|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 jakoz to provozovatel e-shopu fichtlkramek.cz si vyhrazuji pravo bez predechazejicico eha,, vypnout e-shop,,,, pokec vzdy pojede ale zbozi nebude videt,, tento prispevek je protoho co jsi tady zamachroval,,, pokud muzu doporucit,,necht si udela svuj kramek,,, tochle uz neni zadna prca  sesa
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:35
Jméno: dolly
IP: uživatel6520
 Počkat, to jako e-shop končí?  A já zrovna potřeboval stahovák a novou spojku na Babettu. Dnes jsem sem poprvý přišel, že si něco obědnám a nic  Chjo...
Datum: 02. července 2009 21:35
 jasne doplnim,,o co jde?
Datum: 18. června 2009 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel6424
 hele kdy zas doplnis veci co sou vyprodany?? nebo s nima bude šlus ende?
Datum: 18. června 2009 20:01
 le vytocil me  doufam ze kdyz tak pospicha ze si nezapomene dat do benalu olej  jinak budu mit o praci vic
Datum: 18. června 2009 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel6424
 ty jako provozovatel i webmaster si delej co chces......nikdo ti na to nemuze rict ani pul slova,protoze pokud schodíš e-shop,tak je to ciste tvoje vec a jedinej kdo na tom tratí seš ty,takze ti kazdej muze skočit na cara!! Ze se vubec rozcilujes....
Datum: 18. června 2009 19:53
Posl.aktualizace: 19. června 2009 8:23
 ave.. co je to za motor?
Datum: 19. června 2009 8:23
 je to docela zajímavý, ale spíš než klapka je to variace na téma šoupátko....
Datum: 18. června 2009 23:35
 co je v tom dolezité to je len prvi obrázok co je niaki jawa motor co má zaujimavy mechanizmus co takto slúzi ako klapkovy ventyl,,ja nechcel by som vzdi ukazovat mustanga ale nevedel som to inak davat na internet
Datum: 18. června 2009 21:54
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Nemusíš nám tu motorku ukazovat v kazdem prispevku. Mimochodem nic zas tak nadherneho a zvlastniho na ni neni
Datum: 18. června 2009 20:36
 čz 175/477-01..Má ještě takovej problém...Máte někdo zkušenost s vyměnou plynového lanka.Sem se to pokošel vymění a připadne mě že to lanko je dlouhy.A když za to lanko zatahnu tak se mě posune jen o centimetr vic to nejde..Nevite co se zmršil???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 19:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 je mozny ze je moc dlouhy lanko taky jsem takovy koupil na pionyra tak jsem odloup ten plast na tom a natahnul ten drat placatej co je kolem toho ale to nedoporucuju. Lepsi je vzit pajku a nahrat tu koncovku a vytahnes stoho lanko tu koncovku chyt lechce treba do sveraku vytahnes to lanko skratis o tolik kolik je treba pak nasunec koncovku spatky na lanko a zase to zadelas cinem este projistotu to trosku roznejtuj dulcikem a kladivkem
Datum: 18. června 2009 19:13
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 ahoj,tak sem sem dneska po dlouhy dobre jel svízt na čz a asi po 30 km mi to chcíplo a uz sem to nenastartoval,jiskru to hazi elektrika jde komplet.nezín tece.tak nevím.nevíte co yb to mohlo delat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 23:21
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 když vyndáš svíčku,je mokrá nebo suchá? Ještě by to mohl být ten kondenzátor,jak tu zmnoval fikus.
Datum: 18. června 2009 23:21
Jméno: slon
IP: uživatel1723
Datum: 18. června 2009 22:44
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nepřisálo ti to něco do tlumiče sání u čističe vzduchu pod sedlem ?
Datum: 18. června 2009 21:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 taky nekdy zloby kondenzator ze to hazi ale nechytne to
Datum: 18. června 2009 19:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 hmm to nasere svicku jsi zkousel?? tohle je blba zavada moc me nenapada cim by to mohlo jestli treba neprestalo tesnit gufero ale to je asi blbost aby to najednou prestalo jet to by to blblo vidim to spis na elektryku ze to dava nakou falesnou jiskru
Datum: 18. června 2009 19:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stando tak jsem sahl na prectich  zmensil jsemho jenze nevim kolik je nemel jsem u sebe nic namereni tak jenom od oka neni tam moc asi jako doporucuje vyrobce a hnedka to tahne lip do kopcu uz si davam vic kopcu za 3 a zrovna tak to jde dootacek
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 19:59
Jméno: standa
IP: uživatel6424
 vsak v poradku.....hlavni je jestli to dobre jede .......ja treba tocim predstih porad co nejvic doleva(zvetsuju) a furt to jede lip a lip....kdyby bylo este kam tocit,tak bych to natocil tak doleva,az by to začalo klepat
Datum: 18. června 2009 19:59
 zdarec,mám čz 175/477-01,chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak mám být seřízena jehla u šoupátka na kolikátým zařezu má být....Díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 17:24
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 2. od zhora a pro záběh 3. od zhora
Datum: 18. června 2009 17:24
Jméno: limp
IP: uživatel2971
 cus hosi koupil jsem korky na spojku 555, maji se se ty korky srezat nebo je tam musim nejak napasovat?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 19:29
Jméno: adas
IP: uživatel5367
 musíš je povařit, moje potřebovaly vařit 10 min. aby tam šly nacpat
Datum: 18. června 2009 19:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 slyel jsem ze se musej uvarit a pak je tam dat a pak nejspis zabrousit tim ze je uvaris ve vode tak zmeknou pak zase stvrdnou
Datum: 18. června 2009 17:18
Posl.aktualizace: 18. června 2009 20:02
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 no,mě ne
Datum: 18. června 2009 20:02
 nerozumjem mi to ide ???
Datum: 18. června 2009 19:21
 spise to myslel tak ze ten odkaz je neplatny
Datum: 18. června 2009 19:02
 sú tam dve ojnice a jeden z nich je pre "klapku"
Datum: 18. června 2009 17:31
 je tam 2 ojnice a jeden je pre "klapky" pozri na to este raz!
Datum: 18. června 2009 17:09
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 nic nevidim
Datum: 18. června 2009 17:00
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
Posl.aktualizace: 18. června 2009 20:59
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Jaký máš zavodní stroj? Já tam jedu na Babettě 210 světlé modré metalize takže mně tam určitě uvidíš
Datum: 18. června 2009 20:59
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Jaký máš zavodní stroj? Já tam jedu na Babettě 210 světlé modré metalize takže mně tam určitě uvidíš
Datum: 18. června 2009 20:58
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 ja s 1 nebo 2 kamosem pokud to stihhnu slozit tak prijedu jko jezdec pokud ne tak aspon druhym rokem jako divak ...strasne se tesim fakt super akce kdo muze urcite prijedte
Datum: 18. června 2009 17:52
 Zdravím,,,,mam dva fantasmagorické dotazy  za 1) jak si povede čz 175/ 477 v jízdních vlastnostech s průměrnými dnešními čtyřtakty 125 ccm ? a za2) nekde jsem se doslech že se vyskytují mustangy se seriově montovanou 4 stupnovou převodovkou,,,myslím že to tu jednou i někdo psal,,,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 8:48
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 tak sem to nemyslel,oni nepoznaj ,že je to 175. Ale horší je,že když zaviníš dopravní nehodu (což nepřeji nikomu) a škoda bude ve vysoké částce,tak si pojištovna může nechat od soudního znalce prověřit motorku. Aspon takle mi to někdo tvrdil,když sem na tom takle jezdil,tak za případný nesmysl se omlouvám  . Ted taky jezdim tak trochu nelegálně,takže toho nějak nebojim,že by něco mohli poznat ( čezet 250/471 přestavěná na 350)
Datum: 19. června 2009 8:48
 Leda by vědeli že 175 má o žebro víc
Datum: 18. června 2009 22:24
Jméno: konwi nepřihlašenej
IP: uživatel5163
 landis a jak to mužou poznat že je to 175  valec budou asi těžko přeměřovat
Datum: 18. června 2009 20:59
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 Já na ní taky takle jezdil,papíry 125/476 ,ale po mé renovaci zní byla 175. Je to skvělej stroj,ale pak bacha na policajty,když tě stím nějak načapaj,tak je to průser. Pak sem jí prodal  . I s mýma 90kg letěla 115 po rovince
Datum: 18. června 2009 20:06
Jméno: konwi nepřihlašenej
IP: uživatel5163
 díky kluci  Eugene dík za onfo, ale kupovat nechci jen mě to zajímalo spíš z historickýho hlediska  Landisi dik za info vo čezetě, uvažuju že nych s ní jezdil až budu mýt řidičák A1 ( s válcem 175 a papírama 125  )
Datum: 18. června 2009 18:52
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 maximálka bude podobná,některé 4T pojedou možná trochu rychleš. Číza je 2T který se rát točí a bude víc žrát než 4T. 4T je spolehlivější a pojede už v níkých otáčkách. Výhody 477 jsou : nízká hmotnost,dobře se sní projíždí zatáčky,jednoduchá a levná údržba a oprava.
Datum: 18. června 2009 17:05
 Pionýry a mustangy kdysi měly 4 stupňovou převodovku byly určené pro teréní účely, ale dneska už to těžko seženeš.
Datum: 18. června 2009 16:51
 2) este nepocul som o tom, ale j 550 najprv vyrábali s 4 stupnovou prevodovkou s motorky cz 125-ale to bolo len prototyp ked najdem o tom fotky dam na net
Datum: 18. června 2009 16:02
 Zdarec dneska me zastavil starosta a zabavil mi fichtla ma na to pravo. Vsem moc diky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 17:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 starosta je veřejný činitel, ale právo ti to zabavit nemá. Na druhou stranu, jestli děláš bugr po vsi a sereš lidi rachotem, tak se mu nedívím a buď rád, žes dopadl taklhle.
S policií bych mu rozhodně nevyhrožoval, zkusil bych se s ním slušně domluvit.
Datum: 18. července 2009 17:15
 Co starosta ? Tak to slyším poprvé haha. Starosta ti nikdy nemůže zabavit nic. Může zavolat policii ale nemůže ti zabavit fichtla, auto nic. To nějaká kravina. Co to máte za starostu. Nějaký maník slušně řečeno.
Datum: 30. června 2009 18:10
Jméno: Jara
IP: uživatel6427
 papiry nemam a mestskou policii nemame.
Datum: 29. června 2009 12:17
 !!!!!!!!!!!!!! OBYCAJNY KRÁDEZ !!!!!!!!!!!! pod za nou a pitaj to naspat nahlas to na policii aj tak nevie to dokázat ze si stym isiel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tá starosta je debil
Datum: 18. června 2009 15:51
Jméno: lump
IP: uživatel6428
 má, když mu celý den brkáš kolem radnice, bych se taky vztekl )))
Datum: 18. června 2009 15:36
 pokud na to nemas papiry a mate ve meste mestskou ¨policii tak klidne muze...protoze starosta je velitel mestske policie
Datum: 18. června 2009 14:52
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 souhlasim s Js pokud máš všechno v pořádku (TP,řidičákatd..) tak to nahlas na policii
Datum: 18. června 2009 14:28
Jméno: Js
IP: uživatel856
 Je to normální krádež.
Datum: 18. června 2009 14:24
 Ahoj Draci! Potřebuju radu s Mustangem. Nedávno jsem ho vyndal z garáže kde stál asi 12 let a po rozpůlení motoru jsem vyměnil hřídel předlohy na které chyběl zoubek, ostatní kolečka byly ok. Podle návodu jsem složil převodovku a celý motor. Vše je origo, jen mám nové ferodo lamely. Předstih 1.6mm podle žárovky a odtrh podle měrky 0.45mm, ale když zařadím z 1 na 2, tak velmi klesnou otáčky a motor se zase dlouhou dobu vytáčí. To samé i z 2 na 3. Podle tachometru na 1 jedu něco přes 20km/h na 2 přes 40km/h ale na 3 už sotva 50km/h. Svíčka má krásně cihlovou barvu, je to Brisk N15C. Trysky a karbec jsou vyvařené v octě, takže by to mělo být čisté. Přívod paliva také ok. Výfuk a koleno vyčištěno petrolejem a poté vypáleno. Všude jsem dal nové těsnění. Akorát mě napadají pístní kroužky, protože jsou tam od zakoupení motocyklu v roce +-73. Děkuji za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 17:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 odtrch by sel ale davej 0,4 a prectich zalezi jak u kteryho fichtla kazdej podpaluje smes jinak ja muzu mit malej a stejne mi to toci hodne
Datum: 18. června 2009 17:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak krouzky jsou nejspis hodne spatny mozna i valec a ten prectich je velkej tak se nediv ze to toci a nema sili normalne sestelovanej fichtl toci na 2. 40km max. a kdyz zaradic tak to utahne dobre
Datum: 18. června 2009 17:22
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Volnoběh to drží stále i po zahřátí po jízdě a po přidání hned spadnou zase na volnoběh. Ale za tepla už je takový línější. Start se povede někdy na poprvé nejhůře na potřetí. Odpoledne na to vlítnu a zkusím tedy profoukat kompresorem filtr, nebo seženu nový, poté se kouknu na vůli kroužků, zkontroluji gufera a tlakoměr doufám v dílně někde také najdu. Každopádně děkuji za všechny rady a večer vám sem napíšu jestli to frčí.
Datum: 18. června 2009 10:29
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Gufera pokud jsou původní musíš vyměnit.Taky dělají špatný start.Změř tlak ve válci tlakoměrem s zpětným ventilkem.pokud bude tlak 9,5-10atm je to v něčem jiném-třeba vzduch.filtr.pokud bude 7-8,5 atm nebo nižší pak je třeba výbrus nebo alespoň nové pístní kroužky.Co ti to dělá při větším zahřátí?Padají otáčky po přidání na místě pěkně do volnoběhu nebo se to chvíli drží a potom to spadne.Další věc je ,jestli po složení kártrů všechny hřídelky chodí volně.
Datum: 18. června 2009 10:00
Jméno: standa
IP: uživatel6424
 Muj typ je vzduchovej filtr!!! Po tech letech je uz nepruchozi......
Datum: 18. června 2009 9:06
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Děkuji za radu půjdu to vyzkoušet a gufera zkontroluji.
Datum: 18. června 2009 8:42
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej do válce samotný kroužek ,asi 2cm hluboko a zjisti si jaká je vůle mezi konci kroužků. Je-li větší než 0,8mm, musíš dát kroužky nové nebo výbrus.
Záleží jaká je tloušťka starého kroužku oproti novému.Nezmínil jsi gufera.Po takové době možná nebudou těsnit.
Datum: 18. června 2009 8:12
Jméno: Kubik1284
IP: uživatel5955
 Zdravím.Mám dotaz. Měl jsem kdysi pionýra přihlášeného na sebe,nedávno jsem ho odhlásil a prodal jednomu klukovi,který nemá řidičák. Jenže já blbec jsem zapoměl sloupnout výrobní štítek a smazat číslo motoru. Policajti ho zastavili že nemá papíry,jsou to nějací hajzli protivní protože to ženou k soudu a pujde to natvrdo-mastná pokuta a odklad. Kdyby se náhodou dopátralo k tomu že sem mu ten stroj prodal já.(je mu 14) Byl bych trestný i já??? Já se můžu klidně vymluvit že jsem mu prodal jen tu kostru se štítkem na díly a on si z toho složil pionýra ale nevim nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 13:28
Jméno: zar
IP: uživatel265
 máš taky kupní smlouvu to pak můžeš říkat cokoli a je ti to k ničemu on řekne že jsi mu to pujčil a ty nemáš nic v ruce ,ale dle mího to na tebe nemužou hodit
Datum: 04. července 2009 13:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 presne tak je to heho problem ty jsi to odhlasil a spz jsi odevzdal ne?? takze jim to muze bejt u pr.. to uz neni tvuj problem ale skoda tech papiru nevim proc to porat odhlasujete?? jste asi nahlavu ty papiry uz nejdou ziskat spatky nekdo by je rad od tebe koupil a ty to odhlasis mohl si vydelat
Datum: 18. června 2009 17:30
 Prodat mu můžeš klidně náklďák. Jiný by to bylo, kdybys mu ho jen pujčil.
Datum: 18. června 2009 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel6424
 Souhlasim s Nickem Dickem .....tebe to nemusi zajimat......prodal jsi v podstate odhlasenyho pionyra na nahradni dily!!!!! Ale nejak se mi nezdá,ze by ho hnali k soudu jentak  co v tom bylo este za pruser?? S policajtama se znam moc dobre a vim,ze jentak si s tebou nebudou kazit pracovni směnu,pokud nedoslo k necemu zavažnýmu,co by bylo treba resit....oni sou taky jenom lidi.... To ze te chytej nekde bez papiru....kdyz u toho nebudou svedci,tak ti vynadaj,pohrozej a nechaj te bejt......horsi je to se svedkama!! To pak musej konat svou povinnost
Datum: 18. června 2009 9:13
 osobne si myslim ze tohle uz je jenom jeho problém...motorku muzes prodat kazdemu....pak uz je jenom jeho blbost ze nema ridicak...jinak by to bylo kdyby ta motorka byla stale prihlasena na tebe a ty by si mu ji pujcil...ho by chytli a nemel papiry...to by si pak mel pruser i ty  ale takhle nevidim pro tebe problem...pro nej ovsem velky...25-50 000 pokuta...odklad az 3 roky....hmm
Datum: 18. června 2009 6:46
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel6402
 Cs mám dotaz ,mám jawu mosquito 585 ...když jde na volnoběž tak v ní něco jako by dře,cvaká...prostě takovej divnej zvuk... ale když zmáčknu spojku tak motor jde krásně potichu a bez těch zvuků... nevíte co by to mohlo dělat ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 7:38
Jméno: Petr
IP: uživatel7495
 Ty zvuky dělá setrvačník. Špatné vyvážení, otřesy se přenáší na převodovku. Při zmáčknutí spojky odpojíš převodovku, proto rachot přestane.
Datum: 12. června 2012 7:38
 Mám taky mosquito se stejným problémem nějak jsme to neřešil nebylo s kým ale tkove podivné svakání a když zmáčknu spojku tak krásně tiché mněl s tim někdo zkušenosti co to dělá? a pls ještě nevi někdo nahodou kde bych sehnal spojkovej buben na mosquiťáka  ?
Datum: 21. června 2009 14:12
Datum: 19. června 2009 9:41
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel6402
 aha..no ale je to divny no   má ještě na tebe dotaz jde náko zvýšit ještě výkon ?? nevíš o tom něc ??? nějakou radu ??
Datum: 18. června 2009 19:41
Jméno: martin
IP: uživatel680
 NAzdáár mám to samý dělá to něco ve výfuku už to neřešim.. myslel jsem si taky že je to něco s motorem či převodovkou ale jedná se jen o určitej rozsah otáček. Jo kdyby ještě něco rád bych vyměnil pár rad o této motorce.
Datum: 17. června 2009 23:54
 Ahoj lidi mam takovej problem mam Čz 175 jako leti v pohode ale strasne blbe se startuje a kdyz se zahreje tak uz jde na nakopnuti nechapu to jo menil jsem uhliky jestli to na to ma nejakej vliv!Jo dika za kazdou radu !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 20:16
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 bubak ma pravdu taky sem mel N14 a nemohl sem to za boha nakopnout studeny ale zahraty ok
Datum: 18. června 2009 20:16
 fikusi vetsi blbost jsem neslysel... s 14tkou to prave vyborne chytne za tepla, ale za studena by ses posral nez bys to roztlacil. vim o cem mluvim jednu dobu jsem ji jezdil s tyristorem, s tim to slo v poho jak za studena i za tepla, ale potom kdyz jsme tysristor vyradil tak jsem musel prsedlat na N15C
Datum: 18. června 2009 19:00
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 svicku NR14C  vetsi blbost jsem neslisel alspon to je tak upionyra studeny to chyta ale tepli ani naroztlaceni  doporucuju spis N15C chyta mi to sni i pri -5 a steplim motorem chyta treba na 4. slapnuti lepsi je dotoho strcit a uz to jede
Datum: 18. června 2009 17:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Překontroluj odtrh,předstih a seřízení karburátoru k danému typu motocyklu.
Datum: 18. června 2009 8:26
 skus předstih mně taky blbě startuje. ještě jsem to nepoladil pač nejni čas ale ten předstih to asi bude pač mi hodně kope
Datum: 17. června 2009 22:20
 tak zkus dat studenou svicku....treba Brisk NR14C  me to delal fik a tohle to vyresilo problem
Datum: 17. června 2009 22:17
 ahoj chci se zeptat chci si koupit jawu 350/638 ale o to nejde chtěl bych z ní udělat pěti kvalt pač se dost přetáči nevíte o nějakém tuningu nebo tak něco jak to udělat moc dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 23:06
 no jo to bych ale musel zase pak nějak pořešit tachometr a to je další nevýhoda sou to pak mněli to udělat jinak
Datum: 17. června 2009 23:06
Jméno: standa
IP: uživatel6416
 5-ti kvalt ale na situaci vubec nic nevyresi!!!! Stale stojis pred problemem,ze na posledni prevodovy stupen to jde naprimo 1:1 a ty prevodovce je jedno jestli je posledni kvalt 4-ka a nebo 5-ka....opravdu reseni bych hledal ve vetsi rozetce...... jinak jeden petikvalt 350/640 je na jawamanii
Datum: 17. června 2009 23:01
 to mně taky napdlo ale pak zase bude moc dlouhá 4 a to zas nechci prostě pětikvalt by to vyřešil nevim proč to neudělali blbci rovnou kdyš to v týhle době mněli uš snad všechny motorky a to ne jenom 5 kvaltů ale i 6 a nebyl to problém
Datum: 17. června 2009 22:24
Jméno: Martin487
IP: uživatel5553
 Petikvalt nevím jesi se ti podaří udělat. Pochybuju, ale mohl bys vyměnit sekundární kolečko za větší, abysis to dal víc jakože do rychla.
Datum: 17. června 2009 22:19
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Zdar hoši potřebuju poradit..Proč mi nesvýtí přední světlo přitom mam vše zapojené a nic poškozené tak už kur... nevim co stím. dík zaradu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 21:56
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 a co kostra?
Datum: 17. června 2009 21:56
 Zkus zapojit světlo na cívku pro zadní světlo, když to pujde, tak je blbá cívka a když ne tak máš asi prasklou žárovku
Datum: 17. června 2009 21:49
 Zkus zapojit světlo na cívku pro zadní světlo, když to pujde, tak je blbá cívka a když ne tak máš asi prasklou žárovku
Datum: 17. června 2009 21:49
 svetelnou civku opustil proud
Datum: 17. června 2009 21:34
Posl.aktualizace: 18. června 2009 13:59
 ja si myslim, že to je ze závodní 350, na dva karburátory
Datum: 18. června 2009 13:59
 nie homemade to urcite nie je,ani ten vypuklá ciara neni na centre
Datum: 18. června 2009 7:59
 nie homemade to urcite neni,ani ten vypuklá ciara neni na centre
Datum: 18. června 2009 7:49
 kdyby měla díru pro ampermetr tak reknu ze je to z kyvky pred rokem 56 kdy 175ky nechromovaly ale není asi homemade
Datum: 18. června 2009 2:23
 do obidve závity pasuje kohutik
Datum: 17. června 2009 22:40
 vypada to na kejvacku a nakou domacu upravu
Datum: 17. června 2009 21:18
Jméno: ....
IP: uživatel2471
 Ja tam vydim jen jeden kohoutek a vypusteci sroub
Datum: 17. června 2009 21:17
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 z nejake jawy jestli 350 nebo 250 nebo 500 ale to tezko
Datum: 17. června 2009 21:10
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 do pr.. dneska stali cajti sradarem jel jsem proti kopci tak jsem to rozhulil mysli ze jsem jel asi 55 vic nez 60 urcite ne pak jsem koukal ze tam stojej tak jsem spomalil a pre tim spomalenim na me asi moc nevideli pres stromi myslite ze me zmerili?? zdalky takovy mali prditko?? ty radary u silnice ukazujou kraviny ale ty s kamerama ukazujou docela dobre a zdalky to asi fichtla nezmeri je to mala plocha a i kdyby tak zjistej moji spz?? kdyz me merili ze predu?? stejne bych je poslal do pr.. ze jim to blbe meri motorky a ze fichtl tolik nejede at si to skusej
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 17:37
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 taky jsem to slysel ze to meri od 60 ale tomu neverim to bylo mozna jen u nakejch radaru ale ne urcite u vsech
Datum: 18. června 2009 17:37
 Je tam stejně nějaká tolerance +, - může ti jinak ukazovat tacháč, nebo jim radar, a slyšel sem, že to stejně měří od 60 Km/h, ale nevím.
Datum: 18. června 2009 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel6416
 neres to......ja jezdil vsude co to slo....jednou mi i namerili a co....nic ...chtel TP,skontroloval STK,poviny ruceni,zmrdal mi ze namam brejle a zaplou helmu a ze opet nesvitim a poslali mi k šipku.....
Datum: 17. června 2009 22:24
Jméno: kačer
IP: uživatel1723
Datum: 17. června 2009 21:40
 a jinak ver tomu, ze jim to funguje presneji nez tachometr u fika
Datum: 17. června 2009 21:35
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 tak co resís,tak je teda posli do pr... ty hrdino
Datum: 17. června 2009 21:22
Jméno: davsonz
IP: uživatel4126
 Zdravím, prosím o radu. Nechce mi jet má jednorychlostní babetta. Svíčka háže nepravidelnou jiskru takže vždycky na pár sekund chytne a patom zdechne. Hodil jsem tam 6 svíček od nové až po starou, ale pořád to stejny. Kontroloval jsem i jestli nekde není přetrženej nejakej drátek ale nikde nic. Myslím že bude nejspš problém někde v elektryce, ale vůbec nevím kde. Předem děkuji za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 8:10
 čus zkuz viměnit tyristor a nebo to může být také cívka mě to taky takle blblo až to úplně zhaslo pak sem vyměnil ty věci a bylo to v poho
Datum: 18. června 2009 8:10
 možná bude špatný predstih nebo bude špatný ten snímac v zápalku nebo ještě ta černá krabička ale já bych to spíš viděl na karbec ho rozdělej a vycisti rozhodne Se podívej na ty STRÁNKY S BABETAMA JAK JE TADY TEN ODKAZ DOLE
Datum: 17. června 2009 21:45
|



|