|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Sharky
IP: uživatel7625
 Nazdar ve spolek, mam problém s fichtlem. Pár let jezdil bez sebemenšího problému, chytal na první šlápnutí, moh sem se na něj spolehnout víc než na 487 (no dobře to zas kecám ale chytnul téměř vždy). No a pár měsíců zpět běžel na volnoběh a z ničeho nic sám chcípnul. Od tý doby už nechytnul, ale neměl sem čas tak sem to neřešil až do teď. Tak sem sundal válec, karburátor povařil v octu, všechny škvíry a dirky (včetně trysek) pořádně profouknul, zkontroloval elektriku - jiskru hází (žádná sláva ale hází). Dal sem to dohromady, a ať sem šlapal nebo tlačil, neozval se jedinej výbuch, přitom jiskru hází a svíčka je mokrá. Zkoušel sem vícero svíček a beze změny. Odtrh a předstih OK. Hladina po límec, jehla snad druhej shora (nehejbal sem s ní). Tak už si fakt nevim rady. Dík za každej nápad..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 16:38
Jméno: Sharky
IP: uživatel7625
 svickou to neni ale ten filtr je dost moznej  mrknu na to..
Datum: 14. října 2009 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel7623
 typyckej ucpanej filtr a nova svicka se spatnym odtrhem elektrod.......a bacha....gufero vzdy nezpusobuje to ze to lita do otacek........nekdy na volnobeh jde normalne a dusi se az na vyssi otacky(kdyz je dobre,ale vytvrdlé!!)!!!
Datum: 13. října 2009 23:38
Jméno: Sharky
IP: uživatel7625
 gufera to nebudou, pri chudy smesi lezou otacky nahoru, coz se mi ani jednou nestalo a taky obvykle neodejdou najednou... jinak opakuju ze karburator je serizen, takze nejspis ta jiskra...nekde mam dalsi civku tak to zkusim s tou...
Datum: 13. října 2009 21:17
 Nejspíš se ti to uchlastává. Koukni jestli máš jehlu na druhým, popřípadě ji dej na první zářez. Taky ti to někde může přisávat falešný vzduch (od karburátoru až po gufera) takže na to bych se taky koukl....jestli tam máš 30 let staré gufera a těsnění pod karburátorem a kolínkem, tak bych se přikláněl k tomuhle....ale už se mi stalo i to, že mi vyskočila jehla z plíšku, dostala se až pod čtvrtý zářez a pak jsem to za boha nenastartoval....
Datum: 13. října 2009 20:34
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pokud mas svicku 17,7,8 nebo 9 a este navic spatny gufero pod magnetem tak se nedivim ze to ani neskytne
Datum: 13. října 2009 20:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli chces vedet jestli je elektrika OK tak udelej toto dej ruku do fajfky a pomalu rukou zmackni nakopavacku jestli ti to da slusnou raku ze te to bude trochu bolet tak je to OK a taky je dobry skontrolovat jestli se kladivko nezveda 2 krat na jedno otoceni ale to je nepravdepodobny, a prectich s odtrhem. svicku si teda skousel?? dej tam N15C a budes sni jezdit porad bez problemu.
Datum: 13. října 2009 20:23
Jméno: Sharky
IP: uživatel7625
 jak se promeruje ta civka?
Datum: 13. října 2009 20:03
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draku myslim ze ti odeslo gufero pod zapalkem tak ho vymen
Datum: 13. října 2009 19:46
Jméno: fanys
IP: uživatel7626
 asi tak jako pája, myslim že to bude tou jiskrou, protože venku ti jí házet může ale pod kompresi ne....
Datum: 13. října 2009 19:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 svíčka mokrá ulejvá se, malá jiskra zkus novej kondík a proměř cívku
Datum: 13. října 2009 19:33
 cau,mam problem s čz 175.. nefunguje mi spojka,byl tam starej olej,ten sem vymenil,koukal sem i na lamely a ty se zdaj bejt ok,ale i kdyz zmacku spojku tak to proste nejde,jako kdybych ji nedrzel..nevite cim to je?ale i kdyz sem mel sundany viko spojky a zmacknul spojku,tak se ten kos nadzvedaval jak ma,nevim cim by to mohlo bejt.. ten olej co tam byl predtim byl jak lepidlo,tak sem myslel ze to je tim,ale i kdyz sem tam dal novej olej tak to dela porad...nevite co s tim je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 9:15
 ten pist vypada fakt hrozne,ma ulamany ty kolicky na zamky krouzku...a kdyz to delam tak tam dam radsi novej..
Datum: 14. října 2009 9:15
Jméno: Standa
IP: uživatel7623
 normalka........spojka se musi promazat.....to povoli az to nastarttjes......nechapu proc davas novy pist......kazdy pist z vetsi jawy jezdeny na m2t vypada zhruba stejne.....a ten urazenej kus nevadi......
Datum: 13. října 2009 23:44
Datum: 13. října 2009 20:54
 je to jenslepená spojka. nastartuj, zmáčky spojku a dej rychlost. spojka se hned rozlepý a bude normálně fungovat. taky sem to zažil a polekal se co se stalo
Datum: 13. října 2009 20:46
 je to jenslepená spojka. nastartuj, zmáčky spojku a dej rychlost. spojka se hned rozlepý a bude normálně fungovat. taky sem to zažil a polekal se co se stalo
Datum: 13. října 2009 20:45
 sroubek sem dotahoval,povoloval a porad stejny,celej spojkovej kos sem mel rozebranej,ale odmastit sem to nezkousel... ale kdyz sem tam dal novej olej tak by to melo fachat i kdyz sem to neodmastil ne?jenom sem to otrel hadrem,je fakt ze ten olej co tam byl byl spis jak herkules smichanej s rozteklou cokoladou
Datum: 13. října 2009 19:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 tak tak rozober celú spojku a dôkladne ju vyčisti a odmasti z benzínom a skus namontovať čo to spraví
Datum: 13. října 2009 19:47
Jméno: mara
IP: uživatel7475
 JE TO SLEPENÁ SPOJKA MUSÍŠ VODDĚLAT VŠECHNO Z TOHO SPOJKOVÍHO KOŠE
Datum: 13. října 2009 19:36
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 zkus dotahnout ten sroubek kterym se steluje spojka je pod pravym vikem
Datum: 13. října 2009 19:35
 zdar vým že sem o tom tady už mluvil ale když mám na pionýrovy vyleštěné sací hrdlo tak k čemu je to vlastně dobrý????????? a ještě jednu věc mam vybrus najeto už asi těch 800 km ložiska všechny nový předstih mám těch 1.8 mm před horní uvrati jede pěkně ale po rovyně za 3 když s tim valím tak to prostě nejde do plných otáček ten motor řve jak kdybych jel na půl plynu jedu těch 55-60 ale to nejsou teda maximální otáčky to može být těch 4500 a mělo by to mýt 6500 poradte co mam udělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 23:50
Jméno: Standa
IP: uživatel7623
 taky to muzou delat ty tvoje vyleštěný kanálky
Datum: 13. října 2009 23:50
Jméno: Standa
IP: uživatel7623
 duvody: vítr,vytahanej retez,vytahana rozeta,mekky kolo,suchej retez,tezkej jezdec,ucpanej vzducháč,blbá svíčka,blbý počasí,vykloktanej motor atd.......hledej......
Datum: 13. října 2009 23:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 neni to este poradne zajety a mozna to je taky moc malim prectihem az to bude zajety tak to taky bude tocit vic snad ale nejvic dela asi prectich taky u jednoho pio. mam prectich asi 1,8 a vubec netoci potvora ale jsou tam novy krouzky a smensim prectihem to nejelo vubec takze budu asi zvetsovat
Datum: 13. října 2009 20:11
 Ahoj hoši mam jeden dotaz.Mam Jawa 250 a fichtla (ten je prozatim ok  )ale vratme se ke 250 kdyz ju chci nastartovat tak to nekdy chytne nekdy musim roztlacit ale kdyz uz je motor nastartovany po přidani plynu se zacina dusit.takze je to trocchu problem ale kdyz uz to nejak na tu jedničku rozjedu tak uz to pomaličku fara a pak se to zahřeje a je to o 70% lepši ale na tu čverku to vzdy vynechava musim to poradne rozjet na 3 a hned hodit 4 . To mi nikdy nedelalo. vim jedno ze to neni svička a kamoši mi rikali ze je to kondenzator tak nevim proto se ptam ze  ? predem dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 20:30
 Vite ale to je to ze me to nikdy nedelalo a myslim ze tou zimou to nebude sem s toho neštastny ale ten vzduchovy filtr mi pride jako nejštasnejši možnost
Datum: 14. října 2009 20:30
Jméno: Standa
IP: uživatel7623
 nebo mas uplne normalne ucpanej vzduchovej filtr nebo ucpanou trysku..........
Datum: 13. října 2009 23:52
Jméno: Lukawe555
IP: uživatel7628
 tak u dva a pulek je to to samé jak u 175 kulaté čezety nedoteká ti tam pořádne benzín a tak to nechce jet tam to musí týct hodne moc aby to ten žíznivej motor napojilo  nejlepší je koupit novej kohout stojí neco kolem 200kč a máš po problémech mne to delali všechny 250 a 175 co sem měl tak zdar draku ať to jezdí
Datum: 13. října 2009 22:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 draku myslim ze to je tim ze je zima jestli ti to dela jen studenej motor a jestli mas 17 svicku tak se nediv nebo 7. na tuhle zimu musis mit 15. nebo 6. svicku pak ti to chytne nahnet ale studeny to stejne nepude do otacek
Datum: 13. října 2009 20:15
Jméno: hanc
IP: uživatel3032
 skus seštelovat předstich a odtrch a uvidiš jestli to bude lepší
Datum: 13. října 2009 19:01
 cau videl sem uplne nablejskany ho fichtla ale nemel predni kryt(21ka to byla) nevim jak se to menuje proste ten predni kryt je tam dynamo karburator atd.... nezda se mi ze by si dotycnej neumel obstarat tenhle kryt spis se mi zdalo (nezdalo) ze to mel schvalne... nevite nekdo jakej to mohlo mit smysl???? fichtlu zdar!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 19:50
 to je mi te lito
Datum: 13. října 2009 19:50
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 to sem byl asi já páč mi ho nějakej nenechavec ukrad!!!
Datum: 13. října 2009 18:57
 to spis byla proste Jawa 20 a nemela brisko......
Datum: 13. října 2009 18:33
 Prosím ty dobré lidi  , kteří mi včera nabízeli Blatníky na mustanga, aby mě kontaktovali na mail pavelfrydl@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 17:48
 čus hale u mý babetty 210 jak tak když přidám plyn tak musím dycky čekat než se dostane do otáček a teď je max. rychlost 40 normal bylo 50kmh a když třeba 1 minutu jezdím tak když pusptím plyn tak do 4 sekund mi to chcípne nevíte čím to může být já myslím že karburací nevím prosím odepište dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 17:48
Jméno: Pepan
IP: uživatel6362
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 23:38
 teoreticky ano,ale musel by jsi pod nej dat kulicku,nouzove reseni dobre,ale proc ,kdyz se daji sehnat ty srouby origo,sice se spickou misto kulciky ale funguji taky dobre
Datum: 12. listopadu 2009 23:38
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove.html chcem sa spítať musím použiť 16 VA trafo? asi by nestačilo 10 VA :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 20:11
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Špatně čteš.. píšou ve článku že má být 10VA takže máš správné trafo
Datum: 13. října 2009 20:11
Jméno: jakub
IP: uživatel7624
 kolik jede jawa 21?chtěl bych si jí koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 19:43
 Nerad se chlubím,ale když už se ptáš moje jawa 21 jede už i 90...ale tak já to mám perfektně seřízené...jinak kolem těch 65Km
Datum: 13. října 2009 19:43
Jméno: mustang23333
IP: uživatel6633
 napiš mi na mail pokud máš zájem já jednu pěknou 21 prodávám PePaZaK.23@seznam.cz
Datum: 13. října 2009 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel7623
 kdyz je to sprane naladeny a serizeny tak v serii maximalka i 75km/h,ale cestovni rychlost max 70......bezny ojety motor je rád za 55-60km/h......
Datum: 13. října 2009 17:59
 ve stavu v jakém to mají děcka tam max 50, po go a sežízená 60 az 65
Datum: 13. října 2009 17:28
 Cau vsichni, mám problémy s mým fichtlem.Špatně mi strartuje, ale jenom když je studenej motor ( vytáhnu hoo z garáže a nastartuje asi na 5. roztlačení, ale kdž chvíli jezdím nakopne třeba na první pokus.)Svíčku mám uplně novou.Brisk NR 15c...teedy do studena.Kdo by věděl, pls poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 18:01
Jméno: Standa
IP: uživatel7623
 tak kdyz mas tu novou svicku,tak sklepej jeji konatkty na odtrh 0.4-0.5mm.......tak jak ji koupis,tak má odtrh 0.7mm a vetsinou to nechyta.......
Datum: 13. října 2009 18:01
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ftp://skalda.org/moto/Muz%20na%20Jawe.mp4 tu stahujte toho muž na jawě
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 19:18
 Parádní dokument
Datum: 13. října 2009 19:18
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Pěkné moc pěkné.
Datum: 13. října 2009 18:18
Posl.aktualizace: 13. října 2009 16:43
 jestli máš ojnici ckr tak jo jestli ne tak ne
Datum: 13. října 2009 16:43
 zdar draci mam dotaz tady šeša prodává na fichtla silikovou fajfku tak v čem je lepší než obyčejaná?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 15:47
 lk: dik
Datum: 14. října 2009 15:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 13. října 2009 20:41
 mahtan: ne! je to vo tý fajce co je do huby, s pogumovaným povrchem
Datum: 13. října 2009 18:47
 uz asi vim vo ty fajfce co je ke svicce zejo?
Datum: 13. října 2009 18:19
 o cem je tu rec ? zni to zajimave ! chci to!
Datum: 13. října 2009 18:09
 ta fajfka je odolná proti vodě, máš to v popisu, na fichtlkapu ji používá celkem dost lidí..
Datum: 13. října 2009 16:45
 pida ty jsi taky trouba. jmenuje se radek šešnín, takže šeša
Datum: 13. října 2009 16:12
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 ty seš taky šáša.Je to sesa a néé šeša omg
Datum: 13. října 2009 15:59
 zdarec jawari potrebuju poradit s fichtle (karburator) kdyz mi plovak uzavira a benzin mi tece vrchem karburatoru newite nekdo cim to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 16:44
 kudy vrchem karburátoru u přívodu paliva nebo pod víčkem?
Datum: 13. října 2009 16:44
 Je to tím, že jak máš na víčku plovací komory v karburátoru ventilek a na něm je plýček.Musíš ho zohnout,protože ti tam pouští moc benzínu.Kdyby to nepomohlo,kup novej plýšek s ventilkem (cca 60 kč) a na 100% ti to pojede
Datum: 13. října 2009 16:41
 zdarec.. čezeta 175 typ 450-potreboval bych vedet kolikatej mam vybrus,na pistu je vyrazeny 4 CY ,je to 18 mm čep...ja prave nevim kolikatej vybrus to je,myslim si ze 4,ale zase nevim co znamena to CY.. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 14:46
 je to skutecne 4.vybrus,C znamena toleranci vnejsiho prumeru pistu,Y znamena toleranci diry pro pistni cep
Datum: 13. října 2009 14:46
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 20. října 2009 21:39
 Standa je trosku dulezitej trapak
Datum: 20. října 2009 21:39
 Ale budu to ICQ muset smazat i z profilu  to sou obcas hardcorovy dotazy  Obcas uplne nestiham a nechapu  A nejradsi mam na vse odpoved "a prečo?"  .......Jawamane zatim te neznam,napis napred maila,nez mi budes pridavat na icq....prosim....zdarec
Datum: 13. října 2009 18:58
 standa to krasne vystihl
Datum: 13. října 2009 18:47
 zatim ti dam jen mail.....mam uz v ICQ strasne moc lidi z fichtlkramku a obcas nestiham resit jejich záludné,nekdy az debilní dotazy
Datum: 13. října 2009 18:08
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 myslite ze kdybych dal na cz misto lanka vedeneho vnitrkem ridtek (standard) rychlopal tak by mi nedali veteranske papiry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 11:59
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 caw seso nechtel bys do prdodeje zaradit vice veci na starsi cz 125(a,b,t,c) jako napriklad vyrobni stitky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 20:57
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 no jo ale nechcu kupovat kazdy dil nekde jinde a nemyslel sem jenom stitky myslel sem treba sedlo (to nikde nemozu sehnat) a jiné
Datum: 15. října 2009 20:57
Jméno: standa
IP: uživatel7623
 nezatezujte sesu s takovejma kravinama......je spousta firem co je prodava......treba motocentrum vítkovice.......na kazde burze se prodavaji v kazdem druhem stanku.....
Datum: 13. října 2009 12:06
 Zdravím chci se zeptat chci si udělat na 21 dva vejfuky jestli to nebude dělat nakou neplechu díky za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 22:37
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Když se ti povede zmenšit u obou výfuků vnitřní průměry na polovonu, proč ne
Datum: 13. října 2009 22:37
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Jak rika jedno krasne prislovi: 2-takt zacina metr pred sanim a konci metr za vyfukem
Datum: 13. října 2009 21:18
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 podle mýho to pojede spíš hůř. Jestli ti jde jen o vzhled, tak ten dodatečný výfuk udělej "slepej" a pokud ti jde o výkon, tak do toho nejdi vůbec. Výfuk u dvoutaktu je velice ošemetná věc, je to do jisté míry tak trochu součást spalovacího prostoru, takže jakýkoliv nežádoucí zásah je vždy na škodu.
Datum: 13. října 2009 19:25
|



|