slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1457  1458  1459  1460  1461  1462  1463  1464  1465  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
Čus draci!\r\nMam jeden problem s mojim strojem. Po nastartování se asi tak 3 minuty dusí, zjistil sem že to je způsobený tím, že kdyš necham stroj někde víc jak 2 hodiny stát, tak mi steče olej zezhora, jak z válce zak ze K. skříně dolu a usadí se tam. No a kdyš to nakopnu, tak je ve směsi strašně moc oleje a nezapaluje se to jak by mnělo. nevíte co stim aby to nědělalo?? Jak se to zahřeje tak to líta jak svině. 4k/3 10000 rpm\r\nPS: jezdim na Castrol 2t, gufera najeto tak 500 (dvoubřitvý) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8058    
ten valec mash 4k? symetricki rozvod?prefuki(2) cez piest??
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
No...:-D ty gufera mě traky napadli, ale je to divný sou tam jenom rok, ale mam skurvenou klikovku, neni vycentrovaná a trochu hází, tak jestli to nevymelo ty gufera a teče tam oil. budu se na to muset podívat. jinak kdyby ste někdo chtěli poradit ohledně válce a úpravy tak pište.... Pls ne demen*ni dotazy.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
podivej se jestli neni sespoda mokrej valec je mozny ze ti to netesni pod valcem pak tam je kupa oleje to uz znam a je spousta jinejch veci ktery to delaj
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja redim 1:50 a v pohode takze 1:55 neni zas az takovy rozdil ale daval bych trosku vice..
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
2 moznosti......spatne utesnena klikova skrin a jde olej z prevodovky do kliky a nebo spatny gufero a jde ti olej z prevodovky do kliky:-D taky se mi to stalo:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nepoužívám 1:55, ale 2:55, někdy i víc.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
málo
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
malo?? moc??
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je dost vražedný poměr, ať je olej sebelepší.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
eště sem zapomněl ředim 1:55
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci chci se zeptat jestli jsou nejaky delsi a mekci pruziny do fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 7:54
 
 
 
 
Jméno: 4mirek4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simson vidlice jsou ideální mám je na prodej komplet i podložkama brýlema atd
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 7:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
témice z MZ sú podla mna superr
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
Cau vsichni, mám potíže s mým FICHTLEM.Když ho nastartuju, na musím to pořád tůrovat, jelikož se mi udusí a to i když ho tůruju.Nevím čím to je, karbarátor čistý,hladina dobrá, plovák nový,svíčka čistá....pokud by někdo věděl, tk pls at napíše čím by to mohlo být. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
ae predstih mam 2,1..
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: kinglet      IP: uživatel8060    
Podle mě to bude předstih...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
jj měl sem rozdělanej motor, rozpůlenej, ale všechno jsem dobře zatěsnil si myslím, LUKOPRENEM.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nemel si rozdelanej motor?? pokud jo tak to na 90% netesni nekde muze to netesnit pod karbecem,pod valcem, pod hlavou mozna i v klikovy skrini podle toho co si mel rozebrany
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
nejspíš předstih
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: chalan      IP: uživatel7060    
Ahoj. píšu tady takový postřeh. Včera mě ordinace v růžové.... potěšila fichtlem. Hehe to jsem fakt v ten večer nečekal foto : http://chalan1.rajce.idnes.cz/Ordinace/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proc se dej tedy neprenese treba do motoopravny, tam se taktez vdechuje zivot:-D ordinace je na me az moc ruzova tudiz serial tohoto kalibru vynechavam avsak konecne muzu rict - skoda ze sem ten dil propasl nebot ten fik vypada vskutku ukazkove - zachovaly veteran...nejlepsi scena z celeho serialu vubec (a ze sem videl cele dva dily z teho)...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel8038    
souhlasím s tím, že je ordinace blbost, začalo to na gynekologii, ted je to na chirurgii, a nakonec to bude na patologii:-D:-D:-D:
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
akorat bych toho fichtla dal to ty barvy jak tam ma ta holka to prditko stema kytkama :-D asi si svyho takhle necham nastrikat :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem se dival na ten film a byl tam dobry a nadhermy pincek:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Ordinace je sice hovadina, ale toto byla nejlepší scéna za celý rok.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
chcete mi říct, že "našeho" krásnýho nadčasovýho pincka zabrali do tý vymejvárny mozků???
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: chalan      IP: uživatel7060    
jj to teda jo
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8057    
no vecer to v hospode taky na chvili prepli na ordinaci,ze byla reklama na jinym kanalu a cumel sem jak péro......taková fajnová stará 21.....odhadem 68-69 rok.....tehle je snad uplne nejmín......
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: guest ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh taky sem se celkem divil :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vcera to bylo poprvy co mi bavila ordinae..teda ta minuta na kterou sem se dival:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel7454    
Cau, staci když na motoru jawa 50 dam tesneni jen naolejovane jako to bylo z vyroby a nebo tam dat i tesnici tmel? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší je dát silikon (tmel),papírový těsnění a pak zase silikon
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: guest ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci mam problem na svym pionyrovi.. kdyz tam mam neutral tak kdyz dam plnej plyn tak to zacne vynechavat tak sem se rozjel a na jednicku to taky vynechavalo jak to tak sem tam dal dvojku uz to jelo celkem pekne,ale po par minutach jezdeni to taky zacalo vynechavat na dvojku. Pls poradte co s tim je (karburatorem to asi nebudu nedavno sem ho cistil a daval novou svicku pls poradte) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: guest ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik marku :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau to mi dělal fík taky. Měl jsem rozohzený zápalko. Stačilo seřídit a zase jezdí ok. Zkus třeba taky vyměnit kladívka. Ty tohle dělaj taky!
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Prihni malicko plisek nahor a dej o cislo vetsi trysku.Taky skontorluj na kolikatym zarezu je jehla
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: rejnold      IP: uživatel7357    
Dobry den vsem, mam dotaz mam moznost kouptit revma plechy na jawu 20 a chtel bych to dat na svou 21.. Pujdete ? vim ze tam je jinej kriz.. nevite jestli se da nejak upravit kriz 21 na 20 ?? diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potřebuješ:velký revmaplech,l+p podlážka,páka brzdy +lanko,límec kolem válce a jiné vrchní bříško.samozřejmě gomy na podlážky a možná i koleno výfuku
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: rejnold      IP: uživatel7357    
Super, diky za radu.. zitra se nato pujdu podivat a vyzkouset .. Jeste jednu otazku mam .. jak mam ty stupacky z revma plechu tak tam byla taka guma bohuzel ji uz tam nemam. nevite jestli se to da sehnat nebo nejak vyrobit?,
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8057    
jde to docela snadno......kamarad to tak má.....za prvy......susplechy prisroubujes na zadni plech a pak provras podlazky v miste kde maji jit zasroubovat stupacky do krize.......podlazky sou pak chycene jak zadnim plechem tak stupackama a ani to nechrasti....plus výhoda brzdy z 21......ta brzda u 20 je strasna,furt praskaj lanka a nebo brzda......
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já taky.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
já mam kříž na jawu 20 i s páčkou brzdy.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Upravit to asi nepude, leda nějak svařovat. A jestli máš TP, tak se na tebe bude na STK šklebit.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: rejnold      E-mail:      IP: uživatel7357    
Ale kde? on ten kriz nema ... takze se ptam jestli to jde nejak upravit
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si i ten kříž.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: beton      E-mail:      IP: uživatel6660    
Zdar chlapi, jaký je originalní odstín červené na sportku 350/361 r.v. 1968? 4etl jsem že se prý daval dostín 3004 purpurově červená ale mě se zda moc tmavá. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petre blbost to neni,akorat 8850 je to v ČSN a 3003-3004 je to v RAL...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5767    
blbost odstín 8850-renovuju mašiny a dělal sem si tp v jawa klubu-musel jsem to na tento odstín přelakovat!!!
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 14:59
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
tak skus 3003 nebo 3002 ty sou svetlejsi
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8054    
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
palec nahoru, pekne si s tim vyhrali, chybicky tam byli ale nad takovym pocinem musim prones uznani, kratkej solidni spot "o necem".to se neda s ostatnima videama o radoby cross videech pionira ani srovnat, ten filmecek ma uroven, jen tak dal...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
Nemuzu si pomoct, ale v tom videu se krome par peknych triku nic nedeje... Trosku mi to pripomina celou serii Rychle a zbesile. Aletak proc ne...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je rovnou na 3 oscary,, jen mohl mit funkcni predni brzdu,, jinak fakt mazec
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: Michael      E-mail:      IP: uživatel7604    
čau hoši\\r\\nted jsem si koupi JAWU 250 ale ma mrdlou žarovku chtěl jsem koupit novou ale uviděl jsem tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2128.html bude mi tam tohle sedět \\r\\nPřešel jsem z fichtla na JAWU 250 tak o ni zatím moc nevím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel6303    
Já přestoupil taky z fíka na 350 (634) Ta žárovka by tam měla jít
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebude to seďet a nestíhalo by dobíjení. JAWA_ceZetaku, já přesed z fichtla na 350, oba mí dědová jezdili rovnou na 250 a všichni jsme naživu.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přechod z pionýra rovnou na 250 může udělat jen vůl....ještě nemáš pořádně zkušenosti a už se dereš na 250ku.... měl sis radši pořídit nějakou 125, nebo 175
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
Hele nasel jsem doma asi 5 litru nejakyho staryho, neoznacenyho oleje - ale nikdo nevi co je to za olej - prel mozna motorovej -normalne pro 4t nebo hydraulickej - a me zajimy - ze kdyz bych to lil do benalu tak jestli by to nejak moc vadilo - klidne v mensim pomeru - jen aby se to moc nekurvilo - a ze to bude treba nejak coudit - to vubec nevadi :-D jen proste nikdo nevi co s tim - (do auta to nikdo lejt nebude) tak je mi to lito vyhodit - tak me napadlo jen tohle jak ho vyuzit - co vi na to????????? jo a kdyz uz jsme u toho - muzu lejt do benalu i HYDRAULICKEJ NEBO PREVODOVEJ taky jich mam nejakej ten litr a nvm jak to vyuzit -teda prevodak vim -ale taky je to nejakyej starej bez oznaceni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyser se do nádrže.vyjde to úplně nastejno
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6910    
Kamarád takový olej má taky a proto jsme s nim vystříkali spodní části aut , proti soli na zimu. Aby se olej nějak využil.Do benálu ho nedávej-nebezpečí zadření motoru. To je potom drahý experiment!!!!!
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
tak fajn......mas doma 5 litru oleje o kterym nevis k cemu je......jestli je hydraulickej,nebo řeznej,nebo prevodovej nebo motorovej.....divne smrdí a je starej......pravdepodobnost,ze je "alespon motorovej" a není už nejak zdrclej pro je 1/4*1/2 a to je 1/8,coz je 12.5% .......stojí ti to za to??? zhruba takovou šanci máš,kdyz jdes vsadit sportku.....ale tam kdyz nevyhrajes,tak se nic nestane......tady i kdyz vyhrajes,tak je furt velká šance,ze se to časem rafne,protoze klasickej motorovej olej se moc dobře nemísí s benzinem......
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
ten olej neni cernej - jako jen ze je uz dlouho vyrobenej - jeste je nepouzitej......
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brácho to je nejlepší způsob jak si zadřít válec taký experimentování
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Sakra neřešte tady pořád ty oleje!!! Je to trapné!!! Do auta to nikdo nechce lejt ale motorku by jsi tím kur... . Dělejte si každej jak chcete, ale já bych ten olej použil na mazání řetězu a pokud je černej vyjetej tak ani na ten řetaz.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
cau mužu poučit na jawu 21 takovou svičku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_223.html ja třeba jezdim 30min a valec je uplně vřelej totom to vubec nechce jet a musim čekat asi 1 hod a pakto jede a tak to musim dělat furt dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
takže budu muset koupit 17 na leto
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
uz jsem skusenej se svickama ta 14 je na zimu, 15 je na chladny pocasi ale chyta i v mrazech, 17 na leto
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
ja sem koupil 15 a nevim jestly ně to pojede
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moje 05 dělal to samý. Stačilo dát Brisku N17C ne 14C! A pak to chytalo i přehřátý :-D. To zase tak ne, ale po 30 ježdění se to dalo nakopnout. S N15 C jsme to nenakopli.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: radus      E-mail:      IP: uživatel5945    
čau hoši mám na váš prozbu jezdím na jawě 250cross ale už je to pro mě slabé a chtěl bych něco silnější 350 se prý do terénu nehodí a přemyslel sem o něčem a ubec nevím co tak mi prosím poradte budu rád za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jesně, taky to vidim, jak to jde všechno do p*dele, v tomhle komančum nic neberu....dokazali to podržet....dneska pro mě jawa už rozhodně neni jawa, stejně jako třeba Zetory už nejsou zdaleka taková špica jako kdysi.... ale těch různejch projektů je mi prostě líto (nejen kolem motorek)... kolik lidí na nich kolikrát strávilo takovího času a úsilí, byly to třeba fakt perfektní stroje, ale jenom kuli režimu to bylo všechno naprosto k ničemu... jenom si představ, že japončíci (v dnešní době považovaný za špičku ve výrobě motokrosovejch motorek) by se k nám jezdili do čízy koukat jak má vypadat krosová motorka...
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a komanči tu 20 let nejsou a kde je jawa?motory kupují z číny a 350 ještě nedávno dělali.hoper nejsem a kožíšek mám kolem culíka.je mi 30 mám rodinu ale v podstatě máš pravdu ale asi jsme si nerozuměli.každá fabrika má svý zašlapaný projekty které byly nad časové ale v dané době prostě nerealizovatelné
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hale hochu tak ty bys mi mohl kecat něco o vlastenectví a čínskejch motorkách... čínský sračky nesnášim stejně tak jako nesnášim komunisty a muluju svojí vlast!!!!!! ale kdyby si ty o tom něco věděl, tak nebudeš kecat takový sráče....víš jaký projekty (ne jen u jawy a čízy) ty rudý svině poslali do kytek?? Kdyby nebylo komunistů, tak si myslim ře jsme ted uplně na jiný světový urovni (asi nebyla náhoda, ža za první republiky jsme byli třetí nejvyspělejší stát světa!!!!!!) kdyby si o tom něco věděl tak tady takhle nekecáš... hlavně aby ty jsi nebyl nějakej náctiletej hoper s kožíškem kolem krku, kterej si hraje na americkýho negra ověšenýho řetězama....
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele IKu kolik ti je let?všechny tyto naše stroje vyrobili zasraní komanči. Kde budou za 20 let slavné čínské motorky?buď trochu vlastenec
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 9:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
xt je stará poctivá mašina která hodně vydrží
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mám rád český stroje, ale 35tis bych za 516 nikdy nedal.... za ty prachy bych šel radši do japonce, kterej je konstrukčně trošku někde jinde(kuli zasranejm komančum)..... jinak 5 je dost přehnaná cena....... každopadně z tý tvojí těžký líný dvěpade bych taky viděl přechod na nějakou dvácu.... mam exc s necelejma 30kW a svezení je na tom docela pěkný.... na trati je výkon rozhodně dostačující(nevýhoda je teda, že to stále musíš točit a řadit oproti 4taktum, který na starku zařaděj trojku a na tu jedou až do finiše:-)), na nějaký enduro vyjíždky to má docela krátkou převodovku....
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:36
 
 
 
 
Jméno: radus      E-mail:      IP: uživatel7281    
taky sem přemýšlel o Yamaze xt 600 co vy na to je to dobrá volba
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolečko má pravdu. Hele kup si ČZ 125/516. Je jich na trhu hodně. Jsou celkem levný (maximálně dáš za ní 35000 kč). Náhradní díly máš všude, výkon cca 30 koní a máš verze buďto 6 kvaltů nebo 5. Jede to hodně slušně a má to celkem dobrý jízdní vlastnosti. Zkus tohle. Kejvačky do terénu nepatří!!!! http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/357262-125-516.html
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5767    
KTM 600-to je moje volba :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 350 je v terenu naprosto nemozna...,jinak poohlidni se po nejakych novejsich 125 kroskach...lita to hodne slusne,akorat draha udrzba,drahy díly...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4510    
AHoj chte bych se zeptat ze u nektrych pistu sem videl otvory z boku toho pistu okolo pistniho cepu.Mohl by ste mi vysvetlit jak to funguje? vim ze to bud slouzit jako prepousteni smesi ale jak? mohli by ste mi oslat nejake odkazzy nebo detailn popsat popis tohohle prepousteni? Dekuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
znam 2 druhy......treba brachova kroska to ma kvuli přimazávání pístního čepu,takova prohlubenina u čepu,jinak tam jde 5 kanálů přímo z kliky......nekteré motory mají treba jeden-dva kanály pístem......ale píst tam pouze slouží jako rozvodové zarizeni,kanaly musi byt predevsim ve vlozce,aby mel pist co otvirat.......nebo treba klapkové skůtry se sáním do válce mají na konci pístu 2 oválné díry kvůli 3 přefuku pod klapkou.......podivej se na články na http://www.jawa-50.cz a nebo po netu hledej knihy o upravach 2t motorů......
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: čezatař občas fichtlař      E-mail:      IP: uživatel4933    
ahoj chi se optat mám mustanga jezdí jak drak sice nechytá na nášlupnutí ale po 2 metrtech chytne. ale je tu jinej problém kdyš ho nastartuju musim aby se sprvně jel držet nohou ten cupovák vo je na benz jakmile ujedu takovjech 100 metrů uš jede normálně to je první problém a druhej problbém kdyš uejdu takovejch 2 aš 3 km tak se začne dusit jako prase jakmile dám plnej plyn asi hladina ale vůbec nevim jaká má bejt. a třetí problém že kdyš tam dám tu ponožku od filtru tak se začne dusit kdyš dám plnej skoušel jsem to i bez filtru a dělá to samí. nechám tu i meil ře by jste mi mohli poslat třebas obrázek jak to má vypadat moc dík za rady. jo a ještě jedna věc svíčka a zapalování jsou ok svíčka má cihlou barvu a odtrh a předstih taky ok. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: čezatař občas fichtlař      IP: uživatel4933    
jj dík odpoledne se na to juknu
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
no podle me mas problem s hladinou benalu v prep. kotliku - musis to vychytat - a steluje se to tak ze- muze bejt takova ta maticka z mosazi ve vicku na plovakovou komoru povolena - takze ji dotahnout az uplne nahoru ( taky se mi to stalo ze se mi sama povolila a fichtl nejel) no a pak to stelujes tim plickem co ten pritok benzinu z ty matky uzavira- musis ho prihnout tak aby hladina( NEPREPLAVOVAT HO) byla shodna s tim pliskem nahore na plovaku kdyz ten plovak prstem stlacis az na dno - tedy pust benzin - nechej ho tam natyct - pak uzavri benal a oddelej vicko kotliku - zmackni jemne plovak na dno - a hladina musi byt rovna s tim plovakem - a klidne i trosicku vic - ale ne zas moc - aby ti z toho nechcal furt benal - no jabych zkusil tohle a az podle vysledku bych odstranoval ty dalsi zavady . jo a tady je jeste k tomu co jsem rikal odkaz http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel8047    
Čau draci mám stadiona s 11 mám šroub volnoběhu nadoraz a když se mi povolí za jízdy tak chcípne a na neutrál když nepřidávám tak taky tak prosím poradte co stím dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
čau vymen urcite tu pruzinku na sroubku a dej na plno plyn a dotahni ten sroubek nadoraz a pak ho povol o 2-3 otáčky
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím jak u stadiona, ale možná by pomohlo nový pérko na ten šroub
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:01
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S největši pravděpodobností máš ucpanou trysku,karburátor asi nebyl velice dlouho čištěn a myslím že udržován taky nebyl.Měl by jsi jej celý rozebrat a pořádně vyčistit.Ale nedoporučuji jako ostatní vyvařovat v ostu či směsi s ní-následky bývají hrozné.Za 99 Kč koupíš v autokelly přípravek na čištění karburátorů.Je to skvělá věc,nedávno jsem ji použil. http://www.autokelly.cz/#PATH=3770508;3770511;3774674|CT=5|PCT=4|CUR=0|PGN=2|PGS=20|PT=0|PDID=1884872|PDPID=1884872|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 4:44
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAREC,sla by mi hlava z Čz 125/476 na čz 175/450?a kdyby jo tak pomohlo by to v necem? :-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha a prida mi nejaka hlava neco? jestli ma treba mensi nebo vetsiu kompresni pomer,... o vzhled mi ani moc nejde,spis mi prosim reknete ktera mi prida nejvic na vykonu..dik
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jde tam z 453...(kulatej motor vypadající téměř stejně jako z 450)
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 450 jde hlava z 477 i s 487 myslim,ty hlavy z 477 a 487 by meli bejt uplne stejny,ale mozna nejsou...kazdopadne to bude monstrozni bastl,hlavy z 487 atd sou hranaty:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 7:06
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prave proto se ptam :-D prej de dat z nejaky 125 na 175..myslim ze 487..???? nwm prej maj stejne velkou dosedaci plochu ale jinej kompresni pomer,rikal mi to lk,prej to ma taky na motoru 175/450...
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 23:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak chceš dát hlavu s průmerem 52mm na válec 58mm :-D to je jako bys dával hlavu z 90ky na pio
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 23:04
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci se zeptat mezi hlavou valce a valcem neni zadne tesneni nebo to je jenom hlinik o hlinik?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak, jak rika Pan Pulic, do parezu a arabú se davalo (dnes se taky nemusi) a nova generace hlav a valcu od 05 uz to nepotrebovala...bud se davaly hlinikovy krouzky nebo medeny vyzihany bo dokonce se daval z materialu, ze ktereho se dela vyfukove tesneni...tak ci tak, je lepsi hlavu zabrousit nez tam to tesneni davat, uz jen kvuli zvetseni kompresniho pomeru (sic nepatrne ale prece ta desetina mm to udela) a navic zabrouseni hlavy je lepsi zpusob zbavit se klasicke fichtl nemoci profukovani pod hlavou (u krouzku to funguje jen do doby, nez se skrivi hlava, a to se diky spatnemu utahovani stava velmi casto jelikoz vetsina dodnes nevi ze hlavu dotahovat krizem a navic jen studenou, po ohrati dotahnout a taky ze netesnost pod hlavou zpusobuje v drtive vetsine prave zkrivena hlava, zde krouzek malogdy pomuze, zalezi na poskozeni)...cili zaver - tesneni tam neni treba, mnohdy je i na skodu...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
U 550/555 tesneni bylo, u novejsich uz neni nic...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 12:32
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jestli ti hlava dobře sedí tak se dávat nemusí je to jel žel. vložka na hliníkovou hlavu
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 9:08
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedavno sem rozdělaval válec na 20ce kvůli netěsnosti hlavy a přímo z výroby tam nic není.Ale prý u takých těch starších pařezů a tak se prý dávalo
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: matačz      IP: uživatel5434    
podle mě je to bez těsnění, ale nekdy už jsme ho tam viděl originál je bez něj
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: Vybrouš      IP: uživatel7097    
Zdar bejci, neska dávali na ČT opakovali ty zahrabaný projekty nebo jak, už se tu o tom mluvilo. Ale viděl sem že ten syn toho ředitele továrny na Stadiony jak tam mluvil měl S11 s ,,revmaplechem´´. Tak se chci zeptat jestli to byla seriovka nebo pokus kterej má od otce ředitele. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
minule som pozeral dajaké videjka na youtube a tam bola jawetta na nejakých fichtlcupe a tiež mala reuma plechy ale seriovka mi neprišla skôr dajaký pokus a s tým stadionom je to asi tiež tak podobné
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale když dám na jehle ůplně na ten horní zářez ? co to bude dělat Bude to ok ? nebo jak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 7:54
 
 
 
 
Jméno: 4mirek4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 7:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A kolikrat se jeste zeptas? Samozrejmne ze na druhej ze shora...
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dej to na druhej a nic neřeš....pojede to dobře a jestli ne tak je chyba jinde
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:29
 
<  1457  1458  1459  1460  1461  1462  1463  1464  1465  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.11.2025 2:33:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu