slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1530  1531  1532  1533  1534  1535  1536  1537  1538  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel7625    
Nazdar ve spolek, mam problém s fichtlem. Pár let jezdil bez sebemenšího problému, chytal na první šlápnutí, moh sem se na něj spolehnout víc než na 487 (no dobře to zas kecám ale chytnul téměř vždy). No a pár měsíců zpět běžel na volnoběh a z ničeho nic sám chcípnul. Od tý doby už nechytnul, ale neměl sem čas tak sem to neřešil až do teď. Tak sem sundal válec, karburátor povařil v octu, všechny škvíry a dirky (včetně trysek) pořádně profouknul, zkontroloval elektriku - jiskru hází (žádná sláva ale hází). Dal sem to dohromady, a ať sem šlapal nebo tlačil, neozval se jedinej výbuch, přitom jiskru hází a svíčka je mokrá. Zkoušel sem vícero svíček a beze změny. Odtrh a předstih OK. Hladina po límec, jehla snad druhej shora (nehejbal sem s ní). Tak už si fakt nevim rady. Dík za každej nápad.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel7625    
svickou to neni ale ten filtr je dost moznej :-D mrknu na to..
 
 
Datum: 14. října 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7623    
typyckej ucpanej filtr a nova svicka se spatnym odtrhem elektrod.......a bacha....gufero vzdy nezpusobuje to ze to lita do otacek........nekdy na volnobeh jde normalne a dusi se az na vyssi otacky(kdyz je dobre,ale vytvrdlé!!)!!!
 
 
Datum: 13. října 2009 23:38
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel7625    
gufera to nebudou, pri chudy smesi lezou otacky nahoru, coz se mi ani jednou nestalo a taky obvykle neodejdou najednou... jinak opakuju ze karburator je serizen, takze nejspis ta jiskra...nekde mam dalsi civku tak to zkusim s tou...
 
 
Datum: 13. října 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejspíš se ti to uchlastává. Koukni jestli máš jehlu na druhým, popřípadě ji dej na první zářez. Taky ti to někde může přisávat falešný vzduch (od karburátoru až po gufera) takže na to bych se taky koukl....jestli tam máš 30 let staré gufera a těsnění pod karburátorem a kolínkem, tak bych se přikláněl k tomuhle....ale už se mi stalo i to, že mi vyskočila jehla z plíšku, dostala se až pod čtvrtý zářez a pak jsem to za boha nenastartoval....
 
 
Datum: 13. října 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pokud mas svicku 17,7,8 nebo 9 a este navic spatny gufero pod magnetem tak se nedivim ze to ani neskytne
 
 
Datum: 13. října 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jestli chces vedet jestli je elektrika OK tak udelej toto dej ruku do fajfky a pomalu rukou zmackni nakopavacku jestli ti to da slusnou raku ze te to bude trochu bolet tak je to OK a taky je dobry skontrolovat jestli se kladivko nezveda 2 krat na jedno otoceni ale to je nepravdepodobny, a prectich s odtrhem. svicku si teda skousel?? dej tam N15C a budes sni jezdit porad bez problemu.
 
 
Datum: 13. října 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel7625    
jak se promeruje ta civka?
 
 
Datum: 13. října 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau draku myslim ze ti odeslo gufero pod zapalkem tak ho vymen
 
 
Datum: 13. října 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: fanys      IP: uživatel7626    
asi tak jako pája, myslim že to bude tou jiskrou, protože venku ti jí házet může ale pod kompresi ne....
 
 
Datum: 13. října 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
svíčka mokrá ulejvá se, malá jiskra zkus novej kondík a proměř cívku
 
 
Datum: 13. října 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau,mam problem s čz 175.. nefunguje mi spojka,byl tam starej olej,ten sem vymenil,koukal sem i na lamely a ty se zdaj bejt ok,ale i kdyz zmacku spojku tak to proste nejde,jako kdybych ji nedrzel..nevite cim to je?ale i kdyz sem mel sundany viko spojky a zmacknul spojku,tak se ten kos nadzvedaval jak ma,nevim cim by to mohlo bejt.. ten olej co tam byl predtim byl jak lepidlo,tak sem myslel ze to je tim,ale i kdyz sem tam dal novej olej tak to dela porad...nevite co s tim je? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten pist vypada fakt hrozne,ma ulamany ty kolicky na zamky krouzku...a kdyz to delam tak tam dam radsi novej..
 
 
Datum: 14. října 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7623    
normalka........spojka se musi promazat.....to povoli az to nastarttjes......nechapu proc davas novy pist......kazdy pist z vetsi jawy jezdeny na m2t vypada zhruba stejne.....a ten urazenej kus nevadi......
 
 
Datum: 13. října 2009 23:44
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no on je problem v tom ze jeste nejede :-D je tam spatnej pist: http://www.jawa23.estranky.cz/fotoalbum/cezeta-175/rozebranej-valec__hruza__ no ale i kdyz sem zkousel tlacit kousek tak to porad neslo...nevim no doufam ze to bude tim jak si psal :-) ale jedivny ze sem ji mel rozebranou tu spojku,tak ze by se zase slepila? behem jednoho dne? :-)
 
 
Datum: 13. října 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jenslepená spojka. nastartuj, zmáčky spojku a dej rychlost. spojka se hned rozlepý a bude normálně fungovat. taky sem to zažil a polekal se co se stalo :-D
 
 
Datum: 13. října 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jenslepená spojka. nastartuj, zmáčky spojku a dej rychlost. spojka se hned rozlepý a bude normálně fungovat. taky sem to zažil a polekal se co se stalo :-D
 
 
Datum: 13. října 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sroubek sem dotahoval,povoloval a porad stejny,celej spojkovej kos sem mel rozebranej,ale odmastit sem to nezkousel... ale kdyz sem tam dal novej olej tak by to melo fachat i kdyz sem to neodmastil ne?jenom sem to otrel hadrem,je fakt ze ten olej co tam byl byl spis jak herkules smichanej s rozteklou cokoladou :-D
 
 
Datum: 13. října 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
tak tak rozober celú spojku a dôkladne ju vyčisti a odmasti z benzínom a skus namontovať čo to spraví
 
 
Datum: 13. října 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel7475    
JE TO SLEPENÁ SPOJKA MUSÍŠ VODDĚLAT VŠECHNO Z TOHO SPOJKOVÍHO KOŠE
 
 
Datum: 13. října 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
zkus dotahnout ten sroubek kterym se steluje spojka je pod pravym vikem
 
 
Datum: 13. října 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar vým že sem o tom tady už mluvil ale když mám na pionýrovy vyleštěné sací hrdlo tak k čemu je to vlastně dobrý????????? a ještě jednu věc mam vybrus najeto už asi těch 800 km ložiska všechny nový předstih mám těch 1.8 mm před horní uvrati jede pěkně ale po rovyně za 3 když s tim valím tak to prostě nejde do plných otáček ten motor řve jak kdybych jel na půl plynu jedu těch 55-60 ale to nejsou teda maximální otáčky to može být těch 4500 a mělo by to mýt 6500 poradte co mam udělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 23:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7623    
taky to muzou delat ty tvoje vyleštěný kanálky:-D
 
 
Datum: 13. října 2009 23:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7623    
duvody: vítr,vytahanej retez,vytahana rozeta,mekky kolo,suchej retez,tezkej jezdec,ucpanej vzducháč,blbá svíčka,blbý počasí,vykloktanej motor atd.......hledej......
 
 
Datum: 13. října 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
neni to este poradne zajety a mozna to je taky moc malim prectihem az to bude zajety tak to taky bude tocit vic snad ale nejvic dela asi prectich taky u jednoho pio. mam prectich asi 1,8 a vubec netoci potvora ale jsou tam novy krouzky a smensim prectihem to nejelo vubec takze budu asi zvetsovat
 
 
Datum: 13. října 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel3705    
Ahoj hoši mam jeden dotaz.Mam Jawa 250 a fichtla (ten je prozatim ok:-D)ale vratme se ke 250 kdyz ju chci nastartovat tak to nekdy chytne nekdy musim roztlacit ale kdyz uz je motor nastartovany po přidani plynu se zacina dusit.takze je to trocchu problem ale kdyz uz to nejak na tu jedničku rozjedu tak uz to pomaličku fara a pak se to zahřeje a je to o 70% lepši ale na tu čverku to vzdy vynechava musim to poradne rozjet na 3 a hned hodit 4 . To mi nikdy nedelalo. vim jedno ze to neni svička a kamoši mi rikali ze je to kondenzator tak nevim proto se ptam ze:-D? predem dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel3705    
Vite ale to je to ze me to nikdy nedelalo a myslim ze tou zimou to nebude sem s toho neštastny ale ten vzduchovy filtr mi pride jako nejštasnejši možnost
 
 
Datum: 14. října 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7623    
nebo mas uplne normalne ucpanej vzduchovej filtr nebo ucpanou trysku..........
 
 
Datum: 13. října 2009 23:52
 
 
 
 
Jméno: Lukawe555      IP: uživatel7628    
tak u dva a pulek je to to samé jak u 175 kulaté čezety nedoteká ti tam pořádne benzín a tak to nechce jet tam to musí týct hodne moc aby to ten žíznivej motor napojilo:-Dnejlepší je koupit novej kohout stojí neco kolem 200kč a máš po problémech mne to delali všechny 250 a 175 co sem měl tak zdar draku ať to jezdí
 
 
Datum: 13. října 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
draku myslim ze to je tim ze je zima jestli ti to dela jen studenej motor a jestli mas 17 svicku tak se nediv nebo 7. na tuhle zimu musis mit 15. nebo 6. svicku pak ti to chytne nahnet ale studeny to stejne nepude do otacek
 
 
Datum: 13. října 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: hanc      IP: uživatel3032    
skus seštelovat předstich a odtrch a uvidiš jestli to bude lepší
 
 
Datum: 13. října 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau videl sem uplne nablejskany ho fichtla ale nemel predni kryt(21ka to byla) nevim jak se to menuje proste ten predni kryt je tam dynamo karburator atd.... nezda se mi ze by si dotycnej neumel obstarat tenhle kryt spis se mi zdalo (nezdalo) ze to mel schvalne... nevite nekdo jakej to mohlo mit smysl???? fichtlu zdar! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je mi te lito :-D
 
 
Datum: 13. října 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
to sem byl asi já páč mi ho nějakej nenechavec ukrad!!!
 
 
Datum: 13. října 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to spis byla proste Jawa 20 a nemela brisko......
 
 
Datum: 13. října 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím ty dobré lidi :-), kteří mi včera nabízeli Blatníky na mustanga, aby mě kontaktovali na mail pavelfrydl@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: Martin Fel      E-mail:      IP: uživatel5767    
čus hale u mý babetty 210 jak tak když přidám plyn tak musím dycky čekat než se dostane do otáček a teď je max. rychlost 40 normal bylo 50kmh a když třeba 1 minutu jezdím tak když pusptím plyn tak do 4 sekund mi to chcípne nevíte čím to může být já myslím že karburací nevím prosím odepište dík čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: Pepan      IP: uživatel6362    
Ahoj lidi myslite ze se da pouzit tento duty šroub http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2373.html na brzdiče jako ten odvzdušňovací ventrilek je to u dandyny 125 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 23:38
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teoreticky ano,ale musel by jsi pod nej dat kulicku,nouzove reseni dobre,ale proc ,kdyz se daji sehnat ty srouby origo,sice se spickou misto kulciky ale funguji taky dobre
 
 
Datum: 12. listopadu 2009 23:38
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove.html chcem sa spítať musím použiť 16 VA trafo? asi by nestačilo 10 VA :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Špatně čteš.. píšou ve článku že má být 10VA takže máš správné trafo :-)
 
 
Datum: 13. října 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel7624    
kolik jede jawa 21?chtěl bych si jí koupit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: fichtl666      E-mail:      IP: uživatel7215    
Nerad se chlubím,ale když už se ptáš moje jawa 21 jede už i 90...ale tak já to mám perfektně seřízené...jinak kolem těch 65Km
 
 
Datum: 13. října 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel6633    
napiš mi na mail pokud máš zájem já jednu pěknou 21 prodávám PePaZaK.23@seznam.cz
 
 
Datum: 13. října 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7623    
kdyz je to sprane naladeny a serizeny tak v serii maximalka i 75km/h,ale cestovni rychlost max 70......bezny ojety motor je rád za 55-60km/h......
 
 
Datum: 13. října 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve stavu v jakém to mají děcka tam max 50, po go a sežízená 60 az 65
 
 
Datum: 13. října 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: PatriX      E-mail:      IP: uživatel7215    
Cau vsichni, mám problémy s mým fichtlem.Špatně mi strartuje, ale jenom když je studenej motor ( vytáhnu hoo z garáže a nastartuje asi na 5. roztlačení, ale kdž chvíli jezdím nakopne třeba na první pokus.)Svíčku mám uplně novou.Brisk NR 15c...teedy do studena.Kdo by věděl, pls poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7623    
tak kdyz mas tu novou svicku,tak sklepej jeji konatkty na odtrh 0.4-0.5mm.......tak jak ji koupis,tak má odtrh 0.7mm a vetsinou to nechyta.......
 
 
Datum: 13. října 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ftp://skalda.org/moto/Muz%20na%20Jawe.mp4 tu stahujte toho muž na jawě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Parádní dokument
 
 
Datum: 13. října 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Pěkné moc pěkné.
 
 
Datum: 13. října 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, dá se toto ložiska dát i na kliku od pionýra? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2584.html Díky za odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš ojnici ckr tak jo jestli ne tak ne
 
 
Datum: 13. října 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam dotaz tady šeša prodává na fichtla silikovou fajfku tak v čem je lepší než obyčejaná? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2009 15:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk: dik :-D
 
 
Datum: 14. října 2009 15:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
JAWA_ceZetak: palec nahoru:-D:-D
 
 
Datum: 13. října 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mahtan: ne! je to vo tý fajce co je do huby, s pogumovaným povrchem
 
 
Datum: 13. října 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz asi vim vo ty fajfce co je ke svicce zejo?
 
 
Datum: 13. října 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o cem je tu rec ? zni to zajimave ! chci to! :-D
 
 
Datum: 13. října 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: salis199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta fajfka je odolná proti vodě, máš to v popisu, na fichtlkapu ji používá celkem dost lidí..
 
 
Datum: 13. října 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pida ty jsi taky trouba. jmenuje se radek šešnín, takže šeša
 
 
Datum: 13. října 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
ty seš taky šáša.Je to sesa a néé šeša omg
 
 
Datum: 13. října 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec jawari potrebuju poradit s fichtle (karburator) kdyz mi plovak uzavira a benzin mi tece vrchem karburatoru newite nekdo cim to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kudy vrchem karburátoru u přívodu paliva nebo pod víčkem?
 
 
Datum: 13. října 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel7215    
Je to tím, že jak máš na víčku plovací komory v karburátoru ventilek a na něm je plýček.Musíš ho zohnout,protože ti tam pouští moc benzínu.Kdyby to nepomohlo,kup novej plýšek s ventilkem (cca 60 kč) a na 100% ti to pojede
 
 
Datum: 13. října 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec.. čezeta 175 typ 450-potreboval bych vedet kolikatej mam vybrus,na pistu je vyrazeny 4 CY ,je to 18 mm čep...ja prave nevim kolikatej vybrus to je,myslim si ze 4,ale zase nevim co znamena to CY.. dik moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to skutecne 4.vybrus,C znamena toleranci vnejsiho prumeru pistu,Y znamena toleranci diry pro pistni cep
 
 
Datum: 13. října 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
stando dej mi na tebe ICQ pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Martas      E-mail:      IP: uživatel7692    
Standa je trosku dulezitej trapak
 
 
Datum: 20. října 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale budu to ICQ muset smazat i z profilu:-D to sou obcas hardcorovy dotazy:-D Obcas uplne nestiham a nechapu:-D A nejradsi mam na vse odpoved "a prečo?":-D .......Jawamane zatim te neznam,napis napred maila,nez mi budes pridavat na icq....prosim....zdarec
 
 
Datum: 13. října 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa to krasne vystihl:-D
 
 
Datum: 13. října 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel7623    
zatim ti dam jen mail.....mam uz v ICQ strasne moc lidi z fichtlkramku a obcas nestiham resit jejich záludné,nekdy az debilní dotazy:-D
 
 
Datum: 13. října 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
myslite ze kdybych dal na cz misto lanka vedeneho vnitrkem ridtek (standard) rychlopal tak by mi nedali veteranske papiry? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
caw seso nechtel bys do prdodeje zaradit vice veci na starsi cz 125(a,b,t,c) jako napriklad vyrobni stitky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
no jo ale nechcu kupovat kazdy dil nekde jinde a nemyslel sem jenom stitky myslel sem treba sedlo (to nikde nemozu sehnat) a jiné
 
 
Datum: 15. října 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7623    
nezatezujte sesu s takovejma kravinama......je spousta firem co je prodava......treba motocentrum vítkovice.......na kazde burze se prodavaji v kazdem druhem stanku.....
 
 
Datum: 13. října 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel5927    
Zdravím chci se zeptat chci si udělat na 21 dva vejfuky jestli to nebude dělat nakou neplechu díky za odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Když se ti povede zmenšit u obou výfuků vnitřní průměry na polovonu, proč ne
 
 
Datum: 13. října 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Jak rika jedno krasne prislovi: 2-takt zacina metr pred sanim a konci metr za vyfukem :-)
 
 
Datum: 13. října 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
podle mýho to pojede spíš hůř. Jestli ti jde jen o vzhled, tak ten dodatečný výfuk udělej "slepej" a pokud ti jde o výkon, tak do toho nejdi vůbec. Výfuk u dvoutaktu je velice ošemetná věc, je to do jisté míry tak trochu součást spalovacího prostoru, takže jakýkoliv nežádoucí zásah je vždy na škodu.
 
 
Datum: 13. října 2009 19:25
 
<  1530  1531  1532  1533  1534  1535  1536  1537  1538  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 19.05.2025 2:32:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu