Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus draci mam problem na svym pionyrovi.. kdyz tam mam neutral tak kdyz dam plnej plyn tak to zacne vynechavat tak sem se rozjel a na jednicku to taky vynechavalo jak to tak sem tam dal dvojku uz to jelo celkem pekne,ale po par minutach jezdeni to taky zacalo vynechavat na dvojku. Pls poradte co s tim je (karburatorem to asi nebudu nedavno sem ho cistil a daval novou svicku pls poradte)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 15:05
 dik marku
Datum: 27. listopadu 2009 15:05
 Cau to mi dělal fík taky. Měl jsem rozohzený zápalko. Stačilo seřídit a zase jezdí ok. Zkus třeba taky vyměnit kladívka. Ty tohle dělaj taky!
Datum: 27. listopadu 2009 15:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Prihni malicko plisek nahor a dej o cislo vetsi trysku.Taky skontorluj na kolikatym zarezu je jehla
Datum: 27. listopadu 2009 14:32
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Dobry den vsem, mam dotaz mam moznost kouptit revma plechy na jawu 20 a chtel bych to dat na svou 21.. Pujdete ? vim ze tam je jinej kriz.. nevite jestli se da nejak upravit kriz 21 na 20 ?? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 17:51
 potřebuješ:velký revmaplech,l+p podlážka,páka brzdy +lanko,límec kolem válce a jiné vrchní bříško.samozřejmě gomy na podlážky a možná i koleno výfuku
Datum: 27. listopadu 2009 17:51
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Super, diky za radu.. zitra se nato pujdu podivat a vyzkouset .. Jeste jednu otazku mam .. jak mam ty stupacky z revma plechu tak tam byla taka guma bohuzel ji uz tam nemam. nevite jestli se to da sehnat nebo nejak vyrobit?,
Datum: 27. listopadu 2009 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel8057
 jde to docela snadno......kamarad to tak má.....za prvy......susplechy prisroubujes na zadni plech a pak provras podlazky v miste kde maji jit zasroubovat stupacky do krize.......podlazky sou pak chycene jak zadnim plechem tak stupackama a ani to nechrasti....plus výhoda brzdy z 21......ta brzda u 20 je strasna,furt praskaj lanka a nebo brzda......
Datum: 27. listopadu 2009 16:32
 Já taky.
Datum: 27. listopadu 2009 15:59
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 já mam kříž na jawu 20 i s páčkou brzdy.
Datum: 27. listopadu 2009 15:31
 Upravit to asi nepude, leda nějak svařovat. A jestli máš TP, tak se na tebe bude na STK šklebit.
Datum: 27. listopadu 2009 15:29
 Ale kde? on ten kriz nema ... takze se ptam jestli to jde nejak upravit
Datum: 27. listopadu 2009 15:14
 Kup si i ten kříž.
Datum: 27. listopadu 2009 14:53
 Zdar chlapi, jaký je originalní odstín červené na sportku 350/361 r.v. 1968? 4etl jsem že se prý daval dostín 3004 purpurově červená ale mě se zda moc tmavá. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 15:37
 petre blbost to neni,akorat 8850 je to v ČSN a 3003-3004 je to v RAL...
Datum: 27. listopadu 2009 15:37
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 blbost odstín 8850-renovuju mašiny a dělal sem si tp v jawa klubu-musel jsem to na tento odstín přelakovat!!!
Datum: 27. listopadu 2009 14:59
Jméno: honza
IP: uživatel8035
 tak skus 3003 nebo 3002 ty sou svetlejsi
Datum: 27. listopadu 2009 13:01
Jméno: johny
IP: uživatel8054
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 15:05
 palec nahoru, pekne si s tim vyhrali, chybicky tam byli ale nad takovym pocinem musim prones uznani, kratkej solidni spot "o necem".to se neda s ostatnima videama o radoby cross videech pionira ani srovnat, ten filmecek ma uroven, jen tak dal...
Datum: 27. listopadu 2009 15:05
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Nemuzu si pomoct, ale v tom videu se krome par peknych triku nic nedeje... Trosku mi to pripomina celou serii Rychle a zbesile. Aletak proc ne...
Datum: 27. listopadu 2009 12:30
 tak to je rovnou na 3 oscary,, jen mohl mit funkcni predni brzdu,, jinak fakt mazec
Datum: 27. listopadu 2009 12:18
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 15:26
 Já přestoupil taky z fíka na 350 (634) Ta žárovka by tam měla jít
Datum: 27. listopadu 2009 15:26
 Nebude to seďet a nestíhalo by dobíjení. JAWA_ceZetaku, já přesed z fichtla na 350, oba mí dědová jezdili rovnou na 250 a všichni jsme naživu.
Datum: 27. listopadu 2009 15:07
 přechod z pionýra rovnou na 250 může udělat jen vůl....ještě nemáš pořádně zkušenosti a už se dereš na 250ku.... měl sis radši pořídit nějakou 125, nebo 175
Datum: 27. listopadu 2009 13:50
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 Hele nasel jsem doma asi 5 litru nejakyho staryho, neoznacenyho oleje - ale nikdo nevi co je to za olej - prel mozna motorovej -normalne pro 4t nebo hydraulickej - a me zajimy - ze kdyz bych to lil do benalu tak jestli by to nejak moc vadilo - klidne v mensim pomeru - jen aby se to moc nekurvilo - a ze to bude treba nejak coudit - to vubec nevadi  jen proste nikdo nevi co s tim - (do auta to nikdo lejt nebude) tak je mi to lito vyhodit - tak me napadlo jen tohle jak ho vyuzit - co vi na to????????? jo a kdyz uz jsme u toho - muzu lejt do benalu i HYDRAULICKEJ NEBO PREVODOVEJ taky jich mam nejakej ten litr a nvm jak to vyuzit -teda prevodak vim -ale taky je to nejakyej starej bez oznaceni
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:58
 vyser se do nádrže.vyjde to úplně nastejno
Datum: 27. listopadu 2009 19:58
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Kamarád takový olej má taky a proto jsme s nim vystříkali spodní části aut , proti soli na zimu. Aby se olej nějak využil.Do benálu ho nedávej-nebezpečí zadření motoru. To je potom drahý experiment!!!!!
Datum: 27. listopadu 2009 17:53
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 tak fajn......mas doma 5 litru oleje o kterym nevis k cemu je......jestli je hydraulickej,nebo řeznej,nebo prevodovej nebo motorovej.....divne smrdí a je starej......pravdepodobnost,ze je "alespon motorovej" a není už nejak zdrclej pro je 1/4*1/2 a to je 1/8,coz je 12.5% .......stojí ti to za to??? zhruba takovou šanci máš,kdyz jdes vsadit sportku.....ale tam kdyz nevyhrajes,tak se nic nestane......tady i kdyz vyhrajes,tak je furt velká šance,ze se to časem rafne,protoze klasickej motorovej olej se moc dobře nemísí s benzinem......
Datum: 27. listopadu 2009 16:04
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ten olej neni cernej - jako jen ze je uz dlouho vyrobenej - jeste je nepouzitej......
Datum: 27. listopadu 2009 15:07
 Brácho to je nejlepší způsob jak si zadřít válec taký experimentování
Datum: 27. listopadu 2009 13:40
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Sakra neřešte tady pořád ty oleje!!! Je to trapné!!! Do auta to nikdo nechce lejt ale motorku by jsi tím kur... . Dělejte si každej jak chcete, ale já bych ten olej použil na mazání řetězu a pokud je černej vyjetej tak ani na ten řetaz.
Datum: 27. listopadu 2009 12:34
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:39
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 takže budu muset koupit 17 na leto
Datum: 27. listopadu 2009 19:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 uz jsem skusenej se svickama ta 14 je na zimu, 15 je na chladny pocasi ale chyta i v mrazech, 17 na leto
Datum: 27. listopadu 2009 18:49
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ja sem koupil 15 a nevim jestly ně to pojede
Datum: 27. listopadu 2009 18:12
 Moje 05 dělal to samý. Stačilo dát Brisku N17C ne 14C! A pak to chytalo i přehřátý  . To zase tak ne, ale po 30 ježdění se to dalo nakopnout. S N15 C jsme to nenakopli.
Datum: 27. listopadu 2009 15:05
 čau hoši mám na váš prozbu jezdím na jawě 250cross ale už je to pro mě slabé a chtěl bych něco silnější 350 se prý do terénu nehodí a přemyslel sem o něčem a ubec nevím co tak mi prosím poradte budu rád za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 20:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jesně, taky to vidim, jak to jde všechno do p*dele, v tomhle komančum nic neberu....dokazali to podržet....dneska pro mě jawa už rozhodně neni jawa, stejně jako třeba Zetory už nejsou zdaleka taková špica jako kdysi.... ale těch různejch projektů je mi prostě líto (nejen kolem motorek)... kolik lidí na nich kolikrát strávilo takovího času a úsilí, byly to třeba fakt perfektní stroje, ale jenom kuli režimu to bylo všechno naprosto k ničemu... jenom si představ, že japončíci (v dnešní době považovaný za špičku ve výrobě motokrosovejch motorek) by se k nám jezdili do čízy koukat jak má vypadat krosová motorka...
Datum: 29. listopadu 2009 20:16
 a komanči tu 20 let nejsou a kde je jawa?motory kupují z číny a 350 ještě nedávno dělali.hoper nejsem a kožíšek mám kolem culíka.je mi 30 mám rodinu ale v podstatě máš pravdu ale asi jsme si nerozuměli.každá fabrika má svý zašlapaný projekty které byly nad časové ale v dané době prostě nerealizovatelné
Datum: 29. listopadu 2009 18:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hale hochu tak ty bys mi mohl kecat něco o vlastenectví a čínskejch motorkách... čínský sračky nesnášim stejně tak jako nesnášim komunisty a muluju svojí vlast!!!!!! ale kdyby si ty o tom něco věděl, tak nebudeš kecat takový sráče....víš jaký projekty (ne jen u jawy a čízy) ty rudý svině poslali do kytek?? Kdyby nebylo komunistů, tak si myslim ře jsme ted uplně na jiný světový urovni (asi nebyla náhoda, ža za první republiky jsme byli třetí nejvyspělejší stát světa!!!!!!) kdyby si o tom něco věděl tak tady takhle nekecáš... hlavně aby ty jsi nebyl nějakej náctiletej hoper s kožíškem kolem krku, kterej si hraje na americkýho negra ověšenýho řetězama....
Datum: 29. listopadu 2009 17:02
 hele IKu kolik ti je let?všechny tyto naše stroje vyrobili zasraní komanči. Kde budou za 20 let slavné čínské motorky?buď trochu vlastenec
Datum: 28. listopadu 2009 9:49
 xt je stará poctivá mašina která hodně vydrží
Datum: 27. listopadu 2009 17:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mám rád český stroje, ale 35tis bych za 516 nikdy nedal.... za ty prachy bych šel radši do japonce, kterej je konstrukčně trošku někde jinde(kuli zasranejm komančum)..... jinak 5 je dost přehnaná cena....... každopadně z tý tvojí těžký líný dvěpade bych taky viděl přechod na nějakou dvácu.... mam exc s necelejma 30kW a svezení je na tom docela pěkný.... na trati je výkon rozhodně dostačující(nevýhoda je teda, že to stále musíš točit a řadit oproti 4taktum, který na starku zařaděj trojku a na tu jedou až do finiše  ), na nějaký enduro vyjíždky to má docela krátkou převodovku....
Datum: 27. listopadu 2009 15:36
 taky sem přemýšlel o Yamaze xt 600 co vy na to je to dobrá volba
Datum: 27. listopadu 2009 15:34
 Kolečko má pravdu. Hele kup si ČZ 125/516. Je jich na trhu hodně. Jsou celkem levný (maximálně dáš za ní 35000 kč). Náhradní díly máš všude, výkon cca 30 koní a máš verze buďto 6 kvaltů nebo 5. Jede to hodně slušně a má to celkem dobrý jízdní vlastnosti. Zkus tohle. Kejvačky do terénu nepatří!!!! http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/357262-125-516.html
Datum: 27. listopadu 2009 15:09
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 KTM 600-to je moje volba
Datum: 27. listopadu 2009 15:02
 jawa 350 je v terenu naprosto nemozna...,jinak poohlidni se po nejakych novejsich 125 kroskach...lita to hodne slusne,akorat draha udrzba,drahy díly...
Datum: 27. listopadu 2009 13:45
Jméno: Martin
IP: uživatel4510
 AHoj chte bych se zeptat ze u nektrych pistu sem videl otvory z boku toho pistu okolo pistniho cepu.Mohl by ste mi vysvetlit jak to funguje? vim ze to bud slouzit jako prepousteni smesi ale jak? mohli by ste mi oslat nejake odkazzy nebo detailn popsat popis tohohle prepousteni? Dekuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 14:04
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 znam 2 druhy......treba brachova kroska to ma kvuli přimazávání pístního čepu,takova prohlubenina u čepu,jinak tam jde 5 kanálů přímo z kliky......nekteré motory mají treba jeden-dva kanály pístem......ale píst tam pouze slouží jako rozvodové zarizeni,kanaly musi byt predevsim ve vlozce,aby mel pist co otvirat.......nebo treba klapkové skůtry se sáním do válce mají na konci pístu 2 oválné díry kvůli 3 přefuku pod klapkou.......podivej se na články na http://www.jawa-50.cz a nebo po netu hledej knihy o upravach 2t motorů......
Datum: 27. listopadu 2009 14:04
 ahoj chi se optat mám mustanga jezdí jak drak sice nechytá na nášlupnutí ale po 2 metrtech chytne. ale je tu jinej problém kdyš ho nastartuju musim aby se sprvně jel držet nohou ten cupovák vo je na benz jakmile ujedu takovjech 100 metrů uš jede normálně to je první problém a druhej problbém kdyš uejdu takovejch 2 aš 3 km tak se začne dusit jako prase jakmile dám plnej plyn asi hladina ale vůbec nevim jaká má bejt. a třetí problém že kdyš tam dám tu ponožku od filtru tak se začne dusit kdyš dám plnej skoušel jsem to i bez filtru a dělá to samí. nechám tu i meil ře by jste mi mohli poslat třebas obrázek jak to má vypadat moc dík za rady. jo a ještě jedna věc svíčka a zapalování jsou ok svíčka má cihlou barvu a odtrh a předstih taky ok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 10:31
Jméno: čezatař občas fichtlař
IP: uživatel4933
 jj dík odpoledne se na to juknu
Datum: 27. listopadu 2009 10:31
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no podle me mas problem s hladinou benalu v prep. kotliku - musis to vychytat - a steluje se to tak ze- muze bejt takova ta maticka z mosazi ve vicku na plovakovou komoru povolena - takze ji dotahnout az uplne nahoru ( taky se mi to stalo ze se mi sama povolila a fichtl nejel) no a pak to stelujes tim plickem co ten pritok benzinu z ty matky uzavira- musis ho prihnout tak aby hladina( NEPREPLAVOVAT HO) byla shodna s tim pliskem nahore na plovaku kdyz ten plovak prstem stlacis az na dno - tedy pust benzin - nechej ho tam natyct - pak uzavri benal a oddelej vicko kotliku - zmackni jemne plovak na dno - a hladina musi byt rovna s tim plovakem - a klidne i trosicku vic - ale ne zas moc - aby ti z toho nechcal furt benal - no jabych zkusil tohle a az podle vysledku bych odstranoval ty dalsi zavady . jo a tady je jeste k tomu co jsem rikal odkaz http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 27. listopadu 2009 9:48
 Čau draci mám stadiona s 11 mám šroub volnoběhu nadoraz a když se mi povolí za jízdy tak chcípne a na neutrál když nepřidávám tak taky tak prosím poradte co stím dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 19:58
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 čau vymen urcite tu pruzinku na sroubku a dej na plno plyn a dotahni ten sroubek nadoraz a pak ho povol o 2-3 otáčky
Datum: 28. listopadu 2009 19:58
 Nevím jak u stadiona, ale možná by pomohlo nový pérko na ten šroub
Datum: 27. listopadu 2009 15:01
Datum: 27. listopadu 2009 4:44
 ZDAREC,sla by mi hlava z Čz 125/476 na čz 175/450?a kdyby jo tak pomohlo by to v necem?  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:41
 aha a prida mi nejaka hlava neco? jestli ma treba mensi nebo vetsiu kompresni pomer,... o vzhled mi ani moc nejde,spis mi prosim reknete ktera mi prida nejvic na vykonu..dik
Datum: 27. listopadu 2009 19:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jde tam z 453...(kulatej motor vypadající téměř stejně jako z 450)
Datum: 27. listopadu 2009 15:44
 na 450 jde hlava z 477 i s 487 myslim,ty hlavy z 477 a 487 by meli bejt uplne stejny,ale mozna nejsou...kazdopadne to bude monstrozni bastl,hlavy z 487 atd sou hranaty
Datum: 27. listopadu 2009 7:06
 no prave proto se ptam  prej de dat z nejaky 125 na 175..myslim ze 487..???? nwm prej maj stejne velkou dosedaci plochu ale jinej kompresni pomer,rikal mi to lk,prej to ma taky na motoru 175/450...
Datum: 26. listopadu 2009 23:08
 jak chceš dát hlavu s průmerem 52mm na válec 58mm  to je jako bys dával hlavu z 90ky na pio
Datum: 26. listopadu 2009 23:04
 chci se zeptat mezi hlavou valce a valcem neni zadne tesneni nebo to je jenom hlinik o hlinik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 14:52
 tak, jak rika Pan Pulic, do parezu a arabú se davalo (dnes se taky nemusi) a nova generace hlav a valcu od 05 uz to nepotrebovala...bud se davaly hlinikovy krouzky nebo medeny vyzihany bo dokonce se daval z materialu, ze ktereho se dela vyfukove tesneni...tak ci tak, je lepsi hlavu zabrousit nez tam to tesneni davat, uz jen kvuli zvetseni kompresniho pomeru (sic nepatrne ale prece ta desetina mm to udela) a navic zabrouseni hlavy je lepsi zpusob zbavit se klasicke fichtl nemoci profukovani pod hlavou (u krouzku to funguje jen do doby, nez se skrivi hlava, a to se diky spatnemu utahovani stava velmi casto jelikoz vetsina dodnes nevi ze hlavu dotahovat krizem a navic jen studenou, po ohrati dotahnout a taky ze netesnost pod hlavou zpusobuje v drtive vetsine prave zkrivena hlava, zde krouzek malogdy pomuze, zalezi na poskozeni)...cili zaver - tesneni tam neni treba, mnohdy je i na skodu...
Datum: 27. listopadu 2009 14:52
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 U 550/555 tesneni bylo, u novejsich uz neni nic...
Datum: 27. listopadu 2009 12:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli ti hlava dobře sedí tak se dávat nemusí je to jel žel. vložka na hliníkovou hlavu
Datum: 27. listopadu 2009 9:08
 Nedavno sem rozdělaval válec na 20ce kvůli netěsnosti hlavy a přímo z výroby tam nic není.Ale prý u takých těch starších pařezů a tak se prý dávalo
Datum: 26. listopadu 2009 23:21
Jméno: matačz
IP: uživatel5434
 podle mě je to bez těsnění, ale nekdy už jsme ho tam viděl originál je bez něj
Datum: 26. listopadu 2009 22:03
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Zdar bejci, neska dávali na ČT opakovali ty zahrabaný projekty nebo jak, už se tu o tom mluvilo. Ale viděl sem že ten syn toho ředitele továrny na Stadiony jak tam mluvil měl S11 s ,,revmaplechem´´. Tak se chci zeptat jestli to byla seriovka nebo pokus kterej má od otce ředitele. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 minule som pozeral dajaké videjka na youtube a tam bola jawetta na nejakých fichtlcupe a tiež mala reuma plechy ale seriovka mi neprišla skôr dajaký pokus a s tým stadionom je to asi tiež tak podobné
Datum: 26. listopadu 2009 21:48
 čau hale když dám na jehle ůplně na ten horní zářez ? co to bude dělat Bude to ok ? nebo jak
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 7:54
 JJ
Datum: 29. listopadu 2009 7:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kolikrat se jeste zeptas? Samozrejmne ze na druhej ze shora...
Datum: 26. listopadu 2009 21:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej to na druhej a nic neřeš....pojede to dobře a jestli ne tak je chyba jinde
Datum: 26. listopadu 2009 21:29
Jméno: pavkocz
IP: uživatel430
 cest zkousel nekdo z vas dat do motoru smes nitrometanu s benzinem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:48
Jméno: klobasnik
IP: uživatel8099
 jo je to dobry rostrhne ti to prdel
Datum: 20. prosince 2009 20:48
 to se stava, i muzi maji sve dny
Datum: 27. listopadu 2009 21:24
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 hups sem se upsal  -maji recht pane, plést si rajskej plyn s bublinkama je znakem debility a nebo stárnutí, takže omluva. Ale CO2 konec konců může pavkocz použít taky - na dohašování fichtla až použije ten nitromethan  .
Datum: 27. listopadu 2009 18:45
 jo blbost, to se omlouvam, je to voda s ethanolem, melu nesmysly...a oxid dusny misto uhliciteho  ale je to blbost davat tam neco takoveho
Datum: 27. listopadu 2009 17:30
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 používá se taky v dragsterech, a tam je možno i spatřit i fábor plamenů, vnikají hořlavé splodiny obsahující vodík. Použití u RC modelů je všeobecně známo, ale i zde se dělá koktejl . Každopádně, pokud se ti to zadaří a motor na nějakou takovou směsku zavrčí, dej sem pak fotky motoru nebo co z něho zbyde.\r\nTo Steve: za 2sv. vím o používání vstřikování oxidu uhličitého do válců u německých letadel (GM1 v messerschmittech), vodu s lihem používali američani třeba na některých provedeních Gruman F6 Hellcat, Vought F4 Corsair, nebo motory Rolls Royce pro Spitfiry, ale voda s nitromethanem je už z principu blbost, ne ??? Spíš jsem asi špatně pochopil tu větu- to o tom použití se vztahovalo spíš k tomu cos psal o benzínu a ethanolu, ne?
Datum: 27. listopadu 2009 15:34
 ale pouziva se to, rc modely a jine by mohly povidat...takhlec do soutezackych motoru kupr. v automobilusmu se udajne pouziva 20% smes, je pravda pro dokonale spaleni to potrebuje hodne bohatou smes, ma to jinou brizanci, do zavodnich motoru se to skutecne dava a prinos to ma, toi ale nic nemeni na veci ze ty motory jsou na to konstruovany (nebo minimalne prezpusobeny), ma to jine naroky (to same jako motor na ethanol a na benzin) a taky se to chova jinak, jinak se to davkuje atd atd...este podotknu ze se uz pouzival za druhe svetove spolecne se vstrikovanim vody do valcu a uz v te dobe to neslo sve ovoce...cili zaver - pokud chces riskovat (a to se stejne stane) propaleni nebo naproste destrukci pistu, vlozky valce, zlamani ojnice, kliky na odpis, jejich lozisek a mnoho jine tak klidne, na chrchlovi to mozna ani nepocitis jelikoz newis jak to davkovat a jine technologicke postupy...
Datum: 27. listopadu 2009 14:44
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 no, tak to teda nevím. Vzhledem k tomu, že je to spíš palivo pro raketový motory, používá se taky třeba ve speciálních motorech, má minimálně dvakrát větší výřevnost než benzín a používá se při velmi velmi bohaté směsi, tak si myslím, že pokud to vůbec zavrčí tak akorát pěkně rozsvítíš válec jako žárovku a pak ti zůstane pod fichtlem hezkej hliníkovej koláč. Navíc , pokud by to vůbec jelo dávalo asi dvoumetrovej plamen z vejfuku.
Datum: 27. listopadu 2009 13:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 no tak to je akčná zmes ale ak chceš aby ti urvalo hlavu a so štiftami z bloku alebo strihlo ojnicu nech sa páči! Zapametaj si ak chceš páliť niečotaké čo teraz hore píšeš tak to musíš mať aj dajaký ten dobrý kompresný pomer lebo inak sú ti oktány na prd, inak som počúl o jedných od nás čo do 250 naliali kerozín išlo to jak ďas ale po 5 min. im to roztopilo piest takže tak čapuj klasiku a uvidiš že tak je to dobré
Datum: 26. listopadu 2009 21:32
Jméno: hluk
IP: uživatel6311
 to nwm ale když nám došel benzin a byly jsme dalekko od domova a meli jsem dohromady 15 korun tak sme si koupily od jednoho chlapa koralku z převodovim olejem a taky to jelo
Datum: 26. listopadu 2009 21:12
 Čus draci,jak jsem tu psal s těmá černýma svíčkama tak už jsou ok.Ale mám další problém......Jel sem se jen tak project jako každá jiný den....zahrabal jsem si na strávě a dal tam neutral.....najednou se mi začali sami od sebe zvyšovat otáčky že sem myslel že praskne silnice z toho řvu.Kdyš jsem tam dal za 1 a držel spojku otáčky klesly na normal,jakmile sem dal neutral zase se samovolně zvýšily....tak sem chcípl dachla,nastartoval a bylo to ok...pak sem zase zahrabal a zase to samý...nevíte co to? sem z toho jelen  ...jo a jak se to zvyšovala strašně to zvonilo ve válci mi připadalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 18:43
 Draci moc vám všem dík....problém vyřešen.sálo to faleš na kolínku u válce...měl sem tam strhlej závit.Tak sem to opravil a namazal těsnění vazelínou...a jak panečku jede Super...moc díík
Datum: 27. listopadu 2009 18:43
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
 jj...tím se taky řídím  ....ale ted sem udělal vyjímku....sem chtěl poznat jestli pincek jede líp na menší či větší předstih...a ted jede jak drak,ale zase ty otáčky
Datum: 27. listopadu 2009 7:14
Datum: 26. listopadu 2009 23:15
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pokud myslíš to zadělávání direk na airboxu,tak to si akorad obohatil směs.Tim to nebude.
Datum: 26. listopadu 2009 22:52
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
 Hele a nemúže to být aj tím že sem včera změnil předstih z 1,9 na 2,1 ted to teda jede líp ale zas ty točky....A nebo pak jsem pořádně utěsnil filtr že sem zadělal každou dírku co někde byla jen jedna zbyla....
Datum: 26. listopadu 2009 21:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to mě dělal 150 chvíly sem jel pak dal neutrál a vylítla do max toček sundal jsem fajfku a držela ty točky ještě cca 5 sekund a je to proto protože to někděsaje faleš a a pak je směs tak chudá že se při zahřátym motoru zapaluje sama.
u tebe to nemusí bejt tak zlí ale faleš to bude......
Datum: 26. listopadu 2009 21:27
 s tím šoupem to mě nenapadlo to taky zkusím.....a zkusim tedy i to lanko.....doufám že se něco najde
Datum: 26. listopadu 2009 20:36
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 To lanko to nemusí dělat vždy,,jak kdy se kousne.
Datum: 26. listopadu 2009 20:35
 Taky by se mohlo kousat šoupátko, ne?
Datum: 26. listopadu 2009 20:34
 Kdyby bylo roztřepený lanko dělalo by to dycky a mě to dělá jen někdy a na kvalty ne
Datum: 26. listopadu 2009 20:33
 Fíkus:Ok hend zítra to vyzkouším tak jak říkáš zahrabu,dám neutroš,vytáhnu klíček z masky, a uvidím jestli se to vypně bo ne...pak sem určitě eště napíšu...kdo ví jestli to ten fichtl bude ještě zítra dělat...pač jak říkám jak kdy......
Datum: 26. listopadu 2009 20:32
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 První co bych udělal je skontrolování plynového lanka,jestli neni otřepený!!! fikusi,samozapal se stává malokdy,motor by musel být hodně horkej!
Datum: 26. listopadu 2009 20:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nechci urazet, ale mel bys myslet hlavou fichtl je chlazeny vzduchem a kdyz ho trapis na miste tak se nediv ze to dela jenom se divim ze se nekousou krouzky asi maj zbytecne velkou vuli. Ten motor prehrejvas svicka se rozzavi a pak to zapaluje smes samo moc brzo takze to bez zateze jde doootacek tak udelej co jsem psal vypni zapalovani a uvidis jestli to pobezi dal
Datum: 26. listopadu 2009 20:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 este me neco napado rikas ze to dela jenom kdyz hrabes tak neco skus zahrab a dej neutral kdyz to zase vybehne dootacek tak vypni zapalovani pokud motor nechcipne tak je to prehraty a zapaluje to samo smes bejvava to spatnou hodnotou svicky jsem se docet v obsluze k pionyru a pokud chcipne tak nevim jedine to nekde netesni
Datum: 26. listopadu 2009 20:23
 Neznamená že když to máš dorvaný jak to nejvíc jde tak že to těsní.Zálezí jestli náš dobré těsněnía a povrch stykových ploch.
Datum: 26. listopadu 2009 20:21
 No tk falešněj vzduch to nikde určiitě nesaje.Říkám to nerad ale šroubky na hlavě a karbeci sou dotáhlí na maximum!!A to gufero nevím jak se pozná jestli je špatný...ale zajímavý že to dělá jen na neutrál a jen někdy kdyš hrabu.... kdyš normal jedu a pak tam dam neutral tak v poho ale jak začnu hrabat tak......
Datum: 26. listopadu 2009 20:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 někde ti to saje faleš, zkontroluj dotažení šroubku, pak mužeš zkusit přetěsnit karbec ,kolínko,ksyž to nepomuže tak hlavu a válec a muže to dělat i gufero
Datum: 26. listopadu 2009 20:14
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 zvoni protoze se brzo rozpadne naky lozisko na ojnici. To zvisovani otacek nechapu jednou jsem takhle slozil motor jezdil taky mi to delalo tohle ze jsem dal neutral a vybyhaloto do otacek plyn nevisel pak jsem dal jinou vacku a nedelaloto nechaputo??"" stejne to pak nejelo uz ani nevim proc
Datum: 26. listopadu 2009 20:06
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 cau lidi nevíte náhodou někdo kde by se dala sehnat tak koncovka k výfuku u mustanga ... mam tam jen tu vložku a chtěl bych i tu koncovku ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:24
Jméno: břeta
IP: uživatel7870
 Zdravím,omlouvám se že to píši sem ale kolonka prodám,koupím tady není.Sháním kolínko sání na jawetu,kdyby jste někdo věděl kde ho sehnat nebo kdyby se někomu válelo v garáži tak dej te vědět.Nikde ho nemůžu sehnat a je to jediná věc která mi chybí.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau před chvilkou jsem ho měl v ruce  napiš na email hemerkaluk@seznam.cz určo se nějak dohodnem...já ho nepotřebuji
Datum: 26. listopadu 2009 19:35
 Čau, prosím o zaslaní fotky na můj email jak tam máte přidělanou pružinu na stojanu. Moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:04
|



|