Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim. Chtel bych se zeptat jakiu cenu má kompletně zgenerálkovaný motor na jawu 05. Mám doma 3 takové rozebrané motory a řekl jsem si že je zgenerálkuju a prodám. Generálka by byla provedena poctivě a pečlivě.Generálkou myslím: Nové ložiska+gufera,výbrus,píst,kroužky,repasovaná klikovka,olej,spojkové lamely+mezilamel,primátní řetaz,kolečko,těsnění,spojkové tyčinky,kladívko,kondík,kontakt,kluzné ložiska,sekundární kolečko,šrouby+podložky... Snad jsem na nic nezapoměl  Myslítě že mám šanci prodat takový motor za 3000Kč? Kolik byste za něj dali vy? Ptám se protože nevim jestli má cenu se do toho pouštět. Díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel8537
 tenhle projekt je nerealnej......nejlevnejsi GO vychazi 2500......a za 4000 nikdo motor nekoupí!
Datum: 24. ledna 2010 23:17
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Taková generálka na motoru za tolik peněz se Ti vyplatí jenom když ji děláš pro sebe . Když to chceš poctivě udělané na kšeft , tak na tom jenom proděláš . Nehledě na to , že narazíš na nějakého trotla , který Tě bude stále otravovat za každý ,flíček" na tom motoru .
Datum: 24. ledna 2010 20:19
 ondrjawa: nemám co dodat  ,pěkně jsme se shodli
Datum: 24. ledna 2010 19:50
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 přesně jak říká dachl21 co so neuděláš sám to nemáš,si raději každej koupí nějakej starej motor,a zgenerálkuje si ho sám,protože když si to udělá sám tak
ví že to má poctivě
Datum: 24. ledna 2010 19:32
 no tak to by si neprodal,to si ten člověk koupí motor za 500stovku a udělá si generálku sám,pač co si sám neuděláš to nemáš
Datum: 24. ledna 2010 19:09
 pod 3000 by sem ani nesel no pokad tam bude vsecko to co si napisal.
Datum: 24. ledna 2010 19:09
Jméno: stepkaM
IP: uživatel1859
 Zdar draci,
mám dotaz na závodní fíky. Zajímalo by mě kolik jedou nejrychlejší fíky v Čr ( myslim upravené ). Např stadiony jezděj i 115 km/h a to už je něco, když tě v autě předjede tenhle drak. A další otázka směřuje na cenu, nechá se ještě dneska sehnat fík do 1000 kč?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 18:59
 Všechno je o převodu....já vzhledem k tratím které jsou dost kopcovité musim jet převod 14/55 při origo primáru takže můj max je 108 km/h....
Datum: 24. ledna 2010 18:59
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 upravenej závodní jede po delší rovince klidne přes 115
Datum: 24. ledna 2010 18:52
 Fika seženeš i zadarmo když máš známost nebo narazíš na někoho kdo se toho chce zbavit. Já jsem tento půlrok sehnal moc fíků zalevno  jednoho za 400Kč.druhého za 100Kč,třetího zadarmo,čtvrtého za 400Kč a toho posledního na kterém ted makám za 900 korun
Datum: 24. ledna 2010 18:47
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 23:19
Jméno: standa
IP: uživatel8537
 05 sport bylo tak malo,ze neverim.......at napise rok........takovejhle prestavenejch 05 standart-"sport" uz sem videl hodne......
Datum: 24. ledna 2010 23:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale otvor pro pouštění benzínu je kulatý a to se dělalo myslím u těch starších 05 standart takže to bude asi předělávka..
Datum: 24. ledna 2010 20:41
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Sportka by to byt mohla..Hrazdaky,bubny uz sou novejsi s tima sracema z venku...rok a jazyk stitku by rekl vic..
Datum: 24. ledna 2010 18:15
Jméno: Kontratrhel
IP: uživatel8530
 Zdarec, prosim Vás, nevíte zda-li existuje nějaká služba, která by dopravila i motorku?popřípadě za kolik?děkuji za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 14:21
 PPL ti motorku vezme jako paletovou zasilku, ale co sem tak pocital, tak je to dost drahy (poslani moji motorky na moravu by stalo 3 402kč
Datum: 25. ledna 2010 14:21
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 PPL nebo DHL ti to vemou,ale jedna firma ti to veme jen nějak do 40 kg.už nevím která
Datum: 24. ledna 2010 18:56
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 24. ledna 2010 18:18
 existuje,vlek a osobní automobil.zaháknout a vyrazit  ,ne dělám si prdel,možná něco existuje ale bude to sakra drahý
Datum: 24. ledna 2010 18:13
Jméno: Radim
IP: uživatel8534
 zdarec, poradí mi někdo, koupil sem novou kliku na pionýra s jehlovím ložiskem místo pouzdra ale nejde to vpasovat do kupy asi málá díra v ojnici tak nevim co stym, jestli to vzít vystružníkem... předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 23:20
Jméno: standa
IP: uživatel8537
Datum: 24. ledna 2010 23:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spíš naopak...nahřej ojnici a ložisko dej do mrazáku
Datum: 24. ledna 2010 20:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zkus nahřát ložisko
Datum: 24. ledna 2010 19:48
 Cementovanou vrtvu neubere protože se jí výstružník ani nedotkne takže je to blbost. Ojnic mi prošlo rukou už tak 10 a tohle slyšim poprvé.....ono to je taky značně přensý někdy to chce cit na vložení čepu...
Datum: 24. ledna 2010 18:05
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Myslím že ne. Jednak je to cementovaný do hloubky 0,5 takže ubereš tu tvrzenou vrstvu a navíc je tam předepsaná drsnost 0,4 a tu výstružníkem těžko dosáhneš. (hodnoty z výkresu ojnice Jawetta). Reklamuj.
Datum: 24. ledna 2010 17:31
 čazte draci,potrebujem radu,když mám ted na uplně nový válec najeto cca 900 km,pojede to eště líp po těch 1500? bo už to líp nepojede?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 23:23
Jméno: standa
IP: uživatel8537
 jeden motor sem nezajizdel vubec a taky to fungovalo.......ale bylo to vyrachtanyý po par set km.....jeden sem zajizdel dokonce 1200 km kvuli 3 kruhum a tesnymu vybrusus a je to nekutecnej držák!!! síla jak prase! bezne zajizdim 200km pomalu,500km normalne a od 500km uz jen vic mažu a davam tomu kotel........
Datum: 24. ledna 2010 23:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 odvolavam tech 20 km  staci 5  po 20 km bys t omoch vyhodit
Datum: 24. ledna 2010 21:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak jo k dotazu ,z moji zkusenosti vim ze k nejvetsimu narustu vykonu dochazi mezi prvnimi 50 km a pak mezi 200 a 300 km kde si pist sedne a krouzky to dotesnej jak maj alej je mozny ze jestli si to nevytacel tak si krouzky nesedli a je potreba to dotahnout do konce vem to na rovinu a per to tak 20 km pod plnejma otackama a uvidis co to udela jestli se to prehreje tak to sedli neni ja kdyz sem zajizdel motor na fichtl tak sem 4 hodiny jezdil po rovine tam a spatky a stupnoval sem to a kdyz sem odjizdel tak se tu rovinu jel plnou za 2 v plnejch otackach , byl sem s motorem spokkojenej a fichtl cup dopadl suprove takze s tema 1500 kilometry to je taky hodne s rezervou
Datum: 24. ledna 2010 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 rozdělej to ještě ted máš to za 5 minut
Datum: 24. ledna 2010 21:12
 a máš aji pravdu  ,po pravdě,klouže se mi páka,vím že je to spojkou ale nevím co s tím je  pár lidí mi řeklo že to není lamelama ale bud povoleným spojk košem,nebo je vypadlá segerka  já už tu spojku neřeším,měl jsem tu na to aspon 6 dotazu,ale nikdo si nevěděl rady,počkám s dědou na jaro až roztaje sníh a kouknem se na lamele atd  ...tot vše...ale ted k dotazu, nevíte někdo?
Datum: 24. ledna 2010 20:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 no myslim ze kecas
Datum: 24. ledna 2010 20:01
 neee nemyslím ani to ani to,myslím segerovku na pružině na spojk koši,jak tam je těch 5 pružin tak z jedné mi nějak vylítla segerovka,a ted mi nechce fajčit spojka tak jak má
Datum: 24. ledna 2010 19:06
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nechápu jak ti muže prasknout přužina na spojkovým koši,nechtěl si říct pružina na šajtr páce ?
Datum: 24. ledna 2010 19:01
 vono to jede ale kurvim tim prej převodovku,je prasklá pružina na spojk.koši.a ted v zimě se mi to nechce měnit
Datum: 24. ledna 2010 18:20
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to musi jet kdyz ti klouze nakopavacka  to nemusis vymackavat ani spojku  ty si pripad
Datum: 24. ledna 2010 18:16
 to mě se nakopávačka klouže,ale to je špatnou spojkou
Datum: 24. ledna 2010 17:51
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 zalezi jestli uz tedly krouzky ja to zkousim tak ze polozim nohu na nakopavacku a nesmi se jen tak propadnout
Datum: 24. ledna 2010 17:50
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Zdar, hale prosím Dneska jsem dostal haldu řetězu na babettu, fichtla, asi tak 12ks,ale vím že už to tu někdo psal, ale nevím kdetoje, tak jenom čím to ůplně nejlíp vyčistím ty řetězy, prosím a děkuju,
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 16:25
 perchlor
Datum: 25. ledna 2010 16:25
 naftou nebo petrolejem
Datum: 24. ledna 2010 16:59
 mám dotaz můžu zkrátit píst ??? ..... zhruba tak o 1-2cm ?? u babetty 210 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 16:22
Jméno: standa
IP: uživatel8539
 a ceho chces dosahnout zmenou casovani saciho kanalu?? u babety bych neskracoval nic......ba naopak......sací a vejfukovej kanál sou tam na me az moc mrňavý.....tam bych hledal koně......
Datum: 25. ledna 2010 16:22
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Můžeš , ale musíš ho zbrousit přesně pod úhlem 30stupňů , jinak se bude přehřívat a musíš dát více oleje do benzínu .
Datum: 24. ledna 2010 20:32
 oddělej s tím pístem aj válec,a dej tam místo něj talíř z mikrovonky pak to pojede jak kobila na nitrometan
Datum: 24. ledna 2010 18:25
 no jasně žě můžeš zvíší se ti výkon tak o 100koní a nebo ten pist vindej uplně to pojede ještě líp xD xD xD xD
Datum: 24. ledna 2010 18:10
 Jak to pojede? Nijak-nepojede...
Datum: 24. ledna 2010 18:01
Datum: 24. ledna 2010 17:54
 klidně ale bacha at nepřibereš pístní čep
Datum: 24. ledna 2010 17:17
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
 Přidá ti to určitě tak 12 koní, ale musíš zachovat toleranci +- 3cm.
Datum: 24. ledna 2010 17:14
 ok a eště jak to bude jezdit ??? ? ?
Datum: 24. ledna 2010 16:47
 Samozřejmě že můžeš......proč bys nemohl...?
Datum: 24. ledna 2010 16:33
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 řekl bych že spíš o 1-2mm
Datum: 24. ledna 2010 16:31
 zdar, mam jawu 555 a k ni koupene TP v poloprepisu, tzn. ze jsem jeste nebyl na stk ani na uradu a zatim neplatim povinny ruceni (ale plnou moc mam). Situace je ta, ze bydlim ve Francii a tady k tomu nepotrebuju tp, staci to pojistit, ale TP jsem chtel mit kvuli pripadnemu navratu do Ceska. Otazka zni zda je nutne neco delat (platit povinny ruceni v Cesku, prihlasit to) abych to tp mohl treba za 5 let normalne prihlasit v Cesku na me ? diky predem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 16:23
 ahoj chci se zeptat zda má někdo zkušeností s TUNINGEM babetty ??? prosím o nějaké dobré rady obrázky schémata atd ..... děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 17:04
 jestli chces ta znam typka co tuni valce a udela i ten na babetu
Datum: 25. ledna 2010 17:04
 jestli chces ta znam typka co tuni valce a udela i ten na babetu
Datum: 25. ledna 2010 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel8539
 soustredl bych se na plochu saciho a vyfukoveho kanalu beze zmeny casovani....pro zacatek......
Datum: 25. ledna 2010 16:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 čím menší rozeta, tím větší rychlost, ale menší tah. Čím větší rozeta, tak větší rychlost, ale menší tah.
Datum: 24. ledna 2010 17:08
 jasne premejslel sem jinej vyfuk ... vetsi prumer kolene .....snížit hlavu výbrus vyleštění kanálů slícování a 14zubé ř.kolečko 47zubou rozetu
Datum: 24. ledna 2010 16:03
 jasne premejslel sem jinej vyfuk ... vetsi prumer kolene .....snížit hlavu výbrus vyleštění kanálů slícování a 14zubé ř.kolečko 47zubou rozetu
Datum: 24. ledna 2010 15:52
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Babettu můžeš tunit jen přiměřeně. Tím že má jen jeden (dva) kvalty a odstředivou spojku, tak potřebuješ pružnej motor co má spodek. Takže žádný extrémy. Jinak čistě teoreticky, samotnej motor by měl šlapat líp než fichtl, protože má příznivější poměr vrtání/zdvih.
Datum: 24. ledna 2010 15:45
 ufikni koleno vejfuku asi 5 cm za místem kde začíná tlumič
Datum: 24. ledna 2010 15:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Záleží jakého tipu. Vše namaž, seřiď, dej GO motoru a pak začni myslet na tunning!
Datum: 24. ledna 2010 15:32
Jméno: nick
IP: uživatel5842
 Zdar , zadřel jsem v Sobíku motor , a mám dotaz nejde to nijak zabrousit nebo vyfrézovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 21:38
Jméno: nick
IP: uživatel5842
 no právě proto se ptám jestly jde udělat výbrus vyfrézováním
Datum: 24. ledna 2010 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co třeba výbrus?
Datum: 24. ledna 2010 21:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 18:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 aj tento typ sa vývážal do anglicka ale veľa ho nebolo posledné vzdychy agonie jawy
Datum: 24. ledna 2010 18:30
 oprava: Nepleteš si to s Jawou 500 typ 824?
Datum: 24. ledna 2010 17:52
 skypi23: Nepleteš si to s Jawou 500 typ 624?
Datum: 24. ledna 2010 17:52
 To nebyli prototypy. Měla je hradní stráž a vyváželo se to do Anglie. U nás se to koupit nedalo.
Datum: 24. ledna 2010 17:46
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 to byly protypy něco jsem o tom slyšel ale nevyrábělo se toho tolik myslím že jen pár kousků
Datum: 24. ledna 2010 16:06
 Zdar borci, anketa: Čím mažete řetěz? Já ho jednou namazal, spíš nastříkal silikónovym olejem a měl jsem všecko pocákaný, nejvíc mě mrzel novej plášť, kterej byl celej od oleje. Napadla mě třeba vazelína že by asi necákala. Díky!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 19:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Tak mazat to vazelinou to je blbost od jakziva olejem ale nejakym hustejsim treba pp 80 nebo takovy,m nejakym tect ti nesmi ani by nemel to je blbost aby ti tekl
Datum: 24. ledna 2010 19:52
 Js:a nelítá z toho ta vazelína, co se s tim stane, když to rozmícháš tim benzínem?
Datum: 24. ledna 2010 18:30
 nejlepsi je vycistit retez naftou a pak ho dat do rozvareny vazeliny vazelina zatece a kdyz se vynda a ochladi tak zas stuhne
Datum: 24. ledna 2010 18:08
 Já to mažu vazelinou. Když se mi chce, rozředím ji předem benzínem.
Datum: 24. ledna 2010 18:07
 teda co to kecam takovym olejem
Datum: 24. ledna 2010 16:48
 ja to namazal vazelinou a bylo ji tam asi hodne a z toho retezu to nalitalo na rafek na peknej ale tak da se to setrit
Datum: 24. ledna 2010 16:46
Datum: 24. ledna 2010 16:07
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Takový věci se většinou nekupojou. To se fasuje.
Datum: 24. ledna 2010 15:53
 a nevíš kde se ten Kettenspray dá koupit, nemyslim na netu, díky
Datum: 24. ledna 2010 15:42
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Plastické mazivo na řetězy, ve spreji.Kettenspray. Zateče a nevyteče.
Datum: 24. ledna 2010 15:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 M2T
Datum: 24. ledna 2010 15:27
 Zdar draci,chci se zeptat jakou cenu má Mustang s papírama,v dobrým stavu a měl by být i po GO,nevím jak hodně,ale snad výbrus,spojka měněná,tvrdil mi to předchozí majitel.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 15:59
 Jasny,no vidle jsou ok,kvalty chodej pekne,jako jel sem na tom a jede hezky,karbec sem vycistil,trysky taky,volnobeh drzi,vsechno je v cajku,spojka taky.Myslite ty 4 litry?Pokud byste nekdo mel zajem ozvete se  .Nebo kdyby jste o nekom vedeli kdo by ho chtel,jinak fakt dikec  .
Datum: 24. ledna 2010 15:59
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 na motor nekoukej go si udelas vzdicky a dily se shanej skoro sami  hlavne at to nema zvohybany plechy a zmackanou nadrz to uz se shani blbejc
Datum: 24. ledna 2010 14:56
 jako jde o to ajk vypadá, jestli má vymlácené vidle, jestli všehno fakčí, jak tam padají kvalty atd... Těžko říct takhle.. Ale tak jako tak bych za mustafa víc jak 4 nedal
Datum: 24. ledna 2010 14:37
 přesně jak říká kolega podemnou,dal bych za to max 4 možná 4500
Datum: 24. ledna 2010 14:29
 tvrdil,ae jistý to není...Co si člověk dnes neudělá sám to nemá
Datum: 24. ledna 2010 14:21
Jméno: šík
IP: uživatel8531
 Zdravím. Renovuji J555 a prosím o radu kde seženu startovací segment,popřípadě zda pasuje segment z jednadvacítky.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 17:20
 pasuje ale i s hřídelí
Datum: 24. ledna 2010 17:20
 Čus,já tady jeden startovací segment z 555 navíc mám.Jestli máš zájem napiš na email,nějak se domluvíme.
Datum: 24. ledna 2010 17:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 segment z 21 tam nepasuje ...ale možná by tam pasovala ta hřídel z 05 a na tu bys nasadil segment z 21
Datum: 24. ledna 2010 15:14
Jméno: patrik
IP: uživatel5311
 chtěl bych se zeptat když se mi u fichtla stane treba pri mirnem narazu ze riditka stoji a kolo se pootoči nebo nekdy i za jizdy že riditka mam rovně ale kolo ne tak je to tema plastovima vlozkama v tlumicich ze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 14:21
 odpověděl sis sám.. vymlácené futra ve vidlích
Datum: 24. ledna 2010 14:21
 zdar, prosím o radu zkušených, chci koupin ta motor z fichtla nový šrouby, respektive ty, který drží víko spojkové. A chtěl bych vědět jejich rozměry, chci tam dát ty na imbusový klíč, můžete mi napsat, kteří to tak máte, já vim, že tam je jemnej távit, ale newim, co mám říct v železářství, díky za odpověĎ.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 16:11
 M5 x 25
Datum: 24. ledna 2010 16:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jj je to klasika M5 a myslím že 30mm...kdyžtak si je zkrátíš
Datum: 24. ledna 2010 15:16
 nejsem si vědom toho, že by tam byl jemný závit... je to podle mě klasika M5 pokud se nemýlím
Datum: 24. ledna 2010 14:22
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 Ahoj. chtěl bych se zaptat mám jawu 350 typ 640 tu bílou. má s ní nekdo zkušenosti???? při nízkých otáčkach to vypadá že se hádaj písty. ve vysokých otáčkách už jede ale musí se strašně vytaček. i když jedu z kopce a mám nizký otáčky tak se úplně dusí takže z kopce misím podřazovat. nebo nevíte kdo by byl schopen mi jí naladit. děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 18:53
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 O.K. diky moc. zkusim a pak dam vedet jak to dopadlo.
Datum: 28. ledna 2010 18:53
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 vyskoušej ji projet bez vzduchovyho filtru,nebo koupit novej filtr,,,, koukni se na trisky byvaji zoxidovany,,,, kup novy svičky brisk 15c,,,, vyfuky a kolena pořádně je vyčisti,a znovu přetesni,,,, a pokud to nepomuže tak si nech nastavit predstih,,,, z dlouhych kopcu nejezdi se zavřenym plynem jinak si ji zadřeš
Datum: 24. ledna 2010 15:08
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jaky jsou rychlostni rekordy na STADIONU a FICHTLU?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 20:15
 ja jel ze seriakem 95 s brutalniho kopce ale stadak nevim!!
Datum: 05. února 2010 20:15
 Já teda mám "cestovní" rychlost okolo 100km/h v extrému jede těsně pod 110km/h .....FLINKU co máš za 4 kvalt ? Docela by mě to zajímalo teď jeden taky tak trochu tvořím  Mohl by ses mi ozvat na mail? Díky. http://www.jawa50vixteam.wbs.cz
Datum: 24. ledna 2010 16:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja dal s mustangem neco malo pres 90 km_h a bal se se ze se ty kola rozskocej  jinak po rovine 85 v poho
Datum: 24. ledna 2010 15:00
 Tak to já neříkám, že to byla sériovka, ale jako ten staďák mě tehdy dostal a hlavně to byla spíš rovinka, ne-li mírný stoupání. říkám, kámoš musel úplně přetáčet sportku, by toho dědka dal. Doteď jsem z z toho v úžasu hele, fakt před takovejma lidma klobouk dolů..
Datum: 24. ledna 2010 14:44
 ttj,tvl je to klidně možný,pokud mě ten stadion nějaký úpravy bo jste jely z kopečka tk jj,ae už v 60km/h se bojíš aby ti nevyletěl rotor  ... Stím fíkem to je na stejno,zase nějaký úpravy,sérijovej motor by to nedal
Datum: 24. ledna 2010 14:30
 Jako vy si z toho děláte srandu, ale já jel jednou na ČZ 175 a předjel mě chlápek na s22 a měl tam jistě něco přes 100, pač tak rychle jsem jel já a známej na sportce měl co dělat, by ho vůbec dal, fakt mazec. Jinak na fíkoj jsem osobně jel 130, ale je fakt, že to byl 4-kvalt. rekordy si myslím, že budou ještě někde výš.
Datum: 24. ledna 2010 14:25
Datum: 24. ledna 2010 14:18
 Na pionyra som raz pocul ze 140,7 ale niesom v tom isté
Datum: 24. ledna 2010 14:04
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5150
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 22:00
Datum: 24. ledna 2010 22:00
 Hned dám tady moju zbierku piestov  ale vopred rikam ze nerobil som ich ja!!!!!!!!
Datum: 24. ledna 2010 21:23
 a chcete vidět co udělal s klikou výkoný motor octávky 1.9 PD, se 4x4???? doslova se klika rozpůlila na dvě části...kdo to chce vidět?
Datum: 24. ledna 2010 20:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 ja som raz zadrel ale až také tragické to nebolo
Datum: 24. ledna 2010 18:35
 Raz som videl tak rozpadnuty pist v sériovom motore s origo vybrusem
Datum: 24. ledna 2010 14:07
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5150
Datum: 24. ledna 2010 13:46
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5150
Datum: 24. ledna 2010 13:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 máš prostě štěstí  a kolik tě ten motor točí?
Datum: 24. ledna 2010 12:38
|



|