Posl.aktualizace: 29. května 2012 22:33
 Aha, díky za info. Já bych ho chtěl na stroj co by měl mít max kolem 9500ot/min v tahu, takže nic moc krutého a neplánuju jezdit nějaké vytrvalostní závody, jenom nějaké menší, třeba půl hodiny v plné zátěži. Líbila se mi myšlenka, že bych ho mohl později použít na jiný stroj i se světly, ale teď nevím teda. Vím o tom, že některým lidem se to roztavilo a to bych zase nerad... Co bys poradil Stando, bude stačit to se světlama?
Datum: 29. května 2012 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel13858
 Je v tom kurva rozdíl. To bez světel je stavěný tak,aby se míň hřálo a vydrželo víc-pravej závodní motor.....ono totiž to vape se světlama se umí na krutym závoďáku roztavit...na upravenou seriovku stačí obyč se světlama....taky ho mam....no problem
Datum: 29. května 2012 22:14
 Jo, to jsem si myslel, já světla nemám, ale jde mi o to proč bych si měl koupit dražší zapalování bez světelný cívek, když můžu u toho levnějšího ty dráty na světla ukostřit a bude to fungovat stejně a v budoucnu to můžu použít třeba na jiném stroji se světly. Nebo to fungovat stejně nebude?
Datum: 29. května 2012 21:01
 ta dražší verze nemá světelné cívky
Datum: 29. května 2012 20:26
|



|