Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau draci co lítají na fiku. Měl bych na Vás velkou prosbu, nebo spíše radu. Mám fichtla brácha má 05 já 20. Jsem s nima spokojen, ale problém je se spolehlivostí. Chci na tom fiku denně jezdit do školy. řekněte mi co mám ještě vyměnit, aby to bylo co možná nejvíc bezporuchový? Mám vyměněný: všechny lanka, žárovky, motor je po GO (ložiska gufera, spojka, řadící automat), olej v převodvce, bezín s olejem 1:40 oleje TSF. Předstih odtrh zkontrolován, šrouby všechny dotáhnuty,. Myslíte že si ještě něco může podělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 20:15
Jméno: Petr
IP: uživatel7455
 ... já bych tam dal za tři litry to bezkontaktní zapalování. Já ho mám a je to paráda. Naskočí vždy na první našlápnutí. Teď jsou už jenom občas nějaký mechanický drobnosti. Jo a asi tam dám časem lepší lamely do spojky - ferodo. Pro denní ježdění bych asi žádný úpravy na výkonu motoru nedělal.
Datum: 24. září 2009 20:15
Jméno: bublinad
IP: uživatel5503
 no já bych jetě zkontroloval pořádně přívod paliva tím myslím kohout vyčistit tak po každách 250 km a dát i new filrt a uš by jse na tom nic nemělo pokazit i když na fichtlovy se ti muže kdykoliv neco pomrvit..
Datum: 23. září 2009 20:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 míchej dál 1:40.... je to pro kluzný ložisko ideální
Datum: 12. září 2009 17:22
Jméno: nukem
IP: uživatel7347
 olej tsf se nemicha jedna ku 40 ale jedna ku padesati
Datum: 12. září 2009 15:45
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jak rika zeli jezdi a uvidis. ja jezdim na 555 do skoly uz rok, a jenom dvakrat jsem prisel pozde
Datum: 12. září 2009 8:22
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 vis co musis jezdit a vychytavat mouchy.. jen tak poznas co je spatne...treba ted si koupil novy veci ale podelat se muzou tak i tak... jezdi a uvidis
Datum: 11. září 2009 21:40
 nazdar draci mám takovej dotaz řeknete mi někdo něco k oleji M2T?někdo mi žika že to je na hovno a někdo zase že fichtlovi to je jedno ale ja ho mam po vybrusu a nechcu si ho skazit tak nevim poradtě mi pište skušenosti budu rad
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 14:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 M2T maze az moc  Ae nicemu to nevadi.Ale hold kdyz to nekomu toci prez 8,9 tisic tak M2T musi vymenit za neco "znackovyho" .Si myslim,ze vetsinou tyhlety znackace pridaj na seriovym fichtlu poradne placebo efektu,stejne jako jizda bez vejfucku apod.
Datum: 13. září 2009 14:23
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 přidávám se k Js...taky jezdím na M2t a nemam problemy... jednou za pul roku dekarbonizuju ale to snad každý kdo se trochu stará o svou motorku,,,a že m2t nemaže?? to je totalni kec
Datum: 12. září 2009 21:56
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 M2t se neboj. Lidi toho nakecaj. Jezdím na M2t dlouho a tokovýhle problémy jako tu s oblibou popisuje standa a další nemám. V současnosti zajíždím na M2t Jawu 634. V životě jsem nezadřel. Kecy o tom, že Mět nemaže neber vážně. To, že M2t karbonuje je fakt. Pokud ti vadí čas od času dekarbonovat, kupuj modernější oleje. Na zajíždění maž 1:25. Na to kolik je potřeba oleje má daleko větší vliv konstrukce motoru, než kvalita oleje.
Datum: 12. září 2009 19:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja s Castrolem jsem zajizdel krouzky 1500 km pak to konecne poradne sedlo valec nebyl po vybrusu tak nevim jestli se nerozpustili usazeniny rek bych ze jo ale doporucuju jezdit na kvalitnejsi olej jak pise Steve ja pouzivam to co je levnejsi stech kvalitnich oleju tetka jezdim na castrol ale prejdu na olej co vyrabela husqarna tetka se to jmenuje jinak
Datum: 12. září 2009 19:16
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 ja leju still 1:50 mam v klice jehlu a dvojkrouzek pist zajizdel jsem aj jezdim na neho a jeste jsem nemusel cistit vyfuk, pist ani hlavu
Datum: 12. září 2009 15:39
Jméno: amin
IP: uživatel7351
 AGLOCK: ty ses nejak chytrej
Datum: 12. září 2009 13:02
 k tem rozpecenejm krouzkum - v zivote sem se s tim nesetkal, ono staci gdyz se ti v drazce zapecou nebo jakoby zatavi do ni (zvlaste prvni krouzek) ci zasprcnou ale ze by se uplne rozpekly tak s tim sem se jeste nesetkal, staci gdyz to zapeces nebo se ti tam sprcne jak uz sem rekl, to se stava gdyz je toho oleje malo nebo ten olej nemaze jako treba to M2T (vysledek je stejnej)...to oglock - ze M2T zakarbonizovava povrch pistu je pravda, nejen pist ale i spalovak hlavy, klikovy prostor, lauf atd. ale to dela vetsina mineralu, v tom bych problem nevidel, fakt je ze M2T je na mnozstvi karbonu prebornik jelikoz se nedokaze ucinne spalovat...ale nejsme z cukru a nejakyho karbonu se prec nebojime, dyt to k tomu patri...ale nepochopil sme narazku na standu ze se do toho nema plict, cos o nem napsal mi zni jako ironie, nechapu proc takhlec o nem mluvis gdyz ho neznas a pokud tady nigdo newi co je synteticky olej (asi si myslel plne synteticky a ne na bazi syntetickeho oleje) tak nam to tu vysvetli, rad se necemu novemu naucim a vcelku me to zajma co o nem vis
Datum: 12. září 2009 12:41
 M2T je brusna pasta na valce, na vybrus to vubec nedavat, zajedes to sice za 200km ale muzes to dat znova vyhonovat pac je ten valec na vyhozeni, neumaze ti zajety fichtla v otackach (tim myslim nad 6ooo ot. coz je pri trojce 60km/h a to je rychslost nad kterou se chce kazdej dostat) natoz abys ho pouzil na zajizdeni, nejenze sou tam naprosto jiny tlaky ale olej co nemaze nema v motoru co delat, v lepsim pripade i pri opravdu opatrnem zajizdeni ho pridres nebo es ti zasprcnou krouzky do drazky, v horsim to proste zadres...nemaze, nechaldi, netesni, milionta diskuze o M2T s tim samym zaverem - lej si ho tam ale pricitej si pak nasladky sam, hlavne sem pak nechod ze si pomaloucku zajizdel a i presto si zadrel...syntetiku taky ne, dyt mu tim skodite, rozvadet se tu nebudu navic by ses solidne prohnul gdybys ji tam daval a jeste k tomu zbytecne, ten olej ma uplne jinou charakteristiku a do chrchlovyho motoru je naprosto nevhodna...polosyntetika je dobra volba, proti ni nic nemam, co jeste uznavam a podporuju je jezdit na "obycejny" mineralni oleje, pravda ze chrchl zchroustne secko ale jeden z mala oleju co opravdu mu prokazatelne dost skodi je M2T, znam z kupy emdvetecek jen dve dobry, srovnatelny s TSF od Mogulu, sak tu o jednum uz nekolikrat byla rec, ze se na mineral zajizdi a dal jezdi je v poradku, gdybych zabruslil do historie tak se na mineral zajizdelo a pak se prechazelo na polosyntetiku, todlec dnes uz nedoporucuju protoze prave polosy. ma detergencni schopnosti a rozpousti karbon, kterej ze sebe udela kasi a ten pak valec znici, takze zase vybrus, da se tomu predejit uplnym dekarbonizovanim pistu, hlavy a klikovky...obecne plati ze na co zajizdis na to taky bys mel v budoucnu jezdit...takze ponauceni - polosyntetika (Motul 510 - vcelku drahej ale jinak vybornej oil) a mineral (z mineralu je dobrej uz zminovanej oil TSF, od Shellu, Castrol je dobrej ale taky spetku drazsi, Valvoline a jine...) a chovat se k tomu slusne, ten motor se ti pak odvdeci opravdovejma konma, gdo do toho lije sracky a nestara se o nej, nemuze taky od nej cekat zazraky, je to tve rozhodnuti, zde si muzes vzit ponauceni...
Datum: 12. září 2009 12:33
Jméno: oglock
IP: uživatel5854
 tak podla toho po akom case ...taketo maloobjemne motocykle su casto zneuzivane a vozime sa na nich jak na ostrych 4taktoch takze rozpiect sa ti mozu aj na castrole...ale hlavne to M2T zakarbonovava povrch piestu....
Datum: 12. září 2009 12:22
 ještě sem se doslechl že M2T časem rozpeče pístní kroužky,je to pravda?
Datum: 12. září 2009 11:44
Jméno: oglock
IP: uživatel5854
 Nikto z vas ani netusi co to ta syntetika vobec je!!!!
Datum: 12. září 2009 10:09
Jméno: amin
IP: uživatel7351
 tky bych nedával syntetiku,klidně stačí polosyntetika !
Datum: 12. září 2009 9:01
Jméno: oglock
IP: uživatel5854
 standa sa tomu rozumie ako nikto znas...sa mi zda preco by nemohol syntetiku ved ani nevies co je to syntetika sa stavim...tak radsej neplet...
Datum: 12. září 2009 6:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já nevím o čem přemýšlíte m2t musíte ředit tak 1:30 a něčím kvalitnějším 1:50 takže s cenou vyjdete úplně stejně...tudíš m2t nic neušetříte protože ho tam zase musíte dát víc a do 120kč seženeš už lepší oleje
Datum: 12. září 2009 1:10
Jméno: standa
IP: uživatel7350
 myslim si ze je skoda kazit uplne novej vybrus olejem jako je m2t......na zajizdeni doporucuju nejakej lepsi mineral,urcite ne syntetický oleje!!
Datum: 12. září 2009 0:50
 ja si myslim ze fichtl schrousta vsechno a M2T mu vadit nebude je to na tobe
Datum: 11. září 2009 23:34
Jméno: oGlock
IP: uživatel5854
 Presne tak jazdit nato mozes ale strasne zakarbonovava vyfukove koleno a komplet vykuk ak mam doporucit tak zabehavaj na niecom lepsom castrol syntetiku ale stihl 2T klasicky ten ma aj dekarbonizacne ucinky...a doporucil by som aj kvalitnejsi benzin 100carerru...
Datum: 11. září 2009 22:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 reknu ti to takhle sou to sice sracky ale ty fichtli na to jezdili a jezdit budou je jen na tobe co do to das jestli muzu doporucit mogul tsf na zajizdeni dej 1:25 a bude to ok
Datum: 11. září 2009 22:09
 Zdravim. Na mojej novej Jawe 350/634 mi dnes z nicoho nic zacalo rozsvecovat pri nizkych otackach nabijanie, svetla zacali zhasinat a zacala kapat a strielat do vyfuku. Domov som dosiel tak ze som ju musel turovat. Ked som ju drzal vo vyssich otackach nabijanie zhaslo a vsetko islo dobre. Aka chyba tam moze byt? Zeby len nejaky kontakt, nabijanie alebo odisla bateria?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 7:29
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se také na upevnění vodičů od akumulátoru ,regulátoru a svorkovnice dynama. Akumulátor musíš dát nabít a potom se uvidí.
Datum: 12. září 2009 7:29
 koukni na uhlíky a očisti komutátor na rotoru dynama
Datum: 11. září 2009 23:42
 Čau draci....potřebuju pomoct.....nutně....nejde mi nastartovat fichtl...jde sotva roztlačit....roztlačím ho a když přidám plyn na půlku tak to je jako na volnoběh....šroubek na volnoběh je uplně dotažený, šoupátko není vyhryzané.....když nechnám plyn na volnoběh, tak se to začne dusit a chcípat a když přidám rychle na plný, tak se to udusí....prostě to nedrží, dusí se to a na plný to má takový strašně tichý chod, ale nedostane se to do otáček.....předstih i odtrch seřízený pořádně a několikrát přeměřený....hlava i válec utěsněný.....já už fakt nevím.....POMOZTE PROSÍM !!! DÍKY MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 19:52
 muže to byt ucpanej vyfuk skus ho oddělat
Datum: 12. září 2009 19:52
Jméno: nukem
IP: uživatel7347
 karbec zkus nove trysky a serid si dobre hladinu plovaku
Datum: 12. září 2009 17:57
 cau mel sem podobny problem nemas to zapalovacim polem?? skousel si to??
Datum: 11. září 2009 23:22
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 zdarec čim to je když mě predni žarovka svity uplne slabo a je to dalkova
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 9:39
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 JO JE TAM NAPSANÍ 6V 25W
Datum: 12. září 2009 9:39
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Tak zkontroluj jestli je na 6v...me 12v halogenka sviti taky, ale slabe
Datum: 12. září 2009 9:34
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 ale ja tam mam novou mam dvojtou žarovku
Datum: 11. září 2009 20:55
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Kup si novou...Jinak ta mala ma svitit slabe
Datum: 11. září 2009 20:18
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec hoši jaka je přičina že kamošovi pořad odchazi svíčky asi po 50 km dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 10:16
 mas spravnou tepelnou hodnotu?? jestli jo tak jak pisou dole brisk vyrabi svicky ktere jsou spise do ctyrtaktu a ne do dvoutaktu skus jinou firmu nebo jeste zas jak pisou dole vsechno si presne sestelovat
Datum: 13. září 2009 10:16
Jméno: dano
IP: uživatel6546
 ma zacpany karbec!
Datum: 11. září 2009 19:57
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 dik\r\n
Datum: 11. září 2009 19:34
 vetsinou to ale dela moc bohata smes, svice se zanese a pak to nechce jet, sestelujte si bohatost na jehle a seridte si smes v karbecu, vycistete si svici a muzete v pohode dal jezdit...
Datum: 11. září 2009 19:07
 i jde to, brisky (povetsinou novy) byly alergicky na muj motor, bud zacli hazet pod izolantem, nebo se roztekly nebo s nezjistneho duvodu proste odesly...at jiz byly cerny, bily nebo u secky odstiny rudy, spravna smes, spravna komprese, spravny predstih a odtrh, odtrh na svici, tepelna hodnota, secko sem zkousel ale ty brisky tam proste nevydrzely, jedna ale vydrzela az 2 tydny, obvykle ale odchazely po 100km, tak sem tam hodil zase PALky a je po problemu...
Datum: 11. září 2009 19:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co je to zablbost nejde mu tam moc benzinu?? jestli ma cernou svicku tak mu tam jde moc bnzinu
Datum: 11. září 2009 19:02
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 cau mam probnlem. omylem sem do motoru nelil olej do spatne díry tam kde je elekrika (ne na pinckovi ale na motoru sachs) moze se to nejak rozbit?? skousel sem to roztlacit (nakopavacka neni) a nechce to chytnut (olej mogul 2t sae 40 motorový)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 16:19
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 1) brýle mám.-) 2)kde ma fichtl diru na olej vim. je to motor sachs 50 myslim s olej se do teho mam let pres spojkove lanko ale ja ho tam nalil pres takovu diru uprosted motora. neslo by to např vymit benzinem? neche se mi rodelavat cely motor. a ps nevite kde na to sehnat nakopavacku?
Datum: 12. září 2009 16:19
 Kdyby to byl fichtl, tak bych řekl že jsi debil bo to má úplně někde jinde díru na olej a na elektriku ale, bohužel to budeš muset vyčistit. nevím jak ten motor vypadá ale asi nic jinýho ti nezbývá.  HAHAHA
Datum: 11. září 2009 20:20
Datum: 11. září 2009 19:28
Jméno: george
IP: uživatel5844
 zdarek draci tak přidávám jednu příhodu s cajty co se mi stala asi tak před půlhodinkou  \r\njedu si takhle polní cestou na pionýrovi a najednou předemnou chlápek a mává na mě jako at zastavim. Řikam si to je nějaký civil tak přibrzdim jako co chce a on vytáhne legitimaci a hned se ptá jestli mam řidičák\r\ntak já popravdě že ne a najednou další průser prej se tady nesmí jezdit a fakt za mnou čumí z křoví zákaz vjedzu. Mu řikám popravdě že sem to přehlíd naštěstí mě cajt nechal jít ale musel sem to domu dotlačit pěšky naštěstí to bylo asi pul kiláku jenom
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 9:59
Jméno: george
IP: uživatel5844
 to moony : to nebylo u polňačky někde ale u vojenskýho skanzenu na smečně a tam cajti choděj normálně navíc ho znam a vim že to fakt poliš je 
zajic13 : jj sem
Datum: 13. září 2009 9:59
 heeej nejsi rebik ze smecna?
Datum: 12. září 2009 20:33
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 to ti jako ukázal legitimaci do knihovny nebo do bowlingovýho klubu? Bych se divil, že by si cajt a ještě k tomu v civilu šel stoupnout na polní cestu a čekal na nějakýho fichtlaře až se tam náhodou
objeví. Malinko se mi to nepozdává...asi si z tebe někdo šeredně vystřelil george...
Datum: 11. září 2009 19:27
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 A kolik ti je?
Datum: 11. září 2009 18:50
 čau,jak dlouho vydrží než se opotřebuje jeden tuning pístní kroužek co se dává na jednokroužkovej píst???dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 15:57
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 jak komu
Datum: 12. září 2009 15:57
Posl.aktualizace: 12. září 2009 16:14
 aha dakujem.
Datum: 12. září 2009 16:14
 jasny, tak pred pul rokem sem se znamym vybirali stopetadvacu, prave na Jawe nas upoutala nizka hmotnost, normal je kolem 120-125 tak nejak a na endurko je neco malo kolem stovky hodne dobry...za me ma palec nahoru...
Datum: 11. září 2009 22:02
 no inak neviem ze kolko vázia iné 125ky.....tak rikás ze je to OK váha 125ky?
Datum: 11. září 2009 20:56
 tak sorry neprecicital som to
Datum: 11. září 2009 20:53
 sak jo, uz sem se opravoval...pardon...
Datum: 11. září 2009 19:03
Datum: 11. září 2009 18:49
 oprava - kecam, nejtezsi je fakt travelka...ale 16 kg neni zase toli, sak s tim nelitas v terenu gde ty kila sou znat, na silnici to aspon bude "lip drzet stopu", viz pripady tezkych BMW  ...myslim si ze 115 (podle provoznich naplni, nafoukanejch gumach, namazanym retezu a bordelu s kupou blata na nem se to muze trosku lisit  ) kg na 125 je vcelku malo...
Datum: 11. září 2009 18:32
 tak to bacha, Travel je z nich vsech nejlehci...jinak ta Dandy je spolehliva, musis se ale o ni umet starat, to je zaklad, to v iprece kazdej ze mo s udrzbou jezdi pravidelne a bez potizi (az na nektere vyjimky)...
Datum: 11. září 2009 18:29
 já mám informace že dandy je si lůevná a celkem výkonná 125 ale spolehlivostí moc neoplývá.
Datum: 11. září 2009 18:27
 hmmm,ale z tych 125kah Travel je najtazsi,,,doteraz to je moj favorit
Datum: 11. září 2009 18:24
 prave ze mezi 125ccm je vcelku lehka, pravda ze by ale mohla jeste nejaky to kilo zhodit...jinak co na to rict, jawa s cinskym motorem, daval se tam pred tim jakysi korejsky ale ted uz cista cina...ale co bysme nechteli, Dandy je dobra motorka, majitele si ji velmi vazi, Dakar a Sport je prakticky to samy, jsou to endurka ale na silnici, v terenu je to tak trochu problem, Travel je klasicka cestovni takze tradice...gdyz uz bych si mel vybrat z novejch tak 250 travel nebo 660 co ma vyjit na jare, na tu sem zhavej ale po obou muzu jen slintat...a prakticke zkusenosti s tema 125? na Dandyne sem jezdil, musim unat ze se mi to libilo ale asi sem cekal trochu vic, jinac je to vyborna volba pokavad volite levnou spolehlivou masinu na klasicke jizdy do prace (skoly, brigady, melouchy, devcaty atd) a navic je to stale jeste Jawa, ktera se vsak uz stavi na vlastni nohy...
Datum: 11. září 2009 18:17
 čau hej neznáte někdo nějákej servis v okolí Přerovka a Hranicka kde by mě byly schopni udělat převodovku na ČZ 175/477 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 12:06
 Jasně ale já sem nikdy motor nerozebíral a takové ty domácí Go to pak zato stojí když to dělá někdo kdo tomu pořádně nerozumí ... pak se mi to někde sekne a domlátím se
Datum: 12. září 2009 12:06
 nechci ti rozmlouvat nějaký servis,ale není lepší ten motor rozbrat a udělat GO sám ? Sice kliku dát někam na GO ,kde je dělaj. Ale výměnu ložisek a opotřebených ozubených kol zvládneš i sám
Datum: 11. září 2009 23:49
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 cus draci..vcera sem si rekl ze vycistim trosku motor ze tk sem sundal plechy a co nevidim..tam jak vede v pulce motoru to razeni ... sou tam dva sroubky...a jeden tam neni..myslite ze to vadi ze ho tam mam dat nebo ze muzu jezdit bez neho?Dik za odpovedi(Btw:je to ten co je vice zapusteny..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 1:07
 ja to pulil 2x za mesic  jednou vymena tesneni a gufer...vsechno ok,lital jak drak pak sem to pucil kamosovi,ten se vysekal a odrovnal loziska na klice..takze zase rozebrat ...a od ty doby se to jenom sere...predstih nesel nastelovat,prokluzovalo primarni kolecko,ted je strhlej zavit na svicce....no des.
Datum: 12. září 2009 1:07
Jméno: standa
IP: uživatel7350
 no nestalo,ale tam proste jde o to,ze jak tam neni ten sroubek,kterej funguje jako doraz,tak tu packu casek ukroutis......kdyz si ji neukroutil,tak na razeni to zadny vliv nema,to nema ani vliv na prevodovku,ale kdyz to urazis,tak musis vyndat automat z motoru a to znamena pulit......a to se nikomu zbytecne nechce......ono je kolikrat lepsi nevidet co v tom motoru uvnitr je
Datum: 12. září 2009 0:55
 ja si myslim ze ne-... no to sam poznas
Datum: 11. září 2009 19:27
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 dik moc stando,kamos ve tride neco takoveho rikal nevim jak dlouho sem na to jezdil ale zatim dou hazet vsechny rychlosti tak sem tam dal z nepojizdneho motoru ten zapostny sroubek..dik moc za radu..myslite ze se tam neco stalo kdyz to jde jeste radit normalne?doufam ze ne
Datum: 11. září 2009 19:15
 dej na standu..jednou sme jeli s kamosem,jelo to ok a najednou nam neslo zaradit nic nez jednicka,kdyz sme chteli dvojku tak tam sel jenom neutral...tak sme dojeli na 1 asi tak pul kilaku a pak sme se koukli na motor,ten sroubek byl jenom povolenej,dotahli sme ho a slo to..nevim jak je to mozny,asi se to nejak zkrizilo...ja bych ho tam radsi dal---
Datum: 11. září 2009 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel7346
 vadí,dokonce hodně vadí a dokonce bez nej brzo urazis vrserk radiciho automatu...... verit mi nemusis,ale me uz se to stalo.......
Datum: 11. září 2009 16:31
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 Zdar lidi jakej převodovej olej do pionýra mám doma PP90 můžu ho tam nalejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2009 17:49
Jméno: picuss
IP: uživatel5388
 to teda nemuzes !!!!! ho*ado
Datum: 19. září 2009 17:49
 to je fakt chytrej nápad s tím slunečnicovým olejem to bys dojel tak maximalne ke skurvenymu motoru!!!!!
Datum: 13. září 2009 7:24
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 pincek ti bude jezdit i na slunečnicový olej
Datum: 11. září 2009 19:00
 Ten PP90 je trošec hustější ale to nevadí.
Datum: 11. září 2009 17:01
 ale je to jedno ne jestli PP80 nebo PP90
Datum: 11. září 2009 14:09
 jj to je nejlepší olej do pekáča a nebo pp80
Datum: 11. září 2009 14:01
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 Zdravím!Chtel by ch se zeptat kolik stoji nechat si namalovat zlaty linky na moji 05 sport nebo proste na fichtla no...vim ze to bude asi vsude jiny ceny ale aspon nak priblizne predem dik!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 13:34
 ahoj draci kde bych sehnal nádrž na 21 dachla předem dík za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 23:19
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 já mám jenom z 05 ale ta by ti tam taky seděla ale musel by sis sehnat to šroubovací víčko jináč bydlím u chrudimi
Datum: 11. září 2009 23:19
 jj kovosrot co se jinim lidem nehodi ....
taky jsem tam raboval
Datum: 11. září 2009 13:23
 aha,tak to asi nic..ja sem ze stredoceksyho kraje,kladno,slany.....kousek tam...no ja ji sehnal ve srotu,dal mi ji za cenu zeleza takze sem za plno dilu co bych koupil na burze za 500 dal asi 150 kč
Datum: 11. září 2009 13:18
 z horšovského týna na západě čech
Datum: 11. září 2009 13:13
 ja jednu doma mam...odkud jsi?nechce se mi to posilat....
Datum: 11. září 2009 13:07
Jméno: hora
IP: uživatel7343
 cau chtel bych si tu zalozit ucet s profilem jak to mam udelat diky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 15:26
 Jednoduše. V pravém horu úplně bahoře jak je logo je šedé okínko a tam klikneš na registraci. A profil vytvoříš tak že se rgistruješ a jak máš fichtl pokec tak tam jsou ty ikony " Převodovka apod ) no a pod ikonou Tuning mistr máš napsané červeně PROFIL
Datum: 11. září 2009 15:26
 Draci od nynějška je volně otevřená víkendovka http://www.sesa-moto.cz/vikendovka/pridat.html ,, každý kdo ví a nebo bude pořádat nějakou akcičku (závod,sraz,projížďku , výstavu,burzu) ,,, tak nechť klikne na víkendovka a dál přidat událost.. Jen prosím dejte si záležet,,čím více info vyplníte o dané akci, tím více přesvědčí lidi, že akce bude stát za to,,,, jen se nebojte,,,,,dik sesa
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 14:34
 stando to ja vim,, vikendovka byla super kdyz nebyl fichlkramek a ja mel cas ji plnit,,o bylo super ale ted na to fakt neni cas,,to radsi delam novinky,,,, hledal sem samgasta co to bude prihazovat,,vsichni dali ruce pryc,,, a ted kdyz je to super udelane,,tak to preci nezrusim,,tak kdo misto kaleni si veme u vikendovku pod keidla a udela neco co ma smysl
Datum: 11. září 2009 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel7344
 seso ja ani nevim,jestli tu víkendovku někdo čte?? ......mozna starsí skalní návštěvníci........Ja kdyz zjistuju nejakej termin burzy,tak se kouknu slovakum a nebo montymu na stranky,terminy zavodů sou jak na jawa50zavody tak na webu fichtl klubu......jediny tak co se mi v tý vikendovce libi,sou muzea,info o nich a otviraci doba.......
Datum: 11. září 2009 12:33
Jméno: mirha
IP: uživatel2121
 Díky.Ale na úřadě by mohly dát takovou nahrádní zelenou papirovou značku když mám pojistku zaplacenou.Ptal jsem se jich a prý ne.tak nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 12:36
Jméno: standa
IP: uživatel7344
 formuluj tvuj dotaz trochu líp......ja ani nepochopil,o co jde........ze mas zaplaceny povinny ruceni a nechtej ti dat papirovou znacku.......co to jako ma znamenat??? to jako prevadis papiry z kraje do kraje a chces prevozni cisla a nebo mas fichtla bez papiru a najivne si myslis,ze kdyz zaplatis povinny ruceni,tak ti daj nejakou znacku? nebo o co vlastne jde??
Datum: 11. září 2009 12:36
 Čus dracííí mám problem s jawou 21 komplet vyčistěná kdyz uz konecne chytne beží bez probléů a když přidám plyn začne se dusit až skoro chcípne. Porad´te prosiim klidne icq 480-705-504 (benzínu tam de dost)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 19:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 presne jak rika standa vidim to na to gufero pod zapalkem musis sundat elektryku a magneto pak vydoubnout gufero a dej tam novy hlavne ho nezasun moc daleko nebo ti bude drhnout o lozisko a zmensi se vykon spis nebude drzet volnobech musi bejt zaroven s karterem
Datum: 11. září 2009 19:13
 přesně ja říká standa bude to něco s karbecem.Nevvíce bych sázel na trysku
Datum: 11. září 2009 13:01
Jméno: standa
IP: uživatel7344
 jestli hodne dlouho stála,tak vycisti poradne karbec a trysky a pokud ani to nepomuze,tak budes mit asi uz vytvrdlý gufero pod zapalovanim a prisava si vzduch......casto se to stáva u takovech 20-ti letejch stodoláků.......
Datum: 11. září 2009 12:38
 Čau draci poradte proísm jaká se vám nejvíc libí barva na 21 .Mám starou 21 rok výroby 1972 a budu to renovovat ještě originál lak zelenej tak se ptám jaká se vám nejvíc libí chtěl bcyh dát tu jawáckou červenou nebo tmavě zelenou modrou ne tu má každej skoro....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 15:48
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 ber to tak co se ti libi samotnemu ne ostatnim ja mam doma cerneho to jsem si natiral ve 14 letech pak tmavou zelenou modro bilou zlutobilou a slonovou kost cerveno bilou a jdneho komplet v chromu tata musi parkovat venku s autem aby mi na ne neprselo jezdim jen kdyz jsou suche cesty a je pekne je to sranda mit v penezence sedm technicaku  policajti celku nadavaj ze mi to trva
Datum: 12. září 2009 15:48
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 stando, ta barevná kombice existuje ,kamarád míval kdysi 21 v těchto barvách a byl to originál kousek  . Taky se mi v těchto barvách líbí
Datum: 11. září 2009 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel7344
 tak me se treba ta puvodni zelená líbí......me se prestala libit origo cervena jawa,protoze to ma kazdej........Ja treba pujdu do barevne kombinace origo bíla/žlutá(meli ji na Jawách 350 příslušníci Veřejné Bezpečnosti) a možná byl ten odstín i origo na fichtlech protoze sem takový videl........urcite nejakej bastl cerveny barvy s bilejma pruhama bych nedelal......
Datum: 11. září 2009 12:29
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 do jaké chceš,hlavní je,aby se ti to líbilo
Datum: 11. září 2009 10:49
Jméno: Pauli
IP: uživatel7341
 Čus drakůů dej na nej červenou s bilejma pruhama  ta je nej
Datum: 10. září 2009 22:07
|



|