slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1482  1483  1484  1485  1486  1487  1488  1489  1490  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar mám na fichtla sehnaný tlumiče ze simsona ale sou prej na nějakyho scutra a sou stejný jak na enduro nebo na s 51? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sory ale vypadá to strašně a to se nedá bějako zkrátit? tak to asi budu muset sehnat z endura
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7725    
tie zo skutru mam aj ja musel som urobit redukciu,tu je foto http://img130.imageshack.us/gal.php?g=99351051323094969201000.jpg je to ta modra trubka a je to vyrezane zo starych prednych tlmicov
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Jj, Simson SR 50 skutr ma delsi krk... Delka tlumicu stejna.
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj presne tak
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty ze simson skutru maj myslim delsi krk:-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zdarec zas ja melu tady že chci koupit papiry a nwm ani kolik tak stoji přepis majitele tak se ptam kolik tak dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za STK jsem platil 250 Kč. Za přepis 300 Kč + ještě pojistka a dostal jsem se k cifře kolem 600 Kč. Roční pojistka mě stojí 97 Kč
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samotný přepis stojí pro motocykly do 50ccm 300Kč a pro velký 500Kč. Před přepisem si musíš udělat technickou nebo evidenční kontrolu.
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
pomoc
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci skoušel sem všechno jak ste mi radili s tema přednima vidlama u 21 jak to tam v nich boucha a be ze změny furt to boucha do 4cm jestě nedělá a le jak je to vic jak 4 cm tak to tam všelijak dře . Fakt si nevim rady jěště mě napadaj ty ocelovy kroužky co sou na hoře jak sou v nich zavity ale nevim co by s něma mělo byt . žádny vystupky o ktery by to mohlo drhnout tam nejsou kromě toho kroužku . Skusil vše řádně dotahnout a nepomahlo . Nevim co tam mám zpravovat kdyz tam skoro nic neni . prosim poradte dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a skoušel sem tam dat i jinej kluzak a pružinu a furt to v tym bocha
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel1214    
zdarec potřeboval bych poradit mam jawu 20 a nechce mi po chvilce jízdy vůbec tahat nemá sílu ale na neutrál točí furt nemoh by mi někdo poradit co stim?? pís kroušky a karburátor sem měnil a vísledek žádnej už si nevym rady dík za votpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel1214    
no a jak si tu spojku vyřešil co na ní bylo špatnýho??
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: darceorganu15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus mozna spojka mel jsem to spatny taky to je normalka:-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel1214    
to nejelo ani na ty starý a vejfuk je čistej já už nevym co stim to chytý krásně na 1 šlápnutí točí dobře ale to chvilce jízdy to škobe jako kdyby tam nešel benzín a musim zmačknout spojku a znovu to rostočit\r\n
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co výfuk nemáš špinavý nebo filtr sání.
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: radek1212      IP: uživatel368    
a zajel si ty kroužku už?
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zdarec hoši je to tady shanim konečně papiry na jawu mustang nejlip se značkou nechci tu novou velkou dik za odpovědi byl bych rad odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zdravíčko...nevíte čim by mohlo bejt to, že mi čz450 nejede v žadnym připadě se sánim? zkoušel jsem už všechny možný sání od papíru přez drátěnej filtr až po silonku a ono to ani tu punčochu prostě neveme... sral jsem se s bohatostí a nic, přetriskovaval jsem karbec, pak jsem ho i celej vyměnil a nic, předstih jsem nejdřív nastavil na 4mm pak zkoušel větší menší a stejně nic nepomahá... bez sání jede krasně, jde paradně vytočit(samozřejmě s ohledem na jeho vlastnosti), tahne, ale jakmile se tam hodí třeba jen punčocha, tak to jde vytočit tak na pul plynu a víc to nedá, pak to začne dělat jako kdyby jste vytačely na max studenej motor... už nevim co vyzkoušet aby to jelo.... jo a ještě dal jsemna to hlavu z 453(se sanim to nejezdilo už předtim) mysliteže bych měl změnit předstih? zvětšit/zmenšit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele napis mi na icq 204-156-619 a skusime to vyresit
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
smrdí a kouří normálně(ja se ohřeje, tak skoro ani nezakouří), protože ten motor byl pulenej a přetěsnovanej (byla na něm ko klika)... takže ten převodák to nejspíš taky nebude.... fakt už prostě nevim....hlavně je mi divný, že jakmile to má volnej přístup vzduchu, tak to jede nádherně, ale dám na to debilní punčochu ja jede to nahovno....
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7909    
hele a nesmrdí trochu jinak?? me tohle dela fichtl.....vypada to ze papá trochu převodak......
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
zdarec co se stanee když dam papirovi tesnění na na jenu stranu karteru a na druhou stranu tmel paulin jako taky u tam kde se naliva olej tak tam to budu pulit http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ&feature=related odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: 350/360      IP: uživatel7854    
Zdar fichtlaři.... skoukněte tohle http://www.youtube.com/watch?v=IpuweiODHw4 docela zajímavej krátkej film s Tatrou 603 a policajti na Jawách 500 OHC ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 11:31
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 11:31
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovej cross :-DD
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovej cross :-DD
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.autokap.cz/obchod/oleje/index.php?status=2&id=1975 Zdravím!Hele co je to za M2T???Vydim to poprvy ale z Husqarny stejne neprejdu:-D!Jen co to je!Valce ZDAR! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7909    
kdyz to má API TC,tak je to dobrej olej!! neco jak TSF.....
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja prave jezdim po netu jako vzdy a narazim na to ne tak na to cumim arikam m2t naky novy ne?:-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Hekra umí vyrobit jak kvalitní oleje tak i oleje s ohledem na cenu.
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zaujimavi no :-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím všechny, kteří k tomu mají co říct, aby se připojily k tématu. http://www.fichtl-klub.cz/index.php?rubrika=3&clanek_id=200087&Pravidla-Venkovsky-sampionat-2010.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikuline,, posli mi na mail cislo na mladeho ze zamecku
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: dredatej      IP: uživatel7233    
No ale ty dva s tema jinejma karburatorama pak po zavode Plesar vyhodil z ty kategorie a dal je myslim do specialu....
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel7448    
No pravidla se povedla a souhlasim s nimi,jenom ta veta,vyjimku muze udelit pouze poradatel,me prijde jako vyjimku z pravidel muze udelit pouze poradatel.Pouze se ptam, jak to bude vypadat.TOUR DE SODA,TT JAWA a TT Velis podle pravidel sampionatu,a jak to bude s Jinolicema a Trtenicema?Aby to nedopadlo jako letos v Jinolicich a Trtenicich,kde poradatel pustil do kat. 55let a nad 100kg motorky s navarenejma zebrama,a neoriginalnima karburatorama.Takze podle me, je vice poradatelu.Asi ctyri?Doufam, Lado,ze to neberes jako rejpani.Dneska uz to jsou pro me stejne rychlejsi vyjizdky,protoze jsem si ve Trtenicich na vyjizdce zlamal tri spinozni obratelni stepy,dva mesice stop a zjisteni smrtelnosti cloveka.Jinak se budu muset asi poprat s tim originalnim vzduchovym filtrem,to loni nebylo.Nevis nahodou proc ten filtr?Na mustanga?Moc diky za reakci.Na vyhlaseni jsem nebyl kvuli neschopence a nemoci.Ahoj a diky.
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za názor Seso....plně s nim souhlasím...!
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moudra slova!snad se na se na upravy uz pristi rok vrhnu!Zatim byli 3 brzdy:-D1.Penize 2.Zkusenosti 3.vybaveni:-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem se nejak rozepsal :-) ale jinak jak prijde voda,,tak to pujde do pici,,,,voda v zadnem pripade
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jako prvni zvedam ruce pro lepsi brzdy,, lebo to porad sroubujete vejs a vejs,,, cim silnejsi stroj tim povine brzdy,,, jinak bude v aleji pekne,,, a hlavne pokud nekdo chce jit primo do neostrejsi skupyny,,tak at ukaze rodokmen zkusenosti,, lebo dnes to kazdy muze naladit az do nebes,, jde o to zda to ma v hlave vse v poradku,,,,, ja sem pro zavody jen originalu s gut brzdama,, jen tak to nikdy se nesprofanuje a neziska krizky u silnic,, kazdym rokem se jezdi rychlejs,,, to kdyby vedeli komancove dopredu,,, tak by to na slovensku delai poradne,,, necht zije historie v kazdem z nas tak jak jsi ji kazdy prozil,,, me osobne mrzi ze ouz ve fichtlech je ryvalita :-( zacalo to hezky pekne,,, klobaza v ruce, teplej caj a hlavne zabava a dobej pokec,, me uz to pripada jako kdyz se jezdej formule,,,, nono zas sem toho tolik nerekl,,, ja jen prodavam dily,,, v dohledne dobe fichtl kramek prejde na cestu jeste lepsi renovace a dobrych brzd a světel,,, to zabespeci ze fichtlar zustane fichtlarem,,,, jen skoda ze to neni za ceny komancu,,,
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
A ještě jeden dotaz - jaký je ten stejskyho válec? Má s ním někdo (bohaté) zkušenosti? Děkuji za jakoukoliv odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
Ahoj hoši. Jak moc se změní (pokud vůbec) charakteristika motoru na vyleštěným pístu, hlavě a výfukovém kanále? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: monter      IP: uživatel1250    
neznatelně se zlepší výplach a hlavně se nebude tolik usazovat karbon
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz jedu tak mi to vyradi rychlost staci vymenit automat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7909    
pokud ti vyskakuje trojka,tak je na vině stary vytahaný retez......ten ti uz pravdepodobne vykloktal lozisko pod rozetkou a jak se to zacalo šmrdlat,tak uz to vyšmrdlalo i dvojkový kolečko co řadí trojku......to bude spíše na repas prevodovky nez automatu!! znám to dobře!! pokud vyskakuje jednicka,tak sou v haji futra na předloze......pokud vyskakuje dvojka,prevodovku muzes zahodit,je KO,to je uz neopravitelny!! automat bejva na vině jako poslední a prevazne jen u typů 550,555 a 05......od 20 dál uz to ma docela nezničitelny automaty......
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo jestli není povolený automat
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Automat je jen zařízení které slouží k měnění rychlostí Většinou mi více zabralo vyměnit a nebo poupravit kola (podbrousit řadící kolíky....) ale samozřejmě i vyběhaný automat který dovolí kolu aby se dostalo do nevhodné pozice může být příčinou vypadnutí rychlosti....!
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: maryš      IP: uživatel5041    
cau jake mate skusenosti s 8 vybrusem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 9:55
 
 
 
 
Jméno: Patrik Heczko      E-mail:      IP: uživatel6963    
skusenosti s osmym vybrusem nemam zadne ale brasin jo oslovuj ho buzno on je totiz teply a jeho email je marjadona@seznam.cz s pozdravem Patrik
 
 
Datum: 21. prosince 2009 9:55
 
 
 
 
Jméno: monter      IP: uživatel1250    
Ještě jsem zapoměl že na tý frézce musí taky umět nestačí že jí má doma:-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: monter      IP: uživatel1250    
no jestli máš nějakýho známího co má doma frézku nebo s ní dělá v práci tak ti to udělá skoro zadarmo jestli nejni vydřiduch:-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
A ten prostor mi rozšíří kdo? Doufám, že za to nebude chtít dalších 700KČ.
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7909    
má to jen malej vejfukovej kanál do obdelniku.......ale me jel 78km/h.....samozrejmne motor po GO,vybrus dokonale zajetej!!
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
''rozšířit'' spalovaví prostor
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
A jak se musí upravit hlava(pokud to není vtip).
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normální...:-D Předchází mu 7.6.5.4.3.2.1. nic se neliší....:-D Až na jednu věc že u 8. musíš upravit hlavu....:-D To sem ti toho řekl co...?
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel7905    
seso a neslo by tech vejirovek objednat vice odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: maryš      E-mail:      IP: uživatel5041    
cus hosi mam takovy dotaz kdyz mam na radicim automatu (nad prevodovkou) kapku sjete zuby vadi to nebo to tam muzu normalne dat jo a jeste něco jak poznam ze ten automat spatny dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chci se zeptat cim to muze byt když dam 1a2tak je to v poho ale kdyz dam 3tak jako bych ji tam vůbec nedal jak bych tam měl neutral jak to zjistim čim to je nemuze to by t radici automat? prosim poradte dik cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná bych ti mohl pomoc měl jsem stejný problem. Akorát já věděl co to je ale nejzdil sjem tak často. Když jsem si koupil nového fichtla a mám na něm technickou tak sjem to musel zpravit protže se s tím více jezdí. Mě tedy stačilo seřídit předstih podle oka. Ne podle měrky ale oka. A je to ok. Možná to uslyšíš na mojem videu ale nevím http://www.youtube.com/watch?v=sgjZA_aLmV0
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau lidi koupil sem si 2 nove pouzdra u převodovky a nevim jak je tam mam vložit skousel jsem to naklepat dovnitř ale nešlo to tak nevim prosim poraďte dik cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel7545    
skis nahriad blok a puzdro schlatit do mraznicky tam potom bi to tam malo ich lahko.caw
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel7905    
Seso budes jeste prodavat tu vejirovku nebo uz ne prosim napis odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 7:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim ne,, a kdyz tak bude jina,, ale kdy to nevim,,,fakt
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 7:53
 
 
 
 
Jméno: salis199      IP: uživatel7077    
ahoj nevíte někdo jak se demontuje kyvná vidlice u pionýra, děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: monter      IP: uživatel1250    
oprava:hýbat
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: monter      IP: uživatel1250    
jestli už tu kyvku budeš vyhazovat tak stačí rozříznout tu trubku která spojuje obě kyvky u sebe a pak to už jenom vysuneš de to celkem ztuha musíš s tím vábat nahoru a dolů a tlačit to k sobě pak to vysuneš hravě a ten čep uřízní těsně u rámu za rozpěrkou a pak už ten čep jenom něčím vytlučeš
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: salis199      IP: uživatel7077    
dík, nemáš nějaký detajní fotky kde je potřeba řezat?
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 8:07
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně... V podstatě lze říci, že nelze odmontovat, ale musí se uřezat. Pak je potřeba mít přípavek na nalisování čepu zpět (nový čep se nedělá) je to celé složité.
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 1:12
 
<  1482  1483  1484  1485  1486  1487  1488  1489  1490  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.05.2025 23:57:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu