 Dobrej, poprosil bych o detailní vylíčení, zda je možné, aniž by se zničilo VAPE, koupit Dvouválcové a dát to na chvilku na Jednoválce. Popřípadě co je tam za problém. Mám ČZ 175/477 a poté mám v úmyslu to hodit na ČZ 250/471. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 20:29
Jméno: marlboro
IP: uživatel12345
 Připojit 2V Vape na 1V můžeš, jen musíš ukostřit volne VN kabel pro druhou svíčku. Regulátor zapoj přímo na baterku bez pojistky, hlavně - baterky na kostru. jak jí zapojíš opačně odpálíš regler
Datum: 20. února 2012 20:29
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 ne, to ti "jen" shoří pojistka (pokud jí tam máš), od toho tam je.. Nicméně to kostření zadního světla by chtělo vyřešit..
Datum: 19. února 2012 23:07
 No polaritu baterky jen tak nepřehodím. Ale často se mi stává, že se mi sem tam dotkne třeba + zadního světla s kostrou. To shoří také? Ne je to jen závislé na baterce?
Datum: 19. února 2012 23:00
 rozhodne,,, jedna vec se musi pamatovat,,,, a to na uzemeni u obou motorek,, lebo jak jednou se prehodi polarita baterky,,tak usmernovac za litr do sekundy shori,,pokud se jezda streka pravidelna,,tak vape nejen slape ale hlavne poradne sviti ,,coz neni pak moto jako bludicka ktera se snadno prehlidne
Datum: 19. února 2012 22:42
 Tak rotor je klasika 6V/75W. Tyto se montovali na Jawa 350/634. I je to na statoru napsáno JAWA 634. Takže? Co myslíte? Jít do toho? Zas mi totiž nedobíjí. A tak bych rovnou koupil i Vape. Lítám na ČZ jak zběsilej trasu Plzeň - Beroun
Datum: 19. února 2012 21:38
 jde to,,, pokud bude kuzel na klice stejny tak to muzes menit jak bata svocky jen pro druhej valec z inducky musis uzemnit tak kabel,,,,
Datum: 19. února 2012 21:18
|



|