Jméno: izzi
IP: uživatel3517
 Cus,hosi mam Jawu 250/592 -je tam nova baterka!Ale bohuzel masina nedobiji, po 2 km mam dojeto.Co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 16:22
 Mám taky Jawa 250-592,také u ní mám novou baterku 6v-12AH.Na parkovačky ve dne jsem ujel 50km a byl konec.Zjisti jestli dynamo dává proud,pokud dává takse podívej na stator z boku.Je to tam označeno co je ukostřeno plus nebo -mínus a podle toho si potom kup relé.Pokud tam dáš relé s opačným kostřením tak Ti odejde.SESA tady má relé také elektronické za 330Kč. Já jsem volil po špatných zkušenostech s dynamyyy SUPER elektrárnu od Fichtl-krámku SESA 6V-110W.. Je to bez starostí co s uhlíkama,jakej přerušovač tam dát aby se neopaloval,čim namazat vačku ale jaký tam dát relé aby to fungovalo.Po jeho namontování to chytá na šlápnutí,svítí to perfekt,mám zapojena2 světla a ještě blinkry.Nepotřebuje to přerušovač,uhlíky,relé mechanické.U VAPE 6V-110W je elktronické relé,pracující zatím bez jakéhokoliv problému...Stojí komplet s imdukč.cívkou,elektron.relé,komplet.kabelama.bezkontakt.zapalkem ,šroubkama na montáž a vypínačem-3800kč a zárukou........
Datum: 30. července 2009 16:22
 Nejdřív si zkontroluj dynamo jak Ti radí Chong.Pokud bude dávat štávu tak si kup elektron relé.Ale pozor na polarizaci dynama.Obojí musí souhlasit.DYNAMO-kostra,RELÉ s- zapojením.Ve Fichtl-krámku stojí 330Kč.Stačí objednat.
Datum: 30. července 2009 16:18
 KUP si super elektrárnu spolehlivou VAPE 6V-110W s bezkontakt.zapalováním ve Fichtl krámku.Mohu jenom doporučit.Je to SUPER....
Datum: 30. července 2009 16:07
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jestli ti zdechne po 2km a nesvítíš, tak se ti ještě někde nějakej proud ztrácí. Na plnou baterku bys měl najet bez světel pěknejch pár desítek kilometrů ne jen dva. Už jsem to tu psal. Pokud chceš zkontrolovat jestli je dynamo OK, tak to udějel následovně... odpoj rego, tedy úplně (je to piplačka ale je to nejobjektivnější), pak spoj vývody dynama a buzení dohromady a k tomuhle bodu připoj žárovku a druhým vývodem ke kostře.. já bych použil žárovku co se mi tu válí 40/45W 12V. Pak nadlábni motor, vytoč ho na zvýšenej volnoběh a brkni do toho bodu kam je spojené dynamo, buzení a žárovka drátem od baterky... tím nahodíš dynamo a mělo by si od té chvíle vyrábět elektriku samo. Žárovka by měla svítit podle otáček... pokud při velkejch točkách svítí v podstatě plným jasem je vše OK a je chyba v regu. Do rega se nerejpej pokud tomu nehovíš a investuj do elektronického relé. Ty čtyři stovky za to stojí.. věř mi.
Datum: 30. července 2009 13:25
 pokud neni relatko nejak poskozene(spalene),tak by melo jit ocistit a sestelovat,ja umim stelovat pouze dvoucivkovy,jednocivkovy pouzivany na 592 stelovat nejspis neumim(niikdy sem to nesteloval)
Datum: 30. července 2009 12:53
Jméno: izzi
IP: uživatel3517
 jj,diky a relatko jde nejak spravit?Neco jsem cet,ale je to tusim rypacka.
Datum: 30. července 2009 12:11
 maji mit delku minimalne 7mm myslim,skoukni jak dosedaji,taky jestli nejsou olamany,jestli dou volne posouvat v sachte uhliku,pak taky kabliky od uhliku,jinak kabely nebo relatko
Datum: 30. července 2009 12:07
Jméno: izzi
IP: uživatel3517
 Hele a uhliky maji byt v jakem stavu.mam je nejak procistit(tech.ben.)?
Datum: 30. července 2009 12:00
 prvni skontroluj uhliky,kontakty,kabely atd,potom to bude nejspis v dobijecim relatku
Datum: 30. července 2009 11:55
|



|