 Zdar, už víckrát se mi stalo na 350/639 že sem normálně jel, a z ničeho nic začala vynechávat. Většinou to bylo z kopce nebo po rovince, nikdy však do kopce. Nevysvětluju si to nijak jinak než že se z kopce přeleje benzin do přední části nádrže a pak se vyčerpá zásoba z karburátoru a začne to vynechávat. např. včera sem vyjel z domu a taky začala cukat a vynechávat. Kohoutek sem měl na rezervu a v nádrži bylo min. 4 l benzínu určitě! Tak sem se vrátil domů, nalél dalších 5 l a jel sem uplně v pohodě, žádné známky vynechávání, ani z kopce. Z toho mě vyplývá, že v nádrži když někde vyjedu musím mět pořád dostatek benzínu, asi půl nádrže. Je tohle u těhle motorek normální? Nemáte někdo také takové příhody? S ničím takovým sem se u žádné jiné moto zatím nesetkal. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 19:22
 Zdra draku menl jsem samé problémy na kohoutku máš takovou tyčku která se dá vyndat a je po problémech nemusis přepínat na rezervu a jede to pak normálne nekdo si rekne že to je blbý ale když nekam jedeš tak určite nejedeš z prázdnou nádrži že takže neni problém
Datum: 23. července 2010 19:22
 Myslíte že to bude jenom tím přelíváním v nádrži? Záhadou je že to dělá nejvíce z toho kopce, kdyby do kopce tak to asi bude špatná hladina benzinu v karbecu ne? Jinak mě se ten benzín v těch dvou půlkách přelívá sám, takže v obou půlkách je benzínu stejně. Karbec mám vyčištěný, sítko se zdá taky dobré, ale zkusím ho ještě vyčistit.
Datum: 23. července 2010 13:34
Datum: 23. července 2010 12:48
 Takhle sem musel už přelejvat 2*.U mý jawyčž 150 tam sem musel jednou přelejvat a pak když nám kámoš půjčil ČŽ 125 tak tam taky sem jel 100-110 a začlo mě to kuckat tak sme zastavil a přelil to na levo ještě k tomu ta čž měla 115kg ale dalo se to a za tu jízdu to taky stálo)
Datum: 23. července 2010 12:23
 Nevim jak u 639 ale u kývaček a panelekje to tak blbě řešený že nádrž je rozdělaná na dvé půlky. myslim si že i u tech novejsich 350 to tak je. Naleješ tam třeba 4 litry benzínu,které ti zůstanou v té druhé půlce na které neni kohoutek.a pulka s kohoutkem je prázdná U mustanga je to řešený tak že naspodu je nádrž spojená hadičkou. Ještě preventivně skus vyčistit kohoutek a podvat se jestli je vpořádku těsnění. Taky když odmontuješ karbec a vyčistíš ho tak tomu neuškodíš. Jak to řešíte někdo kdo má kývačku/panelku? Taky ji musíte položit na bok aby se benzín přelíl?
Datum: 23. července 2010 11:27
 mám uplně stejnou jawu taky 639 a když jedu z nějakyho prudčího kopce a mám tam už jen trochu benzínu a mám rezervu tak mi to začně taky chcípat protože ta nádrž je velká a ono to přeteče ale když si tam měl 4 litry a rezervu tak to by ještě nemělo dělat,skus odělat kohoutek a podívej se kde zhruba ti končí sítko a nějak odhadem si třeba na nádrži udělej čárku abys věděl a pak si už jen kontroluj stav paliva v nadrži
Datum: 23. července 2010 11:25
|



|