slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, už víckrát se mi stalo na 350/639 že sem normálně jel, a z ničeho nic začala vynechávat. Většinou to bylo z kopce nebo po rovince, nikdy však do kopce. Nevysvětluju si to nijak jinak než že se z kopce přeleje benzin do přední části nádrže a pak se vyčerpá zásoba z karburátoru a začne to vynechávat. např. včera sem vyjel z domu a taky začala cukat a vynechávat. Kohoutek sem měl na rezervu a v nádrži bylo min. 4 l benzínu určitě! Tak sem se vrátil domů, nalél dalších 5 l a jel sem uplně v pohodě, žádné známky vynechávání, ani z kopce. Z toho mě vyplývá, že v nádrži když někde vyjedu musím mět pořád dostatek benzínu, asi půl nádrže. Je tohle u těhle motorek normální? Nemáte někdo také takové příhody? S ničím takovým sem se u žádné jiné moto zatím nesetkal. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 19:22
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Márty      E-mail:      IP: uživatel1194    
Zdra draku menl jsem samé problémy na kohoutku máš takovou tyčku která se dá vyndat a je po problémech nemusis přepínat na rezervu a jede to pak normálne nekdo si rekne že to je blbý ale když nekam jedeš tak určite nejedeš z prázdnou nádrži že takže neni problém
 
 
Datum: 23. července 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíte že to bude jenom tím přelíváním v nádrži? Záhadou je že to dělá nejvíce z toho kopce, kdyby do kopce tak to asi bude špatná hladina benzinu v karbecu ne? Jinak mě se ten benzín v těch dvou půlkách přelívá sám, takže v obou půlkách je benzínu stejně. Karbec mám vyčištěný, sítko se zdá taky dobré, ale zkusím ho ještě vyčistit.
 
 
Datum: 23. července 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
115Kg je nic :-D :-D
 
 
Datum: 23. července 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takhle sem musel už přelejvat 2*.U mý jawyčž 150 tam sem musel jednou přelejvat a pak když nám kámoš půjčil ČŽ 125 tak tam taky sem jel 100-110 a začlo mě to kuckat tak sme zastavil a přelil to na levo ještě k tomu ta čž měla 115kg ale dalo se to a za tu jízdu to taky stálo)
 
 
Datum: 23. července 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim jak u 639 ale u kývaček a panelekje to tak blbě řešený že nádrž je rozdělaná na dvé půlky. myslim si že i u tech novejsich 350 to tak je. Naleješ tam třeba 4 litry benzínu,které ti zůstanou v té druhé půlce na které neni kohoutek.a pulka s kohoutkem je prázdná U mustanga je to řešený tak že naspodu je nádrž spojená hadičkou. Ještě preventivně skus vyčistit kohoutek a podvat se jestli je vpořádku těsnění. Taky když odmontuješ karbec a vyčistíš ho tak tomu neuškodíš. Jak to řešíte někdo kdo má kývačku/panelku? Taky ji musíte položit na bok aby se benzín přelíl?
 
 
Datum: 23. července 2010 11:27
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám uplně stejnou jawu taky 639 a když jedu z nějakyho prudčího kopce a mám tam už jen trochu benzínu a mám rezervu tak mi to začně taky chcípat protože ta nádrž je velká a ono to přeteče ale když si tam měl 4 litry a rezervu tak to by ještě nemělo dělat,skus odělat kohoutek a podívej se kde zhruba ti končí sítko a nějak odhadem si třeba na nádrži udělej čárku abys věděl a pak si už jen kontroluj stav paliva v nadrži
 
 
Datum: 23. července 2010 11:25
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 14:23:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu