|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci....potřebuju poradit....už 5 dní si nevím rady z Mustangem....přijel jsem domů, zaparkoval do garáže a šel dom.....další den sem přišel a už jsem ho nenastartoval....zapoměl jsem si zastavit kohoutek na benzín....nevím co s tím může být.....když tlačím tak to po sto metrech ve vysokých otáčkách párkrát blafne ale pak nic  nevíte co s tím může být? díky moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 19:24
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 sekly plovak
Datum: 06. září 2009 19:24
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 ja si myslim,ze je to normalne ulitý.....skus to strcit s vyplim benzinem a skus trosku sklepnout svicku 0.4-0.5 mm
Datum: 06. září 2009 15:40
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ja si myslim ze by to mohla bejt inducka, ale nevim..v karburatoru to asi nebude, spis elektrikou.
Datum: 06. září 2009 11:40
 sorry....sem se překlep....
Datum: 06. září 2009 11:35
 zkousel jsem jich vic....ale vzdy to jen blafne a pak nic
Datum: 06. září 2009 11:33
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Taky mi to dalo mnel jsem praskly pistni krouzky koukni na ne
Datum: 06. září 2009 11:24
 zkousel jsem jich vic....ale vzdy to jen blafne a pak nic
Datum: 06. září 2009 11:19
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zkousel si jinou svicku?
Datum: 06. září 2009 11:13
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau mam špatny ložiska na klice a nevim jak tu kliku mam rozdělat na klice je ten čep nevite jak jde vyrazit
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 18:50
 Já jsem ji rozlisoval doma ale s jedním borcem kerý to děla bezne doma
Datum: 08. září 2009 18:50
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 koupis novou ojnicni sadu a das kliku na repas do odbornyho servisu.....doma to neudelas
Datum: 06. září 2009 15:41
Jméno: David
IP: uživatel6812
 To doma nevytáhne šjestli myslíš to ložisko co ti drží pohromadě ojnici a klikovou hřídel musíš zajít do nějaké železárny nebo kamkoli kde mají obrovský lis a vylisují ti to
Datum: 06. září 2009 11:43
 čus draci. Mám Jawu 350/639. Má ve předu kotoučovou brzdu-pro ty co to neví. Prostě brzdový destičky jezdí přímo po kotouči. Mezi destičkami a kotoučem není vůle. Jak to opravím? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 21:54
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 S tím olejem opatrně, olej a guma se nemají rádi. jestli potřebuješ prostříknout váleček, tak jedině brzdovkou. Jinak když to budu brát podle auta, tak tam žádná vratná pružina není, odbrzdí se jenom tím, jak klesne tlak. Drobnu vůli si vytvoří kotouč sám svou házivostí, ale musí se hýbat to, co se hýbat má - píst, u plovoucích třmenů čepy, u kotoučů to samé.
Datum: 06. září 2009 21:54
 najprv si kontroluj ze ci v brzde más pruzinku pre desticky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1440.html potom ked to je v poho tak ideme dalej  ,,,demontuj brzdica a daj von z toho desticky potom zmackni páku potom piesty mali by vrátit na svoje mieste,,,ked nie tak daj ojej do striekacky a striekaj olej pod prachovky piesta,potom z nova zmackni páku a kukaj ich ze vracia naspat alebo nie ked nie tak vrat si to naspat s kombinackami,,,a to opakuj kim sa vracia naspat sám....  makacka...
Datum: 06. září 2009 11:28
 ahooj draci chtěl bych se zeptat mám jawu 90 je vyřazená z evidence mylíte že by šla ještě jáko přihlásit ? děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 9:39
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau kluci před chvilkou mě stavěli policajti když jsem frčel s mopedem...samozřejmě ho nemám pojištěnýho ...ale nakonec jsem to ukecal a akorát jsem šel domů pěšky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:43
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 oni vzdycky řvali kdyz nekoho chytili na bezpapíráku......to je normalni......vetsinou delaj strasny bububu,nekdy ti dokonce vemou ventilky,nektery si te i napisou,ale vetsinou to konci domluvou,pokud u toho nejsou svedci.......
Datum: 06. září 2009 15:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 trpíš sindromom zvaný : Viac šťastia ako rozumu a pokiaľ nemáš vodický tak tvoja diaknoza je jednoznačna  D
Datum: 06. září 2009 9:55
 pekne
Datum: 06. září 2009 9:39
Jméno: !aha!
IP: uživatel692
 Cau hele pasuje tachometr z babety na mustanga ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 0:16
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Jo pasuje dal jsem si ho tam z babety taky kvůli tomu že ten babeťácký měl podsvícení
Datum: 17. listopadu 2009 0:16
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Seso kdy budou plášte na pincka zase?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 22:19
Jméno: honza
IP: uživatel768
 cau potrebuji porfadit, co mate za tip? co bych si mnel koupit za motorku krome babetty kdyz budu mit ridičák v 15nácti skupiny am, diky za tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 10:38
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Ak chceš Mustanga/Fichtla, kúp si Mustanga/Fichtla. Či má v TP vmax 65 alebo 45, nerieš policajti majú na práci iné veci ako dodrbávať mladých strelcov na fichtloch. Aj tak s tým predpokladám nebudeš jazdiť ďalej ako 200km od domu.
Ak chceš ale na AM motorku a nie fichtla, určite by som sa porozhliadol po nejakých španielskcých/talianských a no a povedzme japonských poldecákoch. Derbi, Rieju, Aprilia alebo Yamaha DTčko sú super motorky...
Datum: 06. září 2009 10:38
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 jenže mustang není skupina AM
Datum: 06. září 2009 8:40
Jméno: Alert
IP: uživatel5754
 Ja mam Mustanga a nikdy mne nezklamal. Doporucuji vyzkouset.
Datum: 06. září 2009 8:03
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 Zdar je tu někdo kdo by prodal výfuk na mustanga (ALE MUSTANGOVI)poslete fotku na fhodonsky@seznam.cz moc dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 20:23
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 zdarec když mam Přední dvojvláknová žárovka u fichtla tak tam mam zapojit 2 země nebo 1 dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:07
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 u mustanga se ukostruje svetlo kvuli plastovymu svetlometu....
Datum: 06. září 2009 15:07
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Jen dva dráty z přepínače na řidítkách (tlumený a dálkový), někdy je potřeba parabolu i ukostřit, pokud má špatnou kostru.
Datum: 06. září 2009 8:31
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 žádný země...ukostřený je to tim že je ta žárovka v kovový objímce a objímka přidělaná k rámu...jinak tam jdou dva dráty z přepínače tuším
Datum: 05. září 2009 20:54
Posl.aktualizace: 14. září 2009 8:32
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Hlavně by mě zajímalo jak konkretně ten valec je upravenej .Maj přidaný sací kanály nebo co ? Třeba Stejskyho válec má přidané dva výfukové kanály. Mimochodem ho mám a jede jak šlak
Datum: 14. září 2009 8:32
Jméno: standa
IP: uživatel7300
 ty si objevil fatamorganu   valce od TK moto dost jezdi zavody......ale rika se ze jejich zpracovani neni nejlepsi,ale kupodivu to funguje dobre...... valce taky dela stejsky a azmarek
Datum: 06. září 2009 15:10
 zdar objednal jsem si new válec šedesátkovej a novou kliku s jehlovejma ložiska, motor už mam složenej a chtrěl sem nandat píst na ojnici ale čep co sem dostal k pístu má moc velkej průměr nemužu ho tam dostat. poradtě co stim dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:14
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 Holt odborníci......proc neco delat snadno,kdyz to jde udelat slozite  cepy maj normalne drobnej presah,normalne to nalisujes treba truhlářskym upínákem..... a polskej valec 60ccm je ve skutecnosti pouze 55ccm,ale tak dobre se to prodava jako 60
Datum: 06. září 2009 15:14
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
Datum: 06. září 2009 12:33
 whistlere, ty seš lama... uložení pistního čepu v pístu je uložení s přesahem! tudíž se tam musi dostat tak, jak napsala lama... takze je to nalisovany v pistu... čep očekávám se vejde do loziska.. a 60ccm valec?  no kdyz myslíš
Datum: 05. září 2009 22:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel7295
 to us je zrovna nalisovane,  daj si tam ten stari alebo si kup novi\r\n
Datum: 05. září 2009 22:06
 Lama>píčovina lamo, takhle se mu to přidře a kousne
Datum: 05. září 2009 21:53
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 Taaakže....čep dej do mrazáku, píst nahřej pořádně autogenem, letlampou a nebo jednoduše rozdělej ohen. Po 30 min vyndej čep z mrazáku a píst z ohně-neměj ho v tom ohni moc dlouho..je to lehká slitina takže je horkej hned max. 5 min v ohni ho nech. Pak musí následovat rychlá akce píst nasadit na ojnici a zasunout čep...jakmile tam zaklouzne máš vyhráno a nech to vychladnout potom už ten čep mužeš popř. doklepat aby ti nevadil při montáži pojistnej kroužků....ono jakmile motor poprvé zavrčí tak si to do sebe všechno, všechno sedne
Datum: 05. září 2009 20:50
 abych řek pravdu tak sem to neměřil ale ten čep sem dostal v sadě k tomu pístu a stejně tam nepasuje takže mě to docela sere jak to mužou takhle splíst. ten čep o je větší o malinko to centimetr nebude možná milimetr, dva. hlavně když bych ho nasadil na ojnici tak vtom pouzdru bude naprasovanej tak že se ty jehly nebudou moct ani hejbat
Datum: 05. září 2009 20:12
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 o kolik je vetší ten čep? o centimetr nebo...napiš...
Datum: 05. září 2009 19:50
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 05. září 2009 21:32
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
Datum: 05. září 2009 21:32
 Zem se zapojuje normálně natvrdo na kostru....třeba pod šroub a hotovo....
Datum: 05. září 2009 20:53
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 zem
Datum: 05. září 2009 19:16
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Posl.aktualizace: 05. září 2009 20:30
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 nekde na netu neni jo..?
Datum: 05. září 2009 20:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 v calounictvi by meli mit
Datum: 05. září 2009 20:08
 Ahoj, mohu ti ho sehnat pokud budeš mít zájem napiš na e-mail, zatim se měj
Datum: 05. září 2009 19:08
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a jak to je sezadnim tlumicem kdyz je vporadku tak se nahoru vraci pomalu?? strasne se mi houpou tlumice asi tam uz neni olej jestli tam naky ma bejt tetka jsem jede s jinyho pionyra rozebral a byl nasucu totalne rozpadlej vevnitr
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 20:50
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Jo, nahoru se má vracet pomaleji, oleje jsem dával do každého 30ml, nad pístkem je taková kožená membrána - jako u pumpičky, akorát opačně nasazená. - Ta bývá rozpadlá - jde nahradit tou z pumpičky, která se koupí v cykloobchodu.
(je větší, proto se musí napustit olejem, ostříhnout a vytvarovat...). Tato membrána právě plní tu fci, že se píst vrací nahoru pomaleji...
Datum: 05. září 2009 20:50
Jméno: Frantta
IP: uživatel2406
 Zdarec, chci se zeptat ty bronzoví pouzdra do převodovky na stadiona co tu sesa prodává ty stačí jenom nalisovat nebo se potom ještě musí přestružit. A ještě jedna věc když je to pouzdro v karteru volný jak se to dá opravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 18:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ten fichtl je divnej ad dam prectich jakej koliv tak me to tahne porad stejne pokud neni az moc velkej od tech 1,2-2 mm se vikon v kopci nemeni nak me fichtl totiz prestava tahnout tahnul lip a nebo to je tim ze jsem tam dal svicku brisk ale to tim nebude. Skusil jsem upravu s filtrem udelal jsem zezhora dotoho plechoviho vicka diru velkou a dal tam kus filtru a zalepil selikonem kolem dokola takze to saje vic zlechka ale vikon stejnej. Jinak jsem uz zjistil proc se to uchcava byla vybehana jehla dal jsem jinou a jeto trochu lepsi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 18:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci rozebral jsem zadni tlumic co mi prebejvalna pionyra ale vubec nechapu jak to tam ma fungovat ten olej pride do spod?? nebo nad ten filc?? a navic tam snad neni zadny tesneni jen ten filct to ostatni je rozpadli nejspis
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 18:36
 Zdar draci....jaký máte názor na Tatrana? Kazí se to hodně nebo je to docela spolehlivé? A je to drahé a náročné na opravy nebo je to v pohodě? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:24
 Tak na motokáře se kazí snad všechno v motoru rychle....přestavby nemám rád, protože se tím akorát likvidujou motory a motorky jako takové.....
Datum: 08. září 2009 20:24
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 já mám s toho matokáru 125 a dosti u toho odcházijou kliky,lamely,válec atd. ale jinak jede pěkně
Datum: 08. září 2009 20:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no ja som mal 125 no bol to celkom dobrý stroj akurat trochu zložita elektrika ale ked ju dobre zapojíš tak to ide jak hodinky a má to štarter takže pokiaľ máš starú baterku tak len na rozdril ale inak ti doporučim toto nieje príliš vhodný stroj na jazdy mimo asfaltky malé kolesa a nízky podvozok ja som mál svoj len rok a potom som ho predal jednému zberateľový lebo aj tak nebol kompletný a jemu sa hodil lebo mál problém z náhradnými dielcami nemislím ale ložiska gufera ale nové lamely asi ani nekúpiš musíš ich zrepasovať a o takej kľuke nehovorim to vsio
Datum: 06. září 2009 10:07
 cau draci.. dnes sem se projel 555 s kamosem co má simála..  no, na rozjezd mi tak o metr ujede, ale pak, až to roztocim, ho nechavam hodne metru zasebou  jeste musmi vymenit svicku, pac co sem ji vymenil, tak je to troska linejsi... cekal sem teda ze mu to bude jezdit lip.. a kopce jsou tak nastejno
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 21:34
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ty vole ja dam simsona parizkem  na kratsi vzdalenosti ale pak uz me dojizdel a skoncil v poli ze strepem
Datum: 06. září 2009 21:34
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 simsona musis dat s fichtlem......sou to plečky......mozna maj dobre odstupnovanou prevodovku,dobrej podvozek,elektroniku,malou spotrebu,ale proste nejedou tak rychle jako fichtl......to mozna az ty trochu upraveny s vetsim karbecem,vetsim vrtanim valce a vetsim pastorkem.....
Datum: 06. září 2009 15:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ty jo nevim jak to těm simsonum jede,ale tatka ma taky 1-ma jen 70 valec jinak jede jako průměrný pionýr speciál, ale určite dobrý Hlado
Datum: 05. září 2009 17:43
|



|