|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 11. října 2009 13:59
 cus hosi hey jak mam vylestit kryt motoru uplne do lesku je nekde nejaky navod ? \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:46
 nejdriv to osmirgluj nejakym jemny smirkem at se vyrobna povrch... pak si udelej kotouč z filcu nebo ovči vlny, kup brusnou pastu a jedes... hezky to vylesti.. pak to vypada jak zrcadlo
Datum: 11. října 2009 17:46
 Zdař draci,je dobrý nápad jezdit 85Km kdyš mám podložku na jehle v karbci na 1 zážeru ze zhora?? na jaký místo by ste dali podložku vy? a ještě je dobré mazat 1:50??? myslíte že je to moc málo a že tím zadírám válec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 15:56
Jméno: ondra
IP: uživatel5967
 Hej, draci, na M2T doporučuju rychle zapomenout, to je zadírač. Tím se mazalo, když nebyly jiné oleje. Když už není zbytí, používejte Mogul TSF 1:30. Jinak doporučuju polosyntetiku - třeba Denicol nebo Valvoline. Bude to míň kouřit. A mazat pak stačí i 1:33 nebo 1:50 podle toho, jestli máte jehlové ložisko nebo bronzové pouzdro. A pokud chcete fichtla rozmazlovat, dávejte mu plnou syntetiku.
Datum: 14. října 2009 15:56
Jméno: standa
IP: uživatel7607
 uz jsem psal do spodniho prispevku..........1:50 m2t je jasná vražda.......to bud rad ze to najdnou neudelalo drcccc......a nevyletel si pres riditka..........soucasny m2t je rado ze umaze valec pri pomeru 1:33......me to teda po nem zaclo u jednoho motoru cinkat i pri pomeru 1:30.......je to hroznej "olej".......pokud jezdims fichtlem takle "ostře" tak si kup poradnej olej.......sam se divim,ze se ti tam uz neco nepodelalo......i s polosyntetikou s mosaznym futrem musis jit na pomer 1:40....pri lepsim mineralu 1:35-max 1:40,ale ja tem mineralum neverim......polosyntetiku 1:50 s jehlovym futrem ANO......mineral 1:40.......
Datum: 11. října 2009 22:17
 Všem moc dík za rady.a doufám že se mi to nekoousne,zítra už tam olej přileju.a koupím jonseret 2T.A eště se musím kouknout do toho válce jak sem to do*e*al,pač mi to ve vysokejch otáčkách vynechává a z válce jdou zvuky cinkání...tak sem zvědav.Tak at vám to jezdí.
Datum: 11. října 2009 21:42
 To máš štěstí že se to ještě nekouslo. Mazat olejem M2T 1:50 a jezdit 85km to je teda odvaha.Fíkus Ti radí dobře...já to takhle neriskuju.Ahoj draku at' to nekousneš a at' TI to jezdí!!!!!!!
Datum: 11. října 2009 20:35
 jj zkusím přejít na ten jonseret........a nwm jesi je to tím ale kdyš ted jezdím z kopce tak mi to jakoby vynechává táhne to ale cítím jak to zpomaluje...jakoby se to už přidíralo a cejtím cinkání z motoru ale kroužky sou nový a na ně najeto ccc 200 Km
Datum: 11. října 2009 16:41
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tata na 175 477/01 dava M2T 1:50 a nadava ze to dymy , ja davam na fichtlovi m2t 1:50 a pohoda
Datum: 11. října 2009 16:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 lip udelas kdyz budes kupovat jinej olej t ten co ma napsany na obalu ze se dava 1:50 treba Jonseret 2T nebo castrol 1:50 ale castrol je docela predrazenej a ten jonseret kupuju za 140 L a je mozna lepsi nebo nastejno
Datum: 11. října 2009 16:34
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 M2T nesmis dat 1:50 to pridres!!!!!!!!!!!!pokud mas jehl. lozisko tak aspon 1:40 a pokud mas pouzdro tak 1:30 a na 0 vybrus mam taky plisek na prvnim zarezu od zhora zalezi jakou ma barvu svicka jestli to jede normalne dootacek tak je to ok podle toho co pises ale toho oleje musis dat vic
Datum: 11. října 2009 16:17
 Výbrus 0.Olej 1:50 M2T
Datum: 11. října 2009 13:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi jakej olej M2T 1:33 a lepsi oleje 1:50 a bohatost se steluje podle barvi svicky ma bejt cihlova muze bejt trosku tmavsi zarez nechnekde v prostred zalezi kolikatej mas vybrus ale doporucuju dat plisej do druhyho zarezu od zhora
Datum: 11. října 2009 12:49
Jméno: fichtl94
IP: uživatel7215
 Zdař draci,je dobrý nápad jezdit 85Km kdyš mám podložku na jehle v karbci na 1 zážeru ze zhora?? na jaký místo by ste dali podložku vy? a ještě je dobré mazat 1:50??? myslíte že je to moc málo a že tím zadírám válec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:00
Jméno: standa
IP: uživatel7601
 pokud nemas kliku na jehlach tak 1:50 je sakra malo!!! Je overeno,ze u pareza s celolitinovym valcem jsou pri pomeru 1:50 nadmerne opotrebovavany pistni krouzky.... ja vse mazu 1:40 a je to idealni...sice to studeny trosicku kouri,ale vse v poho.......
Datum: 11. října 2009 18:00
 ja newim ale maj ji na obou pionýrech u prostred ten plisek
Datum: 11. října 2009 12:49
 čsu,zdravim.. nevíte jaký je průmněr válce u fichtla?? PřeDeM dÍkY
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 15:02
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 myslím že vnejsí prumer je 42-43mm......babeta snad 45mm
Datum: 12. října 2009 15:02
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Průměr vložky je 38mm a po každém výbrusu se zvyšuje o 0,25mm až po 40mm. Průměr válce nevím
Datum: 11. října 2009 15:55
 vložky nebo válce? vložky origo 38 a pak podle výbrusu. vložku z hlavy nevim
Datum: 11. října 2009 13:04
 hosi kdyz si chci dat na sveho pionyra jehlove lozisko pod cep musim dat aji nejakou jinou spesl ojnici??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 12:32
 samorejmne musis koupit s jehlovim loskem na pistnim cepu neexistuje ze vylisujes bronzove pouzdro a das tam lozisko to je kravina!
Datum: 11. října 2009 12:32
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
Posl.aktualizace: 11. října 2009 14:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 na koľkoé ohmov mám nastaviť potenciometer aby mi to ukazovalo správne a stým blbnutím od striediedavého napäťia musíš: 1 napájať čo najviac vyhladením a stabilizovaním napätím najlepšie z batérie
2 umiestniť to do nieakej kovovej skrinky konzerva nieje od veci aby si to odtienil
3 mať odrušenú fajku
Datum: 11. října 2009 14:30
 to v tom, schematu jak to tam je to nefunguje, je tam blbe odpor u jednoho integrace, i po odstraneni tyhle zavady se mi to ale nepodarilo dokonale ozivit a hlavne nastavit, je to ukrutne nachylny na jakykoli ruseni, staci kolem toho v radiusu tak 0,5m mit kabel se stridavym napetim a uz to ukazuje co chce ...
Datum: 11. října 2009 12:30
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 určitě bych měl zájem a nevíš kde mám kopit to istatní
Datum: 11. října 2009 12:15
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 mam to ale zatim to nemam zprovozneny ale vypada to celkem dobře ...nechal jsem si vyrobit plosnaky ... jeste jich mam 5 kdybys mel zajem tak se ozvi
Datum: 11. října 2009 11:59
Posl.aktualizace: 11. října 2009 10:49
 Jo a ještě jeden dotaz, co a čím mám vyleštit v motoru? Pomohlo by vyleštit kolínko od karbece a čím? a pak vnitřek motoru (kanálky čím?) Díky moc za rady! P.S. Pomůže to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 16:50
 sagosek- myslimze jsem toho vyzkousel a udelal 5xtolik co ty a vim o cem mluvim ze ti J90jede vic jak ostatnim neni ve vylestenejch kanalech ale v necem jiným...
Datum: 11. října 2009 16:50
 Ti co to nikdy nezkusili vždycky nejvíc rozumujou, nedělej to, je to nanic... Já to mám odskoušený, vyleštěná kliková skříň, kanály ve válci, dno pístu... mašina valí jak utržená ze řetězu... Je to teda na Jawě 90, sériové motory si dávám k snídani... můžeš to vzít jen hladkým smirkovým papírem, jde to s tím pěkně ale je s tím jebačka...
Datum: 11. října 2009 14:24
 nejaky lesteni ti vykon neprida napriklad v originalnim kolinku od karburator je uplne jiný problem nez v jakosti povrchu... napis mi mejl ti neco k tomu reknu...
Datum: 11. října 2009 12:30
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 je to nahovno vyser se na leštění jediný co vylešti je dno pístu a výfukový kalál kuli usazování karbonu ale jinak je leštění napíču
Datum: 11. října 2009 11:01
 A proč ne? všichni říkají, že pomůže když vyleštíš kanálky kolínko od karbece atd. Já to chci vyzkoušet. Někdo říká, že jo někdo ne tak jak? popřípadě čím to mám udělat?
Datum: 11. října 2009 10:26
 nepomuze!
Datum: 11. října 2009 10:19
 cau hoši, hele co to může být když: nastartuju pionýra. studenej motor. Motoru drží volnoběh a tahá jako něco..... trvá to tak 15 sekund a najednou nedrží volnoběh a už není tak živej, jako když je studenej... Nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel7607
 a gumovy zaslepky(3ks) ve filtrboxu mas?? pokud ano,skus je vyhodit......mozna to bude hure startovat,ale lepe to pojede......
Datum: 11. října 2009 22:19
 stando vzduchový filtr je nový. staří 1 rok. jedině ta bohatá směs. svíčka byla cihlovo černá. protože to hodně točím tak jsem ji tak nechal.
Datum: 11. října 2009 18:14
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 muj tip je velka bohatost smesi......studenej motor potrebuje o dost bohatsi smes,teplej ne......muj tajny favorit je stary vzduchovy filtr nebo ucpane diry na filtrboxu......
Datum: 11. října 2009 18:03
 hele hoši nejsem amatér.... jezdím už hodně dlouho. Takže vím že se studený motor nemá vytáčet! Ale jednou jsem ho nenechal zahřát a hned jsem jel. Ne žádný plný otáčky lae jen tak zvolna. Ten pionýr táhnul jako nikdy! A když se ohřál tak už moc nejede! S tou svíčkou mam tam brisk N17C jelikož když se to zahřeje nechce to chytit. s N15 mě to nechytalo vůbec když to bylo teplý! Prostě je to divný. Volnoběžný otáčky drží jen když to je studený. Ale drží tak 15 sek. a toť vše. Šroubek je na max zašroubovaný a nic. Ptal jsem se taťky a on mě řekl, že to může být špatnýma kroužkama. protože u aut a i u mýho druhýho fika to jede líp když to je teplý. Nevíte čím to je?
Datum: 11. října 2009 17:57
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 A zkus zlato střední cestu- n15c/b8hs atp.
Datum: 11. října 2009 15:59
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 to musíš nejdří nechat prošku proběhnout na volnoběh když to nastartuješ a ne to hned honit pod plynem
Datum: 11. října 2009 11:57
 čus hale normal.rychlost je 50km/h a ted jenom 40kmh víc mě to nepustí a když přestanu držet plyn tak do do 4sekund chcípne benzín teče svíčka je dobrá ? prosím poraďte rychle
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 14:09
Jméno: kyš
IP: uživatel6744
 vyčisti trysky v karburátoru
Datum: 11. října 2009 14:09
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 nazdar, dnes som si prezeral motor na svojej Jawe 20. Ma okruhly kryt zapalovania (05-ovy motor), preto som si chcel porovnat cislo ramu a motora...no na motore nemozem najst cislo. Pozeral som vsade, nikde som ho nenasiel. Som druhy majitel a mal som k nemu aj stary TP, ale sa mi pred par rokmi niekde zapatrosil, preto nie som schopny povedat ci tam ten motor bol orig. ale asi nie, lebo povodny majitel ho uz aj druhy krat striekal. Preto sa pytam, je to normalne ze nie je na motore vyrazene cislo? a dalej na motore z mojej jawy 555 som mal odtrhnute drziaky stupaciek, preto som si zohnal druhe kartre a na nich tiez nie je vyrazene cislo. Nie je ani zbrusene, tam kde obycajne byva cislo proste nic nie je ani obrusene to tam nie je? co vy nato? A razil si uz niekto z vas cisla na motor? S cim sa to robi? Popripade mozem poslat aj foto. Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 12:42
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 diky za radu, skusim to pozriet. Na stitku na rame mam typ 20 a motor je 05-kovy. Skusim pozriet lepsie teda tam v zadnej casti. Mal som dole aj podsedlovy plech no nic som tam nevidel, ale bola uz trosku tma a aj zasvinene to tam bolo. Skusim vycistit a pozriet.
Datum: 11. října 2009 12:42
 cau já mám jawa 05. Byl jsem s ní taky na technické..... hele to číslo buďto máš vybroušené to je první možnost. Takže je ho zbytečné hledat. A nebo druhá možnost máš motor 05 na rámu z typu 20 (to se taky může stát) a to číslo máš jak je motor přichycen k rámu, tak jak je ten druhý držák (blíže ke zadnímu kolu) tak tam to je. myslím z levé strany. Koukni na to! zkus to tam vyčistit!
Datum: 11. října 2009 9:56
 ten motor na 20 muze byt jako nahradni dil.. a to samo plati u karteru z 555.. taky mohli být jako ND takže bez čisla
Datum: 10. října 2009 23:55
 Zdarec. Chci se zeptat pro úpravu jaká je vhodná maximální šířka sacího kanálu jak ve směru pístu, tak kolmo na píst? A ještě jedna otázka:Když je sací kanál u originál válce trošku ke straně, zajímal by mě důvod proč tomu tak je pokud to tedy někdo ví, jinak jestli mám tedy při zvětšování toho kanálu ho zvětšovat na obě strany rovnoměrně nebo zarovnat na střed vložky? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 8:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ta dira pro karbec je ke strane kvuli tomu ze tam je ram nad tim a karbec by se tam nevesel tak musi bejt ke strane
Datum: 11. října 2009 8:43
Jméno: Dr
IP: uživatel2971
 Zdarec,myslíte,že můžu použít Gufero tady od Sesy 35x47x7 na olejove vidlice nebo musim použít přímo na vidlice.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 22:14
 Čau draci mohl by jste mě někdo vysvětlit co jsou to kontakty přerušovače na fichtlu? Jestli jhste si někdo čet erikovy dálkový cesty jak na fichtlu byl až na sicílii tak píše otom že to často čistí a tak.Myslím že je to kladívko nebo něco v zapalováním ale nevím to určitě tak napište co to přesně je diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 22:57
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 jo myslis si to dobre je to kladivko a +ten kontakt ktery se nehybe
Datum: 10. října 2009 22:57
 zdarec,poradite mi jak zvednout vykon na čz 175 (starsi kulatej motor) ? pomuze to samy jako u fika-vylestit kanalky,sportovni filtr,zvetsit kanalky,.... ? napiste prosim cokoli vas napadne... bude to spis do terenu... NEPISTE PROSIM ZE JE TO DO TERENU NEVHODNY,TOHO SEM SI UZ VYSLECHNUL DOST...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:33
 rozeta je tam jak krava  skoro pres cely kolo  snad vetsi rozetu ani nevyrabej  no a zapalko z fika tam mozna casem dam...
Datum: 11. října 2009 18:33
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 Hele reknu ti neco,co nechces slyset......pokud zacnes delat upravy na starym motoru,tak prvni co se stane,ze se ten motor posere,vysype........vetsinou klika jde ven jako první  taky sme meli v krosce motor z kulatý čízy......dostala kotel a vysypala se ojnice v dolnim oku......sehnali sme motor z 477,seridili smes na chod bez filtru,sla jako svine a jako spokojenost ale odkurvili sme pro zmenu prevodovku....... napred si to poradne serid(zapalovanixbohatost smesi),vymen olej v prevodovce,vycisti poradne origo vejfuk(by the way jakakoliv uprava seriovyho vejfuku se projevi negativne na výkonu a na spotrebě!!)...pokud schodis origo filtrbox,musis pretryskovat karbec,kvuli chude smesi......hodně štesti pri ladění.....ja timhle jiz prosel ve svych 15 letech.......jedina uprava co ti muzu doporucit,je zapalovani z fichtla a velka rozeta dozadu........
Datum: 11. října 2009 18:16
 http://jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=131 ale jakákoliv snaha je zbytečný ničení motoru. Tu 175 mám, taky jsem měl zpočátku myšlenky, jak ten motor poladím, ale...... je to fakt stabilák a výsledek úprav (lhostejno jakých) nikdy nebude odpovídat vynaloženým financím. A pokud vyladíš motor, tak přestane stíhat podvozek a jsi zase na začátku......jen s tím rozdílem, že jsi zkurvil veterána.
Datum: 11. října 2009 17:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak když tam dáš tu hlavu tak už je celkem jedno jestli s tim budeš jezdit v terenu, na silnici nebo to třeba budeš mít v trakturu....duležitý je jak na tom je klika.....když už bude načatá, tak pujde mnohem dřív do kytek....
Datum: 11. října 2009 13:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 chlapci ten stabilák vubec neřešte  ... použil jsem to jen jako přehnané přirovnání, ale jinak to jsou motory který se dříve používali např pro pohon mlátičky, ži jinejch zem. strojů. Nebo jste ho určitě viděli ve filmu Na samotě u lesa(jak začnu řezat, musíte mi přidat plyn  ).... a k přirovnání jsem ho použil právě proto, že tyhle motory měli většinou velké a těžké setrváky => těžkopádnej chod potoru
Datum: 11. října 2009 13:57
 a da se z toho ten stabilak nejak odstranit? jestli to teda dobre chapu,tak kdyz dam plyn na maximum tak to v jednu chvili bude mit na max treba 6000 ot a jindy zase 7000 ot ? (jenom sem je typnul,nevim jaky to ma mit otacky...)
Datum: 11. října 2009 12:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stabylak je treba u nekterejch traktoru a fungujeto tak ze das plyn a nehejbes snim a steluje si to samo plyn drzi to porad stejny otacky vubec netusim jak to funguje
Datum: 11. října 2009 12:46
 vysvetli mi nekdo co je to ten stabilak? a kdyz tam dam tu hlavu a budu to mit na cross,neodejde mi ta klika?
Datum: 10. října 2009 23:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud máš dobrou kliku(nejlíp po repasi), tak celkem doporučuju zkusit na ten motor hodit hlavu z 453... ted si nejsem jistej, lae myslim že to vycházelo z původního kompres. poměru 1:7 na 1:10 tušim, ale ten motor pak jde mnohem líp vytočit a má větší tah. sílu(mam to na stavbě s motorem 175/450).. o životnosti ale nemluvim...... prostě to o něco sníží vlastnosti stabiláku
Datum: 10. října 2009 22:25
 no ja sem nikdy čz neměl takže nevim...ja nehodlam dělat další kanálky nebo tak něco..jenom prostě nějaký úpravy co zvládnu sám..je mi 15 takže nemam moc možností,ale pište prosim všechno co vas napadne...i ty nejlehčí úpravy (kromě vyčištění filtru a go motoru  )
Datum: 10. října 2009 21:50
 kulatej motor má pokud se nepletu litinovej válec......tak to hodně štěstí při upravování.
Datum: 10. října 2009 21:48
 Čau draci jaká má být mezera mezi kldívkama. Díky!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 20:55
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 0,4 vetsi nedavej pak to netoci samozdrejme musis mit pist v horni uvrati
Datum: 10. října 2009 20:55
Datum: 10. října 2009 20:55
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 0,4 vetsi nedavej pak to netoci
Datum: 10. října 2009 20:55
 Čau draci tak mám nový kroužky najeto tak 150km a vadí mě jedna věc když jedu a vytáčím to tak se to vytočí a pak začne v tom najednou cinkat a pak se to dá ještě točit ale už prostě netočí jde to pomalu.Mám 21 pincek origoš originální válec jenom kroužky nový,svíčka NGK B8HS plíšek na třetím zářezu ze zhora mažu 1:45.Tak čím to je že to ještě netáhne pořádně a nevytočí se to ?????Poradte porísm je to hrozný děkuju moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:24
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 na zajizdeni 1:50?? vam hrabe ne?? aspon dve nadrze bys mel mazat 1:30,jinak ty kruhy pujdou do hajzlu! Fikusi jako klid jo......a ty vase "polosyntetiky" jsou lepsi mineraly se specifikacema bezny polosyntetiky,ale furt je to olej na mineralni bazi! A fichtl ti mozna nejde vytocit,protoze mas novy kruhy a nebo starej vzduchovej filtr a moc pricpanej filtrbox a nebo jednoduse vyjetej valec......proto zvoní..... jeste je ale brzo soudit.....a dal jsi jen novy kruhy a nebo i pist? pokud jen kruhy,urazi ti brzo ty stary mosazny kolicky v pistu....vetsinou uz to jsou jen torza kolicků na zamky  ....proto taky mozna to zvoneni.....napis tvoje rekace,uvidime jak si na tom.....
Datum: 11. října 2009 18:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je polosyntetika co ja vim dava se 1:50 ne??? stimhle olejem to bude sedat dyl protoze krouzky maj strasne mali treni je to prroste kvalitni olej ale zas ten motor dyl vydrzi . Kazdymu to seda uplne jinak poznas to tak ze se prestane prehrejvat prevodovka musis nani bez problemu udrzet ruku po delsi jizde treba po 5 km
Datum: 11. října 2009 8:57
 shell advance sx je mineral
Datum: 10. října 2009 21:44
Jméno: jawa5021
IP: uživatel1723
 Shell Advance sx litr stojí 105 kč polosyntetika
Datum: 10. října 2009 21:06
 ja dal na mustanga novy krouzky,poctivyho zajizdeni sem si uzil asi 1 km a pak sem to rval jako normalne,hned do vysokejch otacek...no a nemuzu si stezovat,jede jak pila...kazdej ma jinej nazor na zajizdeni  nekdo rika 20 km,nekdo jednu nadrz,fikus dokonce 1500 km  tak si vyber
Datum: 10. října 2009 21:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co silis 150 km  to jsou krouzky porad jako novy a co pouzivas za olej?? ja mazal castrol 1:50 a sedloto az po 1500 km mel jsem jetej valec a novy krouzky. Co pouzivas za olej???
Datum: 10. října 2009 20:42
 Čuz draci,mám problém,kdyš jedu z kppce nebo po rovince dlouho na torjku okolo 80 tak ta trojka jakoby blbne....cítím že to přestává táhnout..a pak to zas táhne suprově asi minutu a pak zase ne,sice táhne ale mín...a při tom to dělá takový divný zvuky jakoby cinkání..myslím si že to bude ve válci asi pístní kroužky.Pls help
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:25
Jméno: standa
IP: uživatel7601
 co ja vim,tak mas silenej velkej predstih a tohle jsou casto priznaky samozapalů(detonací)......skus mensi predstih a nebo benzin s vyssim oktanovym cislem.....
Datum: 11. října 2009 18:25
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to maš gut fíka 80 po rovině, no nevím jaký máš převod ale motor musí točit dost hodně a jak říkáš bude to nejspíš kroužky (to cinkání(nebo už to může být vůle na ojnici, a že to přetává tahnout to nevim možná že se to malinko přizadírá
Datum: 10. října 2009 20:33
 Eště: takhle mi to nikdy nedělalo až dnes.....tak sem zkusil pročistit karbec a vše ....ale pořád to dělá
Datum: 10. října 2009 19:23
 čau chlapi... 555 se mi na volnoběh (třeba minuta stání na krizovatce) ulejvá... palky to jakžtakž snesou.. ale pro brisk je to trest nejvetsi... jehla na druhym zarezu zvrchu, svička cihlova (parkrat byla při kontaktech lehce bílá)... jak to mám kurna upravit bo prevrtat, aby se mi to na volnobeh neulivalo? jinak to lítá jak prase každej kopec za tři.. jen to uliváni me stve... ze musim na krizovatce mit vyssi otacky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 9:33
Jméno: Toňas
IP: uživatel788
 Draku, mě moje 555, dělala to samý a vyřešil jsem to tak že jsem dal jehlu níž a úplně v pohodě. Zkus to. Čau
Datum: 11. října 2009 9:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a nemas zasra.. sani to sejtko?? nebo tam uz mas dany papirovej filtr?? asi je dost spinavej ale ja ho mam cistej a delami to taky
Datum: 11. října 2009 8:59
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mam ten samej problem u pionyra je po GO a mam 0 vybrus skousel jsem nekolik karburatoru ktery fungujou na druhym pionyru bez problemu a kopce mi to taha taky za 3 pokud to neni nakej krpal bohatost jsem skusil vseljakou a svicky vseljaky myslim si ze to je valcem ze je moc malej lip by to slo asi kdyby to byl treba 2 vybrus nebo to je tim ze je tak o 0,1 mozna o 0,2 mm kratsi vylec byltam pahejl u prevodovky tak jsem to odrbousil
Datum: 10. října 2009 20:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja měl na 555 dva motory a jeden měl na jehle na plováku jeden zářez -u toho sjem hladinu měnit nemohl ale ten druhý měl na té jehle 4 zářezy a tam se to měnit dalo
Datum: 10. října 2009 20:36
 u 555 je hladina natvrdo nastavená... nedá se měnit
Datum: 10. října 2009 19:49
 zkus hladinu v karbci
Datum: 10. října 2009 19:38
|



|