Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci, zítra chci zkusit zprovoznit jawetku (tu co mam v profilu). Je po celkový GO motoru, zapalovací cívka nově namotaná(chlap ale nezaručuje funkčnost). Ale problém je ten, že nehází jiskru. Zkusil sem zapojit indukčku na světelnou cívku a z indukčky na svíčku. Taky nic. Teďka to přes zimu stálo v chatě, ale před zimou to otce trošičku kopalo ta zapalovací cívka. Co byste radili zkusit? Asi si vezmu mulťák a proměřim to ne? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 21:08
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 kondík musí být dobře ukostřen,kladívka dobře odizolovaná,svíčka je lepší nová ale není podmínkou,když to nepude tak zkontroluj zapojení
Datum: 31. července 2009 21:08
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Čau kluci poreďte mi co mám udělat aby měl mustang větší akceleraci, jaký mám nastavit předstih atd.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 18:09
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 me se to za 3 stavy  ... premyslel jsem ale o uprave valce na 5,5hp plus jednokrouzkas jeden borec to dela za 1800 upravy valec ani hklavu ... komprese je pak jak u auta 10:1
Datum: 06. srpna 2009 18:09
 zdarec hele je dobra konbinace 11-60až75 to tam ani nestihaš kopat kvalty a taky je dobry nechat si udelat kovany pist z teskou vahou tak to mam udelany ja a muzu ti dosvedcit ze to pak hrabe
i na 2 a to na suchu
Datum: 04. srpna 2009 18:05
 Gahdy - je rozdil mit svici ve 4T motoru a ve 2T...ty dnesni Brisky vubec nesnesou kontakt s olejem ve smesi, probiji to pod izolantem, nektery jsou jako gdyby odflakly (pripad od pripadu) a celkove na ne neni ve fikovi moc velkej spoleh...
Datum: 03. srpna 2009 18:31
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 este k tem svickam ja pouzivam jenom brisky 15 a nikdy sem snima nemel problem a to sem je mel jak v aute tak na pinckovy... tatik ma ve fabce taky brisky ted presne ale nevim jaky a jedzdi na nich uz 30 000 km
Datum: 02. srpna 2009 16:49
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 takze na akceleraci ?? ja osobne amm fika prekopanyho na cross mam tam 75 rozetu 11 primarni kolecko ted mam nastole nachystanej motor se zapalkem z motorovy pily... ale to sem trosku odbocil. Ta kombinace co mam 75/11 je hafo na akceleracku pomalu tam nestihas kopat kvalty jenze jedu za 3 max 30 leda prekopat na 4kvalt a to se me uz nechce
 jinak pokud bys chtel naky fotky toho myho potvoraka prekopanyho tak napis na Argo 1@seznam.cz klidne poslu
Datum: 02. srpna 2009 16:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Tyyy krasoo no to je humaaac to si udelam...Dik za pouceni tohle sem fakt netusil...
Datum: 01. srpna 2009 13:46
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 Kdyby mel jeste nekdo nejake pochybnosti o tom ze ty tyristovy zapalovani nejde s kladivkama,zda je odkaz:http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html,dale k te svicce,snazil jsem se poradit urcite by se rychle odpalila,neni to na dlouho,ale urcite by chvilku vydzela,zkusenosti s tim nemam zase na druhou stranu,ja mam ve fikovi NGK svicku,uz sem s ni mozna i 1000km najel a az po tak dlouhe dobe mi zacala trochu blbnout(oznaceni BP5HS ale lepsi je je B6HS),co se tyce ty rozety je uplne ale uplne fuk kdy se to pouzivalo tady o ten princip ze "Mirek" chce lepsi akceleraci, novy sekudarko i rozeta mu k tomu stoprocentne pomuzou
Datum: 01. srpna 2009 11:14
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Diky za rady
Datum: 31. července 2009 22:33
 tyristorovy (i starsi obdoba tranzistorovy) je zalozena na kladivkovem zapalovani, dokonce se to uz montuje velmi dlouho na fiky ale to je jedno...dal musim oponovat ze ten predstih ma maly moznosti, neni to pravda, rozpeti 0,3mm poskytuje veclku velky moznosti, znat je jak krani poloha jedna krajni druhe, co to ale velmi omezuje je na pevno dany predstih, je to jiny kafe pokud se meni s otackama...ta briska 19 je fakt blbost, gdyz si vemete ze na fikovi s chudsi smesi se 17 opaluje do seda a predzapaly sou tam dosti znacny tak si myslim ze ta 19 je blbost...vubec bych tam brisku nedaval, vlastni zkusenost je ze jak ktera briska tam vydrzi, nedavno tu byla diskuze o tom byla diskuze, fakt je ze na stary svice typu PAL to proste nema...ty NGK nejsou tak psatny ale jsou na muj vkus vcelku drahy, Champion jsou dobry svice...pokud ale chces tu akceleraci tak bud jak tu draci rikali mensi sekundar (nebo vetsi venec rozety), dostanes tim jak silu tak i tu akceleraci ale jet si na rovince 50 s vytocenym motorem a dal nic, to mi prijde jako slaba stranka veci...serizenej fk ma vcelku slusnou akceleraci gdyz se vi jak na to, rozebrat, seridit, vycistit...dalsi moznost je udelat si tu tyristorovou krabicku (dokonce to ma udajne vyresit problemy se startovanim pokud nesel bud za tepla nebo za studena a tomu se da vcelku verit pokud do toho aspon clovek trochu vidi), dal je tu bezkontakt od Sesi, pak si muzes laborovat s vetsim, jinym karbecem nebo prevrtavat origo, rozsirovat sani, snizovat hlavu, davat podkovu do klikovky, hrabat se v kanalkach, konstruovat lauf, modulovat prevodovku atd atd to je moznosti...cili zacni tim ze si fika seridis a vycistis, pak si muzes udelat to tyristorove zapalko (na blokach a webech je rozsireno par navodu) a navic te to ani moc stat nebude, pak se muzes zacit hrabat v dalsich dilech atd...cili ti preju mnoho zdaru
Datum: 31. července 2009 22:20
Datum: 31. července 2009 22:05
Jméno: Denzileck
IP: uživatel5633
 HHH prej velkou rozetu to se davalo pre hafo lety kdyz nebyly maly primara ale to 10-11 zuby sekundaro bude urcite stacit.Dal si myslim ze bezkontaktni a tyristorovy zapalovani je jedno a to samy nebo uz si nekdy videl tyristorovy zapalovani s kladivkem?
Datum: 31. července 2009 21:01
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Brisk n19c? Za jak dlouho se ti na ni udela pecka?
Datum: 31. července 2009 20:58
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 S předstihem nedelej vubec nic,u predstih je maly mozny rozpeti jak ho nastavit a to t i stejnak nepomuze,ted k ty akceleraci,myslim ze nejlepsi bude kdyz si koupis mensi sekundarni kolecko,to ti pomuze jak do sily tak mozna i do akcelerace ,ale zase je to na ukor rychlosti.To byla nejlevnejsi varianta,dal podle penez vetsi rozeta,bezkontaktni zapalovani,tyristovy zapalovani,vybrus popr. jiny valec,vetsi karburator s přírubou,svicku NGK-CHAMPION(do pincka se ale vice hodi Brisk N19C) atd.,myslim ze urcitou radu sem ti tu rozepsal
Datum: 31. července 2009 20:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 A kolik do toho chces vrazit prachu??
Datum: 31. července 2009 20:16
 zdar, http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/2237 tak mě dnes došla krabica jak svina s německa, za 2 hodiny boje je na stroji, chrom je pěkný,je o pul kila těžžší než klasický, a o něco delší, vyřešeno kolenem, jen bych soudruhom v německu vytkl tu spojovací objímku, no nic, co možem taky chtět po východních němcoch, že ))), jinak mile překvapil, jde lépe do otáček, což jsem vubec nečekál, nekdo se tu ptal na zvuk, trochu pozměněný, a ještě že neřve, jak to mají někteří trotli, zitra ho otestuju, výrobce uvádí 12 procent navrch, budu rád za 5, no uvidíme ))))
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2009 17:19
 tak dnes sem to řádně otestovál, v malých otáčkách to nefunguje, ale ve velkých to je pila, mám digitální tachometr, a dnes mě to ukázalo 80,2 ale to sem jel s kopečka, ale i tak sem měl doposud 76, jinak ten chrom je dost dobrý za ty prachy
Datum: 01. srpna 2009 17:19
 tak z výfuku jde skutečně tišší zvuk, takový plynulý, ale mosíš stát za ním, před ním pořád slyšíš válec, ano podobá se to simsonu
Datum: 31. července 2009 20:34
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 na ten zvuk sem se ptal já. Simál je proti fichtlovi šepot květin, takže by mě právě zajímalo, o kolik by vejfuk ze sima tišší na fikovi.
Datum: 31. července 2009 20:27
Jméno: Hud
IP: uživatel6930
 cau draci ted sem dal dohromady motor a namontoval sem ho na ram ,udelal sem spojku ale nerozepina mi nevite cim by to mohlo byt korky sem daval uplne nove vse jak ma byt...poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2009 9:18
 no.ja kdyz sem to pocital,o vyjde levnejs,jestli si koupit korky a nebo celou lamelu..lamela mi vysla asi o 10 kč dráž...no a obráceně je dát nemoh protože by mu to pak nesedlo na primární řetěz..vyzkoušeno
Datum: 01. srpna 2009 9:18
Jméno: franc
IP: uživatel3888
 a neotočil jsi lamelyy??
Datum: 31. července 2009 19:45
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Máš tam kuličku mezi tyčkami jestli ti při montáži třeba nevypadla nebo jsou sjetý tyčky tak tam zkus dát větší šroubek
Datum: 31. července 2009 19:37
Jméno: Hud
IP: uživatel6930
 jojo tak sem to presne udelal ale jak to ladim nejde to vubec ,nechapu cim to je a korky mam asi 5-6mm zalezi na tloustce..?
Datum: 31. července 2009 18:40
 jde o to jak si tu spojku udělal (resp. jestli si dodržel postup: korky rozbvařit.. natlačit.. vyschnout a brousit a brousit na rovné ploše do rozumné výšky) a jestli si to dodržel tak to zkus poštelovat na krytu no.. teda pokud tammáš obě tyčky i kuličku
Datum: 31. července 2009 18:31
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Vyjížďka malých kubatur se koná 2.8.2009 Start Nezvěstice 15 hodin. info:www.nkpmk.wz.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 17:53
Jméno: Pavel
IP: uživatel2970
 čau hoši nevíte kde bych sehnal nebo kdo prodává nebo by mi vyrobil podkovu na jawa 50? (doma to vyrobit nemůžu a známího se soustruhem taky nemam) dik za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 20:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Napis frikulinovi
Datum: 31. července 2009 20:19
 Zdar draci, mám problém s mou babettou. Jiskru má, nastartuju normálně, ale jakmile přidám plyn, nejde za plynem a chcípne? Nevíte čím to je? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 20:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Sundej filtr jestli to jde pak jestli to ma vyndavatelny trysky tak je profoukni a nebo vymen svicku.
Datum: 31. července 2009 20:21
 1. šroubek štelování bohatosti na karbci uplně dotáhni a povol o třičtvrtě otáčky.. 2. pokud to nepomohlo tak zkus dát jehlu na předposlední drážku od vrchu 3. pokud ani to nepomhlo.. tak zkus vyměnit gufera.. a pokud ani to nepomuže tak hledej závadu jinde
Datum: 31. července 2009 18:22
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 čus draci nemáte nikdo kostru na jawu 550??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 16:27
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/nejede-pomoc-defekt/id95217.html cus hosi,prvni poznatky dymy porad,pomer 1:50,zkouseli jsme i 1:60,zive je to jak svina,silne taky.Nemuze to byt moc bohatou smesi, kde se steluje bohatost?Karbec PHBL 24(tusim)Co s tim pls poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 17:55
 a voda z chlazeni neubejva?ja bych to videl spis na tu vodu
Datum: 31. července 2009 17:55
Jméno: Standa
IP: uživatel6926
 lape olej z prevodovky
Datum: 31. července 2009 15:51
 Otazka pro denzilecka: Dominik tvoji prezdivku nezna! Kdyz sem se ho vcera ptal tak rikal, ze vubec nema poneti kdo ses! Tak kdo zatracene ses! A mas taky jawu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 20:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 kdyz mu reknes ze sem s nim chodil na florbal on byl ve starsich ja v mladsich a ze jedinej lepsi v mladsich byl mara
Datum: 31. července 2009 20:12
 A jakej byl tvuj old nick? Nebo neco podle ceho pozna ze si to ty.
Datum: 31. července 2009 16:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 J on me zna...Jenom mam new nick takze nepozna!!!!A jawu mam..
Datum: 31. července 2009 16:06
 čést draci chtěl bych se zeptat mam upravenou čz 250\455 a potřebuju poradit jestly by mi to utáhlo bezkontaktní zapalko z pionýra uváděných na těchto stránkách Číslo výrobku:Q0001 má stočenou kliku tak že mužu dát jen na pionýra děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 14:48
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 čau našel sem v dílně motor z jawy 550 už sem píst vytloukl z válcea chci si nechat udělat výbrus jakej píst tam pak příde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 22:54
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
Datum: 31. července 2009 22:54
 hliníkový
Datum: 31. července 2009 21:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Nedavej nic jenom ten valec.Jestli si to nechas od lepsiho cloveka tak ti uplne vse da...Pist,krouzky,...VSE
Datum: 31. července 2009 20:27
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 když si necháš dělat výbrus tak ti k tomu daj píst kroužky i čep
Datum: 31. července 2009 17:01
 čus draci mam problém půlil jsem motor dal sem to vše dohromady ale nemam pístní kroužky a nevím jak je to měří abych nekoupil náhodou velký nebo malý prostě potřebuju poradit celej postup jak je to měří předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 16:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a kdybys měl trochu větší tak by to tak nevadilo jestli je to už trochu vyjetý tak by sis je pilníčkem připiloval uplně napřesno
Datum: 31. července 2009 16:51
 zajdi do mototechny a rekni ze chces krouzek na ten a ten vybrus...ani to taky nemeri, berou to jaky je to vybrus...
Datum: 31. července 2009 14:53
Jméno: David
IP: uživatel6925
 Cago draci uz si nevim fakt rady nemuzu nasadit segrovky na pruzinky u lamel zkousel sem to uz hodnekrat s kymkoliv s nikym sem to tam nedal uz sem si delal i nejakej porichtung a nic na to nejde poradte prosim díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 17:32
Jméno: david
IP: uživatel6929
 koupil sem new podlozky a slo to hned...parada
Datum: 31. července 2009 17:32
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
Datum: 31. července 2009 14:47
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 31. července 2009 14:29
Jméno: Franklin
IP: uživatel6914
 Zdravim, pulil jsem motor a kdyz jsem udelal to co jsem potreboval, znovu sem to zavrel... ale delam to poprve a nejsem si jisty jak ma bys nastavenej ten segment od startpaky (to byl 1. problem). No kdyz sem to tak nejak poladil, nasadil sem viko a jen tak na oko pridelal 2 srouby aby to drzelo a ja se ujistil o funkcnosti, no a ted ten 2. problem, kdyz zatocim koleckem (tim kde sou lamely od spojky) nejak divne to v tom cvaka a na druhou stranu to de otocit jen trochu (mam podezreni ze to muze byt tou startpakou) slysim totiz jakoby se napinala pruzina kdyz motam na druhou stranu. Moc prosim o jakoukoli radu a hlavne na co bych si mel dat pozor pri druhem pokusu. Diky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 20:30
Jméno: Franklin
IP: uživatel6914
 diky moc hosi, dalsem na vase rady a uz sem to dal s kamosem dohromady, jeste jednou dik
Datum: 31. července 2009 20:30
 ano presne jak popisuje L. a nejlepsi mas kdyz na start paku nasadis plochy klic (pasuje tam 13) blok s dej za vyvod od start paky do sveraku do hadry nebo gumy at jej nepodres a klac pridratuj ke sveraku, opatrne at ti nevystreli jinak to lita po cele dilne!!  a pak uz jen druhy karter coz byva nekdy problem nejlepsi je zmrazit kliku a nahrat BEZ GUFER 2 karter (bez gufer proto protoze pokud je mas 2 britove tak se ti olej odpari nebo vytece pri vysoke teplote a klika ti pojede v guferu na sucho coz ma za nasledek ze se ti gufero spali po par km) no a pak uz jen nasadit druhy karter, ale i tak to byva problem trefit se najednou do tolika der aniz by se ti chytla klika a hlavne pri skladani ani rozebirani se NESMI POUZIT KLADIVKO ani jine mlaceni vse musi jit samo nebo stahovakama!!!!!!!!!! jinak si rozcentrujes celou kliku a za chvili ti odejdou loziska na klice a bude se ti to trepat jak cip
Datum: 31. července 2009 18:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Než sesadíš bloky, tak nastav segment tak, aby byl těsně před záběrem. Polohu zajistíš tím, že startpáku přivážeš nebo přidrátuješ k bloku, jinak se ti bude vracet.
Datum: 31. července 2009 12:51
 zdaravím mám čz 175/477 a nedobijí mě.Vubec nevím proč......Nevíznate se v tom někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 15:03
 A pak jeste zkontroluj baterku.. Kdyz neni co dobijet, nedobiji..
Datum: 31. července 2009 15:03
Jméno: Standa
IP: uživatel6926
 zaprvé projdi eletriku,jestli ti nekde neuhnil nebo neupadnul kabel,skontroluj spinaci skrinku,jestli se to v ni nekde nekostří,projdi dynamo,vsechny kabely,uhliky(jestli dobre sedí a nejsou krátké) a pokud je vse Ok a presto nedobiji a z dynama proud jde,tak je vadné rele
Datum: 31. července 2009 13:39
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
 Ahoj Draci mam 2dotazy. První kterou svíčku byste mi doporučili do mé jawety?ja mam este stare PAL a Isolator ale ty us dosluhujou. a za druhé. Myslite ze mogul TSF je kvalitní dobrej olej???dik moc za kazdou odpoved. cau.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 21:06
 mogul tsf je podle mě m2t v bledě modrém, kde ste na to došli , že nekarbonuje???? najel sem 200 km a milimetr karbonu na pístu, jedna babka zas povídala,
Datum: 31. července 2009 21:06
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
 Dik moc
Datum: 31. července 2009 18:55
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
 Dik moc
Datum: 31. července 2009 18:46
 a svíčku osobně doporučuji N17C
Datum: 31. července 2009 18:24
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 mogul TSF je dobrej olej ale drahej
Datum: 31. července 2009 12:54
Jméno: motorex
IP: uživatel6843
 Čau draci je to asi blbej dotaz ale když nastavuji předstich tak ten se měří na okraji pístu nebo u prostřed?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:11
 tak asi nahoře ( horní úvrať ). Ale to se stává. Snad aspoň doufám že jsem pochopil tvůj dotaz jsem nemocný a nemyslí mi to. <<< Ani nikdy předtím
Datum: 04. srpna 2009 18:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tipuji žes to nepochopil z toho by to nepochoopil asi nikdo
Datum: 31. července 2009 13:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Mirek- předstih je"ta délka dráhy pístu než dojede až nahoru"(líp to vysvětlit neumim  ) a když dáš měřák na kraj pístu(píst bude uplně nahoře) tak ti to naměří např. 5mm no a ty chceš nastavit předstih třeba 1,6 tak s pístem sjedeš o 1,6mm dolu tak že ti to naměří 3,4 . no a když to budu měřit uprostřed tak mi to taměří třeba 3mm(píst je nahoře) no a chci nastavit předstih 1,6 tak sjedu s pístem o 1,6 dolu a na měřáku mam 1,4, - napsal jsem to dost zmateně ale chápeš oběma spůsoby jsem nastavil předstih uplně stejně CHÁPEŠ?
Datum: 31. července 2009 12:58
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když budeš měřit u okraje pístu tak to je jasné, že bude víc vysunut kontakt měřáku, ale předstih bude stále stejný, píst ti povyjede nahoru třeba těch 1,6mm at je měřák kdekoliv.
Datum: 31. července 2009 12:41
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 To je ale jedno nechci se hadat
Datum: 31. července 2009 12:28
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 To jo to stebou souhlasím ale když sundáš hlavu a dáš píst do HU tak stejně s vložkou je jenom okraj pístu takže kdyby někdo měřil předstih u prostřed pístu tak by naměřil jiný číslo než kdyby to měřil u kraje
Datum: 31. července 2009 12:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže k zážehu dojde 1,6 mm před horní úvratí tak stejně dlouhou dráhu potřebuje k dosažení horní úvratě jakékoliv místo na pístu.
Datum: 31. července 2009 12:11
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 No jasně ale když měříš předstih od kraje válce tak u kraje pístu je třeba 1.6mm ale u prostřed je třeba 0.2
Datum: 31. července 2009 12:02
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když se střed pístu pohne dejme tomu o 2 mm, tak o kolik myslíš, že se pohne okraj?
Datum: 31. července 2009 11:59
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 To neni pravda píst je přece vypoukleja když to měříž ukraje tak je píst dáal než uprostřed
Datum: 31. července 2009 11:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 K chybě při seřizování předstihu může ovšem dojít, když se seřizuje s namontovanou hlavou a díra pro svíčku není v ose pístu, ale mírně šikmo.
Datum: 31. července 2009 11:54
Datum: 31. července 2009 11:15
Jméno: Motorex
IP: uživatel6843
 Ja jsem taky blbej prej predstich
Datum: 31. července 2009 11:12
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 cus draci mužu dávat do fichtla castrol garden? a jestli jo tak v jakym poměru?a musí se něco dělat než ho tam začnu lejt?předtim sem lil M2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:17
 ja osobne si myslím že ti odejdou gufera pokud to tam nalijes zustan u m2t
Datum: 04. srpna 2009 18:17
 tak na tenhle olej rovnou zapomeň púokud nemáš motor po generálce.. a ani do motru po generálce bych ho tam z bezpečnostních duvodů nelil.. muže ti rozežrat gufera.. už jsem se s tím setkal mnohokrát.. oleje husquarna, stihl a ostatní syntetiky nelít... být tebou rači už zustanu u M2T a osobně si myslím že pro pionýra je tak ideál olej TSka .. polosyntetika.. syntetiku bych do toho rači nelil.. české gufera to nevydrží.. rozpustí se po nějaké době. ne hned.. ale časem..
Datum: 31. července 2009 18:26
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Ten castrol tam lej ten je docala dobrej a ten poměr by snes i 1:40 ale ja davam radši 1:33. Určitě dekarbonizuj spalovák a výfukový kanál jistota je jistota.
Datum: 31. července 2009 11:05
 ahoj lidi nevite kde sehnat vicko na nadrz a predni svetlo na jawetu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 10:10
|



|