Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cauves draci mam na vas dotaz. Jaky maji prurez vodice u elektroinstlace jawy 50/21? Protoze se mi nechce kupovat komplet elektroinstalace to si jen pekne sezenu draty a nataham to sam  diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 8:04
 diky za odpovedi at to jezdi
Datum: 01. června 2012 8:04
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 doporučovaná proudová hustota pro měděné vodiče ve svazcích je 4A/mm2, samotnej drát na vzduchu až 10A/mm2 a 30W magneto fichtlu je schopný dodat přes 6A, tak si udělej obrázek sám (trojčlenka bude stačit).. kabely z auta je docela dobrý řešení, tam se s tim počítá, jen bacha aby nebyly nějaký starý, polámaný..
Datum: 31. května 2012 23:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vytahej kabely ze starýho auta máš je pěkně barevný a průřez akorát
Datum: 31. května 2012 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel13872
 myslim žě 0,5-0,75 stačí....zkus si z výkonu/odporu spočítat průřez
Datum: 31. května 2012 19:14
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 1mm2 stačí, 1,5mm2 s velkou rezervou
Datum: 31. května 2012 18:37
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 čaute všicni mam dotaz nevite jaky ma byt tlak na duších na fichtlu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 6:53
 Můj debilní kamarád dáva 4,5 na obě kola a ještě mu to nestřelilo
Datum: 01. června 2012 6:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já dávám zadek 2,0 a předek 1,8
Datum: 31. května 2012 21:53
 Já osobně dávám do předu 1.5 AT a do zadu 2.0 AT....
Datum: 31. května 2012 18:55
 přední - 1,5 at.(147 kPa)
zadní - 1,9 at.(186 kPa)
Datum: 31. května 2012 18:50
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 máš to v příručce, tak nebuď línej..
Datum: 31. května 2012 18:37
 zdarec už vtim mám bordel do motoru jawa 20 jsou potřeba tyto ložiska 6303/c3 2x 6004/c3 1x 6202/c3 1x a fakt nevim jaký tam mám dat gufera v ND na internetu je v každích jiný tak byl bych rád kdybyste tady z fichtl krámku na ně hodily odkaz byl bych fakt vděčnej dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 22:13
 dik to sem potřeboval seš hodnej plisa nevim jak ti poděkovat
Datum: 31. května 2012 22:13
 http://jawa50-ujezd.wz.cz/index.php?o=m18 tady to najdeš všechno
Datum: 31. května 2012 22:09
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 DOTAZ PRO Standu: ahoj Stando měl bych dotaz jen tak do budoucna - 1). mám doma ještě jeden motor na fichtla je to sice 05ka ta novější na válec jako 20ka, uvažuju postavit nějakýho fíka do terénu, nebo jen tak na polní cestu, a u nás máme většinou kopce, tak se chci zeptat jestli je technicky možný udělat nějakej traktoroiidní válec, zkrátka aby měl trošku víc síly i odspoda. - 2).Nebo jestli by si uměl vychytat mouchy polákovy, protože sem měl fíka kam sem namontoval poláka,trochu zaběh a prodal známýmu, nedavno se mi fík dostal do rukou a fakt mě překvapil jakej je to tahoun,neuvěřitelný a to ho kámoš moc nešetří. Je to ta polská sada tady z FK, to je asi tak všechno. Dík za odpověď Libor
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 15:06
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 díky moc chlapi,paráda
Datum: 01. června 2012 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel13880
 S babetou bych ti doporučil zmíněného kolegu ... Už jich několik dělal...ale je potřeba předělat spojku
Datum: 01. června 2012 14:04
Datum: 01. června 2012 11:56
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 jede, jede slušně, s 13z. kolečkem jede kolem 75-80km tachometrových, s 11z. asi kolem 60km/h, měl sem problémy s volnoběhem ale to už je vyřešený, odzkoušel sem to a vyhovuje volnoběžná tryska 32 a volnoběh trochu rychlejší, hlavní tryska72, jehla na druhém zářezu od zhora, ale za boha nechce chytat za tepla na našlápnutí, a přitom je všechno tak jak má - zapalování, předstih, odtrh, svíčka 15ka, jo vejfuk sem nechal origo a jenom sem trochu laboroval s tlumící vložkou, ale asi se pustim do něčeho podle těch nákresů cos mi poslal. Řikám - můžeš bejt spokojenej udělals dobrou práci, a myslim si že tvá práce dělá radost i jinym fichtlařum 
PS: ještě popřemejšlim, jak řikám, do budoucna,( a další malej dotaz - myslíš že by se dalo něco provést i s babetou? asi nic moc viď, tam to asi moc nedovolí ta odstředivá spojka)
Datum: 31. května 2012 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel13872
 A co vůbec tvuj stroj? Slouží? Nějaké úspěchy? Pochlub se mi....kolik jede?
Datum: 31. května 2012 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel13872
 Traktoroidní válec mužu udělat,neni problém....a když se bavíme o tom polákovi.....mam jednoho připravenýho na výbrus a následně k prodeji,bude k tomu píst 41mm na 2 slabý kroužky+upravená polská hlava,je upravenej na seriovku....vyhovoval by.....jinak poláka udělam,ale musí projít sítem
Datum: 31. května 2012 18:41
Jméno: 350nik
IP: uživatel13873
 Zdravim,mám pro vás jeden ořášek.Mám jawu 350 638,po kompletní GO motoru.Motor vsazen zapojen apod,seřízen předstih na 2,5-3mm,odtrh kontaktů 0,3mm,seřízeno přesně dle návodu.Dal jsem tam svíčky od Brisku,ale jiskru házeli jako by v boku svíčky ne mezi elektrodama,tak jsem dal Pal a háže krásně modrou jasnou jiskru mezi elektrodama.Trochu jiskří i mezi kontaktama.Nový vzduchový filtr.Karburátor je nově přetěsněn a je tam nový jehlový ventil,jinak taktéž nastaven.Ale motorka pořád ne a ne chytit a nemá ani snahu kucknout.Nevím zda je to normální tím že to pořád zkouším že je už přechlastaný,ale když pustím benzín přes kohoutek a zkusím protočit a pak benzín zase zastavím,všechen benzín vyteče karburátorem co je v hadičkách,filtru a karburátoru.Má to nějakou souvislost s tím že nejde nastartovat???Nebo po čem bych měl jít??Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 21:04
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Nepřehodil jsi náhodou písty mezi sebou?
Datum: 01. června 2012 21:04
Jméno: 350nik
IP: uživatel13362
 Jo,tak to už mám za sebou,nechtělo se jí,ale chytla,bohužel běží jen na jeden válec.Vidím to na indučku nebo kondik,zkusím jít po tom.
Datum: 01. června 2012 15:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 roztlač jí
Datum: 31. května 2012 22:05
Jméno: Chelios
IP: uživatel723
 Zdarec, koupil jsem fichtla, někomu stál ve stodole a má papíry, ale asi nikdo neplatil pojistku, myslíte, že se to dá nějak udělat, znovu pojistit aby stím nebyly nějaky problémy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 23:19
Jméno: Chelio
IP: uživatel723
 Právěže se bojím té zasrané kanceláře pojistitelů... Přijde mi vyučtování na 15000 a mrdne mě.
Datum: 31. května 2012 23:19
 libor: Jojo, taky jsem zapoměl zaplatit pojistku a už jsem chudší o 1700kč, kurvy židovský
Datum: 31. května 2012 17:28
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 stejnak je ta kancelář pojistitelů sviňárna a využívá jenom nevědomosti a neznalosti lidí  , taky už s nima mám zkušenosti, inu mladická nerozvážnost
Datum: 31. května 2012 16:39
 Já jsem zase slyšel něco o tom, že pokud pojistka přestala být placena někdy před rokem 2001, tak že to vozidlo ještě nemají v registru a pokuta tedy nepřijde, zkus si to někde ověřit, ruku do ohně za to nedam
Datum: 31. května 2012 14:46
Jméno: MARQUEE
IP: uživatel13627
 Chudák původní majitel, ten asi nebude mít radost až mu příjde 25000 pojistka
Datum: 31. května 2012 14:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přepiš si to na sebe a minulost se tě už týkat nebude
Datum: 31. května 2012 14:31
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 Zdar mám takovej problém s mustangem, pořád mi praskají žárovky, hlavně zadní a to tam mám 12V a stejně praskne, elektrika je nová až na cívky, takže to asi bude cívkama, ale potřebuju poradit, jak zjistím, která z cívek odešla, mám je nějak proměřit multimetrem ?? co tam mám měřit? nebo jestli to může být tím že to nemám zapojené podle schématu? mám z cívek vedený drát na páčkový vypínač světel (zapalování mám klíčem) a z vypínače mám 1 drát na zadní světlo a druhý jde na přepínač potkávací/dálkový a na přední světlo, ale to by snad nemělo vadit ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 13:45
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 já to chápu chodím druhým rokem na slabobroud
Datum: 02. června 2012 13:45
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 hh, pěkně popsaný, ale tady je to tak trochu házení perel  .. mi věř, když tu jsou umělci co nezapojí samotnej zapalovací okruh bez světel podle nákresu (nenazval bych to schematem), měl bys to posat slovy "sice to nepochopíte ale věřte mi"
Datum: 01. června 2012 8:32
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 ne napěťová smyčka, ale špička...........
Datum: 31. května 2012 23:32
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 Dan: tim to neni, magneto neni stavěný aby dalo dost energie pro světla i bzučák zároveň.. u 30W magneta je v zapojení skutečně zadní žárovka v sérii s přední, to celý paralelně k aktivnímu vláknu přední žárovky, a funguje to proto, že to nesvítící přední vlákno, co je do serie se zadní žárovkou, má daleko menší odpor a tudíž je na něm minimální úbytek napětí a tváří se jako vodič, ale při větším proudu, kdy by mohla zadní prasknout, se přebytečná energie spotřebuje na nesvítícím vlákně, které tak klidně může žhnout.. je to asi stejnej efekt, jako když dáte 100W žárovku do serie nejdřív z nabiječkou k mobilu, a pak s rychlovarnou konvicí, v prvnim případě se bude chovat jako vodič, v druhém bude svítit a konvice jen nepatrně přihřívat.. a neni pravda, teda aspoň u 30W magneta, že při přepí¨nání jde všechna energie do zadní žárovky, nejde totiž nikam, a to je ten problém, protože vzniká velká napěťová smyčka (mimo jiné taky kvůli indukci pólů), která může po připojení pálit žárovky..
Datum: 31. května 2012 23:31
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 tak jo jdu to přepojit dík, myslíte že je to i důvod toho proč mi se světlama nebzučí bzučák?
Datum: 31. května 2012 14:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to teda ne,žárovka vzadu musí jít paralelně s předním světlem kdyby jsi je dal seriově tak by jsi tam musel pouštět 12 V ale k zadnímu světlu musejí jít 2 kabely protože v momentě kdy přepneš dálkový/tlumený tak ti jde všechen proud do zadního světla a praskne.Takže do zadního světla jeden drát na tlumený a jeden na dálkový,každej z jedný strany žárovky a oba uchyty žárovky odizolovat
Datum: 31. května 2012 14:36
Jméno: Vermacht
IP: uživatel13869
 Vadí, ta žárovka na zadek musí jít do série s předkem...copak když je cívka špatná tak pálí žárovky? Ta je velice dobrá! Takže to udělej podle schématu a uč se!
Datum: 31. května 2012 13:54
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Zdar hoši myslite že je dobrá svíčka do fichtla N17C? Dneska ji mám čerstvou novou a chytá mě to na drcnutí do startovačky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:24
 já mám ve fíku NGK (podle katalogu odpovídající N15C ) jezdí to na ní už 2 roky bez zaváhání. Stála asi 60 korun  teplý i studený a to mám vyběhaný a vydřený válec.
Datum: 01. června 2012 12:24
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 Já sem si vyšteloval předstih na 2mm před HÚ a odtrh asi 1mm a chyta mě to v 20 stupních když bývá pěkně když je tych 20 tak to chyta chladné i zahřáté.
Datum: 01. června 2012 10:49
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Já jezdím jen na Brisk N17C. Když tam dám jakoukoli jinou tak to ujede 10m a svíčka v pr... a nastartuje to jen když to roztlačím a ještě blbě. S N17C to nastartuju i za tepla. I když je 30°C. To jsem s ní najel za jeden zátah přes 100km a ani jsem nemusel chladit.
Datum: 01. června 2012 9:59
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 tepelná hodnota svíčky nemá sebemenší vliv na studený starty, jestli ti líp chytá, je to tim že je svíčka nová, čístá..
Datum: 31. května 2012 23:34
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 praveze sem tam tu 15 mel a nechtelo to pekne jet ani chytat. 14 sem nemel nikdy jeste
Datum: 31. května 2012 18:03
 zdar N17C se dává na zimu, na léto si spíš dej N14C..
Datum: 31. května 2012 16:34
Jméno: blocker
IP: uživatel13870
 Zdravim... Správně by tam měla bejt N15C, sedmnáctka je v Babettě, ale na tu sedmnáctku sem taky nějakej čas jezdil...
Datum: 31. května 2012 14:49
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ahoj draci, tak už mám nalítáno 3200 km na své 455  Mam dotaz, jsou stejné kolečka u 455 a450?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:52
Datum: 01. června 2012 12:52
 Čus draku,nejsou podle mě u 450 je 16 zub sekundár a u 250 bude asi 18 zub sekundár
Datum: 01. června 2012 11:29
 zdravím mám čz 175 a vždycky po chvilkách mi stříli z karbece čím to muže byt děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 13:13
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 předstih nebo špatně nastavená směs. nastartuj si to a jak jsou na karbecu ty šroubky z boku tak ten spodní uplně spodní volnoběhový co je na něm pružinka povol až bude volnoběh co nejmenší a potom povol o jednu otáčku nebo přitáhni o jednu otáčku šroubek co je na něm taky pružinka je hned pod hlavní tryskou. potom jak ti půjde pěkně do otáček tak si nastav nakonec volnoběh. malinko ten volnoběhový šroubek přitáhni o jednu otáčku a pak to zkus projet.
Datum: 31. května 2012 13:13
 zdarec jaký ložiska patří do motoru jawa 20 je jich tolik a já nevim jaký tak kdybyste mi je sem napsaly byl bych rád a taky když měním jenom ložiska v motoru co mám ještě koupit a bych to pak nemusel znova půlit prostě jenom taková malá GO motora tak dík za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 13:34
 V katalogu náhradních dílů máš všechny ložiska a gufera napsaný, co takhle se tam kouknout????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Datum: 31. května 2012 13:34
 aha tak to číslo už je tu pardon ale nemůžu tu najít na fichtl krámku to gufero
Datum: 31. května 2012 13:09
 takže ložisko a gufero a to má označení ??????????????????????
Datum: 31. května 2012 12:35
 Tím je myšleno uložení náboje sekundárního řetězového kolečka, prostě výstup z převodovky...tam je ložisko a gufero....(+ložisko a gufero v deklu zápalka)
Datum: 31. května 2012 12:22
 co je potřeba na to sekundár a co to vlastně je ten sekundár nemislíte sekundární kolečko tak tam gufero nebo ložisko ????????? a jaký(ložiškonebo gufero)
Datum: 31. května 2012 12:04
 Ahoj draku. Na Fichtla jsou potřeba 4 ložiska a to : 2 na kliku 6303/C3 a pak pro kolečko sekundáru 6004/C3 a pro hřídelku 6202/C3. Určitě kup nová gufera 2 na kliku a jedno pro sekundár rozměry si nepamatuji. Pokud motor nebyl půlen šroubovákem tak určitě nové papírové těsnění a když už to budeš mít otevřené tak zkontroluj stav všech zubů a koleček. Často bývají obroušeny zoubky startovacího segmentu. Pak už mě jen napadají pružinky v automatu a je to vše.
Datum: 31. května 2012 11:21
Jméno: Master
IP: uživatel12485
 Ahoj, potřebuju hodně akutně poradit. Blbne mi světlo na pionýrovi. Nastartuju a zapnu světla a prostě nesvítí stabilně, ale problikávají, zeslabuje se svit a zase normálně svítí. Myslel jsem si, že je to kontaktem, ale není, všechno je překontrolované. Nevíte, čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 23:35
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 na volnoběh je to normální, v otáčkách to bude tim špatnym kontaktem (od pólu až po kontakt žárovky v parabole)
Datum: 31. května 2012 23:35
Jméno: radek
IP: uživatel12352
 neo dej slabší žárovku
Datum: 31. května 2012 11:58
 Světelné cívky u magneta. Pak proměř kabely jestli někde nejsou přetrženy.
Datum: 31. května 2012 11:24
 Čus draci,jak jede ČŽ 250/455 v porovnání s Jawou 250/353 a potom i panelkou.A taky by mě zajímalo kolik taková čž 250 jede max a jaký jsou ložiska na klice?Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 15:00
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já jsem pro 455..dle mě zajímavější, hezči a oproti kejvě silnější a rychlejší stroj a navíc se mi líběj jednovejfuky.....s dílema si sice problém, ale dost dílu je stejnej s 175/450
Datum: 31. května 2012 15:00
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 má 455 lítá slušně, do kopců v jednom to je dostačující, většinou to těch 90 do kopce jede na 4. Max je 105, ale rozumě 100. Jednou jsem zní dostal 115  nechápu co tomu hráblo eště ktomu do mírného kopce  musel foukat silný vítr do zad. Jinak do těch 85 jde motor krásně pak začíná dost vybrovat. Spotřeba je různá, většinou se to pohybuje 4-4,5 na couračkách, ale posledně jsem ujel 230km a vzalo si to kolem 9 litrů. Jinak jediná věc která mě vadí že 455 dost chrastí i po důkladné GO a musí být větší volnoběh jinak mě to běží nepravidelně a cuká. Ta 353 si udrží krásně volnoběh vnízkých otáčkách, ale jak jede nevim. Já bych raději šel do 353, protože se naní schánějí mnohel lépe a levněji díly.
Datum: 31. května 2012 10:01
 jaká má být vůle čepu v oku ojnice? de mi tam vložit bez problémů a i lehce zakvedlat což je podle mě špatný.. jo a co je podle vác lepší pro celkem natuněnej válec (5sacích 3 vypouštěcí kanály klapka a tak) bronzový pouzdro nebo jehlový ložisko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 20:37
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 No to mám radost sem zvědvaej kde seženu stavitelnej výstružník :/ nebo to de i nějak jinak?
Datum: 31. května 2012 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel13872
 když ti s tim jde "zakvedlat" tak tam máš vakl-vůli-to znamená,že je to špatný,co na tom nechápeš? Dej minimálně nový bronzový futro,to zvonění bylo od toho.....
Datum: 31. května 2012 19:20
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 nejak nechápu to tvoje zakvedlat vakl  jakože stim nesmí jít kvedlat? mě de... a neco mi zvonilo z válce tak nevym esi to bylo todle nebo kroužky páč sem měl blbě sraženou hranu výfukáče
Datum: 31. května 2012 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel13872
 Zakvedlat=vakl .... ojnici jehla CKR (ne čínské a polské levné "repliky" za aukra)
Datum: 31. května 2012 17:22
 Musí tam jít suvně, ale nesmí mít vakl, to by se za chvíli vyklepalo...A osobně bych volil jehličky...
Datum: 31. května 2012 9:14
 Čau draci. Už mám nějaký měkčí pružinky na spojce a občas už to nezvládají. Rozhodl jsem se tedy že je vyměním. Našel jsem tu ale pružinku 3,2cm a 3cm. Jaká je lepší??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 11:25
 Díky. také jsem si to myslel koupím ty delší
Datum: 31. května 2012 11:25
Jméno: rebndolfek
IP: uživatel6263
 čus lepší je samozřejmě delší.ale musíš mět všechny stejně dlouhé.pokud nemáš mohla by spojka škubat.
Datum: 31. května 2012 9:05
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar změna !!! jak sem tu psal že škodovka 105 mě po prudkém přidání plynu do maxima mě jakoby chvilku vynechá má to prostě tzv. díru tak to dělá pouze když je motor zahřátý na 80 když má třeba 60 tak to nedělá a nebo prostě jak kdy někdy to dělá někdy zase ne trisku na bohatost směsi mám povolenou o 2 otáčky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 10:50
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 postul: já to takto šteluju a ten motor pak jede pěkně a chytá nadrc
Datum: 01. června 2012 10:50
 tenhle způsob a postup seřizování motoru zda se mi poněkud neštastný.seřiď karbec, pak se podívej do rozdělovače a nakonec jestli máš benzín v nádrži.
Datum: 31. května 2012 13:12
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Nazdar nastaruj nech to zahřát pak si povol volnoběh na co nejmenší a potom povoluj a přitahuj šroubek na bohatost(na boku karburátoru z pohledu když se na něho díváš normálně tak z boku levého je tam šroubek tak ho povoluj a přitahuj až najdeš bod ve kterém ti krásně bude držet volnoběh a půjde pěkně do otáček.) Potom vyčisti svíčky,podiv sa jestli máš dobrý palec v rozdělovači pod víčkema uhlíky ve víčku. a potom ještě vyfoukej filtr sání.
Datum: 31. května 2012 12:56
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Posl.aktualizace: 30. května 2012 23:09
 Musis mit parabolu na HS1 jinak to nejde. Jestli ji mas tak zarovka se normalne nasadi od paraboly a tohle se da pres ni.
Datum: 30. května 2012 23:09
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 30. května 2012 22:49
Jméno: jáááá
IP: uživatel12485
 Čau, potřebuju poradit, jaký mám dát na pionýra tlumiče - aby byly tužší a unesly 2 pořádný chlapy a jízdu v terénu s nima  Tak mi pls poradte, jaký by tam pasovaly.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:27
 Mám na mustangu stavitelné z nové babety , mám je na nejtvrdší stupeň a 170 kg zatížení to v pohodě pobere. Motor teda protestuje, ale vždycky ho přesvědčím
Datum: 01. června 2012 12:27
 Kup si simsona enduro a máš po práci, 4kvalt, větší výkon, přední a zadní tlumiče dobré (zadní jsou stavitelné), zesílené dráty, výfuk nahoru, zadní brzda na táhlo .. představ si když pojedou na 40-50 let starém pinckovi dva 100kg chlapi .. tlumiče na doraz, výfuk oškrkanej, koleno zploštělý .. jedině pokud máš mustanga tak tam by šly tlumiče ze simsona ..
Datum: 31. května 2012 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tak jekly natvrdo
Datum: 31. května 2012 14:40
 Z vagonu rovnou...neni lepší koupit za pár šupů nějakou bezpapírovou čízu? To by vás uvezlo bezpečně...
Datum: 31. května 2012 9:11
 se dvouma pořádnýma chlapama v terénu pujde nadoraz vše.zkus zadní pružící jednotky třeba z favorita
Datum: 31. května 2012 9:08
Jméno: jáááá
IP: uživatel12485
 Jééé omnlouvám se, nenapsal jsem, že potřebuju ZADNÍ tlumiče. Prostě neco fakt tuhýho.
Datum: 31. května 2012 8:15
Jméno: Mysl
IP: uživatel13867
 Asi bych se prvně zeptal co tam dát za motor, aby to dva chlapy odvezlo v terénu  jinak na zadek tlumiče zgenerálkovat a předek simson nebo cely předělat na vidle a brýle z 175, 250..
Datum: 30. května 2012 23:22
 Ahoj. Potřebuju definitvní odpověď ohledně povinné výbavy na Babettě 207. všude je toho hromada to vím,a le všude se také píše něco jinýho. Chtěl bych tedy po Vás, co si vozíte vy popřípaadě jak to doopravdy je. Abych mohl vyjet na 100% a něbát se že při zastávce s chlkupatejma nebudou problémy. Ohledně lékarničky, tu sem si ověřil a neni potřeba... Když sem dělal autoškolu bylo to v tý knížce  Dík zatim ahoj a at Vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2012 18:35
Jméno: standais
IP: uživatel13661
 babetta spadá do mopedů, takže s sebou nemusíš vozit lekárničku, s sebou bys teda měl mít žárovky (1ks od každé) a nářadí potřebné k jejich k výměně. toť povinná výbava
Datum: 05. června 2012 18:35
 Zdarec, zase já a moje 555. Už jsem jí asi po 20 letech rozchodil, ale mám další problém. Rozjedu se, normálně přidám, ujedu asi 10m. Potom když chci dál přidávat, začne se dusit. Uberu, trochu se vzkřísí, pak přidám a zase. Benzín do plovákovky teče, tryska čístá. Nenapadá vás něco? Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 10:52
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 tady toto mě dělá často kondenzátor. Dej tam kondík ze škodovky a uvidíš. Kdyžtak ještě novou svíčku
Datum: 01. června 2012 10:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 může se zasekávat plovák
Datum: 30. května 2012 22:25
 Zkus sundat filtr a projet to, vyzkoušet jinou svíčku, zkontrolovat průtok paliva, nstavení jehly a výfuk zda je čistý.. pokud nic pohrál bych si s předstohem
Datum: 30. května 2012 22:04
|



|