Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 18:52
 kurnik ja si to spletl, nebyla tam boshka ale ngk, ja vedel ze v tom je osmicka a taky ze tam byla ngk b8hs...no nic tak jsem ji vymenil za brisku super 15c a chytlo na poprvy (s pripravnym nakopnutim s vypnutym obehem). takze zatim dobry, ale uvidi se zejtra rano az se pojede (doufam) do skoly! ale stejne pochybuju ze to bude tim, vzdyt svicku jsem uz nekolikrat menil. jo a stou svickou, podle me jde vic poznat dobrou smes podle koure z vyfuku a podle akcelerace: bohata smes=moc to kouri (a zere), chuda smes=je to liny, a pri pridavani to vynechava...jo a ta ngk co jsem vyndal byla cihlova na jedny strane a cerna na druhy, tak nevim co to znamena...
Datum: 25. listopadu 2009 18:52
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nejstudenejsi  8 je na leto na vedra 7 je naleto tak nak i na zimu pokud mas sitic a 6 na zimu vlete je to sni horsi snad je i 5. ale ta vlete nejde pouzit
Datum: 25. listopadu 2009 18:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ta svicka je hodne dulezita podle toho poznas zavadu jestli je mokra sucha cerna bila hneda  ??
Datum: 25. listopadu 2009 17:57
 no karburator jsem profoukl takze tryska by mela bejt cista, zkusim zmenit svicku (coz uz jsem udelal, ale tak znova..), ale ted tam mam tu nejstudenejsi takze jsem myslel ze to na zimu bude dobry...na svicku se jdu podivat.
Datum: 25. listopadu 2009 17:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ta hodnota svicky se mi neliby mel jsem starou palku 7 a kdyz bylo 5 stupnu tak mi to chytlo chciplo a konec u pionyra musel jsem dat svicku 6 stou to jede i studeny pekne tak skus tu svicku stouhle hodnotou 6 staci obycejna brisk N15C a jestli to nepomuze tak si myslim ze mas bordel v karburatoru nekde vtech kanalkach takze sundat vycistit poradne a nandat. Jakou barvu ma svicky??
Datum: 25. listopadu 2009 17:29
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 A nahodou ta uplne nejblbejsi vec......nemas chlup nebo vlas v trysce??
Datum: 25. listopadu 2009 17:26
 jo udelej
Datum: 25. listopadu 2009 17:24
 no dusi, jako by smes byla chuda, ale kdyz privru filtr tak to moc nepomuze, a nekouri to moc, takze smes ok. kdyz to potom je teply, tak to jede perfektne a nehuli moc, obcas to ve vysokejch otackach zacne jako drcet (smes moc bohata ale kdyz dam na 2.zarez tak to porad cuka) ale to jenom ze zacatky jizdy. gufero bych se divil, od ledna je motor po kompletni GO (prevodovka az vybrus, gufera a vse co je kolem). takze smes by mela bejt ok,...ale ze zacatku to proste nejde do otacek vubec, a po minute to jde na 60%, po dvou na 90%. muzu udelat video jestli pomuze...diky stando
Datum: 25. listopadu 2009 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel8044
 dusí a nebo hltí??? a z kohoutku benzin tece? pokud se dusi,muze to bejt gufero pod zapalovanim......pokud se hltí-gufero pod primarem.....
Datum: 25. listopadu 2009 16:39
|



|