Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Lidi potřebuju poradit dávám do kupy fichtla a všude z karbu mi teče benzín jako by tam nebyly trysky zepředu jak je sání a jsou ty 2 dírky tak tama a kolem karbu jako by se to přeplavovalo ale přitom ten ventil co pouští do plovákové komory benál je dobrý prostě nevíte čím to může být???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 12:34
 ventil musí chodit úplně volně jak ne, je to na výměnu... zkus plíšek přihnout tak, abys měl hladinu minimální pokud se hladina nezmění je buď v háji ventil nebo ten plovák... další možností může být blbě nastavená jehla (moc bohatá směs)
Datum: 23. února 2012 12:34
 no chči to všude možně vypada to jak dyby nebyla nastavená hladina ale at dělám co chci tak prostě teče. plovák je v pořádku a ten ventil taky ten plíšek co tam je sem přihýbal na všechny strany a vůbec nepomohlo
péro : normální to není protože to nekape ale Teče proudem jako kdyby to nezavíral ventil když otevřu víčko karbu tak je to až po vrch plné
Datum: 23. února 2012 11:25
 Cus anebo si otocil plovak taky sem to jednou omylem udelal a chcalo mi to vsude mozne
Datum: 22. února 2012 21:55
 Nebo máš špatně nastavenou hladinu v karburátoru
Datum: 22. února 2012 21:06
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 nevím jestli to je normální musel bych vidět jak hodně to teče..koukni na plovák jestli není děravej
Datum: 22. února 2012 20:52
 to je uplně normální
Datum: 22. února 2012 20:41
Jméno: babetak
IP: uživatel13263
 Zdar draci.Zaujimalo by ma ako ste vyriesili napinanie hlavnej retaze na B207.Tie elipsove sponovaky su velmi nepodarene, retaz este ako tak naspanujem, ale akokolvek silno matice dotiahnem vzdy sa to za 5 min aj tak povoli.Vdaka za vase postrehy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 19:51
 já když ji koupil tak sem tam měl vzadu osu z pio. a tá drží dobře
Datum: 22. února 2012 19:51
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 mam otazku.Co je lepši?? nahřat ložisko a vsadit ho na kliku a pak nachat vychladit a nahrat kartr a sesadit to nebo jak to rika kazdej nahrat ložisko v kartru a sesadit to ale me se porat nedarilo tak jsem to udelal tou 1 variantou nebude to nečemu vadit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:17
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 jak řika přiručka použite natahovak  ale nikdo me nedokazal rict jak vypada kazdej rika nahřat a kdyz je volny ložisko na klice tak nalepit ale neni nad to kdyz je klika navařena
Datum: 22. února 2012 21:17
 Nevadí to ničemu, jdou používat obě varianty.
Datum: 22. února 2012 21:09
Jméno: juraj
IP: uživatel13262
 JE potrebne pre tuto ojnicu,, pouzit vymedzovacie podlozky pre piestny cap?? (aby lozisko "nepochodovalo" zo strany na stranu) ? Diki za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:51
Jméno: Monter
IP: uživatel13265
 Ne,čím větší axiální vůle tím lepší
Datum: 22. února 2012 21:51
 zdar nevit proč mi nejde vytpčit jawa 250 vynechava a jakmyle hnu kladívkama tak furt o samí nebo kdyz hnu se zapalovaním tak to taky nejde proste to jakoby škyta a nejde do otaček pls pomozte
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 20:42
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
Datum: 22. února 2012 20:42
 palivo je v klidu čistil sem karbec a vimenil sem trysku větší za menší možna je to tym ale nvm
Datum: 22. února 2012 19:56
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 A co palivová soustava je O.K?......Přívod paliva +čistý a seřízený karburátor musí být v cajku.......
Datum: 22. února 2012 19:21
Jméno: Jurkys
IP: uživatel10258
 Zdravím, na fichtlu sundal jsem cele viko na straně spojky, sundal stator vyčistil sundal ozubene kolečko, všechno vyčistil a teď jak je to rozebrane to vemu na pul minuty otočím motor zapalováním dolů pak ho narovnám a kolem tý tyčky co vychází z převodovky samovolně valí olej.. odnikud jinud jen tam.. je to normální ? není to důsledkem toho že je to rozebrane ? vymnal sem matici ozubene kolečko a ještě náke pouzdro vypadá to jako prsten.. Jinak před rozebráním bylo všechno v tom krytu totálně zasrane od oleje.. Prosím co s tím..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 18:36
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 ale taky to může být že část oleje nepatrně uniká mazacím kanálkem, který přivádí olej k ložisku do spojkovýho deklu ( nedavno se to tu řešilo), já to vyřešil tak ,že jsem ten mazací kanálek ucpal tmelem a do deklu jsem dal zakryté ložisko s tukovou náplní. a nebo na druhym fichtlu jsem dal jenom mezi karter a dekl O kroužek, který tam chyběl,(dost často na každym fichtlu), ja tam na to vybrání.
Datum: 23. února 2012 18:36
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 ještě bych vyměnil gufero v tom deklu,jinak když je vychozelé ložisko pod kolečkem tak jak se to vyvrátí tak to to gufero přimáčkne trochu k jedný straně a už to za jízdy teče,taky mi to dělalo
Datum: 22. února 2012 20:55
Jméno: Jurkys
IP: uživatel10258
 Nee myslim to pod guferem..  a jinak máš pravdu když jsem vrátil rozpěrku tak ani kapka.. tak sem blázen nebo nevím.. možná že to tam bylo zasrané od nánosu prachu bahna bordela a VAZELÍNY z řetězu..
Datum: 22. února 2012 19:00
 On nemyslí, že to teče pod guferem, ale kolem spojkový tyčky. Taky mi to udělalo, když jsem motorku položil na bok, trocha prej vyteče vždycky.
Datum: 22. února 2012 17:49
Jméno: Jurkys
IP: uživatel10258
 ok skusím to s tou rozpěrkou... Prdel je v tom že to gufero je nedávno nové a pokaždé když sundam ten kryt motoru tak je to tam cele kolem dokola zamarasene olejem a bordelem.. jeko bordel z řetězu chápu ale olej ?
Datum: 22. února 2012 17:44
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 ten prsten (rozpěrka) pod sek. kolečkem je přeci těsněnej guferem takže když ho tam nedáš tak olej poteče to je jasné,doporučuju to gufero vyměnit a poskládat a mělo by to být oK
Datum: 22. února 2012 17:41
Jméno: Jurkys
IP: uživatel10258
 Kolem tyčky je myšleno ta věc na čem drží ozubené kolečko
Datum: 22. února 2012 17:26
 Ahoj,mám dotaz  Na praxi máme za úkol zjistit, jak je rozložena kliková hřídel u řadového šestiválce  Je to po 120° ? Hodil by se i obrázek, našel jsem nějaký na neto z konceptu motocyklu BMW ,ten je od středu po 120° .. A nevím jestli jde zároveň spolu 1. a 4. válec nebo 3. a 4. válec. Za pomoc bych byl vděčný
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 15:29
 To je ktery valec pali? z toho by to slo odvodit.. napsal jsem tam to co je na obrazku a bylo to spravne
Datum: 23. února 2012 15:29
 v knizke som nasjel 3 rozne poradie, 1-5-3-6-2-4 alebo 1-2-4-6-5-3 alebo 1-5-4-6-2-3,
Datum: 23. února 2012 9:54
 Jasny,trivalec,ctyrvalec,V6 vim,ale radovou sestku ne  ale podle vseho teda 1-6 ...2-5...3-4
Datum: 22. února 2012 22:42
 u řadového 4 válce jsou 1-4 .. 2-3 .... u řadového 6ti válce je to trochu jinak
Datum: 22. února 2012 20:43
Datum: 22. února 2012 16:56
Jméno: §
IP: uživatel13261
 Logicky, když je to posunováno o 120, tak jdou spolu 1 a 4..
Datum: 22. února 2012 16:18
Jméno: drácek
IP: uživatel10258
 Zdar, hele když komplet sundám kryt zapalování tak koukám na řetězové kolečko.. Pokaždé když toto udělam je všechno kolem fest zasraný od oleje.. Čím to může být neví někdo ? Gufero který je pod řetězovým kolečkem jsem nedávno měnil takže je relatině nové  Koukal jsem že je ještě jakési gufero v tom krytu tak jestli to vyměnit nebo nevím.. Jak to utěsnit poradte nekdo prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 16:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 víko ti drží 3 šrouby a ten okroužek se nachází blízko horního šroubu tuším v pravo.Je to díra a v ní nasazenej okroužek.Tou dírou se má samovolně mazat to ložisko ve víku a pak je to gufero co to ložisko kreje od bordelu ze řetězu. Ta díra je vlastně mazací kanálek.Když naklopíš motor na startpáku,tak tam poteče olej z převodovky.
Datum: 22. února 2012 16:51
Jméno: drácek
IP: uživatel10258
 A kde tam jsou ty okrouzky.. prsoim popiste mi to vice
Datum: 22. února 2012 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 často se stává,že se povolí rozetka na rozpěrnym pouzdru a tamtudy pak utíká olej.....dále chybějicí o-kroužek v kanálku k víku,případně vadné/žádně gufero v karteru......
Datum: 22. února 2012 15:12
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 nahoře maš mazaci kanalek kterej ti jde do toho kratu a ma tam bejt gumička muže ti to tect odtut ale zas na 2 stranu aspon maš namazanej řetaz
Datum: 22. února 2012 14:26
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec setkal se nekdo s jinačim typem Vedení vidličky řazení ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 12:23
Jméno: standa
IP: uživatel13267
 Joo to se stává...když se dá tyčka obráceně tak si cestu najde...
Datum: 23. února 2012 12:23
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 fakt je jinej
Datum: 22. února 2012 19:07
 špatně jsi ho otočil
Datum: 22. února 2012 18:12
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Takto musele bejt uprava meho zdatneho předchudce protože čipek v kartru byl v prumeru o 1 mm večí a ja si ho rozvalil!!!
Datum: 22. února 2012 17:36
 ne
Datum: 22. února 2012 17:03
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 vždyt jo jawa 20
Datum: 22. února 2012 16:57
 Musíš naspat u čeho
Datum: 22. února 2012 15:39
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 u jawa 50/20 ??
Datum: 22. února 2012 14:18
Jméno: David
IP: uživatel2526
Posl.aktualizace: 22. února 2012 13:58
Jméno: drácek
IP: uživatel10258
 Cus možná že to tu už bylo ale není někde návode jak sundat rozebrat vyčistit a zase složit zapalování na fichtlu ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 14:37
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Na hh návod s lihovkou nevěř, ono totiž stačí že po složení kladívka nastavíš jinej odtrh a hned vychází ryska fixy na špatný místo  Jinak Standa.. super hezkej popis nenapsal bych to s mojí jízlivostí lépe  . Už tu chybí nějakej jouda s prosbou o návod jak sednout na motorku
Datum: 23. února 2012 14:37
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 a když si uděláš lihovkou rysku na statoru a na karteru, neni pak ani nutný nastavovat předstih..
Datum: 23. února 2012 13:15
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 profíci to dělají jednou rukou
Datum: 22. února 2012 20:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Kucí už sou asi líný psát,tak že zapalování je uchycený dvouma šrouby,nahoře a dole.Pod šroubama jsou dvě speciální podložky,které drží koš zapalování. (Stator)? Tyto šrouby povol a stáhni celej koš s cívkama a se vším co na něm je k sobě. Pozapoměl sem,odpoj elektriku,doporučuju pro nezasvěcené vyfotit,kterej kabel kam jde.Pak vyčisti a nasad vše zpět,zapoj elektriku.Dále budeš potřebovat návod jak nastavit předstih zapalování. viz PŘÍRUČKA
Datum: 22. února 2012 17:02
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 sundat: plochý šroubovák a dvě ruce.....rozebrat: plochý šroubovák,sedmičku klíč a dvě ruce......vyčistit: Technický beznín,hadr a dvě ruce......složit: Stejný postup jako při rozebírání ale v opačné chronologii.....opět budeš potřebovat plochý šroubovák,sedmičku klíč a dvě ruce.....možná by kcelé operaci bylo dobré použít alespoň jednu myslící hlavu....
Datum: 22. února 2012 15:16
 na to abys to zapalování rozebral potřebuješ návod?
Datum: 22. února 2012 14:04
Posl.aktualizace: 22. února 2012 20:17
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 moc se díval asi na reklamu  DD
Datum: 22. února 2012 20:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mrazák je dobrý nápad. V lednici už jsem taky jezdil
Datum: 22. února 2012 18:46
 shreku ty my čteš myšlenky hned sem si na to video vzpoměl
Datum: 22. února 2012 16:22
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Tak to chci! Novej projekt na léto  nechat se tahnout za autem na gauči.....americká debilita....ale předjet mikrobus na base od piva? nebyl to čech?  moc se mi to líbilo......
Datum: 22. února 2012 15:33
Datum: 22. února 2012 14:34
 No co, Darwinův přírodní výběr funguje a to je dobře! A když to bude příště mrazák, ušetří se za rakev  .
Datum: 22. února 2012 11:38
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Jo tak to jsem rád. Klapka opravdu není žádnej "tuningovej prvek" kterej nějak zvýší výkon tím,že se nějak napasuje na válec,to opravdu ne,slouží pro jiné účely. Šetři peníze a sbírej zkušenosti,za čas se ti hodí. Zkus si zatím tak vyštelovat seriovku,aby jela bez úprav 70-75  dá ti to hodně....a tím nemyslím 70 tachometrových,ale skutečných
Datum: 22. února 2012 21:12
 stadna:Mě je 13 a to víte pořád vymýšlím nějaké kraviny co sem viděl na netu.Už jste mě konečně odradil od těch klapek... radši ušetřím prachy a koupím bezkontaktní zapalování,Dell Orto 19,udělám kolínko,koupím válec a výfuk od stejskyho a nějaký ty převody a strýc mi na válec navaří žebra....Jinak kde se dá sehnat nějaký molitanový filtr na Dell Orto 19 mm?Třeba z pitbiku?Přdem děkuju za odpověď.
Datum: 22. února 2012 20:46
 já bych řekl že od stejskyho má jenom výfuk... měl jsem kopii ale už putovala do světa...emulzní trubice byla na 4T... kup si DO nebo nedávno jsem viděl karbec za slušný peníze a ještě za lepší prachy jeho kopii...
Datum: 22. února 2012 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 Na Stejskyho válce se klapky nedávají,nevidím důvod,k válci dostaneš kompletní návod na dosažení 8koní,tak proč do toho vrtat a znova odbržďovat? Jinak pro takle výkonný a choulostivý válec bych nedal "skoro" neseřiditelný karburátor.....asi tak.....ušetři peníze za klapku a ostatní kraviny a udělej si pořádný sací koleno,kup dellorto karbec a molitanovej filtr
Datum: 22. února 2012 14:41
 Zdravím .Nemá někdo příručku ohledně motoru na dandy 50 sachs.Nemuzu složit řazení.Rozpadlo se mi to..Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 20:19
 tak složeno i bez navodu.Pozítří vyzkouším ,jak to běhá .
Datum: 23. února 2012 20:19
 na to je třeba stahovak.ty v práci máme.já to rozložil i složil.koupil jsem jiný motor,ale poslal mi ho rozebrany .prý je nějaký katalog dílů.podle něj bych to složil.Chybí mi jen pružná a nějaký plisek ,jinak to běhá .
Datum: 22. února 2012 11:57
Jméno: ydfkln
IP: uživatel13260
 tak to asi nenajdeš kamo taky swem to rozlozil a nedal us do kupy to razeni se mi rozpadlo na cucky a za druhy zapalovani sem nemoh zaboha sundat takze tak
Datum: 22. února 2012 11:24
 čau draci .. uš sem to sem jednou psal ... ptal sem se všude a jenom v mototechne to delaj ale chcou za to nehorazny penize ! tak se chcu zeptat jestli to tady nekdo necentruje kola ?? nejlepe z okoli Břeclav nebo Brno a kolik by za to chtel .... potřebuju to uplne přesne a me to moc nešlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 7:18
 1500? to kupuješ nový ráfek s pláštěm a pneuškou ne ?  tohle je šílený...1500 za vycentrování neslyšel jsi třeba blbě nebo nemyslel on něco jinýho třeba pochromování nebo já nevím ?  jináč za vycentrování obou kol max 500 ale i to už je strašně hodně moc...
Datum: 22. února 2012 7:18
 tak ceny dou nahoru před třema rokama stal benzin 25,- a neco a ted stoji o 11 kč vic .. stejne aj olej a všechno
Datum: 21. února 2012 21:22
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 já bych tomu aj věřil potom co jsem se ptal jednoho chlapa a chtěl za vycentrování 350,jeden pán to tu dělal dřív za 40 kč  ale už umřel škoda ho
Datum: 21. února 2012 21:11
 se me to zda hodne na hlavu
Datum: 21. února 2012 20:55
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Coože? 1500? Za to mi typek u nás v moto servisu udělal novej výplet s chromovejma drátama.
Datum: 21. února 2012 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel13256
 To žertuješ né? To by museli bejt 4 kola i s novejma niplema a drátama.....mě to zařizoval brácha přes motoservis kde dělá,vypletli mi 2 kola,vyleštili středy a platil jsem snad 500,-(dráty,niple,středy,ráfky jsem dodal)....vycentrování jednoho kola max 150,-!
Datum: 21. února 2012 20:37
 tam sem se ptal ale že se jim to nevleze na ten stojan a ptal sem se uplne všude kde to de a dneska sem se ptal v te mototechne a chcou za to 1500 za vycentrovani dvou kol to je podle me hodne
Datum: 21. února 2012 20:21
 co skusis zajít do sportu kde prodávaj a opravují kola atd
Datum: 21. února 2012 20:17
 zdravím vás, mám dotaz. Na svém mustangu na kterém dělám udržbu mám vybité díry na rozetu ( 3). Prý tam mají byt nějaké silonové špunty,aby rozeta nevydírala ty díry a pak tam nelítala. Ptám se jak to ještě zachránit? Poradíte mi co nebo jak vyplnit prostor mezi kolíkem a tou vybitou dírou? Např. nějaké ty silonové kolíky nebo co tam má přesně byt a zda to ještě pomůže. Předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 19:29
Jméno: čert
IP: uživatel13254
 a ty návleky byli na rozetě, ne v kole
Datum: 22. února 2012 19:29
Jméno: čert
IP: uživatel13254
 s tema špuntama už sem se setkal, já si jich ani nevšiml a kolo přitahl, sakra to byla fuška to pak dostat ven
Datum: 22. února 2012 19:28
 Tenhle problém sem měl taky.Řešil sem to nastříhanýma měděnejma páskama,které stočíš do trubyčky a dáš do dir.Musej bejt tak akorát.Můžeš skusit si je natřihnout a udělat z nich dva půlměsíce,aby to vyplnilo tu elipsovou díru.A nebo k soustružníkovy at ti udělá futra.Ale tu první variantu zvládneš sám doma.
Datum: 21. února 2012 21:48
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 není tam nic,z výroby to bylo Fe na Al,tenhle problém už jsem taky parkrát řešil,ale vždy jsem našel dobej buben  a nebo přehodil přední kolo se zadním,v předním kole většinou nejsou vymačkaný
Datum: 21. února 2012 21:09
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj jetě jednou, jen mám otázku pro zajímavost. Kolik váží vaše stroje na fichl cupy(především terenní speciály). Jen si chci udělat obrázek.Děkuji za přízvěvky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 17:32
 70kg bez benzínu... měl bych odlehčit a místo toho tam naseru ještě těžší vidle a větší kyvku
Datum: 22. února 2012 17:32
 Já si myslím, že to všecko váží jako normální fichtl... třeba jen o 2-3kg lehčí...
Datum: 22. února 2012 7:21
 Nám vážej zhruba 65kg ..jedna trosku vic jedna min ..
Datum: 21. února 2012 23:07
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Zdravím, Jezdím z pionýrem závody v terénu a mám strach z přehřátí. Tak se ptám šlo by obyč. trafosvářečkou navařit na válec hliníkový plech? Máte někto zkušenosti se svářením hliníku? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2012 23:08
 My sme to svářeli elektrodama na hlinik normalni trafosvářečkou ...ale nevim jestli se daj ještě sehnat - prej uz se novy nevyráběj
Datum: 21. února 2012 23:08
 s usmernenou svareckou a hlinikova elektroda to jde.. uz sem tak kartry varil a drzi to
Datum: 21. února 2012 22:26
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Špatně sem se vyjádřil. Klasický stejnosměrný mma. Nyní mě nezajímá jak chladit, ale jak to je se svářením hliníku. Jestli to někdo zkoušel jak to jde.
Datum: 21. února 2012 21:01
 základem je vějířovka... pokud by jsi měl takové otáčky že by se ti to přehřívalo i potom tak dělej něco se žebrama...
Datum: 21. února 2012 20:26
 trafem to neujde.. musi byt aspon usmernene aby na elektrode bylo + a né střídavé napětí jako u trafa
Datum: 21. února 2012 19:20
Jméno: mira
IP: uživatel13257
 Ahoj, sháním řídítka typu "vrána"na fichtla. Nemůže mi někdo pomoci? Sháněl jsem snad všude.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 16:01
 tak tet nwm co vlastně chceš jestli máš fotku tak pošli mám doma pár ruznejch řidítek
Datum: 22. února 2012 16:01
Jméno: standa
IP: uživatel13256
 Jawa 05 měla řidítka rovná-typu klacek! Pokud máš řidítka vlaštovky se svařenou objímkou bez hrazdy,tak jsou z J21
Datum: 21. února 2012 20:40
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 ja ma doma riditka z jawy 05 bez hrazdy
Datum: 21. února 2012 20:00
 On myslí vlašťovky, tak se říkalo klasickým řídítkům.
Datum: 21. února 2012 19:06
 řidítka typu vrána jaxi neexistujou.... bud klasicka, nebo klasika s hrazdou a nebo "klacek" co měly J20
Datum: 21. února 2012 18:49
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 Zdravím..víte někdo, kolik stojí pojištění (u české pojišťovny) na Jawu 350(639)? Předpokládejme bez žádných bonusů a nejlevnější varianta.. Nenašel jsem to na jejich stránkách. Případně ceny u ostatních pojišťoven a výhody/nevýhody? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2012 23:37
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 no já mám i pio vedené u české a tam mám rodinný bonus (převedeno z člena rodiny).. ale to se asi nebude počítat i na další moto, na tom by prodělali.. poptám se ještě.. díky moc  aspoň vím, kolik čekat..
Datum: 21. února 2012 23:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 mně by to u české vycházelo na 634 bez bonusů na 1100 , dostal sem obchodní slevu 20% a měl sem nějaké bonusy tak sem první rok platil 800 a ted ruhým rokem to samé , ale ja bych se spis nez po cene dival co ti jaka pojistovna nabízí
Datum: 21. února 2012 19:59
 podle toho co jsem napsal prve i podle toho co píšou kluci níže, je to všude +/- stejný. To samý mi vyplivla i ta kalkulačka. Myslím že není důvod si nechat pro korunu vrtat koleno
Datum: 21. února 2012 19:01
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 634 u ČPP=479Kč .....
Datum: 21. února 2012 18:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Sorry za předchozí příspěvek, jsem si hned neuvědomil, že jakej to máš r.v... na kejvu by to tak ale bylo..
Datum: 21. února 2012 18:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 U ČPP se vejdeš do 100Kč/rok
Datum: 21. února 2012 18:11
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 minulej týden jsem pojišťoval 639 u pojišťovny tringlav a platím nějak 432,-, měl jsem tam bonus 9 měsiců (sleva 0,- kč)
Datum: 21. února 2012 17:15
Jméno: medvěd
IP: uživatel13111
 ja mám 638 pojištěnou u triglav pojištovny a platim 500 bez bonusu
Datum: 21. února 2012 17:09
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 nejlevnější je to něco kolem 800-900 já to mám napsaný na mámu a platím 200,ale taky si musím něco napsat na sebe abych si nasbíral body
Datum: 21. února 2012 16:28
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 http://www.srovnavac.cz/povinne-ruceni
Datum: 21. února 2012 15:48
 http://www.povinne-ruceni-kalkulacka.cz/ si to spočítej  Výhody/nevýhody pojišťovny, pokud pominu výši pojistnýho, stejně poznáš až půjde do tuhýho. Mám 638 (1985) pojištěnou u kooperativy 10 let. Prvník 5 let jsem platil kolem 800, posledních 5 let necelý pětikilo.
Datum: 21. února 2012 14:17
|



|