Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čest chtěl bych se zeptat jestli by šlo dát zapalováni ze simsona do fichtla????Zkoušel to už někdo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 22:04
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Zapalko ze simpla je veliky, nedas ho do karteru a z babety ma tezkej rotor a "omezovac"...
Datum: 05. června 2009 22:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no hodně těžko spiš vubec jestli chceš finy dej tam nějaký bezkontaktko z babety
Datum: 05. června 2009 21:54
 Draci tak kdo byl u volbach do EU,, ja si udelal cas,, vyjdu krpal otevru dvere od volebni mistnosti,, reknu dobry den a v tom okamziku sem si uvedomil ze nemam u sebe obcanku a tak dam druhem kolu,, jeste ze maji do 22 hodin
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 0:19
 Já sem volit nebyl, v pátek se mi nechtělo a v sobotu celej den pršelo.., vlastně ani nevim koho bych volil, ale z těch co tu zazněli podemnou nikoho...
Datum: 07. června 2009 0:19
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 ODS obzvlast s Topolankem v cele sou stejni kokoti jako komanci/cssd/zeleni... Volby u nas mi pripadaji jako jeden dil SOuth Parku, kde se volilo mezi vyplachovacem a oblozenou srackou. Ale plerst politiku na strank o fekalech se mi nechce a je mi z toho spatne.
Datum: 06. června 2009 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel6310
Datum: 06. června 2009 12:29
 Ahoj draci, potřeboval bych poradit, KDyž si chci koupit Aprilku pegaso 125 http://aprilia-pegaso.autobazar.eu/125-id952934.html ale má 18 Kw a ja bych mel ridicak jen na A1,, myslite kdybych dal snizit vykon nvm jak se to dela ale rikal me to kamos ze kdybych snizil vykon treba na 10 nebo 11 kw tak bych sel s nou udelat technicku a tam by byla napsana jako 11 KW a potom jak by byla hotova STK tak bych to zase zvysil na nejaky 18 kw myslite ze by to takhle slo ??? prosim poradte
Nebo kldyz už jsme u toho koupil bych motorku: nejlépe z Jižní Moravy a nejlepe oks. Břeclav : nejaky 4- takt endurko nee moc drahé do 11Kw 125ccm nejakeho pegasa, caginu, tuarega,..... podle moznostií a domluvy predem diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel6310
Datum: 06. června 2009 12:34
 na technicky vykon nemereji,tam je jim uplne jedno jakej to ma vykon,dulezity je to,co je napsany v technicaku,zajdi si na dopravku,ale skoro urcite te odkazou na autorizovany servis aprilia aby ti vykon snizil a vydal o tom patricnej protokol,se kterym zajdes na stk,tam ti to pouze potvrdi,daj ti dalsi papir se kterym des znova na dopravku a tam uz by ti to meli teoreticky prepsat,a este jedna vec,vetsina autorizovanejch servisu ti nejspis napise ze se temito pracemi z kapacitnich duvodu nezabyvaji,a i kdyby tak si nakou tu korunu pro servis priprav,zadarmo to neudelaji
Datum: 06. června 2009 8:22
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 http://www.sesa-moto.cz/galerie/stadion/id_13938.html lidi notak zhodnotte to  at vím jak se mi motorka povedla
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 12:36
Jméno: standa
IP: uživatel6310
 videl sem uz strasne moc krasnejch stadionu S22 po GO v klasicky zelenobily variaci a me se ta modra proste nelibi
Datum: 06. června 2009 12:36
Jméno: luky
IP: uživatel3879
  njn to já sem v pohodě žádný prach  motorka jede a jede a svítí a trobí  ale čekám kde se zase co povolí a zas ë to nepojede ....
Datum: 05. června 2009 21:00
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Datum: 05. června 2009 20:56
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 díky no snažil jsem se když už tak pořádně
Datum: 05. června 2009 20:49
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Nádhera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Datum: 05. června 2009 20:46
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 no potah na sedlo se šije a druhý kryt je taky jen sem ho zrovna neměl na fotce bo nepasoval na karbec ale už sem ho trochu popravil ....
Datum: 05. června 2009 20:39
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 jestli je to ta s22 tak je hezká ale jestli sis dal práci s barvou tak jsi měl udělat to sedlo a škoda toho krytu na karbecu
Datum: 05. června 2009 20:20
Jméno: gtg
IP: uživatel3402
 cau lidi,da se na ceskym trhu sehnat nejaka knizka o upravach 2-taktnich motoru ktera radi jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 0:24
 ale jestli se do toho chceš opravdu pořádně pustit tak se už začni učit anglicky...
Datum: 07. června 2009 0:24
 Daj se na netu stáhnout starý český knížky co se zabejvaj úpravama různejch strojů co tu tehdá jezdily, ale je tam vždycky i všeobecná teorie úprav..., hledej třeba heslo Upravujeme motocykl pro závod...
Datum: 07. června 2009 0:23
Jméno: standa
IP: uživatel6310
 urcite......koukni po webu......hledej Graham Bell a nebo Gordon P.Blair a nebo klicovy slova 2 STOKE TUNING ale je to vsechno v anglictine
Datum: 06. června 2009 13:21
Jméno: dotaz
IP: uživatel3837
 čau hoši, sháním nějakou litinovou vložku do pionýra, ale pokud možno neobrobenou.Nevíte kde by se dala sehnat, popřípadě o nějakém webu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 19:02
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 http://www.wmoto.ic.cz
Datum: 05. června 2009 19:02
Jméno: jawa amatér
IP: uživatel5056
 zdarc draci jedu si dneska tak po polˇmačce žádnej šutr nic takovýho najednou mi spadl řetěz a skouším to nakopnout a ono nic akorát to dává zvuky jak vozy WRC  . Tak jsi říkam, že bude zacpanej vyfuk. Tak jsem ho zdělal ( podotýkám jiskra je ok) .skouším to roztlačit a ono to nechytne a nechytne a ještě k tomu to dělá bordel. Nevím co s tým je. Pls o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 22:40
Jméno: buben
IP: uživatel770
 typuju ze ti spadnul retez a hnul ti se zapalovanim.....klasika u pio:spadne retez-prorazi prepazku u zapalka-nikdo ji tam uz nedodela-pak retez spadne znovu a rozhodi prestih.....
Datum: 05. června 2009 22:40
 predpokaldam ze retez si zpatky nandal...jinak mas negde problem s laufem, pohl poodskocit, shoret tesneni (azbestova snura to obcas zabali), mohl prasknout, nohl upadonut  jinak bych rozhodne rozebral valec pokud to dela v nem pac to mohl prdnout krouzek, mohla se vysypat klika (pokud zvonila), mohlo se povolit koleno vyfuku...takze vyfuk, krouzky a klika...ted me nic jineho nenapada, este ti tam mohl samozrejme vlitnout nejaky bordel (takze zase podotykam sundat valec), vylitnout pojistka pistniho cepu a jine zakerne veci...
Datum: 05. června 2009 18:36
Jméno: Luky
IP: uživatel5929
 cawe helenemate nedko zkusenosti s pulenim motoru yamaha DT 80 pokud by jste nekdo mel fotky neco mate zkusenosti napiste diííky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 17:04
 čau chlapi... Tlumící vložka do žeber co tad yprodává sesa, psáne aj do hlavy od 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 18:18
 zvuk spalování mi nevadí.. vadí mi řinčení motoru
Datum: 05. června 2009 18:18
 pamatuju si ze sme tam s klukama gdysy rvali hadru ale to ani newim z jakyho duvodu, asi aby se zahral pac to bylo v zime...a nerek bych e to ubralo na hlucnosti, gdybych chtel fika ztlumit tak bych zacal u vyfuku, tam se da hodne utlumit...
Datum: 05. června 2009 18:12
 no, tak ja to behem neska pujdu jeste nastartovat a skusim podrzet hlavu esi bude delat mensi hluk ten motor.. ináč mám 555 :_D
Datum: 05. června 2009 16:20
 mozna ze i jo ale technicky dotaz - na co ti to bude u fika? chapu to u tripade pac je to velkej motor, dlouhy zebra, tam to ma uplatneni...u fika bych to nevidel jako nejaky prinos...
Datum: 05. června 2009 15:34
Jméno: piky
IP: uživatel5107
Posl.aktualizace: 06. června 2009 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel6310
 k tomu se opravdu nedá nic dodat   Kluci nechcete mi to naladit?? 1.5 kone za tisicovku,neber to!!!!!!!
Datum: 06. června 2009 12:41
 Hmmmm tak teď to milan opravdu uvedl na pravou míru....................k tomu se nedá ani nic dodat...
Datum: 05. června 2009 20:06
Jméno: milan
IP: uživatel6126
 to se spocitat neda ale urcite ti to prida na zivotnosti motoru a je to lepsy investovat takhle prachy nez do nejaky debilni hvezdicovy hlavy ktera ti zivotnost naopak zkrati kolik dotoho budes muset dat ?? tak to opravdu nevim ale odhadem by to nemnelo presahnout castku 1 000 kč
Datum: 05. června 2009 16:33
 milion...
Datum: 05. června 2009 15:31
 ÁÁÁ pán je odborník....! Odhadovat z fotek kolik to přidá koní to prostě musí bejt odborník....!
Datum: 05. června 2009 11:31
 no vypadá to dobře já si mislím že ti ti přidá tak 1-1,5 koně
Datum: 05. června 2009 10:30
 zdar budu z kámošem dělat závody já na pinckovi a on na simsonovi a vsadili jseme 200 kč kdo vyhraje tak je dostane a tak potřebuju vědět jaký předstih jede líp ve vysokých otáčkách potřebuju aby to jelo rychle
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 11:08
 nechcu nic rikat ale souhlasim se Standou pac fik ma na vic nez se zahazovat se simalem...na kratky trate je to vcelku orisek ale jelikoz simal jede k 70 a dal nic tak stredne dlouhy a dlouhy jsou jasny vitezstvi pro fika...samozrejme sestelovanyho a vycistenyho, nejaky paskvil ala cross uprava moc velky nadeje na uspech nema...a ze sem vcera letel do kopce na tri v 70 az dovrchu tak ani kopce fikovi nedelaj problem, rika se ze simal je vrchar, v tom pripade mam horolezce  ...
Datum: 14. června 2009 11:08
Jméno: ...MaSteR...
IP: uživatel5809
 to bych chtel vydet pincka kterej je rychlejší než simson v normalnim stavu to by ten pinčl musel byt mega poladenej mam 05ku jezdí 65km/h 2hej vybrus a 3 pist. kruhy a nemam na nej ani když jede ve dvouch jen po lese na nej mam!!!!!!
Datum: 06. června 2009 20:09
Jméno: standa
IP: uživatel6310
Datum: 06. června 2009 12:45
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 taky sme se s kamosem vsedi ale jen o 50kc on jel na simalu aja ni fichtlu a predjelsem ho jak nic simon je srac a ma hnusnej zvuk
Datum: 06. června 2009 10:14
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Když je fichtl dobře seštelovaný,tak je určitě rychlejší než simson,je fakt,že simson je rychlejší určitě na rozjezdy a má čtyři rychlosti,takže to bude chtít delší trať ať ho stohneš předjet,ale jinak máš velkou šanci.
Datum: 05. června 2009 16:04
Jméno: paja
IP: uživatel5608
 jestli to máte oba original a oba seštelovaný tak si připrav 200
Datum: 05. června 2009 15:33
 Do vyšších otáček je lepší větší předstih. Když ho dáš moc velkej, pojede blbě ve všech otáčkách. Nezapomeň dofoukat kola a namazat řetěz.
Datum: 05. června 2009 15:09
 n pokud máš dostatečně dlouhou rovniku.. ajkože fakt dost dlouhou.. tak tam dej 15ti zub sekundáro.. ale dlouho to trvá než se to rozhoupe na neupraveném motoru..jako do provozu se 15ti zub použít nedá
Datum: 05. června 2009 14:28
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Kamaráde dal jsem porovince v poho čezetu 125 a nic jsem neupravoval tak to musíš vyhrát
Datum: 05. června 2009 14:07
 A vyber na ten závod nejlíp nějakou delší rovinku, jestli ten simson neni nijak upravenej, tak moje zkušenost je že pionýr byl vždycky o fous rychlejší
Datum: 05. června 2009 12:55
 Dej 1,7mm a připrav si 200 Kč....
Datum: 05. června 2009 11:43
Jméno: patrik
IP: uživatel6305
 dobrej potřeboval bych pomoct mám pionýra sice jede ale málo ,když dám jedničku a pořádně přidám tak ve viších otáčkách to řve ale přerušovaně nejde to na plno a když přeřadím na dvojku tak to nemá tah nerozjede se to na tu dvojku pořádně nevíte nikdo co s tím je dekuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 17:57
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nejprve si překontroluj seřízení zapalování.Když budeš mít jistotu,že toto je podle návodu,můžeš hledat další možné příčiny.
Datum: 05. června 2009 17:57
 seštelovat bohatost směsi.. má to buď moc nebo málo vzduchu
Datum: 05. června 2009 14:29
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Klucí co mam vyměnit a by tam šla v poho zařadit 3 stupen ja jí tam musím kopat 2krát pak tam skočí,nebo tam skočí hned na poprvý.dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 12:58
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 když jsem měl svýho prvního pionýra 05 s motorem 21  tak mi to dělalo taky a dělal mi to ten štoubek co je zvrchu na řadícím automatu když je povolenej tak tam ta 3 jde blbě zařadit a nebo má moc širokou hlavičku tak jí stačí trošku zabrousit a už mi tam šla 3 jak má
Datum: 07. června 2009 12:58
Jméno: Martin
IP: uživatel1022
 presne nazdvihni trosku radicku, me to dela na jawe 90 u 4a5
Datum: 06. června 2009 10:25
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 jestli se ti chce pulic cely motor tak si vymen prinejlepsim cely automat a jestli nee tak s tim se da normalne jezdit ja to taky tam mam na jendnom fichtl a nicemu to nevadi dycky pri jizde na dvojku nazdvihni trosku radicku a pak jak radis tak uz v poho
Datum: 05. června 2009 9:43
 Zdar draci.Tak sem udělal komplet generála na motoru mýho fíka a mám tu problém.První start ok.Jenže na plnej céres.Volnoběh nechytačka.Prostě to pomalu leze do točáků,a když se chci rozjet,tak je to horor.Nerozjede se.Jediný co mne napadá,je že mu chybí komprese.Jenže nevím jak to vyzkoušet.Sem dal do starýho válce novej píst.Tak prosím poradte.Díkec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 15:24
 predne k dancic - je fakt ze novy pist krouzky do vyjetyho valce je spis na skodu a ze je lepsi rovnou vybrus, o tom zadna...ale pokud je valec jeste dobrej, hladkej bez pridreni, nema schodek atd tak je to dobra volba, dokonce gdyz se jeste cislovaly pisty tak se do pouziteho a zajeteho valce daval pist s otrosku vetsim prumerem nez je normalni na to same cislo vybrusu, daval se tam ackovej pac byl tesnejsi a jak si pist sedl (pokud si sedl) tak to jezdilo luxusne, komprese jak pri vybrusu a za plynem to taky bylo drave...jinak pokud si koupil novy pist a krouzky tak vidim tak 200km gdy se s tim budes trapit, vubec se tomu nebude chtit vytacet a ani to po nem nechtej, tech 200km se musi zajet, krouzky sednout, ze ti bude drzet volnobeh s tim nepocitej, teply starty budou taky stat za starou belu a zivejsi to bude az po stovce...cili je to v pohode...jenom tomu obohat smes zarezem na jehle ze plisek das na ten nejspodnejsi po dobu zabehu a prvni nadrz jezdi s citem a trochu vic primaz oleje (nad 1:33, cili 1:30 - 1:25 je tak idealni, ne ze mi budes mazat 1:40 a vic, to pak rovnou muzes poslat na vybrus pac to zadres) a nehonit...cili jako chybu bych to nevidel, to si proste musi dobre sednout...
Datum: 05. června 2009 15:24
 dávat nový píst do nebroušeného válce je opravdu zbytečné.. tos e dělá jen když se ti to malinko přidře. tak se jen jemně řejede válec a dá se nový píst.. ale takhle je to fakt nešťastná volba podle mě.. chce to výbrus, výbrusový píst a kroužky
Datum: 05. června 2009 14:32
 Souhlasím s Tebou.Taky si myslím na výbrus a potom budu moudřejší.
Datum: 05. června 2009 12:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No nějak jsem zapoměl tam na ty počty a pak to tam naskákalo. Zkus na tom chvíli pojezdit, mělo by se to zlepšit až si trochu sednou kroužky, ale to pravé ořechové to už asi nebude. Myslím, že tě čeká výbrus.
Datum: 05. června 2009 12:31
 Díky,ale já su skromnej.Mě to jednou stačí.  Ta vůle mezi válcem a pístem tam určitě bude.
Datum: 05. června 2009 11:58
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
Datum: 05. června 2009 10:12
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
Datum: 05. června 2009 10:12
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
Datum: 05. června 2009 10:11
 Převodovka se točí super,indukčka je taky ok,jela super před tím,tak co by ted začala trucovat.Apokud teda vím,tak je samozřejmý,že palivosi přisává přez lkliku,
jako každej jinej motor,kvůli mazání.Dám prostě plnej,nastartuju,a po nakopnutí se to dostává pomalu do otáček.Potřeboval bych teda vědět,jak mám měřit tlak,když na to nemám inštrument.
Datum: 05. června 2009 9:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 třeba si taky nasává z klikovky ne ? to muže být ty polulu se zvyšující otáčky
Datum: 05. června 2009 9:09
Jméno: mr.dromedar
IP: uživatel5567
 a muže to být i indučka..na jawu 21,23 patří 8v....pokud ti to při přidáni plynu nechce jit skoro vubec..tak to muže byt tím
Datum: 05. června 2009 7:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Válec je nutno proměřit jak hodně je opotřeben. A převodovka se točí lehce?
Datum: 05. června 2009 0:40
 zdar jak se da u mustanga zvysit vykon jako myslim tuningem..xD? diky za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 14:34
 koupit něco většího  úpravy motoru = musíš mít zkušenosti.. musíš mít prachy.. a musíš mít rozum
Datum: 05. června 2009 14:34
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Čau hochu tak si kup celý válec s výbrusem a u toho bys mel mít píst a dále.... .Pozor!!!!!!bude ti odcházet ojnice ,klika a jiné blbosti něco najedeš ale taky seti může stát že vyjedeš a dojedeš a vrtáš se v tom jak dlouho tak si to rozmysli.
Datum: 05. června 2009 7:25
 Ahoj.Chtěl bych zrenonovat lehce zarezlou nádrž.Četl jsem,že to jde pomocí polyrethanové pryskyřice.Máte s tím někdo zkušenost nebo kde se to dá koupit?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 22:32
Datum: 04. června 2009 22:32
Jméno: macík1984
IP: uživatel5810
 Nazdar. Koupil jsem Jawu 250/353. Když jsem sundal hlavu válce, abych se podíval jak to s motorem vypadá, tak jsem zjistil, že je tam asi opačně nasazenej píst. Ty zkosený hrany pístu patří směrem k výfukům, nebo směrem ke karburátoru? Já to mám směrem ke karburátoru. Vadí to moc? Pokud je to opačně, pokazim něco, když to obrátím tak jak to má být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 16:10
 Souhlasím, radši bych tam dal ten píst kterej tam má být
Datum: 05. června 2009 16:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jo to sražení patří k přepouštěcím kanálům, jak jsem pospíchal, tak jsem tam napsal k výfukovým, sorry. Z pohledu shora je to sražení na boku v zadní polovině pístu. Lepší je ale použití originálního pístu, tedy pokud se dělá GO.
Datum: 05. června 2009 12:18
 Já když dovezl domů panelku tak tam byl danej píst naopak to sražení bylo k vývukovym kanalum ale patri k prepoustecim kanalum.!!
Datum: 05. června 2009 7:25
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 353 měly píst bez sražení, ale jednu chvíli nebyly sehnání originální písty s dírou 15 mm. Tak se to řešilo tak že se použil píst z panelky s dírou 18 mm. ovšem musela se použít i ojnice z panelky. Píst se musí montovat šipkou do výfuku, když už tam šipka není vidět, tak nesmí jít žádný zámek pístního kroužku přes kanál, kroužek by se mohl zlomit o hranu kanálu. To odlehčení pístu musí směřovat k výfukovým kanálům, je to tam kvůli lepšímu vyplachování válce. Jinak motor kejvačky 353 poznáš od panelky tak, že u panelky je karburátor našroubován přímo na válec, u kejvačky na blok.
Datum: 04. června 2009 22:00
Jméno: macík1984
IP: uživatel5810
 Motor je určitě 353 kývyčka. Je hodně kulatej a má ozdobné výfukové matice. Bude to zkosení mít vliv na funkci motoru. Nesníží se komprese? Nebude to vadit při zpětným výplachu?
Datum: 04. června 2009 22:00
 Na pístu je šipka ta musí směřrovat k výfuku, ale myslím si že to není motor z 353 ty meli písty bez toho sražení. Panelky měli píst sraženej.
Datum: 04. června 2009 21:39
Posl.aktualizace: 04. června 2009 21:21
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Presne tak!
Datum: 04. června 2009 21:21
 JJ já to mam u čz krosky516 taky a když to sundam tak to hrozně zvoní!
Datum: 04. června 2009 20:49
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A prej to taky trochu snižuje vibrace
Datum: 04. června 2009 20:27
 nezvoněj ti žebra
Datum: 04. června 2009 20:16
 čus hoši chci se zeptat, přemejšlim o tom že bych si chtěl na mustanga nechat převrtat válec na 70 ccm a chci ze septat jestly nebude ten motor dostávat na prdel
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 14:44
 nechytáš se.. vůbec.. musel bys upravit válec.. to jakože hodně.. a nechat udělat novou vložku..atd
ale myslím že je to celkem zbytečné.. třeba moje 555.. je tam laďák dvoukomoráč chrom.. tryska origo 65.. 14ti zub sekundáro (místo 13 zub co je origo 555) .. je na něm vše v nejlepším pořádku... origo 555 zápalko.. origo karbec který je superní orpoti 21.. maximální rychlost se pohybuje 75 km/h ++ zátah od spodku je velmi solidní na pionýra který má jen jednu lamelu spojky  atd.. nestěžuju si.. zkrátka 555 4EWER.. 550 se dá taky upravit tak jak 555 a vypadají hezky.. zkrátka nevím proč.. ale 20/21/23 nejedou toik co moje 555.. sem chytil naky dobrý vyrobený kus
Datum: 05. června 2009 14:44
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Tak t si koupí nikasil možná pak to pujde hhh
Datum: 05. června 2009 7:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 nepouzivej muj nick , vymysli si svuj
Datum: 05. června 2009 7:11
 mustang23333 byl si rychlejsi
Datum: 04. června 2009 20:15
 original vlozku neprevrtas na 70ccm! 8 vybrus neni ani 60ccm je to cca 55ccm a o moc vic uz nevybrousis a pak je problem i se schanenim pistu ale v dnesni dobe se da vsecno ale vic jak 60ccm z toho nedostanes a budes mit slabou vlozku a bude hrozit to ze se bude kroutit atd jedine pouzit valec z 555...
Datum: 04. června 2009 20:14
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 tak nepřemejšlej o blbostech protože do sériovýho válce 70ccm neudělá ani dyby ses rostrch to si musíš u wikua koupit litinu a nechat si to udělat na zakázku ,ale zas to bude drahý takže stará básnička - vyčisti to namaž kola žetěz a sešteluj pořádně předstih/odtrh,směs a hladinu popřípadě vybrus a GO kliky a lítáš jak král a nemusís plati horentní prach za 70ccm ke kerý musís eště koupit pořádnej karbec...
Datum: 04. června 2009 20:13
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar mam problem z plovakem uz sem dal i jinej, u jednoho fika kdyz stoji treba den, tak plovak zustane vyset dole a nic pustim do toho benal a furt to z toho chcije tak musim zase vsroubvat vicko nadzevdnotu to a je to ok, nevite cim to je ? pokazdy je dole  ale deravej neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 22:26
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 pajka mel si uplnou pravdu moc dik za radu, bylo to tim  takze pohoda uz je to dobry
Datum: 05. června 2009 22:26
 Nebo jestli máš starší karburátor Jiko 2915 PSb (Jawa 05), tak problém bývá obvykle v usazeninách na dně plovákovky. Tento karburátor nemá jehlu našroubovanou na dnu komory, ale je přiletovaná k plováku, jehla taky zavírá přívod paliva. Problém je, když lepkavá usazenina zůstane ve spodní dírce, kde se plovák "přilepí".
Datum: 04. června 2009 22:37
Jméno: jarda
IP: uživatel6302
 mno tak skuzrukou jestli tam drhne třeba maš nakřivo jehlu....jestli je všecho cajk tak bych ho skusil trochu namazat.....
Datum: 04. června 2009 20:25
|



|