Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, chci se zeptat. Nastartuji PIO, běží na volnoběh ok. reaguje hned na přidání plynu. Ohřeje se na provozní teplotu. Pořád běží na volnoběh, ale když přidám plyn tak se přidusí a dlouho to trvá než se dostane do otáček. Nevíte jak tento problém vyřešit? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 19:34
 nedekuj,od toho tu jsme
Datum: 17. července 2010 19:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady. Pecka na kladívkách není. Jsou cca 2 měsíce staré. Zkusím to s tím filtrem. Díky moc!
Datum: 17. července 2010 19:22
 ppokud je vse OK jak pises,tak zkus sundat filtr a jet bez nej..pokud to pojede dobre,mas bud ucpany filtr a nebo ti tam jde vic benzinu nez vzduchu..pohraj si s jehlou,zkus kazdy zarez a uvidis na kterej to pojede nejlip  to ani neni tak slozita prace,kdykoli to muzes vratit
Datum: 17. července 2010 18:47
 Viděl bych to na gufero pod pod zápalkem, nebo pecka na kontaktech
Datum: 17. července 2010 18:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 jen mě napadlo- když se to dusí, jde tam buď hodně vzduchu nebo moooc benzínu. Mám doma trysku VT 40. Pomohlo by toM
Datum: 17. července 2010 18:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ono barva svíčka je dobrá. Hodnota N14C v tomto šíleném počasí. Předstih i odrth bych uzanl za vhodný, protože to dobře startuje jak za tepla tak i studena a i žádné vynechávání ani žádné cukání se neděje v celém spektru otáček.
Datum: 17. července 2010 18:42
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Svíčka to rozhodně není (nová Brisk 14) a i jiné jsme zkoušeli
Datum: 17. července 2010 17:17
 bud spatna smes,nebo spatna hodnota na svicce,muze to delat i odtrh nebo predstih  nejdriv zkus jinou svicku
Datum: 17. července 2010 16:44
|



|