slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1749  1750  1751  1752  1753  1754  1755  1756  1757  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest chtěl bych se zeptat jestli by šlo dát zapalováni ze simsona do fichtla????Zkoušel to už někdo??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Zapalko ze simpla je veliky, nedas ho do karteru a z babety ma tezkej rotor a "omezovac"...
 
 
Datum: 05. června 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no hodně těžko spiš vubec jestli chceš finy dej tam nějaký bezkontaktko z babety
 
 
Datum: 05. června 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci tak kdo byl u volbach do EU,, ja si udelal cas,, vyjdu krpal otevru dvere od volebni mistnosti,, reknu dobry den a v tom okamziku sem si uvedomil ze nemam u sebe obcanku a tak dam druhem kolu,, jeste ze maji do 22 hodin :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 0:19
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem volit nebyl, v pátek se mi nechtělo a v sobotu celej den pršelo.., vlastně ani nevim koho bych volil, ale z těch co tu zazněli podemnou nikoho...
 
 
Datum: 07. června 2009 0:19
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
ODS obzvlast s Topolankem v cele sou stejni kokoti jako komanci/cssd/zeleni... Volby u nas mi pripadaji jako jeden dil SOuth Parku, kde se volilo mezi vyplachovacem a oblozenou srackou. Ale plerst politiku na strank o fekalech se mi nechce a je mi z toho spatne.
 
 
Datum: 06. června 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6310    
Cas sem si neudelal,protoze sem vcera byl celej den v Praze a sere mi to!!!! Dneska uz se mi k volbam nechce. Ale sere mi ze kdyz nepujdu k volbam tak ctvrtinu myho hlasu dostane CSSD,ctvrtinu hlasu Komunistí a ctvrtinu Zeleny s Lidovcema a jen ctvrtinu ODS. Mozna jeste pujdu,abych to napravil.....ale u voleb do EU neni co resit,oni uz to stejnak maj rozpocitany i bez voleb:-D:-D
 
 
Datum: 06. června 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: Hero1600 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, potřeboval bych poradit, KDyž si chci koupit Aprilku pegaso 125 http://aprilia-pegaso.autobazar.eu/125-id952934.html ale má 18 Kw a ja bych mel ridicak jen na A1,, myslite kdybych dal snizit vykon nvm jak se to dela ale rikal me to kamos ze kdybych snizil vykon treba na 10 nebo 11 kw tak bych sel s nou udelat technicku a tam by byla napsana jako 11 KW a potom jak by byla hotova STK tak bych to zase zvysil na nejaky 18 kw myslite ze by to takhle slo ??? prosim poradte Nebo kldyz už jsme u toho koupil bych motorku: nejlépe z Jižní Moravy a nejlepe oks. Břeclav : nejaky 4- takt endurko nee moc drahé do 11Kw 125ccm nejakeho pegasa, caginu, tuarega,..... podle moznostií a domluvy predem diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6310    
za prve: Nekupuj si takle starej krám,posere se ti to(a ne ze ne!) a blbe se na to shanej dily.....za druhy: Jak mas jednou v TP 18kW tak mas smulu!!!! na A1 nemuzes jezdit. Doporucim ti neco tohodle stylu a to Yamaha TDR a nebo Cagiva Sport city.....obe v TP 11kW a bezne maj otevreny 21kW,dily na to sou a je to nerozbitný....italsky motorky sou desny:-D nekterejm staci aby zmokly a menis komplet relatka,CDi a celou eletriku:-D:-D
 
 
Datum: 06. června 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na technicky vykon nemereji,tam je jim uplne jedno jakej to ma vykon,dulezity je to,co je napsany v technicaku,zajdi si na dopravku,ale skoro urcite te odkazou na autorizovany servis aprilia aby ti vykon snizil a vydal o tom patricnej protokol,se kterym zajdes na stk,tam ti to pouze potvrdi,daj ti dalsi papir se kterym des znova na dopravku a tam uz by ti to meli teoreticky prepsat,a este jedna vec,vetsina autorizovanejch servisu ti nejspis napise ze se temito pracemi z kapacitnich duvodu nezabyvaji,a i kdyby tak si nakou tu korunu pro servis priprav,zadarmo to neudelaji
 
 
Datum: 06. června 2009 8:22
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
http://www.sesa-moto.cz/galerie/stadion/id_13938.html lidi notak zhodnotte to :-) at vím jak se mi motorka povedla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6310    
videl sem uz strasne moc krasnejch stadionu S22 po GO v klasicky zelenobily variaci a me se ta modra proste nelibi:-(
 
 
Datum: 06. června 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
:-D njn to já sem v pohodě žádný prach :-) motorka jede a jede a svítí a trobí :-) ale čekám kde se zase co povolí a zas ë to nepojede ....
 
 
Datum: 05. června 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
jj ještě tu sedačku a bude to dokonalý.ja sem si zrenovoval fichtla ale jak je vsude prach tak prijedu a mam vsechno zapraseny a strasne me to sere už uz me to nebavi porad lestit asi se na nej budu chodit jenom koukat:-):-):-)
 
 
Datum: 05. června 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
díky no snažil jsem se když už tak pořádně :-)
 
 
Datum: 05. června 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Nádhera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
 
 
Datum: 05. června 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
no potah na sedlo se šije a druhý kryt je taky jen sem ho zrovna neměl na fotce bo nepasoval na karbec ale už sem ho trochu popravil ....
 
 
Datum: 05. června 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
jestli je to ta s22 tak je hezká ale jestli sis dal práci s barvou tak jsi měl udělat to sedlo a škoda toho krytu na karbecu
 
 
Datum: 05. června 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: gtg      IP: uživatel3402    
cau lidi,da se na ceskym trhu sehnat nejaka knizka o upravach 2-taktnich motoru ktera radi jak na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 0:24
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jestli se do toho chceš opravdu pořádně pustit tak se už začni učit anglicky...
 
 
Datum: 07. června 2009 0:24
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Daj se na netu stáhnout starý český knížky co se zabejvaj úpravama různejch strojů co tu tehdá jezdily, ale je tam vždycky i všeobecná teorie úprav..., hledej třeba heslo Upravujeme motocykl pro závod...
 
 
Datum: 07. června 2009 0:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6310    
urcite......koukni po webu......hledej Graham Bell a nebo Gordon P.Blair a nebo klicovy slova 2 STOKE TUNING ale je to vsechno v anglictine:-)
 
 
Datum: 06. června 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel3837    
čau hoši, sháním nějakou litinovou vložku do pionýra, ale pokud možno neobrobenou.Nevíte kde by se dala sehnat, popřípadě o nějakém webu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel1200    
http://www.wmoto.ic.cz
 
 
Datum: 05. června 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: jawa amatér      IP: uživatel5056    
zdarc draci jedu si dneska tak po polˇmačce žádnej šutr nic takovýho najednou mi spadl řetěz a skouším to nakopnout a ono nic akorát to dává zvuky jak vozy WRC :-). Tak jsi říkam, že bude zacpanej vyfuk. Tak jsem ho zdělal ( podotýkám jiskra je ok) .skouším to roztlačit a ono to nechytne a nechytne a ještě k tomu to dělá bordel. Nevím co s tým je. Pls o pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
typuju ze ti spadnul retez a hnul ti se zapalovanim.....klasika u pio:spadne retez-prorazi prepazku u zapalka-nikdo ji tam uz nedodela-pak retez spadne znovu a rozhodi prestih.....
 
 
Datum: 05. června 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predpokaldam ze retez si zpatky nandal...jinak mas negde problem s laufem, pohl poodskocit, shoret tesneni (azbestova snura to obcas zabali), mohl prasknout, nohl upadonut:-D jinak bych rozhodne rozebral valec pokud to dela v nem pac to mohl prdnout krouzek, mohla se vysypat klika (pokud zvonila), mohlo se povolit koleno vyfuku...takze vyfuk, krouzky a klika...ted me nic jineho nenapada, este ti tam mohl samozrejme vlitnout nejaky bordel (takze zase podotykam sundat valec), vylitnout pojistka pistniho cepu a jine zakerne veci...
 
 
Datum: 05. června 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Luky      IP: uživatel5929    
cawe helenemate nedko zkusenosti s pulenim motoru yamaha DT 80 pokud by jste nekdo mel fotky neco mate zkusenosti napiste diííky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi... Tlumící vložka do žeber co tad yprodává sesa, psáne aj do hlavy od 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zvuk spalování mi nevadí.. vadí mi řinčení motoru
 
 
Datum: 05. června 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pamatuju si ze sme tam s klukama gdysy rvali hadru ale to ani newim z jakyho duvodu, asi aby se zahral pac to bylo v zime...a nerek bych e to ubralo na hlucnosti, gdybych chtel fika ztlumit tak bych zacal u vyfuku, tam se da hodne utlumit...
 
 
Datum: 05. června 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, tak ja to behem neska pujdu jeste nastartovat a skusim podrzet hlavu esi bude delat mensi hluk ten motor.. ináč mám 555 :_D
 
 
Datum: 05. června 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozna ze i jo ale technicky dotaz - na co ti to bude u fika? chapu to u tripade pac je to velkej motor, dlouhy zebra, tam to ma uplatneni...u fika bych to nevidel jako nejaky prinos...
 
 
Datum: 05. června 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: piky      IP: uživatel5107    
Zdarec,nezkouseli ste nekdo tyhle upravy?Co na to rikate?Kolik koni to prida? http://kordinaz.webgarden.cz/jak-upravit-motor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6310    
k tomu se opravdu nedá nic dodat:-D:-D Kluci nechcete mi to naladit?? 1.5 kone za tisicovku,neber to!!!!!!!
 
 
Datum: 06. června 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmmmm tak teď to milan opravdu uvedl na pravou míru....................k tomu se nedá ani nic dodat...:-D
 
 
Datum: 05. června 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel6126    
to se spocitat neda ale urcite ti to prida na zivotnosti motoru a je to lepsy investovat takhle prachy nez do nejaky debilni hvezdicovy hlavy ktera ti zivotnost naopak zkrati kolik dotoho budes muset dat ?? tak to opravdu nevim ale odhadem by to nemnelo presahnout castku 1 000 kč
 
 
Datum: 05. června 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milion...
 
 
Datum: 05. června 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ÁÁÁ pán je odborník....! Odhadovat z fotek kolik to přidá koní to prostě musí bejt odborník....!
 
 
Datum: 05. června 2009 11:31
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
no vypadá to dobře já si mislím že ti ti přidá tak 1-1,5 koně
 
 
Datum: 05. června 2009 10:30
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar budu z kámošem dělat závody já na pinckovi a on na simsonovi a vsadili jseme 200 kč kdo vyhraje tak je dostane a tak potřebuju vědět jaký předstih jede líp ve vysokých otáčkách potřebuju aby to jelo rychle odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechcu nic rikat ale souhlasim se Standou pac fik ma na vic nez se zahazovat se simalem...na kratky trate je to vcelku orisek ale jelikoz simal jede k 70 a dal nic tak stredne dlouhy a dlouhy jsou jasny vitezstvi pro fika...samozrejme sestelovanyho a vycistenyho, nejaky paskvil ala cross uprava moc velky nadeje na uspech nema...a ze sem vcera letel do kopce na tri v 70 az dovrchu tak ani kopce fikovi nedelaj problem, rika se ze simal je vrchar, v tom pripade mam horolezce:-D...
 
 
Datum: 14. června 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: ...MaSteR...      IP: uživatel5809    
to bych chtel vydet pincka kterej je rychlejší než simson v normalnim stavu to by ten pinčl musel byt mega poladenej mam 05ku jezdí 65km/h 2hej vybrus a 3 pist. kruhy a nemam na nej ani když jede ve dvouch jen po lese na nej mam!!!!!!
 
 
Datum: 06. června 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6310    
nic neserizuj....fichtl v normalnim stavu musí dát simsona!!!!!! Moje fichty teda davaj i nejlepsi simsony v serii!!!!! Pokud mas nejakyho hajzla rozbityho tak si muzes davat predstih jakej chces a simson te udela:-D:-D
 
 
Datum: 06. června 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
taky sme se s kamosem vsedi ale jen o 50kc on jel na simalu aja ni fichtlu a predjelsem ho jak nic simon je srac a ma hnusnej zvuk
 
 
Datum: 06. června 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Když je fichtl dobře seštelovaný,tak je určitě rychlejší než simson,je fakt,že simson je rychlejší určitě na rozjezdy a má čtyři rychlosti,takže to bude chtít delší trať ať ho stohneš předjet,ale jinak máš velkou šanci.
 
 
Datum: 05. června 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel5608    
jestli to máte oba original a oba seštelovaný tak si připrav 200
 
 
Datum: 05. června 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do vyšších otáček je lepší větší předstih. Když ho dáš moc velkej, pojede blbě ve všech otáčkách. Nezapomeň dofoukat kola a namazat řetěz.
 
 
Datum: 05. června 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
n pokud máš dostatečně dlouhou rovniku.. ajkože fakt dost dlouhou.. tak tam dej 15ti zub sekundáro.. ale dlouho to trvá než se to rozhoupe na neupraveném motoru..jako do provozu se 15ti zub použít nedá
 
 
Datum: 05. června 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Kamaráde dal jsem porovince v poho čezetu 125 a nic jsem neupravoval tak to musíš vyhrát :-)
 
 
Datum: 05. června 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A vyber na ten závod nejlíp nějakou delší rovinku, jestli ten simson neni nijak upravenej, tak moje zkušenost je že pionýr byl vždycky o fous rychlejší
 
 
Datum: 05. června 2009 12:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej 1,7mm a připrav si 200 Kč....:-D
 
 
Datum: 05. června 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel6305    
dobrej potřeboval bych pomoct mám pionýra sice jede ale málo ,když dám jedničku a pořádně přidám tak ve viších otáčkách to řve ale přerušovaně nejde to na plno a když přeřadím na dvojku tak to nemá tah nerozjede se to na tu dvojku pořádně nevíte nikdo co s tím je dekuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nejprve si překontroluj seřízení zapalování.Když budeš mít jistotu,že toto je podle návodu,můžeš hledat další možné příčiny.
 
 
Datum: 05. června 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seštelovat bohatost směsi.. má to buď moc nebo málo vzduchu
 
 
Datum: 05. června 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Klucí co mam vyměnit a by tam šla v poho zařadit 3 stupen ja jí tam musím kopat 2krát pak tam skočí,nebo tam skočí hned na poprvý.dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
když jsem měl svýho prvního pionýra 05 s motorem 21 :-D tak mi to dělalo taky a dělal mi to ten štoubek co je zvrchu na řadícím automatu když je povolenej tak tam ta 3 jde blbě zařadit a nebo má moc širokou hlavičku tak jí stačí trošku zabrousit a už mi tam šla 3 jak má
 
 
Datum: 07. června 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1022    
presne nazdvihni trosku radicku, me to dela na jawe 90 u 4a5
 
 
Datum: 06. června 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
jestli se ti chce pulic cely motor tak si vymen prinejlepsim cely automat a jestli nee tak s tim se da normalne jezdit ja to taky tam mam na jendnom fichtl a nicemu to nevadi dycky pri jizde na dvojku nazdvihni trosku radicku a pak jak radis tak uz v poho
 
 
Datum: 05. června 2009 9:43
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci.Tak sem udělal komplet generála na motoru mýho fíka a mám tu problém.První start ok.Jenže na plnej céres.Volnoběh nechytačka.Prostě to pomalu leze do točáků,a když se chci rozjet,tak je to horor.Nerozjede se.Jediný co mne napadá,je že mu chybí komprese.Jenže nevím jak to vyzkoušet.Sem dal do starýho válce novej píst.Tak prosím poradte.Díkec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predne k dancic - je fakt ze novy pist krouzky do vyjetyho valce je spis na skodu a ze je lepsi rovnou vybrus, o tom zadna...ale pokud je valec jeste dobrej, hladkej bez pridreni, nema schodek atd tak je to dobra volba, dokonce gdyz se jeste cislovaly pisty tak se do pouziteho a zajeteho valce daval pist s otrosku vetsim prumerem nez je normalni na to same cislo vybrusu, daval se tam ackovej pac byl tesnejsi a jak si pist sedl (pokud si sedl) tak to jezdilo luxusne, komprese jak pri vybrusu a za plynem to taky bylo drave...jinak pokud si koupil novy pist a krouzky tak vidim tak 200km gdy se s tim budes trapit, vubec se tomu nebude chtit vytacet a ani to po nem nechtej, tech 200km se musi zajet, krouzky sednout, ze ti bude drzet volnobeh s tim nepocitej, teply starty budou taky stat za starou belu a zivejsi to bude az po stovce...cili je to v pohode...jenom tomu obohat smes zarezem na jehle ze plisek das na ten nejspodnejsi po dobu zabehu a prvni nadrz jezdi s citem a trochu vic primaz oleje (nad 1:33, cili 1:30 - 1:25 je tak idealni, ne ze mi budes mazat 1:40 a vic, to pak rovnou muzes poslat na vybrus pac to zadres) a nehonit...cili jako chybu bych to nevidel, to si proste musi dobre sednout...:-)
 
 
Datum: 05. června 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dávat nový píst do nebroušeného válce je opravdu zbytečné.. tos e dělá jen když se ti to malinko přidře. tak se jen jemně řejede válec a dá se nový píst.. ale takhle je to fakt nešťastná volba podle mě.. chce to výbrus, výbrusový píst a kroužky
 
 
Datum: 05. června 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Souhlasím s Tebou.Taky si myslím na výbrus a potom budu moudřejší.
 
 
Datum: 05. června 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No nějak jsem zapoměl tam na ty počty a pak to tam naskákalo. Zkus na tom chvíli pojezdit, mělo by se to zlepšit až si trochu sednou kroužky, ale to pravé ořechové to už asi nebude. Myslím, že tě čeká výbrus.
 
 
Datum: 05. června 2009 12:31
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Díky,ale já su skromnej.Mě to jednou stačí.:-)Ta vůle mezi válcem a pístem tam určitě bude.
 
 
Datum: 05. června 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
 
 
Datum: 05. června 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
 
 
Datum: 05. června 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
 
 
Datum: 05. června 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Převodovka se točí super,indukčka je taky ok,jela super před tím,tak co by ted začala trucovat.Apokud teda vím,tak je samozřejmý,že palivosi přisává přez lkliku, jako každej jinej motor,kvůli mazání.Dám prostě plnej,nastartuju,a po nakopnutí se to dostává pomalu do otáček.Potřeboval bych teda vědět,jak mám měřit tlak,když na to nemám inštrument.
 
 
Datum: 05. června 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
třeba si taky nasává z klikovky ne ? to muže být ty polulu se zvyšující otáčky
 
 
Datum: 05. června 2009 9:09
 
 
 
 
Jméno: mr.dromedar      IP: uživatel5567    
a muže to být i indučka..na jawu 21,23 patří 8v....pokud ti to při přidáni plynu nechce jit skoro vubec..tak to muže byt tím
 
 
Datum: 05. června 2009 7:13
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Válec je nutno proměřit jak hodně je opotřeben. A převodovka se točí lehce?
 
 
Datum: 05. června 2009 0:40
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel5353    
zdar jak se da u mustanga zvysit vykon jako myslim tuningem..xD? diky za rady.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupit něco většího :-D :-D úpravy motoru = musíš mít zkušenosti.. musíš mít prachy.. a musíš mít rozum
 
 
Datum: 05. června 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Čau hochu tak si kup celý válec s výbrusem a u toho bys mel mít píst a dále.... .Pozor!!!!!!bude ti odcházet ojnice ,klika a jiné blbosti něco najedeš ale taky seti může stát že vyjedeš a dojedeš a vrtáš se v tom jak dlouho tak si to rozmysli.
 
 
Datum: 05. června 2009 7:25
 
 
 
 
Jméno: vrata      E-mail:      IP: uživatel6304    
Ahoj.Chtěl bych zrenonovat lehce zarezlou nádrž.Četl jsem,že to jde pomocí polyrethanové pryskyřice.Máte s tím někdo zkušenost nebo kde se to dá koupit?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 04. června 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: macík1984      IP: uživatel5810    
Nazdar. Koupil jsem Jawu 250/353. Když jsem sundal hlavu válce, abych se podíval jak to s motorem vypadá, tak jsem zjistil, že je tam asi opačně nasazenej píst. Ty zkosený hrany pístu patří směrem k výfukům, nebo směrem ke karburátoru? Já to mám směrem ke karburátoru. Vadí to moc? Pokud je to opačně, pokazim něco, když to obrátím tak jak to má být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím, radši bych tam dal ten píst kterej tam má být
 
 
Datum: 05. června 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jo to sražení patří k přepouštěcím kanálům, jak jsem pospíchal, tak jsem tam napsal k výfukovým, sorry. Z pohledu shora je to sražení na boku v zadní polovině pístu. Lepší je ale použití originálního pístu, tedy pokud se dělá GO.
 
 
Datum: 05. června 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já když dovezl domů panelku tak tam byl danej píst naopak to sražení bylo k vývukovym kanalum ale patri k prepoustecim kanalum.!!
 
 
Datum: 05. června 2009 7:25
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
353 měly píst bez sražení, ale jednu chvíli nebyly sehnání originální písty s dírou 15 mm. Tak se to řešilo tak že se použil píst z panelky s dírou 18 mm. ovšem musela se použít i ojnice z panelky. Píst se musí montovat šipkou do výfuku, když už tam šipka není vidět, tak nesmí jít žádný zámek pístního kroužku přes kanál, kroužek by se mohl zlomit o hranu kanálu. To odlehčení pístu musí směřovat k výfukovým kanálům, je to tam kvůli lepšímu vyplachování válce. Jinak motor kejvačky 353 poznáš od panelky tak, že u panelky je karburátor našroubován přímo na válec, u kejvačky na blok.
 
 
Datum: 04. června 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: macík1984      IP: uživatel5810    
Motor je určitě 353 kývyčka. Je hodně kulatej a má ozdobné výfukové matice. Bude to zkosení mít vliv na funkci motoru. Nesníží se komprese? Nebude to vadit při zpětným výplachu?
 
 
Datum: 04. června 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pístu je šipka ta musí směřrovat k výfuku, ale myslím si že to není motor z 353 ty meli písty bez toho sražení. Panelky měli píst sraženej.
 
 
Datum: 04. června 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj... zajímalo by mě co to má za učel.Dík za odpověd. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_858.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
Presne tak!
 
 
Datum: 04. června 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ já to mam u čz krosky516 taky a když to sundam tak to hrozně zvoní!
 
 
Datum: 04. června 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
A prej to taky trochu snižuje vibrace
 
 
Datum: 04. června 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      E-mail:      IP: uživatel1196    
nezvoněj ti žebra
 
 
Datum: 04. června 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čus hoši chci se zeptat, přemejšlim o tom že bych si chtěl na mustanga nechat převrtat válec na 70 ccm a chci ze septat jestly nebude ten motor dostávat na prdel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechytáš se.. vůbec.. musel bys upravit válec.. to jakože hodně.. a nechat udělat novou vložku..atd ale myslím že je to celkem zbytečné.. třeba moje 555.. je tam laďák dvoukomoráč chrom.. tryska origo 65.. 14ti zub sekundáro (místo 13 zub co je origo 555) .. je na něm vše v nejlepším pořádku... origo 555 zápalko.. origo karbec který je superní orpoti 21.. maximální rychlost se pohybuje 75 km/h ++ zátah od spodku je velmi solidní na pionýra který má jen jednu lamelu spojky :-D atd.. nestěžuju si.. zkrátka 555 4EWER.. 550 se dá taky upravit tak jak 555 a vypadají hezky.. zkrátka nevím proč.. ale 20/21/23 nejedou toik co moje 555.. sem chytil naky dobrý vyrobený kus :-D
 
 
Datum: 05. června 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Tak t si koupí nikasil možná pak to pujde hhh:-)
 
 
Datum: 05. června 2009 7:28
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
nepouzivej muj nick , vymysli si svuj
 
 
Datum: 05. června 2009 7:11
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang23333 byl si rychlejsi:-)
 
 
Datum: 04. června 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
original vlozku neprevrtas na 70ccm! 8 vybrus neni ani 60ccm je to cca 55ccm a o moc vic uz nevybrousis a pak je problem i se schanenim pistu ale v dnesni dobe se da vsecno ale vic jak 60ccm z toho nedostanes a budes mit slabou vlozku a bude hrozit to ze se bude kroutit atd jedine pouzit valec z 555...
 
 
Datum: 04. června 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
tak nepřemejšlej o blbostech protože do sériovýho válce 70ccm neudělá ani dyby ses rostrch to si musíš u wikua koupit litinu a nechat si to udělat na zakázku ,ale zas to bude drahý takže stará básnička - vyčisti to namaž kola žetěz a sešteluj pořádně předstih/odtrh,směs a hladinu popřípadě vybrus a GO kliky a lítáš jak král a nemusís plati horentní prach za 70ccm ke kerý musís eště koupit pořádnej karbec...
 
 
Datum: 04. června 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
zdar mam problem z plovakem uz sem dal i jinej, u jednoho fika kdyz stoji treba den, tak plovak zustane vyset dole a nic pustim do toho benal a furt to z toho chcije tak musim zase vsroubvat vicko nadzevdnotu to a je to ok, nevite cim to je ? pokazdy je dole :-( ale deravej neni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
pajka mel si uplnou pravdu moc dik za radu, bylo to tim :-P takze pohoda uz je to dobry
 
 
Datum: 05. června 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo jestli máš starší karburátor Jiko 2915 PSb (Jawa 05), tak problém bývá obvykle v usazeninách na dně plovákovky. Tento karburátor nemá jehlu našroubovanou na dnu komory, ale je přiletovaná k plováku, jehla taky zavírá přívod paliva. Problém je, když lepkavá usazenina zůstane ve spodní dírce, kde se plovák "přilepí".
 
 
Datum: 04. června 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel6302    
mno tak skuzrukou jestli tam drhne třeba maš nakřivo jehlu....jestli je všecho cajk tak bych ho skusil trochu namazat.....
 
 
Datum: 04. června 2009 20:25
 
<  1749  1750  1751  1752  1753  1754  1755  1756  1757  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 0:53:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu