slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  507  508  509  510  511  512  513  514  515  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauves draci mam na vas dotaz. Jaky maji prurez vodice u elektroinstlace jawy 50/21? Protoze se mi nechce kupovat komplet elektroinstalace to si jen pekne sezenu draty a nataham to sam :-) diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 8:04
 
 
 
 
Jméno: havis  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky za odpovedi at to jezdi :-)
 
 
Datum: 01. června 2012 8:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
doporučovaná proudová hustota pro měděné vodiče ve svazcích je 4A/mm2, samotnej drát na vzduchu až 10A/mm2 a 30W magneto fichtlu je schopný dodat přes 6A, tak si udělej obrázek sám (trojčlenka bude stačit).. kabely z auta je docela dobrý řešení, tam se s tim počítá, jen bacha aby nebyly nějaký starý, polámaný..
 
 
Datum: 31. května 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vytahej kabely ze starýho auta máš je pěkně barevný a průřez akorát
 
 
Datum: 31. května 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13872    
myslim žě 0,5-0,75 stačí....zkus si z výkonu/odporu spočítat průřez ;-)
 
 
Datum: 31. května 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
1mm2 stačí, 1,5mm2 s velkou rezervou
 
 
Datum: 31. května 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10587    
čaute všicni mam dotaz nevite jaky ma byt tlak na duších na fichtlu díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 6:53
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj debilní kamarád dáva 4,5 na obě kola a ještě mu to nestřelilo
 
 
Datum: 01. června 2012 6:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já dávám zadek 2,0 a předek 1,8
 
 
Datum: 31. května 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já osobně dávám do předu 1.5 AT a do zadu 2.0 AT....
 
 
Datum: 31. května 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přední - 1,5 at.(147 kPa) zadní - 1,9 at.(186 kPa)
 
 
Datum: 31. května 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
máš to v příručce, tak nebuď línej..
 
 
Datum: 31. května 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec už vtim mám bordel do motoru jawa 20 jsou potřeba tyto ložiska 6303/c3 2x 6004/c3 1x 6202/c3 1x a fakt nevim jaký tam mám dat gufera v ND na internetu je v každích jiný tak byl bych rád kdybyste tady z fichtl krámku na ně hodily odkaz byl bych fakt vděčnej dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik to sem potřeboval seš hodnej plisa nevim jak ti poděkovat
 
 
Datum: 31. května 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawa50-ujezd.wz.cz/index.php?o=m18 tady to najdeš všechno
 
 
Datum: 31. května 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
DOTAZ PRO Standu: ahoj Stando měl bych dotaz jen tak do budoucna - 1). mám doma ještě jeden motor na fichtla je to sice 05ka ta novější na válec jako 20ka, uvažuju postavit nějakýho fíka do terénu, nebo jen tak na polní cestu, a u nás máme většinou kopce, tak se chci zeptat jestli je technicky možný udělat nějakej traktoroiidní válec, zkrátka aby měl trošku víc síly i odspoda. - 2).Nebo jestli by si uměl vychytat mouchy polákovy, protože sem měl fíka kam sem namontoval poláka,trochu zaběh a prodal známýmu, nedavno se mi fík dostal do rukou a fakt mě překvapil jakej je to tahoun,neuvěřitelný a to ho kámoš moc nešetří. Je to ta polská sada tady z FK, to je asi tak všechno. Dík za odpověď Libor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
díky moc chlapi,paráda
 
 
Datum: 01. června 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13880    
S babetou bych ti doporučil zmíněného kolegu ... Už jich několik dělal...ale je potřeba předělat spojku
 
 
Datum: 01. června 2012 14:04
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli se můžu vmísit mezi vás, tak úpravy válců na babety dělá někdo tady -> http://www.jawa50rm.wbs.cz/Uprava-valcu-babetta.html
 
 
Datum: 01. června 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
jede, jede slušně, s 13z. kolečkem jede kolem 75-80km tachometrových, s 11z. asi kolem 60km/h, měl sem problémy s volnoběhem ale to už je vyřešený, odzkoušel sem to a vyhovuje volnoběžná tryska 32 a volnoběh trochu rychlejší, hlavní tryska72, jehla na druhém zářezu od zhora, ale za boha nechce chytat za tepla na našlápnutí, a přitom je všechno tak jak má - zapalování, předstih, odtrh, svíčka 15ka, jo vejfuk sem nechal origo a jenom sem trochu laboroval s tlumící vložkou, ale asi se pustim do něčeho podle těch nákresů cos mi poslal. Řikám - můžeš bejt spokojenej udělals dobrou práci, a myslim si že tvá práce dělá radost i jinym fichtlařum :-D PS: ještě popřemejšlim, jak řikám, do budoucna,( a další malej dotaz - myslíš že by se dalo něco provést i s babetou? asi nic moc viď, tam to asi moc nedovolí ta odstředivá spojka)
 
 
Datum: 31. května 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13872    
A co vůbec tvuj stroj? Slouží? Nějaké úspěchy? Pochlub se mi....kolik jede?
 
 
Datum: 31. května 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13872    
Traktoroidní válec mužu udělat,neni problém....a když se bavíme o tom polákovi.....mam jednoho připravenýho na výbrus a následně k prodeji,bude k tomu píst 41mm na 2 slabý kroužky+upravená polská hlava,je upravenej na seriovku....vyhovoval by.....jinak poláka udělam,ale musí projít sítem :-D
 
 
Datum: 31. května 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: 350nik      IP: uživatel13873    
Zdravim,mám pro vás jeden ořášek.Mám jawu 350 638,po kompletní GO motoru.Motor vsazen zapojen apod,seřízen předstih na 2,5-3mm,odtrh kontaktů 0,3mm,seřízeno přesně dle návodu.Dal jsem tam svíčky od Brisku,ale jiskru házeli jako by v boku svíčky ne mezi elektrodama,tak jsem dal Pal a háže krásně modrou jasnou jiskru mezi elektrodama.Trochu jiskří i mezi kontaktama.Nový vzduchový filtr.Karburátor je nově přetěsněn a je tam nový jehlový ventil,jinak taktéž nastaven.Ale motorka pořád ne a ne chytit a nemá ani snahu kucknout.Nevím zda je to normální tím že to pořád zkouším že je už přechlastaný,ale když pustím benzín přes kohoutek a zkusím protočit a pak benzín zase zastavím,všechen benzín vyteče karburátorem co je v hadičkách,filtru a karburátoru.Má to nějakou souvislost s tím že nejde nastartovat???Nebo po čem bych měl jít??Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Nepřehodil jsi náhodou písty mezi sebou?
 
 
Datum: 01. června 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: 350nik      IP: uživatel13362    
Jo,tak to už mám za sebou,nechtělo se jí,ale chytla,bohužel běží jen na jeden válec.Vidím to na indučku nebo kondik,zkusím jít po tom.
 
 
Datum: 01. června 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
roztlač jí
 
 
Datum: 31. května 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: Chelios      IP: uživatel723    
Zdarec, koupil jsem fichtla, někomu stál ve stodole a má papíry, ale asi nikdo neplatil pojistku, myslíte, že se to dá nějak udělat, znovu pojistit aby stím nebyly nějaky problémy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: Chelio      IP: uživatel723    
Právěže se bojím té zasrané kanceláře pojistitelů... Přijde mi vyučtování na 15000 a mrdne mě.
 
 
Datum: 31. května 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libor: Jojo, taky jsem zapoměl zaplatit pojistku a už jsem chudší o 1700kč, kurvy židovský :-D
 
 
Datum: 31. května 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
stejnak je ta kancelář pojistitelů sviňárna a využívá jenom nevědomosti a neznalosti lidí :-( , taky už s nima mám zkušenosti, inu mladická nerozvážnost :-)
 
 
Datum: 31. května 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem zase slyšel něco o tom, že pokud pojistka přestala být placena někdy před rokem 2001, tak že to vozidlo ještě nemají v registru a pokuta tedy nepřijde, zkus si to někde ověřit, ruku do ohně za to nedam :-)
 
 
Datum: 31. května 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: MARQUEE      IP: uživatel13627    
Chudák původní majitel, ten asi nebude mít radost až mu příjde 25000 pojistka
 
 
Datum: 31. května 2012 14:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přepiš si to na sebe a minulost se tě už týkat nebude
 
 
Datum: 31. května 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
Zdar mám takovej problém s mustangem, pořád mi praskají žárovky, hlavně zadní a to tam mám 12V a stejně praskne, elektrika je nová až na cívky, takže to asi bude cívkama, ale potřebuju poradit, jak zjistím, která z cívek odešla, mám je nějak proměřit multimetrem ?? co tam mám měřit? nebo jestli to může být tím že to nemám zapojené podle schématu? mám z cívek vedený drát na páčkový vypínač světel (zapalování mám klíčem) a z vypínače mám 1 drát na zadní světlo a druhý jde na přepínač potkávací/dálkový a na přední světlo, ale to by snad nemělo vadit ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
já to chápu chodím druhým rokem na slabobroud
 
 
Datum: 02. června 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
hh, pěkně popsaný, ale tady je to tak trochu házení perel :-D .. mi věř, když tu jsou umělci co nezapojí samotnej zapalovací okruh bez světel podle nákresu (nenazval bych to schematem), měl bys to posat slovy "sice to nepochopíte ale věřte mi" :-D
 
 
Datum: 01. června 2012 8:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
ne napěťová smyčka, ale špička...........
 
 
Datum: 31. května 2012 23:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
Dan: tim to neni, magneto neni stavěný aby dalo dost energie pro světla i bzučák zároveň.. u 30W magneta je v zapojení skutečně zadní žárovka v sérii s přední, to celý paralelně k aktivnímu vláknu přední žárovky, a funguje to proto, že to nesvítící přední vlákno, co je do serie se zadní žárovkou, má daleko menší odpor a tudíž je na něm minimální úbytek napětí a tváří se jako vodič, ale při větším proudu, kdy by mohla zadní prasknout, se přebytečná energie spotřebuje na nesvítícím vlákně, které tak klidně může žhnout.. je to asi stejnej efekt, jako když dáte 100W žárovku do serie nejdřív z nabiječkou k mobilu, a pak s rychlovarnou konvicí, v prvnim případě se bude chovat jako vodič, v druhém bude svítit a konvice jen nepatrně přihřívat.. a neni pravda, teda aspoň u 30W magneta, že při přepí¨nání jde všechna energie do zadní žárovky, nejde totiž nikam, a to je ten problém, protože vzniká velká napěťová smyčka (mimo jiné taky kvůli indukci pólů), která může po připojení pálit žárovky..
 
 
Datum: 31. května 2012 23:31
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
tak jo jdu to přepojit dík, myslíte že je to i důvod toho proč mi se světlama nebzučí bzučák?
 
 
Datum: 31. května 2012 14:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to teda ne,žárovka vzadu musí jít paralelně s předním světlem kdyby jsi je dal seriově tak by jsi tam musel pouštět 12 V ale k zadnímu světlu musejí jít 2 kabely protože v momentě kdy přepneš dálkový/tlumený tak ti jde všechen proud do zadního světla a praskne.Takže do zadního světla jeden drát na tlumený a jeden na dálkový,každej z jedný strany žárovky a oba uchyty žárovky odizolovat
 
 
Datum: 31. května 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: Vermacht      IP: uživatel13869    
Vadí, ta žárovka na zadek musí jít do série s předkem...copak když je cívka špatná tak pálí žárovky? Ta je velice dobrá! Takže to udělej podle schématu a uč se!
 
 
Datum: 31. května 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Zdar hoši myslite že je dobrá svíčka do fichtla N17C? Dneska ji mám čerstvou novou a chytá mě to na drcnutí do startovačky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám ve fíku NGK (podle katalogu odpovídající N15C ) jezdí to na ní už 2 roky bez zaváhání. Stála asi 60 korun :-D teplý i studený a to mám vyběhaný a vydřený válec.
 
 
Datum: 01. června 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel12654    
Já sem si vyšteloval předstih na 2mm před HÚ a odtrh asi 1mm a chyta mě to v 20 stupních když bývá pěkně když je tych 20 tak to chyta chladné i zahřáté.
 
 
Datum: 01. června 2012 10:49
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel12600    
Já jezdím jen na Brisk N17C. Když tam dám jakoukoli jinou tak to ujede 10m a svíčka v pr... a nastartuje to jen když to roztlačím a ještě blbě. S N17C to nastartuju i za tepla. I když je 30°C. To jsem s ní najel za jeden zátah přes 100km a ani jsem nemusel chladit.
 
 
Datum: 01. června 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
tepelná hodnota svíčky nemá sebemenší vliv na studený starty, jestli ti líp chytá, je to tim že je svíčka nová, čístá..
 
 
Datum: 31. května 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
praveze sem tam tu 15 mel a nechtelo to pekne jet ani chytat. 14 sem nemel nikdy jeste
 
 
Datum: 31. května 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar N17C se dává na zimu, na léto si spíš dej N14C..
 
 
Datum: 31. května 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: blocker      IP: uživatel13870    
Zdravim... Správně by tam měla bejt N15C, sedmnáctka je v Babettě, ale na tu sedmnáctku sem taky nějakej čas jezdil...
 
 
Datum: 31. května 2012 14:49
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ahoj draci, tak už mám nalítáno 3200 km na své 455 :-D Mam dotaz, jsou stejné kolečka u 455 a450? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
U 450 je originál 16 zubů, u ČZ 250/455 pak originál 17 zubé sekundární kolo, případně si zákaznící mohli nechat na zakázku namontovat 18zubé. 17-zubé si můžeš koupit např. zde: http://www.motokramek.cz/retezove-kolecko-17z-cz-maly-stred/ Shání se dost blbě.
 
 
Datum: 01. června 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draku,nejsou podle mě u 450 je 16 zub sekundár a u 250 bude asi 18 zub sekundár
 
 
Datum: 01. června 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: aikidot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím mám čz 175 a vždycky po chvilkách mi stříli z karbece čím to muže byt děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
předstih nebo špatně nastavená směs. nastartuj si to a jak jsou na karbecu ty šroubky z boku tak ten spodní uplně spodní volnoběhový co je na něm pružinka povol až bude volnoběh co nejmenší a potom povol o jednu otáčku nebo přitáhni o jednu otáčku šroubek co je na něm taky pružinka je hned pod hlavní tryskou. potom jak ti půjde pěkně do otáček tak si nastav nakonec volnoběh. malinko ten volnoběhový šroubek přitáhni o jednu otáčku a pak to zkus projet.
 
 
Datum: 31. května 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec jaký ložiska patří do motoru jawa 20 je jich tolik a já nevim jaký tak kdybyste mi je sem napsaly byl bych rád a taky když měním jenom ložiska v motoru co mám ještě koupit a bych to pak nemusel znova půlit prostě jenom taková malá GO motora tak dík za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V katalogu náhradních dílů máš všechny ložiska a gufera napsaný, co takhle se tam kouknout???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? :-)
 
 
Datum: 31. května 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha tak to číslo už je tu pardon ale nemůžu tu najít na fichtl krámku to gufero
 
 
Datum: 31. května 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže ložisko a gufero a to má označení ??????????????????????
 
 
Datum: 31. května 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tím je myšleno uložení náboje sekundárního řetězového kolečka, prostě výstup z převodovky...tam je ložisko a gufero....(+ložisko a gufero v deklu zápalka)
 
 
Datum: 31. května 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je potřeba na to sekundár a co to vlastně je ten sekundár nemislíte sekundární kolečko tak tam gufero nebo ložisko ????????? a jaký(ložiškonebo gufero)
 
 
Datum: 31. května 2012 12:04
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku. Na Fichtla jsou potřeba 4 ložiska a to : 2 na kliku 6303/C3 a pak pro kolečko sekundáru 6004/C3 a pro hřídelku 6202/C3. Určitě kup nová gufera 2 na kliku a jedno pro sekundár rozměry si nepamatuji. Pokud motor nebyl půlen šroubovákem tak určitě nové papírové těsnění a když už to budeš mít otevřené tak zkontroluj stav všech zubů a koleček. Často bývají obroušeny zoubky startovacího segmentu. Pak už mě jen napadají pružinky v automatu a je to vše.
 
 
Datum: 31. května 2012 11:21
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel12485    
Ahoj, potřebuju hodně akutně poradit. Blbne mi světlo na pionýrovi. Nastartuju a zapnu světla a prostě nesvítí stabilně, ale problikávají, zeslabuje se svit a zase normálně svítí. Myslel jsem si, že je to kontaktem, ale není, všechno je překontrolované. Nevíte, čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 23:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
na volnoběh je to normální, v otáčkách to bude tim špatnym kontaktem (od pólu až po kontakt žárovky v parabole)
 
 
Datum: 31. května 2012 23:35
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12352    
neo dej slabší žárovku
 
 
Datum: 31. května 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Světelné cívky u magneta. Pak proměř kabely jestli někde nejsou přetrženy.
 
 
Datum: 31. května 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci,jak jede ČŽ 250/455 v porovnání s Jawou 250/353 a potom i panelkou.A taky by mě zajímalo kolik taková čž 250 jede max a jaký jsou ložiska na klice?Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
já jsem pro 455..dle mě zajímavější, hezči a oproti kejvě silnější a rychlejší stroj a navíc se mi líběj jednovejfuky.....s dílema si sice problém, ale dost dílu je stejnej s 175/450
 
 
Datum: 31. května 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
má 455 lítá slušně, do kopců v jednom to je dostačující, většinou to těch 90 do kopce jede na 4. Max je 105, ale rozumě 100. Jednou jsem zní dostal 115 :-D nechápu co tomu hráblo eště ktomu do mírného kopce :-D musel foukat silný vítr do zad. Jinak do těch 85 jde motor krásně pak začíná dost vybrovat. Spotřeba je různá, většinou se to pohybuje 4-4,5 na couračkách, ale posledně jsem ujel 230km a vzalo si to kolem 9 litrů. Jinak jediná věc která mě vadí že 455 dost chrastí i po důkladné GO a musí být větší volnoběh jinak mě to běží nepravidelně a cuká. Ta 353 si udrží krásně volnoběh vnízkých otáčkách, ale jak jede nevim. Já bych raději šel do 353, protože se naní schánějí mnohel lépe a levněji díly.
 
 
Datum: 31. května 2012 10:01
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      E-mail:      IP: uživatel11810    
jaká má být vůle čepu v oku ojnice? de mi tam vložit bez problémů a i lehce zakvedlat což je podle mě špatný.. jo a co je podle vác lepší pro celkem natuněnej válec (5sacích 3 vypouštěcí kanály klapka a tak) bronzový pouzdro nebo jehlový ložisko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
No to mám radost sem zvědvaej kde seženu stavitelnej výstružník :/ nebo to de i nějak jinak?
 
 
Datum: 31. května 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13872    
když ti s tim jde "zakvedlat" tak tam máš vakl-vůli-to znamená,že je to špatný,co na tom nechápeš? Dej minimálně nový bronzový futro,to zvonění bylo od toho.....
 
 
Datum: 31. května 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13025    
nejak nechápu to tvoje zakvedlat vakl :-D jakože stim nesmí jít kvedlat? mě de... a neco mi zvonilo z válce tak nevym esi to bylo todle nebo kroužky páč sem měl blbě sraženou hranu výfukáče
 
 
Datum: 31. května 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13872    
Zakvedlat=vakl .... ojnici jehla CKR (ne čínské a polské levné "repliky" za aukra)
 
 
Datum: 31. května 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musí tam jít suvně, ale nesmí mít vakl, to by se za chvíli vyklepalo...A osobně bych volil jehličky...
 
 
Datum: 31. května 2012 9:14
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Už mám nějaký měkčí pružinky na spojce a občas už to nezvládají. Rozhodl jsem se tedy že je vyměním. Našel jsem tu ale pružinku 3,2cm a 3cm. Jaká je lepší?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky. také jsem si to myslel koupím ty delší
 
 
Datum: 31. května 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: rebndolfek      IP: uživatel6263    
čus lepší je samozřejmě delší.ale musíš mět všechny stejně dlouhé.pokud nemáš mohla by spojka škubat.
 
 
Datum: 31. května 2012 9:05
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdar změna !!! jak sem tu psal že škodovka 105 mě po prudkém přidání plynu do maxima mě jakoby chvilku vynechá má to prostě tzv. díru tak to dělá pouze když je motor zahřátý na 80 když má třeba 60 tak to nedělá a nebo prostě jak kdy někdy to dělá někdy zase ne trisku na bohatost směsi mám povolenou o 2 otáčky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 10:50
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel12654    
postul: já to takto šteluju a ten motor pak jede pěkně a chytá nadrc
 
 
Datum: 01. června 2012 10:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tenhle způsob a postup seřizování motoru zda se mi poněkud neštastný.seřiď karbec, pak se podívej do rozdělovače a nakonec jestli máš benzín v nádrži.
 
 
Datum: 31. května 2012 13:12
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Nazdar nastaruj nech to zahřát pak si povol volnoběh na co nejmenší a potom povoluj a přitahuj šroubek na bohatost(na boku karburátoru z pohledu když se na něho díváš normálně tak z boku levého je tam šroubek tak ho povoluj a přitahuj až najdeš bod ve kterém ti krásně bude držet volnoběh a půjde pěkně do otáček.) Potom vyčisti svíčky,podiv sa jestli máš dobrý palec v rozdělovači pod víčkema uhlíky ve víčku. a potom ještě vyfoukej filtr sání.
 
 
Datum: 31. května 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
hoj draci... mám trošku debilnejší dotaz tak dúfam že mi pomôžete. ako sa nasádza táto žiarovka: http://www.sim-ba.sk/eshop/ziarovka-12v-3535w-hs1-p43t-halogen-611.php do tohoto držiaka: http://www.sim-ba.sk/eshop/drziak-ziarovky-h4-1412.php. je to do predného svetla na simsona. za boha mi to tam nejde. nechýba tam niečo ??? dakujem za rýchlu odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musis mit parabolu na HS1 jinak to nejde. Jestli ji mas tak zarovka se normalne nasadi od paraboly a tohle se da pres ni.
 
 
Datum: 30. května 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
 
 
Datum: 30. května 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: jáááá      IP: uživatel12485    
Čau, potřebuju poradit, jaký mám dát na pionýra tlumiče - aby byly tužší a unesly 2 pořádný chlapy a jízdu v terénu s nima :-D Tak mi pls poradte, jaký by tam pasovaly. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám na mustangu stavitelné z nové babety , mám je na nejtvrdší stupeň a 170 kg zatížení to v pohodě pobere. Motor teda protestuje, ale vždycky ho přesvědčím :-D
 
 
Datum: 01. června 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si simsona enduro a máš po práci, 4kvalt, větší výkon, přední a zadní tlumiče dobré (zadní jsou stavitelné), zesílené dráty, výfuk nahoru, zadní brzda na táhlo .. představ si když pojedou na 40-50 let starém pinckovi dva 100kg chlapi .. tlumiče na doraz, výfuk oškrkanej, koleno zploštělý .. jedině pokud máš mustanga tak tam by šly tlumiče ze simsona ..
 
 
Datum: 31. května 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dej tak jekly natvrdo:-)
 
 
Datum: 31. května 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z vagonu rovnou...neni lepší koupit za pár šupů nějakou bezpapírovou čízu? To by vás uvezlo bezpečně...
 
 
Datum: 31. května 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se dvouma pořádnýma chlapama v terénu pujde nadoraz vše.zkus zadní pružící jednotky třeba z favorita
 
 
Datum: 31. května 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: jáááá      IP: uživatel12485    
Jééé omnlouvám se, nenapsal jsem, že potřebuju ZADNÍ tlumiče. Prostě neco fakt tuhýho.
 
 
Datum: 31. května 2012 8:15
 
 
 
 
Jméno: Mysl      IP: uživatel13867    
Asi bych se prvně zeptal co tam dát za motor, aby to dva chlapy odvezlo v terénu ;-) jinak na zadek tlumiče zgenerálkovat a předek simson nebo cely předělat na vidle a brýle z 175, 250..
 
 
Datum: 30. května 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj. Potřebuju definitvní odpověď ohledně povinné výbavy na Babettě 207. všude je toho hromada to vím,a le všude se také píše něco jinýho. Chtěl bych tedy po Vás, co si vozíte vy popřípaadě jak to doopravdy je. Abych mohl vyjet na 100% a něbát se že při zastávce s chlkupatejma nebudou problémy. Ohledně lékarničky, tu sem si ověřil a neni potřeba... Když sem dělal autoškolu bylo to v tý knížce :-P Dík zatim ahoj a at Vám to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: standais      IP: uživatel13661    
babetta spadá do mopedů, takže s sebou nemusíš vozit lekárničku, s sebou bys teda měl mít žárovky (1ks od každé) a nářadí potřebné k jejich k výměně. toť povinná výbava
 
 
Datum: 05. června 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, zase já a moje 555. Už jsem jí asi po 20 letech rozchodil, ale mám další problém. Rozjedu se, normálně přidám, ujedu asi 10m. Potom když chci dál přidávat, začne se dusit. Uberu, trochu se vzkřísí, pak přidám a zase. Benzín do plovákovky teče, tryska čístá. Nenapadá vás něco? Díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel12654    
tady toto mě dělá často kondenzátor. Dej tam kondík ze škodovky a uvidíš. Kdyžtak ještě novou svíčku
 
 
Datum: 01. června 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
může se zasekávat plovák
 
 
Datum: 30. května 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus sundat filtr a projet to, vyzkoušet jinou svíčku, zkontrolovat průtok paliva, nstavení jehly a výfuk zda je čistý.. pokud nic pohrál bych si s předstohem
 
 
Datum: 30. května 2012 22:04
 
<  507  508  509  510  511  512  513  514  515  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 6:47:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu