!
Datum: 14. ledna 2012 23:08
Jméno: lol
IP: uživatel12913
 ale co když treba je to napsáno jako že je to pro značku Ckr treba to sedí i na origo
Datum: 14. ledna 2012 22:54
 Ne, vždyť to tam máš napsané že je to určené pro CKR!
Datum: 14. ledna 2012 21:39
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Hoj, jak je možny že mi fichtl nejde nakopnout když mám zaplý světlo (zatím jen zadní(...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 22:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 špatně zapojenej přepínač
Datum: 14. ledna 2012 22:52
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau-.. emáte někdo plss nějaký návod na složení řadícího mechanismu..? na stránce http://www.jawa-50.cz jsem nic moc nenašel.. :/ díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 20:20
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 SUPER.. Díky..
Datum: 14. ledna 2012 20:20
Datum: 14. ledna 2012 19:44
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Čau, Chtěl bych se zeptat jakou máte toleranci mezi pístem a vložkou válce u upravenáho válce?? Mám zvětšený výfukový, přefukové a sací kanál a chci udělat výbrus. Já akorát vím, že se dává pět stovek u seriového válce. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2012 1:18
Jméno: standa
IP: uživatel13056
 Dnes se běžně brousi na 5 stovek....neřeš to....
Datum: 15. ledna 2012 1:18
 5 stovek mám i u upravovaného válce od Stejskala.
Datum: 14. ledna 2012 23:11
 Když už mám ten motor rozebraný (250/559) jaké úpravy můžu ještě udělat,kromě zacpání dir v klikovce a vyleštění klikový skříně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 22:36
 Tak ja to mam na prestavbu a chci zatim slozit motor,udelat ho hlavne "uvnitr",kvuli vybrusu nemusim pulit  takze tohle,pak ram a az nakonec,podle toho jak pojede vybrus.Mel jsem 175/450 a tam se pist kvedlal jak nudle v bande a i tak to jelo,takze se s timhle nebojim ze by to jelo spatne  nejdriv ram az pak vybrus..stejne ted jezdit nebudu
Datum: 14. ledna 2012 22:36
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 No tak všechno vyčisti, ale komprese může být sice velká při stlačováni, nikoliv při nasáváni, přetlačování z kliky do válce atd...
Datum: 14. ledna 2012 19:22
 No tak je to paneláckej motor a ty byli asi nejlepší z kulatejch 250.  na vybrus zatim prdim to az casem,kompresi to ma zatim jak hovado  koupim zatim jen krouzky,jelikoz jsou tam jen 2 ze 3.
Datum: 14. ledna 2012 18:11
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Dobře zajetý výbrus podmínkou  A jinak je tam toho hodně, seshora až dolů
Datum: 14. ledna 2012 16:23
 slícovat kanály ale nečekej zázraky 250 je líná netočivá mrcha
Datum: 14. ledna 2012 13:24
Jméno: jen
IP: uživatel12782
 čau draci jakej je difuzor na karbeci ze simara díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 12:35
 16mm
Datum: 14. ledna 2012 12:35
 * zdá
Datum: 14. ledna 2012 12:32
 mě se sdá že 14-15
Datum: 14. ledna 2012 12:32
 Ahoj. Mám motor 250/559 a nějakej mamlas předemnou nedal mezi kartery žádný těsnění,takže všechen olej tek do klikový skříně.Klikovka byla pokrytá olejovym filmem,ani jsem to nezkoušel nakopnout,nemělo by to cenu  Takže jsem půlil a mám dotaz,jestli místo otevřených ložisek na kliku můžu dát tyhle uzavřený,jsou to ještě československý ložiska,fungl nový  Podle mě to nebude na škodu,mělo by to ještě víc utěsnit klikovou skříň..?  jsou na téhle fotce,kdyžtak jsou tam i další aby jste viděli,jak to vypadalo http://cz-cross.rajce.idnes.cz/GO_motoru_250_559_bez_vybrusu#IMAG0068.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 18:30
Datum: 14. ledna 2012 18:30
 Neryskujes tym len zadretie ložísk ale aj velmi rýchle zodratie gufier, cez ložiská sa ti na gufero dostane olej. Keď sú zakrytované tak bohužiaľ
Datum: 14. ledna 2012 17:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jen spojím to co tu bylo již řečeno, pokud jsou ta ložiska správné velikosti a se zvětšenou vůlí C3 (případně C36), pak je po vyloupnutí krytů můžeš použít, v opačném případě riskuješ zadření ložiska po zahřátí a jeho protočení v karteru..
Datum: 14. ledna 2012 13:41
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 vyloupni ty kryty,vypláchni to a šupsni to tam.....
Datum: 14. ledna 2012 13:37
 dej tam co tam patří a nesnaž se bejt chytřejší než konstruktéři z jawy
Datum: 14. ledna 2012 13:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zakrytovaná ložiska tam nedávej v žádném případě. Je nutno použít ložiska se zvětšenou radiální vůlí 6305 C36, případně C3.
Datum: 14. ledna 2012 13:08
Datum: 14. ledna 2012 12:57
 ja som kúpil fichtla tak že nemal tesnenie medzi valcom a kartrom, a tak som najazdil asi 1000km, a motor bol v pohode, startoval pekne aj za studena aj za tepla na 1. krát, a mal dobrý výkon  , potom som si demontoval valec aby som očistil zanesené rebrá a všimol že nemám tesnenie
Datum: 14. ledna 2012 12:51
 treba vybrat krity pak vypláchnuť benzinem vazelinu,
Datum: 14. ledna 2012 12:46
 to nevim  ale driv jsem daval takovyhle uzavreny do fika a beha to jeste ted
Datum: 14. ledna 2012 12:46
 vazelina nevydrží takovou teplotu a za chvilu se to zadře... nejde to vyloupnout??
Datum: 14. ledna 2012 12:45
 To vim,ale kydz jsou uzavreny s vazelinou,na co se budou jeste mazat smesi?
Datum: 14. ledna 2012 12:42
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ložiska na klice je třeba mazat směsí
Datum: 14. ledna 2012 12:33
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 čau draci,mám jawu 21 a byl jsem se projet a asi po 5 minutách jak jsem to zahřál tak mi to vubec nejelo max rychlost 40km/h.Tak jsem dal fungl novou svíčku a jak jsem to zahřál tak to stejný(předstih je vpořádku),nevíte někdo co stim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 10:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 vypal vejfuk
Datum: 14. ledna 2012 10:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 A co kontakty na svíčce, sklepnul jsi je na 0,4mm?? Pokud tam máš 0,7 jak je věšinou daný z výroby, tak to po zahřátí moc nejede.. pokud je toto v pořádku, tak bych kouknul na karburaci..
Datum: 14. ledna 2012 10:35
 Ty trysky nekupuj, jen je vyčisti, zbytečný kupovat nové trysky když trysky máš
Datum: 14. ledna 2012 10:12
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 zdarec, zkus vyměnit trysky za nové, podívej se v jakym stavu je karbec, je to jak kdybys to měl přechlastany, pohrej si z hladinou v plovákovce. Doufej že to není žadná mechanická záležitost no...
Datum: 14. ledna 2012 9:33
 Zdar, začala mi u předního kola u pio vrtat jedna věc...kolo nasadim, s bubnem, takovou tu podložku tam dam, dam osku, a na jednej straně je mezi kolem a pohybovací částí vidlice tak 3,4 mm mezera,,,mám to něčím vypodložit bo to nevadí? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 22:26
 no tak bych to taky potřeboval...
Datum: 14. ledna 2012 22:26
 já nikde podložky nemám a mám problém to kolo tam dostat jak je to těsný...
Datum: 14. ledna 2012 19:41
 jedna vydlice je furt podražená, a na jednej straně chyběla podložka dal sem ju tam a mezerka tam pořád byla...na druhou stranu sem dal taky podložku a je to OK.
Datum: 14. ledna 2012 17:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 takováhle mezera neni normální, zkontroloval bych si jestli to neni nějaký hnutý (brejle, kluzáky) nebo tam něco nechybí, a pak bych to skrz osu zkoušel stahovat a sledoval kde se to bude napínat..
Datum: 14. ledna 2012 16:55
 no právě ty mám teď čerstvě nový tak to nechci dělat zas
Datum: 14. ledna 2012 10:14
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 myslím si že by se víc ojížděly silony ve vidlích, ale ony se ojíždí stejně tak
Datum: 14. ledna 2012 9:56
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Zdarec, jo podlož to třeba kouskem nějaký trubky, ale nesmí ti to dřít o vnější stranu ložiska musíš to dotáhnout na střed ložiska, kdybys to nepodložil tak se ti budou vydle ohybat při dotahování k sobě a to se mi zdá prasácký.
Datum: 14. ledna 2012 9:54
 Zdravim chlapci a děvčata ,  chci se vás zeptat ? Koupil sem si od kámoše motor za 4500 kč je komplet po GO ale mám problém když nacupám benzín a nakopnu ho tak zjistim že je suchá svíčka :/ i když ho toztlačim myslíte že to bude tim že tam nejsou pístní kroužky? Že by to mělo malou kompresy a nedostal by se benzín do hlavy ke svíčce ? kámoš je tam zapoměl dát pístní kroužky  ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 17:55
 No a to mi stačí taková hle odpověd  to sem chtěl slyšet hned na začátku a nebylo účelem abych tady někoho nasr.l či podobně.Tadle odpověd mi bohatě stačí a o ničem jinym se bavit nebudu.Dík za odpověd JAWA_ceZetak ®
Datum: 14. ledna 2012 17:55
 ke svíčce se nedostává právě protož e tam nejsou kroužky
Datum: 14. ledna 2012 17:50
Datum: 14. ledna 2012 17:43
 linkinč: kolik ti je proboha? ...... reminder: a kde píše že mu to jelo? píše že se pouze spustil z kopce
Datum: 14. ledna 2012 17:33
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 To prostě není možný aby to jelo nez kroužků, to si vymejšlíš nebo nás chceš nasr**
Datum: 14. ledna 2012 17:26
 rozjel sem sez kopce všechny kválty jdou spojka jde taky píst se hýbe akorát tam nejsou pístní krožuky to mi zatim stačí až tam dám pístní kroužky tak uvidim dál co bude dělat.
Datum: 14. ledna 2012 14:24
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Jak to muže bejt funkčni kdyz si to jeste nemel nastartovany??
Datum: 14. ledna 2012 12:09
 Jo ještě mrknu do válce jak to vypadá.Ale co vim tak tam nejsou jen kroužky.
Datum: 14. ledna 2012 11:45
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 pochop že pokad tam nejsu pistni kruhy tak ti to nechytne ,a jo ja bych si esce zkontroloval zda je tam vubec pist pro vrtání co je ve válci .
Datum: 14. ledna 2012 11:20
 No tak ještě aby nebylo za ty prachy...bych mu to hodil na hlavu
Datum: 14. ledna 2012 11:13
 píst tam je normál šlape všechno jak má akorát tam chyběj pístní kroužky jinač je to komplet funkční
Datum: 14. ledna 2012 10:56
 tak to je jasny ze tam krouzky bejt musej.. asi je tam nedavali jen tak,co takhle je zkusit nejdriv nandat a pak se ptat? nicmene ta go taky nebude vypadat nejak extremne krasne za tu cenu,kdyz ten kdo to generalkoval tam neda ani krouzky (na to by snad normal clovek nezapomel)  mas tam ten pist vubec?
Datum: 14. ledna 2012 0:15
 No tvl .. udělal jsem si doma na koleni GO motoru před pár rokama .. cena dílů lehce přes tisíc .. ono záleží co tam je domrvenýho atd .. a k věci: no kupovat za 4500 nefunkční motor na pionýra! to je ptákovina .. za 3500 bys měl krásnou dvacítku s papírama a pojízdnou na pár let a postupem času by sis tam udělal GO sám a náklady by tě vyšly na těch 4500  jinak si změř průměr pístu a podle toho kup nové kroužky a pro jistotu vem o jeden víc kdyby ti praskl ... no a jestli je tam starej píst tak rovnou na výbrus .. ale to máš tak 200-300 za výbrus + píst 150 + ty kruhy 100
Datum: 13. ledna 2012 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel3206
 Když to vidim,tak si řikam,že sem úplně blbej,že sem si furt neotevřel garáž servis. Protože když sem si někomu řek za slušně zgenerálkovanej motor 800,- za práci + díly,tak sem si připadal dle výrazu "zákaznika" jako zloděj.....a ono to jde udělat i za 4000,- bez námahy....no co já sem za vola.....a já jim ještě zachraňoval co šlo,aby se to nemuselo kupovat nový.....jestli tohle celý neni ftip,tak je pisatel asi hodně pitomej....
Datum: 13. ledna 2012 21:22
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Až půjdeš vrátit ten motor tak řekni.....Naval prachy ty BKáčko zasraný. BK=bývalí kamarád...
Datum: 13. ledna 2012 21:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hej a to si tu jenom děláš prdel a nebo jseš fakt tak mimo svět??
Datum: 13. ledna 2012 21:10
 njn asi mu řeknu ať si to zase strčí za klobouk  a vrátí mi prachy.
Datum: 13. ledna 2012 21:02
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Takovýho člověka bych hlavně ani nenazýval "kámošem"!!! Motor po opravě se starým pístem a válcem bez výbrusu podlě mě rozhodně nemá nic společnýho s "komplet GO". Jn škoda, že zas další napálenej člověk, pač pochybuji, že ti kámarád peníze bez keců vrátí..
Datum: 13. ledna 2012 20:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 13. ledna 2012 20:33
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 jenda:Taky jsem si dělal prdel...
Datum: 13. ledna 2012 20:33
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Dobry tak to jseš na 2500 tet jsem to dělal doma a 2000 za pracu dobra cena
Datum: 13. ledna 2012 20:24
 On ti to dá bez kroužkú?? a ty tomu říkáš generálka???
Datum: 13. ledna 2012 20:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Tak já si dělám prdel..  jen se divim, jak někdo zapomene dát při GO kroužky do motoru, nechat tam starej píst a ještě víc se divim tomu, jak za to někdo může dát vědomě 4500,-
Datum: 13. ledna 2012 20:15
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Jenda:Tak s tímhle kšeftem se tady nechytáš,to už je lepší za 4500Kč bez kroužků od toho kámoše....
Datum: 13. ledna 2012 20:12
 Ten motor je dalo by se říct takřka novej nový kartery komplet nová převodovka tak že i řadící automat nová klika nová hlava akorát píst zůstal stejnej a je bohužel bez pístních kroužků :/
Datum: 13. ledna 2012 20:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
Datum: 13. ledna 2012 19:56
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 A z čehö ten motor je, bez těch kroužků za 4500Kč?
Datum: 13. ledna 2012 19:49
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
Datum: 13. ledna 2012 19:46
 nechápu to jak na to mohl zapomenout  Jinač válec je vlhkej tam benzín je ale do hlavy se nedostává :/
Datum: 13. ledna 2012 19:43
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 docela draha GO!!!!!nato ze to nejede a bez krouzku ani nikdy nepojede.
Datum: 13. ledna 2012 19:39
Jméno: Adam
IP: uživatel12849
 no tak taky to ma určitě něco do sebe  .... a stejně nechapu jak mohl zapomenout dat pistní kroužky  ... už při nasazování valce di musel všimnout že mu to jde nějak lehce
Datum: 13. ledna 2012 19:32
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 Jaký byste mi doporučily lepší olej než obyčejný M2t do Jawy 350 ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 13:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jakýkoli jiný dvoutaktní s výkonostní normou API TC
Datum: 14. ledna 2012 13:26
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 mogul TS
Datum: 13. ledna 2012 20:09
Jméno: murgeo
IP: uživatel5767
 zdarvim nasel jsem doma cz175/450 v peknym stavu a rozhod jsem se že ji dam na papiry.Ale nemužu zadny sehnat.Vadilo by hodne kdybych to dal na papiry jinyho typu??Třeba 477 nebo tak.A nebo vite o nejakych papirech?Beru vše.I CZ s apirama klidne nepojizdny.Diky už nevim co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 20:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Bez problému..
Datum: 13. ledna 2012 20:11
Jméno: murgeo
IP: uživatel5767
 a šlo by když je to 450.01 dat na deluxe? 450.05 diky
Datum: 13. ledna 2012 20:03
 haggar: Papíry na sportku v životě nesežene, toho se nikdo nezbavuje! Papíry na ČZ 175 450 se sehnat dají, chce to hledat na i-veteránu, nebo na motoinzerci v sekci doklady, případně v inzerci na motomagazinu. většinou jsou ale tak za 2-3 tisíce.
Datum: 13. ledna 2012 18:19
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 tak na 477 ti to přepsat nepůjde je to vzhledově úplně jiná motorka a rok výroby taky.Já bych zkusil sehnat TP na daný typ, popřípadě to zkus přepsat na 470 sport. To se liši jenom nějakýma
drobnostna-19-kola-rovný sedlo-řiditka s hrazdou atd.
Datum: 13. ledna 2012 18:01
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 21:07
Datum: 13. ledna 2012 21:07
Jméno: Adam
IP: uživatel12849
 určitě  a jak maš upraveneho fichtla?
Datum: 13. ledna 2012 19:23
 je dobrý taky mám takový a nemožu si stěžovat
Datum: 13. ledna 2012 17:26
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Jo, perfektni je moc dobrej. Mnohem lepší než ten druhej na FK co má ty drážky seshora na špalcích, ten se sjede hned...
Datum: 13. ledna 2012 17:04
Jméno: dodla
IP: uživatel10340
 čau jak to teď je mužu si odcut obědnávat věci,nebo až 19.1 ?? díky za odpověd potřeboval bych totiž primár 9 a inde sem ho nenašel =) díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 10:02
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Ahoj, budete mít po 19.1. gumy na podlážky jawa 20 ? Dik za odpověď.
Datum: 14. ledna 2012 10:02
Datum: 13. ledna 2012 18:18
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
Datum: 13. ledna 2012 17:21
 objednavat se muze
Datum: 13. ledna 2012 14:37
Jméno: jen
IP: uživatel12782
 čus draci hele nevíte jak vysoká je kliková skří'n?? ptám se kvuli výplni předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 12:17
 mám po ruce kartre tak ti to zmerim, 35mm
Datum: 14. ledna 2012 12:17
Jméno: standa
IP: uživatel13055
 pokud by tě zajímal přůměr klikové skříně,tak mam pro tebe info.....podkovy do klikovýho prostoru se dělaj široký 101,2 mm.....průměr setrváků origo hřídele je 100mm...-šířku teď nikde nezjistim,ale určitě nebude nic snazšího,než vzít šupléru a změřit to
Datum: 14. ledna 2012 12:14
 u čeho?
Datum: 13. ledna 2012 17:53
Jméno: jen
IP: uživatel12782
 sry myslel jsem široká
Datum: 12. ledna 2012 21:45
Jméno: Michal
IP: uživatel11273
 Zdarec draci, mám JAWU 250/353, ale namám papíry na motorku (mám pouze skupinu "B"  ...jak je to s přepisem? Můžu být vlastník i provozovatel? Nebo si musím udělat papíry na motorku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 20:26
 můžeš být oboje, jen nesmíš jezdit, když nemář příslušnou skupinu ŘP. Plnoletej jsi, tak může být vlastníkem čehokoliv, když na to máš prachy
Datum: 03. února 2012 20:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 můžeš být obojí, jen to nesmíš řídit na veřejných komunikacích
Datum: 12. ledna 2012 20:56
Jméno: stig
IP: uživatel13048
 Zdarec jakej je rozdil mezi kolem z fichtla a simsona ?? zajima me spise sirka bubnu ale ne budu rad za kazdou radu .
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 18:32
 když uděláš rozpěrky, záchyt brzdy tak jo  já tak jezdím...
Datum: 13. ledna 2012 18:32
Jméno: stig
IP: uživatel13048
 takze muzu dat do predni vidlice ze simsona kolo z fichtla ?
Datum: 13. ledna 2012 17:39
 simson má širší stred, ráfik nerikám že je rovnaký ale je zamenitelný, špice sú skoro rovnaké dĺžka pasuje ale hlavička je inak ohnutá, priemer brzdy je iba 120mm fichtl má 125mm, simon má brzdové čeluste širšie ale ovela kratšie, teda to vychádza na rovnaký účinok, obe kolesá majú hriadeľ 12mm, simson má rozetu na silentblokoch novší fichtl nie, rozeta simsona má tiež 3 kolíky ale asi tie kolíky majú širší rozteč, šírka ráfikov simsona je 1,50 fichtl má 1,60, nwm čo ešte by si chcel vedieť
Datum: 13. ledna 2012 12:57
Jméno: stig
IP: uživatel13048
 dikec lidi
Datum: 12. ledna 2012 20:46
 špice na simsonovi sou klustči a pevnějši vic nevim
Datum: 12. ledna 2012 20:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kolo z pionýra pasuje na simsona,ale naopak to nevím,ale asi taky
Datum: 12. ledna 2012 20:04
|



|