Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lukas
IP: uživatel5929
 jste se chci zeptat newite nekdo kde se da sehnat kompletni svazek elektroinstalace na jawa 250/559
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 19:35
Datum: 02. června 2009 19:35
Jméno: Lukas
IP: uživatel5929
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:46
Jméno: standa
IP: uživatel6284
Datum: 02. června 2009 22:46
Jméno: standa
IP: uživatel6284
 takze tam mas vrsek masky ze sportky s kulatym tachacem a bošárnou,ze? v tom pripade hledej draty na typy: jawa 590,361(sportky)kejvacka 355-356 pozdejsi vyroby a nebo cz 453,473,470 (sportky a kejvačky)apod....
Datum: 02. června 2009 22:44
Jméno: Lukas
IP: uživatel5929
 a kde jsou ja tam mam jeno na levo kontrolku dobijeni a na pravo kontrolku neutralu jine zarovky tam nemam
Datum: 02. června 2009 19:57
Jméno: Lukáš.F
IP: uživatel6279
 Čau ty dvě světýlka jsou na osvětlení tacháče.
Datum: 02. června 2009 18:52
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pisu ohledne ty slaby elektryky tak magneto mam jiny muzu ho tam dat ale nejsem si jistej jestli si nak pomuzu protoze jsem tam mel zapalovani z a bylo to to sami a svetlo bylo jak svicka tak jsem dal tu novejsi elektryku 30W a svetla svitej az bile coz je co rict ale jiskru to dava proste slabou. skusim ten vypinac kdyz to nepomuze tak jedine znovu magneto pak napisu vysledky budu se tim zabyvat az nekdy za tejden nebo tenhle vikend
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 18:55
 Pokud jsi vskutku menil vsehcno co jde , vcetne rotoru (obcas se stava pri slabym rotoru ze jiskra jde ale svetla umiraj - treba mas opacnej pripad) , pak uz musi byt na vine oprevdu jen prechodovy odpor nekde, ale na spinacku bych to nevydel, myslim ze co se tyce zapalovani prez ni nic nejde krome chcipani (nejsem si jist, ale logicky - prepinac = dalsi prechodovy odpor a zdroj poruch , tak nevim proc by to prez nej slo). muzes zksuit treba propojit dratem samotnej stator s kostrou indukcky.
Datum: 02. června 2009 18:55
Jméno: Beatl
IP: uživatel4699
 zdar, kde bych mohl nechat vyrazit cisla do novyho stitku, nejlip kolem Opavy ? A maj se nechat vyrazit vsechny cisla stejne? protoze nejaky jsou jakoby natisteny (vaha, vykon, ccm, atd.), a jiny (cislo motoru a posledni cislo roku) jsou doopravdy vyrazeny...diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 15:01
Jméno: Beatl
IP: uživatel4699
 tak jo, diky. a vis presne jaka je to velikost tech cisel ? mimochodem, cislo motoru uz se stejne nebere v uvahu, ne ?
Datum: 03. června 2009 15:01
 čísla mam vyražený raznicema všechny, do všech čísel jsem namazal mastnej bordel třeba zespodku motoru -čísla pěkně zčernali a není vidět že je to čerstvě vyražený a celej štítek trochu tim humusem zamazal aby nebylo tolik vidět že je novej a na technický bez problémů prošel (teda neseděla barva a číslo motoru ale to sem dořešil na úřadě...), kde to nechat vyrazit ti neporadim...
Datum: 03. června 2009 11:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 SESO proc tu jsou ty trapny priklady????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 19:36
 fikus je to zabespeceni proti robotum co spenuji,, a vermi ze na starych prispevkach pul roku dozadu se na ne zamerili a asi 100 odpovedi na dany prispevek se za den proficelo a tak robot toto uz neprojde,, ale kdo je registrovany a prihlaseni tak se pocitat nemusi
Datum: 02. června 2009 19:36
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Co ti vadí, jestli neumíš počítat,tak si sežen kalkulačku
Datum: 02. června 2009 18:56
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Aby jsi si procvičil matematiku  Ne, jsou tu pravděpodobně kvůli spamování a aby se ti hloupější vykašlali na hloupé příspěvky a místo počítání se šli raději kopnout do prd**e
Datum: 02. června 2009 18:53
 hoj borci, potřebuju pomoct , když mám zahřátej motor tak to nemůžu zaboha nastartovat , zkoušel jsem i vyměnit svičku , ale furt to nejde , nevíte včem by mohl být problém? předem děkuju za odpověd dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:06
 Je to vyléčitelná nemoc, jen to chvilku trvá než se to vychytá, jestli si vyloučil všechno ostatní jako zapalování, svíčka, falešnej vzduch, tak bych začal výměnou volnoběžný trysky..., a nejde to nakopnout ani když držíš plnej? A nebo když to nakloníš na pravou stranu?
Datum: 03. června 2009 12:06
 kluci jestli to nebude tím, že je to jawa pionýr  . To je prostě jejich nevyléčitelna nemoc - startování zahřátého motoru. Nezbývá než roztlačit, nebo mužeš zkusit při nakopávání naklonit motorku doprava.
Datum: 02. června 2009 18:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me tohle dela svicka a navic slaba elektryka a nevim si stim rady vzdycky to musim roztlacit
Datum: 02. června 2009 17:58
 Ahoj draci, vím že to sem nepatří, ale mam velikej problem... Brzdí mi zadní brzda, přehřívá se,, Kolo sem několikrát seřídil, ale pořád to tam drhne,, Poraďte, co s tim mam dělat,, MOc díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:15
 U fichtla? Rozeber brzdu, vyndej ze štítu klíč a tu díru pro klíč a klíč vyšisti, potom čep toho klíče lehce namaž vazelínou a smontuj, potom nastav znova brzdu aby pakny nedrhly...
Datum: 03. června 2009 12:15
Jméno: Standa
IP: uživatel6278
 skus vymenit pruziny paken,promazat tahlo ve vnitrku brzdovyho stitu a muze to klidne delat blbe lanko
Datum: 02. června 2009 16:14
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Draci slyšeli jste něco o posouvani vekove hranice na 125ccm???a i na Neomezene ty az od 24 let prej???jaky mate nazor!!!ja si dneska udelal na A1
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 19:26
 možná se posune věková hranice na AM a to buď na 14 nebo na 16 let (tech 16 by nedávalo smysl) A1 se nijak měnit nebude, bude se měnit Aomezené (25kw 0,16kw/kg) na A2 (35kw 0,2kw/kg) věková hranice zůstane 18let, a A neomezené po dvou letech praxe na A2 tzn. ve 20i! Pokud nebude praxe A2 tak až ve 24ti...\r\nMělo by to být nejpozději od r. 2011 takže vy kteří si teď děláte A1 by jste v 18ti měli mít možnost řídit moto do 35kw
Datum: 03. června 2009 19:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jsou to všechno zatim jenom návrhy a když už by se to schválilo, tak než se to v našem státě stane........ a i kdyby teda jo, tak řidičák ti stejně vzít nemmužou! Když už ho jednou máš, tak na zakladě tohoto ti ho vzít prostě nemužou
Datum: 02. června 2009 17:55
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 když už ty papíry máš, tak ti je jen tak sebrat nemůžou kvůli posouvání věk. hranice, pokud by ti je vzali, vymáhej od nich zpět peníze, které jsi na to vynaložil!
Datum: 02. června 2009 16:08
 čau hoši mam doma pařeza a mužu sehnad kolo z toho starsiho jak ma zadni brzdu na horu myslite že tam pude když já mám už toho novejšího s táhlem dolu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 10:41
 čau hoši mám doma 05 a strašně mi cukala tak jsem zkoušel dát jehlu níž i výš 100x jsem čistil trisky a plovákovou komoru dával jsem nový gufero na kliku(pod zapalování)předstih je 2mm výfuk čistý a stejně to hrozně cukalo tak jsem jednou ucpal jednu díru na vzduchovým filtru a hned to jelo o 100% lít ale ještě to pořád není ono ted tam mám 12zub a jede to max 50-55km/h a pak to začne hrozně kuckat a nejde to už do vyšších otáček kondenzátor jsem taky měnil...nevíte čím by to mohlo být???volnoběh to drží normálně takovej akorát
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2013 7:56
 omg měl by sis to dat k opravaři či ten telej motor dat do opravdy ty motory je na pionyru jedno z nejvetsich pekel
Datum: 12. července 2013 7:56
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 no karbec z 21 tam je protože ten původní jsem k tomu odjakživa neměl ..no a ted mě napadlo jak já mám to zapalování jestli nemám obráceně kabely a nejezdím jakoby na světelnou cívku tak to zkusím ještě otočit
Datum: 02. června 2009 22:18
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 U 05 s původními karbíky řady 2915PS/PSb se hladina štelovat nedá že přívod uzavírá jehla. Může to dělat také zapalovací cívka já mám starý typ tak sem měnil celí talíř s cívkami.
Datum: 02. června 2009 18:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to musis bastelovat podle barvy svicky a skus jinou svicku zapalovani kdyz tak posteluj
Datum: 02. června 2009 18:04
 spiš ji sniž tu hladinu mě to dělalo taky
Datum: 02. června 2009 14:02
Jméno: standa
IP: uživatel6275
 dej tam saci koleno a karbec z 21 a skus vetsi trysku....mozna este trochu zvednout hladinu
Datum: 01. června 2009 23:36
 Ahoj Seso, mám Babču 210 po GO. V rozjezdu je líná, jakoby byla zatažena ruční brzda. Výkon má až ve vyšších otáčkách. Dvojku řadí neurčitě s prokluzem kolem 22 až 25 km/h. Pak se začne dusit. Jedu-li ze svahu nebo s větrem v zádech a dostanu-li se přes 30km/h, pak má motor výkon a už spojka neprokluzuje. Nemám-li takové podmínky, ztrácím rychlost a znovu se řadí jednička. Situace se opakuje. Ujel jsem s tím prvních 300km. Všechny tři spojky jsou nové včetně pružin. V průběhu těch 300 km jsem alespoň 5x spojky opakovaně odmašťoval technickým benzínem, i když nebyly mastné. Nic se nezměnilo. Všechna kola jdou lehce, nikde nic nedrhne. Řetěz je nový, namazaný, pneu správně nahuštěné, předstih cca. 1,5mm. Směs jsem zkoušel chudou i bohatou, ale nic se nezměnilo. Výfuk má nová střeva. Závada trvá stále. Nevím co s tím. Pro záběh motoru je to nemilá situace.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 18:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mas nastelovanou elektryku dobre???? a este by to mohlo bat tim ze to neke netesni treba pod valcem nebo i nekde jinde
Datum: 02. června 2009 18:09
 celisti spojky jsou ve smeru toceni dle katalogu,,to vypada ale vypada to ze motor se nedostane do tocek,,, koukam na karbec na civku atd,,sesa me do toho netahej uz trei roky mam v dilne jen same pavuciny
Datum: 01. června 2009 22:31
 cuz , hej cim to je , ze se mi furt prechcava svicka?? jedu 1km a kurva zase se to zadusi pri jizde, kdsyz pridam plyn, a jinak plyn zabira v blbe poloze, az pridam uplne plyn zacne se na tu dvojku rozjizdet ,. jinak na jednicku normal jak ma fungfovat funguje. cim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 9:45
Jméno: standa
IP: uživatel6277
Datum: 02. června 2009 9:45
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 nazdar, chci se zeptat cim je, ze mi zabira plyn az v po skoro uplneho pridani rychlopalu na riditkach
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 18:11
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pokud jsi mel rozebranej motor tak muze foukat muze bejt blbe nastelovana elektryka. Smesi to nebude pokud neni jehla uplne nahore a hladina neni moc vysoka. taky to muze bejt elektrykou ze by davala slaby jiskry ale to se moc nestava
Datum: 02. června 2009 18:11
 Zdar Seso, chci se zeptat jestli pasuje ten píst 52,50 kterej máš psanej na 476 a 488 i na motor 453...přesně tenhle bych potřeboval,takhle velikej. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 21:36
 Staline,,,,co, kde, ,vo co gou,, nemam sajn,, ale ja v tom nemam pracky,,to stamgasti,, co tady maji vetsi pravo nez ja,,, oni jsou tu doma,, ja jen ladim
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 18:05
Datum: 02. června 2009 18:05
 kolecko.....nemyslis ten s CZ516 a 4kolkou jak po nich strileli lesaci?prej slechticky les.....tk to sem tu cet tk 3*
Datum: 02. června 2009 16:21
 hmm,o co se jednalo?neco sem mazal,takovej ten skopirovanej pribeh starej asi rok co ho sem nekdo psal trikrat dene,to mas na mysli?
Datum: 01. června 2009 21:55
 tak to musela byt peka bejkarna,, neboli neco co urazi a nebo je to sproste,,napis to znova a slusneji,, jinak doufam ze to nebyl inzerat? jinak stamgasti nemazou jen tak,, jen v nejhorsim,,jinak by tu by sem nalezli sae joudove co jsi trenuji svou dospelost a pak by to tu stalo za prd
Datum: 01. června 2009 21:37
Jméno: stalin
IP: uživatel6033
 nic proti tobe seso ja jsem to same jak ty ale napsali jsme s kamosem nejake prihody a ti chuji nam to smazali nwm proc.
Datum: 01. června 2009 21:30
Jméno: Abc
IP: uživatel6227
 cau hosi cim to je ze mi vzadu praska zarovka 6v 5w ve predu mam 6v 25w popripade jakou tam dat dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel6277
 to bude jednoduse tim,ze to mas blbe zapojeny......i ta 12V ti praskne ......podivej se na originalni schema mustanga....je na SESA-MOTO v sekci Minulost
Datum: 02. června 2009 9:35
 hele zkus tam nasadit tak jako já 12V/5W..sviti to taky krasne a nepraská...  kdyz bude dál praskat tak bych hledal zavadu nekde na civkach
Datum: 01. června 2009 21:20
Jméno: šampíík
IP: uživatel367
 zdravím ogaři,potřebuju poradit čim to je že mě nejde čz 125 nastartovat,jiskru to hází a benál tam ide,a je normální že mě to háže jiskru v horní i dolní úvrati??popř čím to je??díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 18:31
 zdarec resil jsem stejny problem a bylo to civkou delala si co chtela. a hlavne se napred koukni jestli tam nemas jinou vacku na kladivko. ale jestli ti to jelo tak zkus tu civku za to nic nedas
Datum: 04. června 2009 18:31
 Jestli tam nemáš Vape tak to je špatně, nastav předstih...
Datum: 03. června 2009 12:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak to je divny skus nastelovat elektryku pokud to nejde muze bejt vadna vacka nevim presne jak to tam je ale jiskru to musi davat jen v horni uvrati proste se ti zveda 2krat kladivko tak stim neco musis udelat
Datum: 02. června 2009 18:16
 cus lidi byl by nekdo schopný upravit motor jawa 50 jako napr nove loziska atd.. proste abylo jelo hodne lip ??....... nemam cas a neumim to tak jestli nekdo za nejakou rozumnou cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:28
 Udělat GO na fichtlu umí spousta lidí...otázkou je odkud seš aby se motor netahal zbytečně přes půl republiky...
Datum: 03. června 2009 12:28
 Milane! pokud mas zajem ozvi se na mail,ale taky nemuzu slibit ze to bude hned! Chodim na vysokou a zacalo mi zkouskový ,takze asi taky moc casu nebude,ale jinak v cervenci neni problem....sem schopnej udelat motor za jedno odpoledne kdyz budou dily......jinak na repas kliky a vybrus bejvá dlouhá čekačka(aspon u nás  ) ....a vubec odkud jsi? Protoze pokud jsi odnekud z ostravy,tak na Kladno motor nepovezes a ja kvuli tomu taky nepojedu autem pres pul republiky
Datum: 02. června 2009 9:53
 Ne kliku vycebtrovat neumim na to nemam vercajch,to by mi udělali u nás v mototechně,ale milane jeslti to chceš za 14dní,tak to rači řekni tomu standovi,protože já to počítal a já bych to měl minimálně za měsíc!
Datum: 02. června 2009 7:13
Jméno: jarda
IP: uživatel5765
 Jak by mohl umět opravit kliku??? To není žádná sranda, tak jedině soustavou kladiv!!! J.
Datum: 01. června 2009 23:38
Jméno: standa
IP: uživatel6275
 rozebrat a slozit kliku neni problem,ale na kolenu ji nevycentrujes!!!
Datum: 01. června 2009 23:38
Jméno: jarda
IP: uživatel5765
 Jak by mohl umět opravit kliku??? To není žádná sranda, tak jedině soustavou kladiv!!! J.
Datum: 01. června 2009 23:32
Jméno: standa
IP: uživatel6275
 popripade sem taky schopnej udelat GO motoru a repas kliky sem schopnej zaridit
Datum: 01. června 2009 23:26
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Takže umíš i opravit kliku?
Datum: 01. června 2009 23:07
 Hele to nevim,já chcodim do školy přes tejden a po škole mam jenom trochu času a měl bych hlavn íčas tak přes výkendy n snad bych to stich,no nevim ale tu cenu tak bez dílů 500Kč!
Datum: 01. června 2009 21:07
 Jo umim na svých motorech sem to taky dělal několikrát!
Datum: 01. června 2009 21:05
 no hele za kolik bys mi to udelal mimo nahradnich dilu proste jen prace dejme tomu 7-14 dní
Datum: 01. června 2009 21:04
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 cross - umíš udělat kompletní GO motoru?
Datum: 01. června 2009 20:34
 Já bych ti byl schopnej udělat na motoru GO.Jestli chceš nějaké ůpravy motoru tak by si musel napsat jaký a zda by to bylo v mých silách.A taky za jak dlouho to chceš mít hotový!
Datum: 01. června 2009 20:15
Jméno: Luky
IP: uživatel5929
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:31
 Taky si myslim že za 30klacků by se to dalo zvládnout, hodně záleží za jakou cenu seženeš lak a jaký chromy budeš chtít použít....
Datum: 03. června 2009 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel6275
 je hospodarska krize,ceny jdou dolu,za 30000 ji udelas
Datum: 01. června 2009 23:12
Datum: 01. června 2009 21:30
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Zhruba kolem 40-50 tisic (možná míc) Zaleží na tom jestli si všechno budeš dělat sám
Datum: 01. června 2009 20:17
Jméno: karel ik
IP: uživatel6033
 custe hosi ja mam problem se start pakou na mem fichtlovi ona se nikdy nevrati az na horu do svisle polohy zustane asi ve třičtvtině poradte. DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 13:12
 MŮŽE TO BÝT TAKY TÍM,ŽE JE PRUŽINA OBRÁCENĚ.V KARTERU JE PRO STABILIZACI PRUŽINY DÍRKA,Z KTERÉ TO OBČAS VYLETÍ A ZASEKNE SE O KOUSEK DÁL.
Datum: 13. června 2009 13:12
 jo, tak mam asi stejný problém jako ty, občas,když našlápnu, tak se mi sekne nakopávačka zhruba v polovině a nahoru de jen silou, ale dělá to jen někdy, stává se mi to od doby co jsem půlil motor a dával novej startovací segment.
Datum: 01. června 2009 21:31
Jméno: karel ik
IP: uživatel6033
 ne ona se sekne a nejide neze je unavena
Datum: 01. června 2009 20:38
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Tam je taková pružina na té startovačce a někdy se stává že tam vyletí ze zářezu a pak nevrací, nebo ji máš už unavenou.
Datum: 01. června 2009 19:49
|



|