 Zdravim vás šohajové. prosím poradte mi.Mam problem s babettou a uz nevim cim to muze byt. Jednou jsem jel a najednou jakoby dochazel benzin,prostě spadly otacky jenom na volnobeh a po pridani plynu ty otacky trosku nadskocili a ihned to zacalo chcipat. Tak sem myslel ze je neco ucpane.Karbec i kohoutek jsem perfektně vyčistil a pořád to samé. Koupil jsem nový plováček a seridil predstih a tento problem už je jenom pri startu. Musim asi minutu usilovne šlapat,až to chytne a jde to na volnobeh. Pridam plyn a otacky zacnou klesat. Tak s tím rychlopalem musim furt točit jak blbý (pridam plyn,az zacne chipat tak pustim,zase pridam... a porad tak dokola) tento proces trva tak asi 5 minut než se to rozchrchlá a teprve pak už to jede normalne. Az skoncim jizdu,necham babettu 10 minut stat tak to musím startovat zase tímto stylem. jinak když to stojí tak 2-5 minut tak stačí šlápnout a jedu. Jinak tím že je zima to určitě nebude. Když bezela normalne a bylo -20 tak stacilo 5x protocit slapatka a uz fičela.Rekl bych ze to bude asi spatne sestelovany plovak. Vypada to na velkou a nebo malou hladinu v komoře? Radsi se zeptam protoze nevim co s tim je tak abych tam neco nepo****il Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 16:07
 no to mužou byt i jine věci jako třeba špatny tyristor nebo svička atd
Datum: 05. ledna 2010 16:07
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Odšroubuj hlavní trysku a nyní přilož pravítko na vršek toho otvoru. Ty plováky musí být v rovině .
Datum: 05. ledna 2010 8:34
 Mam taky blby dotaz. Ta emulzní trubice je co? Pokud jsem to dobře pochopil tak je to ta trubice do které se zašroubuje tryska (ve které je jehla šoupátka) Má to byt zaroven tým hliníkem a nebo triskou?
Datum: 04. ledna 2010 22:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Plovák seřiď tak, aby vršky plováku byly v jedné rovině s emulzní trubicí. Podívej se, jestli je průchozí dírka pod volnoběžnou tryskou, která ústí za šoupátko.Dej
novou svíčku. Šroub přídavného vzduchu dotáhni a znova povol o 1 a 1/4 otáčky. Jestli byla svíčka černá, podívej se na filtrační pletivo ve víku sání. Když je ho
moc nebo je zanesené, motor jde špatně do otáček a svíčka je začouzená.
Datum: 04. ledna 2010 21:40
 Zdar, zkoušel si si pohrát s nastavením karburátoru, popřípadě jinou svíčku, jakou má barvu? Ta hladina v plovákovce to nebude, když to to potom jezdí normálně, já když jsem jí měl špatně nastavenou tak když jsem dal plnej kotel tak se to dusilo.
Datum: 04. ledna 2010 19:46
|



|