
Ten zelenej sajrajt vypustit, bůhví co to je a o zanesení karbece a případný zadření určitě nestojíš... bylo by taky dobrý dát si do kupy brzdy, ať se někde nerozsekáš až budeš testovat motor...

karburátor rozebrat, jestli se seká šoupátko tak asi bude vyběhaný takže vyměnit, kdyby ne tak možná jen drhne lanko plynu, to už poznáš. Pak zkontrolovat jestli hází jisrku, bylo by dobrý i sundat hlavu a válec, jestli se to nepřidírá, kdyby jo, tak zadřený (černý) plošky na pístu jemně zabrousit.. hlavu a píst očistit od karbonu... můžeš i mrknout jak jsou na tom pístní kroužky, když budou mít ve válci velkou vůli, můžeš je vyměnit -> lepší komprese, vyšší výkon... pak to celý utěsnit, dát do pořádku... ještě mě napadá vypálit, nebo aspoň pročistit vejfuk a koleno, bůhví na jakej sajrajt se s tim jezdilo, bude tam asi dost karbonu. Pak namíchat novej benál, seřídit zapalování, seřídit karbec a JEDÉÉÉÉÉÉM!

jde to samo ošulit a spoustu věcí co píšu nedělat, ale jestli na tom chceš jezdit, stejně bys to nakonec dělal někdy, lepší je vědět v jakym stavu je to na čem jedeš

Já dostal svýho mustanga po necelejch 20 letech stání a takhle nějak podobně jsem se v tom vrtal, věděl jsem o tom kulový, ale dneska chytá na první dupnutí a jede moc hezky