|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Čus draci chtěl bych si tady na FK koupit tuhle ojnici CKR na jehlách do svý Čz 175/487.Myslíte že tam bude pasovat??O to mám docela strach ale proč by soudruzi dělali 10 rozměrů?Tak by mě zajímalo jestli jste si ji někdo tady taky kupoval a jak jste s ní spokojeni a jaká je její kvalita??Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 19:43
Datum: 15. prosince 2012 19:43
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 ojnice jsou u 175 125 a dokonce 350 stejne pokut jde rozměrově stejná s originalem není problem naopak crk by měly být s kvalitnějších materialu....
Datum: 15. prosince 2012 15:40
 a duvod? mam origo ojnici na 476 s jehlama nahoře i dole
Datum: 15. prosince 2012 12:10
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 21:51
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no prave jko ja sem tn kolicek zkousel vytlouct a ani za boha, tak nwm jestli se s tim nekdo setkal nebo tk
Datum: 15. prosince 2012 21:51
 jato vzdycky vytloukl hrebíkem- malým- lepsi to ve dvou lidech delat. Ale hlavne je dulezity, ze vetsina tech koliku jde vyndat a zanat jen z jendy strany kolicku. z ty druhy býva roztemovaný.
Datum: 15. prosince 2012 20:23
 musíš ty tlumiče trochu stlačit pak by to mělo jít nebo jedině odvrtat může to bejt zarezlý ale to se mi nezdá
Datum: 15. prosince 2012 19:20
 ja sem to vždy dělal o řebřik ve 2 si udělej stahovovak na pružiny bezvadna věc mam to dělany ale na auto
Datum: 15. prosince 2012 16:15
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 zdar chlapi, mam problem s pinckem 20tkou, když sem na nem vymenil karburator za jiny (čisty a seštelovany) tak mi chytne krasně ale nema žadny volnoběh, je tam hrozně vysoko a nemožu ho snižit ani volnoběžnym šroubkem, nevite co s tim je? předem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 20:57
 Zkontroluj jestli dosedá šoupě až na doraz. Jestli ano, pak bych řekl že to bude falešný vzduch...
Datum: 14. prosince 2012 20:57
 Zdár draci, jsem blázen do pionýrů a mustangů zvlášť. A tohle je typ, kterej vidím uplně poprvé na internetu a tak(vím o něm, ale znám ho jen z toho letáčku Neckermann). To je prostě mazec. škoda že není úplně komplet, pač jak píše, že se daj ty díly dokoupit, tak to světlo a uzávěr nadrže se fakt snadno a levně sehnat nedaj  . škoda taky nelepších fotek, ale podle toho co píše, je to naschvál http://aukro.cz/jawa-50-23a-mustang-vyvoz-neckermann-jediny-v-cr-i2847298150.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2017 22:29
 Prodával jsem to já.Vyměnil jsem to za babetu 210 .Otec prodávajícího dělal něco okolo motorek.
Doma jsem nic nebastlil.Lidi chytrolínský jste bláznivý.Víte kulové a máte bujnou fantazii.
Podle sebe soudím tebe.To akorát vy, by jste všechno zbastlili a rejžovali natom  .Byl to unikát.
Až doma jsem dohledal co to je.
Jelikoš v čr není ani jeden kus-zkoušel jsem to prodat za 18000kč.PROČ NE?
Lidi se jen vyptavali a okukovali s bláznivě nizkými nabídkami.
Do profilu jsem ho dal dnes  po 5letech.
PS-UNIKÁT SE DO INZERÁTU DO DETAILU NEFOTÍ KVŮLI VZÁCNOSTI
Datum: 04. listopadu 2017 22:29
Datum: 17. prosince 2012 14:18
Jméno: jarda 87
IP: uživatel11501
 zdar chlapi ten mustang je podle me z roku 1969 a jen ma jinej kastlik. Porovnavam to podle svyho je origo s papirama z roku 69.
Datum: 16. prosince 2012 7:56
 nemít to tu nádrž a kastlík,je to obyč mustang,pěkně jetý podle ohoblovaných konců stojanu do špice,s hadicí na stupačce a lankem na tacho.prapodivně vedeným.
Datum: 15. prosince 2012 19:09
Datum: 15. prosince 2012 11:46
Jméno: Šroubek
IP: uživatel13741
 tak snad pak "příjemný" nekouká sem by si vyčetl chyby a opravil to. Také bych se na něj s tim přístupem vysral (nefo´t mi to jinak zjistíš po vložení dotazu že jsme zmrd a šidim) kastlík si tam flákl z Italjena-už jsem viděl na prodej tenhle motocykl i u nác, tak kastlík sehnat neni problém, trochu poupravil-gumy z 350diny nalepil a je to.
Datum: 14. prosince 2012 22:56
 Tak jsem se hrabal v katalogu dílů a zjistil jsem dalši rozdily nackermana a cesky verze... treba ze neckerman nema miv na zadním blatníku odrazko a tak...bohužel zadní blatník nemá vyfocený.
Datum: 14. prosince 2012 20:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 už jenom k vuli tomu arogantnímu přístupu prodávajícího bych ho s celou jeho raritkou poslal do p*dele....
Datum: 14. prosince 2012 19:06
 jj, taky jsme na to narazil, ale tohohle neckermanna na svým profilu nemá. Má tam pouze klasiku pro českej trh...
Datum: 14. prosince 2012 19:03
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
Datum: 14. prosince 2012 19:00
 Jako jo, ten přístup prodávajícího je hroznej, ale já nikdy ani neviděl ten kastlik ani nádrž (kryty tlumiču se můžou nechat vychromovat vždycky) Ale toho štítku je škoda že nemá. Určitě by to šlo udělat- já kdybych narazil někde na kastlik a nadrž a světlo, tak bych to pak z nějakýho šrotu a dílů doskládal, i když by to bylo v podstatě bezcený. Tady podle fotky je vidět, že je tam zadní světlo z normálního mustanga- aspon je videt držak svetla- ale co jsem si zase procet stranky jawa-50.cz tak tam asi nesedí páka zadní brzdy a páčky a taky sedlo. Chtělo by si to pořádně prohlídnout všechno. Ale i když na tom může trhnout dost peněz, stále to nikdo nekupuje  Ale ten kastlík s nádrží to je mazec- nikdy jsme to neviděl...
Datum: 14. prosince 2012 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel14845
 Nepřijde mi to moc věrohodný. Kor bez štítku. Někde vyhrabal nádrž,kaslik a zadní chrom víka tlumičů,sehnal za bůra zachovalýho mustanga z 1968 a udělal z toho NECKERMANA a otočí na něm desítku. I ten přístup.... Okouknout ale moc neprohlížet,nefotit,nic neřešit,zaplatit a odvezt,dál se neozývej....nezajímá mi to....
Datum: 14. prosince 2012 17:58
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 nazdar hoši, chci menit silony v předni vidlici. už jsem to jednou měnil dal jsem jeden silon projel vrtakem 22 a zarazil tech 16cm dovnitr to udelal aj s duhym a pak ten co ma byt dole, jenže potom mi to tam nechodilo vubec.chci se zeptat co když ten horni silon rojedu vetším vrtakem ...bojim se abych to tam zsae nanatloukl a zase by to do toho silonu nelezlo a ty spodni bych nechal proste aby bylo na tesno díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 19:02
 Dělal jsem to uplně stejně- taky tím vrtákem- vystružník je dobrej, ale tím vrtákem to taky jde, když se primhouří oko. Ale nikdy jsem problemy neměl... Určitě to neprotahuj vetsim vrtakem. Nez jsi ho zarazil tech 16 cisel hore, zkusil sis jestli ti tam ten kluzak jde? jestli ne tak jsi to tim vrtakem protahnul malo- (ale tim vrtákem to projet jen rukou- ne vrtáčku- ale to asi víš) Potom jde o to, jak jsi to tam zatloukal tech 16 cm- jestli jsi to futro nezmastil nejakým zpusobem- ja si na to udelal takový válecek(osazení právě 22mm) s osazením z nasady lopaty- aby to tam sedelofest a opatrně jsem to tam natlouk. A nemáš třeba aji ohlej kluzák? tohle vsechno se mohlo stát...
Datum: 14. prosince 2012 19:02
 vrtákem né musíš výstružníkem a až na místě silonu řešil jsem to tady taky
Datum: 14. prosince 2012 17:19
 ZDAR DRACI hele dostanu do jawy 20 dopředu kolo z pařeza aby zůstala 20tkovej brzdovej štít nebo bych musel vyměnit i brzdovej štít za pařezáckej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2012 19:30
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 mám to na mustangu brzdovej štít z 21 a kolo z 05 ( 555)
Datum: 16. prosince 2012 19:30
 Já si tím třeba nejsem jistej. Vím že tam je nejakej problém. Myslím, že právě brzdovej štít z 555 ci 05 do fichtlackýho (20 , 21 23) kola nejde. A nebo to je obraceně, že brzda z 20tky nejde do kola na 555, ale myslím, že tam rpvní možnost.
Datum: 14. prosince 2012 19:06
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo pasuje tam
Datum: 14. prosince 2012 14:51
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Zdar draci,je to asi dva dny co jsem tu psal ohledne papiru,ty o kterych jsem psal,necham byt,ale ted mam dalsi nabidku,ovsem na dokladech je razitko "VYŘAZENO",kdyby byli vyrazene pred rokem 2004,je mozen je znovu prihlasit?Pokud ano,jak je znovu prihlasit ale jiz na me?Díky moc za odpovědi,už z těch papíru magořim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 19:33
 tak to je škoda ale aspoň to podle nich můžu přihlásit na veteránský
Datum: 14. prosince 2012 19:33
 Vyřazené doklady v době od 1.7. 2001 do 1.5 2004 jdou přihlásit zpět......
Datum: 14. prosince 2012 19:12
 zdar našel jsem doma papíry na 350 jsou vyřazený v roce 19.. a psaný na dědu myslíte že by to šlo přihlásit teda?
Datum: 14. prosince 2012 18:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 prolez pokec, případně jawamanii, už se to několikrát řešilo, pokud jsou papíry vyřazeny z evidence v nějakym časovym rozmezí (nepamatuju si od kdy do kdy) tak je lze opět přihlásit, jinak ne... jinak přihlásit je nejspíš stejně bude muset poslední majitel uvedenej v tp a pak to na tebe převect... pokud to nenajdeš, zajdi na váš odbor dopravy, nebo tam zavolej a oni ti to s jistotou řeknou...
Datum: 14. prosince 2012 11:40
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Tak jsem zjistil že jsou vyřazené v datumu 18.12.2001,jdou tedy přihlásit jak na to?Potřebuji pův.majitele?
Datum: 13. prosince 2012 21:24
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Problém je,že z toho razítka nejde přečíst rok vyřazení,je tam jen napsano 18. prosince a dal uz to proste nejde přečíst,tudíž další otázka,jde to kdyžtak nějak oželit?
Datum: 13. prosince 2012 21:10
Jméno: jindra
IP: uživatel12688
 Ahoj, chci se zeptat, zda li je lepčí výměna prim. kolečka za 11zubé nebo 9 zubé. Bojím se, aby to s 9 zubem nejelo moc pomalu. dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 22:23
 jeden o koze, druhej o voze...
Datum: 15. prosince 2012 22:23
Jméno: jindra
IP: uživatel12688
 jo asi tam dam 11  potom kdyžtak ještě doladím na řetezovym kolečku  díky
Datum: 15. prosince 2012 20:39
 měl sem pučenou jawu50/20 když měla 13 bylo to uplně nic když tam bylo 12 bylo to super do kopcu to jelo pořad stejně 65 jel kamoš ten měl 13 a neměl šanci  bylo by dobry tam dat 11 nebo 10.. 9 je už moc malo žeprej to jede jako traktor
Datum: 15. prosince 2012 20:17
Jméno: jindra
IP: uživatel12688
 bydlim v kopcích a chci jezdit terén, někdo radí 11z ale já se bojim, aby to nebylo málo a ta síla se tomu moc nepřidala...
Datum: 13. prosince 2012 21:48
Jméno: Bezjména
IP: uživatel10415
 zalezi taky trosku kde chces jezdit, jestli bydlis v krusnych horach tak jako ja, tak ja jsem zvolil kompromis na 10 zubu. O neco malo teto zpomaly ale neni to tak hrozny odměna je ale malo razeni a jizda do krpalu
Datum: 13. prosince 2012 21:42
Jméno: Marek
IP: uživatel14843
 Zdar Draci, poradíte mi prosím vás, jak vypadá spojka sání na Jawu ČZ 175/356 (kývačka). Na netu tvrdí každej něco jinýho, tak jsem z toho zmatenej. Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 22:08
 Jsou to záhady..
Datum: 15. prosince 2012 22:08
 ja mám na 355 1960 taky airbox s manžetou a v ní je klapka.nikde jsem ji neviděl
Datum: 15. prosince 2012 21:00
 no tak tahle to teda asi neni... aspon to neni originál, ale zko ric, zda o tam pujde napasovat...
Datum: 15. prosince 2012 20:51
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
 Ale díky moc za odpovědi, když jsou ty rozměry stejný, tak alespon vim..
Datum: 15. prosince 2012 12:06
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
Datum: 15. prosince 2012 12:04
Jméno: pepa
IP: uživatel14847
 jestli tam je airbox tak ti stejně nezbyde neš koupit gumu na kejvačku a nějak to tam vmasírovat ....jiná se nedělá...
jinak se nově objevila guma na 477 která je delší...
jinak kejvačková guma by tam měla jít bez obtíží pruměr hrdla karburace je u všech jikovu stejný stejně tak i airboxu ...
Datum: 15. prosince 2012 10:31
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
 Ale od 58. se tam právě začaly dávat airboxy ne? Kámoš to tam má...a já to tam chci taky, jelikož mi tim drátěnkovym vytejká benzín a nelíbí se mi ten zvuk. A má tam bejt gumová spojka sání mezi airboxem ka karbecem. A mě by zajímalo, jaký má tvar, abych věděl, jakou objednat...
Datum: 15. prosince 2012 2:13
 A jakou spojku sání myslíš? Jako mezi karbcem a airboxem? tak tam žadná spojka není, pac tam není žádnej airbox. Je tam normálně otevřený sání s filtrem s dratenkou. jako treba u kejvaček 250 353 rok 55- 58. jen to je schovany krytem karbce
Datum: 14. prosince 2012 19:10
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 Zdar poraďte mi mam simson enduro dostal jsem ho dlouho nejezdil potřebuji vysunout zadní osu kola matku jsem odšrouboval ale vytlouct nejde, není tam náhodou závit?rnA celá osa se nešroubuje? taky mám pocit, že by mohla být zaoxidovaná v brzdovém segmentu nebo co. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 9:05
Jméno: standa
IP: uživatel14845
 U simsona se nic nevytlouká,musíš vše vyšroubovat
Datum: 14. prosince 2012 9:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tu matku dotáhni,ta je myslím od čepu na rozetu,musí se vyšroubovat celá osa taky jsem si nad tím lámal hlavu
Datum: 13. prosince 2012 20:29
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zdar draci jak poznám že je to origo 21 a né odstrojená 20?? mám totiž doma jawu 21 a má papíry z 20 v apírech je datum registrace 1970 a na kostře 1971 dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 20:47
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 to, že máš v papírech napsanej jinej typ není vůbec neobvyklý....kámoš měl mustanga s originálníma papírama ve kterejch byl napsanej typ jawa 20
Datum: 15. prosince 2012 20:47
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 tak je to jawa 21 z roku 68 +- jen nemá originální doklady a kryt řetězu tam není žádný jinak vše jak má být až na lak dík moc všem
Datum: 14. prosince 2012 17:16
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 no logicky ti hrazdáky sou většinou taková určující věc 20 měla rovne a každý měnil jen plechy max kříže a řidítka zustala pokut to má hrazdu máš štešti vypadá to na zachovalou 21 řekl bych díry na podlahu měla i 21...stačí se podívat na foto z doby výroby...
Datum: 14. prosince 2012 12:01
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 plechová kyvka se dělala od 67 tuším do 71
Datum: 13. prosince 2012 20:31
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 má to hrazdu, lišty, díry pro podlahu a plechvou kyvku jak jsem tak koukal tak je to 21 z roku kolem 68
Datum: 13. prosince 2012 19:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14842
 ne všechny ..první měly plechovou .. pokut má lišty pod sedlem z hliniku tak by měla mít hrazdáky a rychlopal kříž samohřejmě se stupačka naštoubovanejma a brzdový pedál jak mustang a kolínko výfuku je víc prohle výfuk jde víc nahoru..pozor díri na podlahu v zadním plechu sou zachovány
pokut jde o typ 210(bez lišt s prolisem pod sedlem) zase se snad liší jen křížem a břížkem ....
Datum: 13. prosince 2012 19:06
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 20 ma lisovanu zadnu kyvku a 21 ma trubkovu
Datum: 13. prosince 2012 17:52
 zdar draci dneska jsem měnil silony u mustanga a když jsem tam pak dábal kluzáky tak jsem to tam musel narvat a ani za boha to neproží co stim?? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 17:17
 tak už jsem to vyřešil všem moc děkuji
Datum: 14. prosince 2012 17:17
 máš ohlou trubku nebo kluzák
Datum: 14. prosince 2012 0:09
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 typuju 500
Datum: 13. prosince 2012 22:32
 poptej se jestli to někdo nemá a nepůjčí ti to... já na to mám doma stavitelnej výstružník...
Datum: 13. prosince 2012 21:20
 a kolik to tak +- stojí ?
Datum: 13. prosince 2012 21:02
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 výstružník 22 dlouhej 20 cm v pohodě seženeš vystruž to futro vevnitř ve vidlici a je to
Datum: 13. prosince 2012 20:32
 no když jsem to nalisoval na začátek tak jsem to protáhnul na 22 což je i průměr kluzáku ale jak jsem to dal až do konce tak už to nejde a nevím čim bych se tam mohl dostat a jelikož jde o mustanga kde jsou vidle v kuse tak to do soustruhu asi nedám
Datum: 13. prosince 2012 19:12
 Dělá se to až ve vidlicích, nedělá se to soustruhem...
Datum: 13. prosince 2012 18:11
 ale já už to mám ve vedlích a taky nemám sousrtuch ale ten bych nějak pořešil ale divný je kyž jsem první silon dal na začátak tak to bylo dobrý ale když jsem ho zasunul hlouběji tak se to ani nehne
Datum: 13. prosince 2012 18:08
 Co takhle to vystružit?
Datum: 13. prosince 2012 17:47
Jméno: Jakub
IP: uživatel12772
 Zdar draci, nevite nekdo jak nejlepe zatesnit mezeru mezi kolenem a vyfukem na Jawe 50/21? Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 0:31
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 cau, azbestovou snurou.
Datum: 14. prosince 2012 0:31
Jméno: tomasteuer
IP: uživatel14709
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel14845
 No,jak myslíš...ať se daří
Datum: 14. prosince 2012 14:20
Jméno: tomasteuer
IP: uživatel14709
 Tak jsem dneska na frezce na praxi ten valec ubral o 2 mm... a ještě mi zbyva stočit o 2 mm ten pist.. snad to vydrží.. a samozřejmě i vložku o 2 mm stočit se vším všudy  jinak diky
Datum: 14. prosince 2012 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel14844
 Dá se udělat válec jinak a píst stočit jen o milimetr a vše ok  Případně i bez stáčení .....
Datum: 13. prosince 2012 21:33
Jméno: Tomáš
IP: uživatel14709
 V pohodě.. jako ja vim ja už potřebuji obědnat jen pist a hura jedu.. mam od kamoše karbec 22 difuzor z ČZ .. tak snad to pofičí.. jako da se to udělat že ten pist o 2 mm stočím od vrchu a valec taky stočím 2 mm od spodu, jenže nevim jestli se ten píst nepropálí .. :/
Datum: 13. prosince 2012 16:13
 Ideální není,ale použít se dá,nesmíš se striktně držet nějakýho návodu,stačí vedět co a proč děláš a pak jde všechno... Sečti a odečti si vzdálenosti horní hrany sacího kanálu,třetího přefuku a dojdeš k rozměru otvoru v pístu a mužeš posoudit zda je dostačující. Snaž se  není to žádnej inženýring,jen kupecký počty.... Jinak v tom návodu je několik chybnejch detailů,ale na to přijdeš  Ať se daří.
Datum: 13. prosince 2012 15:08
 Ahoj, na kolik vás vyšla Go motoru a komplet chromy?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 9:02
Jméno: standa
IP: uživatel14845
 GO celýho fichtla J21 mi vyšla na 11000,- (řidítka a rámeček světla jsem nekupoval,nový lak 2500,-)
Datum: 14. prosince 2012 9:02
 Jawa 20
Datum: 13. prosince 2012 20:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14842
 jawa 50
go motoru s klikou 4000 klika repas crk ,nove hrídele a kolečka spojka ložiska
3000 stojí výfuk koleno
500 1000 řídítka ..zaleží zda máš rovný hrazdaky
1700 kolo ss chrem draty 1300 kolo se zinkovanými draty
Datum: 13. prosince 2012 16:35
 na jakým myslíš stroji ?
Datum: 13. prosince 2012 15:58
 Zdar draci, rozhodl jsem se že dám dohromady mojí 555ku a tak sháním věci které mi chybí a asi největší problém je s prsíčkama. Nebyla by tu nějaká dobrá duše která by měla jedny které nepotřebuje? za rozumnou cenu.
Nebo kde bych mohl koupit.
dík DRACI
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 17:12
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Já spíše nemůžu pochopit, JAKTOŽE JE KAŽDEJ PROMRHÁ NĚKDE, vždycky když na inzercích vidim PAřeza nebo 555ku tak nemá prsíčka-. někdo chytrej se zkušenostmi vysvětlí? Větší přívod vzduchu a chladí to lépe či co?
Datum: 07. března 2013 17:12
 napis mi na maila  dohodnem se dvd.speedy@seznam.cz
Datum: 24. prosince 2012 12:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 postul: neměl bys fotku takhle dělanejch dvířek? to mě docela zajímá...
Datum: 15. prosince 2012 11:27
 z vrchního bříška j21 nebo 20.vložíš originál,obkreslíš,ostříháš ohneš,opiluješ,vypiluješ a přiboduješ panty.
Datum: 14. prosince 2012 0:07
 jak by jsi je vyrobil?? máš nějaký postup nebo něco??
Datum: 13. prosince 2012 21:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 za rozumnou cenu je na netu seženeš těžko... proč by je taky člověk nechával za 500Kč, když jsou za ně lidi ochotný dát i 1400Kč ? sleduj incerce...
Datum: 13. prosince 2012 19:14
 právě že ty spodní dvířka se dají celkem lehce vyrobit
Datum: 13. prosince 2012 11:25
Datum: 13. prosince 2012 8:26
Jméno: Patrik
IP: uživatel12851
 Serus draci zhanam nejake informacie o elektrike na pekača konkretne mam na mysli cievky na výrobu prúdu. Dočital som sa na nete len tolko že jedna je zapalovacia a 2 sú svetelné.Ako ich spoznám? je jedno či ich usporiadam na statore úplne nahodne alebo ma každá cievka svoje miesto ? A ako je to s prepájaním tích dvoch svetelných cievok ? .............za každú odpoved velká vdaka
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 12:26
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 tak se budem bavit o 20 w zapalování kde jsou zvlášt cívky na zadní a přední světlo poznáš je tak že maj vinutí drátem cca 2 krat silnějším neš cívka zapalovací....zapalování poznáš tak že na rotoru je napsano 6v 20 w a číslo na rubu rotoru končí 05
ted si eště sjedem 30w zapalování kde sou světelné cívky spojeny a je použita 25W žárovka v přednim světle místo 15 a má jiný rotor s konvovím číslem 20 a stator poznáš podle napisu 6V 30W ... a pokut jde o motnáž ja davam zapalovací vždy dolu
protože jinak ti nedosáhnou kabeli .....je to tak už z výroby pokut u 20w zapalka dáš zapalovací nahoru musí se pak zapalování předělat ...prodlužovat kbeli nejni dobrý leze to pod dekle a všude to zavadzí....
Datum: 14. prosince 2012 12:26
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zdar draci měnim silony v předních vidlích u mustanga a nevim jak hluboko mají být vím že jsou tam 2 dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2012 20:41
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 dík moc
Datum: 12. prosince 2012 20:41
 První zároveň, druhej 16cm hlouběji...
Datum: 12. prosince 2012 19:34
Jméno: Pan Jawák
IP: uživatel14837
 Dobrý den má zde někdo zkušenosti s taiwanskou klikou na Jawu 50 23 děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2012 16:41
Jméno: pepa
IP: uživatel14842
 jewstli myslíš tu s crk ojnicí ta je ok kvalitou materialu předežene originál ... spíš neš tu conplet co je tady bych nechal zrepasnout puvodní ....administrator promine.....
Datum: 13. prosince 2012 16:41
Posl.aktualizace: 13. prosince 2012 17:51
 dík seso , na jaře budu objednávat tak koupim ty matice celý nový tohleto potřebuju jenom udělat aby tam nějaký silnetbloky byly když jezdim v zimě
Datum: 13. prosince 2012 17:51
 4,5mm
Datum: 13. prosince 2012 10:22
|



|