slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec, prosím a bližší info. Mám mustanga. Mám na něm baterku s blinkrama, brzdovým světlem a klaksonem ( na stejnosměr). Jsem stím spokojen. Ted řeším dobíjení. Bude stačit když : magneto dává střídavé napětí. Muj postup zda - li by fungoval? : Jednu cívku bych odkostřil, přes usměrňovací můstek ( nebo diodu) bych usměrnil střídavé napětí na stejnosměrné pro dobíjení baterie. Pak přes relátko ( z ČZ 175) a pak do baterie. Cívka by mněla bezebproblému stíhat dobíjet už jen kvuli tomu, že blinkry neblikají pořád a není velký odběr. Bude to tak fungovat?? baterie by se neměla přebíjet kvuli relé .. je to tak?? děkuji za názory a rady. Předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 11:51
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
na samostatnou cívku (v katalogu ND se jí říká pól, tak nevím proč furt tady používáte zavádějící název cívka, cívek je druhů.. zapalovací cívka např. a k ní zapalovací cívka na statoru, nebo jak to říct jinak? asi zapalovací pól jako v katalogu a hned každý ví jakouže to cívku mátebna mysli :-) ) není problém zapojit shottky usměrňovací diody, stačily by i 3A, ale potíž je ve chvíli kdy nic nebudeš odebírat. To je stav kdy neblikáš, nebrzdíš a akumulátor je nabitej až pookraj.. v tu chvíli celý okruh odebírá bezvýznamný proud a podle mě ve vysokých otáčkách naměříš na pólu střídavé napětí větší rozhodně než 45V, takže odpadá použití třísvorkových stabíků a musíš to v tu ránu spáchat jako zenerův stabilizátor posílený patřičným tranzistorem a shottky diody bych dal raději na 100V.
 
 
Datum: 20. dubna 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
btw stabilizátor se dá koupit i jako součástka, ale je drahej a bude chtít pořádnej chladič.. http://www.gme.cz/linearni-regulatory-napeti-pevne/lt1084cp-12-p330-061/#dokumentace
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
děkuji za příspěvky... nene svítím normálně svět. cívkou... mám zapojený světla ( přední i zadní) na jednu cívku.. svítí krásně... a tou poslední 3tíbych chtěl dobíjet baterku co žene blinkry, klakson a brzdové světlo :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
pokud tim chceš svítit a ještě dobijet baterku, jednocestný usměrnění v podobě jedný diody je dost málo, potřebuješ usměrňovač, nejlépe z Schottkyho diod.. schéma stabilizátoru má Chong na svym webu, i když pokud budeš jezdit se zapnutýma světlama (tzn zatížení magneta bude podobné jako za normálního provozu a napětí zůstane kolem 6V), asi by ani nebyl potřeba ..
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím zda se něco takového vubec dá koupit :-D ... určitě máš v okolí nějakého elektronika který by ti to postavil
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pokud se dá koupit na kolik tak zhruba ta věcička příjde?? s výrovou bych mněl já osobně asi problémy (popřípadě najít někoho kdo by mi to vyrobil za peněžní hodnotu samozdřejmě) ....
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stabilizátor se dá vyrobit.. schema ti na nej asi už nenajdu... chong by to mít měl.... a je tam proto, že magneto je schopno dělat i 12 V a víc.... takže napětí které poleze z cívek se bude stabilizovat na 7.2 aby to mohlo baterku dobíjet a nevařit.... jinak samosebou prvně musíš výstup z cívky usměrnit... mohla by stačit i jedna 3A dioda na cívku.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mohl by jsi mi to nějak přiblížit? ten stabilizátor napětí?? ... dá se koupit? vyrobit ( rai bych si ho nechal popřípadě vyrobit)... proncip..?
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s regulátorem z dynama to fungovat nebude.. pracuje na uplně jiném postupu... ty potřebuješ prakticky stabilizátor napětí na cca 7.2 V a nejakých 5A
 
 
Datum: 19. dubna 2012 18:58
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 23:08:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu