Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Paťas
IP: uživatel5519
 Zdarec....kam můžu ukostřit indukčku, aby mě to nekopalo? už mě to párkrát koplo a mám strach aby mi to nevyhořelo....díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 9:06
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Záleží na tom jakej motor máš motor. Ty starší modely s litinovým válcem neznám, ale z doslechu vím že je tam indučka zapojená jinak než na motorech pionýra 20. Takže na klasickém pinckovi je to tak že kondenzátor, zapalovací pól, vývod č. 15 indučky a kabel chcípáku se sejdou na kladívku a vývod č.1 indučky jde na kostru, tedy drátek pod šroub  . Jinak kopanců od indučky se neboj, krom výbušného prostředí ti nic na motorce nezapálí
Datum: 14. dubna 2009 9:06
 Naopak...  Indukčka musí bejt ukostřena...  Kolíkem 15. Jinak to nejede. Pokud ti probíjí do pláště je něco někde špatně...!
Datum: 14. dubna 2009 8:56
 Zdarec, trošku jsem to popletl  \r\ntachometr nepotřebuju, ale náhon na tachometr ... Pište na meil nebo ICQ 253538762.. CEnu si řeknite, nebo dohodou
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 13:29
Datum: 14. dubna 2009 13:29
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Pestici, on totiž Viťas bydlí hlubokov horách, v lesnaté karajině, daleko od civilizace a jen pěšinka vyšlapaná lesní zvěří vede k jejich podzemní chýšce - zemljance. Takže pro samou divou zvěř k nim chodí pošťák pouze jednou v roce a to ještě s po zuby ozbrojenu hlídkou lesní stráže. Proto si nemůže zajít do obchodu mototechny v jejich gubernii... prostě ten tacháč mu musí donést ta hlídka s pošťákem... Ale nikdo se mu nesmějte, prostě někdo nemá to štěstí že bydlí v obydlené krajině plné mototechen
Datum: 14. dubna 2009 8:27
 proc to shanis tady nahon tacha stoji kilo a maj ho v kazdej mototechne
Datum: 13. dubna 2009 18:29
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 zdarec simvás mam mustanga nechce to jet - vynechává to a volnoběh to už vůbec nedrží, menil jsem kondik zapalovani jsem cistil karbec jsem cistil smes sem steloval kontakty jsem cistil fajka je dobra doutnikac taky elektrika je zapojena OK doted to litalo jk drak a ze dne na den je to v prdeli bude to civka nebo jeste neco jinyho
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 17:38
Jméno: Novi
IP: uživatel5773
 Cus... hele na volnobeh skus postelovat trisku na karbeci
Datum: 13. dubna 2009 17:38
Jméno: HyperMAX
IP: uživatel5771
 Seso, změn si v http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1110.html text "usměrňovač 6V" na "omezovač napětí", na fotce už to máš  Funguje to fakt jako omezovač, ne usměrňovač, jsou tam protisériově dvě výkonné zenerovy diody nebo obousměrný transil. A v kategorii u odeslat nemáš volbu "jen pro potřeby fichtl krámku", tak jsem to dal do elektra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 14:52
 čau... Nemá někdo funkčni tachometr na Jawu 50 typ 23 Mustang, který by mohl prodat?? pište na e-mail nebo icq 253-538-762 díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 9:59
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Čus,napsal jsem ti mail.
Datum: 13. dubna 2009 9:59
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 cuz draci jezdím na fíkovy hodinu a přestane mi fungovat zapalko,počkám deset minut a pak zase de ale potom musím jet opatrně,když jedu na plnej tak mi zase přestane fungovat newíte proč?..mám sníženou hlavu a na klikovce mám 9zub díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 21:17
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 je to přesně jak říkáš chongu..doufám že to bude tím ale je to úplně stejná závada jak popisuješ jednou mě to nechalo 20km od baráku tak sem to nechal vychladnout a pak sem musel jet opatrně jak nějakej starej dědek  a jelo to ale jak sem to točil tak bylo tradiční huuuuu a chcíplo to  tak dík za radu
Datum: 13. dubna 2009 21:17
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Kdysi jsem měl stejnou závadu.. jednalo se o mezizávitový zkrat uvnitř indukční cívky.. projevil se jen po ohřátí indučky, tj. ca po 20km a pak dokola s přestávkama jak vychladla  . Zkus si půjčit od někoho zdravou indučku a uvidíš... můj tip je tahle dávada.
Datum: 12. dubna 2009 22:53
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 jestli to máš po výbrusu,tak musíš dělat přestávky,a nedávat plnej. Ale jestli to neni po výbrusu,tak to máš asi přidřený,nebo skontroluj přívod benzínu a vzduchu
Datum: 12. dubna 2009 17:58
Jméno: Bak,
IP: uživatel1226
 cus hele ma bejt v kladivku v motoru zapojena eletrika diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 23:40
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 12. dubna 2009 23:40
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Já myslím že ano.
Datum: 12. dubna 2009 22:54
Jméno: Pupu
IP: uživatel5056
 zdrc lidi potřeboval bych zaslat schéma zapojení el. na jawa 20 (nejlépe barevně) , abych se v tom vyznal  dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 19:34
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Na blbou otázku očekávej jen blbou odpověď.. zkrátka když ti nic neříká schéma zapojení z knížky údržby pionýra, tak je téměř jistota, že nakonec nebudeš potřebovat jen barvy kabelů ale rovnou něčí praktickou pomoc...
Datum: 14. dubna 2009 19:34
Jméno: pupu
IP: uživatel5780
 dik Pestic jinak jako místo blbých keců ste mohly něco napsat
Datum: 14. dubna 2009 10:52
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No když mi nevíme jaký barvy drátů máš
Datum: 12. dubna 2009 22:54
Jméno: standa
IP: uživatel5755
 promin to je lenost a nebo neschopnost? internet je plnej schemat......staci do vyhledavače napsat schema jawa 20 .....a jinak na sesa-moto.cz v sekci minulost sou schemata na vsechny fichtly
Datum: 12. dubna 2009 18:09
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Jawa50.cz
Datum: 12. dubna 2009 17:12
Jméno: JKB
IP: uživatel5750
 Mám jawu 21 se zapalováním s 550 zapojil jsem ho že drát na kladívku (označení 1) mám na cívce (označení 18) ty dva dráty jak vedou shora tak ten nalevo (15) mám na cívce (15) ten druhý nemám zapojený. Jde mi jen o to aby mi naskočil motor jiskru to sice hází, ale slabou nevíte čím by to mohlo být.
Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 2:03
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 z tvyho popisu se v tom moc nevyznam,ale zapoj to klasicky jak to u pareza ma bejt.....pravou zdirku na zapalovani na 15 na inducku a kladivka na 1 a nebo obracene(ono na tom moc nesejde)
Datum: 12. dubna 2009 2:03
 zdar draci..potrebuju se zeptat,je na BABETTE 210 stejna indukcni civka jako na mustanga 23 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 14:15
 no a v cem je to lepsi??
Datum: 12. dubna 2009 14:15
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ne nepojede to líp pojede to stejně to by každej jezdil s osmičkou
Datum: 12. dubna 2009 10:11
 a kdyz dam na toho mustanga 8v inducku misto 6v tak co se stane?bude to mit lepsi jiskru? nebo to treba lip pojede??
Datum: 12. dubna 2009 9:39
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Ne, není, na babetě je indukční civka 4V za to na mustangovi je 6V (někdy i 8V), sice by to šlo, ale nedoporučuji
Datum: 12. dubna 2009 9:12
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 myslim ze ne
Datum: 12. dubna 2009 2:04
 zdravim..mám dotázek  vím že se to tdy asi omýlá pořád dokola ale chtěl bych vědět jak a čím nastavím předstih a odtrh...mám v tom nakej zmatek..dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 2:12
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 to miluju kdyz nekdo vtipkuje a mozna to ani on sam neumi nastavit   hele v tom FAQ myslim ze je to az moc dobre popsany,akorat ten predstih je treba skouset....odtrh je danej....kladivka se maj otvirat 4 desetiny milimetru....predstih je individualni....dost velkou roli hraje komprese a stav motoru,ale tak zacit muzes tim,ze zapalovani otocis uplne doleva a pokud bude kopat pri startovani tak zapalovani budes jemne pootacet nazpet az do momentu kdy prestava kopat a pak ho vratis o kousicek zpet + sledovat jak se motor chová pri dannym predstihu.....jako jsou dany nejaky rozmezi odtrhu i predpalu,ale ne vzdy to na ne funguje
Datum: 12. dubna 2009 2:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 hmmm, tak tohle já musím hned zítra zkusit!!
Datum: 11. dubna 2009 20:46
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 11. dubna 2009 20:45
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 11. dubna 2009 20:39
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec,eletrika mi nic nerika,zajima me, jestli muzu dat, 2 (vleke z 30W zap.)na ten 20 W okruh.Jednoduse recene....30W zapalko, zapojit jako 20W?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 no beze zmeny elektroinstalace NE! u 20W je jinak zapojeny zadni svetlo.....muzes to tak zapojit,ale je tam dost ALE..... pokud zadni svetlo jen napichnes na kontakt 56 v prepinaci,tak by to mohlo normalne fungovat,POKUD nemas silny magneto....to by pak pri prepinani svetel tlumený/dalkovy mohla praskat zadni zarovka....kvuli tomu je to u verze 30W osetreno dvojim zapojenim pres vlakna.....ale pokud mas normalni chciply magneto,ktery dava prd jiskru,tak i prd svíti a muzes to zapojit na tvrdo jak sem psal....taky to tak mam(zatim teda  ).....doufam ze sem ti aspon z casti odpovedel
Datum: 11. dubna 2009 12:39
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Datum: 11. dubna 2009 12:12
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 30W zaplako ma jiny zapojeni nez 20W a chci se zeptat jestli mi bude frcet 30W na okruhu 20W
Datum: 11. dubna 2009 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 mezi chytre napatrim,ale tenhle dotaz sem absolutne nepochopil
Datum: 11. dubna 2009 11:02
 čawes....chtěl bych se zeptat, esi můžu dát indukční cívku (jako takovou tu velkou co se dává mimo motor  ) když mi z dynama jdou jen dva dráty a mám ta, jen 2 cívky.....bo kámoš tam má 3....  mám Jawettku díky moc draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 20:40
 díky
Datum: 11. dubna 2009 20:40
 to je jedno, ne? Nemám sice jawettu, ale myslim si (nejsem si jistej) že jeden kabel bude světelnej a druhej zapalovací. a ten zapalovací dás na kladnej pol civky a na zapornej pichneš kostru.
Datum: 11. dubna 2009 15:16
Jméno: Lajmr
IP: uživatel2259
 Kolik Dáva W zapalko na fika,dekuji z aodpoved...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 22:56
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Já vás rozsoudím.... takže lajmre... podívej se na stator zapalka a tam je to vyražené...
Datum: 12. dubna 2009 22:56
 a to starší 20w
Datum: 11. dubna 2009 15:16
 ty nejnovější 30
Datum: 10. dubna 2009 21:51
Jméno: Lajmr
IP: uživatel2259
 dobry den....zajima me kolik dava zapalovani na fichtla ? odepiste dekuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 pokud tam mas origo zapalovani z mustanga (dve civky v serii) tak dava 30W....to je dopredu zarovka 6V/25W a dozadu 6V/5W
Datum: 11. dubna 2009 17:28
Jméno: Lajmr
IP: uživatel2259
 23 mustang
Datum: 11. dubna 2009 16:03
 typ 550, 555, 05, 20, 21, 23 mustang
Datum: 11. dubna 2009 9:03
Jméno: Lajmr
IP: uživatel2259
 no prave ze ty W me zajimaj a jakej myslite typ ?......
Datum: 10. dubna 2009 20:27
 Každej dává 6V ale kolik W to záleží na typu.
Datum: 10. dubna 2009 19:38
Jméno: Pavel
IP: uživatel5738
 zdarec potřeboval bych radu už si fakt nevím rady...do fajfky mi proud jde ale svíčka nehází jiskru.....svíčky mám noví a vyskouel sem tři a ani jedne neháže....indučku,kabel,kondík,kladívko všechno noví ...díky za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel5747
Datum: 11. dubna 2009 17:31
Jméno: Pavel
IP: uživatel5738
 už si stím křápem nevím rady vyzkoušel sem snad všechno co de a pořád nic.....mě pěkně nasral ho snad rozprodám na součástky mrdku jednu
Datum: 11. dubna 2009 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 hele a mas to dobre zapojený?? takle se chová svetelná civka kdyz ji zapojis jako zapalovaci..... muzes mit mrdu v prepinaci v masce a nebo jednoduse maxi slabé magneto
Datum: 11. dubna 2009 11:08
Jméno: Pavel
IP: uživatel5738
 fajfku sem taky měnil a mám zkoušečku takže do ní proud jde
Datum: 11. dubna 2009 9:50
Jméno: jawa.aspweb...cz
IP: uživatel5745
 Ahoj  ...a jak víš že do fajfky proud jde? ....možná je problém právě v té fajfce ...
Datum: 11. dubna 2009 8:49
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 tak nevim,to už ti asi nic nepomuze,když řiikáš že všechno funguje.Stejne bych to videl na uklepanej nakej dratek
Datum: 10. dubna 2009 19:29
Jméno: Pavel
IP: uživatel5738
 to bych měl mít taky v pořádku
Datum: 10. dubna 2009 19:22
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 A co dobře ukostřený?
Datum: 10. dubna 2009 19:06
Jméno: Pavel
IP: uživatel5738
 přestich a odrh mám taky dobře nastavenej...
Datum: 10. dubna 2009 17:23
Jméno: pio
IP: uživatel5656
Posl.aktualizace: 10. dubna 2009 13:14
Jméno: chosee
IP: uživatel1201
 pěkný je..to vidi každej, ale ta cena.. to ma cenu kolem 15000kč
Datum: 10. dubna 2009 13:14
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 to je blazen za simsona 37------za ty prachy sezenes i Aprilii RS
Datum: 10. dubna 2009 10:23
Jméno: lukas
IP: uživatel5540
 ty vole za 37 bych měl hezký šestikilo s papírama třeba hondu xl600
Datum: 10. dubna 2009 9:08
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Je to asi nějaký šulín,co si myslí,že má extra tuning za těžký prachy
Datum: 10. dubna 2009 9:07
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Tolik mu za to dá jen dement... za to už máš bezva 125ku
Datum: 10. dubna 2009 8:54
 zdarec borci , kupil sem čz175, a potreboval by sem, elektro schemu dikes...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2009 10:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To blazenn - Aaaa už jsem tě tu dlouho nezahlédl. Tentokrát s Tebou souhlasím. Takže filipe... neotravuj s věcma které si dokážeš najít sám a internet je jich plný jak sra...k a ikdbych ti chtěl něco takového poslat, tak nevím jakou čezetu máš zrovna na mysli, protože od 30.let do 70. let minulého století bylo tolik druhů a třebas i prase akaždá 175ka měla elektroinstalaci naprosto odlišnou... takže.. nohama na zemi filipe
Datum: 09. dubna 2009 10:26
Jméno: blazenn
IP: uživatel5647
 www.sesa-moto.cz
Datum: 08. dubna 2009 16:56
 Pic bejci, potřeboval bych vaší královskou pomoc. Chci si koupit novou indukční cívku na mou Jawu 50/20. Jsou dva druhy (6V a 8V) a nevim jakou z nich si vybrat. Poradíte mi prosím vás jaká z nich by byla lepší. Předem díky za komentáře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 14:36
 ano, je tam (tusim ze je to od 20) napsano 8V indukcka...a mel sem za to ze se 8V davala uplne na svecky fichtl motory od pareza...
Datum: 11. dubna 2009 14:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Fakt je v návodu napsaná 8V indučka? Nikdy jsem si toho nevšimnul  Ale asi tak... není důležité jaké napětí na indučce je vyražené, ale jaký vnitřní odpor primární vinutí má.. jenže to je údaj který na ní uvedený není. Takže bych to neřešil a důvěřoval prodejci že je určená pro pionýra.
Datum: 09. dubna 2009 10:42
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 V návodu je psaná 8 V.
Datum: 08. dubna 2009 14:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 kup si 8V
Datum: 07. dubna 2009 21:00
 je to sumak, nema to na nic vliv
Datum: 07. dubna 2009 20:52
Jméno: p
IP: uživatel5311
 jak rozpoznam odrušenou a neodrušenou fajfku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2009 10:05
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Podle toho že ti sousedi nenadávají že jim vypadává televizní signál když jedeš kolem  (PS mě se to opravdu stalo, byl jsem však upozorněn poměrně citlivým způsobem)
Datum: 09. dubna 2009 10:05
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Odrušená fajfka má delší tu část ,která se šroubuje na kabel.
Datum: 08. dubna 2009 14:37
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Změříš odpor bez odporu= neodrušená, odpor= odrušená
Datum: 07. dubna 2009 20:43
|


|