slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
Zdravím pánové, dotaz - jakto že po studeným startu motor nejde vytočit (při otočení plynu zdechává) a p ohřátí to už nedělá??? Benzím teče, karburátor přeplaven, svíce hází (možná to může dělat ona, po výměně za jinou to chvílí nedělá, druhý start a je to znova), komprese výborná, výfuk čistý, předsth a odtrh v poho. Kde je prosím problém. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 18:56
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevidim to ani v mene smesi jako v chudosti smesi...pokud mas chudou smes a i pres preplaveni ta smes zustava prakticky stejna (zvlaste pokud je vysoka hladinka i v normalu) tak to chvili brbla nez se motor zahreje a tim zmeni pozadavky smesi z bohate na chudsi - cili se srovna do optimalni smesi...je znamo ze studenej motor chce bohatou smes a pokud mu prijde chuda tak dela problemy, gdo by nedelal...mel sem to samy - bohata smes a motor lital po nastartovani jak drak, zahral se a kone utekly, ochudil sem, po nastartovani reptal ale po ohrati prisly ty kone co sem chtel...necht se vyjadri jini...je to vsak vcelku klasicky problem, da se vyresit castecnym obohacenim smesi...
 
 
Datum: 10. září 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je podle mě normální, mě to taky dělalo když jsem nastartoval tak to po přidání plynu zdechávalo a jak sem to nechal chvíli bežet na volnoběh tak pak to šlo normálně. Podle mě to je tím že ve studeném motoru jde málo směsi a pak po zahřátí ta směs už jde normálně bez vynechávání.
 
 
Datum: 10. září 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
řekl bych,že špatně nastavena karburace, nebo špatně zvolena tepelná hodnota svíčky
 
 
Datum: 10. září 2009 13:47
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 14:59:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu