|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petr
IP: uživatel6418
 Ahoj lidi potreboval bych se zeptat jestli nekdo nema dily na dandynu 125, potreboval bych packu na predni brzdu  kdyztak piste na mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 16:02
Jméno: TOm
IP: uživatel5471
 Před týndem jsem ji kupoval v Dome motocyklu v Ostrave! Maji tam vsecko!
Datum: 17. června 2009 16:02
 o kolik se na fichtlu snižuje hlava at vim o kolik nejvic mužu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 17:00
 stando já neměl na mysli sériovej motor
Datum: 17. června 2009 17:00
Jméno: standa
IP: uživatel6416
 5ml uz neni na seriovej motor......cetl jsem,ze uzitecne zvyseni komoresniho pomeru ktere ma priznivy vliv na silu motoru a spotrebu je do 10.5:1(nektere zdroje uvádí 10.8:1)......11:1(5ml spalovak pri nultem vybrusu) uz začíná byt nezdravé pro kliku..... hlavy se snizujou na objem 5.5ml ze seriovejch 6.1ml.....a v hlave se take musi upravit spalovák!!! neni to jen o tom ze hlavu podriznes o milimetr-dva a je to!!
Datum: 17. června 2009 16:05
 snižuje se na 5 ml obashu spalováku
Datum: 17. června 2009 15:42
 zdravim všeci chtel sem se zeptat zkušenějších na počet jehliček (bo válečků ) mezi ojničkou a čepem pístu u čezet 175 487 mam totiž obavy jestli mi něaká nespadla k setrvačniku napočítal sem jich 28 ale nejsem si jist jinak za odpověď předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 22:36
Jméno: Martin487
IP: uživatel5553
 Tak tak 28. To mě jednou spadla dolů do kliky..ale je fígl jak nepulit motor a vytahnout ju  tak dyby náhodou pak nejaka spadla tak se ozvy a ja ti poradim
Datum: 17. června 2009 22:36
 tak to je super ted to muzu zkompletovat a za hodinu jezdí
Datum: 17. června 2009 17:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 V katalogu je počet 28.
Datum: 17. června 2009 16:52
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Zdravím chtel bych se zeptat jakou hodnotu ma stadion s23byli jenom na vyvoz takze nemam zadny poneti..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 14:22
 Hodnotu má takovou, jakou je kupující ještě ochoten zaplatit. Né všechny S23 byly na vývoz, ikdyž těch byla většina. Jinak se dneska S23 prodávají i za víc než 60 000,-
Datum: 17. června 2009 14:22
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 Zdarec chlapi , popr. holky , potrebuju poradit , pincek mi za studena chytne na 1 , a jak se du projet a zdechnu ho tak nenaskoci dik za kazdy tip.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 18:42
 No tohle to může taky dělat kondenzátor, mě to dělal u ČZ 175
Datum: 17. června 2009 18:42
 No tohle to může taky dělat kondenzátor, mě to dělal u ČZ 175
Datum: 17. června 2009 18:42
 Tohle mi dřív dělal jeden mustang. Chytnul napoprvé i rukou, ať byla zima nebo vedro. Jak byl motor teplej tk to nechytlo jinak než roztlačením (krátkým).Pořád jsem řešil svíčky a nakonec všechno vyřešila výměna gufer. za dva měsíce sem našetřil na go motoru a chodil jak blázen.
Datum: 17. června 2009 17:36
 jaky olej je najlepsi do fichtla??? Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2009 21:17
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 RESPOL RACING 2T...jedině!!!
Datum: 26. června 2009 21:17
 ja tam liju pp 90 jsem zpokojenej
Datum: 18. června 2009 15:43
 Stihl - cervenej dobrej oil, muzu doporucit, lita na to hodne masin a babetty to maj zvlaste rady, na fikovi to sedne tak velmi dobre...jinak M2T ani omylem, takovy TSF je zaklad na kterym se da dal stavet pokud chces lepsi, Shell Advance (ten nejpouzivanejsi typ) je taky dobrej, jinak Motul 510 je zatim to nejlepsi na co sem jezdil pro hodne nadopany zavodni stroje je pak treba Motul 710 ale je taky peknej mastnej...takze ten Stihl doporucuju  samozrejme pomer 1:33 - 1:35 ne min a vic max. zase do 1:20, pak uz je to taky ke skode nez k uzitku...
Datum: 17. června 2009 18:30
 ale ja mám upraveni mustang mislim to do benzinu ja mislel som na STHIL ??? je to dobré??????????
Datum: 17. června 2009 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel6416
 myslim ze husqarna je dobrej.....na foru i-veteran.cz do Jaw a starsich 2T motorek dokonce doporucují oleje do pil a zahradni techniky....myslim ze je to mineralni olej.....
Datum: 17. června 2009 16:03
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 A chlapi když do toho leju olej Husqvarna? 1litr stál okolo 180 Kč. Myslim si že když se to leje do originálně motorovky
tak to nemusi byt špatne.
Datum: 17. června 2009 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel6416
 hele asi takle....na bezne volny jezdeni by m2t melo stacit,ale co sem tak videl,tak jezdis zapalovani minibiku,21 karbec a jakousi snizenou hlavu z babety,jednokrouzkovej pist atd.....a pokud si na 12z rozetku udelal maximalku 75,tak do tvyho stroje m2t nepatri ani omylem!!!! odpovida to otackam "zhruba"8000.....coz dle me uz je za hranici pouzitelnosti m2t.....doporucil bych ti minimalne nejaky lepsi mineralni olej.....TSF,Castrol,Valvoline.....mozna Motul 510 by nebyl od veci(polosyntetika).....ale vzhledem k tomu,ze mas asi zbytek motoru seriovej,tak by to ten mineral moh umazat.....
Datum: 17. června 2009 14:57
Jméno: Yakub
IP: uživatel5873
 no s M2T budeš muset dělat generálku motoru dřív než s nějakým jiným, ale na fichtlu není generálka tak drahá takže ti vyjde levněš používat M2T, ale nejlepší rozhodně neni
Datum: 17. června 2009 14:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš do převodovky tak 80 převodový a do benzínu cokoliv kromě M2T
Datum: 17. června 2009 14:22
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 minerální Valvoline.
Datum: 17. června 2009 13:41
Jméno: jaku
IP: uživatel5507
 nevite nekdo kde bych sehnal nosic na dandy 125
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 18:14
 a kolik by stal original??
Datum: 17. června 2009 18:14
 draku jako orig? napis mail splasim ti novej
Datum: 17. června 2009 8:35
Datum: 17. června 2009 8:33
Jméno: nevím
IP: uživatel5526
 Ahojda dračáci potřeboval bych radu. Chci si koupit nějakou motorku nejleépe 125 nějaké endurko nebo nějaké silniční enduro, né moc drahé, přemýšlel jsem o yamaha DT 125,80 nebo suzuki GN 125, RM 125 myslíte že bych udělal dobře kdybych ji koupil ? Nebo sami navrhněte jaká by byla tak vhodná do tejto kategorie. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 19:52
 Vedete te zajímavej pokec koukám. Jinak co se týče, toho co tu někdo tvrdil, že DT starší jak 91 nebrat, tak s tim nemůžu souhlasit. Mám DT 125R RV. 1988 a že by se to sralo nemůžu říct, sice to má trochu horší elektriku za ty léta, ale asi dvakrát sem spájel pár drátlů, a od tý doby nic. Jezdim s tim ostrý enduro, žádnej extra tvrdej kros, ale v peřince neni, a akorád leju benzín, olej a mažu řetěz a občas přepákování. Je na něm už vidět že má něco za sebou, ale myslim že to ještě něco naslouží. Všechno bez vůlí, nic neklepe, až na lehce klepající pístní čep. Co see týče motoru, tak jsem neslyšel o rosypanym DTčku. Jinak je to 2T a s tim samozdřejmě vyší spotřeba, ale zato s nesrovnatelnym výkonem vůči 4T (mám ho otevřený na plno).
Jinak kdyby měl někdo zájem, tak svoje DTčko prodávám
Datum: 06. července 2009 19:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to máš pravdu....japonci jsou prostě mašiny a ani díly na ně nejsou nejdrežší.... jsou to prostě japonci, ale ja si kTm rozhodně (zatim) nemužu stěžovat..... ale každopádně tim předchozim přízpěvkem jsem chtěl říct to co ty = 125- za mě jedině 2t
Datum: 17. června 2009 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel6416
 lukáši o KTM se rika ze jezdej asi nejlip ze vsech krosek,ale proc si myslis,ze na zavodech jsou nejcasteji zastoupené japonské motorky??? Z jedineho duvodu.....protoze pri dodrzovani servisnich intervalů jsou takřka bezporuchové,ale bohuzel o KTM se rika pravy opak.....od toho vzniklo i ono usmevne sousloví Každý Týden Montáž......ale samozrejmne musim rict ze motorka je to fakt skvelá.....parkrat sem se svez primo na zavodni EXC otevrene asi na 30kW a jako jede to zle.....hlavne se mi treba libi,ze proti 125RM to ma asi o 2kW vic a pritom to ma mnohem prijemnejsi prubeh odspoda,žadna vyhranena špička v rozsahu 2000 otacek....to RM je odspoda liny a chce se mu jezdit jen po jednom kole  No neco jako 513 číza,ale v menšim měřítku  Ja kdybych se mel priklonit k druhu motoru,tak za me jednoznacne 125 ve 2T.......uz jen pro to,ze ten motor je jednoduchý a nema to zadny ventily,vačky,rozvodak,olejovy cerpadlo,nic.....2T si ve vetsine pripadu opravis doma na kolene,4T ne.....ale to je jen muj nazor!!!
Datum: 17. června 2009 13:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 frikulin: když chceš koně, tak se každopádně počítá s udržbou.... mam exc vostrej dvoutakt a fakt si nemužu vynachválit.... je jasný, že mě asi nemine motor, ale s tim se u těhle motorek prostě počítá......osobně bych já do 125 4t asi nešel, i když to nic nesežere a je to teměř bezudržbový,,.... je to prostě o tom, co od motorky očekáváš.....když chceš jenom jezdit, tak je 4t jaasnej
Datum: 17. června 2009 12:47
 Já bych teda z osobního hlediska nevolil 2T všichni viděj koně a neviděj starosti který to přinese- spotřeba poruchy- každej sice tvrdí něco jinýho někdo si 2T nemůže vynachválit ale fakta sou fakta. Já osobně mám Hondu clr 125 už cca 6 let. Za tu dobu sem do ní jednou koupil svíčku a jinak měnim olej leju benzín (občas udělám ventily....) to je motorka která funguje startuje na cvrnknutí a jezdí dobře (pokud nepotřebuješ v 16 ti lítat 170 a máš spíš ohledy na spotřebu a na to aby ti to něco vydrželo.....) Jinak výpis tvejch strojů je prazvláštní....  Jak někdo může uvést GN 125 a RM 125 jako alternativy ke koupi....  Pravý enduro ve 2T a choper ve 4T (neni GN dokonce dvouvál.....kámoš ji jeden čas měl....) Je to ale všechno jen na tobě.....
Datum: 17. června 2009 9:04
Jméno: standa
IP: uživatel6416
 Tak k tomuhle muzu rict asi jediny.....je to tvoje volba.....jen bych asi dodal,ze cim vic budes setrit,tim vic proseres  125 ve 2T nema vyznam kupovat zalevno v podivnym stavu,protoze se nikdy nedoplatis..... DT-čka sou dobry na pole,ale jak vidis,tak lidi nadavaj ze na bezny jezdeni je to katastrofa(je to stary no  ) a novy DT stoji pres 50 táců. Té Suzuki GN bych se kompletne vyhnul,protoze tyhle motorky nemaj dobrou povest(jejich prapodivné poruchy mazání a modré vačky  ).....Suzuki RM jako enduro sezenes horko tezko a kdyz uz,tak na značkách se pohybujou 2xdráž než provedení cross....a hlavne ta spotreba!!! 4T 125 Dandy a Jawa s motory Lifan bych take vynechal,takze z levné kategorie uz toho moc nezbívá  Tezko radit no....... Jako za 30 000,- sezenes krasny motorky....at City Fly,YBR,TDR,DT,MZ(SM i RT),Super city a tak dále.....Jinak silnicnich motorek v tyhle cenovy relaci je taky mraky....Mito,NSR,CBR.....co bych tak dodal.....chtel bys za malo penez hodne muziky.....tak si kup 125 skutra ve 4T.....stylový to neni,ale nic levnejsiho co funguje asi nesezenes....
Datum: 17. června 2009 8:20
 DT který je starší jak 91 si určitě nekupuj to serer fakt pořád!
Datum: 17. června 2009 7:07
 tak draci mam jawku 175... ale hrozna vec... je mi 15 takze rodice reknou "nejezdis" no a ja nejezdim no. nakonec nebejt jich tak čízu nemám... no a otec rek ze nebudu jezdit dokud fíka nepripravim na technickou. takze sem se činil, do fíka sem dal 1200 kč a je jak z faabriky.-.. akorat lak trochu pokulhává. ale to mi zadara udela kamos na lakovne z nejaky zbytkovy barvy... no takze uz mi zbejva nez nandat predni kolo a svetlo a hurá na technickou... jo akorat to ma jednu potiz... mam nejakej problem se snekem. proste toci se, ale leanko se netoci. no a na rozete jak sou ty dva zoubky co hejbou snekem tak tam mam uz jen jeden tak jestli to nebude tim... ale zejtra si du pro rozetu i se snekem tak to bude vpohode...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 10:22
 frikulíne moc nerejpej joo.... je vidět oknem že to tahám ven tak mě vidí.....ale že bych se ptal jesli si můžu sednout n amotorku tak to né  jinak na pivo s motokolem to vůbec, ne pivo jen po svejch.
Datum: 17. června 2009 10:22
 Jinak Hajdo....co si jako myslíš.....?  Když tě roidče na ni pustěj a ty si rozbiješ držku a zjistí se že ti to rodiče povolily tak je to pro ně dost těžkej průser.....! A v 15 ti na 175...nevim no....! Já bych to nedovolil taky.....! Nejezdil sem vždycky s papírama ale přeci jen...175 je trochu dost v 15 ti.....i když samozřejmě čekám odezvu stylem že nejseš žádný vořezko a že už máš nalítáno tisíce kilometrů a že 175 je slabá atd atd atd atd...................vono se to všechno jednoduše řekne......
Datum: 17. června 2009 9:15
Datum: 17. června 2009 9:12
 no tak to máš blbý  já mam 17 a neptám se... prostě to vemu a jedu... jinak ty kolíčky v rozetě se dají nahradit hřebíčkem.
Datum: 17. června 2009 9:04
 sory čízu... je to jawa... jen to puvodne mela bejt cezeta
Datum: 17. června 2009 0:26
 Cus hosi nevi tu někdo v jakym poměru se ma lejt olej do benzinu u pucha maxi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 21:43
 ja bych lil 1:35-1:40,jako do babetty zhruba
Datum: 16. června 2009 21:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Ahoj
Potřebuji radu.
Chci si koupit motorku o obsahu 50.
A nemohu si vybrat mezi simsonem,dandy 50 a Mosquito.
Muže mi někdo poradit,která motorka je lepší: výkon,ND,spolehlivost,jízdní vlastnosti atd.
(Myslim pro jízdu na silnici)
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 8:18
 ja bych bral simsona protože na to sou levný díly a seženeš je skoro všude ale moskito a dandy taky nejsou špatný
Datum: 18. června 2009 8:18
Jméno: martin
IP: uživatel680
 zdravíčko Já mám jawa mosquito 585 a za nic jinýho z 50ccm bych to nevyměnil simsona 70ccm si dávám ve dvou do kopce... a co se mi jediný sralo byl sekundární řetěz ale už 5000 bez problémů až na lanko od plynu to jsem jednodužše vyměnil. jinak náhradní díly no zatim jsem fakt nepotřeboval.. ale na simsona seženeš všechno ale je to pomalej a lenivej sráč. zlatý mosquito
Datum: 18. června 2009 0:06
 Každá motorka poslouží....!!!! A každá poslouží stejně.....všechno je to jen o přístupu uživatele......když sem prase oddělám převodovku v dandy stejně rychle jako v Simsonu. Mám teď doma dandy 2. Při opravách a zkoumání mě zatim ty motorky vyloženě nezklamaly. Mám jak 2,6Kw tak 4,5 Kw (ta je s papírama a pude za chvíly do světa....). Nechtěl bych to jen z jednoho hlediska....nelíbí se mi design. Ale jinak co jako.....Nicasilovej válec, 5 kvaltů, slušně natlumičovaný (i když předky prej chtěj často nový gufera....) kotouč vepředu centrál vzadu.....já tý motorce nemám vyloženě co vytknout. Simsona neuznávám protože ho nemám rád a pionýr je jasná věc......
Datum: 17. června 2009 9:08
 Ale co si budeme povidat,dandy je taky pěkná,moderní vzhled,litá kola,pěkná spotřeba .....a tech dilu taky neni malo...
Datum: 16. června 2009 22:36
 prosimte na dandy nebo mosqutio zapomen to je ten nejvetsi omyl co bys mohl udelat. co se tyce ND , spolehlivosti i spotreby je simson snad nejlepsi padesatka vsech dob- uz viudim jak tu do me budou vsichni rejt ze jsme na fichtl kramku... ja to beru, sam mam doma mustanga a nedam na nej dopustit ,ale ten simson je proste do provozu celkove lepsi motorka... vyssi ... pohodlnejsi .. ma blinkry ,4Q , navic tak 70% fichtlu proslo rukama kdejakejch domacich kutilu a tudis to je s jejich spolehlivosti vseljaky... samozdrejme dobre udelanej fichtl drzi a vydrzi - vim ! ale za me proste simson...
Datum: 16. června 2009 22:27
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Hlavně potřebuju něco s čim ujedu 300-400 km bez problemu a s nízkou spotřebou.
Datum: 16. června 2009 22:05
 O proti fechtlovi je to sice o dost dražší,ale pokud chces motorku na cestování o malém obsahu tak simál bude good.
Datum: 16. června 2009 21:34
 Já bych nic jinýho než fichtla vo obsah 50ccm nevzal do ruky.FIchtl mi přirost k srci jako malá motorka která má dobrý jízdní vlstnosti a jded dobře!
Datum: 16. června 2009 21:34
 ja bych bral simsona,na normalni provoz je mnohem lepsi nez fichtl,a dily sou docela dostupny,sezenes snad vsechno
Datum: 16. června 2009 21:29
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 kup si fichtla jízdní vlastosti suprový já teď koupil za 800 fichtla a jede jako blázen fakt můžu ti poslat fotky jestli chceš a prosím standu aby my dal svůj email taky chtěl vydět mýho fichtla tak bych mu chtěl poslat fotky
Datum: 16. června 2009 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel6409
 Ja bych asi volil simsona protoze sou na nej nejvice dostupné ND(vsechno sezens a docela levne)....u Dandy je to trosku horsi,ale vetsinu sezenes(pokud se ti nevysere prevodovka,coz se stava casto  ) a Mosqito je na díly katastrofa........
Datum: 16. června 2009 21:17
 Zdar draci jak se vydělávají v motoru hlavní ložiska když tam jsou 2 a mezi nima labirint, jakým postupem? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 21:28
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Mezi ložiskama je segerovka, takže to nejde ani na jednu ani na druhou stranu.
Datum: 18. června 2009 21:28
Jméno: Martin487
IP: uživatel5553
 Já si vzal velkej ořech na golu, a opatrně sem vyklemnul postupně všecky ložiska...Pokud nejsou nalepený tak to vyklepneš. Stačí bouchat na jedno ložisko a ono to už vytlačí.
Datum: 17. června 2009 22:39
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Mám na to speciální stahovák, kterým se vylisuje vnitřní ložisko, pod ním je segerovka, potom už vnější ložisko jde vytuknout ven. Dělá se to také nahřáté. První musíš dostat ven vnitřní ložisko, je tam dost velký přesah, tyčkou to jde obyčejně mizerně. Také to jde tak, že se na ložisko navaří kousek plocháče a z druhé strany se něčím vyrazí, tedy pokud máš doma ložisko nové.
Datum: 16. června 2009 23:26
 vyndava se to tak ze se nahreje karter a pak se cely to ulozeni vyklepne,pres nakou kulatinu to vymlatis ven
Datum: 16. června 2009 21:20
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
Posl.aktualizace: 18. června 2009 20:31
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 jj dík
Datum: 18. června 2009 20:31
 ja bych ho tam dostal akorat bych vrtnul na obě strany další dírky pro šrouby na vidlici prubni ho vždycky se dá navařit další vzpěra
Datum: 17. června 2009 17:13
 myslim ze ten blatnik na fotce neni z 640 ani nahodou,jestli by sel na 477 fakt netusim
Datum: 16. června 2009 21:10
 ČUS UŽ SI NEVIM RADY. S11 PŘEDSTIH DOSTAU MINIMÁLNĚ NA5,42mm S ODTRHEM 0,4mm PPTREBOVAL BYCH JEŠTĚ POOTOČIT ZAPÁLOVÁNÍ DO LEVA ,ALE NENÍ KAM VYMĚNIL JSEM KLADÍVKA ZA NOVÁ A NIC SE NEZMĚNILO . DĚKUJI ZA RADY CO STIM!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 23:04
Jméno: karel
IP: uživatel1723
 tyvolee co blbnu  vždiyt stadion má úplně jiný zápalko tak to promin
Datum: 16. června 2009 23:04
Jméno: karel
IP: uživatel1723
 zkus si nějak zbrousit vačku
Datum: 16. června 2009 23:04
 predstih na stadaka davam cca 2,8mm,a jede to,otacej spis doprava nez doleva
Datum: 16. června 2009 21:40
Jméno: standa
IP: uživatel6409
 nechci bejt chytrej,ale nema stadion predstih tak nejak jako Jawa 05?? to je neco mezi 2.5 a 3mm?? tak proc tam honis 5mm??
Datum: 16. června 2009 21:02
 ČUS MÁM PROBLÉM JAWA50 PIONÝR ROZJEZD DOBREJ CHYTÁ NA ŠLÁPNUTÍ PROBLÉM JE V TROJCE KTERÁ VŮBEC NETÁHNE NA 1,-18KM/h NA 2,-46KM/h A TROJKA TO S BIDOU VYTÁHNE NA 50KM/h .DĚKUJI ZA VAŠE RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 14:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo už má prostě ten motor dost no
Datum: 17. června 2009 14:34
Jméno: ¨Ratlik
IP: uživatel2705
 nevim to na 100% ale ten motor už určitě někdo půlil a dal tam větší převodový kolečko tak ho zkus vyměnit za menší, ale blbě se schání.
Datum: 16. června 2009 22:04
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no me moc rychlej nez 50km/h 555ka nejezdi...
Datum: 16. června 2009 21:56
 Hele jestli má normální zvuk na ten plnej plyn tak skus přetěsnit válec,hlavu karburátor,hrdlo sání,.Akdyž ani to tak vyměn gufera a skontroluj jestli ti nsaje olej z převodovky,vačisti filtr a nastav směs a předstih a vyčisti vejfuk!
Datum: 16. června 2009 21:12
 tak hoši,včera na technickej s fíkem,známej tam přijel a řekli jenom-tak koukam že to svítí kdyš ste sem jel tak vám to teda dam,to bylo všechno,350kč a na dva roky vystaráno
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 19:54
 dva roky neni kravina kdyš jí tak mam
Datum: 18. června 2009 19:54
 já přivezl motokrku na vozíku, zeptal se jestli svítí a dal nálepku...
Datum: 17. června 2009 9:08
 na fichtla se dava normalne 4 roky
Datum: 16. června 2009 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel6409
 ja teda ted nevim jo,ale kdyz sem prihlasoval peraka,tak mi dali technickou na 2 roky,na fichtlu mi posledne dali technickou na 4 roky a brachovi dali na skutru(AM) STK na 2 roky.....takze v tom je nejakej bordel.....ale myslim ze by to melo bejt nomralne jako u auta....po prvni registraci 4 roky a jinak po 2 letech.....jen vozejk je vyjímka
Datum: 16. června 2009 21:06
 Dva roky je kravina... musí to být čtyři
Datum: 16. června 2009 20:24
 to je nahoda no,jinak technicka na fichtla se uz nedava na 4 roky?me ji daly na 4
Datum: 16. června 2009 20:08
 No takový pohodáře chytit to je pak pohádka na technické
Datum: 16. června 2009 20:07
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 Neni tady nekdo z Trutnova a okoli?? Zatim se mi ozvali 2 lidi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 21:47
Jméno: Mapro.
IP: uživatel1847
 Cau,ja jsem z hronova,,,kdyztak majl prudicak@seznam.cz
Datum: 16. června 2009 21:47
Jméno: Kulis
IP: uživatel6413
 Nazdar draci tak já jsem z Červeného Kostelce ozvi se mi na mejla prosím. Zatim čusec Kulis
kulisx@seznam.cz
Datum: 16. června 2009 20:57
Jméno: Toňas
IP: uživatel788
 čau draku, já jsem ze zelenky... jetsli chceš dát řeč tak tady je na mě icq 269044920 a i ostatní trutnováci se mužou ozvat....
Datum: 16. června 2009 19:37
Jméno: kahisek
IP: uživatel6411
 čau seso..a všichni..  chtěl bych se zeptat..mam doma dva druhy karburatoru na moji 21..jeden je s plovackem,ktery ma v sobe diru..(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_80.html)..a hledal sem pod jawa 50 pionyr plovacek i s jehlou,co je v nem napevno..ale nasel sem ji az potom co sem dal do vyhledavace plovak..a naslo mi to tenhle(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1584.html)..chtel bych se zeptat jestli to pujde do toho mojiho karbecu kdyz je tam napsana kyvacka atd. bo ja mam v tomn tenhle plovak a tam se nenastavuje ta hladina..chtel bych se zeptat sesy jestli si mysli ze to tam bude pasovat protoze ja mam ten plovak trochu promackly a asi mini diravy a proste mi to nedovira ten privod benzinu tak to tece pod tim vikem..diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 12:04
Jméno: plovak
IP: uživatel2997
Datum: 22. června 2009 12:04
Jméno: kuba
IP: uživatel6440
 jestli mas karbec z 05 tak to tam pude ae jestli z 20/21 tak ne to je jasny
Datum: 19. června 2009 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel6416
 asi mas karbec z 05,ale ten plovak co ukazujes je na pareza a na velký mašiny,do 05 karbecu je velkej,kurva velkej  starej plovak opatrne zaletuj,kdyz teče......05 plovaky je nedostatkovy zboží......
Datum: 17. června 2009 7:52
 SOS,SOS pomozte ma mám mustanga isiel dobre ma dobrú silu a teraz z nicoho nic presal dobre ist vobec nemá silu a ani nevyem stim odstartovat vycistil som karburátor aj vzduchovy filter (jawa 250 kyvacka) a nic a dal som do toho aj novu sviecku. za odpovedi dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 5:39
 kupim original a dam tam dve abi to bolo urcite dobré a potom uvidime
Datum: 17. června 2009 5:39
Jméno: Ratlik
IP: uživatel2705
 kup si těsnící papír nebo to vystříhni z tvrdšího alobalovýho plechu nebo si zkus koupit original.
Datum: 16. června 2009 22:32
Jméno: Eugen Németh
IP: uživatel6255
 aha mislel som na to lebo malsom tam takú starú,a mozno ze netesnil to dobre
Datum: 16. června 2009 22:25
Jméno: Ratlik
IP: uživatel2705
 když to bylo z ničeho nic tak to je asi těsnění pod hlavou nebo válcem a bere ti to falešnej vzduch, protože se mi to taky stalo.
Datum: 16. června 2009 22:18
 rozoberal som to nemám ani s valom ani s piestom nic ani s kruzkom (mám jednokruzkovy piest ) nema nizsiu komressiu mám na to zapalovanie z minibajka ale toje tak ako bolo dáva dobru iskru neviem ze co sa stalo
Datum: 16. června 2009 19:28
 tak sundej hlavu i z válcem a zkus sundat některej pístní kroužek a když při sundavání popraská tak to máš zapečený a musíš koupit noví pístní kroužky
Datum: 16. června 2009 19:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ma to kompresi?? kdyz to naslapujes?? jestli se ti nezapekli krouzky nebo neco neprasklo zavlacka nebo se nerozsypalo lozisko na klice!! Taky se ti mohla nakym spusobem rozestelovat elektryka.
Datum: 16. června 2009 19:17
 Ahoj Draci,Mam par dotazu ohledně jawy 23 mustang.Budu mít tetka papíry, a mám jen mustanga,silnější motorku si kupovat nechci,tak sem si řek že bych koupil tu sadu jak je tam hlava, a 3 kroužkovej píst, vějířovou hlavu. A jestli nevite nebo nemáte s kušenosti stím že máte na fechtlovi danej jinej karburátor z něčeho jiného,jestli by to pomohlo a jestli jo tak nějakej tip na karburátor, prostě potřebuju aby fechtl tak dvakrát tejdně zvládl v klidu asi tak 60km,ve dvouch abych jel asi 70 a nejezdil pořád za jedna a jaký sekundáro tam dat...Díky moc draci...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 20:05
Datum: 16. června 2009 20:05
 šlo by tam dát obyč kolínko?
Datum: 16. června 2009 19:47
Datum: 16. června 2009 19:35
 stoji to okolo 1400 !!!SK!!!
Datum: 16. června 2009 19:34
Datum: 16. června 2009 19:33
 A nějaký fotky bys neměl?
Datum: 16. června 2009 19:26
 A kolik stijí? A jaký to bude chtít změny s předělávaním? a říkaš teda že to jede líp jak snormálem?
Datum: 16. června 2009 19:14
Jméno: Tulda
IP: uživatel2418
 A kolik stijí? A jaký to bude chtít změny s předělávaním? a říkaš teda že to jede líp jak snormálem?
Datum: 16. června 2009 19:11
 https://www.1977mopeds.com/PDGImages/images/1977_moped_parts_Dellorto-Carburetor-PHBG-19mm-187.gif
Datum: 16. června 2009 19:08
 Daj na to karburátor Dellorto PHBG 19mm alebo 21mm ja mám 21mm a ide dobre,a mám sekundárni prevod mám 12/55-originál a ide mi tich 70-75km/h a mám 100kg
Datum: 16. června 2009 19:01
|



|