Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
Posl.aktualizace: 23. července 2009 18:36
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
Datum: 23. července 2009 18:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no ja když dal 15 na kostru a 1 z kladívek tak to mělo jiskru jako bejk ale NEJELO TO, střílelo to do vejfuku ,sání celej motor vypadal jak když se zbláznil , no pak jsem to přehodil a běží jak hodinky
Břeťa - zkoušel ji změřit kolik dává proudu ta civka(pol 1 nebo jak se to menuje) dyštak to zkus zapojit na světelný
Datum: 23. července 2009 9:38
 musis zaizolvat to kladivko aby se sroubek,matka,ani ocko kondiku netotykali kontaktu
Datum: 23. července 2009 8:31
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 Kladívko jsem zaizoloval a pořád nic.
Datum: 23. července 2009 7:29
Jméno: pavel
IP: uživatel6772
 zaizoluj to kladívko. jinak ti to nepojede.
Datum: 22. července 2009 23:37
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Podle toho jejich schéma tam je to kladívko jen na ozdobu, všechno je zapojené až za ním
Datum: 22. července 2009 23:18
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 http://www.motoelektro.cz/images/elektro/schema/schJ20-2.jpg
Datum: 22. července 2009 23:09
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 nevím, odkud máš to schéma, ale asi bych ho vyhodil. Nejsem elektrikář, ale jestli dobře vidím, tak máš tu levou cívku připojemou taky na kladívko? To nemůže fungovat. Ke kladívku je připojený jen kondenzátor a 1 na indučce. Od indučky to dál pokračuje do spínačky na 1. Ten kabel od cívky zapoj na 15. Samozřejmě to kladívko musí být izolované
Datum: 22. července 2009 23:04
 na jawettě, sry
Datum: 22. července 2009 22:55
 tak nevim no, z tý eletriky sem jelen. teď řešim na babettě problém, neháže mi jiskru...asi bude špatná zapalovací cívka, ale když zapojim indukčku k světelný cívce a ještě ukostřim tak to taky neháže...fakt divný, asi bude vp@ci i ta indukčka
Datum: 22. července 2009 22:55
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 nedavno se to tu resilo,nekdo to tu psal ze vliv nema kolik ma civka voltu a jakou ma indukcnost (nevim co to je  ) a prej ma bejt jedno ze kdyz to prehodis tak by to melo bejt stejny... uz sem to slysel vickrat
Datum: 22. července 2009 22:51
 nevim jistě, ale neni 1 od zapalovací cívky k indukčce a 15 kostra? já to teda takhle mám a jezdí mi to v poho
Datum: 22. července 2009 22:50
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 Je snad jen jedna kombinace ne? nemužeš to přehodit. jinak nejedeš
Datum: 22. července 2009 22:49
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 ja nevim tak zvyk  jj a melo by to ale PREJ fungovat i kdyz das kladivko 1 a kostra 15
Datum: 22. července 2009 22:46
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 Na motorce je více kladívek? že říkáš kladívka?
Datum: 22. července 2009 22:43
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 Kostra 1. kladivko 15 ne? takhle podle schematu to sedí. jinak to kladivko mam podložené.. teď sem to kutil a pořád nic.
Datum: 22. července 2009 22:41
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no ty kladívka nesměj bejt ukostřený,pak by ti probíjela celá motorka  to mi udělal mustang  prostě tam dej ty gumovy nebo papirovy podlozky tak aby ty kladívka nebyly ukostreny  ja dal prst do fajfky,slapnul a nic.. ale pak sem se chyt riditek a to byla pecka
Datum: 22. července 2009 22:41
 JO A MESE SE JESTESTE ZDA ZE MAS SPATNE YAPOJENOU TU CIVKU TA V PRAVO DOLE MA JIT KE KONIKU A KLADIVKU
Datum: 22. července 2009 22:40
 JO A MESE SE JESTESTE ZDA ZE MAS SPATNE YAPOJENOU TU CIVKU TA V PRAVO DOLE MA JIT KE KONIKU A KLADIVKU
Datum: 22. července 2009 22:39
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 takže to kladivko jak vede na ten šroub tak musí byt z každé strany izolovací podložka jo.. hm.. a ze zapalovaní to má vest na 1 a z 15 na kostru..
Datum: 22. července 2009 22:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no zapojený je to asi dobře jen tam nevidim to odizolování na tom malim šroubku co tam vede kondík, cívka....
Datum: 22. července 2009 22:13
|



|