Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat co mám dělat když mi babetta 207 špatně startuje koupil jsem nové pružiny rozběhové čelisti,rozběhové čelisti jsou staré cca 1 rok , nevím kde je chyba ale to startování mě už štve! díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 8:45
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 díky moc
Datum: 30. června 2010 8:45
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pokud nemůžeš roztočit klikový hřídel s pístem,musíš vyměnit startovací čelisti .
Datum: 29. června 2010 21:25
 Proč musí být v HÚ vzdálenost kontaktů 0,4mm? Není rozhodující, že řekněme 4mm před horní úvratí je tam prostě 0,05mm-těsné rozepnutí a tím to hasne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 11:05
 odtrh se nastavuje prvni proto, ze kdyby si nastavil prvni predstih a pak odtrh tak zmenou odtrhu by si zmenil i predstih
Datum: 30. června 2010 11:05
 protože kdybys nastavil nejdříve předstih a pak odtrh tak by už dejme tomu těch 1.5mm před norni uvrati nebylo kladícko rozevřené na 0.05mm jak tomu má byt ale bylo by rozevřené třeba na 0.1mm a to tak být nesmí. mezera 0.4mm musí byt když je kladívko rozevřené uplně nejvíc.
Datum: 29. června 2010 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel9789
 odtrh v HU urcuje dobu,kdy pálí svíčka......kdyz je doba kratka,nemusi se vybijet kondenzator,kdyz je dlouha,tak se zase blbe nabiji.....proto 4 desetiny....to je tak akorat....
Datum: 29. června 2010 21:52
 To psali na kartony od banánů, když měl 0,4mm? Samozřejmě že ne. Mě jde o to, ptoč se nastavuje nejdříve odtrh a teprve pak předstih. Proč né rovnou předstih? A máš pravdu, žádnej debilní papír, teď už jenom žárovku.
Datum: 29. června 2010 21:19
 Je to kvůli tomu že nejtenčí papírek v tej době měl 0,4 tak to ma bejt 0,4 kdyby byl tenci tak daji tenci ale nejlepsi to je baterkou a zarovickou napojis a bude svitit dokud to nerozevres
Datum: 29. června 2010 21:12
 Jaké jste si koupili rukavice, aby vás nepálily rozpálený kartery při zalisovávání ložisek? Musej být azbestový?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 7:03
 Hele já si karter nahřeju na starým el. vařiči, pak přes hadr to chytnu a dám na ponk a ložisko tam normálně vložím a nic sem nikdy dolisovávat nemusel.
Datum: 30. června 2010 7:03
Jméno: Ložisko
IP: uživatel9791
 Rozhodně, nahřej to třeba autogenem a až začne hliník ukapávat, zatav do té směsi ložisko, ať to máš pořádně! Pak to zabal do pestrobarevného papíru, napiš jméno a podaruj tím někoho na Vánoce  Co by se stalo, kdyby jsi to ložisko vzal do kleští a pak ho tam šoupl? Když to bude dobře nahřáté, půjde tam volně.
Datum: 30. června 2010 0:58
 taky jsem použil maměny rukavice na vaření
Datum: 29. června 2010 21:47
 Hele, to není špatný nápad, dík. TO víš, já když už to dělám pořádně. Tak to tam nalisuju s co největším teplotním rozdílem, ať to tam zapadle dobře.
Datum: 29. června 2010 21:21
 si vem normalni rukavice, kteryma beres kastrole plny varici polivky ne? nebo kdyz vytahujes kure z trouby.. to je zas dotaz.. jak kdyby nestacilo to lehce nahrat nad plynem.. se bojis, ze se ti pak kartery zkrouti co
Datum: 29. června 2010 20:55
 Já je budu cpát do trouby a nemám tak velký svěrák, abych tam nacpal celý motor.
Datum: 29. června 2010 20:53
Jméno: karel
IP: uživatel8047
 já na ně nešahám dám si karet do svěráku zahřeju a šoupnu tam ložisko
Datum: 29. června 2010 20:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši mám drobný problém. Fichtl mi šlape na volnoběh v pohodě. Přidám plyn a snad 1 sekundu to trvá, než chytne otáčky abych se mohl rozjet. Občas se to i zadusí a chcípne. Když pak jedu třeba na dvojku a mám nízké otáčky, tak to vůbec nechce zrychlovat. Nevíte jak to vylepšit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:00
 presne tenhle problem jsem resil taky..jaky pouzivas motorovy olej? ja tam lil M2T a pak jsem se jednou nastval,vycistil vejfuk,koleno ptz toho karbonu tam bylo jak svine a liju tam uz jenom kvalitni od SHELL..a tento problem prestal...jinak se zkus podivat na predstih,jestli ho nemas nejak rozhozeny treba by to mohlo i tim,popr. vzduchovy filtr,jestli neni zaneseny.
Datum: 29. června 2010 22:00
 muze se stat, ze pokud mas predstih nastaveny presne podle norem,tak to muze zlobit..me to skoro nikdy nejezdilo tak jak ma podle norem,tak jsem to musel nastavovat ,,podle oka,, a podle jizdnich vlastnosti.zalezi asi na kazdem motoru jednotlive. ja mel take cernou svicku kdyz me to takhle zlobilo,ted uz je takova jaka ma byt. jezdim na BRISK extra dr15tc neboli svicka do felicie  zkus postelovat bohatost smesi,hladinu v karburatoru a urcite to pojede
Datum: 29. června 2010 21:33
Jméno: Petr
IP: uživatel9788
 Co svíčka? mě to dělala černá svíčka a černá svíčka byla protože tam šlo moc menzínu-málo vzduchu..chudá směs žejo furt se mi to plete
Datum: 29. června 2010 21:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 motul motomix 2T 1:30. Předstih dobrý. já fakt nevím. výfuk čistý.
Datum: 29. června 2010 21:06
 presne tenhle problem jsem resil taky..jaky pouzivas motorovy olej? ja tam lil M2T a pak jsem se jednou nastval,vycistil vejfuk,koleno ptz toho karbonu tam bylo jak svine a liju tam uz jenom kvalitni od SHELL..a tento problem prestal...jinak se zkus podivat na predstih,jestli ho nemas nejak rozhozeny treba by to mohlo i tim,popr. vzduchovy filtr,jestli neni zaneseny.
Datum: 29. června 2010 20:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Když je motor studený, neblbne to.
Datum: 29. června 2010 20:26
Jméno: jeneze
IP: uživatel9785
 zdar chtel bych se zeptat jestli se daji sehnat papiry na babettu a co je treba k prihlaseni do registru vozidel????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 21:04
Jméno: jeneze
IP: uživatel9785
 ok dik...ja mam to tiz babettu dovezenou z ciziny neni to ta ceska...jeden chlapek mi to tam dal a nic k tomu....
Datum: 29. června 2010 21:04
Datum: 29. června 2010 20:53
 pochop ž ek tom žádné papíry neexistujou  ... co můžeš max udělat tak si nechat vytisknout kartičku n akteré bude číslo rámu a tvoje údaje... dělá to někdo nekdo n anetu..zadej typová kartička babeta a něco to najde
Datum: 29. června 2010 20:47
Jméno: jeneze
IP: uživatel9785
 ja k tomu nic nemam, zadny papiry to neva
Datum: 29. června 2010 20:36
 tp na babetu není...babeta se ani nikam reregistruje... pouze si zaplatíš pojištění na číslo rámu a můžeš jezdit
Datum: 29. června 2010 20:05
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 je to jednoduchý složit ?? VAPE 6V/110W - jednovalec ,kolik to přidává přectih?? a v jakejch otáčkách?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 19:40
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec prominte že zase píšu o tom předstihu ale už asi vím co mám za čz na motoru jsou nějaká čísla a začíná to čísly 455 je to typ nebo jen náhoda v číslech? jestly je to typ 455 tak pak jaký je předstih ? a ještě nezáleží na předstihu jakou máte hlavu ony jsou různé hlavy s různýmy velikostmy spalovacího prostoru já mám hlavu tokovou tu největší nemá vršek kulatej ale rovnej a na koncích se zakulacuje pomozte prosim. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 19:46
 pokud se nepletu u tohoto typu to je 3,5-3,8 mm
Datum: 29. června 2010 19:46
 je to čz 250/455... předstih nemůžu najít....mohlo by to být cca kolem 2,9-3,2mm
Datum: 29. června 2010 19:34
 Zdarec mam par otazek:1.Jak zdelam tu matku co je na primarnim koplecku me to jejde povolit 2.Jak mam vydelat pistni cep je tam napevno proc?3.Jak mam zdelat magneto stryc rikal ze tam mam nasrubovat ten srubek co drzi vacku a parkrat klepnut jenze to nejde ani sa nehne 4.Jak je u spojkoveho kosa ta matka ci mten kos mam chytnut aby sem tu matku mohl povolit?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:37
 hehe  ...sem čekal že napíšeš to samé na moji adresu an nic.. škoda
Datum: 29. června 2010 22:37
 No jasný
Datum: 29. června 2010 22:21
Datum: 29. června 2010 22:18
 jojojo
Datum: 29. června 2010 22:17
 Alert je taky hnup
Datum: 29. června 2010 21:51
 Letecký kontrolor a vypadá jak když vidí fichtla poprvé v životě.
Datum: 29. června 2010 21:48
 martin fel= mistlin  .... dobrej je i diesel  to je ten co tvrdí ž eje mu 26 a je letecký kontrolór
Datum: 29. června 2010 21:33
 Ten už tu dlouho nebyl, ale nedávno se tu vyskytl jaký Martin Fel, to byl podle mě on. Pak je ještě dobrej krysto6 a mustangista.
Datum: 29. června 2010 21:22
 ten má jinou ip
Datum: 29. června 2010 21:22
 Tak třeba Mistlin
Datum: 29. června 2010 21:19
 právě že nevim
Datum: 29. června 2010 20:07
 Ty víš
Datum: 29. června 2010 19:59
 denz: koho?
Datum: 29. června 2010 19:56
 Těma dotazama mi někoho připomínáš...
Datum: 29. června 2010 19:20
 Podívej se na moje fotky, já ti ho dost prasácky namaloval ale snad to pochopíš.
Datum: 29. června 2010 19:12
 1. Kup si GOLA klíče. Když to nejde silou, půjde to větší silou....
2. Kup si závitovou tyč a pár matiček na ní. Uřízni si tak 20 cm závitové tyče. Na jeden konec utáhni hodně na sílu dvě matky proti sobě a provleč to čepem. Na druhou stranu nasuň hodně velký trubkový klíč, velikou podložku a našroubuj další matku. Když budeš tu matku utahovat, ten čep vyleze ven do toho trubkovýho klíče.
3.Našroubuj tam šroub, nevím teď hodnotu, prostě tam utahuj tak dlouho pořádnej šroub, kterej tam jde tak akorát až to sleze.
4. Měl jsis tam dát kvalt. Dělaj se na to blokátory. Klidně tam nějak vzpřič vhodný šroub.
Datum: 29. června 2010 19:01
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 si snad porad sam ne takove primitovnosti myslis ze me to nekdo ucil? proste sem to zkusil ty ses ani nesnazil
Datum: 29. června 2010 18:53
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 SESO budeš tu prodávat ty černé pekelně drahé ferodo lamely na pionýra ? a pokud ne dal by si mi kontakt na firmu co to vyrábí ?\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:55
 radek: se dalo čekat..to je jako bys namaz brzdy na aute.. i když sešlápneš co nejvíc to pude, stejně bude klouzat... korek je nejlepší
Datum: 29. června 2010 22:55
 je to kram,csechno sem vratil nikomu to nejelo,,teda klouzalo,,az moc tvrde,,sesa
Datum: 29. června 2010 21:12
Jméno: jawaaa
IP: uživatel9456
 Potřebuji radu, jak se čistí karburator? nechapu to, a další dotaz? Nějka moc my to žere, ono to take zavisí na jehle? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 17:35
 samozřejmě že to zavisí na jehle. čím výš je jehla, tím více benzínu je ve směsi
Datum: 29. června 2010 17:35
 hochu to bys ani nevěřil,jak na tej jehle zéleží
Datum: 29. června 2010 17:34
 bud ho vyvar ve vode s octem a nebo ho vyfoukej kompresorem myslim ze na jehle to nezavisi me to taky jednou hodne zralo a dal jsem krouzky a nebere to nic
Datum: 29. června 2010 17:33
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, na 21 když pistím benzín tak dormálně teče doteče do korbecu, ale z něho vyteče vrchem plovákové komory. Hladinu jsem šteloval ale to vůbec nepomáha jak to ohnu jak chci vždcky je to úlně s okrajem komory nevím co stím díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 19:20
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 musis ohejbat jen ten koneček plíšku kleštěma, ty jsi ho ohnul celej a tetka se nemuže zvednout nahoru a zustáví seklej o bok komory
Datum: 29. června 2010 19:20
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Neohýbal jsi ten plíšek do jinýho tvaru než byl předtím ? Protože já sem ho tak ohýbal že sem změnil původní tvar,musí být ve tvaru mostu...
Datum: 29. června 2010 18:29
 Kup si nový ventil, jehlu plováku, plíšek plováku a bude určitě po problému. Ten ventil ani nemusíš.
Datum: 29. června 2010 16:53
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 nemám
Datum: 29. června 2010 16:50
Jméno: franta
IP: uživatel9355
 Máš špatný ventil plováku
Datum: 29. června 2010 16:47
Jméno: Jawka
IP: uživatel9427
 Čau Borci, chci se zeptat čim je nejlepší brousit plechy na fichtla, mám vibrační brusku, ale je tam moc vrstev barvy a trvá to dlouho, co by jste mi poradily?Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 23:41
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Jo barvozrout je dobra vec za par korun ale pak se toho zbavit to uz je horsi ja jsem barvu z mustanga na kterym bylo asi 5 nebo 6 ruznech barev sundaval takovym dratenym kotoucem na brusku rychly a celkem uciny ale horsi bylo kdyz se mi kotouc na ohybu kousnul a servalo mi to kus kuze pres monterky to uz bylo horsi
Datum: 30. června 2010 23:41
Jméno: Jawka
IP: uživatel9427
 ok , cajk, diky borci
Datum: 29. června 2010 19:24
 Určitě barvožrout! Nedávno sem ho taky používal, namatláš ho na plech tak 2mm vrstvu (ani nemusíš porušovat vrchní vrstvu) necháš cca 20 minut pusobit a pak sem to zeškrabal špachtlý. Nakonec přebrousíš ručně a je to.
Datum: 29. června 2010 19:22
Jméno: Jawka
IP: uživatel9427
 jo toho jsem minule někde viděl, můžu to zkusit .... ještě sem přemýšlel sundat to smirklovým kotoučem na brusce, ale příde mi to dost hrubý, díky za radu
Datum: 29. června 2010 17:08
 Nevím, jestli se to dá ještě koupit, ale já na to používal barvožrouta. Dalo se to koupit v každé prodejně "barvy laky" za pár šestáků. drátěným kotoučem na vrtačce jsem porušil lak a nanesl barvožrouta. nechal působit a pak to omlel kotoučem. šlo to parádně a lehce dolů až na plech
Datum: 29. června 2010 16:47
 Zdravím nemohl by jste mi někdo pomoc? Hledam na CZ 175 kolo číslo 12 - Hlavní kolo 2st.(17z nevím kde to muzu koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 16:02
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, přidělal sem si k motorce otáčkoměr z favorita, funguje ale jsou tam špatné otáčky, nevíte kolik závitů musím obmotat okolo kabelu u fajfky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 7:18
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Turbine, turbine! Takovej blábol! co se týká snímání otáček pomocí měření na kabelu svíčky, tak platí že čtyřtakt pálí na svíčku 1x za dvě otáčky, ale dvoutakt 2x za dvě otáčky a v tom je ten rozdíl! Potíž favořitího otáčkoměru že měří na indučcce a protože je to čtyřdobej čtyřválec, tak na té indučcce pálí 4x za dvě otáčky, tedy 2x za otáčku. Možná to zní jako věda, ale pokud máš jednoválec a nepoužíváš vape (také pálí 2x za otáčku), tak ti logicky bude měřit blbě. A s napětím, nebo počtem závitů na kabelu to nemá nic společného. Počet závitů na indučcce souvisí pouze s citlivostí snímání.
Datum: 30. června 2010 7:18
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 jde jen o to že to má o polovinu víc otaček páč je to 12v nb tak nějak zaleži jakou tam máš baterku....
Datum: 29. června 2010 20:35
 pls mas odkaz,nebo navod na ten otackomner jak to vsechno zapojit ??
Datum: 29. června 2010 19:52
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 Jinej počet závitů ti nepomůže. Jestli máš 2t motorku tak to bude vždy ukazovat blbě, protože Favorit je 4t.
Datum: 29. června 2010 19:00
Jméno: lukas
IP: uživatel9784
 Dobry den som zo slovenska tak dufam ze mi pomozete.Mam doma jawu 250 a nemam ku nej papiere a chcem ju prihlasit a chcem s nou chodit po cestach neviete mi ako to vsetko treba vybavit a asi kolko to moze vsetko stat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 15:50
 zdarec... tak uz se mi na mojí již druhé!! kyvce na 555 rýsuje další prasklina... jeste nemá ani milimetr do sirky... ruplo to kousek za držákem zadního kola.. tak me napadlo, co to takhle zavarit COčkem, pak na to přiložit plech a ten k tomu take privarit... no a abych měl fakt jistotu tak bych tam hodil nejakou příčku mezi ty dve ramena.. co myslite?  mohlo by to držet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 16:50
Jméno: tonda
IP: uživatel9355
 Když budeš mět 4mm plech tak jo
Datum: 29. června 2010 16:50
 Zdravim, kdyz mam u cz 150c porad cernou svicku, tak mam ten sroub na karburatoru na smes pritahnout nebo utahnout? a nebo hnout s jehlou a na jakou dyztak vysku? mam ji uplne dole myslim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 16:51
Jméno: joa
IP: uživatel9355
 Čau jehla má být tak na druhém až třetím zážezu
Datum: 29. června 2010 16:51
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Čau co znamena na ložiskach C3 ja to mám ma každym ložisku dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 C3 znamená ložisko se zvětšenou radiální vůlí. Ta vůle tam je proto, že když po vložení ložiska blok motoru vystydne tak se trochu stáhne vnější kroužek a s céčkovým ložiskem je tak zaručena provozní vůle. Je to proto, že i díry pro ložiska mají určitou výrobní toleranci.
Datum: 29. června 2010 22:49
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau , je to oznaceni pro vuli na lozisku , ja je daval akorat na kliku
Datum: 29. června 2010 15:52
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Já sem dneska kupoval nový ložiska a u všech to je napsany C3.
Datum: 29. června 2010 14:56
 Tak to máš dobře. To je nějaká myslím větší odolnost.
Datum: 29. června 2010 14:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to nějaká vůle,když se ložisko zahřeje tak aby se nepřidřelo...proto se dávají do motorů
Datum: 29. června 2010 14:53
 Kolik jste nejvíc utratili na FK z jedný objednávky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 21:04
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 vape,dell orto,píst a různý pi*ovinky ono to naskáče 6800kč
Datum: 29. června 2010 21:04
 vape a par vjeci 4000.
Datum: 29. června 2010 17:10
 Já včera bouchnul 1000Kč a to jsem původně chtěl jen stahovák na Tatrana
Datum: 29. června 2010 16:55
 asi nějak 600
Datum: 29. června 2010 16:21
 + - 2000
Datum: 29. června 2010 15:38
 asi 1300Kč
Datum: 29. června 2010 15:37
 SESO, co je to za akci s tím bonusem k objednávce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 14:07
|



|