Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec, nemáte někdo nějakej popis na složení zadních tlumičů na 175/450 de-luxe? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 13:13
Posl.aktualizace: 08. června 2009 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 pokud koupis spravny typ a spravne ho zapojis tak to bude dobijet(pokud mas dobre uhliky a vse okolo)....svitit to musi i bez relatka!
Datum: 08. června 2009 15:31
Jméno: marko
IP: uživatel5266
 je mozny ze mi protyka olej skrz spojku a pak nasledne pravy karter ven z motoru?pokud to tak muze byt tak jak mam utesnit tu spojku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 17:33
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 je to ůplně normální:kdyš naleješ olej do spojky takse přepustí do převodovky a mění se spojka-převodovka aby se to stále mazalo no a kdyš je ho tam moc tak nad řetězovim kolečkem je okínko(přepad) a tím ten přebitečný olej viteče
Datum: 08. června 2009 17:33
 Mě to taky dělá a je to normální. Jestli ti to neteče pořád, tak bych to neřešil, mě to třeba dělá když ho nechám nahnutého na stranu.
Datum: 08. června 2009 16:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak máš špatný gufero pod sekundárním kolečkem koukni se v jakým stavu jsou ložiska a jestli mají velkou vůli tak se ti ani nevyplatí kupovat nový protože se ti hned vymačká
Datum: 08. června 2009 15:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je asi normalni jeto nejspis nadbytkem oleje
Datum: 08. června 2009 13:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 taky me to tam tece a docela dost mam tam trochu vic oleje tak asi kuli tomu nikdy me to nedelalo ale alspon mam mazanej retez
Datum: 08. června 2009 13:43
Jméno: marko
IP: uživatel5266
 jawa mustang
Datum: 08. června 2009 12:58
 U ktere moto to je???
Datum: 08. června 2009 12:52
 Prosím o radu. Mám babetu 210. Startuje na první pokus, ale jakmile ujedu pár kilometrů a babeta se zahřeje a já ji vypnu, tak mi chytne až po rozšlapání. Nevíte co působuje, že nechce napoprvé chytnout po zahřátí. Někdy se mi stane, že také chcípne při zastavení, ale není to pravidlem. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 15:20
Jméno: radek
IP: uživatel1723
 já bych řekl že máš asi moc bohatou směs a když je to studený tak to je akorát ale když se ti zahřeje tak už to máš moc takže tomu uber benzín
Datum: 08. června 2009 15:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je hodnotou svicky mas svicku na zimu dej tam treba 17 ale vzime spatne chyta
Datum: 08. června 2009 14:02
Jméno: marko
IP: uživatel5266
 no me neco podobnyho dal mustang.mel sem zasranej karburator,vyvaril sem ho v silnym roztoky octu a vody,pak sesteloval poradne spojku a volnobeh a vodty doby nemam problem....tak zkus poradne vycistit ten karburator a sestelovat volnobeh a uvidíš.
Datum: 08. června 2009 12:07
 Često,vite jak zjistit na jawě 250/353 jestli to dobíjí?????a co popřipadě vyměnit????Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 11:19
 podivej se na rele na zapalovani jak tam mas ty kladivka tak kdys to dobiji tak sou zavreny ale musis to mit nastartovany
Datum: 10. června 2009 11:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Také se to tak dá poznat, ale než to odpojíš, tak musíš trochu vytočit motor, stejně ale nepoznáš, jestli to dobíjí správně. Jinak u vozidla, které má alternátor se nesmí baterie za chodu odpojit v žádném případě, hrozí poškození alternátoru, případně i řídící jednotky. U kejvačky je naštěstí dynamo.
Datum: 08. června 2009 12:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel5683
 zkus vydelat jeden kontakt na baterce
Datum: 08. června 2009 11:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O tom tě informuje kontrolka dobíjení případně ampérmetr, jestli je ale správné napětí na to musíš použít voltmetr. Jestliže to nefunguje, závada může být v dynamu nebo i relé.
Datum: 08. června 2009 11:28
 Zdar draci mám problém,dal jsem do kupy stadáka ale při plných otáčkách začne prskat ale když mu uberu a zas přidám tak jede jako drak,a jiskří se mezi kladívky je to normálí nebo ne,ale to prskání delá jen když jedu 80 km/h.dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 12:56
Jméno: milda123
IP: uživatel6334
 nerozsype mám upravenej celej rám,je vyztuženej
Datum: 02. července 2009 12:56
 ať se ti to nerozsype.
Datum: 02. července 2009 10:32
Jméno: milda123
IP: uživatel6334
 Nedělám si srandu mám to změřený radarem,mám upravenej celej motor a mam tam kerbec z pincka a frčí to pěkne
Datum: 19. června 2009 0:49
 si děláš srandu
Datum: 18. června 2009 18:40
Jméno: děda
IP: uživatel1723
 no to se mi taky zdá teda moc  můj stadion jezdí max kolem 55-60km/h
Datum: 08. června 2009 15:22
  80 km na stadionu??? kup si brejle  dyt i na fichtlovi sotva pojedes osm petek  a to je zhruba o 10 let mladsi (omlouvam se znalcum,ve stadionech se moc neorientuju  )
Datum: 08. června 2009 15:01
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Na kozím dechu 80? Tak to se mě ještě nepodařilo, tedy když nepočítám sjezd z prudkého kopce s vypnutým motorem.
Datum: 08. června 2009 11:43
 nazdárek lidičky, nevíte náhodou někdo, kdo upravuje vložky válců a písty do Jawy 50/23? Děkuji předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel6335
Datum: 08. června 2009 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 Bubaku bylo by dobry hodit odkaz....ja nasel pouze polský 40vrtani,nic vic......
Datum: 08. června 2009 16:59
 ted zrvna je jeden upravenej valec na aukru, ale zda se mi to upraveny dost "divoce" (kdzytak znalce at taky postnou co si o tom myslej z tech fotek... ja znalec nejsem) nicmene radsi nez upravy bych to poradne seridil...
Datum: 08. června 2009 15:38
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Datum: 08. června 2009 7:19
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
Posl.aktualizace: 08. června 2009 21:39
Jméno: FOGL
IP: uživatel1553
 jo je to v klidu ma to tak byt
Datum: 08. června 2009 21:39
Jméno: Ludis
IP: uživatel6332
 Ještě, že si děláš prdel, jinak bych si myslel, že si baba ty vole
Datum: 07. června 2009 23:26
 hochu u kazdi fichta mezi kazdim kvaltem na neutral tak se nediv je to normalka neboj!!
Datum: 07. června 2009 22:33
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel5255
 Ty VOLE.Tak to chčiju.Tak to má být.
Datum: 07. června 2009 22:31
Jméno: jeeeee
IP: uživatel1927
 JEŽIŠ !!!
Datum: 07. června 2009 22:18
 To bude tim že to konstruktér takhle vymyslel  neboj takhle je to správně..
Datum: 07. června 2009 22:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že to je u každýho pionýra ale jinak nic
Datum: 07. června 2009 22:02
 jeste jednou se omlouvam ale potrebuju od nekoho poradit mam simsona a kdyz dam plnej plyn tak se dusí.
Nevíte čím by to mohlo být potřebuji pomoc prosim diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 10:02
Jméno: Jirka
IP: uživatel6016
 Máš to moc bohatý. Buďto dej oněco menší trysku nebo dej níž jehlu.
Datum: 08. června 2009 10:02
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 bud mas ucpanou trisku nebo ti tam jde moc vzduchu
Datum: 07. června 2009 22:23
 cago draci,mam 21 bez papiru slo by je koupit prerazit cisla?jo a jestli je nekdo ma a chce je prodat tak se mi pls ozvete(koupim klidne rozbityho fichtla s papirama) odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 18:20
 Určitě šlo!
Datum: 08. června 2009 18:20
 Zdarte chlapi už si nevím rady potřebuju poradit , mám babettu 210 a normalně jedu po rovině a zničeho nic se mi začne dusit zastavím a za pět sekund mužu zas jet a zas za par sekund se začne dusit . Už sem vyšistil snad všechno co jde a pořad nic .Moc bych potřeboval poradit díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 20:07
Jméno: jarda
IP: uživatel6301
 tak tam jde asi vičistit ještě něco......
Datum: 11. června 2009 20:07
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 ahoj prosim vas chci vyfuk hikone ... samozrejme necekam ze s nasazenim budu litat jk blbej ale spis by me zajimalo co to udela s chovanim stroje ve vyssich otazckach a taky kterej typ vyfuku ... ruzny kolena a jak tento vyfuk upravit aby tam šel nastadit ... nasazuje se na normal koleno nebo jak to tam je diky za veskere informace a zkušenosti s touto vecickou
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 12:26
 n ahikone se vykašli.. počkej si až tady sesa bude zase mít dvoukomoráč.. je to sic určené na simáka.. ale jde to lehce upravit.. možní i držák bude sedět.. kolínko necháš původní.. jak vapsdá se můžeš podívat v mém profilu.. mám ho na mojí 555.. lítá to 75.. ale už i předtím ten pincek jel soid.. ale tohle tomu dost přidalo. od spoda je to rozdíl.. tenhle výfuk doporučuju
Datum: 08. června 2009 12:26
 Tak určitě to dostane ve věčích otáčkách forsáš a bude top mít věčí otáčky.A typ použí 201 koleno dej z čz 150(musíš odzkoušet dýlku)a pokud ti můžu poradit tam jak se ten vejfuk láme tak uřízni to mezi tima kuželama a navař tam 5cm roury stejnýho průměru!Budeš to mýt sice pod stupačkou u země ale pojede to nejlíp co můžeš bez výpočtů udělat!
Datum: 08. června 2009 7:11
 Když mám na pionýru karburátor z 90 tak tam musím mít i bowden....jak ce to s rychlopalem vleze tam ten bowden?(Jawa 23 mustang)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 21:23
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci. chcem sa opytat ze ked mam 21-tku bez technickeho od výrobcu da sa prihlásit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 6:52
 no kdyz si sezenes druhej technicak tak ano...ale jinak to nejde,...
Datum: 08. června 2009 6:52
 čau draci-když vemu vífuk z 20 nebo 21-vykucham ho a na konci ho svařím do malé trubičky na způsob hikonu pojede to líp nebo to bude jen žvát?co si o tom myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 21:04
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Bude to řvát, a pojede to stejně,,ale taky záleží jak to uděláš.
Datum: 07. června 2009 21:04
 výfuk
Datum: 07. června 2009 20:38
 čau draci,mám fichtla.když ho roztlačím tak naskočí tak na 10 sekund a pak zdechne.nevíte co stím?dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 16:17
Jméno: Jara
IP: uživatel5648
 Všechno jsem vyčistil ale pořád nejede
Datum: 08. června 2009 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 hruska05 : Tak sem skouknul ty stranky a uz dlouho sem se tak nepobavil  Pionýr 20 zprvu jel dobre,ale protoze mel 3Q tak do kopců netah a odchazeli motory,ktery nemeli velkou zivotnost......nevim kdo tohle moh napsat......ba naopak pionyry sou stroje co vydrzej sakra hodne!!
Datum: 08. června 2009 10:19
 Nastav hladinu u plováku vyčisti karbec a skontroluj jestli ti teče z khoutku benal!
Datum: 07. června 2009 20:33
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 07. června 2009 20:28
 tipoval bych přicpanej přívod benzínu......vyčistit kokout + karbec ........ale příčin může být plno.
Datum: 07. června 2009 20:07
 ahojte, mám dotaaz.. máte někdo zkušenosti s přpeisem papírů na nejspíš mrtvého? Jako jestli si ověřujou plnou moc atd? Jestli by to zkrátka nešlo nak ošulit no  ale mám z toho bobky no
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 20:20
Jméno: Standa
IP: uživatel6330
 Bez znamejch na dopravce to ani neskousej......uz sem si tim prosel s Perakem a je to děs.....miliony prohlaseni,plny moci,cestny prohlaseni,dohledat zbytky dokladů z predesleho DI atd atd....hruza....a to jsem to prevadel jen z tatovyho strejdy(umrel 1985) na me. Dost mi pomohlo ze to bylo v rodine,ale zase dost mi uskodilo,ze kdo to zdedil byl uz taky mrtvej
Datum: 07. června 2009 20:20
 nazdar draci,na kolik zhruba výjde GO klikového hřídele na Jawu 250/559?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 21:05
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já za to platil 1200 Kč
Datum: 07. června 2009 21:05
 Nějak na 1500 až 2000 Kč
Datum: 07. června 2009 20:17
 Zdarec,poradte jak je to se zajížděním 516.Je to stejný jako u fichtla?Jakej tam mam lejt při zábehu olej v jakým poměru a jak se zabýhá dlouho?Ještě mě napadlo dát do válce grafickou vazelínu(molikot)slyšel sem že je to pak zaběhlí za 30min..Je to dobrej nápad?A ještě se chci zeptat kde dou sehnat ty červeý sylikonový gufera,a jestli ty obyč černý rozleptá olej TSF.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 17:17
 Mam kompletní go!
Datum: 08. června 2009 17:17
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 ty vole TSF tam radši nelej  dej tam jakoukoliv plnou syntetiku, jinak první to nastartuj nech schladnout, potom projed (5 a 6tku vynech je to psané v manuálu) a jak píše standa za 30 min. je stroj pripraven k závodu, píšou to i v manuálu  , ale nevim no, hlavně to nedus!! a nebrzdi motorem. Máš tam i nový ložiska nebo jen výbrus?
Datum: 08. června 2009 16:47
Jméno: Standa
IP: uživatel6330
 Tak samozrejmne olej TSF gufera nerozežere,ale TSF pro 516 neni zrovna moc vhodnej,ale tak budiž... O molykotu nic nevim,ale cetl jsem o zajizdeni 513,ta se zajizdi uplne jinak nez fichtl....pomalu-vychladnout,pomalu-vychladnout,rychle-pomalu,rychle-pomalu-vychladnout a tak dále....a myslim ze psali ze za jedno odpoledne ji zajedes....stahni si prirucku k 516 bude to tam presne napsany...sesa ji tu má.....ale 516 je dost točivá na TSF....nevim jakej kdo na to mate nazor,ale ja myslim ze na 516 aspon polosyntetiku....co sem si na zavodech všim,tak hodne jezdej na Motul 510....
Datum: 07. června 2009 20:02
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 Zdar kdyš dam do ČZ 175/477 nový pístní čep a pístní kroužky jak mma nastavit jehlu, kolik mam lej voleje a jak dlouho to mam zajíždět
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 19:21
|



|