 Po dnešku musím říct, že na rýpání se v motorce je opravdu zima, ale zpátky k věci. Mám na své jawě 175 karburátor(zřejmě z prasete) a nějak divně přeplavuje. Když podržím přeplavovací kolíček zmáčknutý, benzín natéká, jakmile ho pustím, vyplave všechen benzín z plovákovky zpátky do hadičky. Nemáte nějaký návod jak seřídit hladinu v plovákovce? Jinak motorka se nedá nastartovat, přestože hází obrovskou a slyšitelnou jiskru, ale to může být i tou zimou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 20:51
 Tak ja zkusím jawamanii, tam vědí.
Datum: 09. února 2010 20:51
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 tak ten se prihne a tim se to teda nastavuje. Je to něco jako u zahradní frézy, ale ted nevim jak se ta fréza menuje
Datum: 09. února 2010 20:35
 Je to jako soudek, na jeho konci je přidělaný plíšek, který je osičkou spojený s víkem komory.
Datum: 09. února 2010 20:04
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Vše chápu, ale ten plovák jsem nějak nepochopil, ale to nastavení bude bud někde něco přihnout nebo vypodložit.
Datum: 09. února 2010 19:49
 Tam je podstatné, že je karbec z prasete a tudíž plovákovka vypadá úplně jinak. Tady máš moji motorku, na poslední fotce jsem se pokusil namalovat, jak to vypadá, snad to pochopíš. http://ondragam.rajce.idnes.cz/jawa_175_356/ A i při překlopení plováku na ten pojistný ventil sotva dosáhne přeplavovací kolík na plovák. Podle mě se bude nějak nahýbat ten plíšek, na kterým visí ten plovák.
Datum: 09. února 2010 19:38
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Jeste neco ale jestli na to jezdil tak bych nejdriv procistil karbec a zkusil to, ale fakt je ze benzin tam nemusi jit proto, ze ti to ta jehla brzo zavre
Datum: 09. února 2010 18:53
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Tak to chce podle me vycistit a ta hladina jestli je to jako u 250 kejvy tak uprostred plovaku posunes tu jehlu dulu tim ze pajkou rozehrejes ten cin na hore i dole ale POZOR pred tim dukladne omyt aby si od toho neodlit a pak prekontrolovat aby tam nebyla nekde dirka.
Datum: 09. února 2010 18:51
 Svíčka suchá. Ten chlap tvrdil, že na tom v létě jezdil, když jsem zapojil baterku, začal ampérmetr lítat vod minus 8 k plus 8. Pak jsem objevil pod deklem zapalování tři nezaizolovaný ruský spoje je po problému s jiskrou, ale vymývat karburátor v -10 benzínem je i na mě trochu moc. A potřebovala by seřídit ta hladina, to je vidět, přeplavovací kolíček ani pomalu nedosáhne na plovák.
Datum: 09. února 2010 18:35
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 A pustěj ten benzin trysky, je mokra svčka kdyz ji po nakopavaní vyndáš?
Datum: 09. února 2010 18:29
|



|