slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  382  383  384  385  386  387  388  389  390  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tom559      IP: uživatel1723    
Čus draci chtěl bych si tady na FK koupit tuhle ojnici CKR na jehlách do svý Čz 175/487.Myslíte že tam bude pasovat??O to mám docela strach ale proč by soudruzi dělali 10 rozměrů?Tak by mě zajímalo jestli jste si ji někdo tady taky kupoval a jak jste s ní spokojeni a jaká je její kvalita??Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak to máš čep 18 že? .. to byly totiž všechny na jehlách mám ji na 487 :-) Tom559 koukni tady http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=29&products_id=308
 
 
Datum: 15. prosince 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
ojnice jsou u 175 125 a dokonce 350 stejne pokut jde rozměrově stejná s originalem není problem naopak crk by měly být s kvalitnějších materialu....
 
 
Datum: 15. prosince 2012 15:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a duvod? mam origo ojnici na 476 s jehlama nahoře i dole
 
 
Datum: 15. prosince 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zdravím, opravuju zadni tlumiče dle navodu na http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html a nemohu ani zaboha vytlouct ten kolíček, kterým se "odjisti" celý tlumič, nevíte někdo jak na to? dík za nějaký rozumný návrh odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no prave jko ja sem tn kolicek zkousel vytlouct a ani za boha, tak nwm jestli se s tim nekdo setkal nebo tk :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jato vzdycky vytloukl hrebíkem- malým- lepsi to ve dvou lidech delat. Ale hlavne je dulezity, ze vetsina tech koliku jde vyndat a zanat jen z jendy strany kolicku. z ty druhy býva roztemovaný.
 
 
Datum: 15. prosince 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
musíš ty tlumiče trochu stlačit pak by to mělo jít nebo jedině odvrtat může to bejt zarezlý ale to se mi nezdá
 
 
Datum: 15. prosince 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem to vždy dělal o řebřik ve 2 si udělej stahovovak na pružiny bezvadna věc mam to dělany ale na auto
 
 
Datum: 15. prosince 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
zdar chlapi, mam problem s pinckem 20tkou, když sem na nem vymenil karburator za jiny (čisty a seštelovany) tak mi chytne krasně ale nema žadny volnoběh, je tam hrozně vysoko a nemožu ho snižit ani volnoběžnym šroubkem, nevite co s tim je? předem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj jestli dosedá šoupě až na doraz. Jestli ano, pak bych řekl že to bude falešný vzduch...
 
 
Datum: 14. prosince 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdár draci, jsem blázen do pionýrů a mustangů zvlášť. A tohle je typ, kterej vidím uplně poprvé na internetu a tak(vím o něm, ale znám ho jen z toho letáčku Neckermann). To je prostě mazec. škoda že není úplně komplet, pač jak píše, že se daj ty díly dokoupit, tak to světlo a uzávěr nadrže se fakt snadno a levně sehnat nedaj :-D . škoda taky nelepších fotek, ale podle toho co píše, je to naschvál :-D http://aukro.cz/jawa-50-23a-mustang-vyvoz-neckermann-jediny-v-cr-i2847298150.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2017 22:29
 
 
 
 
Jméno: srsen600 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prodával jsem to já.Vyměnil jsem to za babetu 210 .Otec prodávajícího dělal něco okolo motorek. Doma jsem nic nebastlil.Lidi chytrolínský jste bláznivý.Víte kulové a máte bujnou fantazii. Podle sebe soudím tebe.To akorát vy, by jste všechno zbastlili a rejžovali natom:-).Byl to unikát. Až doma jsem dohledal co to je. Jelikoš v čr není ani jeden kus-zkoušel jsem to prodat za 18000kč.PROČ NE? Lidi se jen vyptavali a okukovali s bláznivě nizkými nabídkami. Do profilu jsem ho dal dnes :-) po 5letech. PS-UNIKÁT SE DO INZERÁTU DO DETAILU NEFOTÍ KVŮLI VZÁCNOSTI
 
 
Datum: 04. listopadu 2017 22:29
 
 
 
 
Jméno: honza-m ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ma v profilu aj tu 20ku, skoro nejetou, raritni, blabla .. a na motoinzerci uz pred nedavnem visela za 15.000 // http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=77872
 
 
Datum: 17. prosince 2012 14:18
 
 
 
 
Jméno: jarda 87      IP: uživatel11501    
zdar chlapi ten mustang je podle me z roku 1969 a jen ma jinej kastlik. Porovnavam to podle svyho je origo s papirama z roku 69.
 
 
Datum: 16. prosince 2012 7:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemít to tu nádrž a kastlík,je to obyč mustang,pěkně jetý podle ohoblovaných konců stojanu do špice,s hadicí na stupačce a lankem na tacho.prapodivně vedeným.
 
 
Datum: 15. prosince 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem na to koukl no a nevím, těžko říct, může to být Neckermann doskládanej dílama nebo přestavěnej mustang, každopádně měl Neckermann výkon 4,5 koní, jiná lampa, plechová fajfka .. trochu jsem zapátral po netu a našel jsem nějaký zajimavosti, plakát http://www.motofotky.cz/upload/images/forum/2011/04/1450_Neckermann.jpg , německej Neckermann na fóru (lehle upravenej?) http://www.ddrmoped.de/forum/index.php?showtopic=10615&st=30
 
 
Datum: 15. prosince 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: Šroubek      IP: uživatel13741    
tak snad pak "příjemný" nekouká sem by si vyčetl chyby a opravil to. Také bych se na něj s tim přístupem vysral (nefo´t mi to jinak zjistíš po vložení dotazu že jsme zmrd a šidim) kastlík si tam flákl z Italjena-už jsem viděl na prodej tenhle motocykl i u nác, tak kastlík sehnat neni problém, trochu poupravil-gumy z 350diny nalepil a je to. :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem se hrabal v katalogu dílů a zjistil jsem dalši rozdily nackermana a cesky verze... treba ze neckerman nema miv na zadním blatníku odrazko a tak...bohužel zadní blatník nemá vyfocený.
 
 
Datum: 14. prosince 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
už jenom k vuli tomu arogantnímu přístupu prodávajícího bych ho s celou jeho raritkou poslal do p*dele....
 
 
Datum: 14. prosince 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, taky jsme na to narazil, ale tohohle neckermanna na svým profilu nemá. Má tam pouze klasiku pro českej trh... :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Prodává to jeden z motorkářů.cz http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=73063&fid=3 uplně dole
 
 
Datum: 14. prosince 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako jo, ten přístup prodávajícího je hroznej, ale já nikdy ani neviděl ten kastlik ani nádrž (kryty tlumiču se můžou nechat vychromovat vždycky) Ale toho štítku je škoda že nemá. Určitě by to šlo udělat- já kdybych narazil někde na kastlik a nadrž a světlo, tak bych to pak z nějakýho šrotu a dílů doskládal, i když by to bylo v podstatě bezcený. Tady podle fotky je vidět, že je tam zadní světlo z normálního mustanga- aspon je videt držak svetla- ale co jsem si zase procet stranky jawa-50.cz tak tam asi nesedí páka zadní brzdy a páčky a taky sedlo. Chtělo by si to pořádně prohlídnout všechno. Ale i když na tom může trhnout dost peněz, stále to nikdo nekupuje :-D Ale ten kastlík s nádrží to je mazec- nikdy jsme to neviděl...
 
 
Datum: 14. prosince 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14845    
Nepřijde mi to moc věrohodný. Kor bez štítku. Někde vyhrabal nádrž,kaslik a zadní chrom víka tlumičů,sehnal za bůra zachovalýho mustanga z 1968 a udělal z toho NECKERMANA a otočí na něm desítku. I ten přístup.... Okouknout ale moc neprohlížet,nefotit,nic neřešit,zaplatit a odvezt,dál se neozývej....nezajímá mi to....
 
 
Datum: 14. prosince 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
nazdar hoši, chci menit silony v předni vidlici. už jsem to jednou měnil dal jsem jeden silon projel vrtakem 22 a zarazil tech 16cm dovnitr to udelal aj s duhym a pak ten co ma byt dole, jenže potom mi to tam nechodilo vubec.chci se zeptat co když ten horni silon rojedu vetším vrtakem ...bojim se abych to tam zsae nanatloukl a zase by to do toho silonu nelezlo a ty spodni bych nechal proste aby bylo na tesno díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělal jsem to uplně stejně- taky tím vrtákem- vystružník je dobrej, ale tím vrtákem to taky jde, když se primhouří oko. Ale nikdy jsem problemy neměl... Určitě to neprotahuj vetsim vrtakem. Nez jsi ho zarazil tech 16 cisel hore, zkusil sis jestli ti tam ten kluzak jde? jestli ne tak jsi to tim vrtakem protahnul malo- (ale tim vrtákem to projet jen rukou- ne vrtáčku- ale to asi víš) Potom jde o to, jak jsi to tam zatloukal tech 16 cm- jestli jsi to futro nezmastil nejakým zpusobem- ja si na to udelal takový válecek(osazení právě 22mm) s osazením z nasady lopaty- aby to tam sedelofest a opatrně jsem to tam natlouk. A nemáš třeba aji ohlej kluzák? tohle vsechno se mohlo stát...
 
 
Datum: 14. prosince 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrtákem né musíš výstružníkem a až na místě silonu řešil jsem to tady taky
 
 
Datum: 14. prosince 2012 17:19
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAR DRACI hele dostanu do jawy 20 dopředu kolo z pařeza aby zůstala 20tkovej brzdovej štít nebo bych musel vyměnit i brzdovej štít za pařezáckej ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
mám to na mustangu brzdovej štít z 21 a kolo z 05 ( 555)
 
 
Datum: 16. prosince 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si tím třeba nejsem jistej. Vím že tam je nejakej problém. Myslím, že právě brzdovej štít z 555 ci 05 do fichtlackýho (20 , 21 23) kola nejde. A nebo to je obraceně, že brzda z 20tky nejde do kola na 555, ale myslím, že tam rpvní možnost.
 
 
Datum: 14. prosince 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jo pasuje tam
 
 
Datum: 14. prosince 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
Zdar draci,je to asi dva dny co jsem tu psal ohledne papiru,ty o kterych jsem psal,necham byt,ale ted mam dalsi nabidku,ovsem na dokladech je razitko "VYŘAZENO",kdyby byli vyrazene pred rokem 2004,je mozen je znovu prihlasit?Pokud ano,jak je znovu prihlasit ale jiz na me?Díky moc za odpovědi,už z těch papíru magořim... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je škoda ale aspoň to podle nich můžu přihlásit na veteránský
 
 
Datum: 14. prosince 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyřazené doklady v době od 1.7. 2001 do 1.5 2004 jdou přihlásit zpět......
 
 
Datum: 14. prosince 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar našel jsem doma papíry na 350 jsou vyřazený v roce 19.. a psaný na dědu myslíte že by to šlo přihlásit teda?
 
 
Datum: 14. prosince 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
prolez pokec, případně jawamanii, už se to několikrát řešilo, pokud jsou papíry vyřazeny z evidence v nějakym časovym rozmezí (nepamatuju si od kdy do kdy) tak je lze opět přihlásit, jinak ne... jinak přihlásit je nejspíš stejně bude muset poslední majitel uvedenej v tp a pak to na tebe převect... pokud to nenajdeš, zajdi na váš odbor dopravy, nebo tam zavolej a oni ti to s jistotou řeknou...
 
 
Datum: 14. prosince 2012 11:40
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
Tak jsem zjistil že jsou vyřazené v datumu 18.12.2001,jdou tedy přihlásit jak na to?Potřebuji pův.majitele?
 
 
Datum: 13. prosince 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
Problém je,že z toho razítka nejde přečíst rok vyřazení,je tam jen napsano 18. prosince a dal uz to proste nejde přečíst,tudíž další otázka,jde to kdyžtak nějak oželit?
 
 
Datum: 13. prosince 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel12688    
Ahoj, chci se zeptat, zda li je lepčí výměna prim. kolečka za 11zubé nebo 9 zubé. Bojím se, aby to s 9 zubem nejelo moc pomalu. dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden o koze, druhej o voze...
 
 
Datum: 15. prosince 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel12688    
jo asi tam dam 11 :-) potom kdyžtak ještě doladím na řetezovym kolečku :-) díky
 
 
Datum: 15. prosince 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl sem pučenou jawu50/20 když měla 13 bylo to uplně nic když tam bylo 12 bylo to super do kopcu to jelo pořad stejně 65 jel kamoš ten měl 13 a neměl šanci :-D bylo by dobry tam dat 11 nebo 10.. 9 je už moc malo žeprej to jede jako traktor :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel12688    
bydlim v kopcích a chci jezdit terén, někdo radí 11z ale já se bojim, aby to nebylo málo a ta síla se tomu moc nepřidala...
 
 
Datum: 13. prosince 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Bezjména      IP: uživatel10415    
zalezi taky trosku kde chces jezdit, jestli bydlis v krusnych horach tak jako ja, tak ja jsem zvolil kompromis na 10 zubu. O neco malo teto zpomaly ale neni to tak hrozny odměna je ale malo razeni a jizda do krpalu
 
 
Datum: 13. prosince 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel14843    
Zdar Draci, poradíte mi prosím vás, jak vypadá spojka sání na Jawu ČZ 175/356 (kývačka). Na netu tvrdí každej něco jinýho, tak jsem z toho zmatenej. Děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou to záhady..:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám na 355 1960 taky airbox s manžetou a v ní je klapka.nikde jsem ji neviděl
 
 
Datum: 15. prosince 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak tahle to teda asi neni... aspon to neni originál, ale zko ric, zda o tam pujde napasovat...
 
 
Datum: 15. prosince 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel14759    
Ale díky moc za odpovědi, když jsou ty rozměry stejný, tak alespon vim..:-)
 
 
Datum: 15. prosince 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel14759    
Tou spojkou jsem pochopitelně myslel gumu. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_sani_cz_kyvacka2.html Je to tato? Chápete...mě jenom mate, že tam je napsáno Guma ČZ - kývačka a typ a model ČZta. Tak se v tom blbě orientuju.
 
 
Datum: 15. prosince 2012 12:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14847    
jestli tam je airbox tak ti stejně nezbyde neš koupit gumu na kejvačku a nějak to tam vmasírovat ....jiná se nedělá... jinak se nově objevila guma na 477 která je delší... jinak kejvačková guma by tam měla jít bez obtíží pruměr hrdla karburace je u všech jikovu stejný stejně tak i airboxu ...
 
 
Datum: 15. prosince 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel14759    
Ale od 58. se tam právě začaly dávat airboxy ne? Kámoš to tam má...a já to tam chci taky, jelikož mi tim drátěnkovym vytejká benzín a nelíbí se mi ten zvuk. A má tam bejt gumová spojka sání mezi airboxem ka karbecem. A mě by zajímalo, jaký má tvar, abych věděl, jakou objednat...
 
 
Datum: 15. prosince 2012 2:13
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakou spojku sání myslíš? Jako mezi karbcem a airboxem? tak tam žadná spojka není, pac tam není žádnej airbox. Je tam normálně otevřený sání s filtrem s dratenkou. jako treba u kejvaček 250 353 rok 55- 58. jen to je schovany krytem karbce
 
 
Datum: 14. prosince 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
Zdar poraďte mi mam simson enduro dostal jsem ho dlouho nejezdil potřebuji vysunout zadní osu kola matku jsem odšrouboval ale vytlouct nejde, není tam náhodou závit?rnA celá osa se nešroubuje? taky mám pocit, že by mohla být zaoxidovaná v brzdovém segmentu nebo co. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 9:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14845    
U simsona se nic nevytlouká,musíš vše vyšroubovat
 
 
Datum: 14. prosince 2012 9:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
tu matku dotáhni,ta je myslím od čepu na rozetu,musí se vyšroubovat celá osa taky jsem si nad tím lámal hlavu
 
 
Datum: 13. prosince 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
zdar draci jak poznám že je to origo 21 a né odstrojená 20?? mám totiž doma jawu 21 a má papíry z 20 v apírech je datum registrace 1970 a na kostře 1971 dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
to, že máš v papírech napsanej jinej typ není vůbec neobvyklý....kámoš měl mustanga s originálníma papírama ve kterejch byl napsanej typ jawa 20
 
 
Datum: 15. prosince 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
tak je to jawa 21 z roku 68 +- jen nemá originální doklady a kryt řetězu tam není žádný jinak vše jak má být až na lak dík moc všem
 
 
Datum: 14. prosince 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
no logicky ti hrazdáky sou většinou taková určující věc 20 měla rovne a každý měnil jen plechy max kříže a řidítka zustala pokut to má hrazdu máš štešti vypadá to na zachovalou 21 řekl bych díry na podlahu měla i 21...stačí se podívat na foto z doby výroby...
 
 
Datum: 14. prosince 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
plechová kyvka se dělala od 67 tuším do 71
 
 
Datum: 13. prosince 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
má to hrazdu, lišty, díry pro podlahu a plechvou kyvku jak jsem tak koukal tak je to 21 z roku kolem 68
 
 
Datum: 13. prosince 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14842    
ne všechny ..první měly plechovou .. pokut má lišty pod sedlem z hliniku tak by měla mít hrazdáky a rychlopal kříž samohřejmě se stupačka naštoubovanejma a brzdový pedál jak mustang a kolínko výfuku je víc prohle výfuk jde víc nahoru..pozor díri na podlahu v zadním plechu sou zachovány pokut jde o typ 210(bez lišt s prolisem pod sedlem) zase se snad liší jen křížem a břížkem ....
 
 
Datum: 13. prosince 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
20 ma lisovanu zadnu kyvku a 21 ma trubkovu
 
 
Datum: 13. prosince 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci dneska jsem měnil silony u mustanga a když jsem tam pak dábal kluzáky tak jsem to tam musel narvat a ani za boha to neproží co stim?? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak už jsem to vyřešil všem moc děkuji
 
 
Datum: 14. prosince 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš ohlou trubku nebo kluzák
 
 
Datum: 14. prosince 2012 0:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
typuju 500
 
 
Datum: 13. prosince 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poptej se jestli to někdo nemá a nepůjčí ti to... já na to mám doma stavitelnej výstružník...
 
 
Datum: 13. prosince 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik to tak +- stojí ?
 
 
Datum: 13. prosince 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
výstružník 22 dlouhej 20 cm v pohodě seženeš vystruž to futro vevnitř ve vidlici a je to
 
 
Datum: 13. prosince 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když jsem to nalisoval na začátek tak jsem to protáhnul na 22 což je i průměr kluzáku ale jak jsem to dal až do konce tak už to nejde a nevím čim bych se tam mohl dostat a jelikož jde o mustanga kde jsou vidle v kuse tak to do soustruhu asi nedám
 
 
Datum: 13. prosince 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělá se to až ve vidlicích, nedělá se to soustruhem...
 
 
Datum: 13. prosince 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale já už to mám ve vedlích a taky nemám sousrtuch ale ten bych nějak pořešil ale divný je kyž jsem první silon dal na začátak tak to bylo dobrý ale když jsem ho zasunul hlouběji tak se to ani nehne
 
 
Datum: 13. prosince 2012 18:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co takhle to vystružit?
 
 
Datum: 13. prosince 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel12772    
Zdar draci, nevite nekdo jak nejlepe zatesnit mezeru mezi kolenem a vyfukem na Jawe 50/21? Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 0:31
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
cau, azbestovou snurou.
 
 
Datum: 14. prosince 2012 0:31
 
 
 
 
Jméno: tomasteuer      IP: uživatel14709    
Hoj. Mám dotaz.. Podle téhle stránky: http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-pistu.html na upravu 3 přepouštěcího kanálu je třeba udělat okenko v pistu 4,5 mm od horní hrany pístu... a tenhle píst: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_40_50_14_1_cep_tuning_lehci.html má napsané, že spodní hrana zápichu pro pístní kroužek je 5,2 mm (0,52 cm) od HOŘEJŠÍ HRANY PÍSTU.. takže pokud chápu, tak tento píst se NEDÁ použit pro pomocné okénka v pístu? :-) Díky za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14845    
No,jak myslíš...ať se daří
 
 
Datum: 14. prosince 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: tomasteuer      IP: uživatel14709    
Tak jsem dneska na frezce na praxi ten valec ubral o 2 mm... a ještě mi zbyva stočit o 2 mm ten pist.. snad to vydrží.. a samozřejmě i vložku o 2 mm stočit se vším všudy :-) jinak diky
 
 
Datum: 14. prosince 2012 14:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14844    
Dá se udělat válec jinak a píst stočit jen o milimetr a vše ok ;-) Případně i bez stáčení .....
 
 
Datum: 13. prosince 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel14709    
V pohodě.. jako ja vim ja už potřebuji obědnat jen pist a hura jedu.. mam od kamoše karbec 22 difuzor z ČZ .. tak snad to pofičí.. jako da se to udělat že ten pist o 2 mm stočím od vrchu a valec taky stočím 2 mm od spodu, jenže nevim jestli se ten píst nepropálí .. :/
 
 
Datum: 13. prosince 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14841    
Ideální není,ale použít se dá,nesmíš se striktně držet nějakýho návodu,stačí vedět co a proč děláš a pak jde všechno... Sečti a odečti si vzdálenosti horní hrany sacího kanálu,třetího přefuku a dojdeš k rozměru otvoru v pístu a mužeš posoudit zda je dostačující. Snaž se ;-) není to žádnej inženýring,jen kupecký počty.... Jinak v tom návodu je několik chybnejch detailů,ale na to přijdeš;-) Ať se daří.
 
 
Datum: 13. prosince 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, na kolik vás vyšla Go motoru a komplet chromy?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 9:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14845    
GO celýho fichtla J21 mi vyšla na 11000,- (řidítka a rámeček světla jsem nekupoval,nový lak 2500,-)
 
 
Datum: 14. prosince 2012 9:02
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 20
 
 
Datum: 13. prosince 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14842    
jawa 50 go motoru s klikou 4000 klika repas crk ,nove hrídele a kolečka spojka ložiska 3000 stojí výfuk koleno 500 1000 řídítka ..zaleží zda máš rovný hrazdaky 1700 kolo ss chrem draty 1300 kolo se zinkovanými draty
 
 
Datum: 13. prosince 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jakým myslíš stroji ?
 
 
Datum: 13. prosince 2012 15:58
 
 
 
 
Jméno: jirjan007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, rozhodl jsem se že dám dohromady mojí 555ku a tak sháním věci které mi chybí a asi největší problém je s prsíčkama. Nebyla by tu nějaká dobrá duše která by měla jedny které nepotřebuje? za rozumnou cenu. Nebo kde bych mohl koupit. dík DRACI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel13741    
Já spíše nemůžu pochopit, JAKTOŽE JE KAŽDEJ PROMRHÁ NĚKDE, vždycky když na inzercích vidim PAřeza nebo 555ku tak nemá prsíčka-. někdo chytrej se zkušenostmi vysvětlí? Větší přívod vzduchu a chladí to lépe či co?
 
 
Datum: 07. března 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis mi na maila :-) dohodnem se dvd.speedy@seznam.cz
 
 
Datum: 24. prosince 2012 12:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
postul: neměl bys fotku takhle dělanejch dvířek? to mě docela zajímá...
 
 
Datum: 15. prosince 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z vrchního bříška j21 nebo 20.vložíš originál,obkreslíš,ostříháš ohneš,opiluješ,vypiluješ a přiboduješ panty.
 
 
Datum: 14. prosince 2012 0:07
 
 
 
 
Jméno: jirjan007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak by jsi je vyrobil?? máš nějaký postup nebo něco??
 
 
Datum: 13. prosince 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
za rozumnou cenu je na netu seženeš těžko... proč by je taky člověk nechával za 500Kč, když jsou za ně lidi ochotný dát i 1400Kč ? sleduj incerce...
 
 
Datum: 13. prosince 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě že ty spodní dvířka se dají celkem lehce vyrobit
 
 
Datum: 13. prosince 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. prosince 2012 8:26
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel12851    
Serus draci zhanam nejake informacie o elektrike na pekača konkretne mam na mysli cievky na výrobu prúdu. Dočital som sa na nete len tolko že jedna je zapalovacia a 2 sú svetelné.Ako ich spoznám? je jedno či ich usporiadam na statore úplne nahodne alebo ma každá cievka svoje miesto ? A ako je to s prepájaním tích dvoch svetelných cievok ? .............za každú odpoved velká vdaka :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
tak se budem bavit o 20 w zapalování kde jsou zvlášt cívky na zadní a přední světlo poznáš je tak že maj vinutí drátem cca 2 krat silnějším neš cívka zapalovací....zapalování poznáš tak že na rotoru je napsano 6v 20 w a číslo na rubu rotoru končí 05 ted si eště sjedem 30w zapalování kde sou světelné cívky spojeny a je použita 25W žárovka v přednim světle místo 15 a má jiný rotor s konvovím číslem 20 a stator poznáš podle napisu 6V 30W ... a pokut jde o motnáž ja davam zapalovací vždy dolu protože jinak ti nedosáhnou kabeli .....je to tak už z výroby pokut u 20w zapalka dáš zapalovací nahoru musí se pak zapalování předělat ...prodlužovat kbeli nejni dobrý leze to pod dekle a všude to zavadzí....
 
 
Datum: 14. prosince 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
zdar draci měnim silony v předních vidlích u mustanga a nevim jak hluboko mají být vím že jsou tam 2 dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
dík moc
 
 
Datum: 12. prosince 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První zároveň, druhej 16cm hlouběji...
 
 
Datum: 12. prosince 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: Pan Jawák      IP: uživatel14837    
Dobrý den má zde někdo zkušenosti s taiwanskou klikou na Jawu 50 23 děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2012 16:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14842    
jewstli myslíš tu s crk ojnicí ta je ok kvalitou materialu předežene originál ... spíš neš tu conplet co je tady bych nechal zrepasnout puvodní ....administrator promine.....
 
 
Datum: 13. prosince 2012 16:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele draci a Seso nevíte jak je vysoká ta guma od vršku matice , peostě kolik ten gumovej silentblok měří nahoru ??? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/5822.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík seso , na jaře budu objednávat tak koupim ty matice celý nový tohleto potřebuju jenom udělat aby tam nějaký silnetbloky byly když jezdim v zimě
 
 
Datum: 13. prosince 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4,5mm
 
 
Datum: 13. prosince 2012 10:22
 
<  382  383  384  385  386  387  388  389  390  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 3:28:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu