slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1592  1593  1594  1595  1596  1597  1598  1599  1600  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci....potřebuju poradit....už 5 dní si nevím rady z Mustangem....přijel jsem domů, zaparkoval do garáže a šel dom.....další den sem přišel a už jsem ho nenastartoval....zapoměl jsem si zastavit kohoutek na benzín....nevím co s tím může být.....když tlačím tak to po sto metrech ve vysokých otáčkách párkrát blafne ale pak nic :-( nevíte co s tím může být? díky moc.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
sekly plovak
 
 
Datum: 06. září 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7300    
ja si myslim,ze je to normalne ulitý.....skus to strcit s vyplim benzinem a skus trosku sklepnout svicku 0.4-0.5 mm
 
 
Datum: 06. září 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ja si myslim ze by to mohla bejt inducka, ale nevim..v karburatoru to asi nebude, spis elektrikou.
 
 
Datum: 06. září 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry....sem se překlep....
 
 
Datum: 06. září 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkousel jsem jich vic....ale vzdy to jen blafne a pak nic :-(
 
 
Datum: 06. září 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: Grik      IP: uživatel692    
Taky mi to dalo mnel jsem praskly pistni krouzky koukni na ne
 
 
Datum: 06. září 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkousel jsem jich vic....ale vzdy to jen blafne a pak nic :-(
 
 
Datum: 06. září 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zkousel si jinou svicku?
 
 
Datum: 06. září 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel4805    
čau mam špatny ložiska na klice a nevim jak tu kliku mam rozdělat na klice je ten čep nevite jak jde vyrazit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Pasta911 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem ji rozlisoval doma ale s jedním borcem kerý to děla bezne doma
 
 
Datum: 08. září 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7300    
koupis novou ojnicni sadu a das kliku na repas do odbornyho servisu.....doma to neudelas
 
 
Datum: 06. září 2009 15:41
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel6812    
To doma nevytáhne šjestli myslíš to ložisko co ti drží pohromadě ojnici a klikovou hřídel musíš zajít do nějaké železárny nebo kamkoli kde mají obrovský lis a vylisují ti to
 
 
Datum: 06. září 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: Bouzek      E-mail:      IP: uživatel5731    
čus draci. Mám Jawu 350/639. Má ve předu kotoučovou brzdu-pro ty co to neví. Prostě brzdový destičky jezdí přímo po kotouči. Mezi destičkami a kotoučem není vůle. Jak to opravím? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
S tím olejem opatrně, olej a guma se nemají rádi. jestli potřebuješ prostříknout váleček, tak jedině brzdovkou. Jinak když to budu brát podle auta, tak tam žádná vratná pružina není, odbrzdí se jenom tím, jak klesne tlak. Drobnu vůli si vytvoří kotouč sám svou házivostí, ale musí se hýbat to, co se hýbat má - píst, u plovoucích třmenů čepy, u kotoučů to samé.
 
 
Datum: 06. září 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
najprv si kontroluj ze ci v brzde más pruzinku pre desticky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1440.html potom ked to je v poho tak ideme dalej:-),,,demontuj brzdica a daj von z toho desticky potom zmackni páku potom piesty mali by vrátit na svoje mieste,,,ked nie tak daj ojej do striekacky a striekaj olej pod prachovky piesta,potom z nova zmackni páku a kukaj ich ze vracia naspat alebo nie ked nie tak vrat si to naspat s kombinackami,,,a to opakuj kim sa vracia naspat sám.... :-) ;-) makacka...
 
 
Datum: 06. září 2009 11:28
 
 
 
 
Jméno: lukáš      E-mail:      IP: uživatel2526    
ahooj draci chtěl bych se zeptat mám jawu 90 je vyřazená z evidence mylíte že by šla ještě jáko přihlásit ? děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau kluci před chvilkou mě stavěli policajti když jsem frčel s mopedem...samozřejmě ho nemám pojištěnýho ...ale nakonec jsem to ukecal a akorát jsem šel domů pěšky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7300    
oni vzdycky řvali kdyz nekoho chytili na bezpapíráku......to je normalni......vetsinou delaj strasny bububu,nekdy ti dokonce vemou ventilky,nektery si te i napisou,ale vetsinou to konci domluvou,pokud u toho nejsou svedci.......
 
 
Datum: 06. září 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
trpíš sindromom zvaný : Viac šťastia ako rozumu a pokiaľ nemáš vodický tak tvoja diaknoza je jednoznačna :-DD
 
 
Datum: 06. září 2009 9:55
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pekne :-D
 
 
Datum: 06. září 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: !aha!      IP: uživatel692    
Cau hele pasuje tachometr z babety na mustanga ??? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 0:16
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel5852    
Jo pasuje dal jsem si ho tam z babety taky kvůli tomu že ten babeťácký měl podsvícení
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 0:16
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Seso kdy budou plášte na pincka zase? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel768    
cau potrebuji porfadit, co mate za tip? co bych si mnel koupit za motorku krome babetty kdyz budu mit ridičák v 15nácti skupiny am, diky za tipy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Ak chceš Mustanga/Fichtla, kúp si Mustanga/Fichtla. Či má v TP vmax 65 alebo 45, nerieš policajti majú na práci iné veci ako dodrbávať mladých strelcov na fichtloch. Aj tak s tým predpokladám nebudeš jazdiť ďalej ako 200km od domu. Ak chceš ale na AM motorku a nie fichtla, určite by som sa porozhliadol po nejakých španielskcých/talianských a no a povedzme japonských poldecákoch. Derbi, Rieju, Aprilia alebo Yamaha DTčko sú super motorky...
 
 
Datum: 06. září 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
jenže mustang není skupina AM
 
 
Datum: 06. září 2009 8:40
 
 
 
 
Jméno: Alert      IP: uživatel5754    
Ja mam Mustanga a nikdy mne nezklamal. Doporucuji vyzkouset.
 
 
Datum: 06. září 2009 8:03
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
Zdar je tu někdo kdo by prodal výfuk na mustanga (ALE MUSTANGOVI)poslete fotku na fhodonsky@seznam.cz moc dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
zdarec když mam Přední dvojvláknová žárovka u fichtla tak tam mam zapojit 2 země nebo 1 dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7300    
u mustanga se ukostruje svetlo kvuli plastovymu svetlometu....
 
 
Datum: 06. září 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Jen dva dráty z přepínače na řidítkách (tlumený a dálkový), někdy je potřeba parabolu i ukostřit, pokud má špatnou kostru.
 
 
Datum: 06. září 2009 8:31
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel7184    
žádný země...ukostřený je to tim že je ta žárovka v kovový objímce a objímka přidělaná k rámu...jinak tam jdou dva dráty z přepínače tuším
 
 
Datum: 05. září 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,moc se mi nechce věřit téhe úpravě http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm.Jako takhle je to možný v servisu docílyt těchto výkonu ale doma pochybuju tam bych řekl že tam o půl koně dolů hlavně u té upravy s 8 koněma.Co myslíte??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2009 8:32
 
 
 
 
Jméno: centus      IP: uživatel1436    
Hlavně by mě zajímalo jak konkretně ten valec je upravenej .Maj přidaný sací kanály nebo co ? Třeba Stejskyho válec má přidané dva výfukové kanály. Mimochodem ho mám a jede jak šlak :-)
 
 
Datum: 14. září 2009 8:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7300    
ty si objevil fatamorganu:-D:-D valce od TK moto dost jezdi zavody......ale rika se ze jejich zpracovani neni nejlepsi,ale kupodivu to funguje dobre...... valce taky dela stejsky a azmarek
 
 
Datum: 06. září 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: Faltus      E-mail:      IP: uživatel7293    
zdar objednal jsem si new válec šedesátkovej a novou kliku s jehlovejma ložiska, motor už mam složenej a chtrěl sem nandat píst na ojnici ale čep co sem dostal k pístu má moc velkej průměr nemužu ho tam dostat. poradtě co stim dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7300    
Holt odborníci......proc neco delat snadno,kdyz to jde udelat slozite:-D cepy maj normalne drobnej presah,normalne to nalisujes treba truhlářskym upínákem..... a polskej valec 60ccm je ve skutecnosti pouze 55ccm,ale tak dobre se to prodava jako 60:-D
 
 
Datum: 06. září 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel7184    
Whistler - promluvil velký automechanik, který tak maximálně měnil náhon na tachometr :-D :-D
 
 
Datum: 06. září 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
whistlere, ty seš lama... uložení pistního čepu v pístu je uložení s přesahem! tudíž se tam musi dostat tak, jak napsala lama... takze je to nalisovany v pistu... čep očekávám se vejde do loziska.. a 60ccm valec? :-D no kdyz myslíš
 
 
Datum: 05. září 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7295    
to us je zrovna nalisovane,:-D daj si tam ten stari alebo si kup novi\r\n
 
 
Datum: 05. září 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lama>píčovina lamo, takhle se mu to přidře a kousne
 
 
Datum: 05. září 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel7184    
Taaakže....čep dej do mrazáku, píst nahřej pořádně autogenem, letlampou a nebo jednoduše rozdělej ohen. Po 30 min vyndej čep z mrazáku a píst z ohně-neměj ho v tom ohni moc dlouho..je to lehká slitina takže je horkej hned max. 5 min v ohni ho nech. Pak musí následovat rychlá akce píst nasadit na ojnici a zasunout čep...jakmile tam zaklouzne máš vyhráno a nech to vychladnout potom už ten čep mužeš popř. doklepat aby ti nevadil při montáži pojistnej kroužků....ono jakmile motor poprvé zavrčí tak si to do sebe všechno, všechno sedne :-)
 
 
Datum: 05. září 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Faltus      E-mail:      IP: uživatel7293    
abych řek pravdu tak sem to neměřil ale ten čep sem dostal v sadě k tomu pístu a stejně tam nepasuje takže mě to docela sere jak to mužou takhle splíst. ten čep o je větší o malinko to centimetr nebude možná milimetr, dva. hlavně když bych ho nasadil na ojnici tak vtom pouzdru bude naprasovanej tak že se ty jehly nebudou moct ani hejbat
 
 
Datum: 05. září 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel7184    
o kolik je vetší ten čep? o centimetr nebo...napiš... :-D
 
 
Datum: 05. září 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel5056    
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel5056    
 
 
Datum: 05. září 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zem se zapojuje normálně natvrdo na kostru....třeba pod šroub a hotovo....
 
 
Datum: 05. září 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel5056    
zem
 
 
Datum: 05. září 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, vedel by nekdo jestli se nekde prodava takovej ten hnedej kozenej potah na dvousedlo, co bylo montovano na Jawu 555? Zajimalo by me to...dik .ps: tady je foto http://www.jawaczownersclub.co.uk/images/jawa555moped.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
nekde na netu neni jo..?
 
 
Datum: 05. září 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
v calounictvi by meli mit
 
 
Datum: 05. září 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Dealer      E-mail:      IP: uživatel5299    
Ahoj, mohu ti ho sehnat pokud budeš mít zájem napiš na e-mail, zatim se měj
 
 
Datum: 05. září 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
a jak to je sezadnim tlumicem kdyz je vporadku tak se nahoru vraci pomalu?? strasne se mi houpou tlumice asi tam uz neni olej jestli tam naky ma bejt tetka jsem jede s jinyho pionyra rozebral a byl nasucu totalne rozpadlej vevnitr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Jo, nahoru se má vracet pomaleji, oleje jsem dával do každého 30ml, nad pístkem je taková kožená membrána - jako u pumpičky, akorát opačně nasazená. - Ta bývá rozpadlá - jde nahradit tou z pumpičky, která se koupí v cykloobchodu. (je větší, proto se musí napustit olejem, ostříhnout a vytvarovat...). Tato membrána právě plní tu fci, že se píst vrací nahoru pomaleji...
 
 
Datum: 05. září 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Frantta      IP: uživatel2406    
Zdarec, chci se zeptat ty bronzoví pouzdra do převodovky na stadiona co tu sesa prodává ty stačí jenom nalisovat nebo se potom ještě musí přestružit. A ještě jedna věc když je to pouzdro v karteru volný jak se to dá opravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ten fichtl je divnej ad dam prectich jakej koliv tak me to tahne porad stejne pokud neni az moc velkej od tech 1,2-2 mm se vikon v kopci nemeni nak me fichtl totiz prestava tahnout tahnul lip a nebo to je tim ze jsem tam dal svicku brisk ale to tim nebude. Skusil jsem upravu s filtrem udelal jsem zezhora dotoho plechoviho vicka diru velkou a dal tam kus filtru a zalepil selikonem kolem dokola takze to saje vic zlechka ale vikon stejnej. Jinak jsem uz zjistil proc se to uchcava byla vybehana jehla dal jsem jinou a jeto trochu lepsi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci rozebral jsem zadni tlumic co mi prebejvalna pionyra ale vubec nechapu jak to tam ma fungovat ten olej pride do spod?? nebo nad ten filc?? a navic tam snad neni zadny tesneni jen ten filct to ostatni je rozpadli nejspis odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci....jaký máte názor na Tatrana? Kazí se to hodně nebo je to docela spolehlivé? A je to drahé a náročné na opravy nebo je to v pohodě? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak na motokáře se kazí snad všechno v motoru rychle....přestavby nemám rád, protože se tím akorát likvidujou motory a motorky jako takové.....
 
 
Datum: 08. září 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: jawan007      IP: uživatel1883    
já mám s toho matokáru 125 a dosti u toho odcházijou kliky,lamely,válec atd. ale jinak jede pěkně
 
 
Datum: 08. září 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
no ja som mal 125 no bol to celkom dobrý stroj akurat trochu zložita elektrika ale ked ju dobre zapojíš tak to ide jak hodinky a má to štarter takže pokiaľ máš starú baterku tak len na rozdril ale inak ti doporučim toto nieje príliš vhodný stroj na jazdy mimo asfaltky malé kolesa a nízky podvozok ja som mál svoj len rok a potom som ho predal jednému zberateľový lebo aj tak nebol kompletný a jemu sa hodil lebo mál problém z náhradnými dielcami nemislím ale ložiska gufera ale nové lamely asi ani nekúpiš musíš ich zrepasovať a o takej kľuke nehovorim to vsio
 
 
Datum: 06. září 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci.. dnes sem se projel 555 s kamosem co má simála.. :-D no, na rozjezd mi tak o metr ujede, ale pak, až to roztocim, ho nechavam hodne metru zasebou :-D jeste musmi vymenit svicku, pac co sem ji vymenil, tak je to troska linejsi... cekal sem teda ze mu to bude jezdit lip.. a kopce jsou tak nastejno odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ty vole ja dam simsona parizkem :-D na kratsi vzdalenosti ale pak uz me dojizdel a skoncil v poli ze strepem :-D
 
 
Datum: 06. září 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7300    
simsona musis dat s fichtlem......sou to plečky......mozna maj dobre odstupnovanou prevodovku,dobrej podvozek,elektroniku,malou spotrebu,ale proste nejedou tak rychle jako fichtl......to mozna az ty trochu upraveny s vetsim karbecem,vetsim vrtanim valce a vetsim pastorkem.....
 
 
Datum: 06. září 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ty jo nevim jak to těm simsonum jede,ale tatka ma taky 1-ma jen 70 valec jinak jede jako průměrný pionýr speciál, ale určite dobrý Hlado
 
 
Datum: 05. září 2009 17:43
 
<  1592  1593  1594  1595  1596  1597  1598  1599  1600  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 18:07:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu