Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: firepilot
IP: uživatel11704
 Zdravim chlapy opravuju ted stadáka s22 a nehází mi to jiskru nemůžu na to přijít proč nejspíš problém v zápalku .. zkoušel jsem toho už dost ,ale poradte co navrhujete vy. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 9:59
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 ja jsem mel stejnej problem, koupil jsem novou zapalovaci civku, kladivka, faju, kabel + poradnou svicku bosch a bylo po problemech.
Datum: 22. dubna 2012 9:59
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Čau draci, poradíte někdo co dělat když mi nejde nastavit volnoběh ? chvilku to bezi na vyšší otačky a pak to chcipne, nevite někdo ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 22:30
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 dík
Datum: 21. dubna 2012 22:30
Jméno: firepilot
IP: uživatel11704
 Volnoběh nastavuj na zahřátym motoru protože zahřátej má nižší otáčky než studenej pomalu jak se to zahřívá tak to ztrácí otáčky takže studený se to může docela hodně vytáčet ale pak až se to zaheje tak to pude normálně
Datum: 21. dubna 2012 22:19
Jméno: becka
IP: uživatel9121
 Zdravím, měl bych jeden dozaz. Prořeboval bych zehnat nějaký díl - (ozubená kolečka) co by se pomocí nich dalo převést točení převodovky do pravého úhlu. Chtěl bych to na molotraktora na vyrobení navijáku. Kdybyste někdo věděli o něčem takovém co by se dalo použít nebo zčeho by se to dalo vzít tak prosím praďte. díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 21:04
Jméno: trubka
IP: uživatel13659
 Čau,jestli máš dost místa zkus hrušku s talířem z nějakého diferenciálu.Budeš mít převod asi 1:5.
Datum: 22. dubna 2012 21:04
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 mě jako první napadlo sehnat elektrickej naviják z čínský čtyřkolky
Datum: 22. dubna 2012 8:14
 Cau hele moh bys pouzit skřín' z rozmetadla ze stolu.Rozmetadlo se menuje RUR 5 tam sou slusny kola a sezenes je v zemedelskym podniku.A nebo by si musel sehnat skřín' i s hydromotorem z rozmetadla RM nebo RMA.v pripade ze bys mel zajem a byl z okoli prahy zapad tak ti muzu pomoc neco mam doma. ale jeto rozebrany.
Datum: 22. dubna 2012 7:59
Jméno: libor1
IP: uživatel13058
 to mě napadlo jako první převodovka ze starý míchačky
Datum: 22. dubna 2012 1:02
 Sežeň celou úhlovou převodovku. Kde se k ní ale dostat...z hlavy mě napadá třeba nějaká flexa se spálenym motorem, tam taková převodovka je. Otázka je jestli dokáže přenést patřičný točivý moment. Další nápad je míchačka na maltu, na některých jsem taky viděl pěknou převodovku docela rozumných rozměrů a dimenzovanou na vyšší točivý moment.
Datum: 21. dubna 2012 22:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,chtěl jsem měnit brzdové obložení u pionyra v zadnim kole protože to vubec nebrzdilo jen tak přibrždovalo,seřizeny to bylo dostatečně,no po rozdělání vypadá obložení velmi dobře,neni nikde sjete na nyt jen je leskle.Co to teda muže byt?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 22:35
 Jen připomínka...při dosednutí obložení na buben by měla být páka brzdového klíče kolmá na lanko. Jestli to tak nemáš tak to tak nastav, bude to brzdit líp...
Datum: 21. dubna 2012 22:35
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Moc dík,zitra se na to mrknu.Alespon ušetřim obloženi
Datum: 21. dubna 2012 22:29
Jméno: becka
IP: uživatel9121
 Zdravím, jestli to obložení je takové hladké a lesklé tak je to tím, stačí vzít nějaký drsný šmirgl a trochu to šmirglovat obložení a kdyžtak udělat příčné zářezy rašplou, ale jenom trochu, aby se to nezničilo.
Datum: 21. dubna 2012 21:49
 zdravim,mam problem se zarovkou v nsr.. kupoval jsem jinou masku a ta je resena jinejma zarovkama.. potreboval bych zarovku co ma patici jako H3 ale dvouvlakno a aby fungovala stejne jako HS1.. existuje neco takovyho? Jsem z toho uz blbej, kdyz zapnu u tech H1 dalky (jedno svetlo je dalka,druhy svetlo tlumeny,kazdy ma svou zarovku H1) ,musim spojit plus s kostrou tlumenyho aby dalky svitily... jinak jen zhasnou tlumeny a nic se nedeje...ale kdyz tam dam HS1 tak to funguje,v ty zarovce to nejak probiha samo... a predelavat vsechny vypinace na dalky,parkovaci,tlumeny, to se mi fakt nechce,hrozna pakarna...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 21:20
 sorry...misto H1 tam ma vsude bejt H3...sem zblblej.. HS1 je spravne..
Datum: 21. dubna 2012 21:20
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 čau draci potřebuju radu na babettě 210 mi neřadila 1 prostě sem nastartoval babetta šlapala ale nerozjela se byla jako na neutrál,poradily jste mi že to je volnoběžka tak sem rozpulil motor a divam se na tu volnoběžku a nevim jak mam zjistit jestli je v pořádku mužete mi prosim vas nějak napsat jak ma fungovat díky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 9:35
 Mě to taky blbnulo stačilo vždycky rozšlapnout přidat plyn a už to jelo....
Datum: 22. dubna 2012 9:35
Jméno: bertik
IP: uživatel11657
 zdar taky vám na fichtol odcházej rychle svíčky ty brisky??? já jezdil hodinku a už jsem jí nevskřísil.. a kdyžtak nevíte o nějakejch lepších svíčkach?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 8:02
Jméno: standa
IP: uživatel13652
 No koukam dobře rozjetý téma...tak taky něco přihodim...Než jsem se začal srát s úpravama motoru,tak sem měl problém s novejma Briskama jako většina z vás na seriovce,hlavně N15C,byla to katastrofa....stará palka vytažená z hnoje jela a nová briska vynechávala po dvou dnech...jenže...jak sem začal ladit motor,tak sem sladil výfuk,zapalování a přetryskoval karbec včetně volnoběžnýho okruhu a najednou na seřízenym stroji ty brisky neodcházeli a jedna jezdila i s ukáplou elektrodou...najednou sou to nezničitelný svíčky....takže z praxe mužu potvrdit,že ty nový brisky prostě nemaj rády ulití a nepravidenou jiskru...pokud je stroj vyštelovaný,tak svíčky odcházet nebudou...
Datum: 22. dubna 2012 8:02
 ngk B6HS
Datum: 22. dubna 2012 0:09
 kolecko ®:svíčku mám černou  skusím dát jehlu o zářez nahoru..
Datum: 21. dubna 2012 23:46
 Také Brisk. Nikdy jsem s ní neměl problém ...
Datum: 21. dubna 2012 23:41
 Bertik: Barva svíčky byla jaká? Ohledně zápalka jsem myslel, jestli to třeba blbě nepálí, to si myslim že má na životnost svíčky taky vliv
Datum: 21. dubna 2012 23:20
Jméno: bertik
IP: uživatel13535
 jehlu mám na druhém zářezu.. a zapalko myslíš předstih?
Datum: 21. dubna 2012 23:10
 bertik: A určitě ta svíčka odešla sama od sebe? Nepomohla tomu trochu bohatá směs nebo blbě seštelovaný zápalko?  Fakt jsem se ještě nesetkal s tim, že by na dobře seštelovanym motoru briska odešla...
Datum: 21. dubna 2012 22:00
 strašné problémy toto  ... já sem v bývalém autě mel svíčky na kterých se najelo 210tis km a pořád to jelo
Datum: 21. dubna 2012 21:24
Jméno: bertik
IP: uživatel13535
 jj je to zaujimave.. ja našel starej brisk u dědy v šupleti. tak jsem skusil jeslty haže.. jiska byla krásná...  tak jsem jí namontoval a jezdí to  tk nevím...tedka co vyrábej brisky jsou na hovno..
Datum: 21. dubna 2012 20:46
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Brisk do mého motoru nesmí přijít co použivám champion tak zádný problém minule mi vydržela 15t km
Datum: 21. dubna 2012 20:33
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 použivam NGK protoze Brisk me sklamal jak vás ze začatku to jezdilo a pak prestavalo dal jsme jinou tak jsem jezdil a porad jsem 2 svicky prehazoval mezi sebou az jsem si sehnal NGK a pohoda
Datum: 21. dubna 2012 20:14
 fichtl 5000km no problem  svísku som menil iba preventivne
Datum: 21. dubna 2012 20:14
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 přesně jako ty to mam.Koupim novou brisku ujedu 5 km a je v čudu.DAm tam nakou starou co najdu v garazi po zemi a jede dalsich 1000 km.To se mi stalo už 5 krat a tak novy svicky nekupuju
Datum: 21. dubna 2012 18:20
 Obávam se že to nebude ve svíčce...s Briskama jsem nikdy problémy neměl, v číze jí mam už asi 10000km...mam je v dalších asi 7 strojích a neni s nima problém...
Datum: 21. dubna 2012 17:40
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13648
 Kluci mám všechno přetěsněný ale nepůlil sem motor a nějaký pitomec předemnou bouchl mezi bloky jak jsou spojený a je tam dirka od šroubováku.. Je k tomu nějaký řešení ? Fouká to tam tudy.. ale nechci půlit motor a hlavně to ani nepřetesnim když je kousíček odšťíplej asi 1mm možná ani ne..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 22:35
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13648
 Hele je to uprostřed jak půlíš motor. je to milimetr na asi půl milimetru
Datum: 21. dubna 2012 22:35
 v kterém místě ta díra je? do převodovky nebo do kliky?
Datum: 21. dubna 2012 22:30
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13648
 A nevyfoukne se to teda? Potřebuju to něčím zalepit
Datum: 21. dubna 2012 21:15
Jméno: petr
IP: uživatel13651
 Kup si tekutej kov a zamatlej to a pak přebruš
Datum: 21. dubna 2012 21:03
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 http://www.loctite-eshop.cz/tekute-kovy-a-epoxidy-a442 tady mas tekutej koc nwm jak na hliniku lepime stim vule na ložiskach a drží to fakt betelně
Datum: 21. dubna 2012 20:36
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13648
 Hele kluci a co takhle zkusit lepidlo na hliník? stane se s toho tvrdej hliník kterej se pak dá pilovat vrtat atd.. A je to do +120°C co myslíte ? Jde o to aby to ten silikon na mototry nevyfouklo ...
Datum: 21. dubna 2012 20:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lukopren propustí kup si silikon na těsnění převodovek ten je takovej tvrdší a lepší prostě
Datum: 21. dubna 2012 19:49
Jméno: Mike
IP: uživatel1723
 cus hale skus pouzit Lukopren silikonovy neutralni profi tmel do + 300 stupnu ja to mel taky koupis v kazdejch stavebninach a nebopaulin ten koupis tady ne fichtl kramku
Datum: 21. dubna 2012 19:15
 silikon by to měl spravit
Datum: 21. dubna 2012 19:13
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13648
 jinak je to jasně že na fichtlu
Datum: 21. dubna 2012 16:38
Jméno: roman
IP: uživatel11975
 ahoj,nemate nekdo prosimvas nakres vyfuku se vsema rozmerama od stejskyho ZU ? kamarad ho ztratil a nema moc prilezitost k internetu ,tak me pozadal. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 11:15
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 má pravdu ten Standa  pravda je taková že jsem taky pár vejfuků vyzkoušel, kupodivu to nikdy nejelo rychlejc, ale jeden jede nahoře, druhej dole a nekterej uprostřed. jde spíš o to jak široký(at dole nebo nahoře) je pásmo ve kterym to jede. a říkám narovinu že mám i dva vejfuky se kterejma to nejede a jen se to hřeje. napsal bych sem kterej běžně dostupnej vejfuk jezdim, a s jakym kolenem ale byl bych napaden že jsem šarlatán a jistě by se našlo dost lidí který by mi to vyvraceli že to s tim nejede. mě to s nim jede ne sice dobře, ale slušně. prohledej spřátelený stránky a tam najdeš pár obecných poznatků co a jak.
Datum: 22. dubna 2012 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel13652
 Kdybys aspoň nekecal...zkoušel jsi to před pár dny a bez úspěchu...a dnes to nedopad.e jinak... Jestli má tvuj kámoš ZU od stejskyho,tak má samozřejmně k válci protokol o nastavení,vhodném karburátoru s grafem z brzdy a náčrtem výfuku...a zadruhé pokud má opravdu ZU od stejskyho,tak nevidím důvod proč mu nenapsat maila a řešit to s nim a né tady na pokecu,kde ti nikdo nepomuže,protože to ani nikdo neví...ale já si stejně myslim že kecáš a jen loudíš nákres na výfuk na nějakej doma splácanej 3K kterej ti na tvejch vejfukách nechce jet....asi tak...a stále platí to co ti bylo odpovězeno naposledy...neni univerzální výfuk na všechny válce/motory....
Datum: 22. dubna 2012 8:16
Jméno: klada
IP: uživatel11651
 čau draci vím že to sem nepatří ale nevíte kde bych sehnal dres na motorku Red bull ?? když tak tak odkaz dekuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 11:44
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Já bych řekl že to sem patří, třeba chce jezdit na pinčlu ve dresu Red Bull
Datum: 22. dubna 2012 11:44
Jméno: klada
IP: uživatel11651
 chtel jsem se jenom zeptat tech kdo to ví tak drž hubu !!!
Datum: 21. dubna 2012 20:46
Datum: 21. dubna 2012 16:53
 zdarec nevíte o oleju kterej se rozpustí v etanolu ??????? mam pionýra a chcy ušetřit a kamoš mi dal radu at to tam naliju ale nevim jakej olej se rozpustí v etanolu a jak to ředit z benzínem do auta je to 60% benzínu a 40% etanolu na nádrž ale to pionýra fakt nevim tak dík za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 21:22
Jméno: Homolka
IP: uživatel13386
 V lihu lze rozpustit ricínový olel, nebo speciální syntetiky,
Datum: 22. dubna 2012 21:22
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Já vám nevím. Za 3 litry ujedete s fíkem 100km a vy stejně vymejšlíte kraviny, jak víc ušetřit... Pokud nemáte prachy, tak je jednoduchý řešení, jak ušetřit.  Místo na pionýru jezdit na kole
Datum: 22. dubna 2012 16:59
Jméno: joker
IP: uživatel13232
 benzin nedavam vubec
Datum: 22. dubna 2012 13:16
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 Prosimte joker mohl bys mi rict v jakym pomeru to michas z benzinem moc dik
Datum: 21. dubna 2012 22:44
 Je to pionýr tomu stačí vydět benzín a jede tak proč na něm ještě takhle šetřit ?? nemá to cenu chlapi  vyser se na nákej ethanol !
Datum: 21. dubna 2012 22:40
Jméno: joker
IP: uživatel13232
 podle meho tu pisete blbosti ja na ten rthanol jezdim uz dva mesice kazdy den 45 do skoly a nezadrel sem nic mazu 1:33 m2t a je to parada vykon stejny a zere to stejne jako benzinu. Proste piste tu az to zkusite a ne jen to co si myslite ze to udela
Datum: 21. dubna 2012 20:58
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Zajimavé ze se vám to zadíra ja dával do cz 477 1:50 olej a nic sem nezadřel a motor sem honil co to šlo a nic sem nezadřel je tam 30 benzinu a to je dost aby ten olej rozpustil čistý lih ne to pak jedine ricín a poradne promichat pred vyjetím
Datum: 21. dubna 2012 20:38
Jméno: Mike
IP: uživatel1723
 etanol sem taky skousel nalil sem tam co nejvic oleje a motor se stejnak zadrel takze etanol nedoporucuju
Datum: 21. dubna 2012 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel13649
 A hlavně líh se rychle odpařuje,musí se dát velká tryska....což ve výsledku znamená že na litru ušetříš pár korun,ale zase třeba o litr víc projedeš... Takže efekt nulovej... Nechápu proč to řešit... Budeš shánět drahé oleje do lihu,platit za koupi větších trysek a výsledek...viděl bych to skoro do mínusu  ser na to...seřiď motor jak švýcarský hodinky,vše řádně promaž aby se snížily odpory,do kol pak foukni o půl atmosféry víc a ušetříš celkově víc.... Realita
Datum: 21. dubna 2012 13:09
 když nemáš prachy na benzín tak prostě nejezdi!!!!
Datum: 21. dubna 2012 12:03
 Já bych to ještě smíchal s naftou, ředidlem, acetonem a fritolem, pak se ušetří nejvíc, myslim že celé 3kč na 100km  Né, teď vážně...kolik si myslíš že tim ušetříš? Kolik najedeš za sezonu km aby se ti to vyplatilo? Jak se to u benzínky bude tankovat? Ze dvou stojanů nebo na dvě zaplacení? Co ten olej? Neni těch nevýhod moc? Muj názor...
Datum: 21. dubna 2012 11:56
 Jo jak píše typeg kašli na to .. vidíš že je s tím dost práce a musíš kvuli tomu kupovat novej olej a výsledek? neznám nikoho kdo by na to jezdil ale myslím že výsledek bude opačnej .. to co ušetříš třeba za měsíc (příklad 100kč) se dá vydělat za 2h brigádou
Datum: 21. dubna 2012 11:50
 No děda mi říkal že za války míchali líh do benzínu 1:1 . že se to lilo do BMW R72 (700ccm, 4 takt). Nevím jak do pionýra ale zkus tam dát 70%benzínu a 30% ethanolu. Olej bych tam dal lepší než M2T třeba Oleo-mac ( to je pro vysokootáčkový motory - líh zvedne otáčky ). Pak dej vědět jak to jede. Jo ten oleo-mac míchej klasicky 1:33.
Datum: 21. dubna 2012 11:35
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Kdy už konečně pochopíte, že se na ten ethanol máte vysrat.
Datum: 21. dubna 2012 11:15
 Zdarec pojede mi na etanol babeta???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 7:24
 jawaman: toho mustanga co jede 75 chci vidět  to by se už nedalo už udržet na silnici
Datum: 22. dubna 2012 7:24
 já jsem to zkoušel dávat do mustanga kterej mi jel normálně 75 a s etanolem mi to jelo 40 a to jsem ani nemohl dát za 3, ale slyšel jsem že když dáš 2 litry naturálu a 1 litr etanolu tak to prej pojede líp ale já tomu moc nevěřim
Datum: 22. dubna 2012 0:35
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 kasli na ten etanoul on je levnejsi a má vysí teplotu hoření ti to bude vypalovatzvalec a za druhe on vubec nemaze ...já bych to tam teda nenil pokud nechces totálne odrovnat motor
Datum: 21. dubna 2012 13:44
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Pojede určitě. Otázka je jak a jak dlouho.
Datum: 21. dubna 2012 11:18
Jméno: Jakeš
IP: uživatel11637
 nalej do nádrže a uvidíš
Datum: 21. dubna 2012 10:09
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau na netu jsem našel že když bych měl ve škodovce olej M6A a chtěl tam nalít M6AD tak že by to mohlo rozpustit usazeniny a které by mohly ucpat mazací kanály a motor by se zadřel.Chcu se ale zeptat !!! když tam budu mít M6AD a vypustím ho a naliju mogul super 15w50 tak muže se něco stat ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 22:53
 dej M7ADSIII zkrať výměnu na asi 2000km další po 5000km vyčistit motor od sraček je běh na dlouhou trať
Datum: 23. dubna 2012 22:53
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 zase tu mluví další človek co si myslí ze rozumí olejům AD je olej aditivovaný co je zajimavé i mineral rozpouští usazeniny pokud je additivovaný. Pokud byl motor provozován na M6A je zákázané bez predchoziho vyčištení motoru používat oleje typu AD. Takze pokud to chceš rysknout zanesení mazacího kanálu a po té zadření motoru můžeš vyzkoušet
Datum: 21. dubna 2012 20:43
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Podle mě se nestane nic. Usazeniny rozpouští jen polosyntetickej, nebo syntetickej olej a to M6AD ani mogul super neni.
Datum: 21. dubna 2012 11:17
 Zdarec, mám dotaz ohledně kondenzátoru. Na mé 555, která asi 20 let stála, je sice kondenzátor, ale nevím, jestli je špatný. Pionýr byl před odstavením pojízdný, tak by mě zajímalo, jestli ten kondenzátor je už prostě starý a nemusí pracovat tak, jak by měl. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 21:16
 JawaMustang - já vím že kondenzátor stojí kolem 50 Kč, ale jde mi o to, že už jsem do toho pár stovek vrazil, tak se radši zeptám.
Datum: 21. dubna 2012 21:16
 Nechápu proč řešíš takové věci. Já automaticky když dovezu něco co takové roky stálo ,tak to ani nezkouším a hned to měním pak mám jistotu a nemususím tady špekulovat a ta cena není velká.V každé mototechně jej koupíš.
Datum: 21. dubna 2012 18:27
Jméno: Fá
IP: uživatel13650
 No nevim co je na tom sinus. posunu pravdy? Jedná se o tzv. účiník tzn. že se napětí zpožďuje za proudem o 90stupňů. Kondenzátorem prochází proud a pak se tam teprve "udělá" napětí. Ale tento jev je z časového hlediska zanetbatelný, zvláště u pionýra.
Datum: 21. dubna 2012 18:01
 Děkuju všem
Datum: 21. dubna 2012 15:25
 ve většině případu je jiskra i bez kondíku ovšem občas bývá slabá a hlavně není v ten čas co má... kondík dělá sinusový posun čili při předstihu 1,6mm s kondíkem, může být bez něj třeba 0mm
Datum: 21. dubna 2012 12:47
 TO nevim ale časem se může to očko které připojuje kondenzátor ke kladívku zaoxidovat, může být pak velký přechodový odpor / špatný kontakt a nemusí to házet jiskru ..
Datum: 21. dubna 2012 9:36
 Když bude vadný kondenzátor nebude ti to házet jiskru.
Datum: 20. dubna 2012 23:51
 Čus draci jeden pán mě přivezl nový řětěz měl ho na peráka a tak by mě zajímalo jestli by mě psalova na mojí Čž 175/487.Když jsem měřil rozměry tak to sedělo a na rozetě seděl dobře,možná ho budu muset zkrátit akorát a namazat.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 16:59
 Když sedí, není co řešit
Datum: 21. dubna 2012 16:59
Jméno: Martin
IP: uživatel12688
 čau, vysvetli mi nekdo jak se dela 4kanál ? jak se dela 2 kanal to vim  potrebuju totiz nejak zvyšit výkon, a nevím jak
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 20:04
Jméno: Martin
IP: uživatel12688
 dvoukanál XXX variant ? to nevím teda jak, já vim jenom jednu, propilovat sací kanál o 2-3 mm a výfukovej o 1 mm, je to dobrá volba ?
Datum: 21. dubna 2012 20:04
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 proc používáš jiny přezdívky???
Datum: 21. dubna 2012 18:36
 A dvoukanál je ti málo? Už ti to jezdí stovkou? Jestli nemáš tucha ani jak 4K udělat,tak ho nedělej...neni to jen o tom nějak někam přidělat dvě okna/kanály... Dobře ti radim,udělej si dvoukanál a budeš čubrnět  Dvoukanál jde udělat v rozumných mezích na xxx variant a všechny jsou čitelné a vyladitelné...a hlavně to bez složitýho laborování jede skoro na všem a se všim....jsou to takový "pitomý" válce a myslim že pro začátečniky ideální
Datum: 21. dubna 2012 7:09
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 čau draci  mám dotaz co dělat když mi fichtl nechce moc jet, je hrozně línej  nevim co s tim, dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 2:10
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 Vyčistit výfuk, nastavit zapalování, přetěsnit motor, vyměnit ložiska v kolech, napnout řetěz, zkontrolovat jestli nebrzdí brzdy,seštelovat karburátor,seštelovat spojku a když už tohle budeš mít a ten výkon ti nebude stačit tak bych se pustil do většíh ladění
Datum: 22. dubna 2012 2:10
 Buď zhubni  a nebo udělej to, co píše race81, s tím nejde jinak, než souhlasit.
Datum: 21. dubna 2012 16:58
Jméno: race81
IP: uživatel13453
 Ziadny 4kanal ja by som odporucil vybrus vycistenie vyfuku od usadenin znova nastavit zapalovanie aj karburator
Datum: 21. dubna 2012 12:02
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 dwein dibly: OMG to je zase rada
Datum: 21. dubna 2012 11:20
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 reknes mi jak ? vim jak udelat 2 kanal ale 4kanal nevim  porad, dekuju
Datum: 20. dubna 2012 23:13
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 udělej čtyřkanál a máš to vyřešený raz dva...
Datum: 20. dubna 2012 22:52
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13620
 čau kluci je možný že na fichtlu na 05 když je špatnej kondenzátor a jiskří mi na kladívkách, je možný že mi kvůli tomu občas dávaj vysoký otáčky a občas je to ok? Dělá to i když je ohřátý. Válec je přetěsněn karburátor taky, ale nejsem si jistý jak z karburátoru je to přidělaný na kolínko tak v tom spoji jestli to třeba netěsní hůř, protože to bylo nový slabý papíroví těsnění tak nevím jestli to může brát tamtudy vzduch a takhle kolísat nebo ne.. Měl jsem sudaný zapalování a dal jsem do něj nové gufero. Tak už fakt nevím proč si to přidává Jinak startuje hned. A má strašně dobrej odpich a když dám dvojku a pustim spojku tak uplně nadskočí takže s tím jsem spokojen. Ale štve mě jak si to přidává ty otáčky :/ Poradíte mi prosím? Abych to eventuelně zítra mohl udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 12:56
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13648
 A nemůže to být kvůli tomu, že bylo špatně přetěsněné kolínko s karburátorem? Dneska ráno jsem to přetěsnil. A rovnou přetěsnil kolíko k válci.
Datum: 21. dubna 2012 12:56
 kondíkem to není.... kvůli němu by ti to spíše vynechávalo... kdyžtak zkus ještě gufero pod primárem... žralo by to sice asi i olej, ale tak člověk nikdy neví
Datum: 21. dubna 2012 12:51
 Čus draci jaký mám obsah spalovací prostor u Čž 175/487??19,6ml??Napište někdo zkušený díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 22:13
Jméno: Filip
IP: uživatel13610
 Zdar mam takový problém z fichtlem..Když skouším jestlli háže jiskru tak háže, našroubuju svíčku a skusím nastartovat a nic..Vyšroubuju svíčku skouším jestli bije a nic... Skoušel jsem to se 3mi svíčkami a pořád to dělá to samé..Neví náhodou někdo co stím může být ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 12:53
 to je jedno jak se to zapojí... funguje obojí, ale většinou u jedné svorky je napsané 6V nebo 8V (na tuhle svorku to jde od kladívka)
Datum: 21. dubna 2012 12:53
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 co já si pamatuju tak 1 na kostru a 15 jde z kladívek ne?
Datum: 21. dubna 2012 9:24
Jméno: radek
IP: uživatel12352
 kostra 15 kladívko 1
Datum: 20. dubna 2012 22:30
Jméno: Filip
IP: uživatel13610
 Jo a na indučce ma byt kostra na 1 nebo 15 ?
Datum: 20. dubna 2012 21:33
Jméno: mustaf10
IP: uživatel13646
 Asi ti to prebiji nedde kostru .,skontrluj to
Datum: 20. dubna 2012 21:26
|



|