slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci.Potřebuju aby mi ti zvás kerým krásně chytá fichtl (Jawa 20) jak zatepla tak za studena poradili jak toho dosáhli.Já stym bojuju už pár měsíců a výsledek je ten že to stejně nakonec musím roztlačit.začínal sem karburátorem vyvařoval ho v octu pak ho vyšteloval tu jelhlu na 2 zářez od zhora hladina v plováku aby licovala .. volnoběh za tepla seštelovanej a problém to nevyřešilo.Tak sem nato šel přes svíčky.Když sem ho koupil byla tam svíčka Brisk N17C ..zezačátku šecko ok až na semtam nějáký to proběhnutí ... pak se to začalo zhoršovat a když jsem jel v 30° vedru a najednou na křižovatce zdechl tak sem málem vyplivl duši jak jsem se naběhal.tak sem přešel na Brisk N15 C zezačátku perfekt za studena klasika na první nakopnutí a za tepla to taky naskočilo po pár pokusech.Ale taky po pár dnech to šlo zase všechno do starých kolejí a taky jsem opět začal trénovat fyzičku ....Skusil sem ze zoufalosti ještě N14C opět klasika ze začátku chytala krásně za tepla aji za tudena ale opět po pár najetých km to zase bylo oničem.Tak sem tam hodil NGK B8HS a není to nejhorší za studena chytne dycky ale za tepla opět tlačit ale aspoň zatím se mi nestalo že bych se shní naběhal.Ale pořád to není ono.A včera sem našel nepoužitou svíčku PAL 14-8 tu co se tam montovala přímo z výroby ale dnes už taky za tepla jen roztlačit ... jinak svíčky sou normálně cihlově zbarvené.Tak já už fakt nevím co dál skoušet .Nepotřebuju aby mě to chytalo na 1 nakopnutí ale taky aby tam ta startpáka nebyla jen na okrasu.Pak mě napadl ještě předstih ale to nevím pač jede pěkně kopce zvládá taky dobře tak nechcu dotoho rypat.Tak doufám že mě poradíte jak si to udělat aby to chytalo perfektně jak někerým z vás díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2009 21:21
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Borci všem díky za rady moc ste měpomohli nejspíš to bylo odtrhem ..Nikdy sem se tym nezabýval a svíčky přímo z výroby maj standartně 0,7 mm já naměřil dokonce 1 mm a tak sem vzal starou Brisku N17 sklepl sem ju a chytá parádně za studena nevynechává a za tepla na 2 - 3 pokus startuje. Dneska sem najezdil 100 km a se startováním nebyl problem.Po náročným kopcu sem vypl zapalovanáa naskočil na 2-3 pokus.Tak snad to není tym počasím zimním :-D takže díky za pomoc
 
 
Datum: 30. září 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
SaintJimmy : Ona se něják extra nastavit nedá ... Že se nedá nastavovat neznamená že je správně nastavená. Nastavovat bohatost volnoběžné směsi, to u fichtla opravdu nejde, protože fichtl nemá šroubek bohatosti (třeba takovej karbec z Babety, tam tento šroubek je -proč asi?) Možná právě proto jsem napsal slovo převrtat. Pokud bys měl zájem, mohu zařídit.
 
 
Datum: 30. září 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
no ja neviem ja mám predstih 1,7 odtrh 0,4 po vybrusu asi 30 km sviečka brisk n17c ihla druhý zárez nastavený voľnobech tak že za zimná nepotrebujem držať plyn len otvorím benzín prekopnem a ide za tepla 1-2 max. 3 prekopnúť podla mna to tiez zaleži podla kompresie poiaľ ti fučí hlava zabrúsiť a pretesniť popripade či nestrácaš kompresiu edzi blokmi motora
 
 
Datum: 30. září 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě fichtl vždycky naskočil na porpvé jak za tepla tak za studena na svíčku PAL N7(Y,C). Na technickou jsem dal omylem N14Y a udělal jsem si tam menší trapasa bo jsem to nakopával 2 minuty. Pak doma už jsem to ne nakoupnul vůbec tak se dávám co se děje¨. Tak jsem svíčku vyměnil a jezdím na PAL N7. Je to super. Vždy spoleh....
 
 
Datum: 30. září 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja pořád nechápu tu bohatost směsi jak to pořád každý píše.Ona se něják extra nastavit nedá ne prostě musíš mít (po zajetí samozřejmě) jehlu v 2 zářezu a je po nastavování bohatosti ne? Samozřejmě sem skoušel to dávat na první zářez ale bylo to oničem ...
 
 
Datum: 30. září 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Asi tak po 88 ... už mě to skoro neba pořád dokola psát, že je to v bohatosti směsi na volnoběh, za tepla je to moc bohatý, musíš převrtat vzdušník, viz starší odpovědi.
 
 
Datum: 30. září 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no jiny reseni a podle me efektivni, je tyristorove zapalovani. je to celkem lehke, staci kupit castice na GMelectronic a udelat to podle naovdu na jawa.xf.cz . Nebo se taky da koupit uz sestavene na inzercich. ja mam 555 a nevim jak se tam montuje, ale kdybych mel dvacitku tak to tak hned hodim. prej to je strasne znat pri nakopavani, dela to silnou jiskru a spali nespalitelne. ale nezkousel jsem...
 
 
Datum: 30. září 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a jak poznám žeto má tu správou kompres?dá se to něják změřit jednoduše nebo jak?Možná že to bude tym protože mě kdysi původní majitel říkal že podfukuje válec.Ale já to něják neregistroval protože sem dotoho nechtěl zbytečně rypat.
 
 
Datum: 30. září 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jestli to má dobrou kompresy a seštělovanej karbec, tak bych to viděl v zapalku mam to od sesy svíčku brisk n14c stačí 1 otočení pístu a motor běží ale svíčku mam černou tak si myslím že taky startuje tak dobře protože tam jde docela dost směsi
 
 
Datum: 30. září 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7506    
no uplne základnim predpokladem je mit pořádnou kompresi a spravne serizeny zapalovani a odtrh na svici......zbytek dela smes.......jak to nema kompresi,muzes se stavet na hlavu a nechyti bez roztlaceni nikdy.......me chytal studenej na první,max na druhý.....neseřízenej az tak na třetí a s velkym odtrhem na svici kolikrat az na roztlaceni....
 
 
Datum: 29. září 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Noa jak si to udělal že to má pořádnou jiskru i při nízkých otáčkách?indučkou nebo alternátorem ... těma kladívkamači co... ?
 
 
Datum: 29. září 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ja sem toho docilil tak ze to dava jisrku i kdyz to je opravdu v malich otackach tzn kdyz pomalu otackym klikovkovkou tak to dava silnou jiskru a za druhy to ma obrouvskou kompresi a to taky prispiva k zapaleni
 
 
Datum: 29. září 2009 22:57
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 23:08:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu