|
 Čau draci,mám dotaz...kdybych dal destičku na jehle v karbci na první zážez ze zhora jelo by mi to lípe než ted? ted ji mám na druhé zezhora.Potřebuju v závodě porazit bratra.A ted nám to jede tak stejně.Předstih mám já 2,0 on 2,1Pls co mám eště udělat? každy kilometr je mi dobrý.A nedělejte si z toho srandu at si dofoukám rám,nastříkám duše,profouknu elektriku,zapojím karburátor atd...Dík a sorry za blbej dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:20
 Draci,eště se please někdo zapojte do siskuze.
Kdyš mám teda tedka předstih 2,0 a dal bych 1,8 bylo by to vúbec znát nějak? a napiště mi jak je to vlastně s tím předstihem? čím menší tím větší tah a čím větší tím větší rychlost?  ...nebo melu jen pí*oviny?
Datum: 24. listopadu 2009 20:20
 No tk dnes večer se jede závod na silnici....bude to asi jen tak 400 metrú...sem zvědav jestli ho dám....ale akceleraci bude mít lepší on má 2 kroužkáč,ale já jsem zase o 18 kil lehčí
Datum: 24. listopadu 2009 17:02
 Sundání vzduchovýho filtru by pomohlo, kdyby jsi potom sešteloval karburátor včetně výměny trysek.
Datum: 24. listopadu 2009 9:08
 jo a to cinkání po tom new oleji ustálo....M2T je prostě leda tak na namazání zrezlého šroubu....cinká to jen kdyš přidám plyn...a jestli má klika vúli to nevim
Datum: 23. listopadu 2009 22:16
  ..dobrej nápad ale já raději vyhrát čestně,abych z toho měl dobrej pocit že sem ho porazil  ....a sekundáro mám 13zub
Datum: 23. listopadu 2009 22:15
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 oprava - ´´DO fajky´´
Datum: 23. listopadu 2009 21:52
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 nebo mu dej něco co fajfky,aby to nebylo vidět
Datum: 23. listopadu 2009 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo bratroj rozešteluj předstih a máš vyhráno
Datum: 23. listopadu 2009 21:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a to cinkání bych neviděl tak zle jako fikus, jestli to je tako cinkání v "limitu" tak je to vpoho
Datum: 23. listopadu 2009 21:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 myslim jaké máš kolečko na řetězu, jo to lamele vydrží v poho ja je mam třictvrtě roku, sem tam nějakej zavod a dělam to stejně pořád a ještě něco málo vydrží
Datum: 23. listopadu 2009 21:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 bez vzduchace nejezdi pojedeto hur a nalita ti tam bordel a to zvoneni motoru neni dobry moc dlouho ti to nevydrzi muze prasknout oko na ojnici kamosoj se to stalo
Datum: 23. listopadu 2009 21:16
 Převod? to nevím co je..já se v tom zas až tak nevyznám...ale tu spojku zkusim taky...lamele sou nový tak co  a ten jeden závod to přežijou
Datum: 23. listopadu 2009 21:04
 s 3kroužákem 85 to je dost dobrý , jakej máš převod? jo a když pojedete tak mužež pomahat rychlostem přez spojku, ale dost to odnáší lamely.ale pomáhá to.
Datum: 23. listopadu 2009 20:48
 zítra ji vyzkouším dát na horu.....projedu se a jestli ucejtím nějakou dobrou změnu,určitě ji tam nechám...a ten předstih dám taky menší....ale zase aby mi to dobře startovalo...vono je to u každého pincka jiný
Datum: 23. listopadu 2009 20:43
 cau kámoš co občas takhle jezdí na závody tak mě jednou říkal, že čím ty 2T motory (mluvím o závodním ne na fichtlu) mají chudší směs tím líp jedou, ale zase se zadírají. Tak nevím
Datum: 23. listopadu 2009 20:37
 JJ kompresi on má o dost menší.On kdyš chce nastartovat tak se mu páka strašně prokluzuje.Mě se páka propadne za 30s kdyš na ní dám nohu takže si myslím že kompresi mám lepší...ale zas ten píst má on lepší no ...
Datum: 23. listopadu 2009 20:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no možno by to chcelo ja sa spomína ten nový filter a to čo ti zvoný tak to je vybité brozové púzdro alebo aj čap inak to že máš 3krúžkový piest je dobré lebo lepšie tesný kompresiu ale to že tvoj brat má 2krúžkovi mu možno dáva na vrch lebo lepšie vytočí rýchlejšie do otáčkoch
Datum: 23. listopadu 2009 20:31
 jo a svíčka má cihlovou barvu
Datum: 23. listopadu 2009 20:25
 jo a svíčka má cihlovou barvu
Datum: 23. listopadu 2009 20:23
 No takže tedka se pokusím odpovědět na vše: takže motor mám normal 21.Z kopce sem s ním dal max tak 85 možná aji víc...a to je jisté....Koleno k válci a k vejfuku je nádherně utěsněno lukoprenem,nic tam nikde neuniká.celý pionýr je nádherně seřízen chytá i bez plynu na první našlápnutí.Motor nebyl po go jen po takové údržbě : nové pístní kroužky,lamele,olej v převodovce atd....motor no nevím v jakém je stavu ale malinko to ve válci cinká.JEzdím už na olej agip mix 2T,předtím sem jezdil na M2T.Já mám 3 kroužkovej píst,bratr 2 kroužkovej.ted on měnil v motoru horní hřídel.tot asi vše...prostě vše je nádherně utěsněno,hlava nepodfukuje.A ten novej vzducháč by fakt prospěl? tk to musím zkustit...a nebo co kdybych jel bez něj?  ....prostě po rovině z kopcú jede dobře...ale jak je kopec táhne ale už je znát že to začíná zpomalovat.
Datum: 23. listopadu 2009 20:22
 N3RV to mi někdo řikal ale s héliem
Datum: 23. listopadu 2009 20:13
Datum: 23. listopadu 2009 19:47
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 novej vzduchovej filtr by taky prispel k vykonu,a tu krabicku nenech moc deraou doporucuju nechat tu origos diru a maximalne este jednu dirku navic nekde nahore to vicko prilep izolepou
Datum: 23. listopadu 2009 19:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak stimhle vejfukem ti moc neporadim, ale rozhodne to vse poradne utesni valec ke kolenu koleno na vejfuk tam to utesni na 100% a tu koncovku utesni na vejfuku at to nekde neunika musi jit kour jen tech 4. direk pak to jde dootacek. Prectich se mi neliby dej tam jak pise podemnou 1,6-1,9 kazdej motor s kazdym benzinem chodi jinak kazdymu to podpaluje jinou dobu a dej tam radeji special alspon to skus podivej se na svicku jakou ma barvu??
Datum: 23. listopadu 2009 19:26
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Když dáš na první zařez od zhora,tak budeš mít chudší směs a to zrovna víc nepojede.
Datum: 23. listopadu 2009 19:23
 Nazdar tú ihlu nechaj na pokoju zbytočne tám budeš čarovať s bohatosťou zmesi, ale ten predstih 2,0/2,1 sa mi vôbec nepozdáva skús si predstih radšej 1,6/1,7 overené ale si sa nám nepochvalil aký maš tip motora ? (550,555,05,20,21,23????)
popripade či ti nepodfukuje hlava a koľko ti fichtl najviac dal??
Datum: 23. listopadu 2009 19:17
 Poradím jako každy go motoru,seřízení a pod jo a také vhodné spřevodování pro tu trat tam kde se bude závodit.
Datum: 23. listopadu 2009 19:13
 třeba skus trysky provrtat,ale mě to moc nepomohlo spíš to jelo ještě hůř
Datum: 23. listopadu 2009 19:12
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 v jakém stavu ten motor je? kdys dělal go? (vybrus a podobně)?
Datum: 23. listopadu 2009 19:07
 xD..ně bez prdele...já mám srandu moc rád....ale tohle je vážný...
Datum: 23. listopadu 2009 19:02
 doporučuju nálepku NO FEAR
Datum: 23. listopadu 2009 19:00
 originál doutník,čerstvě vypálenej
Datum: 23. listopadu 2009 18:55
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jakej mas vejfuk mam dobrou radu na zviseni otacek a vykonu??
Datum: 23. listopadu 2009 18:53
|



|