slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  594  595  596  597  598  599  600  601  602  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13264    
Lidi potřebuju poradit dávám do kupy fichtla a všude z karbu mi teče benzín jako by tam nebyly trysky zepředu jak je sání a jsou ty 2 dírky tak tama a kolem karbu jako by se to přeplavovalo ale přitom ten ventil co pouští do plovákové komory benál je dobrý prostě nevíte čím to může být??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
ventil musí chodit úplně volně jak ne, je to na výměnu... zkus plíšek přihnout tak, abys měl hladinu minimální pokud se hladina nezmění je buď v háji ventil nebo ten plovák... další možností může být blbě nastavená jehla (moc bohatá směs)
 
 
Datum: 23. února 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13264    
no chči to všude možně vypada to jak dyby nebyla nastavená hladina ale at dělám co chci tak prostě teče. plovák je v pořádku a ten ventil taky ten plíšek co tam je sem přihýbal na všechny strany a vůbec nepomohlo péro : normální to není protože to nekape ale Teče proudem jako kdyby to nezavíral ventil když otevřu víčko karbu tak je to až po vrch plné
 
 
Datum: 23. února 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus anebo si otocil plovak taky sem to jednou omylem udelal a chcalo mi to vsude mozne :-D
 
 
Datum: 22. února 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo máš špatně nastavenou hladinu v karburátoru
 
 
Datum: 22. února 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
nevím jestli to je normální musel bych vidět jak hodně to teče..koukni na plovák jestli není děravej
 
 
Datum: 22. února 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je uplně normální :-D
 
 
Datum: 22. února 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel13263    
Zdar draci.Zaujimalo by ma ako ste vyriesili napinanie hlavnej retaze na B207.Tie elipsove sponovaky su velmi nepodarene, retaz este ako tak naspanujem, ale akokolvek silno matice dotiahnem vzdy sa to za 5 min aj tak povoli.Vdaka za vase postrehy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13264    
já když ji koupil tak sem tam měl vzadu osu z pio. a tá drží dobře
 
 
Datum: 22. února 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
mam otazku.Co je lepši?? nahřat ložisko a vsadit ho na kliku a pak nachat vychladit a nahrat kartr a sesadit to nebo jak to rika kazdej nahrat ložisko v kartru a sesadit to ale me se porat nedarilo tak jsem to udelal tou 1 variantou nebude to nečemu vadit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
jak řika přiručka použite natahovak :-) ale nikdo me nedokazal rict jak vypada kazdej rika nahřat a kdyz je volny ložisko na klice tak nalepit ale neni nad to kdyz je klika navařena :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevadí to ničemu, jdou používat obě varianty.
 
 
Datum: 22. února 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13262    
JE potrebne pre tuto ojnicu,, pouzit vymedzovacie podlozky pre piestny cap?? (aby lozisko "nepochodovalo" zo strany na stranu) ? Diki za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel13265    
Ne,čím větší axiální vůle tím lepší
 
 
Datum: 22. února 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevit proč mi nejde vytpčit jawa 250 vynechava a jakmyle hnu kladívkama tak furt o samí nebo kdyz hnu se zapalovaním tak to taky nejde proste to jakoby škyta a nejde do otaček pls pomozte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Mrkni sem http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=7 a podle typu motorky zjistíš jaká tryska tam má být....
 
 
Datum: 22. února 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
palivo je v klidu čistil sem karbec a vimenil sem trysku větší za menší možna je to tym ale nvm
 
 
Datum: 22. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
A co palivová soustava je O.K?......Přívod paliva +čistý a seřízený karburátor musí být v cajku.......
 
 
Datum: 22. února 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: Jurkys      IP: uživatel10258    
Zdravím, na fichtlu sundal jsem cele viko na straně spojky, sundal stator vyčistil sundal ozubene kolečko, všechno vyčistil a teď jak je to rozebrane to vemu na pul minuty otočím motor zapalováním dolů pak ho narovnám a kolem tý tyčky co vychází z převodovky samovolně valí olej.. odnikud jinud jen tam.. je to normální ? není to důsledkem toho že je to rozebrane ? vymnal sem matici ozubene kolečko a ještě náke pouzdro vypadá to jako prsten.. Jinak před rozebráním bylo všechno v tom krytu totálně zasrane od oleje.. Prosím co s tím.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12939    
ale taky to může být že část oleje nepatrně uniká mazacím kanálkem, který přivádí olej k ložisku do spojkovýho deklu ( nedavno se to tu řešilo), já to vyřešil tak ,že jsem ten mazací kanálek ucpal tmelem a do deklu jsem dal zakryté ložisko s tukovou náplní. a nebo na druhym fichtlu jsem dal jenom mezi karter a dekl O kroužek, který tam chyběl,(dost často na každym fichtlu), ja tam na to vybrání.
 
 
Datum: 23. února 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
ještě bych vyměnil gufero v tom deklu,jinak když je vychozelé ložisko pod kolečkem tak jak se to vyvrátí tak to to gufero přimáčkne trochu k jedný straně a už to za jízdy teče,taky mi to dělalo
 
 
Datum: 22. února 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Jurkys      IP: uživatel10258    
Nee myslim to pod guferem.. :-) a jinak máš pravdu když jsem vrátil rozpěrku tak ani kapka.. tak sem blázen nebo nevím.. možná že to tam bylo zasrané od nánosu prachu bahna bordela a VAZELÍNY z řetězu..
 
 
Datum: 22. února 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On nemyslí, že to teče pod guferem, ale kolem spojkový tyčky. Taky mi to udělalo, když jsem motorku položil na bok, trocha prej vyteče vždycky.
 
 
Datum: 22. února 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: Jurkys      IP: uživatel10258    
ok skusím to s tou rozpěrkou... Prdel je v tom že to gufero je nedávno nové a pokaždé když sundam ten kryt motoru tak je to tam cele kolem dokola zamarasene olejem a bordelem.. jeko bordel z řetězu chápu ale olej ?
 
 
Datum: 22. února 2012 17:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
ten prsten (rozpěrka) pod sek. kolečkem je přeci těsněnej guferem takže když ho tam nedáš tak olej poteče to je jasné,doporučuju to gufero vyměnit a poskládat a mělo by to být oK
 
 
Datum: 22. února 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: Jurkys      IP: uživatel10258    
Kolem tyčky je myšleno ta věc na čem drží ozubené kolečko :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,mám dotaz :-) Na praxi máme za úkol zjistit, jak je rozložena kliková hřídel u řadového šestiválce :-) Je to po 120° ? Hodil by se i obrázek, našel jsem nějaký na neto z konceptu motocyklu BMW ,ten je od středu po 120° .. A nevím jestli jde zároveň spolu 1. a 4. válec nebo 3. a 4. válec. Za pomoc bych byl vděčný :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je ktery valec pali? z toho by to slo odvodit.. napsal jsem tam to co je na obrazku a bylo to spravne :-)
 
 
Datum: 23. února 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v knizke som nasjel 3 rozne poradie, 1-5-3-6-2-4 alebo 1-2-4-6-5-3 alebo 1-5-4-6-2-3,
 
 
Datum: 23. února 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasny,trivalec,ctyrvalec,V6 vim,ale radovou sestku ne :-) ale podle vseho teda 1-6 ...2-5...3-4
 
 
Datum: 22. února 2012 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u řadového 4 válce jsou 1-4 .. 2-3 .... u řadového 6ti válce je to trochu jinak ;-)
 
 
Datum: 22. února 2012 20:43
 
 
 
 
 
 
Jméno: §      IP: uživatel13261    
Logicky, když je to posunováno o 120, tak jdou spolu 1 a 4..
 
 
Datum: 22. února 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: drácek      IP: uživatel10258    
Zdar, hele když komplet sundám kryt zapalování tak koukám na řetězové kolečko.. Pokaždé když toto udělam je všechno kolem fest zasraný od oleje.. Čím to může být neví někdo ? Gufero který je pod řetězovým kolečkem jsem nedávno měnil takže je relatině nové :-) Koukal jsem že je ještě jakési gufero v tom krytu tak jestli to vyměnit nebo nevím.. Jak to utěsnit poradte nekdo prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
víko ti drží 3 šrouby a ten okroužek se nachází blízko horního šroubu tuším v pravo.Je to díra a v ní nasazenej okroužek.Tou dírou se má samovolně mazat to ložisko ve víku a pak je to gufero co to ložisko kreje od bordelu ze řetězu. Ta díra je vlastně mazací kanálek.Když naklopíš motor na startpáku,tak tam poteče olej z převodovky.
 
 
Datum: 22. února 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: drácek      IP: uživatel10258    
A kde tam jsou ty okrouzky.. prsoim popiste mi to vice :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
často se stává,že se povolí rozetka na rozpěrnym pouzdru a tamtudy pak utíká olej.....dále chybějicí o-kroužek v kanálku k víku,případně vadné/žádně gufero v karteru......
 
 
Datum: 22. února 2012 15:12
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
nahoře maš mazaci kanalek kterej ti jde do toho kratu a ma tam bejt gumička muže ti to tect odtut ale zas na 2 stranu aspon maš namazanej řetaz :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec setkal se nekdo s jinačim typem Vedení vidličky řazení ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 12:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13267    
Joo to se stává...když se dá tyčka obráceně tak si cestu najde...
 
 
Datum: 23. února 2012 12:23
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
fakt je jinej :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně jsi ho otočil :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 18:12
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Takto musele bejt uprava meho zdatneho předchudce protože čipek v kartru byl v prumeru o 1 mm večí a ja si ho rozvalil!!!
 
 
Datum: 22. února 2012 17:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 22. února 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
vždyt jo jawa 20 :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš naspat u čeho :-)
 
 
Datum: 22. února 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
u jawa 50/20 ??
 
 
Datum: 22. února 2012 14:18
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2526    
ččááu :-) nevíte prosim někdo jesli tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nahon_hranaty_tachometr2222.html de i na ty starší granaty tachometri ještě s otáčkoměrem:-) díkyyy moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: drácek      IP: uživatel10258    
Cus možná že to tu už bylo ale není někde návode jak sundat rozebrat vyčistit a zase složit zapalování na fichtlu ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Na hh návod s lihovkou nevěř, ono totiž stačí že po složení kladívka nastavíš jinej odtrh a hned vychází ryska fixy na špatný místo :-D Jinak Standa.. super hezkej popis nenapsal bych to s mojí jízlivostí lépe :-D. Už tu chybí nějakej jouda s prosbou o návod jak sednout na motorku :-D
 
 
Datum: 23. února 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
a když si uděláš lihovkou rysku na statoru a na karteru, neni pak ani nutný nastavovat předstih..
 
 
Datum: 23. února 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
profíci to dělají jednou rukou:-D
 
 
Datum: 22. února 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Kucí už sou asi líný psát,tak že zapalování je uchycený dvouma šrouby,nahoře a dole.Pod šroubama jsou dvě speciální podložky,které drží koš zapalování. (Stator)? Tyto šrouby povol a stáhni celej koš s cívkama a se vším co na něm je k sobě. Pozapoměl sem,odpoj elektriku,doporučuju pro nezasvěcené vyfotit,kterej kabel kam jde.Pak vyčisti a nasad vše zpět,zapoj elektriku.Dále budeš potřebovat návod jak nastavit předstih zapalování. viz PŘÍRUČKA
 
 
Datum: 22. února 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
sundat: plochý šroubovák a dvě ruce.....rozebrat: plochý šroubovák,sedmičku klíč a dvě ruce......vyčistit: Technický beznín,hadr a dvě ruce......složit: Stejný postup jako při rozebírání ale v opačné chronologii.....opět budeš potřebovat plochý šroubovák,sedmičku klíč a dvě ruce.....možná by kcelé operaci bylo dobré použít alespoň jednu myslící hlavu....
 
 
Datum: 22. února 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
na to abys to zapalování rozebral potřebuješ návod?
 
 
Datum: 22. února 2012 14:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakticky me docela dojme jak je clovek cim dal tim blbejsi http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/259782-mladik-jel-po-silnici-na-gauci-jizdu-neprezil.html sanky uz nestaceji,, uz i gauc, priste to bude na tuty mrazak :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
moc se díval asi na reklamu :-DDD
 
 
Datum: 22. února 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mrazák je dobrý nápad. V lednici už jsem taky jezdil :-D
 
 
Datum: 22. února 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shreku ty my čteš myšlenky hned sem si na to video vzpoměl :-D
 
 
Datum: 22. února 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
Tak to chci! Novej projekt na léto :-D nechat se tahnout za autem na gauči.....americká debilita....ale předjet mikrobus na base od piva? nebyl to čech? :-D :-D moc se mi to líbilo......
 
 
Datum: 22. února 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 22. února 2012 14:34
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No co, Darwinův přírodní výběr funguje a to je dobře! A když to bude příště mrazák, ušetří se za rakev :-D.
 
 
Datum: 22. února 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Čau draci,stojí to za to koupit http://www.minibike-shop.cz/minibike-tuning/111-akcni-set-19mm-karburator-turbo-boost.html na upravený 3-kanál výfuk od stejskyho a 2-jazýčkovou trouhelníkovou klapkou?Ale i za cenu toho karburátoru pořád levnější než Dell Orto 19.Předem děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
Jo tak to jsem rád. Klapka opravdu není žádnej "tuningovej prvek" kterej nějak zvýší výkon tím,že se nějak napasuje na válec,to opravdu ne,slouží pro jiné účely. Šetři peníze a sbírej zkušenosti,za čas se ti hodí. Zkus si zatím tak vyštelovat seriovku,aby jela bez úprav 70-75 ;-) dá ti to hodně....a tím nemyslím 70 tachometrových,ale skutečných ;-)
 
 
Datum: 22. února 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
stadna:Mě je 13 a to víte pořád vymýšlím nějaké kraviny co sem viděl na netu.Už jste mě konečně odradil od těch klapek... radši ušetřím prachy a koupím bezkontaktní zapalování,Dell Orto 19,udělám kolínko,koupím válec a výfuk od stejskyho a nějaký ty převody a strýc mi na válec navaří žebra....Jinak kde se dá sehnat nějaký molitanový filtr na Dell Orto 19 mm?Třeba z pitbiku?Přdem děkuju za odpověď.
 
 
Datum: 22. února 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řekl že od stejskyho má jenom výfuk... měl jsem kopii ale už putovala do světa...emulzní trubice byla na 4T... kup si DO nebo nedávno jsem viděl karbec za slušný peníze a ještě za lepší prachy jeho kopii...
 
 
Datum: 22. února 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
Na Stejskyho válce se klapky nedávají,nevidím důvod,k válci dostaneš kompletní návod na dosažení 8koní,tak proč do toho vrtat a znova odbržďovat? Jinak pro takle výkonný a choulostivý válec bych nedal "skoro" neseřiditelný karburátor.....asi tak.....ušetři peníze za klapku a ostatní kraviny a udělej si pořádný sací koleno,kup dellorto karbec a molitanovej filtr ;-)
 
 
Datum: 22. února 2012 14:41
 
 
 
 
Jméno: kavalek      E-mail:      IP: uživatel13259    
Zdravím .Nemá někdo příručku ohledně motoru na dandy 50 sachs.Nemuzu složit řazení.Rozpadlo se mi to..Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: kavalek      E-mail:      IP: uživatel13270    
tak složeno i bez navodu.Pozítří vyzkouším ,jak to běhá .
 
 
Datum: 23. února 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: kavalek      E-mail:      IP: uživatel13259    
na to je třeba stahovak.ty v práci máme.já to rozložil i složil.koupil jsem jiný motor,ale poslal mi ho rozebrany .prý je nějaký katalog dílů.podle něj bych to složil.Chybí mi jen pružná a nějaký plisek ,jinak to běhá .
 
 
Datum: 22. února 2012 11:57
 
 
 
 
Jméno: ydfkln      IP: uživatel13260    
tak to asi nenajdeš kamo taky swem to rozlozil a nedal us do kupy to razeni se mi rozpadlo na cucky a za druhy zapalovani sem nemoh zaboha sundat takze tak
 
 
Datum: 22. února 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci .. uš sem to sem jednou psal ... ptal sem se všude a jenom v mototechne to delaj ale chcou za to nehorazny penize ! tak se chcu zeptat jestli to tady nekdo necentruje kola ?? nejlepe z okoli Břeclav nebo Brno a kolik by za to chtel .... potřebuju to uplne přesne a me to moc nešlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 7:18
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1500? to kupuješ nový ráfek s pláštěm a pneuškou ne ? :-D tohle je šílený...1500 za vycentrování neslyšel jsi třeba blbě nebo nemyslel on něco jinýho třeba pochromování nebo já nevím ? :-D jináč za vycentrování obou kol max 500 ale i to už je strašně hodně moc...
 
 
Datum: 22. února 2012 7:18
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ceny dou nahoru před třema rokama stal benzin 25,- a neco a ted stoji o 11 kč vic .. stejne aj olej a všechno
 
 
Datum: 21. února 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
já bych tomu aj věřil potom co jsem se ptal jednoho chlapa a chtěl za vycentrování 350,jeden pán to tu dělal dřív za 40 kč :-D ale už umřel škoda ho
 
 
Datum: 21. února 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se me to zda hodne na hlavu :-D
 
 
Datum: 21. února 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Coože? 1500? Za to mi typek u nás v moto servisu udělal novej výplet s chromovejma drátama.
 
 
Datum: 21. února 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13256    
To žertuješ né? To by museli bejt 4 kola i s novejma niplema a drátama.....mě to zařizoval brácha přes motoservis kde dělá,vypletli mi 2 kola,vyleštili středy a platil jsem snad 500,-(dráty,niple,středy,ráfky jsem dodal)....vycentrování jednoho kola max 150,-!
 
 
Datum: 21. února 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam sem se ptal ale že se jim to nevleze na ten stojan a ptal sem se uplne všude kde to de a dneska sem se ptal v te mototechne a chcou za to 1500 za vycentrovani dvou kol to je podle me hodne
 
 
Datum: 21. února 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co skusis zajít do sportu kde prodávaj a opravují kola atd
 
 
Datum: 21. února 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím vás, mám dotaz. Na svém mustangu na kterém dělám udržbu mám vybité díry na rozetu ( 3). Prý tam mají byt nějaké silonové špunty,aby rozeta nevydírala ty díry a pak tam nelítala. Ptám se jak to ještě zachránit? Poradíte mi co nebo jak vyplnit prostor mezi kolíkem a tou vybitou dírou? Např. nějaké ty silonové kolíky nebo co tam má přesně byt a zda to ještě pomůže. Předem děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel13254    
a ty návleky byli na rozetě, ne v kole
 
 
Datum: 22. února 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel13254    
s tema špuntama už sem se setkal, já si jich ani nevšiml a kolo přitahl, sakra to byla fuška to pak dostat ven
 
 
Datum: 22. února 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Tenhle problém sem měl taky.Řešil sem to nastříhanýma měděnejma páskama,které stočíš do trubyčky a dáš do dir.Musej bejt tak akorát.Můžeš skusit si je natřihnout a udělat z nich dva půlměsíce,aby to vyplnilo tu elipsovou díru.A nebo k soustružníkovy at ti udělá futra.Ale tu první variantu zvládneš sám doma.
 
 
Datum: 21. února 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
není tam nic,z výroby to bylo Fe na Al,tenhle problém už jsem taky parkrát řešil,ale vždy jsem našel dobej buben:-) a nebo přehodil přední kolo se zadním,v předním kole většinou nejsou vymačkaný
 
 
Datum: 21. února 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Ahoj jetě jednou, jen mám otázku pro zajímavost. Kolik váží vaše stroje na fichl cupy(především terenní speciály). Jen si chci udělat obrázek.Děkuji za přízvěvky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
70kg bez benzínu... měl bych odlehčit a místo toho tam naseru ještě těžší vidle a větší kyvku :-D
 
 
Datum: 22. února 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslím, že to všecko váží jako normální fichtl... třeba jen o 2-3kg lehčí...
 
 
Datum: 22. února 2012 7:21
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
Nám vážej zhruba 65kg ..jedna trosku vic jedna min ..
 
 
Datum: 21. února 2012 23:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Zdravím, Jezdím z pionýrem závody v terénu a mám strach z přehřátí. Tak se ptám šlo by obyč. trafosvářečkou navařit na válec hliníkový plech? Máte někto zkušenosti se svářením hliníku? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
My sme to svářeli elektrodama na hlinik normalni trafosvářečkou ...ale nevim jestli se daj ještě sehnat - prej uz se novy nevyráběj :-(
 
 
Datum: 21. února 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s usmernenou svareckou a hlinikova elektroda to jde.. uz sem tak kartry varil a drzi to
 
 
Datum: 21. února 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Špatně sem se vyjádřil. Klasický stejnosměrný mma. Nyní mě nezajímá jak chladit, ale jak to je se svářením hliníku. Jestli to někdo zkoušel jak to jde.
 
 
Datum: 21. února 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
základem je vějířovka... pokud by jsi měl takové otáčky že by se ti to přehřívalo i potom tak dělej něco se žebrama...
 
 
Datum: 21. února 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trafem to neujde.. musi byt aspon usmernene aby na elektrode bylo + a né střídavé napětí jako u trafa
 
 
Datum: 21. února 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel13257    
Ahoj, sháním řídítka typu "vrána"na fichtla. Nemůže mi někdo pomoci? Sháněl jsem snad všude. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
tak tet nwm co vlastně chceš jestli máš fotku tak pošli mám doma pár ruznejch řidítek
 
 
Datum: 22. února 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13256    
Jawa 05 měla řidítka rovná-typu klacek! Pokud máš řidítka vlaštovky se svařenou objímkou bez hrazdy,tak jsou z J21
 
 
Datum: 21. února 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
ja ma doma riditka z jawy 05 bez hrazdy
 
 
Datum: 21. února 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12460    
On myslí vlašťovky, tak se říkalo klasickým řídítkům.
 
 
Datum: 21. února 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řidítka typu vrána jaxi neexistujou.... bud klasicka, nebo klasika s hrazdou a nebo "klacek" co měly J20
 
 
Datum: 21. února 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12720    
Zdravím..víte někdo, kolik stojí pojištění (u české pojišťovny) na Jawu 350(639)? Předpokládejme bez žádných bonusů a nejlevnější varianta.. Nenašel jsem to na jejich stránkách. Případně ceny u ostatních pojišťoven a výhody/nevýhody? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12720    
no já mám i pio vedené u české a tam mám rodinný bonus (převedeno z člena rodiny).. ale to se asi nebude počítat i na další moto, na tom by prodělali.. poptám se ještě.. díky moc :-) aspoň vím, kolik čekat..
 
 
Datum: 21. února 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
mně by to u české vycházelo na 634 bez bonusů na 1100 , dostal sem obchodní slevu 20% a měl sem nějaké bonusy tak sem první rok platil 800 a ted ruhým rokem to samé , ale ja bych se spis nez po cene dival co ti jaka pojistovna nabízí
 
 
Datum: 21. února 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho co jsem napsal prve i podle toho co píšou kluci níže, je to všude +/- stejný. To samý mi vyplivla i ta kalkulačka. Myslím že není důvod si nechat pro korunu vrtat koleno :-)
 
 
Datum: 21. února 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
634 u ČPP=479Kč .....
 
 
Datum: 21. února 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Sorry za předchozí příspěvek, jsem si hned neuvědomil, že jakej to máš r.v... na kejvu by to tak ale bylo..
 
 
Datum: 21. února 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
U ČPP se vejdeš do 100Kč/rok
 
 
Datum: 21. února 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
minulej týden jsem pojišťoval 639 u pojišťovny tringlav a platím nějak 432,-, měl jsem tam bonus 9 měsiců (sleva 0,- kč)
 
 
Datum: 21. února 2012 17:15
 
 
 
 
Jméno: medvěd      IP: uživatel13111    
ja mám 638 pojištěnou u triglav pojištovny a platim 500 bez bonusu
 
 
Datum: 21. února 2012 17:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
nejlevnější je to něco kolem 800-900 já to mám napsaný na mámu a platím 200,ale taky si musím něco napsat na sebe abych si nasbíral body
 
 
Datum: 21. února 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
http://www.srovnavac.cz/povinne-ruceni
 
 
Datum: 21. února 2012 15:48
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.povinne-ruceni-kalkulacka.cz/ si to spočítej :-) Výhody/nevýhody pojišťovny, pokud pominu výši pojistnýho, stejně poznáš až půjde do tuhýho. Mám 638 (1985) pojištěnou u kooperativy 10 let. Prvník 5 let jsem platil kolem 800, posledních 5 let necelý pětikilo.
 
 
Datum: 21. února 2012 14:17
 
<  594  595  596  597  598  599  600  601  602  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 7:27:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu