Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 Kejvačka: dráty do kol měla v originále chrom/zinek/nerez???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 18:22
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 ok, tak asi koupím zinkový
Datum: 11. února 2010 18:22
 viděl bych to na zinek
Datum: 11. února 2010 15:11
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel7963
 zdarec hosi potrebuju se rozhodnout mam stejskyho cestovni upravu a nevim jestli si mam poridit karburator amal 19 nebo del ortto 21 a jaky tam po te dat vzuchovy filtr? origo? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 já mam 21,cestovni upravu a nacpat tam dell orto je docela prdel......jedine bokem
Datum: 11. února 2010 16:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli maš zbytek motoru orig volil bych 19ku
Datum: 11. února 2010 15:58
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel8727
 Motor je po go vnitrek je cely novy a kartry by nely byt parove jinak jezdi vyborne uz od zacatku jinak je to na 20 tak se ptam a aby tam ten karburator vlezl pres ty plechy
Datum: 11. února 2010 13:06
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 nez zacnes utrácet za karburátory,tak napred udelej poradnou GO motoru a z vlastni skusenosti ti radím,použij párové kartery!! pokud budes mit kartery nepárové a osově uhlé tak to nepojede ani jako seriovka!!!! Jinak ideální pro prubeh motoru by byl mel byt dell orto 19,ale jede to parádně i v serii.......vzduchový filtr bych resil az jako poslední....podle karburátoru
Datum: 11. února 2010 12:11
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau hoši,chci se zeptat když chci dělat novej lak jestli mám dát i základovku(popřípadě jakej odstín a značku) a nakonec i bezbarvý lak?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 11:00
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 já bych řek že to koupíš kdekoli v barvy-laky
Datum: 11. února 2010 11:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jj díky a to se dá sehnat i v barvy-laky obchodě?nebo jen se specializovaných obchodech (s autama atd.)
Datum: 11. února 2010 10:44
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 nejlepší je dát dospod bílej stříkací kyt ale na to potřebuješ tlakovej kompresor a stříkací pistol pokud to máš tak to neni problem
Datum: 11. února 2010 10:37
 ahoj, o kolik se me asi zvedne vykon a rychlost u CZ 125 kdyz si necham udelat vybrus?diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 10:33
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já zase slyšel že prej stačí 500 km netočit to do vysokých otáček, ani nedusit.(prostě to šetřit ) nejlépe někde po rovině a nebrat spolujezdce na těch 500 km... a mazat olej s benzínem v poměru 1:20......já taky dělal teď přes zimu výbrus a vyměnil sem ojniční pouzdro za nové tak taky doufám že to dobře zajedu
Datum: 11. února 2010 10:33
 To jo po výbrusu to pojede jako za mlada pokud máš ale dobrou kliku a hlavně až po záběhu nedřív tak po 1000km to budeš moct vytočit jinak ti výbrus bude k ničemu... nech si osoustružit klikovku ,upravit válec , převrtat na 132ccm a uvidíš jak tě to vyhodí ze sedla
Datum: 11. února 2010 10:15
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 no nezvedne se ti nic.....pokud to mas ted ojezdeny,tak to po vybrusu pojede jako to jezdit má.........
Datum: 11. února 2010 9:35
 caw pls ma JAWA 350 Californian stejny zapojeni elektriky jako prvni 634 s rychlomerem v masce ? kdyz teda vynecham dobijeni. protoze sem nasel schema jenom na 634 se 4-ma budikama a na tyhle se mi nedari sehnat schema. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 rekni mi hlavne co resis?? Jestli to správne chapu,tak mas první 634,ze? Tak bych to zapojil normalne jako 634 s jednim budikem,to bude stejný......oni v tech schematech matou jinak namalovaný dráty,ale rek bych ze schema pro čtyrku s jednim budikem a kalifa je stejný at tak a nebo tak.....mozna kalif nemel blikny (a nebo mel-ted nevim)...ale rozhodne tam zadnej vetsi rozdil nebude......stahni si schemata a porovnej je.....
Datum: 11. února 2010 12:03
 dik takze krome dobijeni souhlasi. no prave, ze sem nasel na Californiana tak sem si nebyl jistej, jestli bude sedet do 634 dik
Datum: 11. února 2010 10:35
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 to musi bejt stejný jako na 350 panelku........a nebo na první 634...v jejich zapojeni je defakto rozdil jen v relátku....koukals na sesa-moto? sekce minulost? co sem to tak skouknul tak calif 362 ma zapojeni jako praprvní 634,calif 361 je jako panelka bez blinkrů
Datum: 11. února 2010 9:39
Jméno: david
IP: uživatel368
 cau draci mam dotaz mam klikovku z 250 kejvacky a je totalne v hajzlu bude tam pasovat ojnice z panelky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 9:32
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 a co takle dát klikovku na repas do odbornýho servisu a on uz se ti o ojnici postará....
Datum: 11. února 2010 9:32
Jméno: david
IP: uživatel368
 tak to nevim co tam dam ale dekuju
Datum: 11. února 2010 9:29
 panelka ma o 2mm vetsi zdvih takze napujde (75/77mm)
Datum: 11. února 2010 8:16
 myslim že ojnice z panelky je delší
Datum: 11. února 2010 8:12
 Zdar draci.Potřeboval bych poradit s mou jawou 90.Dnes jsem jel to trochu projet a po 2 km to zničeho nic přestalo jet jen to kuclo.No nic chvíli jsem tlačil a zachvíli mě to nedalo a zas chytla tak sem zas ujel 100m a asi 3x se mi to opakovalo.Možná to je něco s přívodem paliva ale zkuste nato odpovědět prosím.
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 12:53
Jméno: xxx
IP: uživatel5136
 vyčisti kalburátor,možná máš ucpanou hadičku,tak ti tam jde málo benzínu.Nebo je možný že máš špatnou svíčku
Datum: 11. února 2010 12:53
 Zkotroluj a případně vyčisti karburátor, zkontroluj sežízení, trysky. Dále palivovou cestu (filtr) a hlavně palivový kohoutek. Může být zanešený a nebo mohou být špatné otvory v těsnění uvnitř kohoutu - vyměnit.
Datum: 10. února 2010 22:43
Jméno: sousedd
IP: uživatel8545
Posl.aktualizace: 11. února 2010 15:47
 Vypada to moc pekne ale bohuzel 950 zrovna nemam ale co takhle kdyby se zuby dali cementovat toby pak uz neco vydrzelo
Datum: 11. února 2010 15:47
 No vypadají opravdu co k světu... třeba mě to ještě vyhecuje si k nim postavit motor co je bude pálit z volnoběhu
Datum: 11. února 2010 0:20
Jméno: standa
IP: uživatel8719
 hele tohle uz neni zadnej kompromis jako korky a nebo ferodo........tohle má kvalitní ozubení i povrch......to by melo motor přežít.......feroda sou prefektní,ty snad nejde spálit,ale zuby nic moc....korky maj zas dobry zuby ale ten korek upálíš jak nic.......tohle by mel být konecne kvalitní výrobek pro opravdový upraveny motor.......neco jak CKR ojnice...
Datum: 10. února 2010 22:57
Jméno: Benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši mám dotaz mám jawa 90 a mám v zádu štelovatelný tlumiče pomocí takovejch páček ale v nikde na netu jsem to na fotkách neviděl tak se chci zeptat jestli je to nějaká domácí předělávka nebo jestli se to skutečně vyrábělo
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 22:46
 Pokud vím, tak se Jawy 90 dělaly originál se zakrytovanými tlumiči, bez štelování. velmi podobné Kývačkovským.
Datum: 10. února 2010 22:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau hoši,chci se zeptat když chci dělat novej lak jestli mám dát i základovku(popřípadě jakej odstín a značku) a nakonec i bezbarvý lak?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 21:49
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Zdravim, co si myslíte že je lepší do Babetty za převodovej olej - hustší nebo ridší? A je hodně poznat 5 čísel, třeba SAE 80 a SAE 75? Jo a co značí W za číselm třeba SAE 80W? Díky moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 18:11
 Dík, já bych taky rád koupil PP80 ale u nás na benzínce už ho nemaj tak sem koupil Mogul trans SAE 75W a ten se mi zdá skoro stejnej jako PP80
Datum: 11. února 2010 18:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Do převodovky (vlastní zkušenost) řidčí. Já se v tomto označení nevyznám, ale kup převoďák PP80 a máš to!
Datum: 11. února 2010 17:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši nechal jsem si dát opískovat ráfky na pařeza (jen samotné ráfky bez výpletu) no a řekli mi že by se to mohlo nějak zkroutit jak to budou pískovat.....myslíte že se nějak nepochroumou?? nijak schnilý nebyli..byli docela dobrý,jináč bych si je nenechával..jo a ještě kdybych je nechal nastříkat komaxitem tak nezkroutí se to nějak tím teplem??pište prosím jaké z tím máte zkušenosti,hlavně s tím pískováním..díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevyjde protože to pískování a lakování mám zadarmo
Datum: 11. února 2010 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 tam spíš hrozí,že jestli sou slabý a vyrezlý,tak se vyloupou a pak se muzou skroutit jak budou slabý.......má vubec vyznam dávat opískovat a lakovat ráfky? nevyjde te levneji novy rafek??
Datum: 11. února 2010 12:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo díky moc mě se to taky zdálo jako blbost   to se to asi někomu nechtělo dělat tak se vymluvil na tohle  dík moc za odpověd a kdyžtak ještě napiště jestli s tím někdo máte nějaký zkušenosti
Datum: 10. února 2010 21:57
 Prosim tě kdes přišel k takový hovadině že se ti zkroutěji vlivem tepla či pískováním hele je to jednoduchý nic jim nehrozí ale záleží na hrubosti zrnitosti písku až to budou pískovat aby byly opískovaný jemě ale jelikož komaxit má minimální vrstvu 2mm tak ani to hrubý pískování nevadí nemáš se čeho bát tvoje strosti nejsou na místě
Datum: 10. února 2010 21:53
 Zdarec hoši, jaký by jste mi doporučili olej do převodovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:11
 Pionýr funguje snad na všechno co teče a maže. Já když jsem měl v 9 letech Jawu 05 a ještě jsem neměl rozum tak jsem nalíl do převodovky M2Tčko  a jak to jelo,jezdil jsem s tím 5 let a paráda jakoby nic...
Datum: 11. února 2010 19:11
 klasika jakekoliv PP 80 - 90, to bohate staci a na seriovy motor je to proste nejlepsi volba...ridsi akorat v zime ma uplatneni ale vysledek je prakticky stejna a tak bych doporucil v rozmezi 80 - 90 celorocne...vubec bych si s tim nijak nezatezoval hlavu, spojka hlavne musi jet v nejake olejove lazni co neni jak kolomaz (takze po nejaky dobe tu napln komplet vymenit, sam to delam provizorne pred kazdou sezonou) aby se nespalily lamely a nevytahal primarni retez a prevodovka je s narokama jeste o kategorii niz, takze PP 80 az 90 to jisti...
Datum: 11. února 2010 16:29
 a může tam bejt ridší - Mogul trans SAE 75W? Dík
Datum: 11. února 2010 15:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Naka syntetika by taky neuskodila...
Datum: 11. února 2010 9:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo paramo,mogul PP 80 může být i PP90
Datum: 10. února 2010 21:47
 Madit PP80... jezdim s nim už několik let,v létě,v zimě,paráda
Datum: 10. února 2010 21:44
Posl.aktualizace: 11. února 2010 10:22
 napis mi na icq 305 034 138 nebo mail dvd.speedy@seznam.cz
Datum: 11. února 2010 10:22
 pardon upsal sem se zatim nejaky ma byt jeste dily
Datum: 11. února 2010 9:14
 mam fichtla 21 mam knemu jeste nejaky motor je po kompletni generalce je v polorozebranem stavu staci dat zbytek veci dohromady otazka maximalne tydne ani ne pac je potreba natrit kostru ted knemu kupuji novy karbec oroginal na pionyra
Datum: 11. února 2010 9:12
 hlavne puvodni stav ! zadny prevareny ramy upraveny nadrz, kompetnost, kryt retezu odpistim ale cim kompetnjesi lepsi, a pokud mozno i pojizdy a co nejlepsi stav uvidime kdo co nabidne, jakyho muzes navidnout
Datum: 10. února 2010 21:23
 jaké máš požadavky na toho "fichtla" ?
Datum: 10. února 2010 21:17
 Zdravím, sháním zadní světlo na S22, nevíte někdo kde bych ho sehnal? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 15:04
Jméno: .
IP: uživatel3343
 Aukro.cz
Datum: 11. února 2010 15:04
Jméno: Dano
IP: uživatel6546
 cau draci mam dotaz kolik by mne stalo nově nachromovat ravky fichtla a vyfuk?Nemam ponětí proto se ptam.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 13:38
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no nekde ti ten vejfuk udelaj - ale proste musi bejt cistej rozebranej, jakocistej myslim i zevnit - ale je lepsi koupit repliku
Datum: 11. února 2010 13:38
 rafky a nadrz a drobnsoti chromujou ale vejfuk ti nikdo neudela
Datum: 10. února 2010 22:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já myslím že by to někde udělali...ale stálo by to stejně bo i víc než novej ráfek
Datum: 10. února 2010 21:48
 to ti nikdo nenachromuje  pokud by byl nový tak ano, ale jetý už ne.
Datum: 10. února 2010 21:38
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/nejede-pomoc-defekt/id130237.html  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 10:39
Jméno: mlok
IP: uživatel3956
Datum: 11. února 2010 10:39
 Ahoj lidi kolik zvas ma čz 125/516 a jak si libujete ste sní spokojení
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 14:00
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 napster:  nic sem ti nepotvrdil, ale tvrzení jako že dokopce to budes tlacit je blbost, a je jasné že když jezdím na 516 uz 2 roky na trati tak mi ten výkon přestává stačit. Na začátek je lepší 125/516 je asi 1000 x líp ovladatelna než 250 a je o 20 kg lehčí.
Datum: 12. února 2010 14:00
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
Datum: 12. února 2010 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 a kdo z vás jel na tý 250?? Jestli se ti zdá ze 516 nejede odspoda,tak 513 je dole nic a nahore vsechno.......me se naopak zdá ze ta 516 ma docela slusnej spodek a neni to ani extra moc točivý......ale ta spolehlivost a výdrž neni moc velká....to je motorka tak na lehký Hobby,ale na tvrdej kross-závody urcite ne...... uz sou to vetráni......
Datum: 11. února 2010 22:35
 Kdybych na ní nejel, tak bych to asi neříkal. Stejně si potvrdil má slova, když si řekl, že by to chtělo 250
Datum: 11. února 2010 20:06
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 470056909
Datum: 11. února 2010 16:59
 dejvis hale nemas icq nakej kontakt mam 516 ale potrebuju poradit jak sestelovat karbec
Datum: 11. února 2010 16:48
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 napster: si děláš kozy ne? jel jsi vůbec někdy na 516tce? asi ne že. 516tku mám je to v pohodě stroj, lehka, sílná, rychla a dobře ovladatelná (na 125ccm a na tu dobu samozrejmě) teď s novějšíma 125 nemuzes porovnávat, jinak 6 kvaltů, 20kw, 10500ot.min, 18Nm točiv moment, max je 110km/h (přibližně), díly na to seženeš lehko a za dobrou cenu, jestli chces nejake kontakty můžu poslat. Jediná nevýhoda je že nejede od spodu musíš to točit a když jezdíš ostře tak musíš občas přitáhnout šroub co drží motor na rámu a ještě se někdy povolí i zapalování. Jinak když motorku ženeš tak ta životnost taky není moc velka. Jinak jsem s ní velice spokojený, ale už by to chtělo 250
Datum: 11. února 2010 16:32
 Do kopce to musíš tlačit. 250 je už něco jinýho
Datum: 10. února 2010 21:50
 zdravím,ja mam takovou čistě teoretickou otázku,ví tady někdo jaký řidičák bych musl mět na velorex? počíta se to normálně jako auto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 15:10
 to je špica akorat škoda že je to věkově stejně jako auto
Datum: 11. února 2010 15:10
 jo velorex je veden jako 3 kolový motocykl
Datum: 10. února 2010 22:04
 jo? víš to určitě?
Datum: 10. února 2010 21:52
 na velorexe potrebujes řidicák A do 25kw
Datum: 10. února 2010 21:09
Posl.aktualizace: 10. února 2010 19:55
Datum: 10. února 2010 19:55
|



|